-
μα η καστασκευη του δρομου εχει σταματησει εδω και πανω απο 1 χρονο! Το μονο που εμεινε ειναι τα εμποδια και η ταλαιπωρια...
-
προσωπικα εχω παρατηρησει βηματα με ρυθμο χελωνας...
απο την αλλη οπως ειπα ετσι εχει λιγοτερα ατυχηματα
καποιοι παλια μου λεγατε για τον τροπο οδηγησης και τα ατυχηματα... -
Δεν είναι λύση για να μειώσεις τα τροχαία να καταστρέψεις ένα δρόμο και ν' αναγκάσεις τον κόσμο να σέρνεται σε μια λωρίδα. Αν ήθελες να περιορίσεις τα ατυχήματα, το έκανες με πολλούς άλλους τρόπους.
Και εννοείται δεν ζητάς διόδια γι' αυτό το τραγικό πράγμα, θα έπρεπε να ντρέπονται όλοι τους!
Η κατασκευή δεν προχωράει, μόνον για τα μάτια του κόσμου κάνουν πως δουλεύουν μην τους πάρουν με τις πέτρες. Απλώς οι κοινοπραξία έχει αφήσει κάποιους κακομοίρηδες να φαίνεται πως το έργο συνεχίζεται...
-
Τρικαλα-Γλυφαδα, 2.5 ατομα με ριγμενο καθισμα και φουλ αποσκευες, μεση ταχυτητα 104, σε 3:30 ωρες, με μεση καταναλωση 8.8..σιγουρα η μικροτερη που εχω καταφερει με το Volvo, χωρις ιδιατερη προσπαθεια παντως, απλα πηγαινοντας πιο συντηρητικα...πολυ βαρεμαρα ομως
-
Κατάφερα και κατέβασα τη μέση κατανάλωση για ένα ντεπόζιτο (55 λίτρα) στα 8,5λίτρα/100χλμ.
Αυτονομία 580 χιλιόμετρα, και μάλλον μπορώ να φτάσω τα 600.
Πολύ προσεκτική οδήγηση, συνέχεια μεταξύ 1.400 και 1.600 στροφών, αργή επιτάχυνση και τσούλημα στις κατηφόρες με 60-70.
Είχε και τα ανοίγματα του βέβαια. -
Συνεχιζεις να μην κανεις κατι καλα παρολα αυτα.
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Συνεχιζεις να μην κανεις κατι καλα παρολα αυτα.H επιτάχυνση πρέπει να είναι σπιρτόζικη και σε ανηφόρες να αλλάζεις σε υψηλότερες στροφές.
Αν η επιτάχυνση είναι νωχελική και κάνεις πολλή ώρα να φτάσεις την επιθυμητή ταχύτητα κίνησης, η κατανάλωση αυξάνει!
Επίσης δεν πρέπει κανείς να 'πνίγει' τον κινητήρα, κρατώντας τον σε χαμηλές στροφές με πολύ γκάζι... είναι προτιμότερο να κατεβάσεις σχέση. -
Ο χρήστης FestoNero έγραψε:
Κατάφερα και κατέβασα τη μέση κατανάλωση για ένα ντεπόζιτο (55 λίτρα) στα 8,5λίτρα/100χλμ.
Αυτονομία 580 χιλιόμετρα, και μάλλον μπορώ να φτάσω τα 600.
Πολύ προσεκτική οδήγηση, συνέχεια μεταξύ 1.400 και 1.600 στροφών, αργή επιτάχυνση και τσούλημα στις κατηφόρες με 60-70.
Είχε και τα ανοίγματα του βέβαια.Ενταξει τα 8,5/100 για το βαρος του αυτοκινητου ειναι ενα αποδεκτο νουμερο.
Με τον ιδιο κινητηρα στο Ibiza το οποιο ειναι ελαφρυτερο κατα 170-200 κιλα τουλαχιστον ειμαι γυρω στο 7,0/100 σε αστικες διαδρομες.Σε χαλαρη οδηγηση παρομοια πραγματα πρεπει να κανουμε, κι εγω παιζω απο 1.500-1.800 στροφες μονιμα.
Αυτο που ειπε απο πανω ο φιλος εχει δικιο. Μην επιταχυνεις με μεγαλη σχεση, ή τουλαχιστον μην πας να επιταχυνεις κατω απο τις 1.800 στροφες που δε δινει πιεση το turbo. -
Ο χρήστης FestoNero έγραψε:
Κατάφερα και κατέβασα τη μέση κατανάλωση για ένα ντεπόζιτο (55 λίτρα) στα 8,5λίτρα/100χλμ.
Αυτονομία 580 χιλιόμετρα, και μάλλον μπορώ να φτάσω τα 600.
Πολύ προσεκτική οδήγηση, συνέχεια μεταξύ 1.400 και 1.600 στροφών, αργή επιτάχυνση και τσούλημα στις κατηφόρες με 60-70.
Είχε και τα ανοίγματα του βέβαια.Γιατι το ταλαιπωρεις ετσι το αμαξι;Σε τοσο χαμηλες σαλ ουτε σκανια δεν δουλευει!!!
-
εξαρτάται το που οδηγεί έτσι...προφανώς μπορεί να το κάνει σε ήπια αστική χρήση ή περιαστική.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Γιατι το ταλαιπωρεις ετσι το αμαξι;Σε τοσο χαμηλες σαλ ουτε σκανια δεν δουλευει!!!
Μια χαρα δουλευει ετσι ο 1.2 tsi. Ετσι εχει φτιαχτει να δουλευει βασικα... αφου εχει 4.000 στροφες ευρος. Οι 1.800 ειναι πολλες!
-
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Γιατι το ταλαιπωρεις ετσι το αμαξι;Σε τοσο χαμηλες σαλ ουτε σκανια δεν δουλευει!!!
Μια χαρα δουλευει ετσι ο 1.2 tsi. Ετσι εχει φτιαχτει να δουλευει βασικα... αφου εχει 4.000 στροφες ευρος. Οι 1.800 ειναι πολλες!
Το στροφομετρο σου δλδ παει μεχρι τις 5000σαλ;
-
Ο χρήστης FestoNero έγραψε:
Κατάφερα και κατέβασα τη μέση κατανάλωση για ένα ντεπόζιτο (55 λίτρα) στα 8,5λίτρα/100χλμ.
Αυτονομία 580 χιλιόμετρα, και μάλλον μπορώ να φτάσω τα 600.
Πολύ προσεκτική οδήγηση, συνέχεια μεταξύ 1.400 και 1.600 στροφών, αργή επιτάχυνση και τσούλημα στις κατηφόρες με 60-70.
Είχε και τα ανοίγματα του βέβαια.8,5 λίτρα/100 χλμ με 55 λίτρα ντεπόζιτο έχουμε 10055/8,5=647 χιλιόμετρα αυτονομία
ή
**55 **λίτρα ντεπόζιτο και 580 χιλιόμετρα αυτονομία έχουμε 55100/580=**9,48 **λίτρα/100χλμκατι από τα παραπάνω είναι λάθος ...
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Γιατι το ταλαιπωρεις ετσι το αμαξι;Σε τοσο χαμηλες σαλ ουτε σκανια δεν δουλευει!!!
Μια χαρα δουλευει ετσι ο 1.2 tsi. Ετσι εχει φτιαχτει να δουλευει βασικα... αφου εχει 4.000 στροφες ευρος. Οι 1.800 ειναι πολλες!
Το στροφομετρο σου δλδ παει μεχρι τις 5000σαλ;
To στροφομετρο παει μεχρι 8.000 σαλ, αλλα απο τις 5.200 και πανω ειναι διακοσμητικο ναι.
Ο κινητηρας δουλευει απο τις 1.000-5.200 σαλ. Και για του λογου το αληθες... -
εγω στο γκολφακι μου 1.4 με τα 122 και 6αρι σασμαν εχω 660 χλμ αυτονομια ...εχω πετηχει και 800+χλμ με 17αρες....εχω ποσταρει κ εδω φωτο παλαιοτερα ....πιστευω οτι λιγα χλμ αυτονομια εχεις!
τωρα που εχω ξαναβαλει τα 15αρια ζαντολαστιχα θελω να δω ποσο θα φτασω.... -
Απο το να λετε αυτονομια, που εχει μεγαλο σφαλμα και το trip computer μπορει να λεει ο,τι του κατεβει, καντε μια διαιρεσουλα και βγαλτε την μεση καταναλωση...
-
εγω παντος τον μετρητή που εχω τσεκάρει εχει αποκληση περιπου 0,5-0,7 του λίτρου...ιδια μαραφέτια χρησιμοποιούν οποτε δεν μπορεις να πεις οτι ειναι αναξιόπιστος..
-
Ο χρήστης iROC έγραψε:
εγω παντος τον μετρητή που εχω τσεκάρει εχει αποκληση περιπου 0,5-0,7 του λίτρου...ιδια μαραφέτια χρησιμοποιούν οποτε δεν μπορεις να πεις οτι ειναι αναξιόπιστος..Καλα σιγουρα... προφανως εννοω μετρηση σε βαθος χρονου... Καμια 10αρια γεμισματα...
-
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Απο το να λετε αυτονομια, που εχει μεγαλο σφαλμα και το trip computer μπορει να λεει ο,τι του κατεβει, καντε μια διαιρεσουλα και βγαλτε την μεση καταναλωση...αν καταλαβα καλα τον προβληματισμό σας,
ίσως σας βοηθήσει το οτι η αυτονομία που δινει το τριπ δεν εχει σχέση με την μεση κατανάλωση.
Την αυτονομία την μετραει βαση της καταναλωσης των τελευταίων (30;-40;) χιλιομετρων, οποτε ειναι'πλασματικη' για το συνολο και 'ενδεικτική' για το πόσα χιλιομετρα μπορειτε να κανετε με το καυσιμι που εχετε και στις συνθηκες που ισχυουν στα τελευταια χιλιομετρα -
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Απο το να λετε αυτονομια, που εχει μεγαλο σφαλμα και το trip computer μπορει να λεει ο,τι του κατεβει, καντε μια διαιρεσουλα και βγαλτε την μεση καταναλωση...
αν καταλαβα καλα τον προβληματισμό σας,
ίσως σας βοηθήσει το οτι η αυτονομία που δινει το τριπ δεν εχει σχέση με την μεση κατανάλωση.
Την αυτονομία την μετραει βαση της καταναλωσης των τελευταίων (30;-40;) χιλιομετρων, οποτε ειναι'πλασματικη' για το συνολο και 'ενδεικτική' για το πόσα χιλιομετρα μπορειτε να κανετε με το καυσιμι που εχετε και στις συνθηκες που ισχυουν στα τελευταια χιλιομετραΑχα, εχεις δικιο.
Έρευνα Κατανάλωσης