-
Αρα 14,200ευρω το Μultijet με καλο εξοπλισμο...
Προς το παρον στην diesel κατηγορια των 3,5μετρων μαλλον παιζει χωρις αντιπαλο...
Μονο το Hyundai i10 δεν ξερουμε εαν θα εισαχθει/εισαγεται σε εκδοση diesel...
Tα υπολοιπα μικρα, εχουν καποια diesel εκδοση διαθεσιμη στην χωρα μας? Ξερει κανεις? -
νομιζω το i20 diesel παιζει στα 11.500....διορθωστε με
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Αρα 14,200ευρω το Μultijet με καλο εξοπλισμο...
Προς το παρον στην diesel κατηγορια των 3,5μετρων μαλλον παιζει χωρις αντιπαλο...
Μονο το Hyundai i10 δεν ξερουμε εαν θα εισαχθει/εισαγεται σε εκδοση diesel...
Tα υπολοιπα μικρα, εχουν καποια diesel εκδοση διαθεσιμη στην χωρα μας? Ξερει κανεις?Ο τουιγκαρος...
1,5 85hp
Κάτω απο 13000 -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Αρα 14,200ευρω το Μultijet με καλο εξοπλισμο...
Προς το παρον στην diesel κατηγορια των 3,5μετρων μαλλον παιζει χωρις αντιπαλο...
Μονο το Hyundai i10 δεν ξερουμε εαν θα εισαχθει/εισαγεται σε εκδοση diesel...
Tα υπολοιπα μικρα, εχουν καποια diesel εκδοση διαθεσιμη στην χωρα μας? Ξερει κανεις?Ο τουιγκαρος...
1,5 85hp
Κάτω απο 13000Το μοτερ του θα 'σκοτωνει' λογικα, αλλα... συγκριτικα 'χανει' σε πρακτικοτητα, με τις μειον δυο πορτες...
Κατι αλλο στα 3,5μετρα με 5πορτες, diesel υπαρχει? -
i20 diesel....http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2054665/ 11.500
-
Το προηγούμενο Panda γύρω στα 11500
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Αρα 14,200ευρω το Μultijet με καλο εξοπλισμο...
Προς το παρον στην diesel κατηγορια των 3,5μετρων μαλλον παιζει χωρις αντιπαλο...
Μονο το Hyundai i10 δεν ξερουμε εαν θα εισαχθει/εισαγεται σε εκδοση diesel...
Tα υπολοιπα μικρα, εχουν καποια diesel εκδοση διαθεσιμη στην χωρα μας? Ξερει κανεις?Ο τουιγκαρος...
1,5 85hp
Κάτω απο 13000Το μοτερ του θα 'σκοτωνει' λογικα, αλλα... συγκριτικα 'χανει' σε πρακτικοτητα, με τις μειον δυο πορτες...
Κατι αλλο στα 3,5μετρα με 5πορτες, diesel υπαρχει?Μέσα είναι τεράστιο + Ότι είναι 1500cc και κερδίζεις πολλα απο την απόσυρση
-
Χθες βράδυ στις Σέρρες Golf Mk4 1600 σε μια επετειακή έκδοση με σπορ ανάρτηση. Ό,τι και να πω είναι λίγο. Τιμόνι στα ίδια επίπεδα πληροφόρησης με αυτό του Τιτανικού, μοτέρ σχετικά ροπάτο χαμηλά αλλά ως 8V αδιάφορο εντελώς και θορυβώδες ψηλά, ανούσια μεγάλες οι διαδρομές του ασαφούς επιλογέα, ανάρτηση που κατάφερνε να αφήνει το αμάξωμα να γέρνει αλλά και να κοπανάει ταυτόχρονα (what the fuck? ) και εσωτερικό που έτριζε σαν σκούνα σε θαλασσοταραχή (σε πολύ κακούς δρόμους πάντως)! Τουλάχιστον δούλευαν όλα τα υποσυστήματα του... Το μόνο δικαιολογητικό που έχει είναι ότι είχε 250.000 ταξιδιάρικα χλμ αλλά ήταν καλοσυντηρημένο.
Έτσι σήμερα το πρωί είπα να δοκιμάσω κάτι άλλο, αφού στο πάρκινγκ του φιλικού σπιτιού 'αυτοκίνητα υπήρχαν'! Civic Hybrid λοιπόν, σαν αυτό του φίλτατου Χρήστου Δήμου. Πήγα με αυτό μια βόλτα από την πίστα πρώτα και μετά έκανα τον γύρο της λίμνης Κερκίνης, καμιά 120αριά χιλιόμετρα συνολικά. Θετικότατη έκπληξη το τιμόνι. Πολύ καλό για ηλεκτρικό, σαφώς ανώτερο της υδραυλικής λαγουδέρας του Golf. Καλό βάρος και άμεσότητα αν και δεν φτάνει στα επίπεδα πληροφόρησης των καλύτερων του είδους. Κινητήρας... μάλλον ξέχασαν να του βάλουν κινητήρα. Ειδικά από στάση και σε συνδυασμό με το CVT, νομίζεις ότι σου κάνουν πλάκα τα Τζαπώνια. Πατάς τέρμα γκάζι, το μοτέρ κρατάει σταθερά 6000 Σ.Α.Λ., θόρυβο κάνει, αλλά δεν πάει πουθενά! Για άλλη μια φορά επιβεβαίωσα την σφοδρή αντιπάθεια που έχω έναντι των CVT σε σβέλτη οδήγηση. Στο πρόγραμμα Sport βελτιώνονταν ελαφρώς τα πράγματα καθως κρατούσε πιο ψηλά τις στροφές και με βοηθούσε κάπως στις πάμπολλες προσπεράσεις που αναγκάστηκα να κάνω (μα κανείς δε βιάζεται σε αυτό τον νομό; ). Σε πιο χαλαρή οδήγηση όμως κρατούσε τον κινητήρα ήσυχο. Την συμβολή του ηλεκτροκινητήρα δεν την ένιωσα πουθενά αλλά αυτό μάλλον σημαίνει ότι συνεργάζονται καλά τα διάφορα συστήματα (ή ότι είναι σχεδόν ανύπαρκτη η βοήθεια που προσφέρει ). Πολύ καλό το Start-Stop, έπαιρνε αμέσως μπροστά ο κινητήρας. Φρένα με δυνατό αρχικό δάγκωμα (φαντάζομαι και λόγω φόρτισης των μπαταριών) αλλά από την μέση της διαδρομής του πεντάλ νιώθεις ότι 'χάνουν μέτρα'. Ίσως ευθύνεται το CVT που δεν συμβάλει στο φρενάρισμα με τον κινητήρα, αλλά γενικά δεν μου άφησαν καλές εντυπώσεις. Το πλαίσιο αρκετά άκαμπτο και ο έλεγχος του αμαξώματος από τις αναρτήσεις μέσα στα οικογενειακά μέτρα της κατηγορίας, αλλά η υποστροφή έρχεται απροειδοποίητα και νωρίτερα/με λιγότερα χιλιόμετρα από ότι θα περίμενες. Τα Michelin Energy με το καταπληκτικό treadwear των 400 θα έχουν σίγουρα μερίδιο ευθύνης σε αυτό. Σε έναν ελιγμό αποφυγής εμποδίου, το ESP μπήκε αφού είχα ήδη αποφύγει τον κρατήρα και το αυτοκίνητο επανερχόταν σε ισορροπία. Μάλλον το έπιασα στον ύπνο. Φυσικά και δεν θα το αγόραζα καθώς είναι τόσο μακριά από τα δικά μου γούστα αλλά ήταν συνολικά καλύτερο από ότι περίμενα.
Καφεδάκι με θέα στην πίστα:
Ωραίες παρουσίες είχε:
Χθεσινοβραδινές αμαρτίες. Για να μη ξεχνιόμαστε και σε πιο φόρουμ είμαστε...
-
16βου δεν είχε το επετειακό;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
16βου δεν είχε το επετειακό;Λες; Όπως και να έχει δύναμη ψηλά δεν είχε. Και το λέει κάτοχος Focus Mk1...
-
Kαλά όλα τ άλλα, αλλά ασαφές κιβώτιο??
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Kαλά όλα τ άλλα, αλλά ασαφές κιβώτιο??Το συγκεκριμένο ναι. Μπορεί όταν ήταν καινούριο να μην ήταν έτσι.
-
Βούτηξα και οδήγησα για ένα ΣΚ μία BMW X1 της αδερφής μου.
Δίλιτρο πετρέλαιο, πισωκίνητο (όχι 4χ4) και αυτόματο.Πέρα από το σχήμα και την αισθητική, που εμένα με ξένισαν, από μηχανολογικής άποψης μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα. Όλα τα λεφτά ο πετρελαιοκινητήρας και σε χαρακτηριστικά δύναμης, αλλά κυρίως κατανάλωσης.
Επειδή η αδερφή μου οδηγεί με δυαδικό τρόπο (ή καθόλου γκάζι ή τέρμα γκάζι) κατάφερνε να έχει στο προηγούμενο αυτοκίνητό της (ένα Daihatsu Terios 1.5 '08) καταναλώσεις της τάξεως των 13lt/100km. Ο ίδιος άνθρωπος χρειάζεται με το Χ1 8lt πετρελαίου/100km, για τις ίδιες διαδρομές.
Το μοτεράκι (που ξεκινάει με κουμπάκι!) συνδιάζεται άψογα με το αυτόματο κιβώτιο, που σου δίνει τη δυνατότητα και να παίζεις ανεβοκατεβάζοντας ταχύτητες κατ'επιλογή. Δεν έχω μεγάλη εμπειρία από αυτόματα, πέρα από το 5άρι της Ε280 W124 Μερσεντέ του πατέρα μου. Προσπάθησα όμως επί 800χιλιόμετρα να του βρω κουσούρια χωρίς να το καταφέρω. Απλά άψογο!
Έχεις λοιπόν στα χέρια σου κάτι σβέλτο (αν όχι γρήγορο) υπό όλες τις συνθήκες, και πολύ οικονομικό. Από φρένα κανένα παράπονο, ούτε κάποιος ενθουσιασμός. Από κράτημα και πάτημα θύμιζε 3άρα και ενέπνεε να το κυνηγήσεις. Μου φάνηκε απίστευτο και το τιμόνι, αλλά κρατάω μιά επιφύλαξη ως ιδιοκτήτης Citroen C5.
Κάπου εδώ εξαντλούνται τα ευχάριστα νέα, και αρχίζει η γκρίνια.
Το αυτοκίνητο ήταν φθηνοδουλειά από άποψη εξοπλισμού. Δεν γίνεται να πληρώνεις έναν σκασμό λεφτά και να μην υπάρχει διζωνικό ac, φωτιζόμενο σταχτοδοχείο ή έστω ένα bluetooth. Δε γίνεται να έχεις εργοστασιακό ηχοσύστημα με απόδοση κάτω του μετρίου και τάσια.
Υπάρχει η δικαιολογία οτι χάρη στον φόρο πολυτελείας η εργοστασιακή τιμή έπρεπε να μείνει κάτω από ένα κατόφλι (εξού και το 4Χ2), αλλά πάλι θα ήθελα περισσότερα μπλιμπλίκια.
Το άλλο μείον είναι οτι αν εξαιρέσεις το καλοφτιαγμένο ταμπλό με τα πολλά “άδεια” κουμπάκια, η γενικότερη κατασκευή δεν θυμίζει αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας τιμής, υπάρχει μιά φθήνια που πλανάται στο εσωτερικό του.
Οι χώροι είναι άλλο ανέκδοτο και το τεράστιο εξωτερικό μέγεθος δεν μεταφράζεται σε εξίσου άνετο εσωτερικό. Αλλά εκεί που τα χαλάσαμε ήταν στην ποιότητα κύλισης.
Αν και στην Εγνατία δεν υπάρχει θέμα πέρα ίσως από λίγο αυξημένο θόρυβο των runflat ελαστικών, σε επαρχιακό -βομβαρδισμένο- οδικό δίκτυο κοπανούσε περισσότερο από όσο θα έπρεπε, φορώντας μάλιστα τα μικρότερα σε διάμετρο λάστιχα (16άρες με τάσια). Και εδώ κρατάω μιά επιφύλαξη καθώς κατέβηκα από υδροπνευματικό citroen.
Σε γενικές γραμμές αν και το Χ1 είναι ωραιότατο με απόλυτα κριτήρια, δεν δικαιολογεί με τίποτα τα χρήματά του, είναι σχεδόν παράδειγμα προς αποφυγή. Θα προτιμούσα χωρίς δεύτερη σκέψη μιά 320d .
-
Δυο, τρια σχόλια για το παραπάνω!
Δεν μπορώ να καταλάβω αυτος που δίνει 30.000 ή 40.000€ τι ακριβώς ταμπλό και εμφάνισης θελει. Δερμάτινο?
Στα όποια αρνητικά της συμπεριφοράς, αισθησης στο δρόμο κλπ ο μονος υπευθυνος στο συγκεκριμένο αμαξι και δυστυχώς μαλλον σε ολα τα μοντελα της εταιρίας ειναι τα λαστιχα!
Οι χωροι του οπως και οι διαστασεις του ειναι μικρομεσαίας κατηγορίας. Ευκολα αντιληπτή η διαφορα δίπλα σε Χ3 και Χ5. -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Δυο, τρια σχόλια για το παραπάνω!
Δεν μπορώ να καταλάβω αυτος που δίνει 30.000 ή 40.000€ τι ακριβώς ταμπλό και εμφάνισης θελει. Δερμάτινο?
Στα όποια αρνητικά της συμπεριφοράς, αισθησης στο δρόμο κλπ ο μονος υπευθυνος στο συγκεκριμένο αμαξι και δυστυχώς μαλλον σε ολα τα μοντελα της εταιρίας ειναι τα λαστιχα!
Οι χωροι του οπως και οι διαστασεις του ειναι μικρομεσαίας κατηγορίας. Ευκολα αντιληπτή η διαφορα δίπλα σε Χ3 και Χ5.Όπως έγραψα φίλε cosneo, το Χ1 είναι ωραιότατο με απόλυτα κριτήρια. Αν δλδ καθήσεις κάπου και περάσουν από μπροστά σου 100 αυτοκίνητα, το Χ1 2.0d s-drive θα είναι καλύτερο από το 90% αυτών (κ βάλε).
Αν όμως μπεις στο Χ1 και ψηλαφίσεις τα καθίσματα με κλειστά μάτια, θα πιστεύεις οτι βρίσκεσαι σε βασική έκδοση Seat Ibiza. Αν σε απαγάγουν και σε βάλουν στο πίσω κάθισμα του Χ1, σε επαρχιακό δρόμο θα ξεχάσεις την απαγωγή από τα κοπανήματα!
Ενδεχομένως με άλλα λάστιχα ή με άλλο επίπεδο εξοπλισμού να μπορεί να περάσει μία πιό χλιδάτη εικόνα που να δικαιολογεί σε κάποιο βαθμό το κόστος κτήσης του.
Για τους χώρους συμφωνουμε, είναι μικρομεσαίας κατηγορίας. Η τιμή του όμως δεν είναι μικρομεσαίας. Εντάξει, BMW αγοράζεις, όχι KIA. Αλλά όπως κ να το κάνουμε, περίμενα κάτι καλύτερο από μέσα. Και πριν δανειστώ το Χ1 δεν κατέβηκα από Bentley, αλλά από βασική έκδοση Citroen C5.
-
2012 Toyota Yaris, νοικιάρικο για 2 μέρες. Έχοντας το προηγούμενο για αρκετούς μήνες, ένα έχω να πω. Πέραν του design, ΚΑΝΕΝΑ βήμα μπροστά...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Χθες βράδυ στις Σέρρες Golf Mk4 1600 σε μια επετειακή έκδοση με σπορ ανάρτηση. Ό,τι και να πω είναι λίγο. Τιμόνι στα ίδια επίπεδα πληροφόρησης με αυτό του Τιτανικού, μοτέρ σχετικά ροπάτο χαμηλά αλλά ως 8V αδιάφορο εντελώς και θορυβώδες ψηλά, ανούσια μεγάλες οι διαδρομές του ασαφούς επιλογέα, ανάρτηση που κατάφερνε να αφήνει το αμάξωμα να γέρνει αλλά και να κοπανάει ταυτόχρονα (what the fuck? ) και εσωτερικό που έτριζε σαν σκούνα σε θαλασσοταραχή (σε πολύ κακούς δρόμους πάντως)! Τουλάχιστον δούλευαν όλα τα υποσυστήματα του... Το μόνο δικαιολογητικό που έχει είναι ότι είχε 250.000 ταξιδιάρικα χλμ αλλά ήταν καλοσυντηρημένο.Έτσι σήμερα το πρωί είπα να δοκιμάσω κάτι άλλο, αφού στο πάρκινγκ του φιλικού σπιτιού 'αυτοκίνητα υπήρχαν'! Civic Hybrid λοιπόν, σαν αυτό του φίλτατου Χρήστου Δήμου. Πήγα με αυτό μια βόλτα από την πίστα πρώτα και μετά έκανα τον γύρο της λίμνης Κερκίνης, καμιά 120αριά χιλιόμετρα συνολικά. Θετικότατη έκπληξη το τιμόνι. Πολύ καλό για ηλεκτρικό, σαφώς ανώτερο της υδραυλικής λαγουδέρας του Golf. Καλό βάρος και άμεσότητα αν και δεν φτάνει στα επίπεδα πληροφόρησης των καλύτερων του είδους. Κινητήρας... μάλλον ξέχασαν να του βάλουν κινητήρα. Ειδικά από στάση και σε συνδυασμό με το CVT, νομίζεις ότι σου κάνουν πλάκα τα Τζαπώνια. Πατάς τέρμα γκάζι, το μοτέρ κρατάει σταθερά 6000 Σ.Α.Λ., θόρυβο κάνει, αλλά δεν πάει πουθενά! Για άλλη μια φορά επιβεβαίωσα την σφοδρή αντιπάθεια που έχω έναντι των CVT σε σβέλτη οδήγηση. Στο πρόγραμμα Sport βελτιώνονταν ελαφρώς τα πράγματα καθως κρατούσε πιο ψηλά τις στροφές και με βοηθούσε κάπως στις πάμπολλες προσπεράσεις που αναγκάστηκα να κάνω (μα κανείς δε βιάζεται σε αυτό τον νομό; ). Σε πιο χαλαρή οδήγηση όμως κρατούσε τον κινητήρα ήσυχο. Την συμβολή του ηλεκτροκινητήρα δεν την ένιωσα πουθενά αλλά αυτό μάλλον σημαίνει ότι συνεργάζονται καλά τα διάφορα συστήματα (ή ότι είναι σχεδόν ανύπαρκτη η βοήθεια που προσφέρει ). Πολύ καλό το Start-Stop, έπαιρνε αμέσως μπροστά ο κινητήρας. Φρένα με δυνατό αρχικό δάγκωμα (φαντάζομαι και λόγω φόρτισης των μπαταριών) αλλά από την μέση της διαδρομής του πεντάλ νιώθεις ότι 'χάνουν μέτρα'. Ίσως ευθύνεται το CVT που δεν συμβάλει στο φρενάρισμα με τον κινητήρα, αλλά γενικά δεν μου άφησαν καλές εντυπώσεις. Το πλαίσιο αρκετά άκαμπτο και ο έλεγχος του αμαξώματος από τις αναρτήσεις μέσα στα οικογενειακά μέτρα της κατηγορίας, αλλά η υποστροφή έρχεται απροειδοποίητα και νωρίτερα/με λιγότερα χιλιόμετρα από ότι θα περίμενες. Τα Michelin Energy με το καταπληκτικό treadwear των 400 θα έχουν σίγουρα μερίδιο ευθύνης σε αυτό. Σε έναν ελιγμό αποφυγής εμποδίου, το ESP μπήκε αφού είχα ήδη αποφύγει τον κρατήρα και το αυτοκίνητο επανερχόταν σε ισορροπία. Μάλλον το έπιασα στον ύπνο. Φυσικά και δεν θα το αγόραζα καθώς είναι τόσο μακριά από τα δικά μου γούστα αλλά ήταν συνολικά καλύτερο από ότι περίμενα.
Καφεδάκι με θέα στην πίστα:
Ωραίες παρουσίες είχε:
Χθεσινοβραδινές αμαρτίες. Για να μη ξεχνιόμαστε και σε πιο φόρουμ είμαστε...
Μερικές σημειώσεις περί του ΙΜΑ.
-
Κινητήρας. Δεν είναι πτώμα... και σίγουρα επιταχύνει καλύτερα από το Mk4 1600. Απλά δεν μπορείς να συνηθίσεις το γεγονός του μη πετάγματος και το αδιάφορο του ήχου.
-
Το start-stop χρησιμοποιεί τον ηλεκτροκινητήρα και για το λόγο αυτό είναι τόσο ομαλό.
-
Για την υποστροφή. Περισσότερη πίεση κατά 1~2 λίμπρες και στα 4 ελαστικά και τα όρια ανεβαίνουν (δοκιμασμένο στο στροφιλίκι του Σουνίου). Αν τώρα θέλεις κάτι πιο παιγνιδιάρικο μπορείς να παίξεις με ανισοκατανομή εμπρός πίσω και να το κάνεις ως ουδέτερο.
-
Αν θεωρείς ότι τ Energy SAVER είναι χάλια που να δεις τα μαμά.... ΜΑΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!
-
Κατανάλωση δεν άκουσα.. Εκτιμώ κάπου στο 6.5 όταν ηρέμησες και πάνω από 9 στα άλλα....
-
-
Την δική σου απάντηση περίμενα Χρήστο μου.
Δε ξέρω τι φταίει αλλά δύναμη δεν έχει που να το χτυπάς στα βράχια σαν χταπόδι. Πάντως προσπερνούσε... από στάση ήταν το δράμα.
Νομίζω τα Saver ήταν τα μαμά γιατί το αυτοκίνητο ήταν καινούριο σχετικά... 1-2 ετών.
Κατανάλωση; Για τι με πέρασες; Το τελευταίο που κοιτώ σε ένα αυτοκίνητο είναι αυτό...
-
@amazing: Μου είναι αδιάφορο τι γράφουν τα περιοδικά, έχω ιδία άποψη.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Την δική σου απάντηση περίμενα Χρήστο μου.Δε ξέρω τι φταίει αλλά δύναμη δεν έχει που να το χτυπάς στα βράχια σαν χταπόδι. Πάντως προσπερνούσε... από στάση ήταν το δράμα.
Νομίζω τα Saver ήταν τα μαμά γιατί το αυτοκίνητο ήταν καινούριο σχετικά... 1-2 ετών.
Κατανάλωση; Για τι με πέρασες; Το τελευταίο που κοιτώ σε ένα αυτοκίνητο είναι αυτό...
Για το bold... Συμφωνώ και επαυξάνω. Όμως σε ρεπρίζ αφήνω πολύ κόσμο πίσω (το 50-140 είναι αξιοπρεπέστατο ). Για το 0-100 το πρόβλημα βρίσκεται στα ηλεκτρονικά και το στήσιμο του ΙΜΑ. Το εντελώς διαφορετικό σε φιλοσοφία CR-Z έχει εντελώς διαφορετική συμπεριφορά και είναι θέμα προγραμματισμού.
Τα έβαλαν μαμά.... ;;; Έφυγαν τα Dunlop....;;; Σε αυτό τώρα... Η αλήθεια είναι ότι τα Dunlop κρύα δεν έπιαναν που να τα βάφτιζες σε μελάσα. Ζεστά ήταν αξιοπρεπή στο στεγνό. Για βρεγμένο δεν το συζητάμε.... ήταν ΓΤΠ. Τα Michelin ES όταν αντικατέστησαν τα DUNLOP ήταν πολύ μα πολύ καλύτερα. Σήμερα 34,000 χλμ. μετά τα ελαστικά με το δείκτη 400 δείχνουν σαν καινούργια αλλά μετά το 3ο καλοκαίρι προβλέπω να τα τρώει και αυτά η μαρμάγκα. Φυσικά και τα ES δεν είναι PC2 αλλά από την άλλη είναι καλύτερα από τα Ecology της ίδιας περιόδου της Conti. Προσωπικά προσανατολίζομαι πια σε Pirelli ή PC5.
Όταν οδηγείς υβριδικό αυτό κυνηγάς αγαπητέ... Όχι επιδόσεις... Να πάρω τη Ferrari του sv2 και να την πάω με 90 στην Εγνατία για να δω κάτω από 10lt/100 km είναι πνευματικός αυνανισμός.... Αντίστοιχα να οδηγήσω υβριδικό χωρίς να προσπαθήσω το glide εεε δεν έχει πλάκα....
Οδήγησα....