-
Καλησπέρα!
Θα ήθελα να ακούσω την γνώμη σας για την αγορά ενός νέου αυτοκινήτου πόλης, diesel στην κατηγορία των 1400cc, και τιμή περίπου στα 13000-14000.Έχει γίνει test drive στα:
- astra diesel: πολύ καλές επιδόσεις (αν και ο κινητήρας του ακούγεται αρκετά στη λειτουργία αν ήταν κρύος πριν), γενικά αξιόπιστη εταιρία, πολύ μεγάλη τιμή
- hyundai i20 1400cc: πολύ καλά χαρακτηριστικά, τα περιλαμβάνει σχεδόν όλα.
- c3 1400 hdi diesel: ο κινητήρας του δεν είναι όπως των παραπάνω, αλλά το αμάξι έχει πολύ καλύτερο design, και τιμή περίπου ίδια με το i20.
Για τις υπόλοιπες μάρκες, μάλλον το κόστος αγοράς βγαίνει αρκετά παραπάνω...
Έτσι, το ερώτημα είναι ή το i20 ή το c3, και μάλλον για το c3.Εσείς τι θα προτίνατε;; Θα ήταν καλό αν γινόταν μια σύγκριση σε χαρ/κα, ασφάλεια, service, αξιοπιστία.
Ευχαριστώ!
-
Καλησπέρα!
Θα ήθελα να ακούσω την γνώμη σας για την αγορά ενός νέου αυτοκινήτου πόλης, diesel στην κατηγορία των 1400cc, και τιμή περίπου στα 13000-14000.Έχει γίνει test drive στα:
- astra diesel: πολύ καλές επιδόσεις (αν και ο κινητήρας του ακούγεται αρκετά στη λειτουργία αν ήταν κρύος πριν), γενικά αξιόπιστη εταιρία, πολύ μεγάλη τιμή
- hyundai i20 1400cc: πολύ καλά χαρακτηριστικά, τα περιλαμβάνει σχεδόν όλα.
- c3 1400 hdi diesel: ο κινητήρας του δεν είναι όπως των παραπάνω, αλλά το αμάξι έχει πολύ καλύτερο design, και τιμή περίπου ίδια με το i20.
Για τις υπόλοιπες μάρκες, μάλλον το κόστος αγοράς βγαίνει αρκετά παραπάνω...
Έτσι, το ερώτημα είναι ή το i20 ή το c3, και μάλλον για το c3.Εσείς τι θα προτίνατε;; Θα ήταν καλό αν γινόταν μια σύγκριση σε χαρ/κα, ασφάλεια, service, αξιοπιστία.
Ευχαριστώ!
-
Καλησπέρα!
Θα ήθελα να ακούσω την γνώμη σας για την αγορά ενός νέου αυτοκινήτου πόλης, diesel στην κατηγορία των 1400cc, και τιμή περίπου στα 13000-14000.Έχει γίνει test drive στα:
- astra diesel: πολύ καλές επιδόσεις (αν και ο κινητήρας του ακούγεται αρκετά στη λειτουργία αν ήταν κρύος πριν), γενικά αξιόπιστη εταιρία, πολύ μεγάλη τιμή
- hyundai i20 1400cc: πολύ καλά χαρακτηριστικά, τα περιλαμβάνει σχεδόν όλα.
- c3 1400 hdi diesel: ο κινητήρας του δεν είναι όπως των παραπάνω, αλλά το αμάξι έχει πολύ καλύτερο design, και τιμή περίπου ίδια με το i20.
Για τις υπόλοιπες μάρκες, μάλλον το κόστος αγοράς βγαίνει αρκετά παραπάνω...
Έτσι, το ερώτημα είναι ή το i20 ή το c3, και μάλλον για το c3.Εσείς τι θα προτίνατε;; Θα ήταν καλό αν γινόταν μια σύγκριση σε χαρ/κα, ασφάλεια, service, αξιοπιστία.
Ευχαριστώ!
-
Σούπερ μίνι (i20, c3) και μικρομεσαίο (astra) και με κινητήρα 1400 εγώ δεν τα λέω αυτοκίνητα πόλης αλλά όπως σου αρέσει εσένα. Απλά με τέτοια αρχή μπορεί να σου προταθεί το μεγαλύτερο μέρος της ελληνικής αγοράς... Αν και το όριο τιμής βασικά θα σου κόψει τα μικρομεσαία όπως μάλλον ήδη έχεις καταλάβει αλλά με το να το αναφέρεις απλά μπερδεύεις.
Ποιες οι ανάγκες και οι προτιμήσεις σου, τι θέλεις από αυτό το αυτοκίνητο;; Θέλεις 5 πόρτες, θέλεις χώρους, θέλεις οδική συμπεριφορά, ποιότητα κύλισης, επιδόσεις, χαμηλή κατανάλωση..... και με ποια σειρά;;
-
Από μένα με το όριο τιμής που βάζεις corsa 1.3 95 και clio 1.5 με 90 ή 105 κατά προτίμηση το 2ο, αν και φεύγει ελαφρά πάνω σε τιμή από τα 14 το 105άρι.
To Astra με τον 1.3 το βρίσκω λίγο, γιατί είναι και μεγάλο και βαρύ και έχει μακρυές σχέσεις στα κιβώτια.
-
Εγώ θα διάλεγα το astra!το καινούργιο αμάξωμα είναι απίστευτα όμορφο.¨οσον αφορά τις επιδόσεις δεν νομίζω να περιμένεις και πολλά από ενα 1,4 ντίζελ..
-
Ο χρήστης pointer έγραψε:
Εγώ θα διάλεγα το astra!το καινούργιο αμάξωμα είναι απίστευτα όμορφο.¨οσον αφορά τις επιδόσεις δεν νομίζω να περιμένεις και πολλά από ενα 1,4 ντίζελ..Το astra με μήκος 4,45 μέτρα και 1400+ κιλά το ντίζελ δεν το λες και αυτοκίνητο πόλης.Ασε που με τα 95 άλογα και με το τέτοιο βάρος θα σέρνεται .Μακράν τα 3 φθηνότερα μικρά ντίζελ αυτή τη στιγμή είναι το hyundai i20 1.4 crdi(στο car.gr μιλάνε για καινούρια με τις προσφορές 11540€ ),citroen c3 1.4 hdi attraction(11840€),dacia sandero 1.5 dci laureate(11550€).Aπό αυτά προτιμώ το hyundai λόγω μοτέρ(90ps & 22,4 ροπή) και μετάδοσης(6άρι κιβώριο) και επειδή είναι ένα ολοκληρωμένο,αν και χαμηλών τόνων σχεδιαστικά,μικρό με στάνταρ esp.Μετά γύρω στα 14000€(2000€ παραπάνω δηλαδή) βγαίνουν τα fiat punto 1.3 85ps mtj με 0€ τέλη,το corsa ecoflex και αυτό με 0 τέλη,chevrolet aveo 1.3 95ps & renault clio 1.5 dci energy.
-
όντως έχετε δίκαιο ότι το astra ανήκει σε μια μεγαλύτερη κατηγορία, και άρα το αμάξι θα το προσδιόριζα ως super-mini.
@onyx: ποιο θα προσδιόριζες ως αυτοκίνητο πόλης;
με 'πόλης' εννοώ κατά κόρον ένα αυτοκίνητο για καθημερινές μετακινήσεις μέσα στα όρια της πόλης, επομένως είναι επιθυμητή πρώτα η ασφάλεια, η χαμηλή κατανάλωση, 5θυρο, και χώρους όσους έχει ένα super-mini.για το astra, πάρα πολύ καλό αλλά έχει υψηλή τιμή (και θόρυβο εσωτερικά, συγκριτικά πάντα).
σχετικά με το clio, έχω ακούσει καλά λόγια αλλά δεν θα το διάλεγα προσωπικά λόγω εμφάνισης (σε σχέση με τα υπόλοιπα). εντύπωση, βέβαια, μου κάνει το ότι δεν συζητιέται πολύ το i20, παρά το γεγονός ότι προσφέρει όλα όσα προσφέρουν τα αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίας που είναι πιο ακριβά (και έχει και 22κ ροπή)... να είναι η εταιρία που δεν την προτιμάει ο κόσμος; να είναι το αμάξωμα διαφορετικό απο τις ευρωπαϊκές γραμμές;...υπάρχει κάποιος με citroen να μας πει γενικά πώς είναι από αξιοπιστία ηλεκτρονικών τα καινούργια μοντέλα;
ευχαριστώ!
-
Ο χρήστης paul4215 έγραψε:
όντως έχετε δίκαιο ότι το astra ανήκει σε μια μεγαλύτερη κατηγορία, και άρα το αμάξι θα το προσδιόριζα ως super-mini.
@onyx: ποιο θα προσδιόριζες ως αυτοκίνητο πόλης;
με 'πόλης' εννοώ κατά κόρον ένα αυτοκίνητο για καθημερινές μετακινήσεις μέσα στα όρια της πόλης, επομένως είναι επιθυμητή πρώτα η ασφάλεια, η χαμηλή κατανάλωση, 5θυρο, και χώρους όσους έχει ένα super-mini.για το astra, πάρα πολύ καλό αλλά έχει υψηλή τιμή (και θόρυβο εσωτερικά, συγκριτικά πάντα).
σχετικά με το clio, έχω ακούσει καλά λόγια αλλά δεν θα το διάλεγα προσωπικά λόγω εμφάνισης (σε σχέση με τα υπόλοιπα). εντύπωση, βέβαια, μου κάνει το ότι δεν συζητιέται πολύ το i20, παρά το γεγονός ότι προσφέρει όλα όσα προσφέρουν τα αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίας που είναι πιο ακριβά (και έχει και 22κ ροπή)... να είναι η εταιρία που δεν την προτιμάει ο κόσμος; να είναι το αμάξωμα διαφορετικό απο τις ευρωπαϊκές γραμμές;...υπάρχει κάποιος με citroen να μας πει γενικά πώς είναι από αξιοπιστία ηλεκτρονικών τα καινούργια μοντέλα;
ευχαριστώ!
Ποιος σου είπε ότι δεν προτιμάει ο κόσμος τα hyundai.Αυτή τη στιγμή στο α'τρίμηνο του 2012 αν δεις στο seaa.gr θα διαπιστώσεις ότι στην πρώτη δεκάδα των πωλήσεων από όλες τις κατηγορίες είναι και το i20 και το i10 .Απλά να σου αναφέρω τεχνικά χαρακτηριστικά c3-i20.70 άλογα έναντι 90,17 κιλά ροπή έναντι 22,4,και 5άρι με μακριες σχέσεις έναντι 6αριού με σωστή κλιμάκωση.Μεταξύ των 2 προτιμώ το i20.Μπορείς να δεις και για twingo 1.5 dci dynamic(με τις προσφορες κάνει γύρω στα 12500€ και έχει και 0 τέλη).Το ομόρφυναν πολύ με το f/l.To astra με τίποτα 1.3,θα σέρνεται είναι πολύ βαρύ.Το μοτέρ που του ταιριάζει είναι το 1.7 ecoflex που πάει κάπου στα 22000€+ .
-
Ο χρήστης paul4215 έγραψε:
όντως έχετε δίκαιο ότι το astra ανήκει σε μια μεγαλύτερη κατηγορία, και άρα το αμάξι θα το προσδιόριζα ως super-mini.
@onyx: ποιο θα προσδιόριζες ως αυτοκίνητο πόλης;
με 'πόλης' εννοώ κατά κόρον ένα αυτοκίνητο για καθημερινές μετακινήσεις μέσα στα όρια της πόλης, επομένως είναι επιθυμητή πρώτα η ασφάλεια, η χαμηλή κατανάλωση, 5θυρο, και χώρους όσους έχει ένα super-mini.Δεν έχει σημασία που το προσδιορίζεις εσύ, στην Ελλάδα το άστρα δεν είναι σούπερ μίνι αλλά μια κατηγορία παραπάνω που τη λέμε μικρομεσαίο. Σούπερ μίνι είναι τα i20, C3, Clio, Polo, Colt, Micra, Mazda2, Fiesta, Ibiza, Punto, Jazz, Sirion, Swift, Yaris, 207, Mini. Τα οποία πλέον φτάνουν και ξεπερνάνε τα 4 μέτρα (που ήταν τα μικρομεσαία παλιά! ) και μπορούν άνετα να αποτελέσουν το μοναδικό αυτοκίνητο μιας οικογένειας. Χωράνε 4-5 επιβάτες και κάποιες αποσκευές και μπορούν να κάνουν ταξίδια με πολύ λίγους συμβιασμούς. (τα πιο μικρά από αυτά παίζουν ανάμεσα στην πιο μικρή κατηγορία και αυτήν)
Πόλης θεωρώ τα μικρότερα από αυτά πχ i10/Ατος, Twingo, Seicento, Κα, 500, 107/C1/Aygo κλπ και iQ, Smart. Αυτά είναι τα πόλης, ελαφριά, οικονομικά, μικρά, συχνά μόνο 3πορτα, παρκάρουν εύκολα αλλά οι χώροι είναι λίγοι για ανθρώπους και ακόμα λιγότεροι για αποσκευές και τα ταξίδια προϋποθέτουν πιο σημαντικούς συμβιβασμούς.
Φυσικά αν είσαι πολύτεκνος κι έχεις 5 παιδιά και θέλεις να κινείσαι μόνο στην πόλη πχ στο κολυμβητήριο θέλεις πολυμορφικό ή μεγάλο αυτοκίνητο... Οπότε άσχετα για ποιους λόγους αν εσύ θέλεις χώρους όσους έχει ένα σούπερ-μίνι τότε βέβαια δε σου φτάνει το μικρό, θέλεις σούπερ μίνι! Και αν σαν σουπερ μίνι εννοείς το μικρομεσαίο τότε θές μικρομεσαίο.... ή Honda Jazz και Mercedes Aclass που αν και σούπερ μίνι έχουν χώρους παραπάνω. -
πιστευω ο λογος που θελουν να αγορασουν καποιοι ενα οικονομικο αυτοκινητο ντιζελ ειναι για να σερνεται οικονομικα το αυτοκινητο. οι επιδοσεις οταν πας για οικονομια ειναι σε δευτερη μοιρα. βεβαια για επιδοσεις ουτε λογος γιατι αμα κρινω απο το κορσα εκοφλεξ και το χιουνται αι10 ντιζελ μια χαρα τραβανε που τα εχω οδηγησει.
το αι20 ντιζελ πριν καταληξω στο κορσα μου το εδινε 12.700 τελική με μεταλλικο χρωμα,και δωρο οτι του ζητησα κοτσαδορο, σχαρα οροφης και προβολεις ομίχλης.
τωρα συμφερει να αγορασεις κατι μεταξυ αι20 και σε3 που ειναι στα ιδια λεφτα. δεν αξιζει να δινεις παραπανω λεφτα οταν θες να κανεις οικονομια. και αι10 δεν γνωριζει αν ειναι αρκετα φθηνοτερο απο αι20.
εχω παθει πλακα με την καταναλωση. με ελαφρυ ποδι το κορσα πολυ λιγο εθνικη και το υπολοιπο επαρχιακος δρομος και μεσα πολη καμια 20αρια χλμ συνολικα χλμ180 και κοστος 9ευρω!!!
-
Προσωπικά θα έπαιρνα αυτό:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2030124/
Θεωρείται κορυφαία επιλογή στην κατηγορία του και με πολύ καλή τιμή. Εξάρι κιβώτιο (βασικό), δυνατό και ροπάτο μοτέρ, πλήρως εξοπλισμένο, αρκετά ευρύχωρο. Μοναδικό του μείον η επικείμενη αλλαγή μοντέλου. Εναλλακτικά υπάρχει και αυτό:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2228281/
Εάν σε ενδιαφέρει το c3, θα σου πρότεινα το 1600άρι μοτέρ. Η τιμή του είναι 13.700€ (με απόσυρση και τις εκπτώσεις της citroen) συν πινακίδες, χρώμα κ.λπ. για την έκδοση eco-chic, που είναι και η πιο πλούσια για το συγκεκριμένο μοτέρ. 90 άλογα, 230 nm ροπή, 0 τέλη κυκλοφορίας.
Astra diesel 1.300=τρελός τάφος. Έχει εταιρικό τέτοιο γνωστός και έχω ακούσει τα χειρότερα. Εάν η χώρα μας είχε μόνο αυτοκινητοδρόμους θα σου έλεγα ok (βάζω 5η και πάω με 140 χλμ./ώρα σταθερά), αλλά δυστυχώς δεν είναι έτσι...
Το i20 δείχνει ελκυστικό, τόσο λόγω τεχνικών χαρακτηριστικών, όσο και λόγω τιμής... Εάν σου αρέσει εμφανισιακά (περί ορέξεως κολοκυθόπιτα), πιστεύω πως είναι καλή επιλογή.
-
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις!!
Έτσι είναι, για ένα οικονομικό αυτοκίνητο πόλης πρώτα έρχεται η κατανάλωση και μετά οι επιδόσεις.
Επίσης το kia picanto είναι καλό, μόνο που δεν βγαίνει έκδοση με diesel...
Το toyota yaris d4d είναι επίσης πολύ καλό, αλλά ανεβαίνει αρκετά η τιμή (εκτός κι αν πρόκειται να βάλουν κάποια προσφορά)Άρα έχουμε τα i20 και c3. Για το i20 βγαίνει καινούργιο μοντέλο σύντομα, και άρα επιρρεάζεται και η μεταπωλητική του αξία.
Έτσι, θα με ενδιέφεραν κάποιες τελευταίες ερωτήσεις για το c3:- τελικά ποιο έτος βγήκε το μοντέλο; ισχύει ότι το 9 ήταν η πρώτη του εκδοχή, αλλά τώρα το διαφημίζουν ως καινούργιο λόγω του νέου κινητήρα diesel?
- ο νέος κινητήρας είναι ο hdi ή ο e-hdi?
- από ότι έχετε ακούσει και γνωρίζεται, τα νέα citroen είναι αξιόπιστα γενικά;
thanks!
-
Ο χρήστης paul4215 έγραψε:
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις!!
Έτσι είναι, για ένα οικονομικό αυτοκίνητο πόλης πρώτα έρχεται η κατανάλωση και μετά οι επιδόσεις.
Επίσης το kia picanto είναι καλό, μόνο που δεν βγαίνει έκδοση με diesel...
Το toyota yaris d4d είναι επίσης πολύ καλό, αλλά ανεβαίνει αρκετά η τιμή (εκτός κι αν πρόκειται να βάλουν κάποια προσφορά)Άρα έχουμε τα i20 και c3. Για το i20 βγαίνει καινούργιο μοντέλο σύντομα, και άρα επιρρεάζεται και η μεταπωλητική του αξία.
Έτσι, θα με ενδιέφεραν κάποιες τελευταίες ερωτήσεις για το c3:- τελικά ποιο έτος βγήκε το μοντέλο; ισχύει ότι το 9 ήταν η πρώτη του εκδοχή, αλλά τώρα το διαφημίζουν ως καινούργιο λόγω του νέου κινητήρα diesel?
- ο νέος κινητήρας είναι ο hdi ή ο e-hdi?
- από ότι έχετε ακούσει και γνωρίζεται, τα νέα citroen είναι αξιόπιστα γενικά;
thanks!
Το c3 όντως βγήκε το 2009(προς τα τέλη του 2009).Aρα σε κανένα εξάμηνο(προς το 2013) και αυτό facelift θα έχει.Το e-hdi είναι η πιο καινούρια εκδοχή επειδή έχει και start-stop και δεν πληρώνει τέλη(co2
-
καλή ανάλυση για τις τιμές
ερώτηση: όταν λένε του δίνουν νέα όψη, εννοούν κρατάνε ίδια τα ηλεκτρονικά/μηχανικά, και αλλάζουν μόνο κινητήρα και λίγο τις γραμμές του αμαξώματος;.. υπάρχει μέγαλη διαφορά στην καινούργια έκδοση όσον αφορά ασφάλεια και επιδόσεις του αυτοκινήτου;.. -
Ο χρήστης paul4215 έγραψε:
καλή ανάλυση για τις τιμές
ερώτηση: όταν λένε του δίνουν νέα όψη, εννοούν κρατάνε ίδια τα ηλεκτρονικά/μηχανικά, και αλλάζουν μόνο κινητήρα και λίγο τις γραμμές του αμαξώματος;.. υπάρχει μέγαλη διαφορά στην καινούργια έκδοση όσον αφορά ασφάλεια και επιδόσεις του αυτοκινήτου;..Σε ένα facelift δεν αλλάζουν και πολλά,απλά γίνεται ένα φρεσκάρισμα αισθητικά για να ξανατονωθεί το ενδιαφέρον για το εκάστοτε μοντέλο.Μηχανικά δεν υπάρχουν σχεδόν ποτέ αλλαγές,ούτε αλλάζει κάτι σε ασφάλεια παθητική ή ενεργητική(έχει στάνταρ έτσι και αλλιώς esp το i20)ίσως να προσθέτουν κανένα start-stop για να μειώνουν τους ρύπους.Οι αναρτήσεις δεν αλλάζουν,ούτε το πάτωμα.Απλά στο facelift του i20 είπαν πως θα προστεθούν 2 μοτέρ.Το 1,1 diesel του rio με το οποίο δεν θα πληρώνει τέλη(αλλά θα είναι ψιλοαργό) και ο καινούριος 1.2 turbo βενζίνη του ομίλου κια-hyundai.
-
Συχνά διορθώνονται μικρά προβληματάκια. Αλλάζουν ρυθμίσεις,εξοπλισμό ή και κινητήρα.
-
thx!
το start-stop πηγαίνει πακέτο με αυτόματο κιβώτιο ή μπορεί να μπεί σε οποιονδήποτε κινητήρα;.. όντως συμφέρει ή πρέπει συνεχώς να κάνει κάνει για να κάνει start? -
Αν το αμάξι μου είχε start-stop θα το είχα συνεχώς απενεργοποιημένο.
Στις διαδρομές που κάνω, τα φανάρια έχουν ελάχιστη διάρκεια και οι στάσεις είναι πάρα πολύ συχνές αλλά κι αυτές έχουν ελάχιστη διάρκεια.Σε τέτοιες συνθήκες ούτε οικονομία κάνει και αυξάνει τις φθορές.
-
Ο χρήστης paul4215 έγραψε:
thx!
το start-stop πηγαίνει πακέτο με αυτόματο κιβώτιο ή μπορεί να μπεί σε οποιονδήποτε κινητήρα;.. όντως συμφέρει ή πρέπει συνεχώς να κάνει κάνει για να κάνει start?Το αντίθετο. Πιο εύκολα συνυπάρχει με κοινό κιβώτιο. Όταν βάλεις νεκρά και αφήσεις το συμπλέκτη σβήνει. Μόλις πατήσεις συμπλέκτη για να βάλεις πρώτη ανάβει.
Με το αυτόματο δεν κάνεις κάτι με το κιβώτιο οπότε δεν ξέρει αν απλά σταμάτησες σε διασταύρωση ή σε φανάρι. Νομίζω υπάρχει πια και για κάποια αυτόματα αλλά δεν ξέρω τι πρέπει να κάνεις για να καταλάβει το φανάρι.
Αγορά νέου αυτοκινήτου diesel