-
λυπαμαι που δε μπορω να σου δωσω περισοτερες λεπτομερειες για το ντηζελ , το οτι το διλιτρο ειναι η τέλεια λύση δεν το συζητω , απλα ο θειος βαγγελης (βενιζελος) θα θελει το κατιτις παραπανω που καθε χρονο θα αυξανει.....
γιατι δε ρωτας σε αντιπροσωπειες για τεστ? αν θελουν μπορουν να σου βρουν απο πελατες.
αν επιμενεις για ντιζελ (πολυ καλα κανεις δηλαδη) δες και το 1.8d asx mitsubishi που εχει φανταστικο κινητηρα αθορυβο και σουπερ οικονομικος (ο καλυτερος ντιζελ της αγορας)
απλα εκει δεν εισαι σε καθαρα οικογενειακο αυτοκινητο , κι υστερει λιγο σε χωρους. -
Ο χρήστης dolph έγραψε:
Ξαναέριξα μια ματιά από κοντά σε Peugeot 5008/3008 και στο pro facelift Scenic και τελικά νομίζω ότι μετά από VW δεν μπορώ να πάω σε αυτή την αίσθηση ποιότητας.Φίλε μου επειδή τυγχάνει να έχω και GOLF V και 3008, δε βλέπω που βρίσκεις ποιοτική διαφορά. Άσε που το 3008 είναι και πιο ήσυχο (για πιο όμορφο δε λέω, είναι υποκειμενικό).
-
Ίσως να είναι υποκειμενικό, αλλά η αίσθηση που πήρα ήταν αυτή.
Από την άλλη, έχω και την εμπειρία του προηγούμενου αυτοκινήτου που είχα, ένα Citroen ZX, και αν συγκρίνω το Citroen με το VW στα 7 χρόνια χρήσης...το Citroen ήταν ήδη για πέταμα, ενώ το Golf σχεδόν σαν καινούργιο (και βάζω και 3 παιδιά πλέον μέσα, ενώ το Citroen ήταν 'κυριλέ' με χρήση σαν διθέσιο).Τελικά έκλεισα σε C Max, 150PS βενζίνη και ελπίζω να πάνε όλα καλά.
Ευχαριστώ όλους για την βοήθειά σας!
-
@dolph
Αν και συγκρίνεις ανόμοια πράγματα, έκανες την καλύτερη επιλογή. Καλοτάξιδο!!!!!!!!! -
Ευχαριστώ loin(t)aris!
Με τα Peugeot ίσως να έφταιγε που πήγα να τα ξαναδώ μεσημέρι, με υψηλή θερμοκρασία, και όπως ψήνονταν μπροστά στην βιτρίνα ανέδυαν μια πολύ άσχημη μυρωδιά που ζάλιζε. Λεπτομέρειες, αλλά φαντάσου!
ΥΓ. Και φυσικά έπαιξε μεγάλο ρόλο που η Ford δίνει σημαντική έκπτωση ενώ η Peugeot σφίγγεται να δου κατεβάσει 200 ευρώ στην τιμή λές και είμαστε στο 2007 και στις παχιές αγελάδες...
ΥΓΓ. Ξέρετε πού κατασκευάζονται τα Ford;
-
Στο ΑΖΕΡΜΠΑΪΤΖΑΝ ...
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Στο ΑΖΕΡΜΠΑΪΤΖΑΝ ...Στην βαλένθια τα c-max,ισπανία .Το s-max βέλγιο,τα fiesta 3d & focus Γερμανία.Kαλοτάξιδο να είναι και να το ευχαριστηθείς .Ποια έκδοση πήρες,titanium ή trend?Η έκπτωση πόση ήταν?Σου δώσαν δώρο και απόσυρση?
-
Επειδή σε αυτή την κατηγορία αυτοκινήτων(περίπου) θα κινηθώ και εγώ μιας και θα χρειαστώ 3 παιδικά καθίσματα, σήμερα πήρα μια νομίζω καλή προσφορά από renault για το scenic με τον 1.6 d στα 20.000. Η αλήθεια είναι ότι θέλω να πάω στις αντιπροσωπείες με όλα τα καθίσματα για να δω με τα ματάκια μου αν όντως χωράνε 3 καθίσματα πίσω αλλά νομίζω θα δυσκολευτώ πολύ (στην τιμή 20.000-22.0000) και οικονομικό κινητήρα
-
3 παιδικά καθίσματα χωράνε άνετα και στο Scenic και στο 5008, το έχω δοκιμάσει.
Λίγο πιο στριμωγμένα στο C max και στο Touran.Στα 20.000 τελική το Scenic 1.6d; Εμένα, με τριτεκνικό, μου το έδιναν το λιγότερο 22.000...
Στο C Max πήρα και απόσυρση αλλά και μεγάλη έκπτωση βάζοντας το εταιρικό.
Titanium έκδοση με λίγα extra. -
Και εγώ για τριτεκνο μιλάω, συγνώμη που δεν το διευκρινησα. Απο Renault μου είπανε πως τρέχει μια επιπλέον έκπτωση. 1500 ευρώ. Δεν έκανα παζάρια μιας και έχω ακόμη κάτι μήνες μέχρι τον ερχομό του 3ου παιδιού. Διερευνητικα ψάχνω να δω τι παίζει, αν πολλά θα εξαρτηθουν και από το πόσο θα μη κρατήσουν το yaris που έχω. Πάντως και εμένα το cmax μου αρέσει περισσότερο σαν εμφάνιση αλλά το scenic έχει πολύ καλό ντιζελ κινητήρα (αλλά με φοβίζει η αξιοπιστία).
Καλοταξιδο το δικό σου, να μας πεις εμπειρίες -
Η Renault μου είπε ότι στο facelift θα έχει προσφορά 500 ευρώ αντί των 1.500, οπότε εκεί είναι η διαφορά στις τιμές μάλλον.
-
dolph καλοτάξιδο , καλα χιλιόμετρα , το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι απλά απίστευτο θα το δεις με τον καιρό. Έβαλες εξτρά πάνω ή πηρες κατι ετοιμοπαράδοτο? χρωμα?
Σε ποιά πόλη είσαι? -
dolph, καλοτάξιδο το C-max.
3 ανεξάρτητα καθίσματα δεν έχει, άρα δε χωράνε παρά μόνο άμα βρεις στενά. Ένα πράμα που εμένα με έκανε να το απορρίψω είναι και το ότι δεν πέφτει η πλάτη όσο θες ώστε να κάνουν άνετο ταξίδι τα παιδιά μόλις μεγαλώσουν. Αντίθετα το S-Max καθώς και το Picasso (η δική μου επιλογή) καλύπτουν αυτές τις (αυστηρές) προδιαγραφές 3-τεκνου.
Εννοείται ότι αν δεν είσαι άνετος οικονομικά ξεχνάς οτιδήποτε σε 2-λιτρο μιας και έχει αποδειχτεί ότι αυτό είναι το όριο που 'καίει' κι ακόμα κι αν είσαι, το ξεχνάς πάλι γιατί δε θα μπορείς να το πουλήσεις.
Όσον αφορά το ντίζελ, στους 1.6 νομίζω ανταγωνιστικός είναι μόνο του Renault αλλά και πάλι με 1 στα 5 δείγματα νοθευμένο δε θα το ΄παιρνα κι ας έκανε και τα ίδια λεφτά.
My 2 cents.
-
[quote='DANAOS_master']dolph, καλοτάξιδο το C-max.
3 ανεξάρτητα καθίσματα δεν έχει, άρα δε χωράνε παρά μόνο άμα βρεις στενά. Ένα πράμα που εμένα με έκανε να το απορρίψω είναι και το ότι δεν πέφτει η πλάτη όσο θες ώστε να κάνουν άνετο ταξίδι τα παιδιά μόλις μεγαλώσουν. Αντίθετα το S-Max καθώς και το Picasso (η δική μου επιλογή) καλύπτουν αυτές τις (αυστηρές) προδιαγραφές 3-τεκνου.
Εννοείται ότι αν δεν είσαι άνετος οικονομικά ξεχνάς οτιδήποτε σε 2-λιτρο μιας και έχει αποδειχτεί ότι αυτό είναι το όριο που 'καίει' κι ακόμα κι αν είσαι, το ξεχνάς πάλι γιατί δε θα μπορείς να το πουλήσεις.
Όσον αφορά το ντίζελ, στους 1.6 νομίζω ανταγωνιστικός είναι μόνο του Renault αλλά και πάλι με 1 στα 5 δείγματα νοθευμένο δε θα το ΄παιρνα κι ας έκανε και τα ίδια λεφτά.
3 καθισματα χωρανε αφου σ εμενα καθεται ενας ενηλικας (στριμωχτα) αναμεσα στα 2 καθισματακια. Καλο κι αυτο που αναφερεις δαναε για το πισω καθισμα αλλα εγω θα προτιμουσα να ειναι και συρομενο οποτε να κανονιζεις αναλογα το χωρο για τα ποδια , μεταβαλοντας αντιστοιχα και τον αποθηκευτικο χωρο στο πορτ μπαγκαζ
Για να μην πω να γυρνανε και τα καθισματα οδηγου και συνοδηγου πισω και να γινεται σαλονακι (καποια παλιοτερα μοντελα το ειχαν) , δε νομιζω πια να ειναι και τοσο μεγαλο το κοστος.
Αυτες οι ''λεπτομερειες'' ομως κανουν τη ζωη ευκολοτερη στους οικογενειαρχες
Ομολογουμένως η ευελιξία στο σαλονι του c max δεν ειναι το δυνατο του σημειο.
οσο για τους ντιζελοκινητηρες μην κρινετε απο τα αλογα αλλα την ροπη. Ισχυει αυτο που λενε για το πετρελαιο οτι σπανιζει να βρεις καλο-ποιοτικό στα πρατηρια? -
nikbib, Frozen White παρήγγειλα με λίγα extra (στερεοφωνικό Sony, τραπεζάκι πίσω από τις μπροστινές θέσεις, βοηθητική ρεζέρβα). Θα είναι εδώ μέσα Ιουλίου μου υποσχέθηκαν και ελπίζω να ισχύει γιατί οι προγραμματισμένες διακοπές μου είναι ακριβώς τότε και τους το εξήγησα. Τους υποσχέθηκα δε ότι θα το γράψω στα fora αν όντως τηρήσουν τον προγραμματισμό τους.
Όσον αφορά στα καρεκλάκια, τα πιο λεπτά που υπάρχουν είναι τα Maxi Cosi Rodi SPS, τα οποία (ω, τί σύμπτωση...) δεν κυκλοφορούν στην Ελλάδα και πρέπει να τα πάρουμε από το εξωτερικό (τα είχα πάρει από Γερμανία).
Με 2 από αυτά και ένα 'χοντρό' Recarro χωράω τα τρία πιτσιρίκια στην πίσω σειρά του Golf!!!Και επειδή το θέμα είναι σημαντικό για πολλούς από εμάς και το έχω ψάξει πολύ, ακολουθεί η λίστα αυτών που βολεύουν:
- Ford S Max, ο βασιλιάς
- Peugeot 5008, άνετα, με τρία ξεχωριστά πίσω καθίσματα
- Citroen C4 Picasso (& Grand), άνετα, με τρία ξεχωριστά πίσω καθίσματα
- Renault Scenic (& Grand), άνετα, με τρία ξεχωριστά πίσω καθίσματα
- VW Touran, λίγο στριμωγμένα
- Ford C Max, λίγο στριμωγμένα
- Peugeot 3008, αρκετά στριμωγμένα
Seat Altea XL & Nissan Qashqai(+2) δεν τα έχω δοκιμάσει, αλλά με βάση αυτά που έχω διαβάσει και έχω συζητήσει με τους αντιπροσώπους τους, δεν χωράνε (ή θα χωράνε πολύ στριμωγμένα όπως στο Golf μου).
Είχα δοκιμάσει και την Mercedes B180 και ενώ έχει ύψος στα πίσω καθίσματα, δυστυχώς τρία καρεκλάκια δεν χωράει.Σημαντικό: δεν πρέπει να μας ενδιαφέρει η επταθέσια διάταξη με την λογική 'θα έχω τα δύο παιδιά στην δεύτερη και το τρίτο στην τρίτη σειρά', γιατί επταθέσια διάταξη σημαίνει μικρό πορτ μπαγκάζ (συν τις όποιες ιδιαιτερότητες τού να χωρίζεις τα παιδιά).
-
Ο χρήστης dolph έγραψε:
nikbib, Frozen White παρήγγειλα με λίγα extra (στερεοφωνικό Sony, τραπεζάκι πίσω από τις μπροστινές θέσεις, βοηθητική ρεζέρβα). Θα είναι εδώ μέσα Ιουλίου μου υποσχέθηκαν και ελπίζω να ισχύει γιατί οι προγραμματισμένες διακοπές μου είναι ακριβώς τότε και τους το εξήγησα. Τους υποσχέθηκα δε ότι θα το γράψω στα fora αν όντως τηρήσουν τον προγραμματισμό τους.Όσον αφορά στα καρεκλάκια, τα πιο λεπτά που υπάρχουν είναι τα Maxi Cosi Rodi SPS, τα οποία (ω, τί σύμπτωση...) δεν κυκλοφορούν στην Ελλάδα και πρέπει να τα πάρουμε από το εξωτερικό (τα είχα πάρει από Γερμανία).
Με 2 από αυτά και ένα 'χοντρό' Recarro χωράω τα τρία πιτσιρίκια στην πίσω σειρά του Golf!!!Και επειδή το θέμα είναι σημαντικό για πολλούς από εμάς και το έχω ψάξει πολύ, ακολουθεί η λίστα αυτών που βολεύουν:
- Ford S Max, ο βασιλιάς
- Peugeot 5008, άνετα, με τρία ξεχωριστά πίσω καθίσματα
- Citroen C4 Picasso (& Grand), άνετα, με τρία ξεχωριστά πίσω καθίσματα
- Renault Scenic (& Grand), άνετα, με τρία ξεχωριστά πίσω καθίσματα
- VW Touran, λίγο στριμωγμένα
- Ford C Max, λίγο στριμωγμένα
- Peugeot 3008, αρκετά στριμωγμένα
Seat Altea XL & Nissan Qashqai(+2) δεν τα έχω δοκιμάσει, αλλά με βάση αυτά που έχω διαβάσει και έχω συζητήσει με τους αντιπροσώπους τους, δεν χωράνε (ή θα χωράνε πολύ στριμωγμένα όπως στο Golf μου).
Είχα δοκιμάσει και την Mercedes B180 και ενώ έχει ύψος στα πίσω καθίσματα, δυστυχώς τρία καρεκλάκια δεν χωράει.Σημαντικό: δεν πρέπει να μας ενδιαφέρει η επταθέσια διάταξη με την λογική 'θα έχω τα δύο παιδιά στην δεύτερη και το τρίτο στην τρίτη σειρά', γιατί επταθέσια διάταξη σημαίνει μικρό πορτ μπαγκάζ (συν τις όποιες ιδιαιτερότητες τού να χωρίζεις τα παιδιά).
Φίλε dolph τελικά το θέμα με τα 3 καθισματάκια όντως είναι κρίσιμο για την ασφάλεια και αφορά τελικά πολλούς. Στο θέμα με τα επταθέσια έχω ακριβώς την ίδια άποψη με εσένα. Αφενός όλα τα παιδιά πρέπει να είναι μαζί και αφετέρου έτσι χάνεται όλος ο χώρος των αποσκευών. Δυστυχώς δεν ήξερα από την αρχή ότι θα κάνω 3 παιδιά ώστε να πάρω 'ειδικά' λεπτά καθίσματα και το πρώτο μου είναι ένα recaro 9-36, το δεύτερο ένα Britax 9-36 και για το τρίτο που θα έρθει σε λίγους μήνες το περιμένει ένα maxi cosi cabriofix άρα με βλέπω να παίρνω τα καθίσματα παραμάσχαλα και να ψάχνω το ιδανικό.
-
Όπως τα λες φίλε αναποφάσιστε.
Πάντως έχω την εντύπωση ότι αν θέλεις τρία μεγάλα καθισματάκια μάλλον θα πρέπει να πάς σε ένα από τα 4 πρώτα που σου ανάφερα.
Από την άλλη, δεν έχουν μεγαλώσει λιγάκι (τουλάχιστον το πρώτο) ώστε να πάνε σε άλλα καθισματάκια πιο λεπτά και τύπου ημι-booster;
Ρωτάω γιατί ακόμα και αν λένε ότι το Χ-μεγάλο-καρεκλακι είναι για μέχρι 36 κιλά, στην πραγματικότητα είναι πολύ πιθανόν το παιδί να μην είναι άνετο μετά τα 15-20 κιλά. Το παράδειγμα το ζώ με τον μικρό που είναι ακόμα στο Recarro και ενώ λέει ότι είναι μέχρι 36 κιλά, αν θυμάμαι καλά, ήδη δυσφορεί και βλέπω σύντομα να πρέπει να πηγαίνει σε πιο λιτό καρεκλάκι.
Εν πάση περιπτώσει, δεν είμαι και ειδικός, μπορεί να είμαι και λάθος σε αυτό. -
Ο χρήστης dolph έγραψε:
Όπως τα λες φίλε αναποφάσιστε.
Πάντως έχω την εντύπωση ότι αν θέλεις τρία μεγάλα καθισματάκια μάλλον θα πρέπει να πάς σε ένα από τα 4 πρώτα που σου ανάφερα.
Από την άλλη, δεν έχουν μεγαλώσει λιγάκι (τουλάχιστον το πρώτο) ώστε να πάνε σε άλλα καθισματάκια πιο λεπτά και τύπου ημι-booster;
Ρωτάω γιατί ακόμα και αν λένε ότι το Χ-μεγάλο-καρεκλακι είναι για μέχρι 36 κιλά, στην πραγματικότητα είναι πολύ πιθανόν το παιδί να μην είναι άνετο μετά τα 15-20 κιλά. Το παράδειγμα το ζώ με τον μικρό που είναι ακόμα στο Recarro και ενώ λέει ότι είναι μέχρι 36 κιλά, αν θυμάμαι καλά, ήδη δυσφορεί και βλέπω σύντομα να πρέπει να πηγαίνει σε πιο λιτό καρεκλάκι.
Εν πάση περιπτώσει, δεν είμαι και ειδικός, μπορεί να είμαι και λάθος σε αυτό.Το μεγαλύτερο παιδί μου είναι 20 κιλά και δείχνει να είναι άνετα στο recaro. Αν δω να δυσανασχετεί θα το αλλάξουμε μιας και κάνουμε αρκετά ταξίδια οικογενειακώς.
Κάτι άλλο που θα ήθελα να σε ρωτήσω. Βρήκες καθόλου κάποιο από όλα αυτά που έψαξες ετοιμοπαράδοτο ? Για να είμαι ειλικρινής βαριέμαι την αναμονή.
Επίσης κοίταξες μήπως κανένα sedan ή stationwagon χωράει η τριπλέτα των καθισμάτων (υπενθυμίζω θα κινηθώ από 20-22.000 ευρώ) -
Δεν κοίταξα για sedan ή station wagon επειδή είναι μακριά αυτοκίνητα και δεν έχω την πολυτέλεια να ξεφύγω από τα 4,5 μέτρα μήκος (αυτός άλλωστε είναι και ο πρωταρχικός λόγος που απέκλεισα το S Max).
Σε αυτή την περίπτωση φυσικά βλέπεις οπωσδήποτε και το νέο Opel Zafira που νομίζω ότι χωράει 3 καθίσματα πίσω (αν και το παλιό δεν τα χώραγε, όσο παράξενο και αν ακούγεται αυτό για αυτοκίνητο που είναι για μεγάλες οικογένειες)!
Πάντως, αν δεν έχεις πρόβλημα με το parking, τότε μάλλον αξίζει να κοιτάξεις περισσότερες επιλογές, π.χ. Peugeot 308 SW, αλλά εκεί δεν μπορώ να σε βοηθήσω. -
Ο χρήστης dolph έγραψε:
nikbib, Frozen White παρήγγειλα με λίγα extra (στερεοφωνικό Sony, τραπεζάκι πίσω από τις μπροστινές θέσεις, βοηθητική ρεζέρβα). Θα είναι εδώ μέσα Ιουλίου μου υποσχέθηκαν και ελπίζω να ισχύει γιατί οι προγραμματισμένες διακοπές μου είναι ακριβώς τότε και τους το εξήγησα. Τους υποσχέθηκα δε ότι θα το γράψω στα fora αν όντως τηρήσουν τον προγραμματισμό τους.
................................Φιλε dolph πρωτα απ ολα το μονο εξτρα που παρηγγειλες ειναι το sony τα αλλα τα εχει πανω το οχημα (για να μη σε παραμυθιαζουν).
Για να σου μεταφερω την εμπειρια μου περιμενα το δικο μου μεσα ιουνιου 2011 για να παω διακοπες. Τελικα εφαγα ολη την ταλαιπωρια με ενα yaris που ειχα και το πηρα αρχες νοεμβριου (ναι καλα διαβασες)
Ο μονος τροπος για να τους πιεσεις ειναι να τους γνωστοποιησεις γραπτα με μια επισημη επιστολη οτι αν δεν παραδοθει στην ωρα του το αυτοκινητο θα ακυρωσεις την παραγγελια. Πιστεψε με ειναι ο μονος τροπος για να ''παρουν το μηνυμα'' και να κινηθουν εσπευσμενα.
Για να σου αποδειξω αυτο που λεω ζητησε τους γραπτα να σου δωσουν ημερομηνια παραδοσης -δεν υπαρχει τετοια περιπτωση- και ξερεις γιατι? Για να μην εχεις στοιχεια στα χερια σου και κινηθεις νομικα ισως και για πιθανες αποζημιωσεις.
Μην το θεωρησεις υπερβολη , αυτο το εχει κανει καποιος (το εχω διαβασει σε φορουμ ) και προηγηθηκε απο τους αλλους!!!!
επισης αν εχεις περιθωρια να σου στειλω π.μ. τι μπορεις να παρεις απο ''δωρα'' γιατι μπορεις να παρεις πολλα πιστεψε με....
Ford C-Max vs Peugeot 5008 vs Peugeot 3008 vs Citroen C4 Pic