Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiat Punto 1.3 vs Opel Corsa 1.3 (Diesel)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Fiat Punto 1.3 vs Opel Corsa 1.3 (Diesel)
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    13
    23
    1805
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      andreaskar last edited by

      Είμαι μεταξύ του Fiat Punto 1.3 (πακέτο style) και του Opel Corsa 1.3 (έκδοση Cosmo) και τα δύο Diesel το Fiat Punto είναι 85hp και το Corsa 95hp με full εξοπλισμό και τα δύο με μεταλλικό χρώμα και ζάντες αλουμινίου και με απόσυρση το Fiat κοστίζει με το κλειδί στο χέρι 15.190€ ενώ Corsa 15.590€. Άκουσα ότι η Opel έχει ακριβό service δεν ξέρω κατά πόσο αληθεύει αυτό. Ποίο από τα δύο είναι το καλύτερο ή από ποιά άλλο θεωρείτε εσείς καλύτερο στην ίδια κατηγορία και Diesel?

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • A
        andreaskar last edited by

        Είμαι μεταξύ του Fiat Punto 1.3 (πακέτο style) και του Opel Corsa 1.3 (έκδοση Cosmo) και τα δύο Diesel το Fiat Punto είναι 85hp και το Corsa 95hp με full εξοπλισμό και τα δύο με μεταλλικό χρώμα και ζάντες αλουμινίου και με απόσυρση το Fiat κοστίζει με το κλειδί στο χέρι 15.190€ ενώ Corsa 15.590€. Άκουσα ότι η Opel έχει ακριβό service δεν ξέρω κατά πόσο αληθεύει αυτό. Ποίο από τα δύο είναι το καλύτερο ή από ποιά άλλο θεωρείτε εσείς καλύτερο στην ίδια κατηγορία και Diesel?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          andreaskar last edited by

          Είμαι μεταξύ του Fiat Punto 1.3 (πακέτο style) και του Opel Corsa 1.3 (έκδοση Cosmo) και τα δύο Diesel το Fiat Punto είναι 85hp και το Corsa 95hp με full εξοπλισμό και τα δύο με μεταλλικό χρώμα και ζάντες αλουμινίου και με απόσυρση το Fiat κοστίζει με το κλειδί στο χέρι 15.190€ ενώ Corsa 15.590€. Άκουσα ότι η Opel έχει ακριβό service δεν ξέρω κατά πόσο αληθεύει αυτό. Ποίο από τα δύο είναι το καλύτερο ή από ποιά άλλο θεωρείτε εσείς καλύτερο στην ίδια κατηγορία και Diesel?

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • P
            pasxos last edited by

            Για τα σερβις της οπελ δεν ξερω αλλα και της φιατ δεν τα λες φτηνα.Τα εχεις οδηγησει;

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • A
              andreaskar last edited by

              Στην σχολή οδηγών οδήγησα το Fiat Grande Punto αλλά το έχουν αποσύρει έτσι μου είπαν στην αντιπροσωπεία...

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • P
                pasxos last edited by

                Να τα κανεις τεστ ντραιβ τοτε.Δεν ειναι βεβαια πολυ διαφορετικα αυτοκινητα οποτε δεν υπαρχουν τρανταχτα πλεονεκτηματα του ενος εναντι του αλλου.Μονο αν τα τεσταρεις προσωπικα θα καταλαβεις τι σου αρεσει στις λεπτομερειες.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • F
                  fiestaros last edited by

                  Ο χρήστης AndreasKar έγραψε:
                  Είμαι μεταξύ του Fiat Punto 1.3 (πακέτο style) και του Opel Corsa 1.3 (έκδοση Cosmo) και τα δύο Diesel το Fiat Punto είναι 85hp και το Corsa 95hp με full εξοπλισμό και τα δύο με μεταλλικό χρώμα και ζάντες αλουμινίου και με απόσυρση το Fiat κοστίζει με το κλειδί στο χέρι 15.190€ ενώ Corsa 15.590€. Άκουσα ότι η Opel έχει ακριβό service δεν ξέρω κατά πόσο αληθεύει αυτό. Ποίο από τα δύο είναι το καλύτερο ή από ποιά άλλο θεωρείτε εσείς καλύτερο στην ίδια κατηγορία και Diesel?

                  Και τα 2 είναι καλές επιλογές.Οποιο σου αρέσει.Πάντως δεν είναι και οι κορυφαίες επιλογές και είναι και γερασμένα(το punto κυκλοφορεί απο τα τέλη του 2005 και το corsa από τα τέλη του 2006).Για μένα οι κορυφαίες είναι τα renault clio 1.5 dci 105ps dynamic(14800€ με απόσυρση που κάνουν δώρο) κορυφαίο πακέτο χάρη στις δυνατές επιδόσεις με το 6άρι σασμάν και τα 24 κιλά ροπή + τον πολύ πλούσιο εξοπλισμό και 5 χρόνια εγγύηση.Τα ίδια πάνω κάτω και με το citroen c3 1.6 e-hdi stt 90ps eco chic(πολύ πλούσια σε εξοπλισμό με πανοραμικό παρμπριζ,κλίμα και τιμή 13770€ και μάλιστα δεν πληρώνει τέλη,0€).Επίσης το yaris d4d active πολύ καλό και δυνατό ντιζελάκι με 6άρι και αυτό έχει κάπου στα 14800€ με έκπτωση και απόσυρση.Για φτηνό και καλό μην ξεχνάς το hyundai i20 1.4 crdi (90ps,22,4 ροπή και 6άρι σασμάν) που το δίνουν 11540€ μιας και επίκειται facelift.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • F
                    fiestaros last edited by

                    Η OPEL ξέρω πως έχει τα ακριβότερα ανταλλακτικά(αναλώσιμα και φανοποιείο) από τον ανταγωνισμό από διάφορες δημοσιεύσεις περιοδικών.Τα σέρβις της είναι αραιά και πιο νορμάλ.Η fiat πιο προσιτές τιμές.Επίσης στο κόρσα αξίζει πλέον η έκδοση excess(αντικατέστησε την edition) αντί της cosmo.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
                      Η OPEL ξέρω πως έχει τα ακριβότερα ανταλλακτικά(αναλώσιμα και φανοποιείο) από τον ανταγωνισμό από διάφορες δημοσιεύσεις περιοδικών.Τα σέρβις της είναι αραιά και πιο νορμάλ.Η fiat πιο προσιτές τιμές.Επίσης στο κόρσα αξίζει πλέον η έκδοση excess(αντικατέστησε την edition) αντί της cosmo.

                      Έχεις περάσει καμία βόλτα από τη Mazda ή τη Honda τα τελευταία 20 χρόνια;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • P
                        pasxos last edited by

                        Μαλλον ουτε απ τη φιατ..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • F
                          fiestaros last edited by

                          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                          Η OPEL ξέρω πως έχει τα ακριβότερα ανταλλακτικά(αναλώσιμα και φανοποιείο) από τον ανταγωνισμό από διάφορες δημοσιεύσεις περιοδικών.Τα σέρβις της είναι αραιά και πιο νορμάλ.Η fiat πιο προσιτές τιμές.Επίσης στο κόρσα αξίζει πλέον η έκδοση excess(αντικατέστησε την edition) αντί της cosmo.

                          Έχεις περάσει καμία βόλτα από τη Mazda ή τη Honda τα τελευταία 20 χρόνια;

                          Σιγουρα και η mazda,η honda έχουν ακριβά ανταλλακτικά(αλλά δεν εισάγεται mazda 2 diesel ή jazz diesel).Εγώ τα ανέφερα της όπελ τα ανταλλακτικά σε συγκριση με άλλους ευρωπαιους κατασκευαστές αλλά και κορεάτες.Επίσης ακριβά ανταλλακτικά έχουν και η daihatsu,subaru,mitsubishi δηλαδή στο φινάλε αυτές που έχουν μοντέλα made in japan και η opel

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • G
                            giorgosvet last edited by

                            και είναι και γερασμένα(το punto κυκλοφορεί απο τα τέλη του 2005 και το corsa από τα τέλη του 2006).Για μένα οι κορυφαίες είναι τα renault clio

                            Ε ,και το clio το ίδιο γερασμένο έιναι .Αν δεν βιάζεσαι περίμενε το καινούριο.Σαφώς πιο όμορφο από το τωρινό.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • G
                              georgosk last edited by

                              Στην πραγματικότητα τα δύο αυτοκίνητα μοιράζονται τόσα κοινά μέρη όπως κινητήρα και πλαίσιο που στην ουσία είναι το ίδιο. Τα 10 άλογα διαφορά στην ιπποδύναμη σύμφωνα με συγγενικό μου πρόσωπο που τα έχει κάνει και τα δύο τεστ ντραϊβ δεν φαίνονται στην πράξη. Πάρε όποιο σου αρέσει καλύτερα. Προτείνω τον Ιταλό γιατί τους Γερμανούς τους έχω πολλά νεύρα τελευταία

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • G
                                gker last edited by

                                καλησπερα
                                πριν λιγο καιρο ειχα και εγω ακριβως το ιδιο διλλημα .
                                τελικα κατεληξα στο corsa ecoclex cosmo.
                                το σημαντικο που πρεπει να κανεις ειναι να ξεκαθαρισεις εσυ για ποιον σκοπο το χρειαζεσαι
                                εως αυτην την στιγμη ειμαι πολυ ευχαριστημενος.
                                ως τωρα εχω κανει1500 χλμ και η κατανάλωση ειναι στα 4,7 σε επαρχιακο δρομο και εθνικη
                                οσο αφορα τον κινητηρα το ευρος λειτοιυργιας του ειναι απο 1600-3500 περιπου.
                                απο τις 1600 και κατω μην περιμενεις πολλα μετα μπαινει σε λειτουργια το turbo εως τις 3500.
                                στα 100 χλμ εχω 2000στρ
                                οσον φορα το 6αρι σασμαν συμφωνω οτι ειναι καλυτερο σε σχεση με το 5αρι σε θεμα επιδοσεων αλλα νομιζω στο θεμα καταναλωσης ειναι καλυτερο το 5αρι. αυτο το συμπεραινω γιατι το corsa με τους 95 ΗP στο εξωτερικο βγαινει και με 6αρι αλλα εχει πιο μεγαλη καταναλωση και ρύπους πάνω απο 100.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • J
                                  johnkyr last edited by

                                  σε τυποποιημένη μέτρηση μπορεί το 5ρι να έχεις μικρότερη κατανάλωση ... αλλά με 6ρι στο πραγματικό κόσμο μάλλον θα είναι μικρότερη η κατανάλωση. Κι εμένα μου είχε κάνει ΚΑΚΗ εντύπωση ότι στην Ελλάδα μας δίνουν το 5ρι, ενώ στην Ευρώπη το πουλάνε με 6ρι ....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • elvet
                                    elvet last edited by

                                    To ίδιο δίλημμα είχα το 2007 με τις τότε μικρές εκδόσεις (75 ίππων). Οδήγησα και τα δύο και κατέληξα χωρίς δεύτερη σκέψη στο Punto (Το Punto λοιπόν μου φάνηκε καλύτερο στο δρόμο, πιο προοδευτικό στις στροφές, πιο άνετο και με καλύτερο πάτημα σε σχέση με το Corsa).
                                    Βέβαια, δεν είμαι αντικειμενικός αφού δεν μπορώ με τίποτα να συμπαθήσω τα Opel. Βέβαια τώρα έχουν αλλάξει τα δεδομένα της αγοράς (τιμές, εξοπλισμός, κλπ). Τα δύο αυτοκίνητα είναι παρόμοια (ίδιο πλαίσιο κοινή εξέλιξη ΙΔΙΟΣ κινητήρας) με επιμέρους διαφορές στη ρύθμιση της ανάρτησης και βέβαια το εσωτερικό.
                                    To 5αρι κιβώτιο είναι μειονέκτημα και το ίδιο αυτοκίνητο με 6άρι είναι σε όλες τις (πραγματικές) συνθήκες οικονομικότερο στην κατανάλωση.
                                    Μέχρι τώρα για το Punto μετά από 4,5 μιση χρόνια και 250000 χλμ μόνο καλά λόγια έχω να πω, δεν έχει την παραμικρή βλάβη, δεν ακούγεται κανένας τριγμός στο εσωτερικό. Από σέρβις μου φάνηκαν λογικές οι τιμές στην φιατ, αν και μετά τη λήξη της εγγύησης πηγαίνει σε ανεξάρτητο συνεργείο και γενικά μόνο την περιοδική συντήρηση (30000 χλμ λάδια, κάθε 60000 φίλτρο καυσίμου, κλπ).
                                    Συμπερασματικά συστήνω ανεπιφύλακτα το Punto

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • A
                                      andreaskar last edited by

                                      Ο χρήστης fiestaros έγραψε:

                                      Είμαι μεταξύ του Fiat Punto 1.3 (πακέτο style) και του Opel Corsa 1.3 (έκδοση Cosmo) και τα δύο Diesel το Fiat Punto είναι 85hp και το Corsa 95hp με full εξοπλισμό και τα δύο με μεταλλικό χρώμα και ζάντες αλουμινίου και με απόσυρση το Fiat κοστίζει με το κλειδί στο χέρι 15.190€ ενώ Corsa 15.590€. Άκουσα ότι η Opel έχει ακριβό service δεν ξέρω κατά πόσο αληθεύει αυτό. Ποίο από τα δύο είναι το καλύτερο ή από ποιά άλλο θεωρείτε εσείς καλύτερο στην ίδια κατηγορία και Diesel?

                                      Και τα 2 είναι καλές επιλογές.Οποιο σου αρέσει.Πάντως δεν είναι και οι κορυφαίες επιλογές και είναι και γερασμένα(το punto κυκλοφορεί απο τα τέλη του 2005 και το corsa από τα τέλη του 2006).Για μένα οι κορυφαίες είναι τα renault clio 1.5 dci 105ps dynamic(14800€ με απόσυρση που κάνουν δώρο) κορυφαίο πακέτο χάρη στις δυνατές επιδόσεις με το 6άρι σασμάν και τα 24 κιλά ροπή + τον πολύ πλούσιο εξοπλισμό και 5 χρόνια εγγύηση.Τα ίδια πάνω κάτω και με το citroen c3 1.6 e-hdi stt 90ps eco chic(πολύ πλούσια σε εξοπλισμό με πανοραμικό παρμπριζ,κλίμα και τιμή 13770€ και μάλιστα δεν πληρώνει τέλη,0€).Επίσης το yaris d4d active πολύ καλό και δυνατό ντιζελάκι με 6άρι και αυτό έχει κάπου στα 14800€ με έκπτωση και απόσυρση.Για φτηνό και καλό μην ξεχνάς το hyundai i20 1.4 crdi (90ps,22,4 ροπή και 6άρι σασμάν) που το δίνουν 11540€ μιας και επίκειται facelift.

                                      Επειδή έχω Peagout 206 οι γονείς μου 406 και τα πεθερικά μου 306 είμαι απογοητευμένος από την ποιότητα των γαλλικών αμαξιών και με δυσκολία θα αγόραζα ξανά γαλλικό αμάξι βέβαια θα περάσω από την αντιπροσωπεία να το δω γιατί ακούω καλά λόγια για αυτό το μοντέλο τώρα τελευταία. Επίσης το punto είναι καινούριο 2012 μοντέλο με καινούριο diesel κινητήρα ποιό οικονομικό (τουλάχιστον έτσι λένε ) . Έχω βάλει στο μάτι και το Opel Astra GTC 23.000 full εξοπλισμό με 100 ευρώ τέλη κυκλοφορίας. Σκέφτομαι μιας και το αμάξι που θα αγοράσω το θέλω να κρατήσει 10-15 χρόνια να ανεβώ κατηγορία αλλά από την άλλη 23 χιλιάρικα είναι πάρα πολλά

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης AndreasKar έγραψε:

                                        Είμαι μεταξύ του Fiat Punto 1.3 (πακέτο style) και του Opel Corsa 1.3 (έκδοση Cosmo) και τα δύο Diesel το Fiat Punto είναι 85hp και το Corsa 95hp με full εξοπλισμό και τα δύο με μεταλλικό χρώμα και ζάντες αλουμινίου και με απόσυρση το Fiat κοστίζει με το κλειδί στο χέρι 15.190€ ενώ Corsa 15.590€. Άκουσα ότι η Opel έχει ακριβό service δεν ξέρω κατά πόσο αληθεύει αυτό. Ποίο από τα δύο είναι το καλύτερο ή από ποιά άλλο θεωρείτε εσείς καλύτερο στην ίδια κατηγορία και Diesel?

                                        Και τα 2 είναι καλές επιλογές.Οποιο σου αρέσει.Πάντως δεν είναι και οι κορυφαίες επιλογές και είναι και γερασμένα(το punto κυκλοφορεί απο τα τέλη του 2005 και το corsa από τα τέλη του 2006).Για μένα οι κορυφαίες είναι τα renault clio 1.5 dci 105ps dynamic(14800€ με απόσυρση που κάνουν δώρο) κορυφαίο πακέτο χάρη στις δυνατές επιδόσεις με το 6άρι σασμάν και τα 24 κιλά ροπή + τον πολύ πλούσιο εξοπλισμό και 5 χρόνια εγγύηση.Τα ίδια πάνω κάτω και με το citroen c3 1.6 e-hdi stt 90ps eco chic(πολύ πλούσια σε εξοπλισμό με πανοραμικό παρμπριζ,κλίμα και τιμή 13770€ και μάλιστα δεν πληρώνει τέλη,0€).Επίσης το yaris d4d active πολύ καλό και δυνατό ντιζελάκι με 6άρι και αυτό έχει κάπου στα 14800€ με έκπτωση και απόσυρση.Για φτηνό και καλό μην ξεχνάς το hyundai i20 1.4 crdi (90ps,22,4 ροπή και 6άρι σασμάν) που το δίνουν 11540€ μιας και επίκειται facelift.

                                        Επειδή έχω Peagout 206 οι γονείς μου 406 και τα πεθερικά μου 306 είμαι απογοητευμένος από την ποιότητα των γαλλικών αμαξιών και με δυσκολία θα αγόραζα ξανά γαλλικό αμάξι βέβαια θα περάσω από την αντιπροσωπεία να το δω γιατί ακούω καλά λόγια για αυτό το μοντέλο τώρα τελευταία. Επίσης το punto είναι καινούριο 2012 μοντέλο με καινούριο diesel κινητήρα ποιό οικονομικό (τουλάχιστον έτσι λένε ) . Έχω βάλει στο μάτι και το Opel Astra GTC 23.000 full εξοπλισμό με 100 ευρώ τέλη κυκλοφορίας. Σκέφτομαι μιας και το αμάξι που θα αγοράσω το θέλω να κρατήσει 10-15 χρόνια να ανεβώ κατηγορία αλλά από την άλλη 23 χιλιάρικα είναι πάρα πολλά

                                        Peugeot εννοεις ε;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          andreaskar last edited by

                                          Ναι Peugeot...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ο χρήστης AndreasKar έγραψε:
                                            ...Έχω βάλει στο μάτι και το Opel Astra GTC 23.000 full εξοπλισμό με 100 ευρώ τέλη κυκλοφορίας. Σκέφτομαι μιας και το αμάξι που θα αγοράσω το θέλω να κρατήσει 10-15 χρόνια να ανεβώ κατηγορία αλλά από την άλλη 23 χιλιάρικα είναι πάρα πολλά

                                            Κατά τη γνώμη μου το σκεπτικό σου είναι λάθος. Το αυτοκίνητο κακώς θεωρείς ότι θα το έχεις για τόσα χρόνια και κακώς θα πληρώσεις τώρα για κάτι που δεν χρειάζεσαι (δεν ξέρεις αν θα σου χρειαστεί) και για το οποίο θα πρέπει να επωμιστείς επιπλέον έξοδα συνέχεια. Πάρε κάτι πιο λογικό και σε μέγεθος και σε κόστος αγοράς και χρήσης και όταν έρθει η ανάγκη, μετά από 5-8-10 χρόνια το ξανακοιτάς. Εν τω μεταξύ τότε τα κριτήρια, οι ανάγκες και οι δυνατότητές σου μπορεί να είναι τελείως διαφορετικές από τώρα, μπορεί να έχεις και μεγαλύτερη οικονομική άνεση ή να πρέπει να το σκοτώσεις και να φύγεις για το Τιμπουκτού....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr