-
Δεν ξέρω την πηγή...το διάβασα σε άλλο φόρουμ:
Europeans like the new Fiat Panda
The new Fiat Panda and the Panda Classic are the most popular city cars of Italy, even in the whole of Europe!... Fiat has sold 42,000 units of the new model. If we add the classic, the numbers rises to 49,000. The market share of the Fiat Panda is a remarkable 13% in the A-segment, followed by the Fiat 500 with 12.2%. This puts declining sales of FGA in the back ground....The Volkswagen UP! does not seem to be much of a competitor for the small Fiat. The German car is preferred less by the European public, despite its ʼWorld Car of the Year 2012′ score. VW offers the model not only as a VW, but also as Seat and Skoda. This is done on purpose to establish a bigger impact on a different range of markets. Added to that is the 5-door version of the car. Nonetheless the Up! sales are way below of the Fiat Panda with its outstanding building quality. Wolfsburg, where HQ of VW are established, attacked Italyʼs car markets several times with the Up; even the cars introduction took place in Italy. The brand only manages to sell a few hundred of these cars in this declining market. The new Panda though has sold three times as much each period.....
-
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Δεν ξέρω την πηγή...το διάβασα σε άλλο φόρουμ:Europeans like the new Fiat Panda
The new Fiat Panda and the Panda Classic are the most popular city cars of Italy, even in the whole of Europe!... Fiat has sold 42,000 units of the new model. If we add the classic, the numbers rises to 49,000. The market share of the Fiat Panda is a remarkable 13% in the A-segment, followed by the Fiat 500 with 12.2%. This puts declining sales of FGA in the back ground....The Volkswagen UP! does not seem to be much of a competitor for the small Fiat. The German car is preferred less by the European public, despite its ʼWorld Car of the Year 2012′ score. VW offers the model not only as a VW, but also as Seat and Skoda. This is done on purpose to establish a bigger impact on a different range of markets. Added to that is the 5-door version of the car. Nonetheless the Up! sales are way below of the Fiat Panda with its outstanding building quality. Wolfsburg, where HQ of VW are established, attacked Italyʼs car markets several times with the Up; even the cars introduction took place in Italy. The brand only manages to sell a few hundred of these cars in this declining market. The new Panda though has sold three times as much each period.....
http://www.autoedizione.com/europeans-l ... iat-panda/
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Δεν ξέρω την πηγή...το διάβασα σε άλλο φόρουμ:
Europeans like the new Fiat Panda
The new Fiat Panda and the Panda Classic are the most popular city cars of Italy, even in the whole of Europe!... Fiat has sold 42,000 units of the new model. If we add the classic, the numbers rises to 49,000. The market share of the Fiat Panda is a remarkable 13% in the A-segment, followed by the Fiat 500 with 12.2%. This puts declining sales of FGA in the back ground....The Volkswagen UP! does not seem to be much of a competitor for the small Fiat. The German car is preferred less by the European public, despite its ʼWorld Car of the Year 2012′ score. VW offers the model not only as a VW, but also as Seat and Skoda. This is done on purpose to establish a bigger impact on a different range of markets. Added to that is the 5-door version of the car. Nonetheless the Up! sales are way below of the Fiat Panda with its outstanding building quality. Wolfsburg, where HQ of VW are established, attacked Italyʼs car markets several times with the Up; even the cars introduction took place in Italy. The brand only manages to sell a few hundred of these cars in this declining market. The new Panda though has sold three times as much each period.....
http://www.autoedizione.com/europeans-l ... iat-panda/
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Εγω αυτο που λεω ειναι οτι εμενα (και αντιστοιχα εναν πιθανο αγοραστη αυτου του αυτοκινητου) μαλλον δεν θα με ενοιαζε αν ειναι διαφοροποιημενη ή οχι η τελικη σχεση ή αν υπαρχουν κρυφες ή φανερες μικροβελτιωσεις στον κινητηρα ή σε καποιες σχεσεις του κιβωτιου, αν το αυτοκινητο ειναι πιο γρηγορο απο το παλιοτερο και δεν καιει παραπανω.
Για το Panda (και το καθε Panda) μιλαμε, δεν μιλαμε για Ferrari. Σιγα την επιστημη την τρελη που πρεπει να την αναλυσουμε κιολας.To θεμα Βασιλη ειναι οτι ο 1200αρης ειναι οριακος κινητηρας ετσι κι αλλιως, για τα νεα βαρυτερα αμαξωματα.
Δεν με νοιαζει ουτε εμενα τελικα τι βελτιωσεις ή ρυθμισεις υπαρχουν, εαν υπαρχουν, θα με ενοιαζε ομως ΝΑ υπαρχουν καθοτι ο 69αρης ειναι μια απογοητευση, ειδικα σε ενα βαρυτερο αμαξωμα σε σχεση με αυτο που αντικαθιστα...
Ειναι πολυ ευκολο να περνας στο αλλο ακρο, και να αναφερεσαι σε 'Ferrari' οταν εχεις οδηγησει την ανωτερη εκδοση του Panda με 75αλογα αλλα κυριως 20χλγμ ροπης...Σημερα πλεον, οταν σχεδον ολα τα μικρα στην πολη εχουν εστω και οριακα λιγο καλυτερες επιδοσεις παντου, εσυ θα παρεις
αυτο που εχει λιγο χειροτερες?, ωστε να κατοχυρωσεις την αδυναμια προσπερασματος? -
Αύριο το πρωί παραλαμβάνω απο τον Σφακιανάκη στο ποτάμι, ένα New Panda mjet και θα το παραδώσω το πρωί της Δευτέρας. Οφείλω να ομολογήσω ότι μου έκανε εντύπωση η αμεσότητα και η συνέπεια της συγκεκριμένης αντιπροσωπείας.
Το αυτοκίνητο θα κάνει κυριολεκτικά μικτή διαδρομή (Ποταμι - κέντρο - Μαρούσι - Ωρωπός - Ψυχικό για ψήφο - καφέ με τα μέλη του κλαμπ - Ωρωπός - Ποτάμι) 400 περίπου χιλιομέτρων που θα περιλαμβάνει ανηφοροκατηφορικές διαδρομές, στροφιλίκια, ημιαστικούς δρόμους, Εθνική οδό, μποτιλιαρίσματα.
Θα μπορούν να βγούν ασφαλή συμπεράσματα για την κατανάλωση, την πρακτικότητα και τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του, γιατί θα κινηθεί σε πολύ γνωστές (καθημερινές) διαδρομές, που τα τελευταία 2,5 χρόνια έχω κάνει πάνω απο 40κ χλμ σε αυτές ακριβώς...Τα λέμε την Δευτέρα το απόγευμα λοιπόν με φωτογραφίες, βίντεο και σχόλια!!!
-
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Αύριο το πρωί παραλαμβάνω απο τον Σφακιανάκη στο ποτάμι, ένα New Panda mjet και θα το παραδώσω το πρωί της Δευτέρας.ΖΗ ΛΕΥ Ω
-
Ο σφακιανακης είναι ΠΟΛΥ ξηγημενος ειδικα σε αυτα ...
Έμενε μου είχαν δώσει μπράβο 120αρη μόλις είχε πρωτοβγει ... -
Είχα κρατήσει τις καλές εντυπώσεις απο το προηγούμενο testdrive που είχα κάνει στην Ιουλιέτα. Μου το είχαν παραδώσει χωρίς συνοδεία για μισή ώρα.
Πήγα και σε μιά άλλη αντιπροσωπεία, πριν με βγάλει ο δρόμος στον Σφακιανάκη...ακόμα περιμένω απάντηση απο τα κεντρικά...Αλλά δεν είναι μόνο αυτό το θέμα...Έχουμε μία αντιπροσωπεία που δείχνει ότι κατέχει τον σωστό τρόπο, ώστε να προωθήσει τα προϊόντα που αντιπροσωπεύει...αυτό έπρεπε να ήταν ο κανόνας...Δυστυχώς ανήκει στις εξαιρέσεις...
Παρεπιμπτόντως πολλά άτομα απο εδώ περιμένουν να το δουν...επίσης θα κανονίσω και μία μίνι συνάντηση την Κυριακή των εκλογών, ώστε να το δουν απο κοντά κάποια μέλη του κλαμπ... Ε! δεν την λες και κουτή κίνηση ...απεναντίας.
Εν κατακλείδι, όταν και άμα με ρωτήσει κάποιος, που μπορεί να πάει να το δει ή (γιατί όχι) να το αγοράσει, θα του αναφέρω τις εντυπώσεις που απεκόμισα (καλές ή κακές) απο τις αντιπροσωπείες που επισκεύτηκα... -
Σήμερα στις 10 η ώρα περίπου το παρέλαβα. Οι άνθρωποι του Σφακιανάκη ευγενέστατοι.
Το ρεζερβουάρ ήταν περίπου στην μέση και ήταν φρεσκοπλυμένο.
(ΣΣ Όταν οι άνθρωποι είναι επαγγελματίες φαίνεται σε κάθε λεπτομέρεια)
Το χρωματάκι του είναι ένα μπεζουλί παστέλ, που όμως δείχνει καταπληκτικά, παρόλο που δεν είναι μεταλλικό:
-
Πρώτες εντυπώσεις (και αύριο μέρα είναι)
Μόλις το πήρα με 3.700 χλμ στο οδόμετρο, μηδένισα το τριπ Α:Η κατανάλωση μετά απο 100 περίπου χλμ είναι 5,0 λ στα 100. Να διευκρινήσω όμως ότι τα 40 έγιναν μέσα στην πόλη με πολλή κίνηση...το start and stop δούλευε υπερωρίες και η λειτουργία του ήταν υποδειγματική ακόμα και όταν είχα τον κλιματισμό ανοικτό. Σε αυτά τα 40 χλμ είχα το κλιματιστικό ανοικτό. Τα υπόλοιπα έγιναν σε επαρχιακούς δρόμους χαλαρά.
Απορροφά πολύ ομαλά τις ανωμαλίες του δρόμου, χωρίς να γέρνει. Δεν είναι σκληροπυρηνικό σαν το 100άρι, αλλά το κράτημα του είναι πολύ πάνω απο τον μέσο όρο. Ο κινητήρας του μετά τις 1700 δυναμώνει εντυπωσιακά.Ο δείκτης κεφαλογυρίσματος είναι υψηλός...όλοι με προσεγγίζουν για να με ρωτήσουν και όταν πηγαίνω σιγά, ακούω να μιλάνε για αυτό... έχει πολλή πλακα.
Ο πετρελαιοκινητήρας ακούγεται στο ρελαντί, αλλά μετά δεν καταλαβαίνεις αν είναι ντίζελ...
Η συνέχεια της δοκιμής μεθαύριο...προς το παρόν θα βάλω κάποιες φωτογραφίες απο αυτά που μου έκαναν εντύπωση... -
Κουκλακι το ατιμο...και ωραιο χρωμα...ρετραδουρα!
-
Μου έκαναν εντύπωση οι πολλές και πρακτικές θήκες για μικροπράγματα.
Μπροστά, στο κάτω μέρος της κονσόλας, έχει θέσεις για κινητό, δύο καφέδες και ένα μίλκο!!!
Στην θέση της αριστερής χειρολαβής (αν ήταν δεξιοτίμονο) βρίσκεται μία έξυπνη θήκη γυαλιών που ανοίγει με ελατήριο:
Μεταξύ των δύο μπροστινών καθισμάτων και προς τα πίσω, βρίσκονται άλλες δύο θέσεις για καφέ και μία για μίλκο ή χυμό:
Στις τσέπες των δύο μπροστινών πορτών βρίσκονται κάποιες υποδοχές για μπουκαλάκια νερού:
Το ντουλαπάκι δε...έχει βάθος αμέτρητο...είχα χάσει το πορτοφόλι και αυτό είχε πάει στο βάθος και δεν φαινόταν:
Τέλος για σήμερα με μία φωτογραφία ολόκληρου του ταμπλό:
Εδιτ: Αν και τελευταία στιγμή θα το πω...έτσι για να μην αισθάνομαι άσχημα που δεν το είπα:
Αυριο (ημέρα των εκλογών) θα μαζευτούμε κάποιοι φίλοι των Panda (μπορεί τελικά να είμαστε και δύο) στην 'Θεα Δηλαβέρη' στην Μεταμόρφωση για καφεδάκι και να το χαζέψουμε...Όσοι πιστοί προσέλθετε!
Μόνο που δεν θα μπορώ να το δώσω για βόλτα γιατί είναι χρεωμένο σε μένα το σ/κ...άλλωστε το test drive είναι το λιγότερο και το πιο εύκολο. -
Ο χρήστης amazing έγραψε:
Βλέπω ότι έχει ένδειξη θερμοκρασίας λαδιούΕγώ γιατί δεν το είδα?
-
παρομοιως....
μαλλον τον δεικτη θερμοκρασιας νερου θα εννοει.
παρεπιπτοντως τα παστελ χρωματα χρεωνονται ακομα πιο ακριβα απο τα μεταλλικα? -
Ο χρήστης amazing έγραψε:
...όχι όπως κάποιοι ανταγωνιστές που περάσαν τα crash tests πριν το τέλος του '11 για να πάρουν τα 5 αστέριατί λες ρε παιδί μου.
ελα όμως που κ οι Ιταλοί τρέξαν κ το παντα πριν το τέλος του 11 πέρασε αλλά πήρε 4 -
Ο χρήστης edmond έγραψε:
παρομοιως....
μαλλον τον δεικτη θερμοκρασιας νερου θα εννοει.
παρεπιπτοντως τα παστελ χρωματα χρεωνονται ακομα πιο ακριβα απο τα μεταλλικα?α) Ε! δεν είναι δα και Alfa Romeo για να έχει δείκτη θερμοκρασίας λαδιού . Πέρα απο την πλάκα όμως, για μένα είναι απο τα σημαντικότερα όργανα.
β) Δεν το ξέρω, αλλά την Δευτέρα που θα το παραδώσω θα πάρω πλήρη τιμοκατάλογο για όλες τις εκδόσεις, καθώς και την τιμή του συγκεκριμένου.
Σήμερα θα κατέβω πάλι Αθήνα, θα ανέβω Ωρωπό και θα ξανακατέβω Αθήνα την Δευτερα το πρωί για να το παραδώσω. Ελπίζω να μπορέσω να στηρίξω την μηχανή για να τραβήξω και κανένα βίντεο.
Αυτό σημαίνει ότι έχω ακόμα να κάνω 250 με 300 χλμ και θα φωτογραφήσω το τριπ με την παράδοση, ώστε να είναι απολύτως ρεαλιστική. -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
...όχι όπως κάποιοι ανταγωνιστές που περάσαν τα crash tests πριν το τέλος του '11 για να πάρουν τα 5 αστέρια
τί λες ρε παιδί μου.
ελα όμως που κ οι Ιταλοί τρέξαν κ το παντα πριν το τέλος του 11 πέρασε αλλά πήρε 4Πήρε 4 αστέρια γιατί δεν είχε esp στον στάνταρ εξοπλισμό του. Κατά τάλλα είναι ασφαλές όπως τα 5άστερα...
-
Ο χρήστης nikolas74 έγραψε:
...όχι όπως κάποιοι ανταγωνιστές που περάσαν τα crash tests πριν το τέλος του '11 για να πάρουν τα 5 αστέρια
τί λες ρε παιδί μου.
ελα όμως που κ οι Ιταλοί τρέξαν κ το παντα πριν το τέλος του 11 πέρασε αλλά πήρε 4Πήρε 4 αστέρια γιατί δεν είχε esp στον στάνταρ εξοπλισμό του. Κατά τάλλα είναι ασφαλές όπως τα 5άστερα...
δεν είπα εγώ το ανάποδο.
απλά απάντησα στη 'κακία' που quotara για να μην γράφεται ό,τι ναναι.
ΚΑΙ οι Ιταλοί περάσαν τέλη του 11. αλλά αντί για 5 πήραν... γιατί είναι τρόμπες κ τσιγκουνεύτηκαν το esp κ έβαλαν κάτι παιδικά καθισματάκια λαίκής
κ η γυφτιά με το esp είναι σημαντική γιατί το 80% παίρνει ετοιμοπαράδοτο αμάξι για να μην περιμένει τρίμηνο, που συνήθως δεν θα έχει esp.
Αυτο το λέω για εμενα κ είναι προσωπική μου γνώμη (το λέω για να αποφύγουμε απαντήσεις του στυλ, esp δεν χρειαζεται γιατί έχει διακόπτη για το παραθυρο του συνοδηγού κτλ κτλ ) -
Καινούργιο αμάξι εν έτει 2012, δεν επιτρέπεται να μην έχει εσπ. Ακόμη και αν πρόκειται για κουβαδάκι πόλης.
-
Οταν το παραγγειλεις προσθεσε το, δεν ειπε κανεις οτι δεν δεχεται ESP.
Fiat Panda Mk III (Model 169, 2003-2012)