-
ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΩ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΙΑΣ ALFA 146 1.4 TS
ΛΟΙΠΟΝ..ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΑ ΚΑΙ ΕΒΑΛΑ ΠΡΙΝ 1 ΧΡΟΝΟ ΕΝΑ ΣΕΤ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΚΑΙ ΕΛΑΤΗΡΙΑ APEX. TA AMORTISER ΣΕΙΡΑΣ PRO (ΠΙΟ ΚΟΝΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ)ΚΑΙ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΥΠΟΤΗΘΕΤΑΙ 30 ΧΛΣ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ.
ΟΤΑΝ ΤΑ ΕΒΑΛΑ ΟΜΩΣ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΙΣΑ ΧΑΜΗΛΩΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΠΙΣΩ, ΤΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΒΕΒΑΙΑ ΗΤΑΝ ΜΑΖΕΜΕΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣ ΜΕ ΜΟΝΟ 1,5 ΣΠΕΙΡΑ ΕΛΕΥΘΕΡΗ.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.... ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΔΙΑΔΡΟΜΗ
ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΕΣΑ ΠΟΛΥ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΟ, ΝΑ ΚΤΥΠΑΕΙ ΠΟΛΥ , ΣΤΑ ΣΑΜΑΡΑΚΙΑ ΦΟΒΟΜΟΥΝ ΜΗΝ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΟΙ ΘΟΛΟΙ
ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ , ΣΤΑ ΠΟΛΛΑ ΧΛΜ ΑΣΤΑΘΕΣ, ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΟΛΟΥΣΕ ΣΑΝ ΒΔΕΛΑ ΜΠΡΟΣΤΑ, ΑΛΛΑ ΠΙΣΩ....ΛΙΓΟ ΝΑ ΑΦΗΝΕΣ ΓΚΑΖΙ ΤΕΛΕΙΩΝΕΣ.
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ , ΑΛΛΑΞΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΕΒΑΛΑ EIBACH.
TΤΩΡΑ ΕΧΕΙ ΠΙΟ ΚΑΛΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ..ΕΧΕΙ ΔΙΑΔΡΟΜΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ,,
ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΟΤΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΨΗΛΟ 10 ΧΛΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ ΚΑΙ ΠΙΣΩ 20 ΧΛΣ ΠΙΟ ΚΟΝΤΟ!!!!!! ΥΠΟΤΕΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΗΤΑΝ 30 ΧΛΣ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ. ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΝ , ΚΑΙ ΤΑ ΔΕ ΤΣΕΚΑΡΙΣΜΕΝΟΙ ΚΩΔΙΚΟΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ
ΤΩΡΑ , ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΘΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ,ΚΥΡΙΩΣ ΑΠΟ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΧΑΜΗΛΩΣΩ 10-20 ΧΛΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΙΣΙΩΣΗ ΚΑΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΠΟΥΝ ΛΙΓΟ ΟΙ ΜΟΥΡΕΣ.
ΣΗΜ. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΥΡΙΣΩ ΣΤΑ ΜΑΜΑ
Ο ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΣ ΕΛΑΤΗΡΙΟΥ - ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΜΑΜΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΚΟΝΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΟΠΟΙΟΝ ΞΕΡΕΙ ΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ
SMALTO -
ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΩ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΙΑΣ ALFA 146 1.4 TS
ΛΟΙΠΟΝ..ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΑ ΚΑΙ ΕΒΑΛΑ ΠΡΙΝ 1 ΧΡΟΝΟ ΕΝΑ ΣΕΤ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΚΑΙ ΕΛΑΤΗΡΙΑ APEX. TA AMORTISER ΣΕΙΡΑΣ PRO (ΠΙΟ ΚΟΝΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ)ΚΑΙ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΥΠΟΤΗΘΕΤΑΙ 30 ΧΛΣ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ.
ΟΤΑΝ ΤΑ ΕΒΑΛΑ ΟΜΩΣ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΙΣΑ ΧΑΜΗΛΩΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΠΙΣΩ, ΤΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΒΕΒΑΙΑ ΗΤΑΝ ΜΑΖΕΜΕΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣ ΜΕ ΜΟΝΟ 1,5 ΣΠΕΙΡΑ ΕΛΕΥΘΕΡΗ.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.... ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΔΙΑΔΡΟΜΗ
ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΕΣΑ ΠΟΛΥ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΟ, ΝΑ ΚΤΥΠΑΕΙ ΠΟΛΥ , ΣΤΑ ΣΑΜΑΡΑΚΙΑ ΦΟΒΟΜΟΥΝ ΜΗΝ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΟΙ ΘΟΛΟΙ
ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ , ΣΤΑ ΠΟΛΛΑ ΧΛΜ ΑΣΤΑΘΕΣ, ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΟΛΟΥΣΕ ΣΑΝ ΒΔΕΛΑ ΜΠΡΟΣΤΑ, ΑΛΛΑ ΠΙΣΩ....ΛΙΓΟ ΝΑ ΑΦΗΝΕΣ ΓΚΑΖΙ ΤΕΛΕΙΩΝΕΣ.
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ , ΑΛΛΑΞΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΕΒΑΛΑ EIBACH.
TΤΩΡΑ ΕΧΕΙ ΠΙΟ ΚΑΛΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ..ΕΧΕΙ ΔΙΑΔΡΟΜΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ,,
ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΟΤΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΨΗΛΟ 10 ΧΛΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ ΚΑΙ ΠΙΣΩ 20 ΧΛΣ ΠΙΟ ΚΟΝΤΟ!!!!!! ΥΠΟΤΕΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΗΤΑΝ 30 ΧΛΣ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ. ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΝ , ΚΑΙ ΤΑ ΔΕ ΤΣΕΚΑΡΙΣΜΕΝΟΙ ΚΩΔΙΚΟΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ
ΤΩΡΑ , ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΘΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ,ΚΥΡΙΩΣ ΑΠΟ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΧΑΜΗΛΩΣΩ 10-20 ΧΛΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΙΣΙΩΣΗ ΚΑΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΠΟΥΝ ΛΙΓΟ ΟΙ ΜΟΥΡΕΣ.
ΣΗΜ. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΥΡΙΣΩ ΣΤΑ ΜΑΜΑ
Ο ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΣ ΕΛΑΤΗΡΙΟΥ - ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΜΑΜΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΚΟΝΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΟΠΟΙΟΝ ΞΕΡΕΙ ΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ
SMALTO -
ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΩ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΙΑΣ ALFA 146 1.4 TS
ΛΟΙΠΟΝ..ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΑ ΚΑΙ ΕΒΑΛΑ ΠΡΙΝ 1 ΧΡΟΝΟ ΕΝΑ ΣΕΤ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΚΑΙ ΕΛΑΤΗΡΙΑ APEX. TA AMORTISER ΣΕΙΡΑΣ PRO (ΠΙΟ ΚΟΝΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ)ΚΑΙ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΥΠΟΤΗΘΕΤΑΙ 30 ΧΛΣ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ.
ΟΤΑΝ ΤΑ ΕΒΑΛΑ ΟΜΩΣ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΙΣΑ ΧΑΜΗΛΩΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΠΙΣΩ, ΤΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΒΕΒΑΙΑ ΗΤΑΝ ΜΑΖΕΜΕΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣ ΜΕ ΜΟΝΟ 1,5 ΣΠΕΙΡΑ ΕΛΕΥΘΕΡΗ.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.... ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΔΙΑΔΡΟΜΗ
ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΕΣΑ ΠΟΛΥ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΟ, ΝΑ ΚΤΥΠΑΕΙ ΠΟΛΥ , ΣΤΑ ΣΑΜΑΡΑΚΙΑ ΦΟΒΟΜΟΥΝ ΜΗΝ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΟΙ ΘΟΛΟΙ
ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ , ΣΤΑ ΠΟΛΛΑ ΧΛΜ ΑΣΤΑΘΕΣ, ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΟΛΟΥΣΕ ΣΑΝ ΒΔΕΛΑ ΜΠΡΟΣΤΑ, ΑΛΛΑ ΠΙΣΩ....ΛΙΓΟ ΝΑ ΑΦΗΝΕΣ ΓΚΑΖΙ ΤΕΛΕΙΩΝΕΣ.
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ , ΑΛΛΑΞΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΕΒΑΛΑ EIBACH.
TΤΩΡΑ ΕΧΕΙ ΠΙΟ ΚΑΛΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ..ΕΧΕΙ ΔΙΑΔΡΟΜΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ,,
ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΟΤΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΨΗΛΟ 10 ΧΛΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ ΚΑΙ ΠΙΣΩ 20 ΧΛΣ ΠΙΟ ΚΟΝΤΟ!!!!!! ΥΠΟΤΕΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΗΤΑΝ 30 ΧΛΣ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ. ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΝ , ΚΑΙ ΤΑ ΔΕ ΤΣΕΚΑΡΙΣΜΕΝΟΙ ΚΩΔΙΚΟΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ
ΤΩΡΑ , ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΘΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ,ΚΥΡΙΩΣ ΑΠΟ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΧΑΜΗΛΩΣΩ 10-20 ΧΛΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΙΣΙΩΣΗ ΚΑΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΠΟΥΝ ΛΙΓΟ ΟΙ ΜΟΥΡΕΣ.
ΣΗΜ. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΥΡΙΣΩ ΣΤΑ ΜΑΜΑ
Ο ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΣ ΕΛΑΤΗΡΙΟΥ - ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΜΑΜΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΚΟΝΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΟΠΟΙΟΝ ΞΕΡΕΙ ΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ
SMALTO -
-
Ένα παρόμοιο πρόβλημα έχω και εγώ με τα ελατήρια της APEX. Βέβαια εμένα χαμήλωσε περισσότερο πίσω παρά εμπρός. Από το λίγο που το εψαξα δεν μπορείς να κάνεις και πολλά πράγματα. Σε συνεργείο σε φίλο μου που ρώτησα μου είπε ότι γίνεται να μπουν 'σφήνες' (πως ακριβώς τις λένε δεν γνωρίζω) στο πάνω μέρος του αμορτισέρ-ελατηρίου και να σηκωθεί το αμάξι αλλά θα χάσεις το ύψος αυτό από την οφέλειμη διαδρομή με αποτέλεσμα να τερματίζει πιο σύχνά (αν και με τα eibach όπως είπες δεν έχεις μεγάλο τέτοιο πρόβλημα).
Να σου κάνω και μια ερώτηση για τα APEX? Από την στιγμή που τα είχες πρωτοβάλλει και αφού έκανες κάποια κλμ τα ελατήρια έκατσαν καθόλου ή παρέμεναν στην αρχική τους θέση? Εμένα όπως σου είπα γέρνει ελαφρώς προς τα πίσω και ελπίζω ότι εφόσον πατηθούν να έρθουν στα ίσια τους..
-
ΦΙΛΕ NASCAR1 ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΚΑΤΣΟΥΝ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΔΙΑΔΡΟΜΗ, ΗΤΑΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΣΠΕΙΡΕΣ ΜΑΖΕΜΕΝΕΣ ΚΑΙ 1.5 ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΜΑ. Η ΜΟΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕ ΣΩΣΤΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΗΤΑΝ ΣΕ ΠΙΣΤΑ Η' ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ, ΓΕΡΜΑΝΙΑ,......
-
Ο χρήστης smalto έγραψε:
ΦΙΛΕ NASCAR1 ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΚΑΤΣΟΥΝ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΔΙΑΔΡΟΜΗ, ΗΤΑΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΣΠΕΙΡΕΣ ΜΑΖΕΜΕΝΕΣ ΚΑΙ 1.5 ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΜΑ. Η ΜΟΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕ ΣΩΣΤΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΗΤΑΝ ΣΕ ΠΙΣΤΑ Η' ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ, ΓΕΡΜΑΝΙΑ,......Προφανώς τα ελατήρια δεν ήταν σωστά για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο! Μήπως ήταν για Boxer;
-
ΕΠΕΙΔΗ ΓΝΩΡΙΖΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ' ΤΟ ΠΡΟΣΕΞΑ
ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ , ΤΟ ΤΣΕΚΑΡΑ -
Μηπως τα ελατηρια εχουν μπει αναποδα ,το πανω κατω ;Επειδη εχω βαλει και εγω (σε 33 ) APEX 3ποντα πρεπει να μπορεις να διαβαζεις τα γραμματα APEX(ειναι γραμμενα στις σπειρες) σωστα.Επισης μηπως δεν εχουν πεσει σωστα στις φωλιες τους,ή αυτες εχουν χαλασει;
Παντως σε εμενα δεν κατεβηκε 3 ποντους αλλα 1,5 (πιθανοτατα τα παλια ηταν αρκετα πεσμενα).
-
Με την οικογενειακή 146, έχουμε πρόβλημα σε ράμπες γκαράζ, λακούβες κτλ, και φοράει την εργοστασιακή ανάρτηση.
Πιστεύω πως για καθημερινή χρήση, το χαμήλωμα στην 146 δεν είναι καθόλου πρακτικό.
-
Το έχω γράψει πολλές φορές...
Το ύψος του αυτοκινήτου είναι το τελευταίο πράγμα που πρέπει να πειράζει κανείς στην ανάρτηση...
Παρά το γεγονός αυτό είναι πολύ διαδεδομένο φαινόμενο το χαμήλωμα.
Ακόμα δέν έχω καταλάβει με ποια λογική διαθέτουν τα εργοστάσια παραγωγής ελατηρίων μόνο ελατήρια για χαμήλωμα και όχι και ελατήρια απλά σκληρότερα.
Με το χαμήλωμα η γεωμετρία της ανάρτησης αλλάζει και στην είσοδο της στροφής και στην ευθεία η γεωμετρία είναι αυτή που το εργοστάσιο προσδιόρισε για λειτουργία στο κέντρο της στροφής (υπό φορτίο δλδ).
Συνεπώς σπάνια η συμπεριφορά βελτιώνεται (περισσότερο η αίσθηση αλλάζει και γίνεται πιο 'αγωνιάρικη').Μάλιστα στο τελευταίο τεύχος με το 0-100 δυσαρεστήθηκα που έγινε προσπάθεια βελτίωσης της ανάρτησης του STi με αμορτισέρ ελατήρια, ενώ υπάρχουν πολύ πιο αποτελεσματικές λύσεις για το μοντέλο αυτό.
Τα αμορτισέρ και τα ελατήρια είναι το τελεύταίο κομμάτι.
Μετά γινόταν περιγραφή πώς θα καταφέρουμε 'με το στανιο' που λένε να βελτιώσουμε τη συμπεριφορά ενός πολύ καλά σχεδιασμένου αυτοκινήτου αλλάζοντας λάθος παραμέτρους της ανάρτησης.Απογοητεύτηκα διότι περίμενα πιο ποιοτική προσέγγιση στο θέμα...
Όσον αφορά την ανάρτηση στο 146.
Αυτό το φαινόμενο παρατηρείται πολύ συχνά με τα ελατήρια χαμηλώματος.
Ένας λόγος που συμβαίνει είναι διότι το 2.0, για το οποίο κατά πάσα πιθανότητα προορίζεται το σετ, έχει διαφορετικά top mounts (η πιο απλή εξήγηγη) ή κάτι άλλο διαφορετικό στην ανάρτηση.Η άλλη απάντηση είναι ότι ότι τα APEX είναι για φόρτωμα...
Για να αντιμετωπιστεί το φαινόμενο αυτό συνήθως αρχίζουν οι πατέντες...
Δεν τις συνιστώ.
Συνιστώ ελατήρια από 2.0 146 μαζί με τα κατάλληλα αμορτισέρ.Τα ελατήρια αυτά, τα 'βελτιωτικά' (έχοντας υπόχη και τη νοοτροπία λειτουργίας των εταιριών) μπορεί να είναι μεταφορά από άλλο μοντέλο με ίδια διάμετρο ελατηρίου και παρόμοια χαρακτηριστικά αυτοκινήτου. Μπορεί όμως να είναι και σωστά. Αυτό ποιος το γνωρίζει όμως; Ξέρετε κανέναν που δουλεύει στην APEX (ή σε οποιαδήποτε άλλη) να σας διαφωτίσει;
Γενικα συνιστώ να αφήνετε τα αμάξια στην ησυχία τους...ή τέλος πάντων αν είναι να κάνετε κάτι εφαρμοστε δοκιμασμένες λύσεις διότι οι επιτήδιοι είναι πολλοί.
-
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ, ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ.
-
Απλά να έχεις επιπλέον υπόψη σου ότι και η 146 2.0 έχει αυξημένο βάρος μπροστά και κατά συνέπεια ίσως τα εμπρός ελατήρια αποδειχθούν λίγο πιο σκληρά από όσο τα θέλεις.
Επειδή θυμάμαι όμως ότι οι δίλιτρες έγερναν αρκετά κατα πάσα πιθανότητα το πρόβλημα του βάρους αντιμετωπίστηκε με αντιστρεπτικές (και αν...).
Συνεπώς ή τα μαμά ελατήρια ή από δίλιτρη.
-
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΤΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΚΟΝΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ, ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΜΑΜΑ Η' 2.0 ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΣΩΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΙΚΑ , ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ? ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΠΑΛΙ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ , ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ, ΚΑΙ ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΙ 2 ΣΕΤ ΕΛΑΤΗΡΙΑ
-
ΕΧΕΙ ΚΟΨΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ , ΚΑΙ ΠΩΣ ΠΑΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ?????
-
Ο χρήστης smalto έγραψε:
ΕΧΕΙ ΚΟΨΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ , ΚΑΙ ΠΩΣ ΠΑΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ?????ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ.
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ALFA 146 TS 1.4.....BOHΘΕΙΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ...