Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
    • 1
    • 2
    • 131
    • 132
    • 133
    • 134
    • 135
    • 444
    • 445
    • 133 / 445
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    67
    8886
    202115
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      ioannistsa last edited by

      Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

      Δηλαδη τωρα εγω που θα το παω σε αλλο συνεργειο για το μικρο service, θα αδειασουν τα λαδια και θα το γεμισουν με τα δικα τους ή θα συμπληρώσουν? Γιατι ειναι castrol αυτα που εχει και θα βαλουν κατι titan.

      Θα βγαλουν τα παλια και θα βαλουν την ποσοτητα που πρεπει απο νεα λαδια.Δεν θα γεμισουν την μηχανη.

      Όπως και να γίνει η αλλαγή στο κύκλωμα θα παραμένει ποσότητα σχεδόν 1-1.5 λίτρα ή και παραπάνω αναλόγως τον κινητήρα από τα παλιά λάδια τα οποία θα αναμιχθούν με τα όποια καινούρια βάλουν.

      Eγω το ξερω,ο φιλος ομως ποσο σχετικος σου φαινεται με το αντικειμενο;

      Όσο μαθαίνει τόσο λιγότερο άσχετος γίνεται με το αντικείμενο ….

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Ο χρήστης IOANNISTSA έγραψε:

        Δηλαδη τωρα εγω που θα το παω σε αλλο συνεργειο για το μικρο service, θα αδειασουν τα λαδια και θα το γεμισουν με τα δικα τους ή θα συμπληρώσουν? Γιατι ειναι castrol αυτα που εχει και θα βαλουν κατι titan.

        Θα βγαλουν τα παλια και θα βαλουν την ποσοτητα που πρεπει απο νεα λαδια.Δεν θα γεμισουν την μηχανη.

        Όπως και να γίνει η αλλαγή στο κύκλωμα θα παραμένει ποσότητα σχεδόν 1-1.5 λίτρα ή και παραπάνω αναλόγως τον κινητήρα από τα παλιά λάδια τα οποία θα αναμιχθούν με τα όποια καινούρια βάλουν.

        Eγω το ξερω,ο φιλος ομως ποσο σχετικος σου φαινεται με το αντικειμενο;

        Όσο μαθαίνει τόσο λιγότερο άσχετος γίνεται με το αντικείμενο ….

        Μερικες λεπτομεριες ομως και να μην τις μαθει απο την αρχη δεν θα εχει καποιο προβλημα.Ας μαθει τα βασικα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mad-max-13 last edited by

          δηλαδη οταν στο αμαξι μου κανω αλλαγη λαδιων και βαζω 4.5 λιτρα μεσα στο κυκλωμα εχει μεινει τουλαχιστον 1 λιτρο?
          αρα συνολικη ποσοτητα λαδιου τουλαχιστον 5.5 λιτρα?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
            δηλαδη οταν στο αμαξι μου κανω αλλαγη λαδιων και βαζω 4.5 λιτρα μεσα στο κυκλωμα εχει μεινει τουλαχιστον 1 λιτρο?
            αρα συνολικη ποσοτητα λαδιου τουλαχιστον 5.5 λιτρα?

            Aν ειχες λυσει , πλυνει και ξαναδεσει την μηχανη θα χρειαζοταν παραπανω λαδι απο την ποσοτητα που λεει για την στανταρ αλλαγη με φιλτρο λαδιου.
            Σε δικια μου περιπτωση απο τα 5 λιτρα με το φιλτρο λαδιου εφτασε τα 8!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              ioannistsa last edited by

              Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

              Δηλαδη τωρα εγω που θα το παω σε αλλο συνεργειο για το μικρο service, θα αδειασουν τα λαδια και θα το γεμισουν με τα δικα τους ή θα συμπληρώσουν? Γιατι ειναι castrol αυτα που εχει και θα βαλουν κατι titan.

              Θα βγαλουν τα παλια και θα βαλουν την ποσοτητα που πρεπει απο νεα λαδια.Δεν θα γεμισουν την μηχανη.

              Όπως και να γίνει η αλλαγή στο κύκλωμα θα παραμένει ποσότητα σχεδόν 1-1.5 λίτρα ή και παραπάνω αναλόγως τον κινητήρα από τα παλιά λάδια τα οποία θα αναμιχθούν με τα όποια καινούρια βάλουν.

              Eγω το ξερω,ο φιλος ομως ποσο σχετικος σου φαινεται με το αντικειμενο;

              Όσο μαθαίνει τόσο λιγότερο άσχετος γίνεται με το αντικείμενο ….

              Μερικες λεπτομεριες ομως και να μην τις μαθει απο την αρχη δεν θα εχει καποιο προβλημα.Ας μαθει τα βασικα

              Για αυτό και το ανέφερα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                leonp last edited by

                Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
                δηλαδη οταν στο αμαξι μου κανω αλλαγη λαδιων και βαζω 4.5 λιτρα μεσα στο κυκλωμα εχει μεινει τουλαχιστον 1 λιτρο?
                αρα συνολικη ποσοτητα λαδιου τουλαχιστον 5.5 λιτρα?

                Ναι, αν γυρίσεις το αμάξι ανάποδα κανα δυο φορές, μπορεί να αλλάξεις όλο το λάδι.

                Στα κλασσικά αυτόματα σασμάν (μετατροπέας ροπής) η αλλαγή λαδιού είναι περίπου το μισό λάδι που έχει μέσα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • mesastou
                  mesastou last edited by

                  Η δική μου ανάλυση έδειξε πως τα 10,000 χλμ είναι κάπως πολλά ακόμα και για πλήρως συνθετικά λάδια. Πόσο μάλλον για GroupI, GroupII, GroupII που κατά 90% βάζουν τα συνεργεία. Τώρα αν η χρήση είναι περισσότερο σε ανοιχτό δρόμο και τα λάδια Long life GroupIV/V λογικά και τα 15,000 μάλλον είναι οκ.

                  ΥΓ
                  Χαιρετισμούς σε όλους

                  mouths are for eating, noses for breathing.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Πάντως εγώ περίμενα ότι θα έμενε κάπου 0,5-1 λίτρο και όχι τόσο πολύ που λέτε...

                    Ο χρήστης leonp έγραψε:
                    Στα κλασσικά αυτόματα σασμάν (μετατροπέας ροπής) η αλλαγή λαδιού είναι περίπου το μισό λάδι που έχει μέσα.

                    Ναι γιατί βγαίνει μόνο το λάδι στο κιβώτιο και όχι όσο είναι στον μετατροπέα ροπής. Αν όμως θέλεις και είσαι σωστός υπάρχουν τρόποι να το βγάλεις όλο. Μάλλον όμως θέλει να συνδεθεί και να ανοιγοκλείσουν τρόμπες και βαλβίδες κλπ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      billakos-megane last edited by

                      Γεια σας παιδια προσφατα εκανα αλλαγη λαδιων για 15.000 χλμ. σε εναν ιδιωτη, ο οποιος δεν μου ανεφερε καν οτι πρεπει να αλλαξω και φιλτρο λαδιου.....δεν ειναι αναγκαια η αλλαγη του σε καθε καινουργια αλλαγη λαδιων;
                      παρεπιπτοντως αλλαξα φιλτρο λαδιου πριν απο 10.000 χλμ. , δηλαδη στην προηγουμενη αλλαγη λαδιων σε καποιον αλλον ιδιωτη....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        iliasp last edited by

                        Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                        Πάντως εγώ περίμενα ότι θα έμενε κάπου 0,5-1 λίτρο και όχι τόσο πολύ που λέτε...

                        Στα κλασσικά αυτόματα σασμάν (μετατροπέας ροπής) η αλλαγή λαδιού είναι περίπου το μισό λάδι που έχει μέσα.

                        Ναι γιατί βγαίνει μόνο το λάδι στο κιβώτιο και όχι όσο είναι στον μετατροπέα ροπής. Αν όμως θέλεις και είσαι σωστός υπάρχουν τρόποι να το βγάλεις όλο. Μάλλον όμως θέλει να συνδεθεί και να ανοιγοκλείσουν τρόμπες και βαλβίδες κλπ.

                        Λίγη περισσότερη υπομονή θέλει και μερικά παραπανίσια λίτρα απόσο απαιτείται κανονικά στο κύκλωμα!
                        Ακόμα πολλές χύτρες έχουν πάνω τους και τάπα για το άδεισμα!
                        Εγώ έχω κάνει μια μικρή πατέντα ώστε ταυτόχρονα να τροφοδοτώ με φρέσκο λάδι και από την επιστροφή μαζεύω σε δοχείο όλο το παλιό! Για το ψυγείο, λίγη πίεση θέλει και βγαίνουν σχετικά εύκολα τα παλιά! Και αυτό μετά από άδεισμα του παλιού από το κάρτερ και την χύτρα!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          akis8607 last edited by

                          καλημερα παιδια
                          σε hyundai accent του 2002 ποιο καλο λαδι μου προτεινετε?
                          ελεγα για καποιο της shell.....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            trident1971 last edited by

                            Εγω στο δικο μου (ετος 2001, 1.500cc) βάζω χρονια Castrol 10-40 ημισυνθετικο. Δεν ξερω αν ειναι 'καλό', αλλα δεν εχει ανατιναχτει ακόμα
                            Καποια στιγμη το έπινε με τρέλλα και αλλαξα τσιμουχάκια βαλβίδων και επανήλθε.

                            Εβαλα και ~1 χρονο πριν Divinol 10-30, συνθετικό νομίζω, διαφορά εμφανή δεν κατάλαβα.Καποια στιγμη που έβαλα GM 10-40, μου φάνηκε οτι δεν πήγαινε μία.

                            Καποια στιγμη για πλάκα θα βάλω συνθετικο (ας πούμε το Castrol Edge) να δώ τι θα κάνει. Εχει 196.000 χλμ πλέον, ότι και να του βάλω μαλλον δεν θα έχει σημασία...

                            Αν βρεις κατι που να σου φαίνεται καλό, ας το ακούσουμε ή όποιος άλλος έχει αποψη ας την πεί.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kotetsi last edited by

                              Σε Vectra C 1800 τι λάδι θα προτείνατε; Το manual γράφει διάφορους τύπους και μέχρι τώρα δεν ξέρω τι έβαζε η εκάστοτε αντιπροσωπεία που το πήγαινε ο κάτοχος για service. Το αυτοκίνητο έχει 100000 χλμ και χρησιμοποείται τόσο μέσα στην πόλη όσο και σε ταξίδια (ως επί το πλείστον Αθήνα - Άρτα).

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • bathan
                                bathan last edited by

                                Ο χρήστης billakos megane έγραψε:
                                Γεια σας παιδια προσφατα εκανα αλλαγη λαδιων για 15.000 χλμ. σε εναν ιδιωτη, ο οποιος δεν μου ανεφερε καν οτι πρεπει να αλλαξω και φιλτρο λαδιου.....δεν ειναι αναγκαια η αλλαγη του σε καθε καινουργια αλλαγη λαδιων;

                                Πάντα αλλάζουμε φίλτρο μαζί με τα λάδια

                                Σε Vectra C 1800 τι λάδι θα προτείνατε; Το manual γράφει διάφορους τύπους και μέχρι τώρα δεν ξέρω τι έβαζε η εκάστοτε αντιπροσωπεία που το πήγαινε ο κάτοχος για service. Το αυτοκίνητο έχει 100000 χλμ και χρησιμοποείται τόσο μέσα στην πόλη όσο και σε ταξίδια (ως επί το πλείστον Αθήνα - Άρτα).

                                Τί τύπους λέει ; Προφανώς με ένα καλό 5/40 θα είσαι ok

                                Ποτέ μην εφησυχάζεις, για όλα υπάρχει η 1η φορά !

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nickolas last edited by

                                  Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
                                  Σε Vectra C 1800 τι λάδι θα προτείνατε; Το manual γράφει διάφορους τύπους και μέχρι τώρα δεν ξέρω τι έβαζε η εκάστοτε αντιπροσωπεία που το πήγαινε ο κάτοχος για service. Το αυτοκίνητο έχει 100000 χλμ και χρησιμοποείται τόσο μέσα στην πόλη όσο και σε ταξίδια (ως επί το πλείστον Αθήνα - Άρτα).

                                  GM 5W30 Dexos 2. ...και αλλαγές όποτε το πάτε για σέρβις, όχι πιο νωρίς.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    giorgos20 last edited by

                                    αναμεσα σε total 5w-40 και aral 5w-40,ποιο θα προτιμουσατε?
                                    και μια περιεργη ερωτηση,ποιο απο τα 2 πιστευετε θα 'καιγετε' πιο ευκολα?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      giorgos20 last edited by

                                      Ο χρήστης Giorgos20 έγραψε:
                                      αναμεσα σε total 5w-40 και aral 5w-40,ποιο θα προτιμουσατε?
                                      και μια περιεργη ερωτηση,ποιο απο τα 2 πιστευετε θα 'καιγετε' πιο ευκολα?

                                      προσθεστε και το fuchs 5w-40,και τα 3 τα βρισκω στην ιδια τιμη

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Οι πληροφορίες που αναφέρεις είναι ανεπαρκείς. Πρέπει να αναφέρεις και συγκεκριμένο μοντέλο, η μάρκα μόνο δε φτάνει. Θα ήταν άδικο πχ να συγκρίνεις ένα φτηνιάρικο ορυκτέλαιο 5-40 με ένα κορυφαίο συνθετικό 5-40...
                                        Σε αντίστοιχο πάντως μοντέλο και για ίδια τιμή μάλλον θα διάλεγα Total.
                                        Το ποιο θα καίγεται πιο εύκολα μπορείς καμιά φορά να το υποπτευθείς από τα λεπτομερή στοιχεία κάθε λαδιού (πχ NOACK κ.ά.) αλλά υπάρχει και ο άγνωστος μυστικός παράγοντας που διαπιστώνεται εμπειρικά οπότε συμφέρει να ρωτήσεις σε κλαμπ αυτοκινήτων που ειδικεύεται στη μάρκα σου.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          giorgos20 last edited by

                                          Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                                          Οι πληροφορίες που αναφέρεις είναι ανεπαρκείς. Πρέπει να αναφέρεις και συγκεκριμένο μοντέλο, η μάρκα μόνο δε φτάνει. Θα ήταν άδικο πχ να συγκρίνεις ένα φτηνιάρικο ορυκτέλαιο 5-40 με ένα κορυφαίο συνθετικό 5-40...
                                          Σε αντίστοιχο πάντως μοντέλο και για ίδια τιμή μάλλον θα διάλεγα Total.
                                          Το ποιο θα καίγεται πιο εύκολα μπορείς καμιά φορά να το υποπτευθείς από τα λεπτομερή στοιχεία κάθε λαδιού (πχ NOACK κ.ά.) αλλά υπάρχει και ο άγνωστος μυστικός παράγοντας που διαπιστώνεται εμπειρικά οπότε συμφέρει να ρωτήσεις σε κλαμπ αυτοκινήτων που ειδικεύεται στη μάρκα σου.

                                          βαζω λινκ
                                          Total http://www.total-lub.ca/Pages/content/NT000087F6.pdf

                                          *FUCHS TITAN SUPERSYN SL 5W40 = 7.97cSt - 14.1cSt - 84.9cSt - 549.78cSt
                                          HTHS 3.7cP / PP -39C / FP 225C / VI 171

                                          Aral http://www.wsjh.ilc.edu.tw/goodsite/Fil ... c5W-40.pdf
                                          ποιο φαινεται απο τα χαρακτηριστικα στο να ειναι πιο ¨χοντρο να το πω'.?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Μου μοιάζει ότι το πιο παχύ στους 100 βαθμούς είναι το Τοτάλ 14,7 έναντι 14,1 Φουκς και 13,7-13,95 το Αράλ (φαίνεται υπάρχουν περισσότερες υπο-εκδόσεις). Η τοτάλ έχει και το μεγαλύτερο εύρος θερμοκρασιών -45 και 230 (καλό).
                                            Δυστυχώς δεν μπόρεσα να βρω όλα όσα στοιχεία θα ήθελα. Πχ τον NOACK που δείχνει εξάτμιση σε υψηλές θερμοκρασίες.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 131
                                            • 132
                                            • 133
                                            • 134
                                            • 135
                                            • 444
                                            • 445
                                            • 133 / 445
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr