Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford C-Max vs Peugeot 5008 vs Peugeot 3008 vs Citroen C4 Pic
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ford C-Max vs Peugeot 5008 vs Peugeot 3008 vs Citroen C4 Pic
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 2 / 6
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    23
    101
    621
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      focusman91 last edited by

      Ναι, σε ποιο απο τα 2?

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • S
        sheldon last edited by

        Για το θέμα με τα 3 καθισματάκια που αναφέρθηκε, η αδερφή μου έχει το C4 Picasso και χωράνε ΑΝΕΤΑ τα τρια καθισματάκια για τα παιδιά της. Γενικά το Picasso νομίζω ότι πρέπει να είναι το πιο φαρδύ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dolph last edited by

          Καλημέρα!
          Όσον αφορά στα 3 καθισματάκια, και το Citroen C4 Picasso αλλά και τα Peugeot 5008 και Renault Scenic τα χωράνε άνετα, μιας και έχουν τρεις ξεχωριστές θέσεις.
          Επίσης έχω τσεκάρει και το Ford C Max και τα χωράει και αυτό (όχι τόσο άνετα όσο τα άλλα).

          Το Grand C Max δεν το χρειάζομαι γιατί είναι για 7 θέσεις και ακόμα και όταν το χρησιμοιήσεις ώς πενταθέσιο δεν κερδίζεις ιδιαίτερο χώρο στο πορτ μπαγκάζ.

          Γενικότερα, θέλω να είναι και διαθέσιμο και όχι με παραγγελία που σημαίνει ότι θα το έχω τέλος καλοκαιριού στην καλύτερη περίπτωση (πολλοί έμποροι αρχίζουν τα 'σε 1-1,5 μήνα θα είναι εδώ' και μετά σε πάνε καθυστέρηση στην καθυστέρηση για το κλασικό τρίμηνο).

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • D
            dolph last edited by

            Έκανα κάποια τηλέφωνα και πάλι απογοήτευση.
            Ώς συνήθως δεν υπάρχουν ετοιμοπαράδοτα και τα πολύ (μα πολύ) λίγα που βρίσκω από εδώ και από εκεί είναι σε χρώματα που αναρωτιέσαι αν τα έχουν για να σε διώξουν από πελάτη.

            Η δε Renault, ενώ πάντα ήταν η πιο οικονομική, σε αυτόν τον κινητήρα βγαίνει 2-3.000 πιο ακριβή από τον ανταγωνισμό, που σαν αυτοκίνητο δεν είναι καλύτερη. Ο κινητήρας όντως δείχνει πολύ καλός, αλλά ένα αυτοκίνητο δεν είναι μόνο ο κινητήρας του και σε τελική ανάλυση δεν λές τον Ecoboost της Ford ή τον 156hp της Peugeot/Citroen κακούς κινητήρες.
            Φυσικά, μετά το καλοκαίρι θα αρχίσει τις μεγάλες προσφορές ώς συνήθως, αλλά τότε θα είναι πάλι αργά και θα αναρωτιούνται πώς χάνουν πελάτες που έχουν το ρευστό στο χέρι και τελικά δεν πάνε να αγοράσουν.

            Ας είναι καλά το τωρινό VW μου που μου δίνει το δικαίωμα να 'διαπραγματεύομαι' χωρίς να πιέζομαι να αγοράσω ό,τι μου δώσουν σε ό,τι τιμή τους έρθει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              prisma last edited by

              Ford C-Max, αλλά και το 5008 φαίνεται ενδιαφέρον.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                fiestaros last edited by

                Ο χρήστης prisma έγραψε:
                Ford C-Max, αλλά και το 5008 φαίνεται ενδιαφέρον.

                To 5008 σαν φορτηγό μου μοιάζει .Αντιαισθητικό.Αν δεν πάρει ο φίλος το scenic 1.6 dci ας πάρει το c-max ecoboost 1.6.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  samatistas last edited by

                  Το Scenic μπορείς να το δεις και σε 1.4 TCE που ξεκινάει από τα 17.500
                  Επιπλέον σε 1.4 TCE ενδεχομένως να υπάρχουν και κομμάτια προfacelift σε ακόμη καλύτερες τιμές. Δεν ξέρω βέβαια αν έχουν εξαντληθεί.
                  Αλλά δεν χάνεις τίποτα να ρωτήσεις σε μια έκθεση.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    prisma last edited by

                    Ο χρήστης fiestaros έγραψε:

                    Ford C-Max, αλλά και το 5008 φαίνεται ενδιαφέρον.

                    To 5008 σαν φορτηγό μου μοιάζει .Αντιαισθητικό.Αν δεν πάρει ο φίλος το scenic 1.6 dci ας πάρει το c-max ecoboost 1.6.

                    Εγώ δε το θεωρώ άσχημο αν και σίγουρα είναι πιο 'βαρύ' αισθητικά από το C-Max. Από πλευράς πρακτικότητας τώρα μπορεί να αξίζει να το κοιτάξει. Φαίνεται πολύ large αμάξι!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nonos last edited by

                      Αν οντως το renault ειναι 2-3 χιλιαρικα πιο πανω δε βλεπω λογω στο να το προτιμησεις.. Για μενα εφοσον σε ικανοποιουν μεινε στα c-max-5008-c4 picasso.. Κανε μια γυρα δες πιο σ αρεσει καλυτερα κανε το καλυτερο deal και καλοριζικο..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dolph last edited by

                        Ξαναέριξα μια ματιά από κοντά σε Peugeot 5008/3008 και στο pro facelift Scenic και τελικά νομίζω ότι μετά από VW δεν μπορώ να πάω σε αυτή την αίσθηση ποιότητας.
                        Το Ford C Max είναι το μόνο που με έκανε να μην νιώθω ότι θα κάνω υποβάθμιση αλλάζοντας το VW.
                        Οπότε...ξανασκέφτομαι την έλλειψη χρώματος και μάλλον πάω στο Ford C Max.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nikbib last edited by

                          c max diesel ή βενζινη?
                          και για να απαντησω κι εγω στα παραπανω το 5008 ειναι πολυ ''βαρυ'' , σουπερ ανετο μεσα αλλα καθολου ευελικτο γενικα.
                          Τωρα 3008 εγω το απεφυγα 1) γιατι εχει τσιμπημενη καταναλωση σε σχεση μ αυτο που εψαχνα και 2) η τιμη ξεφευγε με τα εξτρα που ηθελα να βαλω
                          για το scenic δεν εχω να σου δωσω πληροφοριες δεν πηγα καν να το δω (δεν εχω καλη εντυπωση για τα γαλλικα οσον αφορα τιην αξιιοπιστια τους σε βαθος χρονου). Το προηγούμενο scenic που ειχε φιλος σε βενζινη , ειναι ξεκουραστο , με φοβερους χωρους , ψιλοτσιμπημενη καταναλωση ΑΛΛΑ σε 10 χρονια το πληρωσε 3 φορες!!!
                          προτεινω ανεπιφυλακτα το c max 1.6 diesel (το εχω παρει σε βενζινη 1.6 150hp , αλλα δεν ειχα βρει κανενα diesel να κανω test drive)
                          για πληροφοριες αν πας στο αντιστοιχο topic θα δεις για οτι εχουμε γραψει.
                          καλη τυχη!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης dolph έγραψε:
                            Ξαναέριξα μια ματιά από κοντά σε Peugeot 5008/3008 και στο pro facelift Scenic και τελικά νομίζω ότι μετά από VW δεν μπορώ να πάω σε αυτή την αίσθηση ποιότητας.

                            Ποιο VW έχεις;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              drdino last edited by

                              Phaethon λογικά.

                              Sent from my GNex using smoke signals.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Και εμένα εκεί πήγε το μυαλό μου.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dolph last edited by

                                  Όχι βρε παιδιά, Golf V έχω και ακόμα και τώρα, 7 χρόνια μετά, δείχνει πολύ ποιοτικότερο από αυτά που ανάφερα!

                                  Το C Max σε diesel;
                                  Όπα, τί παίζει εδώ; !!!

                                  Έριξα μια ματιά και είδα ότι σε αντίστοιχη τιμή είναι στους 115hp.
                                  Είναι όμως ικανοποιητικός αυτός ο κινητήρας ή δεν τραβάει;
                                  Αν πάμε στους 140/163hp, τότε ανεβαίνει το κόστος αρκετά.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mad_max_geo last edited by

                                    Ε λογικα θα ανεβει συν οτι αυτα που λες ειναι διλιτρα.Κατα τη γνωμη μου καλυτερα να πας σε πετρελαιο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • sprsk
                                      sprsk last edited by

                                      Ο χρήστης dolph έγραψε:

                                      Το C Max σε diesel;
                                      Όπα, τί παίζει εδώ; !!!

                                      Έριξα μια ματιά και είδα ότι σε αντίστοιχη τιμή είναι στους 115hp.
                                      Είναι όμως ικανοποιητικός αυτός ο κινητήρας ή δεν τραβάει;
                                      Αν πάμε στους 140/163hp, τότε ανεβαίνει το κόστος αρκετά.

                                      Τραβάει diesel είναι . Αυτό είναι το diesel ροπή .
                                      Αν ποτέ θελήσεις περισσότερα το εν λόγο μοτέρ πάει στα 140hp με 500euro.
                                      Ford C-MAX 1.6TDCi 109Hp
                                      Power :Original 110Hp Tuned 139Hp ( +29Hp )
                                      Torque:Original 250Nm Tuned 307Nm ( +57Nm )
                                      και δεν κάνει κιχ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        princo1 last edited by

                                        Συγνώμη αλλά είπες με 20.000 παίρνεις το C-MAX 1.6 titanium ; Αφαιρείς και την αξία του γκολφ ; Πριν από κάμποσο καιρό που το είχα δει δεν πήγαινε κάτω από 24.000 με την έκπτωση τριτέκνου .

                                        Το 1.6 πετρέλαιο σε ξένα σάιτ έχω διαβάσει ότι είναι αξιοπρεπές , ΑΛΛΑ τα τεστ γίνονταν με 1-2 άτομα. Για ταξίδι πενταμελούς οικογένειας με αποσκευές δεν ξέρω πόσο 'αξιοπρεπές' θα είναι . Για το πρόγραμμα που αναφέρθηκε δεν ξέρω πόσο επηρεάζεται η κατανάλωση και αν καλύπτει η εγγύηση.

                                        Πάντως ο δίλιτρος ντίζελ γνωρίζεις ότι έχει μεγαλύτερη έκπτωση στους τριτέκνους , λόγω υψηλότερων τ.τ. Τα τέλη κυκλοφορίας είναι τα ίδια ή και χαμηλότερα (με ότι ισχύει σήμερα ) ενώ τα ασφάλιστρα έχουν μικρή διαφορά .

                                        Το γκραντ πάντως με την μεσαία θέση να 'εξαφανίζεται' δημιουργεί ωραίο 'σαλονάκι' . Οι δικές μου πάντως ξετρελάθηκαν με την τρίτη σειρά καθισμάτων .

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nikbib last edited by

                                          Λοιπον θα το επαναλάβω
                                          οδήγησα το 3008 με τον ντιζελ 1.6 , πηγαινει απλα καταπληκτικα!!! 3 ατομα μεσα (νταγλαραδες) σε ανηφοριες δυσκολες και να ριχνει βροχη τουλουμι , το αμαξι πηγαινε χαρακτηριστικα ανετα. Ισως να μην εχεις τελικες (πανω απο 200) αλλα τι να τις κανεις?
                                          το ντιζελ εχει τοσα πλεονεκτηματα!!! επισης αν δεις χαρακτηριστικα κινητηρα τα 115 αλογατα τα δινει στις 3600 στροφες , σε αντιθεση με τις βενζινες (π.χ. το δικο μου τα 150 αλογα τα δινει στις 5700 στροφες , με γκαζια δηλαδη!!!)
                                          αν θυμαμαι καλα η διαφορα πλεον ειναι γυρω στα +700 ευρω για ντηζελ.

                                          tip η fοrd εχει πολλα εξτρα πακετα για να διαμορφωσεις οπως θες το αυτοκινητο στις αναγκες σου. (δερματινο σαλονι με θερμαινομενα , ηλιοροφη , φωτα ξενον , λεω τα βασικα τωρα, εχει πολλα ομως.....) αν σε περνει οικονομικα αξιζουν ολα μεχρι το τελευταιο ευρω!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            princo1 last edited by

                                            Δεν θα αμφισβητήσω την αίσθησή σου από το ρενώ . Εγώ όμως θα σταθώ στο προσπέκτους της φορντ (μιας και είναι δύσκολο να βρεθεί test drive ντίζελ ή χρήστης κάποιου ) : 11.3' τα 50-100 για το ντίζελ και 9.4' για τη βενζίνα. Δεν αναφέρω καθόλου 0-100 ή τελική , γιατί αυτό που με ενδιαφέρει είναι όταν χρειαστεί να κάνω προσπέραση με ασφάλεια. Η οικονομία βέβαια πρέπει να είναι μεγάλη στο ντίζελ.
                                            Γι αυτό όποιος μπορεί να πάει στο 2.0 ντίζελ πιστεύω ότι θα είναι η χρυσή τομή. Εγώ πάντως το κοιτάω για εισαγόμενο, γιατί όπως γράφεις 'μακριά από αυτοκίνητα με αξιοπρεπή κινητήρα'

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 2 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr