-
Από το ιντερνετ να βάλω τη φώτο όχι από΄τα αρχεία μου?
-
Πήγαινε εδώ και κάνε upload την φωτογραφία. Όταν κάνεις submit την pic θα σου δώσει το url. Πάρ' το και βάλ' το μετά στην υπογραφή.
Fire_Bro
-
Fire_Bro στην φώτο ο Montoya είναι?
-
NAI!!!
Από testing τον Νοέμβριο.Fire_Bro
-
Vasilaki, μην βάζεις τooooόσο μεγάλες pics. Θα στην πούνε.
Fire_Bro
-
Προσπαθώ να βρω αλλά δεν μου αρέσουν.Τώρα σελίγο θα βρω μία.
-
Ο χρήστης FireBro έγραψε:
Vasilaki, μην βάζεις τooooόσο μεγάλες pics. Θα στην πούνε.Fire_Bro
Τωρα ειπε ο ''γαιδαρος τον πετεινο κεφαλα''...!!!
-
Προφανώς δεν είχες δει τις προηγούμενες που είχε δοκιμάσει.
Fire_Bro
-
Έσπασα να βρω μία με καλό μέγεθος.
Αλλά με τον Senna όλες είναι μεγάλες.Φυσικά πως να τον βάλεις αυτόν τον ημίθεο σε μικρή φώτο. -
πολύ καλή φώτο!
-
Πραγματοποιούνται τελικά οι δοκιμές στην Barcelona αυτή την βδομάδα. Ξεκίνησαν σήμερα και κατεβαίνει και ο Michael Schumacher!
http://circuit.pde-racing.info/circuitc ... idioma=ang LIVE TIMING
Fire_Bro
-
Μου κανει μεχρι στιγμης,μεγαλη εντυπωση ο χρονος που εχει γραψει ο Γερμανος,1.15.8.. με την τοσο μειωμενη προσφυση...
Εδω περα προχθες η BAR,γυρναγε 10δλ πιο αργα και εκαναν παραπονα για την ασφαλτοστρωση της πιστας.Απ'οσα γνωριζω,ακυρωσαν τις δοκιμες που ειχαν προγραμματισει στην Καταλανικη πιστα. -
Σημερινοι χρονοι απο την πιστα της Βαρκελωνης,με τον Schumi να κατεβαινει στο 1.15.461!Αναμφιβολα,ιδανικο ξεκινημα για το 2005...
http://www.pitpass.com/fes_php/pitpass_news_item.php?fes_art_id=23299 -
Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
Μου κανει μεχρι στιγμης,μεγαλη εντυπωση ο χρονος που εχει γραψει ο Γερμανος,1.15.8.. με την τοσο μειωμενη προσφυση...
Εδω περα προχθες η BAR,γυρναγε 10δλ πιο αργα και εκαναν παραπονα για την ασφαλτοστρωση της πιστας.Απ'οσα γνωριζω,ακυρωσαν τις δοκιμες που ειχαν προγραμματισει στην Καταλανικη πιστα.Σημερινοι χρονοι απο την πιστα της Βαρκελωνης,με τον Schumi να κατεβαινει στο 1.15.461!Αναμφιβολα,ιδανικο ξεκινημα για το 2005...
http://www.pitpass.com/fes_php/pitpass_ ... t_id=23299.Ελπίζω να μην έχουμε άλλη μία τραγωδία 2004 ή 2002... Ας το πάρει αλλά μαχόμενη. Δε θέλω πολλά! Μία ομάδα να βελτιωθεί μου αρκεί κ ας μην είναι η McLaren. Θέλω επιτέλους να χαρώ ένα πρωτάθλημα με πραγματικό ανταγωνισμό! Τι ωραία που ήταν η τριετία 1998-2000!
Ας περιμένουμε...
-
Κατ' αρχήν, μάλλον η BAR και οι άλλες ομάδες υπερτίμησαν την κατάσταση, καθώς φαίνεται σιγά σιγά να στρώνει η πίστα.
Όσο για τη Ferrari, ειλικρινά παιδιά έχω κουραστεί να διαβάζω τις κραυγές ενθουσιασμού ή απογοήτευσης για τις δοκιμές. Χαλαρώστε και στη Μελβούρνη εδώ θα είμαστε!
Ο MS έκανε 100 γύρους σήμερα, στην αρχή με ρυθμίσεις 2005 αλλά μετά επέστρεψε στο περσινό set-up για να κάνουν τη σύγκριση. Πάντως η F2004B είναι έτοιμη και την Πέμπτη θα τη δοκιμάσει και ο Μπαριτσέλο.
-
2.8 sec ταχύτερος του Webber ο Shumi στην πρώτη του εμφάνιση. Αυτό μην σας ανησυχεί, καθώς απ' ό,τι διάβασα, παροτίμησαν να τρέξουν με περσινές ρυθμίσεις (όσον αφορά τους κανονισμούς) λόγω ακριβώς της μειωμένης πρόσφυσης στην πίστα. Το τρομακτικό είναι ότι στην ΠΡΩΤΗ του μέρα έτρεξε σχεδόν 2 αγώνες ! Δεν ξέρω αν ακούγεται υπερβολικό αλλά πιστεύω ότι συνεχίζει να αυτοπροσδιορίζεται σαν κάτι ξεχωριστό...
-
Μελετώντας λίγο τα σετάκια της Βαρκελώνης είναι αδύνατο να εξάγουμε ακριβή συμπεράσματα καθώς δε γνωρίζουμε ποιοί οδηγοί είναι σε ρυθμίσεις 2005 και ποιοι όχι.
Ο MS σήμερα έχει κάποια εξαιρετικά σετάκια, γυρίζοντας στα ίδια επίπεδα -αν όχι πιο γρήγορα- από το γυρολόγιο της Ισπανίας του 2004.
Ωστόσο η διακύμανση των χρόνων μέσα στο σετάκι θυμίζει πιο πολύ επίπεδα 2001, τότε που τα λάστιχα ήταν σκληρά(καθώς το 1 πιτ στοπ ήταν διαδεδομένο) και οι χρόνοι σταδιακά έπεφταν καθώς η μικρή φθορά των ελαστικών ισοσταθμιζόταν από το ελαφρύ φορτίο καυσίμου. Ακόμα κι έτσι όμως σε πίστες όπως η Βαρκελώνη έβλεπε κανείς τους κορυφαίους χρόνους νωρίς μετά τα πιτ-στοπ.
Αντιθέτως, βλέποντας τα φετινά σετάκια της Βαρκελώνης παρατηρούμε ότι ακόμα και στη νο 1 'λαστιχοφάγο' πίστα οι καλοί χρόνοι βγαίνουν στο τέλος του σετ.
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Αντιθέτως, βλέποντας τα φετινά σετάκια της Βαρκελώνης παρατηρούμε ότι ακόμα και στη νο 1 'λαστιχοφάγο' πίστα οι καλοί χρόνοι βγαίνουν στο τέλος του σετ.
Ειναι απολυτα φυσιολογικο,να πεφτουν οι χρονοι στο καθε stint,αφου πια τα ελαστικα εχουν πια στρωσει,ειδικοτερα αν χρησιμοποιουν την σκληροτερη γομα.Παρ'ολα αυτα ομως δε νομιζω πως ακομα πρεπει να θεωρειται η πιστα της Βαρκελωνης ''λαστιχοφαγος'',αφου με τις τελευταιες εργασιες που εγιναν με την ασφαλτοστρωση,η πιστα δεν ειναι πια τοσο τραχια.Απο το '91 μεχρι και περυσι,ηταν αναμενομενο η πιστα να εχει γινει τοσο ''βαρβαρη'' για τα ελαστικα...
-
Γιατί να μην είναι ακόμη 'λαστιχοφάγος'; Οι 4-5 πολύ γρήγορες στροφές της Βαρκελώνης παραμένουν και είναι αυτές που κυρίως κάνουν τη διαφορά, όπως σε κάθε παρόμοια πίστα(Σουζούκα, Σίλβερστοουν, Σπα, κλπ).
Απλώς θέλω να τονίσω ότι ακόμα και το 2000-2001 που τα λάστιχα ήταν σκληρά οι καλοί χρόνοι έβγαιναν στην αρχή στις συγκεκριμένες πίστες.
-
Mια περίεργη ιστορία
Χτες ήταν η πρώτη μέρα που ο Μ.Schumacher έμπαινε σε μονοθέσιο μετά τη λήξη του περσινού πρωταθλήματος.
Ο Γερμανός οδήγησε μια περσινή F2004 η οποία δεν ήταν προσαρμοσμένη στους φετινούς κανονισμούς.
Μέχρι τη μεσημεριανή ανάπαυλα οι χρόνοι ήταν στο 1:19 δηλαδήτέσσεραδευτερόλεπτα πάνω από την pole του 2004 (M.S. 1:15.022) κάτιπουφάνταζε φυσιολογικό για την Toyota, όντας η μοναδική ομάδα πουδούλευεμε ολοκαίνουργιο μονοθέσιο την TF105 με την οποία θα αγωνιστείστοφετινό πρωτάθλημα. Έδειχνε όμως αυτή η εικόνα να έχει λογική καιγιατους υπολοίπους (πλην Ferrari) καθώς τα μονοθέσια τουςήτανεναρμονισμένα στους κανονισμούς του 2005.
Ρίξτε όμως μια ματιά στους χρόνους στο τέλος της ημέρας:-
M.Schumacher Ferrari (B) 1:15.461 103
-
Webber Williams-BMW (M) 1:17.137 92
-
Pizzonia Williams-BMW (M) 1:17.357 92
-
Trulli Toyota (M) 1:18.392 64
-
Coulthard Red Bull-Cosworth (M) 1:18.449 68
-
Liuzzi Red Bull-Cosworth (M) 1:19.544 66
-
R.Schumacher Toyota (M) 1:19.961 47
Οι καιρικές συνθήκες χτες στη Βαρκελώνη ήταν μεικτές. Το πρωί
είχε παγωνιά (2 βαθμούς Κελσίου) αλλά κατά τη διάρκεια της ημέρας
ένας ολόλαμπρος ήλιος ανέβασε τη θερμοκρασία σε σημείο που
αναγκαζόσουν να μείνεις με το κοντομάνικο περπατώντας στην πίστα.
Προς το τέλος της ημέρας η πίστα ήταν στην καλύτερη
δυνατή κατάσταση με την αγωνιστκή γραμμή στρωμένη γόμα
και τις συνθήκες (θερμοκρασία/υγρασία/ ένταση ανέμου) να πλησιάζουν
το ιδανικό. Τότε λοιπόν ο Μ.Schumacher σημείωσε χρόνο που υστερούσε
μόνο τέσσερα δέκατα απ' αυτόν της περσινής pole. Η έκφραση
στα πρόσωπα όλων των συνεδέλφων που βρίσκονταν στην πίστα μαρτυρούσε
την απορία τους...
Το απλούστερο που μπορεί να υποθέσει κανείς είναι ότι ο Γερμανός
σε συνεργασία με την ομάδα αποφάσισε να οδηγήσει το περσινό
μονοθέσιο όπως ήταν, την πρώτη μέρα επανόδου του στην ενεργό
δράση. Επαναλαμβάνουμε ότι είχε να οδηγήσει από τα τέλη Οκτωβρίου.
Χαρακτηριστικό ήταν άλλωστε ότι στην πίστα βρίσκονταν και το κινητό
γυμναστήριο δίπλα στο motorhome του πολυπρωταθλητή.
Έστω λοιπόν ότι κάποια στιγμή ο M.Schumacher που τον είδαμε
δεκάδες φορές μέσα στην μέρα να παλεύει με το τιμόνι για να 'μαζέψει'
την μούρη ή το πίσω μέρος της F2004 λόγω της ολισθηρότητας του
ασφαλτοτάπητα, αποφάσισε να πιέσει για να σημειώσει ένα χρόνο.
Δείτε το χρόνο του , δείτε τη διαφορά από τον Webber
είναι δυνατόν να πήγε τόσο γρήγορα με την πίστα να γλιστράει...
Απ' την άλλη γιατί στη Ferrari να πετάξουν μια ολόκληρη μέρα δοκιμών
και γιατί ο M.Schumacher να κάνει 103 γύρους (σ.σ: πάνω από 500 χλμ.)
με το περσινό μονοθέσιο;.
Πόσο μάλλον που τα ελαστικά της Bridgestone που χρησιμοποιούσε
o Γερμανός είχαν επάνω κωδικούς που παρέπεμπαν σε ελαστικά
προδιαγραφών 2005 (σ.σ: τα οποία πρέπει να έχουν τριπλάσια διάρκεια ζωής).
Που θέλουμε να καταλήξουμε; Δυο τινά συμβαίνουν...
Ή δεν είδαμε ποτέ πέρυσι την πραγματική ταχύτητα της F2004 γιατί
δεν υπήρξε ανάγκη ή οι κόκκινοι ετοιμάζουν ξανά μια 'τρομακτική' για
τους υπολοίπους έκπληξη. Με δεδομένο ότι το αγωνιστικό ντεμπούτο
του νέου τους μονοθεσίου της F2005, έχει προγραμματιστεί για
τις 8 Μαΐου στη Βαρκελώνη και καθώς δεν έχουν καμία ανάγκη από
παιχνίδια εντυπώσεων δεν αποκλείεται να συμβαίνουν και τα δυο τινά. -
Χειμερινές δοκιμές 2005