-
να βαλουν ολοι αβαταρ με κοπελες που τρωνε διαφορα φρουτα!!
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Για το τρίτο, δεν είναι σύμβολο, συνοδευτικό διακόσμησης είναι και λέγεται μαίανδρος. Το γεγονός ότι το έχει οικειοποιηθεί μια συμμορία νεοναζί, δεν αλλάζει το γεγονός ότι πρόκειται απλώς για μια διακοσμητική παράσταση από αρχαίων χρόνων, αλλά παράλληλα καταδεικνύει κάποια πεποίθηση του χρήστη λόγω της σύγχρονης οικειοποίησής της από τα χρυσά αυγά. Επειδή όμως όπως είπες δε νοιώθεις ναζιστής, καλό θα ήταν να τη βγάλεις από μόνος σου επειδή όσο την κρατάς βοηθάς τον κόσμο να σχηματίσει την εικόνα σου σαν ενός άξεστου μισάνθρωπου ορκ, συμμορίτη νεοναζί, νοσταλγού του ολοκαυτώματος και τιμητή των γερμανοτσολιάδων εθνοπροδοτών. Επειδή δεν είσαι τέτοιος, πράξε τα δέοντα.
Tότε επίσης να αφαιρέσουν όλοι τα άβαταρ των οποίων περιλαμβάνουν τα κομμουνιστικά σφυροδρέπανα
Κανονικά, κανένα άβαταρ με σύμβολα εγκληματικών ιδεολογιών και οργανώσεων (φασιστικών, κομμουνιστικών), ή πορτραίτα εγκληματικών προσωπικοτήτων (πχ του αρχιδολοφόνου εθνοπροδότη Άρη Βελουχιώτη) δεν θα έπρεπε να είναι ανεκτό. Ούτε ως αστείο - τρολλάρισμα (πχ σημαία Β. Κορέας από γνωστό τρολλ).
Έχω γράψει κι εγώ ένα οφφ-τόπικ σε άλλο τόπικ. -
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
να βαλουν ολοι αβαταρ με κοπελες που τρωνε διαφορα φρουτα!!Kατοχυρωθηκε...
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Στο τελευταιο TOP GEAR magazine οδηγουν την 911 TURBO.Εκτος απο τη γενικη πλακα που παθαινουν με το αμαξι και το ποσο ευκολα οδηγειται σε εξωπραγματικους ρυθμους αναφερονται και σε μια ατυπη κοντρα στο δρομο με εναν αναβατη μιας GSX-R 1100 ,στην οποια η 911 νικησε σχεδον χαλαρα.Το αξιοσημειωτο ειναι το σχολιο οτι η 911 μπορει να πετυχει το 3,8 sec 0-100,οχι μονο σε ευθεια αλλα και σε στροφη...Ειχα ξαναγραψει οτι το μαιο ειχ την τιμη να οδηγησω την 911 turbo S με τα 500τοσα αλογα,και κοντεψα να τα κανω επανω επανω μου.το αμαξι ειναι κτηνος και σε ενα φαναρι ειχα πατησει και το κουμπι του launch control και εκει ειναι που ζτην εκινηση τα βλεπεις ολα:-o
Sent from my HTC Incredible S using Tapatalk 2
-
εννοεις 2.8 για τα 100...
-
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
εννοεις 2.8 για τα 100...ΜΕ ΦΑΙΝΕΤΑΙ εξωπραγματικό το 2,8,μάλλον 3,8 είναι.
Στο 2,6-2,8 κάνουν οι SB μοτοσυκλέτες.(1000αρες) -
Όχι δεν είναι .. ψάξε στο Road & Track που είναι ειδικοί ως αμερικάνοι στο drag και δεν τα λυπούνται καθόλου ..
-
Beβαια απαιτει προσπαθεια και ιδανικες συνθηκεσ
-
Τυχαία διάβαζα σήμερα το συγκριτικό της Turbo S με το GT-R του 2012 (545 ίπποι). Μια μικρή διευκρίνηση: 2,8 κάνει 0-60 μίλια η 911, άρα για τα 0-100 χλμ/ώρα θα θέλει 2-3 δέκατα παραπάνω.
-
Νόουπ! Δες τα διαγράμματα του R&T ...σε τόσο χαμηλούς χρόνους τα 62,5 mph αντιστοιχούν σε 0,1-0,15 sec παραπάνω σε σχέση με τα 60. Η Turbo S είναι στο 2,6'' (κάτω από 2,65 άμα κάνεις προβολή) και η Veyron οριακά κάτω από 2,55. Όχι ότι έχει τρελή σημασία αλλά τα 0,2-0,3 αντιστοιχούν συνήθως σε χρόνους 3,5+ sec. Βέβαια ρίξτε μια ματιά και σε τι πίστα τα δοκιμάζει τα R&T. Πρόκειται για διάδρομο απογείωσης/προσγείωσης με ειδική όμως επιφάνεια που 'γραπώνει' τους κινητήριους τροχούς + μόνο 1 άτομο, λίγη βενζίνη και ...τεχνογνωσία 60 ετών στο drag γενικώς.
-
Ο χρήστης 993cc έγραψε:
Νόουπ! Δες τα διαγράμματα του R&T ...σε τόσο χαμηλούς χρόνους τα 62,5 mph αντιστοιχούν σε 0,1-0,15 sec παραπάνω σε σχέση με τα 60. Η Turbo S είναι στο 2,6'' (κάτω από 2,65 άμα κάνεις προβολή) και η Veyron οριακά κάτω από 2,55. Όχι ότι έχει τρελή σημασία αλλά τα 0,2-0,3 αντιστοιχούν συνήθως σε χρόνους 3,5+ sec. Βέβαια ρίξτε μια ματιά και σε τι πίστα τα δοκιμάζει τα R&T. Πρόκειται για διάδρομο απογείωσης/προσγείωσης με ειδική όμως επιφάνεια που 'γραπώνει' τους κινητήριους τροχούς + μόνο 1 άτομο, λίγη βενζίνη και ...τεχνογνωσία 60 ετών στο drag γενικώς.+1
κατω απο 3' για 0-100 γεματα. -
-
-
Διαβάζω στα αναλυτικά χαρακτηριστικά των αγγελιών των 997 στο car, ότι μερικές έχουν αεροανάρτηση.Αληθεύει αυτό?Ξέρω ότι το Καγιέν έχει αεροανάρτηση.Η CARRERA όμως?Μήπως εννοούν ηλεκτρονική ρύθμιση ανάρτησης?
-
Προφανώς το δεύτερο. Πρόκειται για τα αμορτισέρ PASM, που ρυθμίζονται ηλεκτρονικά σε δύο διαμορφώσεις, τη Νορμάλ και τη Σπορ. Η δεύτερη είναι μόνο για στεγνή πίστα.
Πάντως, δεν είναι 'ξερές' διαμορφώσεις (ειδικά η Νορμάλ), δηλαδή δεν είναι σταθερές σε ένα βαθμό σκληρότητας (δύναμης, πιο σωστά), αλλά παίζουν μέσα σε ένα φάσμα σκληρότητας. Εντός αυτού του φάσματος, μαλακώνουν και σκληραίνουν διαδραστικά, ανάλογα με το οδόστρωμα και τον τρόπο οδήγησης του οδηγού.Με τα αμορτισέρ PASM, τα ελατήρια επίσης είναι κοντύτερα / σκληρότερα, και επιφέρουν χαμήλωμα 10μμ ως προς το έδαφος, σε σχέση με την απλή Καρρέρα. Στην S, ήταν στάνταρ.
Τέλος, υπήρχε και η 'σπορ' ανάρτηση στην 997.1 ως έξτρα, με ελατήρια χαμηλώματος 20μμ σε σχέση με απλή Καρρέρα (ή 10μμ σε σχέση με PASM), σε συνδυασμό με μπλοκέ διαφορικό (ως πακέτο).
Στην 997.2, και η σπορ -20μμ έχει αμορτισέρ PASM, και μπαίνει ανεξάρτητα απ' το μπλοκέ (και το μπλοκέ ανεξάρτητα αυτής).
Μια και πήρα φόρα, να προσθέσω ότι το μπλοκέ έπαινε και μπαίνει πάντα μόνο σε συνδυασμό με τις μεγαλύτερες διαθέσιμες ζάντες εκάστου μοντέλου (19΄ για τις 997, 20΄ τώρα για τις 991 - στάνταρ στις 991 S). -
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
Προφανώς το δεύτερο. Πρόκειται για τα αμορτισέρ PASM, που ρυθμίζονται ηλεκτρονικά σε δύο διαμορφώσεις, τη Νορμάλ και τη Σπορ. Η δεύτερη είναι μόνο για στεγνή πίστα.
Πάντως, δεν είναι 'ξερές' διαμορφώσεις (ειδικά η Νορμάλ), δηλαδή δεν είναι σταθερές σε ένα βαθμό σκληρότητας (δύναμης, πιο σωστά), αλλά παίζουν μέσα σε ένα φάσμα σκληρότητας. Εντός αυτού του φάσματος, μαλακώνουν και σκληραίνουν διαδραστικά, ανάλογα με το οδόστρωμα και τον τρόπο οδήγησης του οδηγού.Με τα αμορτισέρ PASM, τα ελατήρια επίσης είναι κοντύτερα / σκληρότερα, και επιφέρουν χαμήλωμα 10μμ ως προς το έδαφος, σε σχέση με την απλή Καρρέρα. Στην S, ήταν στάνταρ.
Τέλος, υπήρχε και η 'σπορ' ανάρτηση στην 997.1 ως έξτρα, με ελατήρια χαμηλώματος 20μμ σε σχέση με απλή Καρρέρα (ή 10μμ σε σχέση με PASM), σε συνδυασμό με μπλοκέ διαφορικό (ως πακέτο).
Στην 997.2, και η σπορ -20μμ έχει αμορτισέρ PASM, και μπαίνει ανεξάρτητα απ' το μπλοκέ (και το μπλοκέ ανεξάρτητα αυτής).
Μια και πήρα φόρα, να προσθέσω ότι το μπλοκέ έπαινε και μπαίνει πάντα μόνο σε συνδυασμό με τις μεγαλύτερες διαθέσιμες ζάντες εκάστου μοντέλου (19΄ για τις 997, 20΄ τώρα για τις 991 - στάνταρ στις 991 S).Αναλυτικότατος!! Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
Προφανώς το δεύτερο. Πρόκειται για τα αμορτισέρ PASM, που ρυθμίζονται ηλεκτρονικά σε δύο διαμορφώσεις, τη Νορμάλ και τη Σπορ. Η δεύτερη είναι μόνο για στεγνή πίστα.
Πάντως, δεν είναι 'ξερές' διαμορφώσεις (ειδικά η Νορμάλ), δηλαδή δεν είναι σταθερές σε ένα βαθμό σκληρότητας (δύναμης, πιο σωστά), αλλά παίζουν μέσα σε ένα φάσμα σκληρότητας. Εντός αυτού του φάσματος, μαλακώνουν και σκληραίνουν διαδραστικά, ανάλογα με το οδόστρωμα και τον τρόπο οδήγησης του οδηγού.Με τα αμορτισέρ PASM, τα ελατήρια επίσης είναι κοντύτερα / σκληρότερα, και επιφέρουν χαμήλωμα 10μμ ως προς το έδαφος, σε σχέση με την απλή Καρρέρα. Στην S, ήταν στάνταρ.
Τέλος, υπήρχε και η 'σπορ' ανάρτηση στην 997.1 ως έξτρα, με ελατήρια χαμηλώματος 20μμ σε σχέση με απλή Καρρέρα (ή 10μμ σε σχέση με PASM), σε συνδυασμό με μπλοκέ διαφορικό (ως πακέτο).
Στην 997.2, και η σπορ -20μμ έχει αμορτισέρ PASM, και μπαίνει ανεξάρτητα απ' το μπλοκέ (και το μπλοκέ ανεξάρτητα αυτής).
Μια και πήρα φόρα, να προσθέσω ότι το μπλοκέ έπαινε και μπαίνει πάντα μόνο σε συνδυασμό με τις μεγαλύτερες διαθέσιμες ζάντες εκάστου μοντέλου (19΄ για τις 997, 20΄ τώρα για τις 991 - στάνταρ στις 991 S).Νέο ερώτημα,δεν είναι στάνταρ εξοπλισμός το μπλοκέ?Σήμερα είδα μια 3,6 PDK με 18αρες.
-
Ο χρήστης Bill Z4 έγραψε:
Προφανώς το δεύτερο. Πρόκειται για τα αμορτισέρ PASM, που ρυθμίζονται ηλεκτρονικά σε δύο διαμορφώσεις, τη Νορμάλ και τη Σπορ. Η δεύτερη είναι μόνο για στεγνή πίστα.
Πάντως, δεν είναι 'ξερές' διαμορφώσεις (ειδικά η Νορμάλ), δηλαδή δεν είναι σταθερές σε ένα βαθμό σκληρότητας (δύναμης, πιο σωστά), αλλά παίζουν μέσα σε ένα φάσμα σκληρότητας. Εντός αυτού του φάσματος, μαλακώνουν και σκληραίνουν διαδραστικά, ανάλογα με το οδόστρωμα και τον τρόπο οδήγησης του οδηγού.Με τα αμορτισέρ PASM, τα ελατήρια επίσης είναι κοντύτερα / σκληρότερα, και επιφέρουν χαμήλωμα 10μμ ως προς το έδαφος, σε σχέση με την απλή Καρρέρα. Στην S, ήταν στάνταρ.
Τέλος, υπήρχε και η 'σπορ' ανάρτηση στην 997.1 ως έξτρα, με ελατήρια χαμηλώματος 20μμ σε σχέση με απλή Καρρέρα (ή 10μμ σε σχέση με PASM), σε συνδυασμό με μπλοκέ διαφορικό (ως πακέτο).
Στην 997.2, και η σπορ -20μμ έχει αμορτισέρ PASM, και μπαίνει ανεξάρτητα απ' το μπλοκέ (και το μπλοκέ ανεξάρτητα αυτής).
Μια και πήρα φόρα, να προσθέσω ότι το μπλοκέ έπαινε και μπαίνει πάντα μόνο σε συνδυασμό με τις μεγαλύτερες διαθέσιμες ζάντες εκάστου μοντέλου (19΄ για τις 997, 20΄ τώρα για τις 991 - στάνταρ στις 991 S).Νέο ερώτημα,δεν είναι στάνταρ εξοπλισμός το μπλοκέ?Σήμερα είδα μια 3,6 PDK με 18αρες.
Όχι. Στις περισσότερες εκδόσεις δεν είναι καν στα έξτρα. Πολύ λίγες Porsche είχαν μπλοκέ.
Παλαιότερα μοντέλα με εργοστασιακά τοποθετημένο μπλοκέ ήταν :
928 GT και GTS manual
944 Turbo S
968 Club Sport (option M030)
968 Turbo S
964 RS
964 Turbo (3.3 - 3.6 - S)
993 RS
993 GT2 -
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
Προφανώς το δεύτερο. Πρόκειται για τα αμορτισέρ PASM, που ρυθμίζονται ηλεκτρονικά σε δύο διαμορφώσεις, τη Νορμάλ και τη Σπορ. Η δεύτερη είναι μόνο για στεγνή πίστα.
Πάντως, δεν είναι 'ξερές' διαμορφώσεις (ειδικά η Νορμάλ), δηλαδή δεν είναι σταθερές σε ένα βαθμό σκληρότητας (δύναμης, πιο σωστά), αλλά παίζουν μέσα σε ένα φάσμα σκληρότητας. Εντός αυτού του φάσματος, μαλακώνουν και σκληραίνουν διαδραστικά, ανάλογα με το οδόστρωμα και τον τρόπο οδήγησης του οδηγού.Με τα αμορτισέρ PASM, τα ελατήρια επίσης είναι κοντύτερα / σκληρότερα, και επιφέρουν χαμήλωμα 10μμ ως προς το έδαφος, σε σχέση με την απλή Καρρέρα. Στην S, ήταν στάνταρ.
Τέλος, υπήρχε και η 'σπορ' ανάρτηση στην 997.1 ως έξτρα, με ελατήρια χαμηλώματος 20μμ σε σχέση με απλή Καρρέρα (ή 10μμ σε σχέση με PASM), σε συνδυασμό με μπλοκέ διαφορικό (ως πακέτο).
Στην 997.2, και η σπορ -20μμ έχει αμορτισέρ PASM, και μπαίνει ανεξάρτητα απ' το μπλοκέ (και το μπλοκέ ανεξάρτητα αυτής).
Μια και πήρα φόρα, να προσθέσω ότι το μπλοκέ έπαινε και μπαίνει πάντα μόνο σε συνδυασμό με τις μεγαλύτερες διαθέσιμες ζάντες εκάστου μοντέλου (19΄ για τις 997, 20΄ τώρα για τις 991 - στάνταρ στις 991 S).Πολύ σωστός
-
Kαι να συμπληρώσω ότι στις 991 S, στις μεν χειροκίνητες είναι στάνταρ το μπλοκέ, στις δε PDK απλώς δεν μπαίνει.
Αντ' αυτού, υπάρχει 'ηλεκτρονικό μπλοκέ' , δηλαδή επιλεκτική ασύμμετρη επέμβαση των πίσω φρένων, στο πλαίσιο του συστήματος 'Porsche Torque Vectoring - Plus'. To PTV υπάρχει όμως ούτως ή άλλως και στις χειροκίνητες 991S.@αρτ911:
Να σε ρωτήσω κάτι που σε είχα ρωτήσει με πμ, το οποίο πιθανόν παράπεσε:
Μήπως ξέρεις ή μπορείς να μάθεις θετικά αν βγάζει η Φερόντο τακάκια DS 2500 για την 997.2 S; Για την 997.1S βγάζει σίγουρα, αλλά η 997.2S έχει φρένα διαφορετικά, αν θυμάμαι.
Porsche Forum