Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SUBARU Forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. SUBARU Forum
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 18
    • 19
    • 7 / 19
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    12
    378
    6102
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lemon3 last edited by

      Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
      Subaru Refreshes JDM Legacy, gets New FA20 2.0-liter Direct Injection Turbo with 296hp

      http://carscoop.blogspot.com/2012/05/su ... ARSCOOP%29

      Πολύ καλό το legacy, αν και η προηγούμενη γενιά ήταν πιο όμορφη κατ'εμέ.

      Στο ζουμί του άρθρου τώρα:

      The big news, of course, is the new 2.0-liter direct injection turbo (DIT) flat-four producing 296hp (300PS) at 5,600 rpm and 400Nm (295 lb-ft) from 2,000 to 4,800 rpm, or 15hp and 50Nm (37 lb-ft) more than the 2.5-liter single-scroll turbo flat four it replaces.

      According to Japanese media, the 2.0GT DIT is based on the FA20 engine found on the BRZ, Toyota 86 and Scion FR-S coupes, though instead of the Toyota sourced D4S dual port- and direct-injection technology, it uses Subaru's own direct-injection system and of course, a turbocharger.

      Σκέφτεστε αυτό που σκέφτομαι;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mirage last edited by

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          drdino last edited by

          Άντε να δούμε

          Sent from my GNex using smoke signals.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Μη χαίρεστε. Αν πιστέψουμε την Subaru, το τούρμπο και τα περιφερειακά του απλά δεν χωράνε στο BRZ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nass last edited by

              Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
              Μη χαίρεστε. Αν πιστέψουμε την Subaru, το τούρμπο και τα περιφερειακά του απλά δεν χωράνε στο BRZ.

              E και ?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lemon3 last edited by

                Σύμφωνα με το Car and Driver η Scion δεν θα βγάλει τούρμπο, η Τογιότα μπορεί να βγάλει κομπρεσσοράτο και η Σουμπαρού είπε δεν θα βγάλει τουρμπίσιο. Τουλάχιστον όχι για τώρα. Μπορεί αργότερα. Άμα της βγαίνουν τα κουκιά

                car and driver

                Κοινώς άσε τώρα μη βγεί καμμιά βρώμα και δεν πλησιάζει κανένας το άτμο. Πάντως στε διάφορα μπλογκ υπάρχουν αναφορές για πιο δυνατές εκδόσεις.

                Ενδιαφέρον πάντως έχει πού βρήκαν να βάλουν την τουρμπίνα.

                Τα παραπάνω μπορεί εν τέλει να αποδειχτούν ακαδημαϊκά, άμα συνεχίσουμε έτσι μπορεί να απαγορευτούν τα ιδιωτικά αυτοκίνητα στη Λαϊκή Δημοκρατία της Ελλάδας ή μπορεί όταν με το καλό έρθει στη χώρα μας να κοστίζει 10.000.000.000.000 δρχ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  georgetz last edited by

                  Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                  Μη χαίρεστε. Αν πιστέψουμε την Subaru, το τούρμπο και τα περιφερειακά του απλά δεν χωράνε στο BRZ.

                  ναι καλά

                  μέχρι και 5λιτρο βολέψανε στο bay, με τρελό mod βέβαια,αλλά βολεύτηκε.

                  ο Orido έχει να λεει για την τσούπραTM του

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Ο χρήστης georgetz έγραψε:

                    Μη χαίρεστε. Αν πιστέψουμε την Subaru, το τούρμπο και τα περιφερειακά του απλά δεν χωράνε στο BRZ.

                    ναι καλά

                    μέχρι και 5λιτρο βολέψανε στο bay, με τρελό mod βέβαια,αλλά βολεύτηκε.

                    ο Orido έχει να λεει για την τσούπραTM του

                    Όπως ξέρεις τα εργοστάσια δεν κάνουν τέτοιες ματσακονιές. Αν κάτι είναι εκτός προδιαγραφών, απλά δεν μπαίνει. Τώρα ο κάθε κάγκουρομηχανικός θα βολέψει τους γλήγορους κάγκουρες. Βέβαια μπορεί η Subaru να ψεύδεται αλλά τα τζαπώνια συνήθως κρατάνε τον λόγο τους.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      georgetz last edited by

                      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                      Μη χαίρεστε. Αν πιστέψουμε την Subaru, το τούρμπο και τα περιφερειακά του απλά δεν χωράνε στο BRZ.

                      ναι καλά

                      μέχρι και 5λιτρο βολέψανε στο bay, με τρελό mod βέβαια,αλλά βολεύτηκε.

                      ο Orido έχει να λεει για την τσούπραTM του

                      Όπως ξέρεις τα εργοστάσια δεν κάνουν τέτοιες ματσακονιές. Αν κάτι είναι εκτός προδιαγραφών, απλά δεν μπαίνει. Τώρα ο κάθε κάγκουρομηχανικός θα βολέψει τους γλήγορους κάγκουρες. Βέβαια μπορεί η Subaru να ψεύδεται αλλά τα τζαπώνια συνήθως κρατάνε τον λόγο τους.

                      Ο Orido δεν είναι κάγκουρας , είναι οδηγός αγώνων στην Super GT και drifter

                      Απλά αποδεικνύει οτι χώρος υπάρχει, το ότι δεν βγαίνει (ακόμα) turbo ή πιο σωστά, compressor εργοστασιακή έκδοση
                      τα αίτια πρέπει να αναζητηθούν αλλού.

                      Και για να μην ξεχνιόμαστε

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Τι αντοχή έχει αυτό που μου έδειξες φίλε μου; Ο Χ-Ψ-Ω Ιάπων ντρίφτερ μπορεί να βγάζει έναν αγώνα αλλά το μοτέρ μπορεί να θέλει ανακατασκευή μετά. Με άλλα λόγια καμία σχέση με μαζική παραγωγή όλα αυτά.

                        ΥΓ: Είμαι κι εγώ ιαπωνόφιλος και κάτοχος ιαπωνικού (μα και ιταλόφιλος φυσικά), αλλά ας μην καγκουρίζουμε τόσο ρε συν-ιάπωνόφιλοι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          drdino last edited by

                          H **καγκουριά **στο συγκεκριμένο πού έγκειται ακριβώς;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Στο ότι σίγουρα δεν είναι δρομίσιο αυτό βρε Ντίνο και ότι ειδικά εν Ελλάδι έχει να γίνει του κάγκουρα το ανάγνωσμα αν ακολουθήσουν το ως άνω υπόδειγμα (εκτός πίστας και αγώνων πάντα). Διαφωνείς;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              drdino last edited by

                              Διαφωνώ στο ότι μια τέτοια μετατροπή (για το μοτέρ δεν μιλάμε;) δεν είναι καγκουριά per se.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Matter of personal perspective.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  georgetz last edited by

                                  Χωροταξικό θέμα τέθηκε,χωροταξικό θέμα λύθηκε.

                                  Ακόμα και για την αντοχή που θετεις νέο θέμα,
                                  η πρόταση για κομπρεσορα της hks ειναι σχετικά ήπια.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    Ο χρήστης georgetz έγραψε:
                                    Χωροταξικό θέμα τέθηκε,χωροταξικό θέμα λύθηκε.

                                    Ακόμα και για την αντοχή που θετεις νέο θέμα,
                                    η πρόταση για κομπρεσορα της hks ειναι σχετικά ήπια.

                                    Ένας καλός κυριούλης την δεκαετία του 1950 χώρεσε έναν Allison 1710 σε ένα estate και τρομοκρατούσε τα dragstrips. Το τι κάνει ο κάθε ιδιώτης δεν μου λέει τίποτα. Αυτό λέω απλά.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cosneo last edited by

                                      Ο χρήστης Lemon3 έγραψε:
                                      Στο ζουμί του άρθρου τώρα:

                                      The big news, of course, is the new 2.0-liter direct injection turbo (DIT) flat-four producing 296hp (300PS) at 5,600 rpm and 400Nm (295 lb-ft) from 2,000 to 4,800 rpm, or 15hp and 50Nm (37 lb-ft) more than the 2.5-liter single-scroll turbo flat four it replaces.
                                      According to Japanese media, the 2.0GT DIT is based on the FA20 engine found on the BRZ, Toyota 86 and Scion FR-S coupes, though instead of the Toyota sourced D4S dual port- and direct-injection technology, it uses Subaru's own direct-injection system and of course, a turbocharger.

                                      Σκέφτεστε αυτό που σκέφτομαι;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        georgetz last edited by

                                        Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                        Ένας καλός κυριούλης την δεκαετία του 1950 χώρεσε έναν Allison 1710 σε ένα estate και τρομοκρατούσε τα dragstrips. Το τι κάνει ο κάθε ιδιώτης δεν μου λέει τίποτα. Αυτό λέω απλά.

                                        Υπάρχει δυνατότητα για κάτι πολύ μεγαλύτερο, στα φανερά κρυφά ήδη δοκιμάζεται κάτι πολύ μικρότερο,
                                        άρα------>ΓΙΝΕΤΑΙ, είναι απλά θέμα χρόνου.Η Subaru δεν είπε για αξιοπιστία ,είπε οτι δεν χωρά.

                                        Απο κει και πέρα.....'

                                        Youtube Video

                                        ....????'

                                        ΥΓ να σε βάλω μια μπουγάτσα με κομπρέσορα κάτω απο το καπώ να σου ρθει νταμπλάς,θα σου φύγει η πυτιρίδα.
                                        Φούιτ δεν θα πάθεις, γκαραντί.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nikospappas last edited by

                                          Χαιρετε, υπαρχει εξειδικευμενο συνεργειο Σουμπαρου στην Αθηνα ?
                                          Αν οχι, το εξουσιοδωτημενο στην Φιλοθεη ειναι αξιοπιστο ?
                                          Θελει να κανει φιλος σερβις σε φορεστερ τουρμπο του 07 και επειδη ζει στην Γερμανια εχει μαυρα μεσανυχτα.

                                          Ευχαριστω.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kostis20 last edited by

                                            Ο χρήστης nikospappas έγραψε:
                                            Χαιρετε, υπαρχει εξειδικευμενο συνεργειο Σουμπαρου στην Αθηνα ?
                                            Αν οχι, το εξουσιοδωτημενο στην Φιλοθεη ειναι αξιοπιστο ?
                                            Θελει να κανει φιλος σερβις σε φορεστερ τουρμπο του 07 και επειδη ζει στην Γερμανια εχει μαυρα μεσανυχτα.

                                            Ευχαριστω.

                                            Στην Οδ. Πειραιως υπαρχει και εχω ακουσει τα καλλιτερα.Εκει ειναι ο κος Κωστας.Λενε οτι ξερει τα Subaru οσο λιγοι στην Ελλαδα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 7 / 19
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr