-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Νομική Προστασία έχει, απλώς την πληρώνεις εξτρά. Απλώς μετά μειώνεται κάπως η διαφορά (πάει γύρω στο 200άρικο! ).35 ευρώ τον χρόνο πρέπει να είναι...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Νομική Προστασία έχει, απλώς την πληρώνεις εξτρά. Απλώς μετά μειώνεται κάπως η διαφορά (πάει γύρω στο 200άρικο! ).
35 ευρώ τον χρόνο πρέπει να είναι...
Σωστος ο drdino
Ειστε σιγουροι για αυτα? Γιατι η δικια μου Interamerican (η οποια ομως ειναι παλαιο προγραμμα, του 2005), εχει κ νομικη προστασια κ προστασια b/m. Ειδικα το τελευταιο πρεπει να το εχουν ΟΛΕΣ οι γνωστες μεσαιες/μεγαλες εταιριες.
Aλλο 'πακετο' το Anytime, αλλο το 'extra' (που πιθανον εχεις) της Interamerican.
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Όπως είναι προφανές , δεν αναφέρομαι στην φερεγγυότητα αλλά στις διαδικασίες και στον τρόπο που έχει επιλέξει να προωθήσει τις ασφαλιστικές συμβάσεις της .
Ο διαμεσολαβητής δεν μπορεί να αντικατασταθεί από ένα τηλεφωνικό κέντρο . Η τριγωνική σχέση Πελάτη-Διαμεσολαβητή-Εταιρείας πρέπει να έχει σημείο ισορροπίας .Διαμεσολαβητής ΔΕΝ υπάρχει. Υπάρχει ο Ασφαλιστικός συμβουλος που κατευθύνει, ενημερώνει και πουλά... και απο εκει και πέρα σε ασφαλιστικό συμβάν αυτος που ειναι υποχρεος και σε εξυπηρετεί ειναι η Ασφαλιστική Εταιρία. Γιατί να βάλω κάποιον ενδιάμεσο? Αν χρειάζεται ενδιάμεσος (σαν να λέμε βύσμα στο δημόσιο) προφανώς η εταιρία ειναι μπανανία.
Ο Ασφαλιστικός συμβουλος που θέλει να το παίζει συμπαραστάτης, ολιγον πραγματογνώμων, ολιγον τροχαίος, ολίγον δικηγόρος ειναι Ελληνική εφεύρεση/παρατυπία. Πουθενα στην Ευρώπη δεν λειτουργουν έτσι και παντου στην Ευρώπη ολα γίνονται με ενα τηλεφώνημα στο call center δεκαετίες τώρα...
Διορθώστε με αν έχω λάθος...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Όπως είναι προφανές , δεν αναφέρομαι στην φερεγγυότητα αλλά στις διαδικασίες και στον τρόπο που έχει επιλέξει να προωθήσει τις ασφαλιστικές συμβάσεις της .
Ο διαμεσολαβητής δεν μπορεί να αντικατασταθεί από ένα τηλεφωνικό κέντρο . Η τριγωνική σχέση Πελάτη-Διαμεσολαβητή-Εταιρείας πρέπει να έχει σημείο ισορροπίας .Διαμεσολαβητής ΔΕΝ υπάρχει. Υπάρχει ο Ασφαλιστικός συμβουλος που κατευθύνει, ενημερώνει και πουλά... και απο εκει και πέρα σε ασφαλιστικό συμβάν αυτος που ειναι υποχρεος και σε εξυπηρετεί ειναι η Ασφαλιστική Εταιρία. Γιατί να βάλω κάποιον ενδιάμεσο? Αν χρειάζεται ενδιάμεσος (σαν να λέμε βύσμα στο δημόσιο) προφανώς η εταιρία ειναι μπανανία.
Ο Ασφαλιστικός συμβουλος που θέλει να το παίζει συμπαραστάτης, ολιγον πραγματογνώμων, ολιγον τροχαίος, ολίγον δικηγόρος ειναι Ελληνική εφεύρεση/παρατυπία. Πουθενα στην Ευρώπη δεν λειτουργουν έτσι και παντου στην Ευρώπη ολα γίνονται με ενα τηλεφώνημα στο call center δεκαετίες τώρα...
Διορθώστε με αν έχω λάθος...
Νόμος 1569/85, τα πρόσωπα που ασκούν την διαμεσολάβηση στις συμβάσεις ιδιωτικής ασφάλισης είναι ο ασφ.πράκτορας, ο ασφ. σύμβουλος, ο μεσίτης ασφαλίσεων και ο συντονιστής ασφ. συμβούλων.Όλοι οι παραπάνω χαρακτηρίζονται σαν διαμεσολαβητές.
Πάλι σύμφωνα με τον ίδιο νόμο, οι ασφαλιστικοί πράκτορες είναι υποχρεωμένοι να παρέχουν οποιαδήποτε αναγκαία συνδρομή ΚΑΙ κατά τη διάρκεια της ασφαλιστικής σύμβασης ΚΑΙ ιδιαίτερα μετά την επέλευση της ασφαλιστικής περίπτωσης.
Με αυτό νομίζω ότι λύνουμε το θέμα του διαμεσολαβητή.
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Όπως είναι προφανές , δεν αναφέρομαι στην φερεγγυότητα αλλά στις διαδικασίες και στον τρόπο που έχει επιλέξει να προωθήσει τις ασφαλιστικές συμβάσεις της .
Ο διαμεσολαβητής δεν μπορεί να αντικατασταθεί από ένα τηλεφωνικό κέντρο . Η τριγωνική σχέση Πελάτη-Διαμεσολαβητή-Εταιρείας πρέπει να έχει σημείο ισορροπίας .Διαμεσολαβητής ΔΕΝ υπάρχει. Υπάρχει ο Ασφαλιστικός συμβουλος που κατευθύνει, ενημερώνει και πουλά... και απο εκει και πέρα σε ασφαλιστικό συμβάν αυτος που ειναι υποχρεος και σε εξυπηρετεί ειναι η Ασφαλιστική Εταιρία. Γιατί να βάλω κάποιον ενδιάμεσο? Αν χρειάζεται ενδιάμεσος (σαν να λέμε βύσμα στο δημόσιο) προφανώς** η εταιρία ειναι μπανανία.**
Ο Ασφαλιστικός συμβουλος που θέλει να το παίζει συμπαραστάτης, ολιγον πραγματογνώμων, ολιγον τροχαίος, ολίγον δικηγόρος ειναι Ελληνική εφεύρεση/παρατυπία. Πουθενα στην Ευρώπη δεν λειτουργουν έτσι και παντου στην Ευρώπη ολα γίνονται με ενα τηλεφώνημα στο call center δεκαετίες τώρα...
Διορθώστε με αν έχω λάθος...
Το θέμα δεν είναι αν κάνεις λάθος , που κάνεις 100%
αλλά ο τρόπος που το υπερασπίζεις. Τόσο κάθετος για ένα λάθος . Γιατί ?
Αν έχεις αμφιβολία , απλά ρώτα, και εμείς οι δήθεν ασφαλιστικοί , ντεμέκ σύμβουλοι , διαμεσολαβητές, θα σου απαντήσουμε όπως κάνουμε εδώ και καιρό .
Και το αστείο είναι ότι αφού μας έχεις περάσει γενεές 14 , μετά ρωτάς αν κάνεις λάθος ?**Προεδρικό Διάταγμα 190/2006 **
«Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2002/92/Ε.Κ. του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου σχετικά με την ασφαλιστική διαμεσολάβηση (L 9/15.1.2003)»
(ΦΕΚ Α' 196 14.9.2006) -
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Τόσο κάθετος για ένα λάθος . Γιατί ?
Μάλλον γιατί απεικονίζει την πραγματικότητα και αυτό του αρκεί για να σχηματίσει απόψεις.
Και ευτυχώς ή δυστυχώς, η πραγματικότητα δεν αλλάζει επειδή υπάρχει κάποια νομοθεσία είτε τοπική είτε ευρωπαϊκή.
Και για να μην παρεξηγηθώ και εγώ έχω 2 αυτοκίνητα σε Ανώνυμη Εταιρεία Ασφαλιστικής Πρακτόρευσης αλλά δυστυχώς βλέπω να τους εγκαταλείπω, αφού η μεταξύ μας σχέση πλέον είναι απλά και μόνο η αποστολή ταχυδρομικής επιταγής για την πληρωμή ανανέωσης ασφαλίστρων.
Φυσικά όταν τους χρειάστηκα πριν 1 μήνα αδιαφόρησαν εντελώς (για το Piaggio) και απλά μου ξαναέστειλαν πάλι μία ταχυδρομική επιταγή ανανέωσης. Παρόλο που τους είχα τονίσει να προσέξουν, το θέμα της ασφάλισης του 3κυκλου και για λόγους οικονομικούς, αλλά και νομιμότητας.
-
Το ότι πρέπει να αποφασίσεις, πώς και άν, θα διακόψεις μία σχέση που δεν σε εξυπηρετεί, αυτό δεν σημαίνει ότι μπορείς να χαρακτηρίζεις το σύνολο των επαγγελματιών που εργάζονται σε αυτό.
Φυσικά και είσαι ελεύθερος να επιλέξεις . Αυτή είναι ορθό και θεμιτό. Αλλά ο μηδενισμός είναι στοιχείο απόλυτο και μειωτικό και συνήθως χρησιμοποιείται όταν υπάρχει έλλειψη επιχειρημάτων.Όπως αναφέρεις και εσύ 'για να μην παρεξηγηθώ' δεν απευθύνομαι σε εσένα προσωπικά αλλά στον τρόπο αντιμετώπισης που χρησιμοποιήθηκε. Ελεύθερος είναι βέβαια ο καθείς να επιλέξει την έκφραση και τον τρόπο που επιθυμεί, αλλά είναι επίσης ελεύθερος και ο αντίλογος. Απεικονίζει λοιπόν ένα κομμάτι της πραγματικότητας και αυτό το δέχομαι, αλλά όχι το σύνολο.
Δεν θα είχα καμία αντίρρηση να διαβάσω, και επωνύμως, για τον τάδε ή τον δείνα, για την υπόθεση-πρόβλημα που προέκυψε.
Γιατί να έχω αντίρρηση, το αντίθετο μάλιστα, θα προσπαθήσω, όπως κατά καιρούς έχω κάνει εδώ, να βοηθήσω.
Αλλά δεν μπορώ να δικάσω έτσι ελαφρά γενικά και να επιδικάσω ισόβια στους πάντες.Ο κλάδος μας έχει αρκετά μεμπτά σημεία και λάθη. Ίσως περισσότερα από όσα γνωρίζεται όσοι δεν είστε εντός του χώρου.
Αλλά αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι κάνουμε έναν αγώνα για να μπορέσουμε να κρατήσουμε το χαρακτήρα του συμβούλου περισσότερο από αυτό του διαμεσολαβητή. Προσωπικά θα έλεγα ότι αν το δούμε μακροπρόθεσμα το σημείο ισορροπίας της σχέσης είναι ο Σύμβουλος. -
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Ο κλάδος μας έχει αρκετά μεμπτά σημεία και λάθη. Ίσως περισσότερα από όσα γνωρίζεται όσοι δεν είστε εντός του χώρου.Τα ερωτήματα που γεννούνται εδώ για τον απλό ασφαλιζόμενο/πελάτη είναι:
- Πως μπορεί να προφυλαχθεί από τα 'μεμπτά σημεία και λάθη';
- Που και πως μπορεί να εντοπίσει σωστούς επαγγελματίες ασφαλιστές ή σωστές ΑΕΑΠ;
- Είναι τελικά ευέλικτοι, στην αγορά ασφάλισης οι ανεξάρτητοι ασφαλιστές και οι ΑΕΑΠ;
π.χ. είναι φυσιολογικό να ταλαιπωρούν ένα πελάτη ακόμη και για μία ανανέωση ασφάλισης;
Σίγουρα ο χώρος έχει και σωστούς επαγγελματίες και σωστές ΑΕΑΠ. Αυτό είναι σίγουρο.
Το πρόβλημα είναι ότι δύσκολα κάποιος υποψήφιος πελάτης μπορεί να τους εντοπίσει.
Και η δυσκολία αυτή αυξάνεται ακόμη περισσότερο με τους γεωγραφικούς περιορισμούς.
Και όσο η δυσκολία μεγαλώνει τόσο ο υποψήφιος πελάτης σπρώχνεται προς λύσεις άμεσης διαδικτυακής ασφάλισης τύπου Anytime, asfalistra.gr κλπ...
Λάθος επιλογή; Πιθανόν. Πολύ πιθανόν.
Αλλά όταν δεν προσφέρονται άλλες προτάσεις (με συνοπτικές διαδικασίες, ευέλικτα και αξιόπιστα), αποτελεί σχεδόν μονόδρομο πλέον. -
οταν παω να κανω ον λαην ασφαλιση στην ΑΝΥΤΙΜΕ μου βγαζει για το καντετ μου.
Η αξία που μπορείτε να ασφαλίσετε το όχημά σας κυμαίνεται από €4.000 έως €25.000, ανάλογα με την έκδοσή του.
Παρακαλούμε επιλέξτε μια αξία σε αυτό το εύρος τιμών.αυτο σημαινει οτι σε τρακαρισμα καλυπτει ζημια ως 4000 στην χειροτερη περιπτωση;;;
οταν στην ΕΘΝΙΚΗ το εχουν για 500αρικο και αν;; -
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
το επαναφερω σε περιπτωση που καποιοι θελουν να απαντησουν και δεν το ειδανΕρωτηση.
Κατοχος 2 αυτοκινητων
αυτοκινητο Α ασφαλεια ετησια 720ε (μοντελο 10/2004, κυβικα 1800, ασφαλιζομενη αξια 12Κ)
αυτοκινητο β ασφαλεια ετησια 470ε (μοντελο 6/2006, κυβικα 700, ασφαλιζομενη αξια 5Κ)
και στις 2 περιπτωσεις οι καλυψεις περιλαμβανουν τα παντα εκτος απο ιδιες ζημιες
ασφαλισμενα και τα 2 στην Υδρογειο. μεχρι στιγμης κανενα παραπονοτσεκαρα anytime και μου βγαζει για το αυτοκινητο Α 560ε και για το αυτοκινητο Β 370ε
συνολικη διαφορα 260ε ετησιως**υπαρχει κατι που 8α πρεπει να προσεξω στην anytime...απο προσωπικη σας εμπειρια, βρεθηκατε ποτε σε φαση να πειτε αααα μου την εφεραν το ειχαν στα ψιλα με την anytime?
υπαρχει καποιος που 8α μπορουσε να επιχειρηματολογιση γιατι να παω και γιατι να μην παω στην anytime?**ευχαριστω!επανερχομαι με νεωτερα
Η συνολικη διαφορα και για τα 2 οχηματα ειναι της ταξης των 200ε (1120 η υδρογειος κατ ετος και 940 η anytime κατ ετος)
ΟΜΩΣ
η anytime ΔΕΝ περιλαμβάνει στην παραπάνω τιμη τα εξής (που παρέχει η Υδρογειος)- Νομικη προστασία 15.000ε
- Καλυψη αερόσακων 1.200ε
- Προστασία bonus malus (1 ατύχημα κατ έτος)
- Καλυψη υλικών ζημιών λόγω απόπειρας κλοπής 600ε
- Πυρκαγιά από κακόβουλες ενέργειες
- Αστική ευθύνη πυρός
- Κάλυψη ηχοσυστήματος σε περίπτωση κλοπής μέχρι 400ε (αυτο δεν με απασχολεί καθόλου)
επιπλέον η anytime έχει απαλλαγη 4% της συνολικης ζημιάς σε περιπτωσεις φυσικών καταστροφών ταραχων με ελάχιστο τα 60ε
αυτές ειναι σε γενικες γραμμες οι σημαντικες διαφορες
-
Ο χρήστης kingstonian έγραψε:
οταν παω να κανω ον λαην ασφαλιση στην ΑΝΥΤΙΜΕ μου βγαζει για το καντετ μου.Η αξία που μπορείτε να ασφαλίσετε το όχημά σας κυμαίνεται από €4.000 έως €25.000, ανάλογα με την έκδοσή του.
Παρακαλούμε επιλέξτε μια αξία σε αυτό το εύρος τιμών.αυτο σημαινει οτι σε τρακαρισμα καλυπτει ζημια ως 4000 στην χειροτερη περιπτωση;;;
οταν στην ΕΘΝΙΚΗ το εχουν για 500αρικο και αν;;-Δεν στο καλύπτουν για 4000€ και δεν θα σε αποζημιώσουν επίσης για τέτοιο ποσό.
-Αν θες να δεις πόσο θα κοστίζει η απλή ασφάλεια χωρίς πρόσθετες καλύχεις (φωτιά, κλοπή κλπ), βάλε την αξία στα 4000€ για να προχωρήσεις στο επόμενο βήμα και θα σου βγάλει και την Economic (χωρίς πρόσθετες καλύψεις) και την Value (+ κλοπή κλπ). Οπότε, απλώς αγνοείς την Value. -
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
το επαναφερω σε περιπτωση που καποιοι θελουν να απαντησουν και δεν το ειδαν
Ερωτηση.
Κατοχος 2 αυτοκινητων
αυτοκινητο Α ασφαλεια ετησια 720ε (μοντελο 10/2004, κυβικα 1800, ασφαλιζομενη αξια 12Κ)
αυτοκινητο β ασφαλεια ετησια 470ε (μοντελο 6/2006, κυβικα 700, ασφαλιζομενη αξια 5Κ)
και στις 2 περιπτωσεις οι καλυψεις περιλαμβανουν τα παντα εκτος απο ιδιες ζημιες
ασφαλισμενα και τα 2 στην Υδρογειο. μεχρι στιγμης κανενα παραπονοτσεκαρα anytime και μου βγαζει για το αυτοκινητο Α 560ε και για το αυτοκινητο Β 370ε
συνολικη διαφορα 260ε ετησιως**υπαρχει κατι που 8α πρεπει να προσεξω στην anytime...απο προσωπικη σας εμπειρια, βρεθηκατε ποτε σε φαση να πειτε αααα μου την εφεραν το ειχαν στα ψιλα με την anytime?
υπαρχει καποιος που 8α μπορουσε να επιχειρηματολογιση γιατι να παω και γιατι να μην παω στην anytime?**ευχαριστω!επανερχομαι με νεωτερα
Η συνολικη διαφορα και για τα 2 οχηματα ειναι της ταξης των 200ε (1120 η υδρογειος κατ ετος και 940 η anytime κατ ετος)
ΟΜΩΣ
η anytime ΔΕΝ περιλαμβάνει στην παραπάνω τιμη τα εξής (που παρέχει η Υδρογειος)- Νομικη προστασία 15.000ε
- Καλυψη αερόσακων 1.200ε
- Προστασία bonus malus (1 ατύχημα κατ έτος)
- Καλυψη υλικών ζημιών λόγω απόπειρας κλοπής 600ε
- Πυρκαγιά από κακόβουλες ενέργειες
- Αστική ευθύνη πυρός
- Κάλυψη ηχοσυστήματος σε περίπτωση κλοπής μέχρι 400ε (αυτο δεν με απασχολεί καθόλου)
επιπλέον η anytime έχει απαλλαγη 4% της συνολικης ζημιάς σε περιπτωσεις φυσικών καταστροφών ταραχων με ελάχιστο τα 60ε
αυτές ειναι σε γενικες γραμμες οι σημαντικες διαφορες
Γενικώς, οι πρόσθετες καλύψεις αξίζουν τα παραπάνω χρήματα. Τώρα, αν εσένα σου χρειάζονται, είναι άλλο ζήτημα.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Ο κλάδος μας έχει αρκετά μεμπτά σημεία και λάθη. Ίσως περισσότερα από όσα γνωρίζεται όσοι δεν είστε εντός του χώρου.
Τα ερωτήματα που γεννούνται εδώ για τον απλό ασφαλιζόμενο/πελάτη είναι:
- Πως μπορεί να προφυλαχθεί από τα 'μεμπτά σημεία και λάθη';
- Που και πως μπορεί να εντοπίσει σωστούς επαγγελματίες ασφαλιστές ή σωστές ΑΕΑΠ;
- Είναι τελικά ευέλικτοι, στην αγορά ασφάλισης οι ανεξάρτητοι ασφαλιστές και οι ΑΕΑΠ;
π.χ. είναι φυσιολογικό να ταλαιπωρούν ένα πελάτη ακόμη και για μία ανανέωση ασφάλισης;
Σίγουρα ο χώρος έχει και σωστούς επαγγελματίες και σωστές ΑΕΑΠ. Αυτό είναι σίγουρο.
Το πρόβλημα είναι ότι δύσκολα κάποιος υποψήφιος πελάτης μπορεί να τους εντοπίσει.
Και η δυσκολία αυτή αυξάνεται ακόμη περισσότερο με τους γεωγραφικούς περιορισμούς.
Και όσο η δυσκολία μεγαλώνει τόσο ο υποψήφιος πελάτης σπρώχνεται προς λύσεις άμεσης διαδικτυακής ασφάλισης τύπου Anytime, asfalistra.gr κλπ...
Λάθος επιλογή; Πιθανόν. Πολύ πιθανόν.Αλλά όταν δεν προσφέρονται άλλες προτάσεις (με συνοπτικές διαδικασίες, ευέλικτα και αξιόπιστα), αποτελεί σχεδόν μονόδρομο πλέον.
Επιτέλους μετά από σχεδόν 2,5 μέρες μπόρεσα να συνδεθώ. Τι έγινε ποιος επιτέθηκε στο forum ?
Η ασφαλιστική σύμβαση είναι ένα νομικό έγγραφο . Ο αδύναμος στο έγγραφο είναι ο πελάτης .
Έγραψα ότι το Σύμβουλος είναι το σημείο ισορροπίας στην σχέση. Καταλαβαίνουμε λοιπόν ποιος είναι ο ρόλος του .
Πρέπει να εξηγήσει και να ενημερώσει τον πελάτη για τους όρους του συμβολαίου. Να συγκρίνει και να αναλύσει τις καλύψεις. Να ειδοποιήσει για κρυφούς κινδύνους και να εξυπηρετήσει όταν και όποτε χρειαστεί.
Η γνώμη μου είναι ότι ένας έμπειρος και σωστός επαγγελματίας μπορεί. Είναι δε περισσότερος απαραίτητος σήμερα από όσο ποτέ.
Το σύνηθες λάθος από το οποίο ουδείς έχει ξεφύγει είναι ο πλειστηριασμός τιμών .
π.χ. Ο πελάτης σε ενημερώνει ότι έχει ένα συμβόλαιο με κάποιες καλύψεις σε μία Χ τιμή. Στην τρέλα του Σαββάτου απαντάς με μία ξερή προσφορά που περιέχει κάποιες καλύψεις σε μία Ψ τιμή. Αυτό είναι λάθος .Θα κάνω μία προσπάθεια να απαντήσω στα ερωτήματα σου , παρακαλώ όπως με κρίνεται για την προσπάθεια (οι απόψεις είναι προσωπικές),
**- Μεμπτά σημεία και λάθη :**
. . . Από που να αρχίσω και που να τελειώσω.
Η ασφαλιστική βιομηχανία είναι ένα ξεχωριστό κομμάτι από τις υπόλοιπες εμπορικές επιχειρήσεις . Έχει δικό της Νομοθετικό πλαίσιο και Εποπτική αρχή. Η λειτουργία των εταιρειών αυτών, λόγω του ειδικού τους χαρακτήρα, δημιουργεί ένα ευαίσθητο αλλά συνάμα σταθερό συνδετικό κρίκο της κοινωνίας. Σκεφτείτε μία κοινωνία χωρίς κοινωνικό φορέα. Ποιος θα αναλάμβανε το ρίσκο των επικίνδυνων εργασιών; Ποιος θα αποζημίωνε στο ατυχές αλλά συνάμα καταστροφικό γεγονός; Οι ασφαλιστικές εταιρείας , σε παραλληλισμό με τις τράπεζες εισπράττουν κεφάλαια προς διαχείριση και εκπληρώνουν μελλοντικές υποσχέσεις.
Ενώ το νομοθετικό πλαίσιο υπάρχει, ( με όσα καλά και στραβά έχει ) δεν λειτούργησε ο έλεγχος. Εδώ κατ΄εμέ κρύβεται το μπάχαλο της Ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς. Όπως και σε άλλους τομείς έτσι και εδώ επικράτησε το Greek Way.
Φτιάξαμε, 'κάτι σαν' ... όχι 'ακριβώς' αυτό που πρέπει. Ετσι οι επιχειρήσεις κινήθηκαν 'εμπορικά' με τα ρουσφέτια να δίνουν και να παίρνουν.
Ρουσφέτια από την ίδρυση μέχρι τον έλεγχο.
Είχαμε εκατοντάδες επιχειρήσεις, με σαΐνια, λαμόγια, επαγγελματίες σε ένα μία αγορά που δεν γνώριζε και θα μάθαινε εκ' του αποτελέσματος. Σωρεία άστοχων επιλογών με αποκορύφωμα το μεικτό σύστημα προϋποθέσεων για την λειτουργία και αδειοδότηση των εταιρειών. Δεν υπήρχε ισολογισμός που να μην είχε μαγειρευτεί. Ο κάθε ένας, μετέφραζε κατά δοκούν τον Νόμο και εφάρμοζε-έγγραφε ότι ήθελε για την προσωπική του εξυπηρέτηση.
Έπρεπε για παράδειγμα μία εταιρεία να έχει Χ αξία σε αποθεματικά. Αγόραζε ένα οικόπεδο και το αποτιμούσε όσο ήθελε. Έκλεινε την τρύπα και παρουσίαζε υπεραποθεματοποίηση την οποία διαφήμιζε περήφανα. Έλεγχος ουδείς.
Έπρεπε για παράδειγμα να καταθέσουν οι μέτοχοι Ψ κεφάλαιο ανά κλάδο λειτουργίας για την αδειοδότηση μίας εταιρείας. Αντί αυτού κατάθεταν μία 'εγγυητική' την οποία κάλυπταν από τα ασφάλιστρα θα εισέπρατταν από τους πελάτες κάνοντας dubbing στα ασφάλιστρα των συμβολαίων
κλπ, κλπ, κλπ,
Αρκετά από αυτά, είτε είναι γνωστά στους κατοίκους τις Ιερουσαλήμ, είτε μπορούν να τα προβλέψουν.
Όταν ή Α εταιρεία εφαρμόζει Διεθνή λογιστικά πρότυπα και η Β με Ελληνικό μεθοδευμένο Ισολογισμό.
Πιστέψτε με υπάρχει διαφορά. Δείτε για παράδειγμα πόσες Ελληνικές ασφαλιστικές επιχειρήσεις είναι εισηγμένες στο χρηματιστήριο ?
Πόσες δήλωσαν συμμετοχή στην άσκηση QIS5 και πόσες αντίστοιχα ζήτησαν να υπαχθούν στο Άρθρο 6 και 6α του ν.δ. 400/70 που νταντεύει τις προβληματικές.
Το δια ταύτα είναι ότι ακόμα και σήμερα που τον έλεγχο έχει αναλάβει η τράπεζα της Ελλάδος ( ορθός κατ' εμέ ) δεν έχουν εξαλειφθεί αυτά τα φαινόμενα. Διότι δεν ανακοινώνεται τίποτα και αφήνουν την αγορά στο σκοτάδι.
Πώς να συγκρίνω για παράδειγμα μία Ελληνική ασφαλιστική εταιρεία αυτοκινήτου με μία Πολυεθνική που φιγουράρει στην 1η 5αδα των ασφαλιστικών εταιρειών.
**2.Επαγγελματίες : **
Δεν είναι εύκολο, ο καλύτερος τρόπος είναι η σύσταση, το ένστικτο, η εμπειρία. Συνεργάζεσαι και βλέπεις.
Αλλά υπάρχουν και άλλα κριτήρια:
ISO , κάποιοι έχουν , δεν είναι απόλυτο αλλά είναι σημαντικό να υπάρχει μέθοδος .
Άδειες , ζητήστε να σας δείξει ο συνεργάτη σας την άδεια άσκησης επαγγέλματος.
Αστική ευθύνη , ζητήστε του να σας δείξει το συμβόλαιο Αστικής ευθύνης που υποχρεούται να έχει.
Ρωτήστε τον τι δουλεία κάνει , ζητήστε του να σας εξηγήσει την εργασία του απλή ερώτηση που βγάζει λαβράκια.Επειδή ο χρόνος είναι χρήμα και το κείμενο μεγάλο , η συνέχεια το βράδυ .
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
οταν παω να κανω ον λαην ασφαλιση στην ΑΝΥΤΙΜΕ μου βγαζει για το καντετ μου.
Η αξία που μπορείτε να ασφαλίσετε το όχημά σας κυμαίνεται από €4.000 έως €25.000, ανάλογα με την έκδοσή του.
Παρακαλούμε επιλέξτε μια αξία σε αυτό το εύρος τιμών.αυτο σημαινει οτι σε τρακαρισμα καλυπτει ζημια ως 4000 στην χειροτερη περιπτωση;;;
οταν στην ΕΘΝΙΚΗ το εχουν για 500αρικο και αν;;-Δεν στο καλύπτουν για 4000€ και δεν θα σε αποζημιώσουν επίσης για τέτοιο ποσό.
-Αν θες να δεις πόσο θα κοστίζει η απλή ασφάλεια χωρίς πρόσθετες καλύχεις (φωτιά, κλοπή κλπ), βάλε την αξία στα 4000€ για να προχωρήσεις στο επόμενο βήμα και θα σου βγάλει και την Economic (χωρίς πρόσθετες καλύψεις) και την Value (+ κλοπή κλπ). Οπότε, απλώς αγνοείς την Value.τοτε τι εννοει οτι η αξια που μπορω να ασφαλισω αρχιζει απο 4000 εως 25000;;
γιατι και εμενα μου παραφανηκε καλο για να ειναι αληθινο....
διορθωση...ψαχνωντας καλυτερα βρηκα..
Παρακαλούμε συμπληρώστε την τρέχουσα εμπορική αξία του οχήματός σας.
Η αξία αυτή αφορά ΜΟΝΟ στο πρόγραμμα AUTO VALUE και συγκεκριμένα στις καλύψεις:
Πυρκαγιά
Φυσικά φαινόμενα
Τρομοκρατικές ενέργειες
Ολική κλοπή
Μερική κλοπή
Σημειώνεται ότι:
H ελάχιστη αξία που μπορεί να ασφαλιστεί ένα όχημα είναι €4.000
Η μέγιστη αξία που μπορεί να ασφαλιστεί ένα όχημα είναι €50.000ειπα και εγω τοσο κουβαρνταδες...
-
γενικα απο οτι εχω καταλαβει οντας συνεργατης της anytime ειναι οτι συμφερει σε παλαιοτερα αυτοκινητα. πχ ασφαλισα το 106 GTI μου του 97 με το μεσαιο προγραμμα που δεν εχει μονο νομικη κ μεικτη μεσω πιστωτικης πουναι 5% κατω με 180 το εξαμηνο. κ στις μηχανες απο οτι εχω καταλαβει συγκριτικα πρεπει ναναι η μονη με ολικη κλοπη στο μαεσαιο προγραμμα αν κ οχι τοσο φθηνη.
-
Η καλύτερη λύση, για όσους βέβαια δεν το παίζουν 'ξερόλες', είναι να έχουν έναν ασφαλιστικό σύμβουλο (κι όχι πωλητή). Υπάρχουν παραπάνω τόσα ερωτήματα και ασφαλιστικός σύμβουλος του εαυτού του δεν μπορεί να γίνει κανείς για να τα απαντήσει. Ούτε το χρόνο έχει, ούτε την όρεξη... Όπως όμως οι περισσότερες δουλειές, έτσι και του ασφαλιστικού συμβούλου, πρέπει να γίνεται από εξειδικευμένα άτομα - επαγγελματίες. Δεν είναι σωστό να απαξιώνουμε γενικά το επάγγελμα του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή, επειδή δεν υπάρχουν αρκετοί επαγγελματίες, όπως πιθανότατα θα μπορούσαμε να πούμε και για τους γιατρούς, τους δικηγόρους και όποιον άλλο. Δουλειά σας και ευθύνη σας είναι να βρείτε και να επιλέξετε έναν τέτοιο επαγγελματία. Δεν κάνουν όμως όλοι οι πελάτες για τον επαγγελματία σύμβουλο... Πώς να κάνει τη δουλειά του σωστά όταν το μόνο που ζητάτε είναι μια τιμή (τη χαμηλότερη δυνατή;) χωρίς να θέλετε να σας 'ζαλίσει' κιόλας με 'λεπτομέρειες'; Οι οποίες βέβαια δεν είναι και τόσο... 'λεπτομέρειες' για εσάς όταν πρόκειται να αποζημιωθείτε... Για να είμαστε ειλικρινείς λοιπόν, ο καθένας έχει τον σύμβουλο που του αξίζει. Και θέλετε να είστε ασφαλισμένοι και για τα πάντα πληρώνοντας τίποτα; Γίνεται; ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ... Και δουλειά του επαγγελματία συμβούλου είναι να σας το πει και να σας κακοκαρδήσει. Δουλειά του είναι να είναι 'χρήσιμος' κι όχι 'αρεστός'. Δουλειά του επίσης είναι να κάνει έρευνα αγοράς και να σας οδηγήσει στο καλύτερο δυνατό μίγμα καλύψεων - ασφαλίστρων, σύμφωνα βέβαια με τις δικές σας κατευθυντήριες γραμμές. Δουλειά του επίσης είναι να σας καθοδηγήσει και για τις κατευθυντήριες αυτές γραμμές, γιατί δε νομίζω ότι έχει λογική να ασφαλίζει κανείς με μικτή τις λαμαρίνες, αλλά όχι τον εαυτό του... Κι αυτή τη συζήτηση δεν θα σας την κάνει καμία εταιρεία. Έχετε βέβαια και τη λύση για 20 ευρώ παρακάτω το εξάμηνο να πάτε να ασφαλιστείτε online... Θα σας συμβούλευα σε αυτή την περίπτωση να διαβάσετε ολόκληρο το ασφαλιστήριό σας πριν... Ένα παράδειγμα θα σας πω. Γνωστή εταιρεία, η Chartis συγκεκριμένα, έχει κάλυψη για φυσικές ζημιές. Το βλέπετε εσείς που το θέλετε στον σύντομο πίνακα καλύψεων και λέτε, 'πολύ ωραία, μου κάνει' και κοιμάστε ήσυχοι. Ξέρετε όμως ότι αν γίνει σεισμός και πλακώσει το αυτοκίνητό σας δεν θα πάρετε μία, γιατί κάνατε το λάθος και το είχατε παρκαρισμένο στην πιλοτή σας; Γιατί στην ανάλυση του ασφαλιστηρίου δηλώνεται ρητά, πως εξαιρείται ο σεισμός! Άλλα τέτοια παραδείγματα; Όσα θέλετε... Άρα λοιπόν αυτός που θα ασφαλιστεί online, είτε από ανάγκη, είτε γιατί είναι ο κλασσικός 'ξερόλας', ας γνωρίζει τουλάχιστον τους κινδύνους. Η απαξίωση όμως του επαγγέλματος του ασφαλιστή, είναι ένας κακός γενικόλογος αφορισμός. Και στην ουσία τον επιδιώκουν οι εταιρείες ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΟΥΝ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ, όχι τόσο από την προμήθεια που θα πρέπει να δώσουν, όσο από την αποζημίωση που μπορεί να γλιτώσουν από μια μεγάλη ζημιά, μη αποζημιώνοντας όπως πρέπει, και κινούμενες στις 'γκρίζες ζώνες' του νόμου περί παλαιότητας, αξίας αυτοκινήτου κλπ Εύκολα κοροϊδεύεις τον 'ξερόλα' που δεν έχει όμως ιδέα για τα δικαιώματά του... Για εμένα η καλύτερη λύση είναι η ασφάλιση μέσω ανεξάρτητου ασφαλιστικού συμβούλου και μάλιστα για να είναι ανεξάρτητος πρέπει να μη δεσμεύεται από πωλησιακούς στόχους και να μην αντιπροσωπεύει καμία εταιρεία. Κι αυτό, βάση νόμου, δεν μπορεί να το κάνει κανείς ούτε μέσω πράκτορα (ο οποίος αντιπροσωπεύει τις εταιρείες), ούτε βέβαια από ασφαλιστή συνεργαζόμενο με μια μόνο εταιρεία (agency) παρά μόνο μέσω **Μεσίτη **ασφαλειών, ο οποίος (βάση νόμου) αντιπροσωπεύει τον πελάτη του, κι όχι την εκάστοτε εταιρεία. Αυτά βέβαια είναι 'ψιλά γράμματα' και δεν τα γνωρίζει κανείς, (όλους πράκτορες τους λένε...), ούτε καν και οι περισσότεροι ασφαλιστικοί σύμβουλοι... Κι επειδή το συμβόλαιο ανήκει στον μεσίτη, κι όχι στην εταιρεία, η καλύτερη κάλυψη για τον κόσμο είναι μέσω μεσίτη που έχει δικό του τμήμα αποζημιώσεων. Θέλετε επιπλέον εξασφάλιση; Υπάρχει συμβόλαιο στην αγορά, που το δίνει μεσίτης βέβαια, (ο 'βασιλιάς' της ασφάλισης) και το οποίο με ελάχιστα ευρώ το χρόνο (κάτω από 40...) καλύπτει τον πελάτη έναντι της εταιρείας που είναι ασφαλισμένος, αν τυχόν η εταιρεία δεν τον καλύψει σύμφωνα με τους όρους του ασφαλιστηρίου, ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΤΟΥ! Αυτά όμως θα τα βρείτε, μέσω του επαγγελματία ασφαλιστικού συμβούλου. Κι αυτόν τον διώχνετε πολλές φορές γιατί σας 'ζαλίζει' προσπαθώντας να κάνει σωστά τη δουλειά του, ενώ κρατάτε τον 'αρεστό' που σας δίνει προσωπική εγγύηση για ότι και να συμβεί... (Δυστυχώς αυτοί έχουν και τα μεγαλύτερα χαρτοφυλάκια, αφού για παράδειγμα πουλάγανε συνταξιοδοτικά με αμοιβαία σαν 'εγγυημένα από εμένα minimum 10%').... Ή μήπως δεν είναι έτσι; Και ο λόγος που τον διώχνετε είναι γιατί δεν θεωρείτε ότι μπορεί να σας προσφέρει κάτι σημαντικό - λες και η αποζημίωση θανάτου ή η σύνταξη ή η αποζημίωση του νοσοκομείου αξίζουν να αφιερώσουμε λιγότερη ώρα από ότι στο κομμωτήριό μας... Συγνώμη αν σας κούρασα, αλλά ας κοιταχτούμε στον καθρέφτη, πριν πούμε ότι για όλα μας φταίνε οι άλλοι.
Υ.Γ. Η γυναίκα μου ήταν να αποζημιωθεί από την Interamerican (λόγω αποφυγής πρόσκρουσης το ατύχημα δεν εμπίπτει στον φιλικό διακανονισμό και παίρνεις τα χρήματα από την εταιρεία του υπαιτίου) και έκανε να βρει τον διακανονιστή δύο εβδομάδες στο τηλέφωνο... Δυστυχώς δεν ήταν ασφαλισμένη μέσω Μεσίτη για να αναλάβει ο κλάδος ζημιών του. Πλέον είναι... Επιπλέον, να γνωρίζετε ότι υπάρχει συγκεκριμένη διαδικασία για να αποζημιωθείτε για την 'κάλυψη από ανασφάλιστο' που έχει το ασφαλιστήριό σας. Και για αυτήν ένας επαγγελματίας ασφαλιστικός σύμβουλος έχει ενήμερους τους πελάτες του. Αλλιώς, περιμένετε να αποζημιωθείτε από το επικουρικό ταμείο όποτε και για συγκεκριμένες καλύψεις μόνο.... Να ακόμη ένας τρόπος που οι εταιρείες γλιτώνουν να δώσουν χρήματα από την τσέπη τους, αν ο κόσμος δεν έχει δίπλα του έναν **επαγγελματία **ασφαλιστικό σύμβουλο.
Υ.Γ.2 Μην μου λέτε για 'σοβαρές' εταιρείες. Προκειμένου να μην κλείσουν, ναι. Ελέγχονται από την μητρική. Αλλά στο θέμα της καθημερινής αποζημίωσης, επιτρέψτε μου να έχω διαφορετική άποψη. Πολλές δουλεύουν 'the Greek way', πόσο μάλλον όταν λειτουργούν στα πλαίσια 2-3 οικογενειών. Πολλές φορές μια 'μικρή' μπορεί να αποζημιώσει πιο γρήγορα και καλύτερα, από μια 'σοβαρή'. Σε κάθε περίπτωση, καλύτερα να είστε ασφαλισμένοι σε ασφαλιστικό σύμβουλο μέσω μεσίτη ασφαλειών, για να βρείτε πιο εύκολα το δίκιο σας.
Όσο για τη διαφορά Μεσίτη - Πράκτορα, δείτε από τη σελίδα της ΤΤΕ (το έχω ψάξει...) για να μιλάμε με στοιχεία http://www.bankofgreece.gr/Pages/el/deia/diamesolavites.aspx
-
Ο χρήστης enpol έγραψε:
Όπως όμως οι περισσότερες δουλειές, έτσι και του ασφαλιστικού συμβούλου, πρέπει να γίνεται από εξειδικευμένα άτομα - επαγγελματίες. Δεν είναι σωστό να απαξιώνουμε γενικά το επάγγελμα του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή, επειδή δεν υπάρχουν αρκετοί επαγγελματίες, όπως πιθανότατα θα μπορούσαμε να πούμε και για τους γιατρούς, τους δικηγόρους και όποιον άλλο. Δουλειά σας και ευθύνη σας είναι να βρείτε και να επιλέξετε έναν τέτοιο επαγγελματία.Πολυ σωστα.
Η απαξίωση όμως του επαγγέλματος του ασφαλιστή, είναι ένας κακός γενικόλογος αφορισμός. Και στην ουσία τον επιδιώκουν οι εταιρείες ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΟΥΝ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ, όχι τόσο από την προμήθεια που θα πρέπει να δώσουν, όσο από την αποζημίωση που μπορεί να γλιτώσουν από μια μεγάλη ζημιά, μη αποζημιώνοντας όπως πρέπει, και κινούμενες στις 'γκρίζες ζώνες' του νόμου περί παλαιότητας, αξίας αυτοκινήτου κλπ
Θα ηταν τελειως παραλογο να απαξιωνουν ΕΠΙΤΗΔΕΣ οι εταιριες το κυριο καναλι πωλησης των προϊοντων τους. Μια τετοια αυτοκαταστροφικη τακτικη υπονομευει συνολικα τον κλαδο. Βασικο προβλημα της ελληνικης ασφαλιστικης αγορας ειναι η μικρη συμμετοχη του κλαδου σαν ποσοστο στο ΑΕΠ της χωρας. Η αναπτυξη της 'πιτας' ειναι πρωταρχικος στοχος των εταιριων, και αυτη δεν επιτυγχανεται με (ηθελημενη μαλιστα) απαξιωση των διαμεσολαβητων.
Για εμένα η καλύτερη λύση είναι η ασφάλιση μέσω ανεξάρτητου ασφαλιστικού συμβούλου και μάλιστα για να είναι ανεξάρτητος πρέπει να μη δεσμεύεται από πωλησιακούς στόχους και να μην αντιπροσωπεύει καμία εταιρεία. Κι αυτό, βάση νόμου, δεν μπορεί να το κάνει κανείς ούτε μέσω πράκτορα (ο οποίος αντιπροσωπεύει τις εταιρείες), ούτε βέβαια από ασφαλιστή συνεργαζόμενο με μια μόνο εταιρεία (agency) παρά μόνο μέσω **Μεσίτη **ασφαλειών, ο οποίος (βάση νόμου) αντιπροσωπεύει τον πελάτη του, κι όχι την εκάστοτε εταιρεία. Αυτά βέβαια είναι 'ψιλά γράμματα' και δεν τα γνωρίζει κανείς, (όλους πράκτορες τους λένε...), ούτε καν και οι περισσότεροι ασφαλιστικοί σύμβουλοι... Κι επειδή το συμβόλαιο ανήκει στον μεσίτη, κι όχι στην εταιρεία, η καλύτερη κάλυψη για τον κόσμο είναι μέσω μεσίτη που έχει δικό του τμήμα αποζημιώσεων.
Αυτα που λες για τους μεσιτες ειναι νομοθετικα και θεωρητικα σωστα. Στην πραξη ομως, οι μεσιτες εχουν και αυτοι συμβασεις με τις εταιριες και σε μεγαλο βαθμο λειτουργουν ως πρακτορες. Επισης ο σωστος επαγγελματιας παντα διασφαλιζει τα συμφεροντα του πελατη του πρωτα, ειτε ειναι μεσιτης ειτε πρακτορας ειτε συμβουλος.
Δεν ειναι σωστο αυτο που γραφεις οτι 'το συμβολαιο ανηκει στον μεσιτη' (ο 'ασφαλιστης' κατα το νομο ειναι παντοτε η εταιρια) ενω δεν καταλαβαινω και τι σημαινει ο μεσιτης να εχει δικο του τμημα αποζημιωσεων, αφου παντα τελικα πληρωνει ή δεν πληρωνει η εταιρια.Θέλετε επιπλέον εξασφάλιση; Υπάρχει συμβόλαιο στην αγορά, που το δίνει μεσίτης βέβαια, (ο 'βασιλιάς' της ασφάλισης) και το οποίο με ελάχιστα ευρώ το χρόνο (κάτω από 40...) καλύπτει τον πελάτη έναντι της εταιρείας που είναι ασφαλισμένος, αν τυχόν η εταιρεία δεν τον καλύψει σύμφωνα με τους όρους του ασφαλιστηρίου, ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΤΟΥ!
Τι ασφαλιστηριο ειναι αυτο; Και πως μπορει να σε καλυψει οταν μια ζημια εξαιρειται απο τους ορους του κυριως ασφαλιστηριου; Σε αυτην την περιπτωση θα καλυπτονταν τα παντα και σε ενα τριμηνο δεν θα υπηρχαν ασφαλιστικες εταιριες...
Εκτος κι αν αναφερεσαι σε ασφαλιστηριο νομικης προστασιας ή της επαγγελματικης αστικης ευθυνης του ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΗ (και οχι φυσικα του πελατη).Υ.Γ.2 Μην μου λέτε για 'σοβαρές' εταιρείες. Προκειμένου να μην κλείσουν, ναι. Ελέγχονται από την μητρική. Αλλά στο θέμα της καθημερινής αποζημίωσης, επιτρέψτε μου να έχω διαφορετική άποψη. Πολλές δουλεύουν 'the Greek way', πόσο μάλλον όταν λειτουργούν στα πλαίσια 2-3 οικογενειών. Πολλές φορές μια 'μικρή' μπορεί να αποζημιώσει πιο γρήγορα και καλύτερα, από μια 'σοβαρή'. Σε κάθε περίπτωση, καλύτερα να είστε ασφαλισμένοι σε ασφαλιστικό σύμβουλο μέσω μεσίτη ασφαλειών, για να βρείτε πιο εύκολα το δίκιο σας.
Πρεπει να διαχωρισουμε τη φερεγγυα εταιρια (αυτο που λες 'σοβαρη') με την ευελικτη ή γρηγορη στην αποζημιωση. Μπορει καποια φερεγγυα εταιρια να ειναι καπως αργη ή δυσκαμπτη στις διαδικασιες. Και μια λιγοτερο φερεγγυα να ειναι πιο 'σβελτη'. Συνηθως ομως αυτα ταυτιζονται, γιατι ο βασικος λογος καθυστερησεων ειναι η ελλειψη ρευστου. Και αυτο μονο μια 'σοβαρη' εταιρια μπορει να το αντιμετωπισει. Τωρα, και χρυσος να ειναι ο διαμεσολαβητης σου, αν η εταιρια φουνταρει, κλαφτα Χαραλαμπε.
Γενικα γραφεις μερικες μεγαλες αληθειες, αλλα εχεις μπερδεμενα και πολλα πραγματα.
-
Ληγει στα κοντα η Anytime και δε νομιζω να την ανανεωσω οποτε το ερωτημα ειναι Chartis ή Allianz;
iPhone 4S / Tapatalk
-
Και οι 2 ειναι σοβαρες και φερεγγυες (η Allianz ειναι βεβαια κορυφαια).
Διαλεξε οποια σου δινει καλυτερο συνδυασμο τιμης/καλυψεων. -
Ο χρήστης iliasp έγραψε:
Ληγει στα κοντα η Anytime και δε νομιζω να την ανανεωσω οποτε το ερωτημα ειναι Chartis ή Allianz;
iPhone 4S / TapatalkΜήπως μπορείς να γράψεις τον λόγο ;
Εγώ θέλω να ...φύγω από την Allianz, γιατί το αντίστοιχο πρόγραμμα της Anytime μου προκύπτει περί τα ...220 € φθηνότερο .
ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ