Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Έρευνα Κατανάλωσης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Έρευνα Κατανάλωσης
    • 1
    • 2
    • 303
    • 304
    • 305
    • 306
    • 307
    • 425
    • 426
    • 305 / 426
    Περί αυτοκίνησης
    16
    8514
    27627
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kilomeater last edited by

      Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
      Με 20 μωτ μια χαρά είναι τα 11....Είναι μωτ που πιάνεται με πολύ σταμάτα ξεκίνα και κόλλημμα στην κίνηση. Κατά η γνώμη μου καταναλώσεις πόλης με μωτ κάτω από 30 δεν έχουν ιδιαίτερο νόημα γιατί είναι δύσκολο να τις συγκρίνεις. Και αυτό επειδή εξαρτώνται περισσότερο από τον οδηγό και τη μάζα του αυτοκινήτου και λιγότερο από οτιδήποτε άλλο που παίζει ρόλο σε άλλες συνθήκες όπως σχέσεις, αεροδυναμική, τριβές, σχεδιασμός και οικονομία κινητήρα κλπ.

      Στο C5, οταν εισαι κατω απο τα 30χλμ/ω σταματαει να 'γραφει' ο δεικτης στιγμιαιας καταναλωσης...
      βγαζει παυλιτσες --

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        festonero last edited by

        Έχω καταφέρει να ριξω την κατανάλωση στα 8.8λτ/100χλμ (από 11) εντός πόλης για τα τελευταία 160 χλμ.
        Επιταχύνω σχετικά αργά και πάω μέχρι το πολύ 1700 στροφές, οπότε η τελική μου είναι γύρω στα 60-70χλμ.
        Είναι κουραστικό, αλλά προκειμένου να δίνω 100 ευρώ το μήνα σε βενζίνες, θα το κάνω.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          orestis-d last edited by

          Ο χρήστης FestoNero έγραψε:
          Έχω καταφέρει να ριξω την κατανάλωση στα 8.8λτ/100χλμ (από 11) εντός πόλης για τα τελευταία 160 χλμ.
          Επιταχύνω σχετικά αργά και πάω μέχρι το πολύ 1700 στροφές, οπότε η τελική μου είναι γύρω στα 60-70χλμ.
          Είναι κουραστικό, αλλά προκειμένου να δίνω 100 ευρώ το μήνα σε βενζίνες, θα το κάνω.

          1700 στροφες ειναι μια χαρα για τον 1.2 tsi...
          Τραβα του και κανα κοφτη με 2α ανα 2-3 μερες ομως να ερχεται στα συγκαλα του το μοτερ!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης k_kb312 έγραψε:
            Αυτό που λες για τη μέτρηση εκτός πόλης, να το κάνω τι αν μου καίει λίγο εκτός πόλης αν εγώ το χρησιμοποιώ κυρίως ή μονάχα εντός? Κατάλαβες τι θέλω να πω? Κατανάλωση 8,5/100 εντός πόλης για 1200αρη είναι υπερβολική.

            Κατάλαβα αλλά η μέτρηση σε συνθήκες πόλης έχει πολλά πάνω κάτω. Αυτός είναι ο λόγος που δε συνιστάται. Πρέπει να κάνεις την ίδια διαδρομή κάθε μέρα ίδιες ώρες και όχι άλλες διαδρομές για να βγάλεις κάτι που να αξίζει να συγκρίνεις. Θα σου παραθέσω ακραία παραδείγματα για να καταλάβεις τι εννοώ. Αν στο ένα μέτρημα έχεις πάει χαλαρά Κηφισσό, ΑΟ, παραλία και στο άλλο πήγες Κυψέλη Παγκράτι σε ώρα κίνησης τι νόημα έχει η οποιαδήποτε σύγκριση... Για αυτό και επιμένω και στα πιο πολλά χλμ ανά μέτρηση, ώστε να περιλαμβάνεις όσο γίνεται περισσότερα από τα ακραία και προς τα επάνω και προς τα κάτω. Με λίγα χλμ έχεις πιο πολλές πιθανότητες να σου βγαίνει πότε ψηλά πότε χαμηλά ανάλογα με το ποια διαδρομή καλή ή κακή έτυχε.

            Εγώ με 1200άρι σκαθάρι πέρναγα τα 12 λίτρα στην πόλη και αυτό πριν 20-25 χρόνια, όταν ήταν πολύ πιο λίγα τα αυτοκίνητα.... (τρελλό νιάτο και ρουφήχτρα κινητήρας)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mikegr last edited by

              το Γιαρις 1.3 καιει πανω απ το μεσο ορο?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                red_monster last edited by

                Ο χρήστης mikegr έγραψε:
                το Γιαρις 1.3 καιει πανω απ το μεσο ορο?

                το μκ2??

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mousatos last edited by

                  Όλα τα toyota καίνε κάτω από τον μέσο όρο.
                  Κινητήρες οικονομικοί και αξιόπιστοι , αυτό τους έφερε στην κορυφή.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    theo13 last edited by

                    Σημερα Αθηνα-Πατρα (220 km ) μεση καταναλωση 6.3 lt/100 km με Passat 1.6 FSI

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • F
                      futureshock last edited by

                      καλησπερα παιδια. μπαινω κατευθειαν στο θεμα...
                      αρχισα τελευταια να κραταω σημειωσεις με τις βενζινες που βαζω, λιτρα,ευρω,χλμ του τριπ κλπ..
                      και ολο αυτο μιας και βρηκα το www.spritmonitor.de

                      το προβλημα μου ειναι οτι το αμαξι το γεμιζω full μεχρι να σκασει μια φορα στις τοσες... και το site που εβαλα πανω βγαζει αποτελεσματα και υπολογιζει τα λιτρα/100 μονο οταν κανεις full γεμισματα... ξερετε τι παιζει και πως μπορω να βαζω τα στατιτικα για να μου τα πιανει ολα τα γεμισματα που κανω??

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Δέχεται και όχι πλήρη γεμίσματα (υπάρχει αυτή η επιλογή, διαλέγεις τι είδους γέμισμα κάνεις, 1ο για την αρχή των μετρήσεων, φουλ ή όχι φουλ) αλλά αποτέλεσμα θα σου βγάζει μόνο κάθε φορά που κάνεις φούλ γέμισμα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • J
                          jaxws last edited by

                          Πειραιας-Τριπολη με επιστροφη χτες.Πηγαινωντας ειχα το cc στα 144 χλμ στην Αθηνων Κορινθου και στα 127 στην Κορινθου Τριπολεως .Καταναλωση 8,7 lt/100 xlm.Στην επιστροφη με cc στα 90 και καποιες προσπερασεις ειχα 4.4.Υπολογισμενα απο παλαιοτερα εχω δει οτι οι μπαρες οροφης που ειχα ανεβαζουν την καταναλωση περι του 10% .Το εντυπωσιακο ηταν οτι η διαφορα χρονου ηταν περιπου μιση ωρα λογω οτι το πρωι στο σχιστο ειχε παζαρι και αργησα να περασω.Αυτοκινητο Honda civic ima με καινουργιες μπαταριες παρακαλω.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Τόσο μεγάλη διαφορά δεν θα την περίμενα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              christos-dimou last edited by

                              Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                              Τόσο μεγάλη διαφορά δεν θα την περίμενα.

                              Ναι τέτοια είναι. Το CC δεν είναι ότι καλύτερο με υψηλές ειδικά ταχύτητες. Χωρίς CC ίσως και να έβλεπε 8.2 lt/100. Για την επιστροφή με 90 το ΙΜΑ μπορεί στις 1800 στροφές που γυρίζει νωχελικά ο κινητήρας (και που είναι η βέλτιστη του περιοχή) να καλύψει τις υψομετρικές.

                              Για το λόγο αυτό η HONDA πήγε σε μεγαλύτερο κινητήρα στο νέο IMA (1.5 lt αντί των 1.3 lt) έστω και με 5 ίππους λιγότερους. Ώστε σε συνδυασμό με τις μπαταρίες λιθίου (που δίνουν μεγαλύτερη αυτονομία) και τον ισχυρότερο κατά 15% ηλεκτροκινητήρα να αποφύγει την απαίτηση πλήρους ισχύος όπου το CVT έχει μεγάλες απώλειες.

                              ΥΓ. Το 4.4 το έχω και εγώ βεβαιώσει.... για την ταχύτητα αυτή... Το 8.7 δεν το έχω πιάσει ποτέ.... (ένα 8.2 στην πόλη.... μόνον με κλιματισμό το καλοκαίρι)...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mikegr last edited by

                                Το Gentz 1.1 ειναι σχετικα αδηφαγο και απολιτιστο σε σχεση με το Γιαρις?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  red_monster last edited by

                                  Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:

                                  Τόσο μεγάλη διαφορά δεν θα την περίμενα.

                                  Ναι τέτοια είναι. Το CC δεν είναι ότι καλύτερο με υψηλές ειδικά ταχύτητες. Χωρίς CC ίσως και να έβλεπε 8.2 lt/100. Για την επιστροφή με 90 το ΙΜΑ μπορεί στις 1800 στροφές που γυρίζει νωχελικά ο κινητήρας (και που είναι η βέλτιστη του περιοχή) να καλύψει τις υψομετρικές.

                                  Για το λόγο αυτό η HONDA πήγε σε μεγαλύτερο κινητήρα στο νέο IMA (1.5 lt αντί των 1.3 lt) έστω και με 5 ίππους λιγότερους. Ώστε σε συνδυασμό με τις μπαταρίες λιθίου (που δίνουν μεγαλύτερη αυτονομία) και τον ισχυρότερο κατά 15% ηλεκτροκινητήρα να αποφύγει την απαίτηση πλήρους ισχύος όπου το CVT έχει μεγάλες απώλειες.

                                  ΥΓ. Το 4.4 το έχω και εγώ βεβαιώσει.... για την ταχύτητα αυτή... Το 8.7 δεν το έχω πιάσει ποτέ.... (ένα 8.2 στην πόλη.... μόνον με κλιματισμό το καλοκαίρι)...

                                  diesel rulezzz

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    christos-dimou last edited by

                                    Το 2007 ντεν μπορούσα στο Αντινα να πάρω diesel καρντιά μου... Αλλά αν είχα πάρει ντίζελ τότε σήμερα θα πλήρωνα 1400 € τέλη+εισφορές+ειδικές εισφορές+δεν συμμαζεύετε έναντι των 5 € που πληρώνω.... άσε που θα είχα εκταμιεύσει άλλες 10,000€ παραπάνω.... Πόσα χιλιόμετρα να έκανα για να βρεθώ break-even?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      red_monster last edited by

                                      Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                                      Το 2007 ντεν μπορούσα στο Αντινα να πάρω diesel καρντιά μου... Αλλά αν είχα πάρει ντίζελ τότε σήμερα θα πλήρωνα 1400 € τέλη+εισφορές+ειδικές εισφορές+δεν συμμαζεύετε έναντι των 5 € που πληρώνω.... άσε που θα είχα εκταμιεύσει άλλες 10,000€ παραπάνω.... Πόσα χιλιόμετρα να έκανα για να βρεθώ break-even?

                                      καλά το 07 όχι , αλλά σήμερα ένα 1600αρη ντιζελ κάνει τα πάντα και συμφέρει...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • F
                                        funkyreverend last edited by

                                        Ο χρήστης mikegr έγραψε:
                                        Το Gentz 1.1 ειναι σχετικα αδηφαγο και απολιτιστο σε σχεση με το Γιαρις?

                                        Πάνω από 8,5 λίτρα δύσκολα βλέπω με Getz 1.1*, μόνο με μαστίγωμα στον αυτοκινητόδρομο. Αν μιλάμε για Γιάρις 1.3 πρώτης γενιάς, λογικά είναι πιο οικονομικό ειδικά στον έξω δρόμο.

                                        *το προφίλ των διαδρομών μου είναι δύσκολο, νευρική οδήγηση σε πόλη, με πολλές στάσεις και ψάξιμο για πάρκινγκ. Με πιο καλόβολο προφίλ γυροφέρνει στο 7αρι και λίγο πιο κάτω.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mirage last edited by

                                          XSARA II BREAK 5PTES 1.6 i 16v 110 (TU5JP4) BVM 5
                                          Αυτοκίνητο της δουλειάς
                                          224600 χλμ
                                          Κολλημένος ανοιχτός θερμοστάτης
                                          Τύπος διαδρομών: Ζήσε το όνειρο σου στο Παρίσι. Tι εννοώ; Ξεκινάμε απο το Παρίσι βγαίνουμε γρήγορα στην Περιφερειακή μετά απο 3 φανάρια και μποτιλιαριζόμαστε για κανα 10λεπτο. Μετά η κίνηση πάει λίγο καλύτερα για κανα 10αρι λεπτά και μετά ενα 30λεπτο με πρώτη νεκρά. Ακολοθεί αυτοκινητόδρομος με όριο 110 για 5 λεπτάκια και αλλα 5 λεπτάκια επαρχιακός και φτάσαμε. 35 χλμ σε 1 ώρα περίπου με αρνητικό ρεκόρ την 1μιση ώρα ένα μεσημερί που απλά δεν κουνιόταν τπτ. Επαναλαμβάνουμε το πείραμε 4 μέρες.
                                          Λάστιχα 195∕55∕15 Pilot Primacy με σωστές πιέσεις. Το αυτοκίνητο είναι φορτωμένο πολύ την πρώτη και τελευταία μέρα αφού μεταφέρε εξοπλισμό ΑΤΜ ( )
                                          Παρόλη την ζέστη AC δεν έπαιζε γιατί δεν ήταν γεμάτο
                                          Μέση κατανάλωση: 7,0l/100km
                                          Mέση ταχύτητα: 33km/h
                                          Elle est pas belle la vie?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            christos-dimou last edited by

                                            Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                                            Το 2007 ντεν μπορούσα στο Αντινα να πάρω diesel καρντιά μου... Αλλά αν είχα πάρει ντίζελ τότε σήμερα θα πλήρωνα 1400 € τέλη+εισφορές+ειδικές εισφορές+δεν συμμαζεύετε έναντι των 5 € που πληρώνω.... άσε που θα είχα εκταμιεύσει άλλες 10,000€ παραπάνω.... Πόσα χιλιόμετρα να έκανα για να βρεθώ break-even?

                                            καλά το 07 όχι , αλλά σήμερα ένα 1600αρη ντιζελ κάνει τα πάντα και συμφέρει...

                                            Φωτογραφίζεις συγκεκριμένο μοντέλο ή είναι η ιδέα μου;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 303
                                            • 304
                                            • 305
                                            • 306
                                            • 307
                                            • 425
                                            • 426
                                            • 305 / 426
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr