Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Έρευνα Κατανάλωσης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Έρευνα Κατανάλωσης
    • 1
    • 2
    • 306
    • 307
    • 308
    • 309
    • 310
    • 425
    • 426
    • 308 / 426
    Περί αυτοκίνησης
    16
    8514
    27626
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spiros last edited by

      μα η καστασκευη του δρομου εχει σταματησει εδω και πανω απο 1 χρονο! Το μονο που εμεινε ειναι τα εμποδια και η ταλαιπωρια...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mad-max-13 last edited by

        προσωπικα εχω παρατηρησει βηματα με ρυθμο χελωνας...
        απο την αλλη οπως ειπα ετσι εχει λιγοτερα ατυχηματα
        καποιοι παλια μου λεγατε για τον τροπο οδηγησης και τα ατυχηματα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          highfidelity last edited by

          Δεν είναι λύση για να μειώσεις τα τροχαία να καταστρέψεις ένα δρόμο και ν' αναγκάσεις τον κόσμο να σέρνεται σε μια λωρίδα. Αν ήθελες να περιορίσεις τα ατυχήματα, το έκανες με πολλούς άλλους τρόπους.

          Και εννοείται δεν ζητάς διόδια γι' αυτό το τραγικό πράγμα, θα έπρεπε να ντρέπονται όλοι τους!

          Η κατασκευή δεν προχωράει, μόνον για τα μάτια του κόσμου κάνουν πως δουλεύουν μην τους πάρουν με τις πέτρες. Απλώς οι κοινοπραξία έχει αφήσει κάποιους κακομοίρηδες να φαίνεται πως το έργο συνεχίζεται...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            volvozeus last edited by

            Τρικαλα-Γλυφαδα, 2.5 ατομα με ριγμενο καθισμα και φουλ αποσκευες, μεση ταχυτητα 104, σε 3:30 ωρες, με μεση καταναλωση 8.8..σιγουρα η μικροτερη που εχω καταφερει με το Volvo, χωρις ιδιατερη προσπαθεια παντως, απλα πηγαινοντας πιο συντηρητικα...πολυ βαρεμαρα ομως

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              festonero last edited by

              Κατάφερα και κατέβασα τη μέση κατανάλωση για ένα ντεπόζιτο (55 λίτρα) στα 8,5λίτρα/100χλμ.
              Αυτονομία 580 χιλιόμετρα, και μάλλον μπορώ να φτάσω τα 600.
              Πολύ προσεκτική οδήγηση, συνέχεια μεταξύ 1.400 και 1.600 στροφών, αργή επιτάχυνση και τσούλημα στις κατηφόρες με 60-70.
              Είχε και τα ανοίγματα του βέβαια.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                billopoulos last edited by

                Συνεχιζεις να μην κανεις κατι καλα παρολα αυτα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nickolas last edited by

                  Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
                  Συνεχιζεις να μην κανεις κατι καλα παρολα αυτα.

                  H επιτάχυνση πρέπει να είναι σπιρτόζικη και σε ανηφόρες να αλλάζεις σε υψηλότερες στροφές.
                  Αν η επιτάχυνση είναι νωχελική και κάνεις πολλή ώρα να φτάσεις την επιθυμητή ταχύτητα κίνησης, η κατανάλωση αυξάνει!
                  Επίσης δεν πρέπει κανείς να 'πνίγει' τον κινητήρα, κρατώντας τον σε χαμηλές στροφές με πολύ γκάζι... είναι προτιμότερο να κατεβάσεις σχέση.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • O
                    orestis-d last edited by

                    Ο χρήστης FestoNero έγραψε:
                    Κατάφερα και κατέβασα τη μέση κατανάλωση για ένα ντεπόζιτο (55 λίτρα) στα 8,5λίτρα/100χλμ.
                    Αυτονομία 580 χιλιόμετρα, και μάλλον μπορώ να φτάσω τα 600.
                    Πολύ προσεκτική οδήγηση, συνέχεια μεταξύ 1.400 και 1.600 στροφών, αργή επιτάχυνση και τσούλημα στις κατηφόρες με 60-70.
                    Είχε και τα ανοίγματα του βέβαια.

                    Ενταξει τα 8,5/100 για το βαρος του αυτοκινητου ειναι ενα αποδεκτο νουμερο.
                    Με τον ιδιο κινητηρα στο Ibiza το οποιο ειναι ελαφρυτερο κατα 170-200 κιλα τουλαχιστον ειμαι γυρω στο 7,0/100 σε αστικες διαδρομες.

                    Σε χαλαρη οδηγηση παρομοια πραγματα πρεπει να κανουμε, κι εγω παιζω απο 1.500-1.800 στροφες μονιμα.
                    Αυτο που ειπε απο πανω ο φιλος εχει δικιο. Μην επιταχυνεις με μεγαλη σχεση, ή τουλαχιστον μην πας να επιταχυνεις κατω απο τις 1.800 στροφες που δε δινει πιεση το turbo.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης FestoNero έγραψε:
                      Κατάφερα και κατέβασα τη μέση κατανάλωση για ένα ντεπόζιτο (55 λίτρα) στα 8,5λίτρα/100χλμ.
                      Αυτονομία 580 χιλιόμετρα, και μάλλον μπορώ να φτάσω τα 600.
                      Πολύ προσεκτική οδήγηση, συνέχεια μεταξύ 1.400 και 1.600 στροφών, αργή επιτάχυνση και τσούλημα στις κατηφόρες με 60-70.
                      Είχε και τα ανοίγματα του βέβαια.

                      Γιατι το ταλαιπωρεις ετσι το αμαξι;Σε τοσο χαμηλες σαλ ουτε σκανια δεν δουλευει!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        spyros-s last edited by

                        εξαρτάται το που οδηγεί έτσι...προφανώς μπορεί να το κάνει σε ήπια αστική χρήση ή περιαστική.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • O
                          orestis-d last edited by

                          Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                          Γιατι το ταλαιπωρεις ετσι το αμαξι;Σε τοσο χαμηλες σαλ ουτε σκανια δεν δουλευει!!!

                          Μια χαρα δουλευει ετσι ο 1.2 tsi. Ετσι εχει φτιαχτει να δουλευει βασικα... αφου εχει 4.000 στροφες ευρος. Οι 1.800 ειναι πολλες!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:

                            Γιατι το ταλαιπωρεις ετσι το αμαξι;Σε τοσο χαμηλες σαλ ουτε σκανια δεν δουλευει!!!

                            Μια χαρα δουλευει ετσι ο 1.2 tsi. Ετσι εχει φτιαχτει να δουλευει βασικα... αφου εχει 4.000 στροφες ευρος. Οι 1.800 ειναι πολλες!

                            Το στροφομετρο σου δλδ παει μεχρι τις 5000σαλ;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              ioannistsa last edited by

                              Ο χρήστης FestoNero έγραψε:
                              Κατάφερα και κατέβασα τη μέση κατανάλωση για ένα ντεπόζιτο (55 λίτρα) στα 8,5λίτρα/100χλμ.
                              Αυτονομία 580 χιλιόμετρα, και μάλλον μπορώ να φτάσω τα 600.
                              Πολύ προσεκτική οδήγηση, συνέχεια μεταξύ 1.400 και 1.600 στροφών, αργή επιτάχυνση και τσούλημα στις κατηφόρες με 60-70.
                              Είχε και τα ανοίγματα του βέβαια.

                              8,5 λίτρα/100 χλμ με 55 λίτρα ντεπόζιτο έχουμε 10055/8,5=647 χιλιόμετρα αυτονομία
                              ή
                              **55 **λίτρα ντεπόζιτο και 580 χιλιόμετρα αυτονομία έχουμε 55
                              100/580=**9,48 **λίτρα/100χλμ

                              κατι από τα παραπάνω είναι λάθος ...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • O
                                orestis-d last edited by

                                Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                                Γιατι το ταλαιπωρεις ετσι το αμαξι;Σε τοσο χαμηλες σαλ ουτε σκανια δεν δουλευει!!!

                                Μια χαρα δουλευει ετσι ο 1.2 tsi. Ετσι εχει φτιαχτει να δουλευει βασικα... αφου εχει 4.000 στροφες ευρος. Οι 1.800 ειναι πολλες!

                                Το στροφομετρο σου δλδ παει μεχρι τις 5000σαλ;

                                To στροφομετρο παει μεχρι 8.000 σαλ, αλλα απο τις 5.200 και πανω ειναι διακοσμητικο ναι.
                                Ο κινητηρας δουλευει απο τις 1.000-5.200 σαλ. Και για του λογου το αληθες...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  iroc last edited by

                                  εγω στο γκολφακι μου 1.4 με τα 122 και 6αρι σασμαν εχω 660 χλμ αυτονομια ...εχω πετηχει και 800+χλμ με 17αρες....εχω ποσταρει κ εδω φωτο παλαιοτερα ....πιστευω οτι λιγα χλμ αυτονομια εχεις!
                                  τωρα που εχω ξαναβαλει τα 15αρια ζαντολαστιχα θελω να δω ποσο θα φτασω....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • O
                                    orestis-d last edited by

                                    Απο το να λετε αυτονομια, που εχει μεγαλο σφαλμα και το trip computer μπορει να λεει ο,τι του κατεβει, καντε μια διαιρεσουλα και βγαλτε την μεση καταναλωση...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      iroc last edited by

                                      εγω παντος τον μετρητή που εχω τσεκάρει εχει αποκληση περιπου 0,5-0,7 του λίτρου...ιδια μαραφέτια χρησιμοποιούν οποτε δεν μπορεις να πεις οτι ειναι αναξιόπιστος..

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • O
                                        orestis-d last edited by

                                        Ο χρήστης iROC έγραψε:
                                        εγω παντος τον μετρητή που εχω τσεκάρει εχει αποκληση περιπου 0,5-0,7 του λίτρου...ιδια μαραφέτια χρησιμοποιούν οποτε δεν μπορεις να πεις οτι ειναι αναξιόπιστος..

                                        Καλα σιγουρα... προφανως εννοω μετρηση σε βαθος χρονου... Καμια 10αρια γεμισματα...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • B
                                          bebes last edited by

                                          Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
                                          Απο το να λετε αυτονομια, που εχει μεγαλο σφαλμα και το trip computer μπορει να λεει ο,τι του κατεβει, καντε μια διαιρεσουλα και βγαλτε την μεση καταναλωση...

                                          αν καταλαβα καλα τον προβληματισμό σας,

                                          ίσως σας βοηθήσει το οτι η αυτονομία που δινει το τριπ δεν εχει σχέση με την μεση κατανάλωση.
                                          Την αυτονομία την μετραει βαση της καταναλωσης των τελευταίων (30;-40;) χιλιομετρων, οποτε ειναι'πλασματικη' για το συνολο και 'ενδεικτική' για το πόσα χιλιομετρα μπορειτε να κανετε με το καυσιμι που εχετε και στις συνθηκες που ισχυουν στα τελευταια χιλιομετρα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • O
                                            orestis-d last edited by

                                            Ο χρήστης bebes έγραψε:

                                            Απο το να λετε αυτονομια, που εχει μεγαλο σφαλμα και το trip computer μπορει να λεει ο,τι του κατεβει, καντε μια διαιρεσουλα και βγαλτε την μεση καταναλωση...

                                            αν καταλαβα καλα τον προβληματισμό σας,

                                            ίσως σας βοηθήσει το οτι η αυτονομία που δινει το τριπ δεν εχει σχέση με την μεση κατανάλωση.
                                            Την αυτονομία την μετραει βαση της καταναλωσης των τελευταίων (30;-40;) χιλιομετρων, οποτε ειναι'πλασματικη' για το συνολο και 'ενδεικτική' για το πόσα χιλιομετρα μπορειτε να κανετε με το καυσιμι που εχετε και στις συνθηκες που ισχυουν στα τελευταια χιλιομετρα

                                            Αχα, εχεις δικιο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 306
                                            • 307
                                            • 308
                                            • 309
                                            • 310
                                            • 425
                                            • 426
                                            • 308 / 426
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr