-
Ο χρήστης giorgos_krhth_91 έγραψε:
Αμα παρεις dacia να πηγαινεις μονος σου για τσιπουρα!!
Ενα που ξεχασα να σου πω ειναι και το sx4 αλλα μιλαμε για περιορισμους στα εκτος δρομου.
Σε παρομοιο στυλ και το yetisent from my iDefy+
Φιλαράκι τα τσίπουρα δε κόβονται με τίποτα !! το είδα το sx4 αλλά δεν είναι και πολύ τζιπ !! δε θα το έλεγα τοπογραφικό αμάξι
Βασικα οσο τζιπ ειναι το terios το ιδιο ειναι και το sx4/sedici,απο την στιγμη που λειπουν τα αργα και το υψος ειναι παρομοιο, το μονο που κανει παραπανω τζιπ το τεριος ειναι το σχημα.
Προσφατα αγορασε ο πατερας μου το sedici(το sx4 δηλαδη με τα σηματα της fiat)και επειδη ειχαμε για 15 χρονια niva και το χουμε το μικροβιο του off-road το τεσταραμε αρκετα και δεν αντιμετοπησαμε κανενα προβλημα ουτε σε αμμο ουτε σε νεροφαγωματα ουτε σε λασπουρια το μονο που χρειαζεται(και γενικοτερα στα suv)ειναι προσοχη στον συμπλεκτη λογω ελειψης αργων και προσοχη στους προβολους.
Κατα τα αλλα στον δρομο εχει συμπεριφορα κουρσας και καιει 7,2 λιτρα στα 100.Καμμία σχέση το sx4 με το τεριος στα εκτος δρομου φίλε μου...Πέρα από προσωπική εμπειρία στο Καρπενήσι όπου ήμουνα όλο το χρόνο περσυ(εγώ έχω το τεριος, ο γειτονας μου το sx4), θα στο θέσω και από καθαρά τεχνική άποψη:
- Τι σχέση έχει το σύστημα τετρακίνησης του τεριος(τρία διαφορικά με δυνατότητα κλειδώματος του κεντρικού και πίσω με LSD) με τον συνεκτικό συμπλέκτη?
- Τι σχέση έχει η αντοχή του συμπλέκτη του τεριος με τον αντίστοιχο του SX4?
- Τι σχέση έχει το ύψος από το έδαφος του τεριος με το αντίστοιχο ύψος του σουζουκι?
- Τι σχέση έχει ο λόγος μετάδοσης της πρώτης ταχύτητας των 2 οχημάτων?( με άλλα λόγια, η πρώτη ταχύτα στον τερη είναι πολύ πιο κοντή απο του σουζουκι)
- Τι σχέση έχουν οι γωνίες προσεγγισης, ράμπας και αναχώρησης(όλα βασικότατα στην κίνηση εκτός δρόμου) των δύο οχημάτων?
Στο ερώτημα του φίλου μας για το ποιο να επιλέξει, θα του μεταφέρω την άποψη καλού φίλου τοπογράφου από το τεριος κλαμπ, ο οποίος δηλώνει ότι το τεριος με ένα καλό σετ ελαστικών ΛΑΣΠΗΣ καλύπτει το 90% των αναγκών ενός τοπογράφου και το ότι το ιδανικό αυτοκίνητο για έναν τοπογράφο είναι το ντιφεντερ....
-
καλό το Defender αλλά τρώει πολύ..
-
Ο χρήστης pointer έγραψε:
Αμα παρεις dacia να πηγαινεις μονος σου για τσιπουρα!!
Ενα που ξεχασα να σου πω ειναι και το sx4 αλλα μιλαμε για περιορισμους στα εκτος δρομου.
Σε παρομοιο στυλ και το yetisent from my iDefy+
Φιλαράκι τα τσίπουρα δε κόβονται με τίποτα !! το είδα το sx4 αλλά δεν είναι και πολύ τζιπ !! δε θα το έλεγα τοπογραφικό αμάξι
Βασικα οσο τζιπ ειναι το terios το ιδιο ειναι και το sx4/sedici,απο την στιγμη που λειπουν τα αργα και το υψος ειναι παρομοιο, το μονο που κανει παραπανω τζιπ το τεριος ειναι το σχημα.
Προσφατα αγορασε ο πατερας μου το sedici(το sx4 δηλαδη με τα σηματα της fiat)και επειδη ειχαμε για 15 χρονια niva και το χουμε το μικροβιο του off-road το τεσταραμε αρκετα και δεν αντιμετοπησαμε κανενα προβλημα ουτε σε αμμο ουτε σε νεροφαγωματα ουτε σε λασπουρια το μονο που χρειαζεται(και γενικοτερα στα suv)ειναι προσοχη στον συμπλεκτη λογω ελειψης αργων και προσοχη στους προβολους.
Κατα τα αλλα στον δρομο εχει συμπεριφορα κουρσας και καιει 7,2 λιτρα στα 100.[/qΣυμφωνώ μαζί σου.η μόνη διαφορά ανάμεσα στο terios και στο sx4 είναι ότι το terios έχει μπλοκέ(της κακιάς ώρας).Το 'αργό' είναι σημαντικό σε ένα αυτοκίνητο 4χ4 που προσδιορίζεται για εκτός δρόμου διαδρομές.Φίλε μου δεν ξέρω αν σκέφτικες και το jimny.Σε έκδοση πετρελαίου, που συνήθως το βρίσκεις μόνο στο εξωτερικό, θα σου κάνει την δουλειά σου.είναι οικονομικό και ικανό αυτοκίνητο.
Το τεριος ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΠΛΟΚΕ(η λάθος αυτή διατύπωση προήλθε από τις διαφημίσεις στην τηλεόραση και απο τους πωλητές βεβαίως, βεβαίως), αλλά LSD(Limited Slip DIfferential), διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης δηλ, το οποίο σου δίνει πολύ καλύτερο κράτημα στον γλιστερό η και στον χιονισμένο δρόμο από τον ανταγωνισμό(βιτάρα, για το τζιμνυ δεν το συζητώ καν) και την δυνατότητα να περάσεις από δύσκολα σημεία, εκεί όπου οι δύο διαγώνιοι τροχοί θα σηκωθούν για λίγο στον αέρα...ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΟΜΩΣ ΤΕΧΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑ για να το κάνεις να δουλέψει σωστά..Όσο για το τζιμνυ είναι φοβερό όπλο στο εκτος( με ένα σετ καλά λάστιχα λάσπης εννοείται ) αλλά στο δρόμο είναι τραγικό και είναι λογικό να είναι έτσι αφού έχει καθαρά χωμάτινες προδιαγραφές...
-
-
Ο χρήστης pointer έγραψε:
Youtube VideoΣτο βιντεο που παραθέτεις φαίνεται η ΛΑΘΟΣ ΧΡΗΣΗ του LSD...επειδή όμως είμαστε οφφ τοπικ θα χαρώ να γίνει η συζήτηση σε κάποια αντίστοιχη θεματική ενότητα....
-
viewtopic.php?f=10&t=49951 υπάρχει σχετική συζήτηση.Τι κάνει λάθος ο τύπος?**(εκτός και αν το συνεχίσεις εκεί.)
-
Ο χρήστης turbo rabitt έγραψε:
Αμα παρεις dacia να πηγαινεις μονος σου για τσιπουρα!!
Ενα που ξεχασα να σου πω ειναι και το sx4 αλλα μιλαμε για περιορισμους στα εκτος δρομου.
Σε παρομοιο στυλ και το yetisent from my iDefy+
Φιλαράκι τα τσίπουρα δε κόβονται με τίποτα !! το είδα το sx4 αλλά δεν είναι και πολύ τζιπ !! δε θα το έλεγα τοπογραφικό αμάξι
Βασικα οσο τζιπ ειναι το terios το ιδιο ειναι και το sx4/sedici,απο την στιγμη που λειπουν τα αργα και το υψος ειναι παρομοιο, το μονο που κανει παραπανω τζιπ το τεριος ειναι το σχημα.
Προσφατα αγορασε ο πατερας μου το sedici(το sx4 δηλαδη με τα σηματα της fiat)και επειδη ειχαμε για 15 χρονια niva και το χουμε το μικροβιο του off-road το τεσταραμε αρκετα και δεν αντιμετοπησαμε κανενα προβλημα ουτε σε αμμο ουτε σε νεροφαγωματα ουτε σε λασπουρια το μονο που χρειαζεται(και γενικοτερα στα suv)ειναι προσοχη στον συμπλεκτη λογω ελειψης αργων και προσοχη στους προβολους.
Κατα τα αλλα στον δρομο εχει συμπεριφορα κουρσας και καιει 7,2 λιτρα στα 100.[/qΣυμφωνώ μαζί σου.η μόνη διαφορά ανάμεσα στο terios και στο sx4 είναι ότι το terios έχει μπλοκέ(της κακιάς ώρας).Το 'αργό' είναι σημαντικό σε ένα αυτοκίνητο 4χ4 που προσδιορίζεται για εκτός δρόμου διαδρομές.Φίλε μου δεν ξέρω αν σκέφτικες και το jimny.Σε έκδοση πετρελαίου, που συνήθως το βρίσκεις μόνο στο εξωτερικό, θα σου κάνει την δουλειά σου.είναι οικονομικό και ικανό αυτοκίνητο.
Το τεριος ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΠΛΟΚΕ(η λάθος αυτή διατύπωση προήλθε από τις διαφημίσεις στην τηλεόραση και απο τους πωλητές βεβαίως, βεβαίως), αλλά LSD(Limited Slip DIfferential), διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης δηλ, το οποίο σου δίνει πολύ καλύτερο κράτημα στον γλιστερό η και στον χιονισμένο δρόμο από τον ανταγωνισμό(βιτάρα, για το τζιμνυ δεν το συζητώ καν) και την δυνατότητα να περάσεις από δύσκολα σημεία, εκεί όπου οι δύο διαγώνιοι τροχοί θα σηκωθούν για λίγο στον αέρα...ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΟΜΩΣ ΤΕΧΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑ για να το κάνεις να δουλέψει σωστά..Όσο για το τζιμνυ είναι φοβερό όπλο στο εκτος( με ένα σετ καλά λάστιχα λάσπης εννοείται ) αλλά στο δρόμο είναι τραγικό και είναι λογικό να είναι έτσι αφού έχει καθαρά χωμάτινες προδιαγραφές...
Συγγνώμη, αλλα το LSD είναι το λεγόμενο μπλοκέ.
-
και εγώ ξέρω ότι είναι είδος μπλοκέ.
-
Ο χρήστης turbo rabitt έγραψε:
Αμα παρεις dacia να πηγαινεις μονος σου για τσιπουρα!!
Ενα που ξεχασα να σου πω ειναι και το sx4 αλλα μιλαμε για περιορισμους στα εκτος δρομου.
Σε παρομοιο στυλ και το yetisent from my iDefy+
Φιλαράκι τα τσίπουρα δε κόβονται με τίποτα !! το είδα το sx4 αλλά δεν είναι και πολύ τζιπ !! δε θα το έλεγα τοπογραφικό αμάξι
Βασικα οσο τζιπ ειναι το terios το ιδιο ειναι και το sx4/sedici,απο την στιγμη που λειπουν τα αργα και το υψος ειναι παρομοιο, το μονο που κανει παραπανω τζιπ το τεριος ειναι το σχημα.
Προσφατα αγορασε ο πατερας μου το sedici(το sx4 δηλαδη με τα σηματα της fiat)και επειδη ειχαμε για 15 χρονια niva και το χουμε το μικροβιο του off-road το τεσταραμε αρκετα και δεν αντιμετοπησαμε κανενα προβλημα ουτε σε αμμο ουτε σε νεροφαγωματα ουτε σε λασπουρια το μονο που χρειαζεται(και γενικοτερα στα suv)ειναι προσοχη στον συμπλεκτη λογω ελειψης αργων και προσοχη στους προβολους.
Κατα τα αλλα στον δρομο εχει συμπεριφορα κουρσας και καιει 7,2 λιτρα στα 100.Καμμία σχέση το sx4 με το τεριος στα εκτος δρομου φίλε μου...Πέρα από προσωπική εμπειρία στο Καρπενήσι όπου ήμουνα όλο το χρόνο περσυ(εγώ έχω το τεριος, ο γειτονας μου το sx4), θα στο θέσω και από καθαρά τεχνική άποψη:
- Τι σχέση έχει το σύστημα τετρακίνησης του τεριος(τρία διαφορικά με δυνατότητα κλειδώματος του κεντρικού και πίσω με LSD) με τον συνεκτικό συμπλέκτη?
- Τι σχέση έχει η αντοχή του συμπλέκτη του τεριος με τον αντίστοιχο του SX4?
- Τι σχέση έχει το ύψος από το έδαφος του τεριος με το αντίστοιχο ύψος του σουζουκι?
- Τι σχέση έχει ο λόγος μετάδοσης της πρώτης ταχύτητας των 2 οχημάτων?( με άλλα λόγια, η πρώτη ταχύτα στον τερη είναι πολύ πιο κοντή απο του σουζουκι)
- Τι σχέση έχουν οι γωνίες προσεγγισης, ράμπας και αναχώρησης(όλα βασικότατα στην κίνηση εκτός δρόμου) των δύο οχημάτων?
Στο ερώτημα του φίλου μας για το ποιο να επιλέξει, θα του μεταφέρω την άποψη καλού φίλου τοπογράφου από το τεριος κλαμπ, ο οποίος δηλώνει ότι το τεριος με ένα καλό σετ ελαστικών ΛΑΣΠΗΣ καλύπτει το 90% των αναγκών ενός τοπογράφου και το ότι το ιδανικό αυτοκίνητο για έναν τοπογράφο είναι το ντιφεντερ....
Θα μας τρελάνετε τελείως στο τέλος...
Εγώ θα έλεγα ο τοπογράφος φίλος μας να πάρει καλύτερα ένα Hammer τώρα που τα πουλάνε και 6.000 ευρώ.... Αυτό κάνει για τοπογράφους.
-
Ο χρήστης cctop έγραψε:
Αμα παρεις dacia να πηγαινεις μονος σου για τσιπουρα!!
Ενα που ξεχασα να σου πω ειναι και το sx4 αλλα μιλαμε για περιορισμους στα εκτος δρομου.
Σε παρομοιο στυλ και το yetisent from my iDefy+
Φιλαράκι τα τσίπουρα δε κόβονται με τίποτα !! το είδα το sx4 αλλά δεν είναι και πολύ τζιπ !! δε θα το έλεγα τοπογραφικό αμάξι
Βασικα οσο τζιπ ειναι το terios το ιδιο ειναι και το sx4/sedici,απο την στιγμη που λειπουν τα αργα και το υψος ειναι παρομοιο, το μονο που κανει παραπανω τζιπ το τεριος ειναι το σχημα.
Προσφατα αγορασε ο πατερας μου το sedici(το sx4 δηλαδη με τα σηματα της fiat)και επειδη ειχαμε για 15 χρονια niva και το χουμε το μικροβιο του off-road το τεσταραμε αρκετα και δεν αντιμετοπησαμε κανενα προβλημα ουτε σε αμμο ουτε σε νεροφαγωματα ουτε σε λασπουρια το μονο που χρειαζεται(και γενικοτερα στα suv)ειναι προσοχη στον συμπλεκτη λογω ελειψης αργων και προσοχη στους προβολους.
Κατα τα αλλα στον δρομο εχει συμπεριφορα κουρσας και καιει 7,2 λιτρα στα 100.Καμμία σχέση το sx4 με το τεριος στα εκτος δρομου φίλε μου...Πέρα από προσωπική εμπειρία στο Καρπενήσι όπου ήμουνα όλο το χρόνο περσυ(εγώ έχω το τεριος, ο γειτονας μου το sx4), θα στο θέσω και από καθαρά τεχνική άποψη:
- Τι σχέση έχει το σύστημα τετρακίνησης του τεριος(τρία διαφορικά με δυνατότητα κλειδώματος του κεντρικού και πίσω με LSD) με τον συνεκτικό συμπλέκτη?
- Τι σχέση έχει η αντοχή του συμπλέκτη του τεριος με τον αντίστοιχο του SX4?
- Τι σχέση έχει το ύψος από το έδαφος του τεριος με το αντίστοιχο ύψος του σουζουκι?
- Τι σχέση έχει ο λόγος μετάδοσης της πρώτης ταχύτητας των 2 οχημάτων?( με άλλα λόγια, η πρώτη ταχύτα στον τερη είναι πολύ πιο κοντή απο του σουζουκι)
- Τι σχέση έχουν οι γωνίες προσεγγισης, ράμπας και αναχώρησης(όλα βασικότατα στην κίνηση εκτός δρόμου) των δύο οχημάτων?
Στο ερώτημα του φίλου μας για το ποιο να επιλέξει, θα του μεταφέρω την άποψη καλού φίλου τοπογράφου από το τεριος κλαμπ, ο οποίος δηλώνει ότι το τεριος με ένα καλό σετ ελαστικών ΛΑΣΠΗΣ καλύπτει το 90% των αναγκών ενός τοπογράφου και το ότι το ιδανικό αυτοκίνητο για έναν τοπογράφο είναι το ντιφεντερ....
Θα μας τρελάνετε τελείως στο τέλος...
Εγώ θα έλεγα ο τοπογράφος φίλος μας να πάρει καλύτερα ένα Hammer τώρα που τα πουλάνε και 6.000 ευρώ.... Αυτό κάνει για τοπογράφους.
Καταλαβαινόμαστε νομίζω παιδιά τι θέλω να πω...Ότι κάποιες φορές οι δυσκολίες μετακίνησης ενός τοπογράφου είναι τέτοιες που μόνο ένα ικανότατο όχημα όπως το ντιφεντερ μπορεί να τις καλύψει...Επ ευκαιρία χρόνια πολλά σε όλα τα μέλη
-
Ο χρήστης pointer έγραψε:
και εγώ ξέρω ότι είναι είδος μπλοκέ.Δίκη μου λάθος έκφραση παιδιά(βιαζόμουν να προλάβω την ανάσταση )Ήθελα να πω ότι το τεριος δεν έχει καθαρόαιμο 100% μπλοκέ, όπως το παρουσιάζουν, αλλά το περίφημο LSD, το οποίο, με σωστή χρήση σε βγάζει ασπροπρόσωπο στις περισσότερες περιπτώσεις
-
Επειδή ο θείος μου ήταν τοπογράφος μηχανικός, μια ζωή τον θυμάμαι με αυτοκίνητα μικρομεσαία και μάλιστα 2χ4 Corolla, Focus, Volvo s40 να έχει στην κατοχή του. Εάν δουλεύεις τοπογράφος στο δημόσιο απλά παίρνεις τα υπηρεσιακά αυτοκίνητα 4χ4 συνήθως Nissan Trial και κάνεις τη δουλειά σου, εάν είσαι ιδιώτης και πρέπει να μετρήσεις το χωράφι του βλάχου στο βουνό, σε πάει ο ίδιος με το Navara του. Σιγά μη σπας το δικό σου αμάξι.... Σε γενικές γραμμές εάν επιμένεις σε 4χ4 ιδιωτικό για το επάγγελμα αυτό και ένα SX4 η Panda 4χ4 ή Jimny αρκεί. Άμα ήταν αναγκαίο το Ντιφέντερ και ανάλογα θηρία, τα 9/10 των τοπογράφων θα είχαν αλλάξει επάγγελμα. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ
-
Ο χρήστης turbo rabitt έγραψε:
Αμα παρεις dacia να πηγαινεις μονος σου για τσιπουρα!!
Ενα που ξεχασα να σου πω ειναι και το sx4 αλλα μιλαμε για περιορισμους στα εκτος δρομου.
Σε παρομοιο στυλ και το yetisent from my iDefy+
Φιλαράκι τα τσίπουρα δε κόβονται με τίποτα !! το είδα το sx4 αλλά δεν είναι και πολύ τζιπ !! δε θα το έλεγα τοπογραφικό αμάξι
Βασικα οσο τζιπ ειναι το terios το ιδιο ειναι και το sx4/sedici,απο την στιγμη που λειπουν τα αργα και το υψος ειναι παρομοιο, το μονο που κανει παραπανω τζιπ το τεριος ειναι το σχημα.
Προσφατα αγορασε ο πατερας μου το sedici(το sx4 δηλαδη με τα σηματα της fiat)και επειδη ειχαμε για 15 χρονια niva και το χουμε το μικροβιο του off-road το τεσταραμε αρκετα και δεν αντιμετοπησαμε κανενα προβλημα ουτε σε αμμο ουτε σε νεροφαγωματα ουτε σε λασπουρια το μονο που χρειαζεται(και γενικοτερα στα suv)ειναι προσοχη στον συμπλεκτη λογω ελειψης αργων και προσοχη στους προβολους.
Κατα τα αλλα στον δρομο εχει συμπεριφορα κουρσας και καιει 7,2 λιτρα στα 100.Καμμία σχέση το sx4 με το τεριος στα εκτος δρομου φίλε μου...Πέρα από προσωπική εμπειρία στο Καρπενήσι όπου ήμουνα όλο το χρόνο περσυ(εγώ έχω το τεριος, ο γειτονας μου το sx4), θα στο θέσω και από καθαρά τεχνική άποψη:
- Τι σχέση έχει το σύστημα τετρακίνησης του τεριος(τρία διαφορικά με δυνατότητα κλειδώματος του κεντρικού και πίσω με LSD) με τον συνεκτικό συμπλέκτη?
- Τι σχέση έχει η αντοχή του συμπλέκτη του τεριος με τον αντίστοιχο του SX4?
- Τι σχέση έχει το ύψος από το έδαφος του τεριος με το αντίστοιχο ύψος του σουζουκι?
- Τι σχέση έχει ο λόγος μετάδοσης της πρώτης ταχύτητας των 2 οχημάτων?( με άλλα λόγια, η πρώτη ταχύτα στον τερη είναι πολύ πιο κοντή απο του σουζουκι)
- Τι σχέση έχουν οι γωνίες προσεγγισης, ράμπας και αναχώρησης(όλα βασικότατα στην κίνηση εκτός δρόμου) των δύο οχημάτων?
Στο ερώτημα του φίλου μας για το ποιο να επιλέξει, θα του μεταφέρω την άποψη καλού φίλου τοπογράφου από το τεριος κλαμπ, ο οποίος δηλώνει ότι το τεριος με ένα καλό σετ ελαστικών ΛΑΣΠΗΣ καλύπτει το 90% των αναγκών ενός τοπογράφου και το ότι το ιδανικό αυτοκίνητο για έναν τοπογράφο είναι το ντιφεντερ....
1)Tα 3 διαφορικα τα εχω ζησει απο την καλη και την αναποδη,σου δινουν την δυνατοτητα να κινεισαι εντος δρομου τετρακινητος συν το οτι σε κινηση υπο γωνια και χιονη η λασπη το αυτοκινητο δεν ειναι τοσο αποτομο οσο ενα αυτοκινητο με μπλοκαρισμενο το κεντρικο.Σε ολες τις αλλες περιπτωσεις πρεπει να χεις μπλοκαρισμενο το κεντρικο.
Ο συνεκτικος συμπλεκτης κανει αυτοματα την μεταφορα ροπης στον πισω αξονα συν το οτι μπλοκαρει και σε 50-50.
2)Δεν ξερω για την αντοχη του συμπλεκτη του τεριος που μπορει να ειναι μεγαλυτερη απο του sx4 αλλα αν μου δωσεις το τεριος να το παω εκει που πηγαινα το Niva σιγουρα θα καει γιατι ακομα και 40 να βγαζει η πρωτη ειναι διπλασια ταχυτητα απο την αργη πρωτη των πραγματικων τζιπ.
3)Ειναι 1 εκατοστο πιο ψηλο απο το sx4
5)Eκει οντος υπερτερει το teriosΣυνολικα το Terios θα ειναι καλυτερο εκτος απο οτι το sx4 αλλα σε καμια περιπτωση σε μεγαλο βαθμο και σε καμια περιπτωση δεν εχει πραγματικες ικανοτητες τζιπ αλλωστε suv ειναι.
Φιλος μου πολιτικος μηχανικος που εκτελει και χρεη τοπογραφου εχει αλλαξει 2 jimny μεχρι τωρα,στο δευτερο που εχει αλλαγμενη αναρτηση και ελαστικα κινειται αξιοπρεπως εντος δρομου.
Και ο λογος που προτεινω το sx4 εναντι του terios ειναι οτι κινειται πολυ καλυτερα και πιο οικονομικα στην ασφαλτο συν το οτι εχει και χαμηλοτερο κοστος κτησης.
-
Καλησπέρα και απο μένα.Χαίρομαι που καταλήξαμε απο το 'οσο τζιπ είναι το Terios τόσο είναι και το sx4/sedici' στο οτι το terios είναι καλύτερο εκτός.Αρχικά το Τerios πλασάρεται ως ATV και τέτοιο είναι και ας μην έχει αργά.Η γενίκευση οσα δεν έχουν αργά είναι ίδια είναι αβάσιμη και τα freelander 2 range rover evoque haldex έχουν αλλά δεν είναι ίδια με το sx4/sedici!!.Eν προκειμένω το terios διαθέτει αρκετά μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων τουλάχιστον πίσω ενώ τα δίδυμα έχουν ασφάλτινο set up.Οποτε οταν ο χωματόδρομος γίνει κακοτράχαλος θα ζοριστούν πολύ αν φυσικά περάσουν ενα νεροφάγωμα προσθέστε και τη γωνία προσέγγισης Τerios 38 μοίρες sx4 17(ανύπαρκτη).Τέλος έγινε διέλευση απο υδάτινο κώλυμα 50 εκ απο terios(μαμα) χώρις να μπει σταγόνα στην καμπίνα.Με sx4-sedici τι θα γινόταν?
-
Ο χρήστης trail-rated έγραψε:
Καλησπέρα και απο μένα.Χαίρομαι που καταλήξαμε απο το 'οσο τζιπ είναι το Terios τόσο είναι και το sx4/sedici' στο οτι το terios είναι καλύτερο εκτός.Αρχικά το Τerios πλασάρεται ως ATV και τέτοιο είναι και ας μην έχει αργά.Η γενίκευση οσα δεν έχουν αργά είναι ίδια είναι αβάσιμη και τα freelander 2 range rover evoque haldex έχουν αλλά δεν είναι ίδια με το sx4/sedici!!.Eν προκειμένω το terios διαθέτει αρκετά μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων τουλάχιστον πίσω ενώ τα δίδυμα έχουν ασφάλτινο set up.Οποτε οταν ο χωματόδρομος γίνει κακοτράχαλος θα ζοριστούν πολύ αν φυσικά περάσουν ενα νεροφάγωμα προσθέστε και τη γωνία προσέγγισης Τerios 38 μοίρες sx4 17(ανύπαρκτη).Τέλος έγινε διέλευση απο υδάτινο κώλυμα 50 εκ απο terios(μαμα) χώρις να μπει σταγόνα στην καμπίνα.Με sx4-sedici τι θα γινόταν?+1
-
Ο χρήστης turbo rabitt έγραψε:
Καλησπέρα και απο μένα.Χαίρομαι που καταλήξαμε απο το 'οσο τζιπ είναι το Terios τόσο είναι και το sx4/sedici' στο οτι το terios είναι καλύτερο εκτός.Αρχικά το Τerios πλασάρεται ως ATV και τέτοιο είναι και ας μην έχει αργά.Η γενίκευση οσα δεν έχουν αργά είναι ίδια είναι αβάσιμη και τα freelander 2 range rover evoque haldex έχουν αλλά δεν είναι ίδια με το sx4/sedici!!.Eν προκειμένω το terios διαθέτει αρκετά μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων τουλάχιστον πίσω ενώ τα δίδυμα έχουν ασφάλτινο set up.Οποτε οταν ο χωματόδρομος γίνει κακοτράχαλος θα ζοριστούν πολύ αν φυσικά περάσουν ενα νεροφάγωμα προσθέστε και τη γωνία προσέγγισης Τerios 38 μοίρες sx4 17(ανύπαρκτη).Τέλος έγινε διέλευση απο υδάτινο κώλυμα 50 εκ απο terios(μαμα) χώρις να μπει σταγόνα στην καμπίνα.Με sx4-sedici τι θα γινόταν?
+1
Παντως συνεχιζω να υποστηριζω οτι το terios δεν ειναι πραγματικο τζιπ αλλα απο το suv το πιο χωματινο(πως λεγανε καποτε το rav το gti των suv κατι τετοιο)και οτι χωρις αργα δεν πας και πολυ μακρια.
Επιπλεον οι εκτος δρομου ικανοτητες που προσφερει δεν ειναι τοσο παραπανω καλυτερες ωστε να συμβιβαστεις με την μεγαλυτερη τιμη κτησης,το πολυ ξεπερασμενο εσωτερικο ,την χειροτερη οδικη συμπεριφορα ,παραπανω θορυβο ,χειροτερους χωρους(εγω που ειμαι 1,90 δεν ειχα τοσο ιδιαιτερο προβλημα αλλα ο πατερας μου που ειναι 1,90 και 30 κιλα πανω δεν του αρεσε καθολου) και ισως και την καταναλωση.
Terios ή Duster ή .... ;