-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Όταν με 1600 δεν βγάζεις περισσότερα από 103 χόρσα, τότε δεν ζορίζετε τίποτα, και τίποτα δεν χαλάει!!!...
Είναι αρχή της ιαπωνικής βιομηχανίας, με ελάχιστες εξαιρέσεις!. Είναι μια εξαπάτησης του αγοραστικού κοινού, που δεν παίρνει χαρτί και μολύβι προκειμένου να αγοράσει. Δεν αγοράζουν οι 20αριδες!!!....
Α.πριν απο 10 χρονια ολοι οι κατασκευαστες πλην λιγων εξαιρεσεων στα 1.6cc 100 αντε 110 αλογα εβγαζαν και ηταν μια χαρα για το βαρος της κατασκευης τους....
σε πια εξαπατηση του αγοραστικου κοινου αναφερεσαι και απο ποιον;;;;;
οι 20αρηδες που κολλανε;;;;;
ειλικρινα δεν βγαζω νοημα... -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Όταν με 1600 δεν βγάζεις περισσότερα από 103 χόρσα, τότε δεν ζορίζετε τίποτα, και τίποτα δεν χαλάει!!!...
Είναι αρχή της ιαπωνικής βιομηχανίας, με ελάχιστες εξαιρέσεις!. Είναι μια εξαπάτησης του αγοραστικού κοινού, που δεν παίρνει χαρτί και μολύβι προκειμένου να αγοράσει. Δεν αγοράζουν οι 20αριδες!!!....
Α.φίλε αντώνη με αυτά που γράφεις ειλικρινά απορώ που υπάρχει ακόμα κόσμος και σου εμπιστευεται τα αυτοκινητα του ...
προφανώς και υπάρχουν πιο δυνατά 1600αρια , προφανώς και σαν κινητήρας δεν έχει τίποτα το ιδιαιτερο να δείξει ( αν και είναι γεμάτος στις μικρομεσαίες , στις στροφές στις οποιες προορίζεται να δουλεύει) , αλλά πως κολλάς το ένα με το άλλο???
-
Καλέ μου , REALZEUS. Εάν εξαιρέσουμε την hoda, οι υπόλοιπες σέρνονται. Μα σίγουρα δεν λες ψέματα όταν η hoda είναι γκαζιάρα!. Μα οι προσελεύσεις για επισκευές μετρώνται!. Το παράδοξο:gm = hoda, Opel =gm. Κάποιοι καθορίζουν της απαιτήσεις της αγοράς. Και ψόφια για τους όποιους, και ζωντανά, για τους άλλους!. Και πάντα τα ζώντα ζώα, ήμαστε εμείς!!!!....
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
τρία πουλάκια κάθονταν στης hoda (sic) το εργοστάσιο και τραγουδούσαν ρέγγε
Εδώ κυρ αντώνη τρία δείγματα τριμπούρδελων ιαπωνικών κινητήρων από την γνωστή παπατζοεταιρεία τουγιότα
1
2
3
Και στa τρία αυτά μπουρδέλα ζητήσανε βοήθεια από την amaha
Άμα σου πέσει κάνας τέτοιος στα χέρια σου .........
.......αλάργα.
Ούτε για σκραπ δεν κάνουνε σε λέωΒonus, το τελευταίο για κλωτσιές κολομοτέρ που βγάλανε
Άντε καλό βράδυ....
-
@Realzeus Τι επαθε εχει καμια διαφορα στη λειτουργεια του το αυτοκινητο?
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Καλέ μου , REALZEUS. Εάν εξαιρέσουμε την hoda, οι υπόλοιπες σέρνονται. Μα σίγουρα δεν λες ψέματα όταν η hoda είναι γκαζιάρα!. Μα οι προσελεύσεις για επισκευές μετρώνται!. Το παράδοξο:gm = hoda, Opel =gm. Κάποιοι καθορίζουν της απαιτήσεις της αγοράς. Και ψόφια για τους όποιους, και ζωντανά, για τους άλλους!. Και πάντα τα ζώντα ζώα, ήμαστε εμείς!!!!....
Α.Έχεις κάτι παράξενες απόψεις που τι να πω; Όλοι οι Ιάπωνες κατασκευαστές έχουν κινητήρες διαμάντια με πολύ τεχνολογία και έχουν μοτέρ με υψηλές ιπποδυνάμεις που δεν φέρνουν Ελλάδά η Ευρώπη γιατί έχουν άλλη στρατηγική στο Marketing , (οικολογία χαμηλοί ρύποι κλπ) για να πουλάνε στην Ευρώπη που όλο και περισσότερες χώρες φορολογούνε τα αυτοκίνητα με βάση το οικολογικό τους προφίλ. Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι μας τα έχουν ζαλίσει με το downsizing και το Turbo τα τελευταία χρόνια οι περισσότεροι Ευρωπαίοι κατασκευαστές λες και ανακάλυψαν τον τροχό!! Ιταλοί, Γάλοι και Ιάπωνες είχαν turbo με τρελές ιπποδυνάμεις πριν από δεκαετίες μόνο που τα χρησιμοποιούσαν για να αυξήσουν τις επιδόσεις και όχι για να πουλήσουν πράσινα φούμαρα και να πιάσουν χαμηλές ονομαστικές καταναλώσεις. Σε όλες τις έρευνες σε όλο τον κόσμο τα Ιαπωνικά βγαίνουν στις πρώτες θέσεις αξιοπιστίας. Τώρα τα δικά σου στατιστικά αν λένε κάτι άλλο θα πρέπει να αναρωτηθείς. Δεν είναι στραβός ο γυαλός.
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Καλέ μου , REALZEUS. Εάν εξαιρέσουμε την hoda, οι υπόλοιπες σέρνονται. Μα σίγουρα δεν λες ψέματα όταν η hoda είναι γκαζιάρα!. Μα οι προσελεύσεις για επισκευές μετρώνται!. Το παράδοξο:gm = hoda, Opel =gm. Κάποιοι καθορίζουν της απαιτήσεις της αγοράς. Και ψόφια για τους όποιους, και ζωντανά, για τους άλλους!. Και πάντα τα ζώντα ζώα, ήμαστε εμείς!!!!....
Α.GM=HONDA..........ΟPEL=GM..........αρα
HONDA=OPEL
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Καλέ μου , REALZEUS. Εάν εξαιρέσουμε την hoda, οι υπόλοιπες σέρνονται. Μα σίγουρα δεν λες ψέματα όταν η hoda είναι γκαζιάρα!. Μα οι προσελεύσεις για επισκευές μετρώνται!. Το παράδοξο:gm = hoda, Opel =gm. Κάποιοι καθορίζουν της απαιτήσεις της αγοράς. Και ψόφια για τους όποιους, και ζωντανά, για τους άλλους!. Και πάντα τα ζώντα ζώα, ήμαστε εμείς!!!!....
Α.GM=HONDA..........ΟPEL=GM..........αρα
HONDA=OPEL
Hoda λεμε!!!
-
Ρε αφηστε τον κυρ Αντωνη μη σας κλαρισω τα αυτια!
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Καλέ μου , REALZEUS. Εάν εξαιρέσουμε την hoda, οι υπόλοιπες σέρνονται. Μα σίγουρα δεν λες ψέματα όταν η hoda είναι γκαζιάρα!. Μα οι προσελεύσεις για επισκευές μετρώνται!. Το παράδοξο:gm = hoda, Opel =gm. Κάποιοι καθορίζουν της απαιτήσεις της αγοράς. Και ψόφια για τους όποιους, και ζωντανά, για τους άλλους!. Και πάντα τα ζώντα ζώα, ήμαστε εμείς!!!!....
Α.GM=HONDA..........ΟPEL=GM..........αρα
HONDA=OPEL
Hoda λεμε!!!
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Καλέ μου , REALZEUS. Εάν εξαιρέσουμε την hoda, οι υπόλοιπες σέρνονται.Σέρνονταν οι Κορόλλες και οι Καρίνες 1600 που χτυπούσαν 10αράκια για τα 100 όταν τα γερμανικά (BMW, Audi κλπ) ήθελαν 13-14; Σέρνονταν το Xedos 6 1600 που είχε επιδόσεις δίλιτρου Γερμανικού ή Γαλλικού (οι Ιταλοί τότε είχα γρήγορες Αλφες - sic); Σέρνονταν τα δίλιτρα Galant που έριχναν κολόνες σε κάτι Ε200;
@Realzeus Τι επαθε εχει καμια διαφορα στη λειτουργεια του το αυτοκινητο?
Μπα, δεν άλλαξε η λειτουργία. Κάποιος αισθητήρας θα είναι.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
@Realzeus Τι επαθε εχει καμια διαφορα στη λειτουργεια του το αυτοκινητο?
Μπα, δεν άλλαξε η λειτουργία. Κάποιος αισθητήρας θα είναι.
Πο μακαρι να μην ειναι τιποτα ακριβο. Και εμεις τωρα ειμαστε σε φαση μαζεματος (σερβις,αλλαγη ενος καθρεπτη,συντηρηση a/c,αναρτησεις,καθαρισμα μπεκ).
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Ρε αφηστε τον κυρ Αντωνη μη σας κλαρισω τα αυτια!κλαρισω=;;;;;;
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Ρε αφηστε τον κυρ Αντωνη μη σας κλαρισω τα αυτια!
κλαρισω=;;;;;;
Κλαρα και χτυπημα στο αυτι.
-
Και εάν εξαιρέσουμε την imbreza που καθ’ ολοκληρία ήταν έργο ευρωπαίων βελτιωτών δεν σημαίνει τίποτα?.
Εάν εξαιρέσουμε την F1 με την HODA και ολόκληρο το τεχνικό TEAM (πλην από τους βοηθούς) με ευρωπαίους βελτιωτές, δεν σημαίνει τίποτα?.
Το ότι όλα τα γιαπωνέζικα ‘σηκώνουν τεράστιες βελτιώσεις, δεν σημαίνει τίποτα?.
Ποια καθαρόαιμα σχιστομάτικα έχουν πρωτοστατήσει στο παγκόσμιο αγωνιστικό στερέωμα?.
Για αγώνες που αποδεικνύουν θα μιλάμε?!......
Να παράγουμε ‘τσίτια’ για τους φτωχούς, και να αφήσουμε τα δερμάτινα και της γούνες, για αυτούς που μπορούν!!!..... οικονομικά δεν είναι άσκημη ιδέα…..
Μα σας ρωτώ, εάν είχατε πολλά λεφτά, τι αυτοκίνητο θα αγοράζατε?. Μια McLaren μήπως?. Ένα 4Χ4 Volvo 6V?. μια Ducati 1100?.
Μια rolls Royce ?.Και πρέπει να καταλάβουμε την διαφορά μιας ‘αξίας’ από μια ‘αναγκαιότητα’!.
Και σίγουρα εάν αυτό σας γίνει αντιληπτό, και εγώ μαζί σας.
Όσο για αυτό «antonis-team έγραψε:τρία πουλάκια κάθονταν στης hoda (sic) το εργοστάσιο και τραγουδούσαν ρέγγε», δεν το έγραψα εγώ. Και είναι μ@λ@κι@ς άξιο, το να μπαίνουν στο στόμα μου πράγματα που δεν έγραψα…… μα οι ‘δέσμες’ σου φίλε, ήταν ατόπημα.Α.
-
HODA-TEAM παίδες, όλα τα άλλα είναι μπαρούφες.
-
Ο χρήστης gakost έγραψε:
Καλέ μου , REALZEUS. Εάν εξαιρέσουμε την hoda, οι υπόλοιπες σέρνονται. Μα σίγουρα δεν λες ψέματα όταν η hoda είναι γκαζιάρα!. Μα οι προσελεύσεις για επισκευές μετρώνται!. Το παράδοξο:gm = hoda, Opel =gm. Κάποιοι καθορίζουν της απαιτήσεις της αγοράς. Και ψόφια για τους όποιους, και ζωντανά, για τους άλλους!. Και πάντα τα ζώντα ζώα, ήμαστε εμείς!!!!....
Α.Έχεις κάτι παράξενες απόψεις που τι να πω; Όλοι οι Ιάπωνες κατασκευαστές έχουν κινητήρες διαμάντια με πολύ τεχνολογία και έχουν μοτέρ με υψηλές ιπποδυνάμεις που δεν φέρνουν Ελλάδά η Ευρώπη γιατί έχουν άλλη στρατηγική στο Marketing , (οικολογία χαμηλοί ρύποι κλπ) για να πουλάνε στην Ευρώπη που όλο και περισσότερες χώρες φορολογούνε τα αυτοκίνητα με βάση το οικολογικό τους προφίλ. Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι μας τα έχουν ζαλίσει με το downsizing και το Turbo τα τελευταία χρόνια οι περισσότεροι Ευρωπαίοι κατασκευαστές λες και ανακάλυψαν τον τροχό!! Ιταλοί, Γάλοι και Ιάπωνες είχαν turbo με τρελές ιπποδυνάμεις πριν από δεκαετίες μόνο που τα χρησιμοποιούσαν για να αυξήσουν τις επιδόσεις και όχι για να πουλήσουν πράσινα φούμαρα και να πιάσουν χαμηλές ονομαστικές καταναλώσεις. Σε όλες τις έρευνες σε όλο τον κόσμο τα Ιαπωνικά βγαίνουν στις πρώτες θέσεις αξιοπιστίας. Τώρα τα δικά σου στατιστικά αν λένε κάτι άλλο θα πρέπει να αναρωτηθείς. Δεν είναι στραβός ο γυαλός.
τα σημερινά συμπιεστά είναι
α) αξιοπιστα (τουλάχιστον όσο και τα αντίστοιχα ατμοσφαιρικά)
β) οικονομικά (και αγορά και χρήση)
γ) αποδοτικά (τα σημερινά 1400αρια και 1600αρια έχουν αντίστοιχη απόδοση με 2,2-2,5 αρια) -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Και εάν εξαιρέσουμε την imbreza που καθ’ ολοκληρία ήταν έργο ευρωπαίων βελτιωτών δεν σημαίνει τίποτα?.Έλα Χριστέ και Παναγιά. Φαντάζομαι αναφέρεσαι στην Subaru και στο μοντέλο της που λέγεται Impreza. Η έκδοση για rally ήταν by Prodrive. Η έκδοση δρόμου φτιάχνεται από την STi στην Ιαπωνία, καμία σχέση με Ευρώπη.
Ποια καθαρόαιμα σχιστομάτικα έχουν πρωτοστατήσει στο παγκόσμιο αγωνιστικό στερέωμα?.
Toyta Celica Group A, Toyota Corolla WRC, Toyota GT-1, Mazda 787B. Αλλά δεν μιλούσαμε για αγωνιστικά, μα για δρομίσια. Σίγουρα οι Ευρωπαίοι έχουν pedigree στους αγώνες άφταστο. Σαν Ferrarista δεν θα μπορούσα να πω κάτι άλλο εξάλλου.
Μα σας ρωτώ, εάν είχατε πολλά λεφτά, τι αυτοκίνητο θα αγοράζατε?
Ferrari!
-
Σιγα μην αγοραζα ferrari αμα ειχα λεφτα...
Ολα τα λεφτα μου θα πηγαιναν η στην aventador η στο noble m600.
-
Πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;