Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Porsche Forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Porsche Forum
    • 1
    • 2
    • 244
    • 245
    • 246
    • 247
    • 248
    • 355
    • 356
    • 246 / 356
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    6
    7109
    86016
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      c-l-a-b last edited by

      να βαλουν ολοι αβαταρ με κοπελες που τρωνε διαφορα φρουτα!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        coyot last edited by

        Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

        Για το τρίτο, δεν είναι σύμβολο, συνοδευτικό διακόσμησης είναι και λέγεται μαίανδρος. Το γεγονός ότι το έχει οικειοποιηθεί μια συμμορία νεοναζί, δεν αλλάζει το γεγονός ότι πρόκειται απλώς για μια διακοσμητική παράσταση από αρχαίων χρόνων, αλλά παράλληλα καταδεικνύει κάποια πεποίθηση του χρήστη λόγω της σύγχρονης οικειοποίησής της από τα χρυσά αυγά. Επειδή όμως όπως είπες δε νοιώθεις ναζιστής, καλό θα ήταν να τη βγάλεις από μόνος σου επειδή όσο την κρατάς βοηθάς τον κόσμο να σχηματίσει την εικόνα σου σαν ενός άξεστου μισάνθρωπου ορκ, συμμορίτη νεοναζί, νοσταλγού του ολοκαυτώματος και τιμητή των γερμανοτσολιάδων εθνοπροδοτών. Επειδή δεν είσαι τέτοιος, πράξε τα δέοντα.

        Tότε επίσης να αφαιρέσουν όλοι τα άβαταρ των οποίων περιλαμβάνουν τα κομμουνιστικά σφυροδρέπανα

        Κανονικά, κανένα άβαταρ με σύμβολα εγκληματικών ιδεολογιών και οργανώσεων (φασιστικών, κομμουνιστικών), ή πορτραίτα εγκληματικών προσωπικοτήτων (πχ του αρχιδολοφόνου εθνοπροδότη Άρη Βελουχιώτη) δεν θα έπρεπε να είναι ανεκτό. Ούτε ως αστείο - τρολλάρισμα (πχ σημαία Β. Κορέας από γνωστό τρολλ).
        Έχω γράψει κι εγώ ένα οφφ-τόπικ σε άλλο τόπικ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kikizas-grigoris last edited by

          Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
          να βαλουν ολοι αβαταρ με κοπελες που τρωνε διαφορα φρουτα!!

          Kατοχυρωθηκε...
          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            bujinkan last edited by

            Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
            Στο τελευταιο TOP GEAR magazine οδηγουν την 911 TURBO.Εκτος απο τη γενικη πλακα που παθαινουν με το αμαξι και το ποσο ευκολα οδηγειται σε εξωπραγματικους ρυθμους αναφερονται και σε μια ατυπη κοντρα στο δρομο με εναν αναβατη μιας GSX-R 1100 ,στην οποια η 911 νικησε σχεδον χαλαρα.Το αξιοσημειωτο ειναι το σχολιο οτι η 911 μπορει να πετυχει το 3,8 sec 0-100,οχι μονο σε ευθεια αλλα και σε στροφη...

            Ειχα ξαναγραψει οτι το μαιο ειχ την τιμη να οδηγησω την 911 turbo S με τα 500τοσα αλογα,και κοντεψα να τα κανω επανω επανω μου.το αμαξι ειναι κτηνος και σε ενα φαναρι ειχα πατησει και το κουμπι του launch control και εκει ειναι που ζτην εκινηση τα βλεπεις ολα:-o

            Sent from my HTC Incredible S using Tapatalk 2

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mikegr last edited by

              εννοεις 2.8 για τα 100...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                bill-z4 last edited by

                Ο χρήστης mikegr έγραψε:
                εννοεις 2.8 για τα 100...

                ΜΕ ΦΑΙΝΕΤΑΙ εξωπραγματικό το 2,8,μάλλον 3,8 είναι.
                Στο 2,6-2,8 κάνουν οι SB μοτοσυκλέτες.(1000αρες)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • 9
                  993cc last edited by

                  Όχι δεν είναι .. ψάξε στο Road & Track που είναι ειδικοί ως αμερικάνοι στο drag και δεν τα λυπούνται καθόλου ..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mikegr last edited by

                    Beβαια απαιτει προσπαθεια και ιδανικες συνθηκεσ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      trader last edited by

                      Τυχαία διάβαζα σήμερα το συγκριτικό της Turbo S με το GT-R του 2012 (545 ίπποι). Μια μικρή διευκρίνηση: 2,8 κάνει 0-60 μίλια η 911, άρα για τα 0-100 χλμ/ώρα θα θέλει 2-3 δέκατα παραπάνω.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • 9
                        993cc last edited by

                        Νόουπ! Δες τα διαγράμματα του R&T ...σε τόσο χαμηλούς χρόνους τα 62,5 mph αντιστοιχούν σε 0,1-0,15 sec παραπάνω σε σχέση με τα 60. Η Turbo S είναι στο 2,6'' (κάτω από 2,65 άμα κάνεις προβολή) και η Veyron οριακά κάτω από 2,55. Όχι ότι έχει τρελή σημασία αλλά τα 0,2-0,3 αντιστοιχούν συνήθως σε χρόνους 3,5+ sec. Βέβαια ρίξτε μια ματιά και σε τι πίστα τα δοκιμάζει τα R&T. Πρόκειται για διάδρομο απογείωσης/προσγείωσης με ειδική όμως επιφάνεια που 'γραπώνει' τους κινητήριους τροχούς + μόνο 1 άτομο, λίγη βενζίνη και ...τεχνογνωσία 60 ετών στο drag γενικώς.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mikegr last edited by

                          Ο χρήστης 993cc έγραψε:
                          Νόουπ! Δες τα διαγράμματα του R&T ...σε τόσο χαμηλούς χρόνους τα 62,5 mph αντιστοιχούν σε 0,1-0,15 sec παραπάνω σε σχέση με τα 60. Η Turbo S είναι στο 2,6'' (κάτω από 2,65 άμα κάνεις προβολή) και η Veyron οριακά κάτω από 2,55. Όχι ότι έχει τρελή σημασία αλλά τα 0,2-0,3 αντιστοιχούν συνήθως σε χρόνους 3,5+ sec. Βέβαια ρίξτε μια ματιά και σε τι πίστα τα δοκιμάζει τα R&T. Πρόκειται για διάδρομο απογείωσης/προσγείωσης με ειδική όμως επιφάνεια που 'γραπώνει' τους κινητήριους τροχούς + μόνο 1 άτομο, λίγη βενζίνη και ...τεχνογνωσία 60 ετών στο drag γενικώς.

                          +1
                          κατω απο 3' για 0-100 γεματα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • B
                            bill-z4 last edited by

                            http://www.zeperfs.com/en/duel3287-3671.htm

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cosneo last edited by

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • B
                                bill-z4 last edited by

                                Διαβάζω στα αναλυτικά χαρακτηριστικά των αγγελιών των 997 στο car, ότι μερικές έχουν αεροανάρτηση.Αληθεύει αυτό?Ξέρω ότι το Καγιέν έχει αεροανάρτηση.Η CARRERA όμως?Μήπως εννοούν ηλεκτρονική ρύθμιση ανάρτησης?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  coyot last edited by

                                  Προφανώς το δεύτερο. Πρόκειται για τα αμορτισέρ PASM, που ρυθμίζονται ηλεκτρονικά σε δύο διαμορφώσεις, τη Νορμάλ και τη Σπορ. Η δεύτερη είναι μόνο για στεγνή πίστα.
                                  Πάντως, δεν είναι 'ξερές' διαμορφώσεις (ειδικά η Νορμάλ), δηλαδή δεν είναι σταθερές σε ένα βαθμό σκληρότητας (δύναμης, πιο σωστά), αλλά παίζουν μέσα σε ένα φάσμα σκληρότητας. Εντός αυτού του φάσματος, μαλακώνουν και σκληραίνουν διαδραστικά, ανάλογα με το οδόστρωμα και τον τρόπο οδήγησης του οδηγού.

                                  Με τα αμορτισέρ PASM, τα ελατήρια επίσης είναι κοντύτερα / σκληρότερα, και επιφέρουν χαμήλωμα 10μμ ως προς το έδαφος, σε σχέση με την απλή Καρρέρα. Στην S, ήταν στάνταρ.
                                  Τέλος, υπήρχε και η 'σπορ' ανάρτηση στην 997.1 ως έξτρα, με ελατήρια χαμηλώματος 20μμ σε σχέση με απλή Καρρέρα (ή 10μμ σε σχέση με PASM), σε συνδυασμό με μπλοκέ διαφορικό (ως πακέτο).
                                  Στην 997.2, και η σπορ -20μμ έχει αμορτισέρ PASM, και μπαίνει ανεξάρτητα απ' το μπλοκέ (και το μπλοκέ ανεξάρτητα αυτής).
                                  Μια και πήρα φόρα, να προσθέσω ότι το μπλοκέ έπαινε και μπαίνει πάντα μόνο σε συνδυασμό με τις μεγαλύτερες διαθέσιμες ζάντες εκάστου μοντέλου (19΄ για τις 997, 20΄ τώρα για τις 991 - στάνταρ στις 991 S).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    bill-z4 last edited by

                                    Ο χρήστης Coyot έγραψε:
                                    Προφανώς το δεύτερο. Πρόκειται για τα αμορτισέρ PASM, που ρυθμίζονται ηλεκτρονικά σε δύο διαμορφώσεις, τη Νορμάλ και τη Σπορ. Η δεύτερη είναι μόνο για στεγνή πίστα.
                                    Πάντως, δεν είναι 'ξερές' διαμορφώσεις (ειδικά η Νορμάλ), δηλαδή δεν είναι σταθερές σε ένα βαθμό σκληρότητας (δύναμης, πιο σωστά), αλλά παίζουν μέσα σε ένα φάσμα σκληρότητας. Εντός αυτού του φάσματος, μαλακώνουν και σκληραίνουν διαδραστικά, ανάλογα με το οδόστρωμα και τον τρόπο οδήγησης του οδηγού.

                                    Με τα αμορτισέρ PASM, τα ελατήρια επίσης είναι κοντύτερα / σκληρότερα, και επιφέρουν χαμήλωμα 10μμ ως προς το έδαφος, σε σχέση με την απλή Καρρέρα. Στην S, ήταν στάνταρ.
                                    Τέλος, υπήρχε και η 'σπορ' ανάρτηση στην 997.1 ως έξτρα, με ελατήρια χαμηλώματος 20μμ σε σχέση με απλή Καρρέρα (ή 10μμ σε σχέση με PASM), σε συνδυασμό με μπλοκέ διαφορικό (ως πακέτο).
                                    Στην 997.2, και η σπορ -20μμ έχει αμορτισέρ PASM, και μπαίνει ανεξάρτητα απ' το μπλοκέ (και το μπλοκέ ανεξάρτητα αυτής).
                                    Μια και πήρα φόρα, να προσθέσω ότι το μπλοκέ έπαινε και μπαίνει πάντα μόνο σε συνδυασμό με τις μεγαλύτερες διαθέσιμες ζάντες εκάστου μοντέλου (19΄ για τις 997, 20΄ τώρα για τις 991 - στάνταρ στις 991 S).

                                    Αναλυτικότατος!! Ευχαριστώ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • B
                                      bill-z4 last edited by

                                      Ο χρήστης Coyot έγραψε:
                                      Προφανώς το δεύτερο. Πρόκειται για τα αμορτισέρ PASM, που ρυθμίζονται ηλεκτρονικά σε δύο διαμορφώσεις, τη Νορμάλ και τη Σπορ. Η δεύτερη είναι μόνο για στεγνή πίστα.
                                      Πάντως, δεν είναι 'ξερές' διαμορφώσεις (ειδικά η Νορμάλ), δηλαδή δεν είναι σταθερές σε ένα βαθμό σκληρότητας (δύναμης, πιο σωστά), αλλά παίζουν μέσα σε ένα φάσμα σκληρότητας. Εντός αυτού του φάσματος, μαλακώνουν και σκληραίνουν διαδραστικά, ανάλογα με το οδόστρωμα και τον τρόπο οδήγησης του οδηγού.

                                      Με τα αμορτισέρ PASM, τα ελατήρια επίσης είναι κοντύτερα / σκληρότερα, και επιφέρουν χαμήλωμα 10μμ ως προς το έδαφος, σε σχέση με την απλή Καρρέρα. Στην S, ήταν στάνταρ.
                                      Τέλος, υπήρχε και η 'σπορ' ανάρτηση στην 997.1 ως έξτρα, με ελατήρια χαμηλώματος 20μμ σε σχέση με απλή Καρρέρα (ή 10μμ σε σχέση με PASM), σε συνδυασμό με μπλοκέ διαφορικό (ως πακέτο).
                                      Στην 997.2, και η σπορ -20μμ έχει αμορτισέρ PASM, και μπαίνει ανεξάρτητα απ' το μπλοκέ (και το μπλοκέ ανεξάρτητα αυτής).
                                      Μια και πήρα φόρα, να προσθέσω ότι το μπλοκέ έπαινε και μπαίνει πάντα μόνο σε συνδυασμό με τις μεγαλύτερες διαθέσιμες ζάντες εκάστου μοντέλου (19΄ για τις 997, 20΄ τώρα για τις 991 - στάνταρ στις 991 S).

                                      Νέο ερώτημα,δεν είναι στάνταρ εξοπλισμός το μπλοκέ?Σήμερα είδα μια 3,6 PDK με 18αρες.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        art911 last edited by

                                        Ο χρήστης Bill Z4 έγραψε:

                                        Προφανώς το δεύτερο. Πρόκειται για τα αμορτισέρ PASM, που ρυθμίζονται ηλεκτρονικά σε δύο διαμορφώσεις, τη Νορμάλ και τη Σπορ. Η δεύτερη είναι μόνο για στεγνή πίστα.
                                        Πάντως, δεν είναι 'ξερές' διαμορφώσεις (ειδικά η Νορμάλ), δηλαδή δεν είναι σταθερές σε ένα βαθμό σκληρότητας (δύναμης, πιο σωστά), αλλά παίζουν μέσα σε ένα φάσμα σκληρότητας. Εντός αυτού του φάσματος, μαλακώνουν και σκληραίνουν διαδραστικά, ανάλογα με το οδόστρωμα και τον τρόπο οδήγησης του οδηγού.

                                        Με τα αμορτισέρ PASM, τα ελατήρια επίσης είναι κοντύτερα / σκληρότερα, και επιφέρουν χαμήλωμα 10μμ ως προς το έδαφος, σε σχέση με την απλή Καρρέρα. Στην S, ήταν στάνταρ.
                                        Τέλος, υπήρχε και η 'σπορ' ανάρτηση στην 997.1 ως έξτρα, με ελατήρια χαμηλώματος 20μμ σε σχέση με απλή Καρρέρα (ή 10μμ σε σχέση με PASM), σε συνδυασμό με μπλοκέ διαφορικό (ως πακέτο).
                                        Στην 997.2, και η σπορ -20μμ έχει αμορτισέρ PASM, και μπαίνει ανεξάρτητα απ' το μπλοκέ (και το μπλοκέ ανεξάρτητα αυτής).
                                        Μια και πήρα φόρα, να προσθέσω ότι το μπλοκέ έπαινε και μπαίνει πάντα μόνο σε συνδυασμό με τις μεγαλύτερες διαθέσιμες ζάντες εκάστου μοντέλου (19΄ για τις 997, 20΄ τώρα για τις 991 - στάνταρ στις 991 S).

                                        Νέο ερώτημα,δεν είναι στάνταρ εξοπλισμός το μπλοκέ?Σήμερα είδα μια 3,6 PDK με 18αρες.

                                        Όχι. Στις περισσότερες εκδόσεις δεν είναι καν στα έξτρα. Πολύ λίγες Porsche είχαν μπλοκέ.

                                        Παλαιότερα μοντέλα με εργοστασιακά τοποθετημένο μπλοκέ ήταν :
                                        928 GT και GTS manual
                                        944 Turbo S
                                        968 Club Sport (option M030)
                                        968 Turbo S
                                        964 RS
                                        964 Turbo (3.3 - 3.6 - S)
                                        993 RS
                                        993 GT2

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          art911 last edited by

                                          Ο χρήστης Coyot έγραψε:
                                          Προφανώς το δεύτερο. Πρόκειται για τα αμορτισέρ PASM, που ρυθμίζονται ηλεκτρονικά σε δύο διαμορφώσεις, τη Νορμάλ και τη Σπορ. Η δεύτερη είναι μόνο για στεγνή πίστα.
                                          Πάντως, δεν είναι 'ξερές' διαμορφώσεις (ειδικά η Νορμάλ), δηλαδή δεν είναι σταθερές σε ένα βαθμό σκληρότητας (δύναμης, πιο σωστά), αλλά παίζουν μέσα σε ένα φάσμα σκληρότητας. Εντός αυτού του φάσματος, μαλακώνουν και σκληραίνουν διαδραστικά, ανάλογα με το οδόστρωμα και τον τρόπο οδήγησης του οδηγού.

                                          Με τα αμορτισέρ PASM, τα ελατήρια επίσης είναι κοντύτερα / σκληρότερα, και επιφέρουν χαμήλωμα 10μμ ως προς το έδαφος, σε σχέση με την απλή Καρρέρα. Στην S, ήταν στάνταρ.
                                          Τέλος, υπήρχε και η 'σπορ' ανάρτηση στην 997.1 ως έξτρα, με ελατήρια χαμηλώματος 20μμ σε σχέση με απλή Καρρέρα (ή 10μμ σε σχέση με PASM), σε συνδυασμό με μπλοκέ διαφορικό (ως πακέτο).
                                          Στην 997.2, και η σπορ -20μμ έχει αμορτισέρ PASM, και μπαίνει ανεξάρτητα απ' το μπλοκέ (και το μπλοκέ ανεξάρτητα αυτής).
                                          Μια και πήρα φόρα, να προσθέσω ότι το μπλοκέ έπαινε και μπαίνει πάντα μόνο σε συνδυασμό με τις μεγαλύτερες διαθέσιμες ζάντες εκάστου μοντέλου (19΄ για τις 997, 20΄ τώρα για τις 991 - στάνταρ στις 991 S).

                                          Πολύ σωστός

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            coyot last edited by

                                            Kαι να συμπληρώσω ότι στις 991 S, στις μεν χειροκίνητες είναι στάνταρ το μπλοκέ, στις δε PDK απλώς δεν μπαίνει.
                                            Αντ' αυτού, υπάρχει 'ηλεκτρονικό μπλοκέ' , δηλαδή επιλεκτική ασύμμετρη επέμβαση των πίσω φρένων, στο πλαίσιο του συστήματος 'Porsche Torque Vectoring - Plus'. To PTV υπάρχει όμως ούτως ή άλλως και στις χειροκίνητες 991S.

                                            @αρτ911:
                                            Να σε ρωτήσω κάτι που σε είχα ρωτήσει με πμ, το οποίο πιθανόν παράπεσε:
                                            Μήπως ξέρεις ή μπορείς να μάθεις θετικά αν βγάζει η Φερόντο τακάκια DS 2500 για την 997.2 S; Για την 997.1S βγάζει σίγουρα, αλλά η 997.2S έχει φρένα διαφορετικά, αν θυμάμαι.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 244
                                            • 245
                                            • 246
                                            • 247
                                            • 248
                                            • 355
                                            • 356
                                            • 246 / 356
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr