-
Σήμερα όπως ξεφύλλιζα τα τεχνικά χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων στους 4Τ (ξέρετε στις τελευταίες σελίδες), κοίταζα τα σχόλια που τώρα τελευταία έχουν προστεθεί από τους συντάκτες του περιοδικού δηλαδή δίπλα σε κάθε μοντέλο υπάρχουν με πράσινα fonts τα θετικά σημεία και κόκκινα τα αρνητικά. Κάποια στιγμή το μάτι μου πέφτει στην Μ3. Θετικά λοιπόν είναι Κινητήρας, Ποιότητα και αρνητικό η Φιλοσοφία Κατασκευαστή. Γιατί είναι σαν αρνητικό αυτό και τι πάει να πεί ??
-
Σήμερα όπως ξεφύλλιζα τα τεχνικά χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων στους 4Τ (ξέρετε στις τελευταίες σελίδες), κοίταζα τα σχόλια που τώρα τελευταία έχουν προστεθεί από τους συντάκτες του περιοδικού δηλαδή δίπλα σε κάθε μοντέλο υπάρχουν με πράσινα fonts τα θετικά σημεία και κόκκινα τα αρνητικά. Κάποια στιγμή το μάτι μου πέφτει στην Μ3. Θετικά λοιπόν είναι Κινητήρας, Ποιότητα και αρνητικό η Φιλοσοφία Κατασκευαστή. Γιατί είναι σαν αρνητικό αυτό και τι πάει να πεί ??
-
Σήμερα όπως ξεφύλλιζα τα τεχνικά χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων στους 4Τ (ξέρετε στις τελευταίες σελίδες), κοίταζα τα σχόλια που τώρα τελευταία έχουν προστεθεί από τους συντάκτες του περιοδικού δηλαδή δίπλα σε κάθε μοντέλο υπάρχουν με πράσινα fonts τα θετικά σημεία και κόκκινα τα αρνητικά. Κάποια στιγμή το μάτι μου πέφτει στην Μ3. Θετικά λοιπόν είναι Κινητήρας, Ποιότητα και αρνητικό η Φιλοσοφία Κατασκευαστή. Γιατί είναι σαν αρνητικό αυτό και τι πάει να πεί ??
-
ηθελα να το ρωτησω και εγω αυτο........... σωστος
-
Μπορεί η εφαρμογή που χρησιμοποιούν να απαιτεί τουλάχιστον μία επιλογή για τα + / -, οπότε ο συντάκτης επέλεξε το πιο.. ανούσιο.
-
Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
Μπορεί η εφαρμογή που χρησιμοποιούν να απαιτεί τουλάχιστον μία επιλογή για τα + / -, οπότε ο συντάκτης επέλεξε το πιο.. ανούσιο.Μήπως δεν βρίσκουν τίποτα σαν αρνητικό και απλώς το συμπλήρωσαν, έτσι για να υπάρχει ?
-
Δεν είναι το απόλυτο σπορ αμάξι που διαφημίζει η BMW. Η φιλοσοφία έχει μέσα του και μια δόση πολυτελούς σεντάν. Καλή δικαιολογία;
-
Μπαά..δεν νομίζω ότι είναι αυτό!
Μήπως εννοεί ότι η φιλοσοφία του κατασκευαστή είναι τέτοια,ώστε το real driver's car χρησιμοποιεί στοιχεία που εκτοξεύουν την τιμή του σε ένα διακριτικό αμάξωμα?Σημειωτέον εμένα,αυτό είναι το χαρακτηριστικό που μου αρέσει στις Μ3..Θα μας απαντήσει αρμοδίως ο KF,όταν το διαβάσει..
-
Íïìßæù üôé ôï ó÷üëéï Ý÷åé íá êÜíåé ìå ôï ãåãïíüò üôé Ý÷ïõí ðñïóäþóåé ÷áñáêôçñéóôéêÜ supercar óå Ýíá áñêåôÜ âáñý áõôïêßíçôï, (ìå üôé áõôü óõíåðÜãåôáé) ìå äåäïìÝíï üôé Ýíá ðïëý ìåãÜëï ìÝñïò ôïõ âÜñïõò ôïõ, ïöåßëåôáé óå åîïðëéóìü 'êýñïõò' & áóöÜëåéáò êáé ü÷é óðïñ óõìðåñéöïñÜò. Íïìßæù óå áõôÞí ôçí 'áíôßöáóç' áíáöÝñåôáé ôï 'ìåéïíÝêôçìá'.
-
Είναι αρκετά ευρύς ο όρος 'φιλοσοφία κατασκευαστή' αλλά αν ήταν να δώσω το δικό μου προσδιορισμό για ένα αυτοκίνητο σαν την Μ3 (και εφόσον η 'φιλοσοφία' θεωρείται ως 'μείον' του συγκεκριμένου μοντέλου) θα έλεγα πως έχει να κάνει και με την επιλογή 'κινητήρας στη μία άκρη του αμαξώματος & κινητήριοι τροχοί στην άλλη' - κάτι το οποίο δε βοηθάει ούτε στις επιταχύνσεις από στάση ούτε στις στροφές (και στις δύο περιπτώσεις λόγω μη ιδανικής κατανομής βάρους στους δύο άξονες), αλλά σίγουρα το κάνει πιο διασκεδαστικό στη φιδίσια διαδρομή - π.χ. έχω γνωστό στην Αγγλία που την έχει βάλει στο μάτι (2nd hand) για αυτό ακριβώς το λόγο - διώχνει την ουρά της πολύ ευκολότερα από μιας αντίστοιχης ισχύος Porsche που τα έχει όλα πίσω, αλλά δε 'δαγκώνει' όπως αυτή.
-
Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:
Μπορεί η εφαρμογή που χρησιμοποιούν να απαιτεί τουλάχιστον μία επιλογή για τα + / -, οπότε ο συντάκτης επέλεξε το πιο.. ανούσιο.
Μήπως δεν βρίσκουν τίποτα σαν αρνητικό και απλώς το συμπλήρωσαν, έτσι για να υπάρχει ?
Αρνητικό θα μπορούσαν να γράψουν οτι δεν είναι Σουηδικό!!
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Είναι αρκετά ευρύς ο όρος 'φιλοσοφία κατασκευαστή' αλλά αν ήταν να δώσω το δικό μου προσδιορισμό για ένα αυτοκίνητο σαν την Μ3 (και εφόσον η 'φιλοσοφία' θεωρείται ως 'μείον' του συγκεκριμένου μοντέλου) θα έλεγα πως έχει να κάνει και με την επιλογή 'κινητήρας στη μία άκρη του αμαξώματος & κινητήριοι τροχοί στην άλλη' - κάτι το οποίο δε βοηθάει ούτε στις επιταχύνσεις από στάση ούτε στις στροφές (και στις δύο περιπτώσεις λόγω μη ιδανικής κατανομής βάρους στους δύο άξονες), αλλά σίγουρα το κάνει πιο διασκεδαστικό στη φιδίσια διαδρομή - π.χ. έχω γνωστό στην Αγγλία που την έχει βάλει στο μάτι (2nd hand) για αυτό ακριβώς το λόγο - διώχνει την ουρά της πολύ ευκολότερα από μιας αντίστοιχης ισχύος Porsche που τα έχει όλα πίσω, αλλά δε 'δαγκώνει' όπως αυτή.Μη ιδανική κατανομή βάρους; Μα η Μ3 έχει 50/50 κατανομή
-
Καλή απορία
Την ίδια είχα κι εγώ...
Στα μείον η 'φιλοσοφία' ?
Δηλαδή στα συν, τί είναι...?PS. Βάρος ? Υπάρχει και η CSL
-
Νομίζω ότι θα ήταν καλό κάποιος από τους συντάκτες ή Mods του περιοδικού να μας δώσει μια απάντηση για να μας φύγει η απορία
-
Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:
Μπορεί η εφαρμογή που χρησιμοποιούν να απαιτεί τουλάχιστον μία επιλογή για τα + / -, οπότε ο συντάκτης επέλεξε το πιο.. ανούσιο.
Μήπως δεν βρίσκουν τίποτα σαν αρνητικό και απλώς το συμπλήρωσαν, έτσι για να υπάρχει ?
Μαλλον ετσι νομιζω και εγω.
-
Ο χρήστης panos7 έγραψε:
Μπορεί η εφαρμογή που χρησιμοποιούν να απαιτεί τουλάχιστον μία επιλογή για τα + / -, οπότε ο συντάκτης επέλεξε το πιο.. ανούσιο.
Μήπως δεν βρίσκουν τίποτα σαν αρνητικό και απλώς το συμπλήρωσαν, έτσι για να υπάρχει ?
Μαλλον ετσι νομιζω και εγω.
Η 'λάθος φιλοσοφία', αναιρεί ως ένα σημείο πολλά θετικά της Μ3...
Μήπως θα ήταν καλύτερο στα 'κατά' να ήταν η τιμή ?
(όπως άλλωστε σε όσα δεν υπάρχει κάτι ουσιαστικά αρνητικό...) -
Οι τιμες των αυτοκινητων σαν Μ3 ειναι σιγουρα ενα απο τα κατα τους. Ειδικα εδω στην Ελλαδα.
-
¼ôé êáé íá ëÝôå ðáéäßá åãþ èá óõìöùíÞóù ìá ôïí ößëï ìïõ ôïí Sado !¸ôóé áðëÜ äåí åßíáé Óïõçäéêü!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Καλά εσύ είσαι τρελός,δεν πιάνεσαι!!
-
γκουχ... μέχρι κι ο Σουηδός αλλαξοπίστησε όμως...
Μ3 και Φιλοσοφία Κατασκευαστή