Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Φανης Χασιωτης 28 rally ελπα
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. Φανης Χασιωτης 28 rally ελπα
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 3 / 8
    Ελληνικοί Αγώνες
    51
    155
    650
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      great8 last edited by

      Δεν καταλαβαίνω ορισμένα πράγματα: Γιατί, π.χ., αυτό το ύφος πολλών προλαλησάντων του στυλ «μην ξύνεις πληγές», «δε χρειάζεται τώρα μετά από τόσο καιρό…» κλ.π. Τι είναι αυτό που θα πει πια ο –ακούσια- συμπρωταγωνιστής του δράματος και θα ξύσει πληγές ή θα επαναφέρει κάτι μετά από καιρό και θα ενοχλήσει;
      Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν πρέπει (για ορισμένους) να παρατεθεί μια ακόμα άποψη, που αν μη τι άλλο θα έχει και πολύ μεγαλύτερη βαρύτητα από όσες άλλες έχουν ακουστεί μέχρι τώρα για το συγκεκριμένο θέμα.
      Δεν καταλαβαίνω γιατί ενοχλεί η προειδοποίηση του Φ.Χ. Ναι, με προειδοποίηση: Για να το δουν όσο το δυνατόν περισσότεροι και να χλομιάσουν –αν πρέπει- κάποιοι άλλοι.

      Και στο κάτω- κάτω της γραφής, έτσι αισθάνεται καλύτερα για να εκφραστεί και αυτό πρέπει να είναι απόλυτα σεβαστό από όλους. «Ανώνυμους» και «επώνυμους». Έτσι και αλλιώς, όλοι κρίνονται από τις τοποθετήσεις και το ύφος τους. Εγώ προσωπικά, θα ήθελα να διαβάσω την τοποθέτηση του Φ.Χ., να δω τι έχει να πει και να μάθω και κάποια πράγματα.

      Οι μέρες που έχουν περάσει από την πρώτη δημοσίευση μέχρι και σήμερα είναι βέβαια αρκετές και ίσως αυτό να σημαίνει πολλά, όπως ότι ο Φ.Χ. το ξανασκέφτηκε… και δεν θέλει για οποιονδήποτε λόγο να δώσει συνέχεια.
      Και αυτό σεβαστό.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        apr last edited by

        ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ ΣΕ ΣΟΒΑΡΟΥΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΦΙΛΟΙ ΦΟΡΟΥΜΙΣΤΕΣ ?
        Η ΑΠΛΩΣ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΠΗΡΕ Τ'ΑΥΤΙ ΜΑΣ , ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ , ΚΑΙ ΝΑ ..ΠΟΥ ΕΔΩ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΚΑΙ ΑΣΥΝΗΘΙΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙ ΕΝΑΣ , ΚΑΙ ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ?

        ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝ Ο ΦΙΛΟΣ ΜΑΣ Ο ΦΑΝΗΣ ΓΡΑΨΕΙ Η ΔΕΝ ΓΡΑΨΕΙ ,ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΠ'ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ ,ΚΑΙ ΠΟΥ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΕ ΑΠ'ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΣΠΟΡ , Η ΤΙ ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΣΧΕΤΙΚΗ ΔΙΚΗ , ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ .
        ΕΣΤΩ ΟΤΙ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑΤΕ , Η ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΑΚΟΥΣΕΙ .
        ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΞΑΦΝΙΑΣΜΑ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΟΥΣ , ΚΑΙ ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΛΟΥΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ-ΑΝΕΥΘΥΝΟΥΣ κ.τ.λ.
        Ε.... ΚΑΙ ?
        ΠΡΙΝ ΑΡΧΙΣΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΕΤΕ ΖΟΡΟ , ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ , ΟΤΙ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΟΡ ΜΑΣ , ΜΕ ΟΣΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΤΕ , ΑΠ'ΤΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ .
        ΕΣΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΘΕΤΕ ΠΟΤΕ , ΟΙ ΥΠΕΥΘΗΝΟΙ ΟΜΩΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ , ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ ΤΙ ΕΜΑΘΑΝ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΠΡΑΞΟΥΝ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ .
        ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΟ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΥΝΕΒΗΣΑΝ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΜΑΣ , ΗΜΟΥΝ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΕΙΧΑ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΜΟΥ . ΓΕΓΟΝΟΣ , ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΟ , ΟΙ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΑΝ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΤΟΥΣ , ΟΠΩΣ ΑΛΩΣΤΕ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΧΑΒΑΛΕΔΕΣ ΟΔΗΓΟΙ (ΤΟ ΛΕΩ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΓΡΑΦΩ) ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΑΠ'ΟΛΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΣΟΒΑΡΑ , ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΑΓΑΠΟΥΝ , ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΧΟΜΠΥ .
        ΑΝ ΚΥΡΙΟΙ ΔΕΝ ΧΩΝΕΨΕΤΕ, ΟΤΙ ΜΟΝΟΝ ΣΑΝ ΔΥΝΑΜΗ, ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ, ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΝ ΣΤΑ ΣΟΒΑΡΑ ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΙ , ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ , ΟΣΕΣ ΕΞΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΟΙ ΠΟΡΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΣΤΑ !
        ΑΥΤΑ , ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΒΑΣΑ ΠΟΛΛΕΣ ΜΠΟΥΡΔΕΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ .
        Χ.ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          el-em last edited by

          Ο χρήστης APR έγραψε:
          ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ ΣΕ ΣΟΒΑΡΟΥΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΦΙΛΟΙ ΦΟΡΟΥΜΙΣΤΕΣ ?
          Η ΑΠΛΩΣ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΠΗΡΕ Τ'ΑΥΤΙ ΜΑΣ , ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ , ΚΑΙ ΝΑ ..ΠΟΥ ΕΔΩ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΚΑΙ ΑΣΥΝΗΘΙΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙ ΕΝΑΣ , ΚΑΙ ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ?

          ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝ Ο ΦΙΛΟΣ ΜΑΣ Ο ΦΑΝΗΣ ΓΡΑΨΕΙ Η ΔΕΝ ΓΡΑΨΕΙ ,ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΠ'ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ ,ΚΑΙ ΠΟΥ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΕ ΑΠ'ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΣΠΟΡ , Η ΤΙ ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΣΧΕΤΙΚΗ ΔΙΚΗ , ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ .
          ΕΣΤΩ ΟΤΙ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑΤΕ , Η ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΑΚΟΥΣΕΙ .
          ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΞΑΦΝΙΑΣΜΑ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΟΥΣ , ΚΑΙ ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΛΟΥΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ-ΑΝΕΥΘΥΝΟΥΣ κ.τ.λ.
          Ε.... ΚΑΙ ?
          ΠΡΙΝ ΑΡΧΙΣΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΕΤΕ ΖΟΡΟ , ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ , ΟΤΙ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΟΡ ΜΑΣ , ΜΕ ΟΣΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΤΕ , ΑΠ'ΤΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ .
          ΕΣΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΘΕΤΕ ΠΟΤΕ , ΟΙ ΥΠΕΥΘΗΝΟΙ ΟΜΩΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ , ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ ΤΙ ΕΜΑΘΑΝ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΠΡΑΞΟΥΝ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ .
          ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΟ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΥΝΕΒΗΣΑΝ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΜΑΣ , ΗΜΟΥΝ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΕΙΧΑ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΜΟΥ . ΓΕΓΟΝΟΣ , ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΟ , ΟΙ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΑΝ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΤΟΥΣ , ΟΠΩΣ ΑΛΩΣΤΕ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΧΑΒΑΛΕΔΕΣ ΟΔΗΓΟΙ (ΤΟ ΛΕΩ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΓΡΑΦΩ) ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΑΠ'ΟΛΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΣΟΒΑΡΑ , ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΑΓΑΠΟΥΝ , ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΧΟΜΠΥ .
          ΑΝ ΚΥΡΙΟΙ ΔΕΝ ΧΩΝΕΨΕΤΕ, ΟΤΙ ΜΟΝΟΝ ΣΑΝ ΔΥΝΑΜΗ, ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ, ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΝ ΣΤΑ ΣΟΒΑΡΑ ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΙ , ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ , ΟΣΕΣ ΕΞΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΟΙ ΠΟΡΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΣΤΑ !
          ΑΥΤΑ , ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΒΑΣΑ ΠΟΛΛΕΣ ΜΠΟΥΡΔΕΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ .
          Χ.ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

          ΤΟ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ !!!!!!!!!!!

          ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΟΔΗΓΩΝ ΑΓΩΝΩΝ, (ΠΟΙΟΥ Σ.Ο.Α.Α ?)ΤΟΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΣΚΟΤΩΘΕΙΣ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΣΑΙ
          Χ Α Β Α Λ Ε Σ !!!!!!!!
          ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΟΣΟ ΠΛΗΣΙΑΖΟΥΝ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ,ΤΟΣΟ ΜΕΡΙΚΟΙ ΧΑΝΟΥΝ ΤΟ ΜΕΤΡΟ.

          ΑΣ ΚΡΙΝΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΦΟΡΟΥΜΙΣΤΕΣ ΠΟΙΟΣ ΓΡΑΦΕΙ ΤΙΣ ΜΠΟΥΡΔΕΣ.

          ΦΙΛΙΚΑ,

          'EL-EM'

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            apr last edited by

            ΑΝ ΑΥΤΟ ΜΟΝΟΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΕΞΥΠΝΑΚΙΑ ΣΥΝΟΔΗΓΕ , ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΜΟΥ ΛΕΝΕ , ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ .
            ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ....................

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • E
              el-em last edited by

              Ο χρήστης APR έγραψε:
              ΑΝ ΑΥΤΟ ΜΟΝΟΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΕΞΥΠΝΑΚΙΑ ΣΥΝΟΔΗΓΕ , ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΜΟΥ ΛΕΝΕ , ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ .
              ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ....................

              ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ , ΕΞΥΠΝΑΚΙΑ ΜΗΧΑΝΙΚΕ, (ΜΕ ΕΣΕΝΑ ΑΠΑΞΟΙΩ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ) ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΙΣ
              Μ Π Ο Υ Ρ Δ Ε Σ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ.

              ΦΙΛΙΚΑ,

              'EL-EM'

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                thvarveris last edited by

                Εγώ ξέρω ότι ο Φάνης την αγαπάει την ζωή του και μάλιστα ήταν ένας από τους λίγους συνοδηγούς που φορούσαν κολλάρο και μπορεί τελικά αυτό να του έσωσε τη ζωή.

                Μέχρι το τέλος της εβδομάδας ή λίγο παραπέρα ο Φάνης θα γράψει αυτά που θέλει.
                Αργεί γιατί η δουλειά του δεν είναι μπροστά σε pc, για να έχει ευχέρεια επικοινωνίας μαζί μας.
                Οικοδόμος είναι ο άνθρωπος, τιμή του και καμάρι του δηλαδή!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nimer last edited by

                  ΕΣΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΘΕΤΕ ΠΟΤΕ , ΟΙ ΥΠΕΥΘΗΝΟΙ ΟΜΩΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ , ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ ΤΙ ΕΜΑΘΑΝ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΠΡΑΞΟΥΝ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ .

                  μια χαρα μας τα λες....
                  δηλαδη εμεις που δεν εχουμε αμεση πληροφορηση να μην γνωριζουμε τι συμβαινει στο χωρο που τοσο αγαπαμε?

                  αυτα θα προτεινες και σε ολους τους νεους που ενδιαφερονται να ασχοληθουν με τον χωρο?

                  ο φανης πρεπει να μας πει την αποψη του ωστε να μαθουμε τι πραγματικα συμβαινει στον χωρο των ελληνικων αγωνων
                  ...και οχι απο περιεργεια (οπως λες) αλλα για να ανοιξουν τα ματια σε ολους οσους μελλοντικα ενδιαφερονται να ασχοληθουν ενεργα...

                  εξαλλου η υποθεση εχει παρει νομικα το δρομο της...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kamil last edited by

                    συγνώμη αλλά μάλλον μας μπερδεύτε κ.Χρήστο παρά μας βοηθάτε με αυτά που μας λέτε? τι θα γινόταν για τον Δημήτρη και τον Φάνη αν ήταν μέλη του ΣΟΑΑ? θα σωζόταν μήπως ο Δημήτρης ή μήπως ο ΣΟΑΑ θα κινούσε νομικές/ποινικές διαδικασίες ενώ τώρα δεν? τι σημαίνει οτι όσοι δεν είναι μέλη είναι χαβαλέδες? όσοι είναι μέλη δηλαδή είναι όλοι ενεργοί και κοιτάνε το συμφέρον του χώρου πρώτα και μετά το δικό τους? ο χώρος ζημιώνεται τόσο πολύ απο τους μή ενγεγραμμένους και πώς? σε τι ακριβώς εμποδίζουν/ζημιώνουν τον ΣΟΑΑ οι μη ενγεγραμμένοι?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • E
                      el-em last edited by

                      Ο χρήστης kamil έγραψε:
                      συγνώμη αλλά μάλλον μας μπερδεύτε κ.Χρήστο παρά μας βοηθάτε με αυτά που μας λέτε? τι θα γινόταν για τον Δημήτρη και τον Φάνη αν ήταν μέλη του ΣΟΑΑ? θα σωζόταν μήπως ο Δημήτρης ή μήπως ο ΣΟΑΑ θα κινούσε νομικές/ποινικές διαδικασίες ενώ τώρα δεν? τι σημαίνει οτι όσοι δεν είναι μέλη είναι χαβαλέδες? όσοι είναι μέλη δηλαδή είναι όλοι ενεργοί και κοιτάνε το συμφέρον του χώρου πρώτα και μετά το δικό τους? ο χώρος ζημιώνεται τόσο πολύ απο τους μή ενγεγραμμένους και πώς? σε τι ακριβώς εμποδίζουν/ζημιώνουν τον ΣΟΑΑ οι μη ενγεγραμμένοι?

                      ΡΕ kamil,

                      ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΗ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ Σ.Ο.Α.Α) ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΧΑΒΑΛΟ ΣΕ ΒΡΙΣΚΩ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ
                      ΠΑΝΤΩΣ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΗ ΝΑ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙΣ ΝΑ ΓΡΑΦΤΕΙΣ ΑΜΕΣΩΣ ΣΤΟΝ Σ.Ο.Α.Α ΜΗΝ ΣΟΥ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΚΟ.

                      ΡΕ,ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ !!!!!!!!

                      ΦΙΛΙΚΑ,

                      'EL-EM'

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        apr last edited by

                        ΠΟΛΛΑ ΚΙΛΑ Μ... (KF-mod) ,ΤΟ ΥΠΟΘΕΤΟ ,ΤΕΛΙΚΑ .

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          aaa last edited by

                          Για όσους δεν γνωρίζουν την ιατρική των αρχαίων Σουμερίων, διευκρινίζω ότι η μαλάκα ήταν ένα εκχύλισμα από τις ρίζες του φοινικόδεντρου, η οποία σε μορφή υπόθετου θεράπευε τον στομαχόπονο (χρειαζόταν όμως αρκετά μεγάλη δόση του φαρμάκου, ακόμα και πολλά κιλά σε δύσκολες περιπτώσεις).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            roadrunner_gr last edited by

                            ΔΙΑΓΡΑΦΕΤΑΙ Η ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΣΕ ΕΝΔΕΙΞΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤHN ΑΠΑΡΑΔΕΚΤH ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΩΝ MODERATORS ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΟΥ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              glou-75 last edited by

                              πιστευω οτι εχουμε ακομα λιγο χρονο για να παιξουμε στις σελιδες του forum και συγκεκριμενα στο χωρο οπου δημιουργησε ο φανης για ενα αλλο σκοπο περα απο τα φοινικοδεντρα και τα κριτηρια περι προσωπικης ζωης αυτου και ολα αυτα μεχρι το σημειο οπου ο φανης θα βγαλει στη φορα την αληθεια και που μονο τοτε πιστευω καποιοι θα ευαισθητοποιηθουν, καποιοι που νοιαζονται θελω να πιστευω περισσοτερο απο εμενα για την πραγματικη ασφαλεια των αγωνων αυτοκινητου ... κοντος ψαλμος .....φανη ησουν και εισαι υποδειγμα της απολυτης τηρησης των μετρων ασφαλειας των αγωνων οπως θες να πεις η ασφαλεια προεχει και υπερεχει

                              φιλικα.
                              Β.Τ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                el-em last edited by

                                Ο χρήστης APR έγραψε:
                                ΠΟΛΛΑ ΚΙΛΑ Μ... (KF-mod) ,ΤΟ ΥΠΟΘΕΤΟ ,ΤΕΛΙΚΑ .

                                ΑΓΑΠΗΤΕ APR,

                                ΕΝΤΑΞΕΙ,ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΝΕΝΟΗΘΟΥΜΕ,ΓΙΑΤΙ ΕΙΤΕ ΜΙΛΑΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ,ΕΙΤΕ ΕΙΜΑΙ ΚΑΚΟΠΡΟΑΙΡΕΤΟΣ,ΕΙΤΕ ΕΙΜΑΙ ΚΑΚΟΒΟΥΛΟΣ,ΕΙΤΕ ΕΙΜΑΙ ΕΞ ΟΡΙΣΜΟΥ ΠΟΛΕΜΕΙΟΣ ΤΟΥ Σ.Ο.Α.Α.

                                ΣΤΗΝ kamil, ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΘΕΣΕ ΤΟΣΑ ΚΑΙΡΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ,ΓΙΑΤΙ ΥΠΕΚΦΕΥΓΕΙΣ ΚΑΙ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΣΧΟΛΙΑ ??????

                                ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΙ ΝΑ ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ?????

                                ΕΝΑΣ ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΝΔΡΑΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΟΤΑΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ.

                                ΤΕΛΕΙΩΣ ΦΙΛΙΚΑ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΕΙΣ ΜΑΣ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ,ΣΚΕΨΟΥ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΠΙΑΣΕΙΣ ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ ΠΑΛΙ.

                                ΦΙΛΙΚΑ,

                                'EL-EM'

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • X
                                  xasiotis last edited by

                                  Καλησπέρα και Καλή Χρονιά σε όλους σας

                                  Όπως σας είχα πει και δεσμευτεί εδώ και καιρό θέλω να καταθέσω την θέση μου για το ατύχημα μας στο 28ο RALLY ELPA.Όσα εγώ δηλαδή θεωρώ ότι έγιναν και κυρίως δεν έγιναν με τα γνωστά σε όλους αποτελέσματα. Θέλω να σας πω για τις ελλείψεις και τις παραλείψεις την διοργανώτρια λέσχης.
                                  Αναλαμβάνω όλη την ευθύνη για όσα θα πω παρακάτω. Αυτά που θα σας καταθέσω τα έχω ήδη καταθέσει στον Εισαγγελέα.
                                  Τα παρακάτω δεν αποτελούν απειλή για κανένα. Μοναδικός σκοπός μου είναι να μαθευτεί η αλήθεια και να γίνουν οι αγώνες καλύτεροι και ασφαλέστεροι.

                                  Λοιπόν

                                  1. Οι παρατηρητές του αγώνα, οι δύο ξένοι που είναι ορισμένοι από την FIA και ο ένας Έλληνας, πρέπει να μπαίνουν στην SS μισή ώρα πριν από την άφιξη του πρώτου αυτοκίνήτου και είναι υποχρεωμένοι να ελέγχουν αν τα μέτρα ασφαλείας λειτουργούν τέλεια. Αν δηλαδή οι κριτές φέρουν επάνω τους την ταυτότητα του κριτή, αν βρίσκονται σωστά τοποθετημένοι κατά μήκος της SS, αν η επικοινωνίες λειτουργούν σωστά και πολλά άλλα που έχουν να κάνουν με την ασφαλή διεξαγωγή του αγώνα. Στο σημείο του ατυχήματος τίποτε από τις παραπάνω προϋποθέσεις δεν υπήρχε.

                                  2. Ο σταυρός του ROAD BOOK έπρεπε να είναι κόκκινος σύμφωνα με τον κανονισμό και στην περίπτωση ατυχήματος να επιδεικνύεται στα επόμενα αγωνιστικά ή στο ελικόπτερο που προσπαθεί να προσεγγίσει. Ο σταυρός τελικά ήταν πράσινος! Γιατί;
                                    Το μπουλεντίν που υπογράφει ο Αλυτάρχης και μας δόθηκε στον διοικητικό έλεγχο τον αναφέρει ως κόκκινο! Τότε λοιπόν γιατί ήταν πράσινος; Ήταν προχειροδουλειά, μήπως κάτι άλλο, γιατί τελικά ήταν έτσι;

                                  3. Σύμφωνα με την κατάθεση του αστυνομικού που ήταν στην στροφή κυρίου Ζ.Κ. και του προέδρου της οργανωτικής επιτροπής κυρίου Β.Δ., τον κριτή τον κατονομάζουν ο δε αστυνομικός, εθελοντή κριτή, ο δε πρόεδρος τη οργανωτικής επιτροπής, φύλακα ασφαλείας.
                                    Δηλαδή ήταν τοποθετημένος ένας άσχετος προς το αντικείμενο άνθρωπος που στερούταν πτυχίου κριτού, ούτε είχε παρακολουθήσει σεμινάρια ποτέ στην ζωή του.

                                  Παρόλα αυτά τον πληρώναμε εμείς παρότι ήταν παράνομος.Από αυτόν κρινόταν η ασφάλεια τον αγωνιζομένων και των θεατών. Δηλαδή από έναν άσχετο!

                                  1. Ο παρανόμως τοποθετημένος εθελοντής κριτής, δεν είχε VHF για να συνομιλεί με την γραμματεία, με τους ενδιάμεσους κριτές της SS, με τον υπεύθυνο της SS που βρισκόταν στην αφετηρία της SS και φυσικά με τον αλυτάρχη που βρισκόταν στην γραμματεία του αγώνα.
                                    Είναι υποχρεωμένος βάση του κανονισμού να φέρει πάνω του το VHF.
                                    Αντί VHF είχε κινητό τηλέφωνο που στο σημείο του ατυχήματος δεν είχε σήμα!
                                    Μετά το ατύχημα έψαχνε να βρει σήμα για το κινητό του για να συνομιλήσει με τον υπεύθυνο της SS που βρισκόταν στην αφετηρία της SS, δηλαδή 18 χλμ πριν το ατύχημα

                                  2. Ο παρανόμως τοποθετημένος κριτής, τι έκανε επτά ολόκληρα λεπτά από την στιγμή που βγήκε το υπ αριθμ 35 YARIS μέχρι να βγει το δεύτερο αυτοκίνητο υπ αριθμ 42 FORD που ήταν ο κριτής που βρισκόταν. Και μέχρι να βγει το τρίτο αυτοκίνητο, τι έκανε τελικά; Βρήκε σήμα το κινητό του τελικά; Δεν μας το χει πει. Ελπίζω κάποτε να το μάθουμε!

                                  3. Ο διορισμένος από την διοργανώτρια λέσχη αλυτάρχης του αγώνα Μ.Χ. τηρούσε τις προϋποθέσεις να κάνει χρέη αλυτάρχη στον συγκεκριμένο αγώνα;
                                    Σύμφωνα με τον νόμο 2725/99 μπορεί να υπάρχει κάποιο κενό σε σχέση με τον διορισμό του. Δεν είμαι νομικός αλλά έχω αυτή την εντύπωση.

                                  7)Το ξέρεται ότι έπρεπε η οργανωτική επιτροπή να ξέρει 15 μέρες πριν τον αγώνα ποια νοσοκομεία θα είναι διαθέσιμα τις μέρες του αγώνα, που φυσικά θα μπορούσαν και θα ήταν έτοιμα να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους σε τυχόν ατύχημα;
                                  Τότε γιατί εμένα με πήγανε σε ένα νοσοκομείο που δεν εφημέρευε;
                                  Ευτυχώς για μένα, που βρισκόταν εκεί τυχαία ο κατάλληλος γιατρός, γιατί ούτε θέλω να το σκέπτομαι τι θα σήμαινε για μένα και την οικογένεια μου αν έμενα τετραπληγικός!

                                  Γιατί δεν είχαν καταθέσει οι δύο μάρτυρες κλειδί για αυτή την τραγωδία, δηλαδή ο αλυτάρχης του αγώνα και ο παράνομος εθελοντής κριτής-φύλακας ή ότι τέλος πάντων ήταν και καταθέσαμε όλοι οι υπόλοιποι;
                                  Η υπόθεση έχει πάει στο αρχείο με τις ευθύνες φορτωμένες όλες στον οδηγό!!!

                                  1. Γιατι το το νο 42 FORD ενώ είχε καταλήξει πίσω ακριβώς από το νο 35 YARIS τουμπαρισμένο, μόλις διακόπηκε ο αγώνας το έφεραν στα ίσια, πίσω και δίπλα και κάποια μέτρα ποιο μακριά; Υπήρχε λόγος
                                    Πήγε να κρυφτεί τίποτε από το YARIS ή υπήρχε διαρροή βενζίνης από το FORD και «φοβήθηκαν» «φωτιά»;

                                  Ο οδηγός Δήμητρης Κολιοπάνος και ο συνοδηγός Φάνης Χασιώτης αναλαμβάνουν φυσικά την ευθύνη για αυτό που έκαναν και για αυτό που αγάπησαν και ήταν υπεύθυνοι για το ότι βγήκαν από το δρόμο και χτύπησαν στην κολώνα.

                                  Όμως είχαμε πληρώσει 800 ευρω συμμετοχή για να μας δοθεί η καλύτερη δυνατή ασφάλεια. Δυστυχώς δεν την είδαμε. Αυτό που είδαμε ήταν:

                                  Πράσινο σταυρό στο Road Book αντί για τον σωστό κόκκινο.

                                  Εθελοντή κριτή που στερούταν πτυχίο κριτού και εκπαίδευσης.

                                  Αλυτάρχης, πιθανώς παρανόμως διορισμένο.

                                  Αντί VHF στον κριτή, κινητό τηλέφωνο χωρίς δυνατότητα επικοινωνίας.

                                  Παρατηρητές που ήλεγξαν χαλαρά τα μέτρα ασφαλείας.

                                  Μεγάλη καθυστέρηση στην διακοπή του αγώνα.

                                  Που τελικά κατέληξαν τα αυτοκίνητα που βγήκαν στην ίδια στροφή. Τι έκανε 11 λεπτά ο κριτής; Βρήκε σήμα τελικά;

                                  Αγαπητοί μου φίλοι, βγάλτε μόνοι σας τα συμπεράσματα σας.

                                  Ελπίζω αυτή τη φορά η υπόθεση να μην πάει πάλι στο αρχείο, αλλά στην αίθουσα του δικαστηρίου για να φανεί η αλήθεια.

                                  Ελπίζω να βάλουν μυαλό οι υπεύθυνοι και να διοργανώνουν ασφαλείς αγώνες.

                                  Ελπίζω το ατύχημα που έτυχε σε μας και που στέρησε τη ζωή στον Δημήτρη και υποχρέωσε εμένα να έχω περιορισμό στις κινήσεις μου να είναι το τελευταίο.
                                  Εμένα τελικά ας μη με αποζημιώσει η ασφάλεια του αγώνα για την αναπηρία που απέκτησα, αφού και η διοργανώτρια λέσχη υποστηρίζει την ασφάλεια και όχι εμένα.

                                  Δεν πειράζει. Ας γίνουν οι αγώνες που αγαπάω καλύτεροι και ασφαλέστεροι.

                                  Σας κούρασα. Ευχαριστώ το forum των 4ΤΡΟΧΟΙ που με φιλοξενεί και εσάς για τα καλά σας λόγια τόσο τώρα όσο και τότε.

                                  ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕ ΣΤΗΡΙΞΑΝ ΣΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΣΤΙΓΜΈΣ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑ ΚΑΙ ΠΕΡΝΑΩ.

                                  ΔΗΜΗΤΡΗ
                                  ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ

                                  Σ΄ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΟΛΑ.

                                  Ο ΦΙΛΟΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ ΣΟΥ

                                  Φάνης Χασιώτης

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kpsig moderator last edited by

                                    Έχεις κινηθεί νομικά;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nimer last edited by

                                      ο φανης μιλησε...και -μαλλον- λεει πολλα που δεν τιμουν τοσο τους αγωνες αυτοκινητου οσο και τους διαφορους υπευθυνους...

                                      ευλογες οι αποριες του που οδηγησαν στο τραγικο γεγονος...αναζητουνται δυστυχως οι πραγματικοι υπευθυνοι

                                      ειναι δεδομενο, οτι η καθε αγωνιστικη ομαδα πληρωνοντας ενα σεβαστο παραβολο προσδωκα και τα αναλογα (αναγκαια) μετρα ασφαλειας...

                                      [/b]αν αυτα συμβαινουν σε εναν αγωνα πανευρωπαικου πρωταθληματος, αντιλαμβανομαι την προχειροτητα των αγωνων του ελληνικου πρωταθληματος... **

                                      [b]πως θα μπουν στο χωρο νεοι οδηγοι οταν ξερουν οτι η επισημη διοργανωση -που πληρωνεται για να φροντιζει για την ασφαλεια τους- αποδεικνυονται τοσο επιπολαιη?**

                                      φανη σου ευχομαι να αποδειχθει η αληθεια και να δικαιωθεις...εστω και ηθικα..

                                      NiKOS

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • A
                                        a-viper7 last edited by

                                        Ο χρήστης xasiotis έγραψε:
                                        Καλησπέρα και Καλή Χρονιά σε όλους σας

                                        Όπως σας είχα πει και δεσμευτεί εδώ και καιρό θέλω να καταθέσω την θέση μου για το ατύχημα μας στο 28ο RALLY ELPA.Όσα εγώ δηλαδή θεωρώ ότι έγιναν και κυρίως δεν έγιναν με τα γνωστά σε όλους αποτελέσματα. Θέλω να σας πω για τις ελλείψεις και τις παραλείψεις την διοργανώτρια λέσχης.
                                        Αναλαμβάνω όλη την ευθύνη για όσα θα πω παρακάτω. Αυτά που θα σας καταθέσω τα έχω ήδη καταθέσει στον Εισαγγελέα.
                                        Τα παρακάτω δεν αποτελούν απειλή για κανένα. Μοναδικός σκοπός μου είναι να μαθευτεί η αλήθεια και να γίνουν οι αγώνες καλύτεροι και ασφαλέστεροι.

                                        Λοιπόν

                                        1. Οι παρατηρητές του αγώνα, οι δύο ξένοι που είναι ορισμένοι από την FIA και ο ένας Έλληνας, πρέπει να μπαίνουν στην SS μισή ώρα πριν από την άφιξη του πρώτου αυτοκίνήτου και είναι υποχρεωμένοι να ελέγχουν αν τα μέτρα ασφαλείας λειτουργούν τέλεια. Αν δηλαδή οι κριτές φέρουν επάνω τους την ταυτότητα του κριτή, αν βρίσκονται σωστά τοποθετημένοι κατά μήκος της SS, αν η επικοινωνίες λειτουργούν σωστά και πολλά άλλα που έχουν να κάνουν με την ασφαλή διεξαγωγή του αγώνα. Στο σημείο του ατυχήματος τίποτε από τις παραπάνω προϋποθέσεις δεν υπήρχε.

                                        2. Ο σταυρός του ROAD BOOK έπρεπε να είναι κόκκινος σύμφωνα με τον κανονισμό και στην περίπτωση ατυχήματος να επιδεικνύεται στα επόμενα αγωνιστικά ή στο ελικόπτερο που προσπαθεί να προσεγγίσει. Ο σταυρός τελικά ήταν πράσινος! Γιατί;
                                          Το μπουλεντίν που υπογράφει ο Αλυτάρχης και μας δόθηκε στον διοικητικό έλεγχο τον αναφέρει ως κόκκινο! Τότε λοιπόν γιατί ήταν πράσινος; Ήταν προχειροδουλειά, μήπως κάτι άλλο, γιατί τελικά ήταν έτσι;

                                        3. Σύμφωνα με την κατάθεση του αστυνομικού που ήταν στην στροφή κυρίου Ζ.Κ. και του προέδρου της οργανωτικής επιτροπής κυρίου Β.Δ., τον κριτή τον κατονομάζουν ο δε αστυνομικός, εθελοντή κριτή, ο δε πρόεδρος τη οργανωτικής επιτροπής, φύλακα ασφαλείας.
                                          Δηλαδή ήταν τοποθετημένος ένας άσχετος προς το αντικείμενο άνθρωπος που στερούταν πτυχίου κριτού, ούτε είχε παρακολουθήσει σεμινάρια ποτέ στην ζωή του.

                                        Παρόλα αυτά τον πληρώναμε εμείς παρότι ήταν παράνομος.Από αυτόν κρινόταν η ασφάλεια τον αγωνιζομένων και των θεατών. Δηλαδή από έναν άσχετο!

                                        1. Ο παρανόμως τοποθετημένος εθελοντής κριτής, δεν είχε VHF για να συνομιλεί με την γραμματεία, με τους ενδιάμεσους κριτές της SS, με τον υπεύθυνο της SS που βρισκόταν στην αφετηρία της SS και φυσικά με τον αλυτάρχη που βρισκόταν στην γραμματεία του αγώνα.
                                          Είναι υποχρεωμένος βάση του κανονισμού να φέρει πάνω του το VHF.
                                          Αντί VHF είχε κινητό τηλέφωνο που στο σημείο του ατυχήματος δεν είχε σήμα!
                                          Μετά το ατύχημα έψαχνε να βρει σήμα για το κινητό του για να συνομιλήσει με τον υπεύθυνο της SS που βρισκόταν στην αφετηρία της SS, δηλαδή 18 χλμ πριν το ατύχημα

                                        2. Ο παρανόμως τοποθετημένος κριτής, τι έκανε επτά ολόκληρα λεπτά από την στιγμή που βγήκε το υπ αριθμ 35 YARIS μέχρι να βγει το δεύτερο αυτοκίνητο υπ αριθμ 42 FORD που ήταν ο κριτής που βρισκόταν. Και μέχρι να βγει το τρίτο αυτοκίνητο, τι έκανε τελικά; Βρήκε σήμα το κινητό του τελικά; Δεν μας το χει πει. Ελπίζω κάποτε να το μάθουμε!

                                        3. Ο διορισμένος από την διοργανώτρια λέσχη αλυτάρχης του αγώνα Μ.Χ. τηρούσε τις προϋποθέσεις να κάνει χρέη αλυτάρχη στον συγκεκριμένο αγώνα;
                                          Σύμφωνα με τον νόμο 2725/99 μπορεί να υπάρχει κάποιο κενό σε σχέση με τον διορισμό του. Δεν είμαι νομικός αλλά έχω αυτή την εντύπωση.

                                        7)Το ξέρεται ότι έπρεπε η οργανωτική επιτροπή να ξέρει 15 μέρες πριν τον αγώνα ποια νοσοκομεία θα είναι διαθέσιμα τις μέρες του αγώνα, που φυσικά θα μπορούσαν και θα ήταν έτοιμα να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους σε τυχόν ατύχημα;
                                        Τότε γιατί εμένα με πήγανε σε ένα νοσοκομείο που δεν εφημέρευε;
                                        Ευτυχώς για μένα, που βρισκόταν εκεί τυχαία ο κατάλληλος γιατρός, γιατί ούτε θέλω να το σκέπτομαι τι θα σήμαινε για μένα και την οικογένεια μου αν έμενα τετραπληγικός!

                                        Γιατί δεν είχαν καταθέσει οι δύο μάρτυρες κλειδί για αυτή την τραγωδία, δηλαδή ο αλυτάρχης του αγώνα και ο παράνομος εθελοντής κριτής-φύλακας ή ότι τέλος πάντων ήταν και καταθέσαμε όλοι οι υπόλοιποι;
                                        Η υπόθεση έχει πάει στο αρχείο με τις ευθύνες φορτωμένες όλες στον οδηγό!!!

                                        1. Γιατι το το νο 42 FORD ενώ είχε καταλήξει πίσω ακριβώς από το νο 35 YARIS τουμπαρισμένο, μόλις διακόπηκε ο αγώνας το έφεραν στα ίσια, πίσω και δίπλα και κάποια μέτρα ποιο μακριά; Υπήρχε λόγος
                                          Πήγε να κρυφτεί τίποτε από το YARIS ή υπήρχε διαρροή βενζίνης από το FORD και «φοβήθηκαν» «φωτιά»;

                                        Ο οδηγός Δήμητρης Κολιοπάνος και ο συνοδηγός Φάνης Χασιώτης αναλαμβάνουν φυσικά την ευθύνη για αυτό που έκαναν και για αυτό που αγάπησαν και ήταν υπεύθυνοι για το ότι βγήκαν από το δρόμο και χτύπησαν στην κολώνα.

                                        Όμως είχαμε πληρώσει 800 ευρω συμμετοχή για να μας δοθεί η καλύτερη δυνατή ασφάλεια. Δυστυχώς δεν την είδαμε. Αυτό που είδαμε ήταν:

                                        Πράσινο σταυρό στο Road Book αντί για τον σωστό κόκκινο.

                                        Εθελοντή κριτή που στερούταν πτυχίο κριτού και εκπαίδευσης.

                                        Αλυτάρχης, πιθανώς παρανόμως διορισμένο.

                                        Αντί VHF στον κριτή, κινητό τηλέφωνο χωρίς δυνατότητα επικοινωνίας.

                                        Παρατηρητές που ήλεγξαν χαλαρά τα μέτρα ασφαλείας.

                                        Μεγάλη καθυστέρηση στην διακοπή του αγώνα.

                                        Που τελικά κατέληξαν τα αυτοκίνητα που βγήκαν στην ίδια στροφή. Τι έκανε 11 λεπτά ο κριτής; Βρήκε σήμα τελικά;

                                        Αγαπητοί μου φίλοι, βγάλτε μόνοι σας τα συμπεράσματα σας.

                                        Ελπίζω αυτή τη φορά η υπόθεση να μην πάει πάλι στο αρχείο, αλλά στην αίθουσα του δικαστηρίου για να φανεί η αλήθεια.

                                        Ελπίζω να βάλουν μυαλό οι υπεύθυνοι και να διοργανώνουν ασφαλείς αγώνες.

                                        Ελπίζω το ατύχημα που έτυχε σε μας και που στέρησε τη ζωή στον Δημήτρη και υποχρέωσε εμένα να έχω περιορισμό στις κινήσεις μου να είναι το τελευταίο.
                                        Εμένα τελικά ας μη με αποζημιώσει η ασφάλεια του αγώνα για την αναπηρία που απέκτησα, αφού και η διοργανώτρια λέσχη υποστηρίζει την ασφάλεια και όχι εμένα.

                                        Δεν πειράζει. Ας γίνουν οι αγώνες που αγαπάω καλύτεροι και ασφαλέστεροι.

                                        Σας κούρασα. Ευχαριστώ το forum των 4ΤΡΟΧΟΙ που με φιλοξενεί και εσάς για τα καλά σας λόγια τόσο τώρα όσο και τότε.

                                        ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕ ΣΤΗΡΙΞΑΝ ΣΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΣΤΙΓΜΈΣ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑ ΚΑΙ ΠΕΡΝΑΩ.

                                        ΔΗΜΗΤΡΗ
                                        ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ

                                        Σ΄ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΟΛΑ.

                                        Ο ΦΙΛΟΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ ΣΟΥ

                                        Φάνης Χασιώτης

                                        Τι να πει κανείς...

                                        Αν αντέχεις, το μαχαίρι στο κόκκαλο...

                                        Θεωρώ ότι το λιγότερο οδυνηρό από αυτή τη διαδικασία είναι τα σωματικά τραύματα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • A
                                          aaa last edited by

                                          Μετά το δυστύχημα, πάντως, η αντίδραση της ΕΘΕΑ, ήταν άμεση. Ας θυμηθούμε τη σχετική είδηση όπως είχε δημοσιευτεί τότε:

                                          *Πληροφορίες του rally.gr αναφέρουν ότι, με μια καθαρά «αγωνιστική» προσέγγιση του θέματος, η επιτροπή Ράλι πρότεινε στην ΕΘΕΑ να προσμετρήσει ο αγώνας της πρώτης μέρας με μειωμένη βαθμολογία (50%) και με βάση την κατάταξη των πληρωμάτων μετά την τρίτη ε.δ. του αγώνα. Αντίστοιχα, σύμφωνα με πρόταση που τιμά τα μέλη της επιτροπής, στο Κύπελλο ασφάλτου πρέπει να μετρήσει ο αγώνας κανονικά με συντ. 1, ενώ διευκρινίστηκε πως δε θα ληφθούν υπόψη άλλοι συμπληρωματικοί αγώνες, όπως, π.χ., τα Ράλι Λαμίας και Παλάδιο.

                                          Η πρόταση προωθήθηκε αμέσως στην ΕΘΕΑ, που συνεδρίασε την περασμένη Πέμπτη, και η απόφασή της αναμένεται να ανακοινωθεί τις επόμενες ώρες, ώστε οι αγωνιζόμενοι να ενημερωθούν πριν από το Ράλι Μαύρο Ρόδο.

                                          Καλείται λοιπόν η ΕΘΕΑ να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και, προσπερνώντας αντιρρήσεις τυπικού χαρακτήρα και τα όποια μικροσυμφέροντα αγωνιζομένων, να κάνει δεκτή την πρόταση της επιτροπής, καθώς και να πάρει μια απόφαση που θα ανεβάσει το κύρος και την αξιοπιστία της.

                                          Ελπίζουμε, με την ευκαιρία, αγωνιζόμενοι που στα χαρτιά θίγονται από μια τέτοια απόφαση να μείνουν ψύχραιμοι, να αναλογιστούν συνθήκες και γεγονότα και να μη διανοηθούν να εκφράσουν αντιρρήσεις στο παρασκήνιο ή ενστάσεις στο προσκήνιο, κάτι που θα εκθέσει το ήθος και την ποιότητά τους και στα μάτια της κοινής γνώμης.*

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • E
                                            el-em last edited by

                                            ΚΑΤ'ΑΡΧΑΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΓΑΠΗΤΟ ΦΑΝΗ,ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΣΟ ΤΡΑΥΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2003,ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΠΟΤΕ ΑΛΛΟΤΕ ΑΛΛΟΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΣ.
                                            ΝΑ ΤΟΝ ΣΥΓΧΑΡΩ ΠΟΥ ΜΕ ΜΝΗΜΟΝΕΥΕΙ ΟΠΟΤΕ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟ ΚΟΛΑΡΟ ΠΟΥ ΦΟΡΟΥΣΕ ΚΑΙ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΤΟΥ ΕΣΩΣΕ ΤΗΝ ΖΩΗ,ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΕΓΩ ΤΟΝ ΕΙΧΑ ΠΕΙΣΕΙ ΝΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ.

                                            ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ Ο ΦΑΝΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΟΠΩΣ Ο ΙΔΙΟΣ ΘΕΛΕΙ (Η ΤΟΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ) ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ.

                                            ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΓΡΑΨΕ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΕΜΟΝΟΜΕΝΑ ΜΑΣ ΨΥΘΗΡΙΖΕΙ ΕΝΑΜΙΣΗ ΧΡΟΝΟ ΤΩΡΑ.

                                            ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΓΡΑΨΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΚΘΕΣΗ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ,Η ΟΠΟΙΑ ΔΙΝΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ Ο Λ Α ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΕΤΕΙ.

                                            ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΓΡΑΨΕ ΟΤΙ ΚΑΛΥΦΘΗΚΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΑ ΕΞΟΔΑ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ.

                                            ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΓΡΑΨΕ ΟΤΙ ΠΗΡΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ.

                                            ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΓΡΑΨΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΑΓΩΓΗ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ... ΕΚΛΕΙΠΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟ ΤΟΥ ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΧΑΡΟΚΑΜΕΝΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ .

                                            ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΜΕ ΤΑ ΔΑΚΡΥΒΡΕΧΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΛΕΙΣHΜΑΤΟΣ ΤΟΥ POST ΤΟΥ,ΜΕ ΕΝΟΧΛΗΣΕ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΓΙ'ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΟΥ.

                                            ΦΙΛΙΚΑ,

                                            'EL-EM'

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 3 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr