- 
				
				
				
				
Πήγαινα σπίτι-γραφείο για χρόνια με το ποδήλατο και πάντα το mercier ήταν το καλύτερο αν και το πιο άβολο.
Επειδή δεν έχει ανηφόρα η διαδρομή, πάντα έχω τη μεγαλύτερη σχέση και δεν την αλλάζω (ζορίζομαι λίγο στην εκκίνηση).
Θέλω τα πεντάλ να γυρίζουν σιγά και μόνο με το mercier ήταν καλά - κανένα mountain δεν έχει μεγάλο μπροστινό δίσκο και πάντα γυρίζουν τα πεντάλ πολύ γρηγορα για τα γούστα μου.Στράβωνα τις ζάντες όμως, κάθε 1-2 χρόνια η πίσω ήθελε αλλαγή.
Και δυστυχώς έβαζα φτηνή που δεν είχε τον πολύ καλό άξονα που είχε η αρχική. - 
				
				
				
				
200 ευρώ για ζάντες; Δηλαδή τα μισά από όσα έκανε όλο το ποδήλατο; Δε νομίζω να τα σκάσω. Λες να ψαχτώ με κάνα βάψιμο (DIY) και αυτοκόλλητα λευκά από πάνω; Θα δούμε!
Προς το παρόν δηλώνω φουλ ερωτευμένος με την κουρσάρα μου και ανυπομονώ να κάνω πολλά-πολλά χλμ.
Το ότι είναι άβολες δεν το ενστερνίζομαι πλέον, αφού με απλούστατες ρυθμίσεις την έφερα στα μέτρα μου. Σίγουρα δεν έχουν τόσο άνετη θέση οδήγησης όσο τα ΜΤΒ, αλλά δεν τις λες και άβολες. Εκτός κι αν εννοείται την όλη συμπεριφορά στο δρόμο. Ότι πρέπει να έχεις συνέχεια τεταμένη προσοχή για λακκούβες, για ανωμαλίες που θα σου τραβήξουν το τιμόνι δεξιά ή αριστερά.Τα φρένα μού φάνηκαν μια χαρά. Προτείνεις κάποιο καλύτερο τακάκι; Γενικώς είναι δύσκολες εποχές, τα χρήματα για την αγορά της έτσουξαν λίγο (αφού ήδη υπήρχε άλλο ποδήλατο που κάλυπτε όλες μου τις ανάγκες). Άσε που είναι ολοκαίνουρια, είναι λίγο χαζομάρα να αρχίσω να αλλάζω πράγματα ενώ δε διαπιστώνω έλλειψη ή δυσλειτουργία.
 - 
				
				
				
				
Μετά από 20+ χρόνια ΕΠΕΛΑΣΗ των μάουντεν στην αγορά, όπου έσβησαν ότι άλλο υπήρχε, κάποιοι κάτω των 35 δεν γνωρίζουν καν τις κούρσες. Οι οποίες κούρσες ήταν ο κυρίαρχος τύπος ποδηλάτου στα τέλη του '70 και σέ όλο το '80 στη χώρα μας.
Μερικοί που τα δοκιμάζουν τώρα για πρώτη φορά, απλά παραμιλάνε. Και φυσικά δεν θα ξαναγυρίσουν στα μάουντεν.
Εγώ π.χ. δεν τα θέλω ούτε ζωγραφιστά. - 
				
				
				
				
Το καλύτερο σενάριο είναι να έχεις και κούρσα και MTB. Όποιος δεν μπορεί διαλέγει MTB γιατί κακά τα ψέματα τα κάνουν όλα.
Στην κούρσα τσουλάς στον δρόμο, στο MTB 'χαράζεις' εσύ τον δρόμο έχει και αυτό την γοητεία του. - 
				
				
				
				
Tα trekking ομως ειναι αρκετα καλος συμβιβασμος!Ειδικα ετσι οπως ειναι οι δρομοι...Ευτυχως που σας ακουσα !Το εχω ευχαριστηθεί το cubακι μου!Σημερα μπηκε και παιδικο καθισμα ,αποσπωμενο...

 - 
				
				
				
				
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Το καλύτερο σενάριο είναι να έχεις και κούρσα και MTB. Όποιος δεν μπορεί διαλέγει MTB γιατί κακά τα ψέματα τα κάνουν όλα.
Στην κούρσα τσουλάς στον δρόμο, στο MTB 'χαράζεις' εσύ τον δρόμο έχει και αυτό την γοητεία του.+1.
Κάνενας που γνωρίζω δεν έχει μόνο κουρσάκι. - 
				
				
				
				
Ο χρήστης carfanatic έγραψε:
Το καλύτερο σενάριο είναι να έχεις και κούρσα και MTB. Όποιος δεν μπορεί διαλέγει MTB γιατί κακά τα ψέματα τα κάνουν όλα.
Στην κούρσα τσουλάς στον δρόμο, στο MTB 'χαράζεις' εσύ τον δρόμο έχει και αυτό την γοητεία του.+1.
Κάνενας που γνωρίζω δεν έχει μόνο κουρσάκι.Νομίζω ότι το κουρσάκι είναι σαν να έχεις ένα καλό σπορ αυτοκίνητο. Χρειάζεσαι πάντα και έναν 'χαμάλη' (MTB) για τα υπόλοιπα.
 - 
				
				
				
				
Όπως υπάρχουν κάποιοι που κυκλοφορούν καθημερινά με Ζ4 και S2000 και ΜΧ-5, κάποιοι βολεύονται με την κούρσα. Αν δεν πατάς στο χώμα, μια χαρά μπορεί να σε καλύψει η κούρσα. Εκτός αν συντρέχουν συγκεκριμένοι λόγοι, όπως το να μένεις κάπου που πρέπει να ανεβοκατεβαίνεις συνέχεια πεζοδρόμια, ράμπες.
 - 
				
				
				
				
Δεν νομίζω να είναι θέμα βολέματος. Το αποδίδω περισσότερο στην οικονόμικη άνεση.
Π.χ δεν είναι καθόλου βολικό να πεταχτείς μέχρι το σουπερ μαρκετ με το κουρσάκι. Θα προτιμήσεις ένα MTB.
Και εγώ να είχα κούρσα δεν θα την χαλούσα μέσα στην πόλη. - 
				
				
				
				
Όπως ειπώθηκε, για την πόλη υπάρχει η λύση του τρεκ, αλλά και του γυναικείου/γιούνισεξ. Με σχάρες, καλάθια, άνετη μετακίνηση στην άσφαλτο, κανένα πρόβλημα με λακούβες και πεζοδρόμια, κ.α.
Είχα δύο κουρσάκια, και το ένα το μεταποίησα σε τρεκ (υπό εξέλιξη ακόμα), για να είμαι άνετος. Τα 2 μάουντεν πήγαν στο χωριό, που έχει καλντερίμι και λακούβα.
Ακόμα και εκεί εγώ προτιμώ ένα ΕΣΚΑ 26'' γιούνισεξ, τσεχοσλοβάκικο του 1968. - 
				
				
				
				
Αυριο.... θα εχω νεα!
 - 
				
				
				
				
κουρσα->τρεκινγκ->city bike->mtb?
 - 
				
				
				
				
Σκεφτομουν κι εγω για κουρσα για μεγαλο διαστημα. Τελικα το σαπιο mountain δεν το αλλαζω για τους παρακατω λογους:
α. τραγικη κατασταση των δρομων που σιγουρα δεν προκειται να φτιαξει εν μεσω κρισης. Πιο πιθανο να παρατηθουν ακομα περισσοτερο στη μοιρα τους οι δρομοι.
β. οι διαδρομες μου δεν ειναι για κουρσα, πχ συμπεριλαμβανουν χωμα, σκαλοπατια κλπ. ΟΚ το mountain ειναι κουραστικο, δεν τρεχει, αλλα κανει τα παντα.
γ. το σαπιο mountain κανει τοσο θορυβο (κοπανανε ολα πανω, αλυσιδες κλπ ) που μειωνεται ο κινδυνος ατυχηματος . Σε ακουν οι αλλοι απο μακρια
δ. σχεδον αδιαφορο αν θα κλαπει. πιο πολυ θα με τσουξει μαλλον οτι θα μου κλεψουν τα φωτα και το τσαντακι σελαςαν επαιρνα κουρσακι μαλλον θα το ειχα μονο για καμια βολτα και θα κυκλοφορουσα και παλι κυριως με το ΜΤΒ. Ε δε νομιζω να αξιζει τον κοπο..
Παντως υπαρχουν και καινουργια 'φτηνα' κουρσακια, δηλ 150-300 ευρω. Φανταζομαι ατσαλινα, οπως αυτα που κυκλοφορουσαν μαζικα πριν 30-40 χρονια. - 
				
				
				
				
Μπορείς να βρεις κάρμπον ( με το ίδιο βάρος με αλουμινένιους και πιο ψαθυρούς βέβαια) σκελετούς κινεζιές, με κάτω από 200e σε ebay ( o bihlas το είχε ψάξει λίγο).
Όσο για το σάπιο ποδήλατό σου, σε καταλαβαίνω. Άλλοι έχουν σε τέτοια κατάσταση το αυτοκίνητό τους π.χ.
 - 
				
				
				
				
Ο χρήστης Άρης έγραψε:
Μπορείς να βρεις κάρμπον ( με το ίδιο βάρος με αλουμινένιους και πιο ψαθυρούς βέβαια) σκελετούς κινεζιές, με κάτω από 200e σε ebay ( o bihlas το είχε ψάξει λίγο).Ίδιο βάρος με αλουμινένιους δεν έχουν, απλά δεν είναι όσο ελαφριοί όσο οι επώνυμοι που κοστίζουν τετραπλάσια.
1180gr (βάλε και άλλα 50-100gr για large μέγεθος) και 400gr πιρούνι είναι πολύ καλά για τα λεφτά και το πουλ μουρ
Το πλαίσιο απ το κουρσάκι μου πχ ζυγίζει 1800gr και το πιρούνι κοντά στα 700, ενώ ολόκληρο ~9350.
http://www.ebay.com/itm/2012-New-Full-Carbon-3k-Road-Bike-Bicycle-Frame-Fork-Alloy-Headset-56CM-/350565850900?pt=Road_Bikes&hash=item519f5a5f14
Είχα διαβάσει σε forum... ότι διάβασαν σε Αμερικάνικο forum... ότι αγόρασαν αρκετοί που είχαν και πανάκριβα
ποδήλατα και έμειναν ικανοποιημένοι. - 
				
				
				
				
Ο χρήστης bihlas87 έγραψε:
Μπορείς να βρεις κάρμπον ( με το ίδιο βάρος με αλουμινένιους και πιο ψαθυρούς βέβαια) σκελετούς κινεζιές, με κάτω από 200e σε ebay ( o bihlas το είχε ψάξει λίγο).
Ίδιο βάρος με αλουμινένιους δεν έχουν, απλά δεν είναι όσο ελαφριοί όσο οι επώνυμοι που κοστίζουν τετραπλάσια.
1180gr (βάλε και άλλα 50-100gr για large μέγεθος) και 400gr πιρούνι είναι πολύ καλά για τα λεφτά και το πουλ μουρ
Το πλαίσιο απ το κουρσάκι μου πχ ζυγίζει 1800gr και το πιρούνι κοντά στα 700, ενώ ολόκληρο ~9350.
http://www.ebay.com/itm/2012-New-Full-Carbon-3k-Road-Bike-Bicycle-Frame-Fork-Alloy-Headset-56CM-/350565850900?pt=Road_Bikes&hash=item519f5a5f14
Είχα διαβάσει σε forum... ότι διάβασαν σε Αμερικάνικο forum... ότι αγόρασαν αρκετοί που είχαν και πανάκριβα
ποδήλατα και έμειναν ικανοποιημένοι.Το έχεις καιρό; Τι περιφερειακά του έχεις βάλει;
 - 
				
				
				
				
Δεν το έχω, αλουμινένιο μετάχειρο με περιφερειακά tiagra και 105 έχω, αυτο που γράφω παραπάνω ότι ζυγίζει 9350.
 - 
				
				
				
				
μολις παρελαβα


 - 
				
				
				
				
Να βάλλω κ εγώ μία φώτο εκτός δράσης...

 - 
				
				
				
				
tm
ποσο πήγε το μαλλί; κουκλάκι ειναι
(αυτό ειναι του τύπου τρέκιν που λεγατε παραπάν?)
 
		
		Η ζωή...ποδήλατο!