Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Light turbiσμα στο πόλο μου...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Light turbiσμα στο πόλο μου...
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    15
    25
    60
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kpsig moderator last edited by

      Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
      Πιστέυω οτι για Light Turbo, μια Τ20 μαζί με ένα ιντερκούλερ, προγραμματάκι, φυσικά εξάτμιση και πιο ελέυθερο φίλτρο, όλα αυτά μαζί με την πίεση να μην ξεπερνά τα 0,5-0,7 κάτι θα δείς.
      Δεν ξέρω κατα πόσους ίππους θα ανέβει η δύναμη του αυτοκινήτου σου, αλλα θα δείς διαφορά.
      Ακόμα δεν πιστέυω να σου πάει πάνω απο 3.000€-3.500€
      Ισώς να τα βρείς και μεταχειρισμένα σε καλή κατάσταση και να σου έρθει ακόμα καλύτερη τιμή.

      Αν δεν βαρίεσε ψάξε στα λίγο πιο παλία τέυχει του Power, εκεί όλο και κάτι θα βρείς.

      Φιλικά Θανάσης.

      Μα με τόσα χρήματα βάζει 1.6 16V και του περισσεύουν και άλλα 1500...
      ¨η βάζει έναν 1.8Τ!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Όταν με ατμπσφαιρική πίεση 1ατμόσφαιρα βγάζει 75 άλογα με μέχρι μισή ατμόσφαιρα υπερπίεση χωρίς άλλα πειράγματα το πολύ να βγάλει 75+75/2=75+37,5=112,5 σε ιδανικές συνθήκες με καλό intercooler. Τόσο όμως μπορεί να βγάλει και με καλό πείραγμα.
        Τα χοντρά έξοδα στις εφαρμογές turbo είναι η τουρμπίνα, η πολλαπλή εξαγωγής που προσαρμόζεται στην τουρμπίνα, το intercooler και το γεγονός ότι χρειάζονται αρκετά πράματα που πρέπει να συνδεθούν μεταξύ τους και να χωρέσουν οπότε και αρκετές ώρες εργασίας. Αλλαγές σε εξάτμιση και φίλτρα επιπλέον.
        Αντίθετα σε ατμοσφαιρική βελτίωση πληρώνεις εκκεντροφόρο, πρόγραμμα, εξατμίσεις και φίλτρα αλλά μάλλον θέλεις και άνοιγμα και πιστόνια, μπιέλες, ροική εξέλιξη, ελαφρύματα κλπ. Μερικοί αλλάζουν και σχέσεις ταχυτήτων που βοηθάει στις επιδόσεις.
        Και εγώ θα προτιμούσα σαν πιο σίγουρο σε αξιοπιστία αλλά και καλύτερη απόδοση σε ισχύ και λιγότερο πολυέξοδο μακροπρόθεσμα μια από τις λύσεις του kpsig που θα προσφέρουν και καλύτερη μεταπωλητική αξία. Δε μπορώ να σχολιάσω για τη νομιμότητα και το FAF (father acceptance factor).

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dienekes last edited by

          Ο χρήστης kpsig έγραψε:
          Μα με τόσα χρήματα βάζει 1.6 16V και του περισσεύουν και άλλα 1500...
          ¨η βάζει έναν 1.8Τ!

          Τόσο φτηνός είναι ο 1.6; Μιλάμε γι'αυτόν με τα 105 άλογα υποθέτω.

          Μου φαίνεται πάντως περίεργο να μπορεί να βρει μηχανή+πλεξούδα και να πληρώσει και την εργασία με τόσα λίγα. Ειδικά από τη στιγμή που, νομίζω, δεν είχε πολυφορεθεί αυτός ο κινητήρας στην Ελλάδα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • L
            lord_rutherford last edited by

            'Εχω ακούσει για 1,8Τ 1400 ευρώ (χωρίς περαστικά). Αλλά μάλλον θα θέλει πολύ πατέντα για το πέρασμα (άκουσα για 1600 ευρώ περαστικά ) LLLLLLLOOOOOOOOOOOOOOOLLLLL !!!!!!! .
            Άσε που μπαίνει πιο δυναμικά ο παράγοντας FAF (αλλά εντάξει με κάθε μέρα πρήξιμο θα γίνει δουλεια!) , και το θέμα της νομιμότητας του αυτοκινήτου....
            Σίγουρα είναι αυτές οι λύσεις πιο φθηνές αλλά και πιο αγχωτικές , τρεξιματικές (θέλουν τρέξιμο )! .

            Γι' αυτό είπα να βάλω μια turbiνίτσα μικρή ( ας δώσει και 100 άτια, δε με χαλάει) και θα ακούω το σφύριγμα της και πιστεύω θα είναι και πιο αξιόπιστη από μια ατμοσφαιρική αλλαγή στα 100 άλογα.

            Ρε παιδιά ο 100άρης πόσο κάνει; Να πάω να πάρω τον 100άρη 1,4 και να δώσω τον 75άρη τον δικό μου.

            2000 χιλιόμετρα έχει απάνω...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • G
              glou-75 last edited by

              αν και αργα απαντω : μετα απο διατριβη με poloturbisma πολλα χρηματα και ζημιες το αμαξι του φιλου καταφερε πιστευω αξιοπιστα και πολιτισμενα να φτασει περιπου τους 200 ιππους φυσικα μιλαμε για το 1.4 16v 101ps Η συνταγη εχει ως εξης σφυρηλατα πιστονια ακαρλαιτ μπιελες g60 γυαλισμα στο καπακι gar.gt28 του κουτιου τουρμπινα 4 μπεκ απο 20v η με ρυθμιση γκρι 500αρια προγραμμα οχι πολλα πολλα allien tech by Αντωνοπουλος Αρτα αυτα χοντρικα επικοινωνησε μαζι μου αν ενδιαφ. για περαιτερω το αμαξι κλαριζει

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                caliostro last edited by

                Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
                1,4 75ps 9N...
                Θέλω
                -Λίγα πράγματα 120 αλογάκια 17-18 κιλά ροπής
                -Όσο το δυνατόν μεγαλύτερη αξιοπιστία και ευχρηστία του μοτέρ και του αυτοκινήτου, δεν το θέλω για κόντρες ή για να μετράω χρόνους. Το θέλω να πηγαίνω στον περιφερεικό και στην ανηφόρα να ανεβάζει στροφές... και όχι να πέφτουν...
                -Όπως γνωρίζουμε το μοτέρ 1,4 75ps πεθαίνει μετά τις 5000 rpm, ας πεθαίνει και μέτα τη μετατροπή, αλλά να είναι ροπάτο μέχρι εκεί..
                -'Οσο το δυνατόν μικρότερο κόστος!!! ---ΕΝΟΕΙΤΑΙ---

                Τι χρειάζεται; Σίγουρα τουρμπίνα, intercooler, πολλαπλή εξαγωγής, πεταλούδα γκαζιού.

                Συμπλέκτη, πιστόνια, μπιέλες, καπάκι, πολλαπλή εισαγωγής, εκκεντροφόρους, άλλα;

                Ευχαριστώ παίδες!

                Δοκίμασε μεταχειρισμένο 1.6. Μαλλον θα σου πέσει πιο φθηνά , θα έχει καλύτερη αίσθηση και μπορεί να αποτελέσει καλύτερη βάση για μελλοντική παραπάνω βελτίωση από τον 1.4.

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • First post
                  Last post
                • 1
                • 2
                • 2 / 2
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr