Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    X
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 11
    • Best 0
    • Groups 0

    xasiotis

    @xasiotis

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    11
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    xasiotis Unfollow Follow

    Latest posts made by xasiotis

    • RE: Φανης Χασιωτης 28 rally ελπα

      Κυριοι καλησπερα σας,

      θα ηθελα να απαντησω -για τελευταια φορα- στους σχολιασμους του κυριου NASS ωστε να μπουν καποια πραγματα στη θεση τους.

      Δεύτερον: Απαντώ μόνο στις παραγράφους που θεωρώ πως έχω κάτι να προσθέσω στη συζήτηση. Δεν είμαι υποχρεωμένος ηθικά ή κατ΄οποιονδήποτε άλλο τρόπο να απαντώ σε όλα. Ξέρεις, σχεδόν σε όλα όσα είχες πει έχω κάποια άποψη. Απάντησα όμως μόνο σε αυτά για τα οποία θεώρησα πως η άποψή μου έχει οποιαδήποτε σημασία για τους λοιπούς αναγνώστες.

      Θεωρω οτι σαν στελεχος του αγωνα θα επρεπε να εχεις αποψη για ολα τα θεματα που εθεσα, ειτε θετικη ειτε αρνητικη, και να την εκφρασεις. Απο τη στιγμη που απαντας μονο σε ορισμενα θεματα, δινεις την εντυπωση οτι απλα προσπαθεις να καλυψεις τις υπολοιπες παραγραφους που δεν απαντας.

      Εγώ σα Νάσος Παπακώστας σου προτείνω ό,τι έχεις να πεις να το πεις ξεκάθαρα και να μην κρύβεσαι πίσω από υπονοούμενα, μυστηριώδεις κυρίους Α.Γ. (γιατί άραγε το όνομά τους με αρχικά ?)

      Για να δημοσιοποιησω το ονομα του κυριου Α.Γ. θα πρεπει να εχω την αδεια του. Εξαλλου, ο ανθρωπος αυτος θα πρεπει να προστατευτει απο 'ανεπιθυμητες' ενοχλησεις...

      Σε ό,τι με αφορά, αναφέρω ό,τι είδα με τα μάτια μου (τη σκηνή του ατυχήματος και όλα τα εμπλεκόμενα αυτοκίνητα που εξέτασα με τις ώρες αργότερα), όπως επίσης και ό,τι κατάλαβα από τα στοιχεία που είχα και έχω στη διάθεσή μου (φωτό επί τόπου, video, καταθέσεις μαρτύρων, πόρισμα ιατροδικαστή, πόρισμα Αστυνομίας κοκ.)

      Θα ηθελα παρα πολυ να 'συγκρινουμε' τα στοιχεια μας και να κανουμε επι τοπου αυτοψια στο τοπο του συμβαντος, ωστε να αποκαλυφθει η πραγματικη αληθεια. Ειμαι στη διαθεση σου οποιο Σαββατοκυριακο επιθυμεις.

      Μέχρι τότε όμως, την άποψή σου για το άτομό μου, πως δηλ. 'δουλειά μου είναι να καλύπτω τα ακάλυπτα' και πως έχω οποιοδήποτε συμφέρον από αυτή την ιστορία (για να μην πω γενικότερα από τη συμμετοχή μου στους ελληνικούς αγώνες), θα σε παρακαλέσω να την τεκμηριώσεις, διαφορετικά θα μου επιτρέψεις να σε κατηγορήσω, παρά το σεβασμό που σου τρέφω λόγω του δράματος που πέρασες και περνάς (χωρίς να σε γνωρίζω προσωπικά, όπως και, αν δεν κάνω λάθος άλλωστε, ούτε εσύ εμένα), για κοινό συκοφάντη. Τόσο απλά.

      Αν δεν κανω λαθος, η δραστηριοποιηση σου σαν τεχνικος εφορος, σού επιφερει μια χρηματικη αμοιβη. Αντιθετα, τοσο εγω οσο και πολλοι συναθλητες μου, πληρωνουμε για να κανουμε αυτο που τοσο αγαπαμε.

      Οσο για το ποιος ειναι συκοφαντης πιστευω οτι θα καταλαβες διαβαζοντας τις διαφορες απαντησεις και σχολια απο το κεντρικο μου κειμενο.

      αναρωτιέμαι τι σε εμποδίζει τόσο καιρό που έχεις βγει να κάνεις τις όποιες 'αποκαλύψεις' σου στο παρόν Forum, να το πεις ξεκάθαρα.

      Οπως ειδες δεν εχω να φοβηθιω κανεναν και τιποτα. Απλα, η ψυχολογικη μου κατασταση δε μου επετρεπε να ασχοληθω δημοσια με το γεγονος, σεβομενος τη μνημη του φιλου μου.

      Διότι, αν μου επιτρέπεις, όσα έχεις πει μέχρι στιγμής, είναι από 'χλιαρά' μέχρι επί της ουσίας άσχετα (δηλ. πως μπορεί κάποιος να χαρακτηρίσει τα περί 'άδειας' του αλυτάρχη) και σε καμία περίπτωση δεν θεωρώ πως προσθέτουν κάτι στην όλη εικόνα του συμβάντος για το κοινό, πόσο δε μάλλον για εμένα ή για άλλους ανθρώπους περισσότερο μπλεγμένους με τη διερεύνησή του.

      Απο την δεκαχρονη παρουσια μου στους αγωνες, ξερω οτι ο αλυταρχης εχει τον πρωτο και τον τελευταιο λογο για την ομαλη οργανωση και διεξαγωγη του αγωνα, επομενως επωμιζεται και τις ευθυνες. Οποτε, θα πρεπει να τηρει και τις προυποθεσεις. Φυσικα, τα ιδια ισχυουν και για τον κριτης καθε στροφης. Αρα, μιας και γνωριζεις -οπως λες- καλυτερα απο μενα τους κανονισμους, πως τα θεωρεις ως 'χλιαρά' μέχρι επί της ουσίας άσχετα;

      πες αυτά που έχεις να πεις, ή άστο καλύτερα, διότι αφήνεις υπονοούμενα και, αν μου επιτρέπεις, λες πράγματα που δεν σε τιμούν.

      Εγω δε μιλησα ποτε με υπονοουμενα. Στο κεντρικο μου κειμενο σχολιασα την οργανωση του αγωνα με πραγματικα στοιχεια, αναλαμβανοντας φυσικα τις ευθυνες για τα λεγομενα μου.

      Σε δύσκολη θέση δεν με φέρνεις με όσα λες για το δυστύχημα αλλά με αυτά που λες για όσους τυχαίνει να έχουν (τεκμηριωμένη, όπως είπαμε) άποψη που τυχαίνει να μη συμπίπτει με τη δική σου εκδοχή της ΑΛΗΘΕΙΑΣ.

      το μονο που ξερω ειναι οτι η ΑΛΗΘΕΙΑ ειναι ΜΙΑ και ΠΟΝΑΕΙ...γιατι εγω ημουν εκει, ενω εσυ 1 1/2 ωρα μετα το ατυχημα δεν ειχες ερθει ακομα (και μπορω να σου το αποδειξω)

      ΕΓΩ ΑΝΟΙΞΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΑΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΣΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ, ΤΟΥΣ ΠΡΩΗΝ ΣΥΝΑΘΛΗΤΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.
      Ο ΚΥΡΙΟΣ ΣΚΟΠΟΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΩ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ (ΓΙΑΥΤΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ) ΑΛΛΑ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΩ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΧΕΙΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΣΤΟΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΓΩΝΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΧΘΟΥΝ ΤΑ ΛΑΘΗ ΣΤΟΥΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ.

      ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ
      ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
      ΦΑΝΗΣ ΧΑΣΙΩΤΗΣ

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      X
      xasiotis
    • RE: Φανης Χασιωτης 28 rally ελπα

      Κυριε NASS καλησπερα,

      Οι αγωνιζομενοι κυριοι zivas και orfanos απαντησαν -εν μερει- στα σχολια σου. Ηρθε η ωρα να παρεις και τη δικη μου απαντηση. Αρχικα, ησουν ενα απο τα στελεχη του αγωνα. Παρατηρω, λοιπον, οτι απαντας μονο σε καποιες παραγραφους του κεντρικου κειμενου μου στο forum (η του 'καφενειου' οπως του αποκαλεσες, απαντωντας σε καποια παραγραφο που δεν σε συνεφερε να υπαρχει, να εχει γραφει και να διαβαζεται απο εσενα και τα μελη της διοργανωτριας λεσχης του αγωνα), ενω σε καποιες αλλες δεν εδωσες απαντηση... Φυσικα, στο 'καφενειο' αυτο -οπως το αποκαλεις- οταν θιγονται τα συμφεροντα σας, γινεστε οι καλυτεροι πελατες...

      Εγω, σαν Φανης Χασιωτης, σου προτεινω να σταματησεις να δινεις ανακριβεις απαντησεις για το συγκεκριμενο περιστατικο γιατι στο τελος θα βρεθεις εκτεθειμενος. Εσυ μπορει να γνωριζεις απο κανονισμους, αλλα και εγω, σαν αμεσα εμπλεκομενος και σαν θυμα αυτης της τραγωδιας, γνωριζω ακομα καλυτερα τους κανονισμους των αγωνων και τι διαδραματιστηκε σε εκεινο το σημειο. Για ο,τι σχολιαζω στο κεντρικο μου κειμενο, να ξερεις οτι εχω αποδεικτικα στοιχεια. Το κακο ειναι οτι αγωνιζομαι μονος μου. Ειναι δυνατον να τα βαλει ενας εναντια πολλων οταν υπαρχουν τεραστια συμφεροντα; ...μαλλον αδυνατον.
      Δυστυχως, υποψιαζομαι το πως θα κλεισει αυτη η τραγωδια...το αποτελεσμα ειναι ηδη γνωστο απο την πρωτη δικογραφια. Τωρα ομως, θα εχουν καταθεσει ο αληταρχης του αγωνα, δηλαδη ο υπευθυνος του αγωνα, και ο παρανομος εθελοντης φυλακας-κριτης της στροφης. Γιατι αραγε δεν ειχαν κληθει να δωσουν καταθεση αυτοι οι δυο; Αντιθετως, ειχαν δωσει καταθεση δυο αγνωστοι θεατες. Τα συμπερασματα δικα σας...

      Επισης κυριε NASS αν θελεις να μαθεις τι πραγματικα διαδραματιστηκε στο συγκεκριμενο σημειο -μιας και αργησες να ερθεις- μπορω να σου διαθεσω το τηλεφωνο του κυριου Α.Γ. Ειναι ο ανθρωπος που τραβηξε με την καμερα του τα πλανα και εδωσε την κασετα σε ολα τα καναλια και αρα γνωριζει τι πραγματικα συνεβη στο σημειο. Ετσι δεν ειναι;

      Γνωριζω κυριε NASS οτι δουλεια σου ειναι να καλυπτεις τα ακαλυπτα. Συγγνωμη, αλλα εχω δεσμευτει απεναντι στους αγαπημενους μου πρωην συναθλητες και εχω τεραστια υποχρεωση σε αυτους που οι αγωνες αυτοκινητου θα γινουν το αγαπημενο τους χομπυ, να βοηθησω με ο,τι μεσο μπορω ωστε να τους κανω ασφαλεστερους. Θα ηθελα το ατυχημα μας να ειναι το τελευταιο...

      Ευχαριστω, και συγγνωμη αν σε εφερα σε δυσκολη θεση αλλα αυτη ειναι η ΑΛΗΘΕΙΑ

      Με εκτιμηση
      ΦΑΝΗΣ ΧΑΣΙΩΤΗΣ

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      X
      xasiotis
    • RE: Φανης Χασιωτης 28 rally ελπα

      Εφοσον δημοσιευτηκε ανοικτα οτι το ατομο μου ενισχυθηκε οικονομικα απο την ΤΟΥΟΤΑ HELLAS ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΓΝΑΤΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ετσι και εγω ειναι αδυνατον να αρνηθω αυτο γιατι στο παρελθον τους ειχα ευχαριστησει δημοσια (με επιστολη μου στο περιοδικο 4 ΤΡΟΧΟΙ και στην εκπομπη του Κ Στρατου Φωτεινελη κατα το μηνα Φεβρουαριο 2004) .Ευτυχως που υπηρξαν οι δυο παραπανω γιατι μου καλυψαν σημαντικοτατα και αναγκαια εξοδα μετα την εξοδο μου απο το Νοσοκομειο αν μη τι αλλο θα ειχα ξετιναχτει οικονομικα .
      Τωρα οσον αφορα σε ποιο σταδιο βρισκεται η δικογραφια δεν ξερω γιατι δεν εχω ενημερωση τις τελευταιες 20 ημερες λογω Εορτων.
      Τελος με δικη μου αιτηση ζητητα να ανοιξει η δικογραφια παλι για τους λογους και μονο για αυτους που αναφερω στην κεντρικη δημοσιευση (παραγραφος με το emotion μπροστα). Ελπιζω να σας καλυψα Κ Στρατη οσον αφορα τα πιο πανω ερωτηματα σας.

      ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Κ ΣΤΡΑΤΗ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ.

      ΦΑΝΗΣ ΧΑΣΙΩΤΗΣ

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      X
      xasiotis
    • RE: Φανης Χασιωτης 28 rally ελπα

      Καλησπερα κυριες και κυριοι φορουμιστες ηρθε η ωρα να τοποθετηθω σε καποια πραγματα που λεγονται εδω μεσα.Καταρχην θελω να ευχαριστησω τον Κο ΒΑΡΒΕΡΗ για την εξυπηρετηση που μου εκανε γραφωντας καποια πραγματα για μενα που τον παρακαλεσα κατοπιν τηλεφωνικης επικοινωνιας που ειχαμε, γιατι εγω δεν μπορουσα να τοποθετηθω γιατι ειχα ελλειψη pc εκει που βρισκομουν και απαντωντας στον Κο EL - EM για αυτα που με κατηγορει :

      1. Τα νοσηλεια τα καλυψε η προσωπικη μου ασφαλεια (Ι.Κ.Α) γιατι ημουν νομιμα ασφαλισμενος και γιατι ημουν εργαζομενος.

      2)Αγωγη δεν εχω κανει σε κανεναν ουτε καν στην οργανωτικη επιτροπη ουτε στην ασφαλεια του αγωνα παροτι εχω δεχθει πιεσεις να το κανω.

      3)Ουτε στο ΔΗΜΗΤΡΗ ουτε στην ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ του εχω κανει αγωγη και ουτε προκειται να κανω γιατι δεν ειμαι αχαριστος ουτε και προστυχος ,εχω φιλοτιμο και δεν ξεχνω οταν καποιος με βοηθησει να του το ανταποδωσω διπλα και τριδιπλα, αν ειχα κανει κατι τετοιο θα επρεπε να ειχα κρυφτει .

      4)Τα χρηματα που εχω παρει απο την ασφαλιστικη του αγωνα ειναι 6.400 Ε

      1. ΕΡΩΤΗΣΗ.: Με το ατυχημα απεκτησα αναπηρια μεγαλυτερη του 50% με επισημο χαρτι απο πρωτοβαθμια υγειονομικη επιτροπη μηπως θα πρεπει να παρω και αυτα¨? (αν θελεις απαντησε μου και τηλ. αλλα μονο απογευματικες ωρες).Εγω παντως σε εκτιμουσα σε εκτιμω και θα σε εκτιμω απο τη στιγμη του ετους 1988 (ΠΑΛΛΑΔΙΟ) οταν εσυ ησουν συνοδηγος του φιλου μου Πανου Σπυροπουλου.

      ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
      ΦΑΝΗΣ ΧΑΣΙΩΤΗΣ

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      X
      xasiotis
    • RE: Φανης Χασιωτης 28 rally ελπα

      Καλησπέρα και Καλή Χρονιά σε όλους σας

      Όπως σας είχα πει και δεσμευτεί εδώ και καιρό θέλω να καταθέσω την θέση μου για το ατύχημα μας στο 28ο RALLY ELPA.Όσα εγώ δηλαδή θεωρώ ότι έγιναν και κυρίως δεν έγιναν με τα γνωστά σε όλους αποτελέσματα. Θέλω να σας πω για τις ελλείψεις και τις παραλείψεις την διοργανώτρια λέσχης.
      Αναλαμβάνω όλη την ευθύνη για όσα θα πω παρακάτω. Αυτά που θα σας καταθέσω τα έχω ήδη καταθέσει στον Εισαγγελέα.
      Τα παρακάτω δεν αποτελούν απειλή για κανένα. Μοναδικός σκοπός μου είναι να μαθευτεί η αλήθεια και να γίνουν οι αγώνες καλύτεροι και ασφαλέστεροι.

      Λοιπόν

      1. Οι παρατηρητές του αγώνα, οι δύο ξένοι που είναι ορισμένοι από την FIA και ο ένας Έλληνας, πρέπει να μπαίνουν στην SS μισή ώρα πριν από την άφιξη του πρώτου αυτοκίνήτου και είναι υποχρεωμένοι να ελέγχουν αν τα μέτρα ασφαλείας λειτουργούν τέλεια. Αν δηλαδή οι κριτές φέρουν επάνω τους την ταυτότητα του κριτή, αν βρίσκονται σωστά τοποθετημένοι κατά μήκος της SS, αν η επικοινωνίες λειτουργούν σωστά και πολλά άλλα που έχουν να κάνουν με την ασφαλή διεξαγωγή του αγώνα. Στο σημείο του ατυχήματος τίποτε από τις παραπάνω προϋποθέσεις δεν υπήρχε.

      2. Ο σταυρός του ROAD BOOK έπρεπε να είναι κόκκινος σύμφωνα με τον κανονισμό και στην περίπτωση ατυχήματος να επιδεικνύεται στα επόμενα αγωνιστικά ή στο ελικόπτερο που προσπαθεί να προσεγγίσει. Ο σταυρός τελικά ήταν πράσινος! Γιατί;
        Το μπουλεντίν που υπογράφει ο Αλυτάρχης και μας δόθηκε στον διοικητικό έλεγχο τον αναφέρει ως κόκκινο! Τότε λοιπόν γιατί ήταν πράσινος; Ήταν προχειροδουλειά, μήπως κάτι άλλο, γιατί τελικά ήταν έτσι;

      3. Σύμφωνα με την κατάθεση του αστυνομικού που ήταν στην στροφή κυρίου Ζ.Κ. και του προέδρου της οργανωτικής επιτροπής κυρίου Β.Δ., τον κριτή τον κατονομάζουν ο δε αστυνομικός, εθελοντή κριτή, ο δε πρόεδρος τη οργανωτικής επιτροπής, φύλακα ασφαλείας.
        Δηλαδή ήταν τοποθετημένος ένας άσχετος προς το αντικείμενο άνθρωπος που στερούταν πτυχίου κριτού, ούτε είχε παρακολουθήσει σεμινάρια ποτέ στην ζωή του.

      Παρόλα αυτά τον πληρώναμε εμείς παρότι ήταν παράνομος.Από αυτόν κρινόταν η ασφάλεια τον αγωνιζομένων και των θεατών. Δηλαδή από έναν άσχετο!

      1. Ο παρανόμως τοποθετημένος εθελοντής κριτής, δεν είχε VHF για να συνομιλεί με την γραμματεία, με τους ενδιάμεσους κριτές της SS, με τον υπεύθυνο της SS που βρισκόταν στην αφετηρία της SS και φυσικά με τον αλυτάρχη που βρισκόταν στην γραμματεία του αγώνα.
        Είναι υποχρεωμένος βάση του κανονισμού να φέρει πάνω του το VHF.
        Αντί VHF είχε κινητό τηλέφωνο που στο σημείο του ατυχήματος δεν είχε σήμα!
        Μετά το ατύχημα έψαχνε να βρει σήμα για το κινητό του για να συνομιλήσει με τον υπεύθυνο της SS που βρισκόταν στην αφετηρία της SS, δηλαδή 18 χλμ πριν το ατύχημα

      2. Ο παρανόμως τοποθετημένος κριτής, τι έκανε επτά ολόκληρα λεπτά από την στιγμή που βγήκε το υπ αριθμ 35 YARIS μέχρι να βγει το δεύτερο αυτοκίνητο υπ αριθμ 42 FORD που ήταν ο κριτής που βρισκόταν. Και μέχρι να βγει το τρίτο αυτοκίνητο, τι έκανε τελικά; Βρήκε σήμα το κινητό του τελικά; Δεν μας το χει πει. Ελπίζω κάποτε να το μάθουμε!

      3. Ο διορισμένος από την διοργανώτρια λέσχη αλυτάρχης του αγώνα Μ.Χ. τηρούσε τις προϋποθέσεις να κάνει χρέη αλυτάρχη στον συγκεκριμένο αγώνα;
        Σύμφωνα με τον νόμο 2725/99 μπορεί να υπάρχει κάποιο κενό σε σχέση με τον διορισμό του. Δεν είμαι νομικός αλλά έχω αυτή την εντύπωση.

      7)Το ξέρεται ότι έπρεπε η οργανωτική επιτροπή να ξέρει 15 μέρες πριν τον αγώνα ποια νοσοκομεία θα είναι διαθέσιμα τις μέρες του αγώνα, που φυσικά θα μπορούσαν και θα ήταν έτοιμα να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους σε τυχόν ατύχημα;
      Τότε γιατί εμένα με πήγανε σε ένα νοσοκομείο που δεν εφημέρευε;
      Ευτυχώς για μένα, που βρισκόταν εκεί τυχαία ο κατάλληλος γιατρός, γιατί ούτε θέλω να το σκέπτομαι τι θα σήμαινε για μένα και την οικογένεια μου αν έμενα τετραπληγικός!

      Γιατί δεν είχαν καταθέσει οι δύο μάρτυρες κλειδί για αυτή την τραγωδία, δηλαδή ο αλυτάρχης του αγώνα και ο παράνομος εθελοντής κριτής-φύλακας ή ότι τέλος πάντων ήταν και καταθέσαμε όλοι οι υπόλοιποι;
      Η υπόθεση έχει πάει στο αρχείο με τις ευθύνες φορτωμένες όλες στον οδηγό!!!

      1. Γιατι το το νο 42 FORD ενώ είχε καταλήξει πίσω ακριβώς από το νο 35 YARIS τουμπαρισμένο, μόλις διακόπηκε ο αγώνας το έφεραν στα ίσια, πίσω και δίπλα και κάποια μέτρα ποιο μακριά; Υπήρχε λόγος
        Πήγε να κρυφτεί τίποτε από το YARIS ή υπήρχε διαρροή βενζίνης από το FORD και «φοβήθηκαν» «φωτιά»;

      Ο οδηγός Δήμητρης Κολιοπάνος και ο συνοδηγός Φάνης Χασιώτης αναλαμβάνουν φυσικά την ευθύνη για αυτό που έκαναν και για αυτό που αγάπησαν και ήταν υπεύθυνοι για το ότι βγήκαν από το δρόμο και χτύπησαν στην κολώνα.

      Όμως είχαμε πληρώσει 800 ευρω συμμετοχή για να μας δοθεί η καλύτερη δυνατή ασφάλεια. Δυστυχώς δεν την είδαμε. Αυτό που είδαμε ήταν:

      Πράσινο σταυρό στο Road Book αντί για τον σωστό κόκκινο.

      Εθελοντή κριτή που στερούταν πτυχίο κριτού και εκπαίδευσης.

      Αλυτάρχης, πιθανώς παρανόμως διορισμένο.

      Αντί VHF στον κριτή, κινητό τηλέφωνο χωρίς δυνατότητα επικοινωνίας.

      Παρατηρητές που ήλεγξαν χαλαρά τα μέτρα ασφαλείας.

      Μεγάλη καθυστέρηση στην διακοπή του αγώνα.

      Που τελικά κατέληξαν τα αυτοκίνητα που βγήκαν στην ίδια στροφή. Τι έκανε 11 λεπτά ο κριτής; Βρήκε σήμα τελικά;

      Αγαπητοί μου φίλοι, βγάλτε μόνοι σας τα συμπεράσματα σας.

      Ελπίζω αυτή τη φορά η υπόθεση να μην πάει πάλι στο αρχείο, αλλά στην αίθουσα του δικαστηρίου για να φανεί η αλήθεια.

      Ελπίζω να βάλουν μυαλό οι υπεύθυνοι και να διοργανώνουν ασφαλείς αγώνες.

      Ελπίζω το ατύχημα που έτυχε σε μας και που στέρησε τη ζωή στον Δημήτρη και υποχρέωσε εμένα να έχω περιορισμό στις κινήσεις μου να είναι το τελευταίο.
      Εμένα τελικά ας μη με αποζημιώσει η ασφάλεια του αγώνα για την αναπηρία που απέκτησα, αφού και η διοργανώτρια λέσχη υποστηρίζει την ασφάλεια και όχι εμένα.

      Δεν πειράζει. Ας γίνουν οι αγώνες που αγαπάω καλύτεροι και ασφαλέστεροι.

      Σας κούρασα. Ευχαριστώ το forum των 4ΤΡΟΧΟΙ που με φιλοξενεί και εσάς για τα καλά σας λόγια τόσο τώρα όσο και τότε.

      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕ ΣΤΗΡΙΞΑΝ ΣΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΣΤΙΓΜΈΣ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑ ΚΑΙ ΠΕΡΝΑΩ.

      ΔΗΜΗΤΡΗ
      ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ

      Σ΄ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΟΛΑ.

      Ο ΦΙΛΟΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ ΣΟΥ

      Φάνης Χασιώτης

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      X
      xasiotis
    • RE: Alfa Romeo 75

      [χιλια συγνωμη τωρα το καταλαβα τυχαινει να ειμαι στο forum mazi me το φανη και μπερδεψαμε τα ονοματα μας λαθος και παλι συγνωμη εγω ειμαι ο glou 75

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      X
      xasiotis
    • RE: Alfa Romeo 75

      φιλε μου χρονια πολλα δεν ξερω αν σου λεει κατι το ονομα μου στο παρων forum ''glou 75''παντως το 75 κατι δηλωνει λοιπον εχω διαλυσει ολοσχερως ενα america 75 turbo προσφατα, στο παρελθον ενα 2000cc 75αρι ατελειωτα τετακε ακομη πιο πολλα παντιλικια, εχω κινδυνευσει πολλες φορες τελαυταια μπορω να πω οτι μου εβαλε λιγο μυαλο ο φανης ο χασιωτης και πιστευω να διατηρησω την ηρεμια που με διακρινει τελευταια.Αυτοκινητο δεν αλλαζω και γενικως την alfa romeo .Η αληθεια ειναι οτι δεν θα μπορεσεις με το trofeo 1600 να κουνησεις το βαρυ αμαξωμα της 75 οπως θα επρεπε ωστε να γνωρισεις τις πραγματικες δυνατοτητες του αυτικινητου.το αυτοκινητο αυτο εχει απο τους πιο δεμενους αξονες (de dion)ποσοστο εμμπλοκης εως 55% κορυφαια γεωμετρια (εδινε και περεδιδε μαθηματα στα στενα του μιλανο ακομη και σημερα)ο 2000cc ειναι η καλυτερη επιλογη 147 ps επειδη δουλευω τωρα και ειμαι απασχολημενος μπορεις να με παρεις στο 6937872832 ειλικρινα χαρηκα που καποιος ασχολειται με αυτο το αυτοκ

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      X
      xasiotis
    • RE: Φανης Χασιωτης 28 rally ελπα

      καλησπερα φιλε piero liatti .Ποτε σου ειπα εγω αυτα που σχολιασες που ακριβως ... ποιος εισαι και αν με γνωριζεις παρε με τηλ να μου πεις ποιος εισαι και να σου πω οτι δεν ειμαι απο τα παιδια που γονατιζουν ευκολα.χαρηκα καλες γιορτες ΦΑΝΗΣ ΧΑΣΙΩΤΗΣ

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      X
      xasiotis
    • RE: Φανης Χασιωτης 28 rally ελπα

      σε παρακαλω ενημερωσε με ποιος εισαι

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      X
      xasiotis
    • Φανης Χασιωτης 28 rally ελπα

      Καλησπερα και χρονια πολλα σε ολους τους φιλους του forum.Σας ευχομαι χρονια πολλα και καλη χρονια με υγεια και καθε οικογενειακη ευτυχια.Ειμαι ο Φανης Χασιωτης συνοδηγος του ατυχου Δημητρη κολιοπανου που εχασε τη ζωη του κανωντας αυτο που πραγματικα αγαπουσε στο 28 rally ελπα.Τα παρακατω δεν αποτελουν απειλη και μοναδικος σκοπος αυτων ειναι να προστατευσω τους πρωην συναθλητες μου και ολους τους αγαπημενους φιλους αγωνιζομενους καθως και ολους αυτους που οι αγωνες αυτοκινητου θα αποτελεσουν μελλοντικα το κυριο hobby τους.Προσεχως και μετα το περας των εορτων θα σας ενημερωσω για τις ελλειψεις και τις παραλειψεις της διοργανωτριας λεσχης του 28 rally ελπα οπως τα κατεθεσαν οι αυτοπτες μαρτυρες και οπως τα εζησα εγω τα γεγονοτα απο τη δικια μου θεση ως συνοδηγος του φιλου μου και ατυχου Δημητρη Κολιοπανου.Σας ευχαριστω πολυ, ο φιλος σας Φανης Χασιοτης.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      X
      xasiotis
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr