-
Ο χρήστης Άρης έγραψε:
Corolla KE30 με 3.0L VG30
Youtube VideoΠιστεύω μετά από μερικά καλά ανοίγματα, θα ανοιγοκλείνουν οι πόρτες μόνες τους
Πάντως ωραία ιδέα για Q car.
-
volvo S60 R...
-
Γενικά τα γρήγορα Volvo και Saab είναι silent killers. Μια C350 ή μια 335i τις ψυλλιάζεσαι περισσότερο. Ένα καινούριο S60 T6 όμως είναι εντελώς stealth. Το ίδιο και ένα 9-5 Aero έναντι μιας 535i για παράδειγμα.
-
Αν έχεις λεφτά, το απόλυτο Q-car -όπως έχουν πει πολλοί- είναι το RS6 (αρκεί να βγάλεις τα σηματάκια και να μην σε ακούνε).
Αν δεν έχεις λεφτά, ένα Uno με σήματα '45' και ένα 1600αρι μοτέρ (ή μόνο το μπλοκ) με Κ04....ή ίσως μια 'απλή' Lancia με full Integralle μετατροπή (χωρίς τα φτερά για να μη δίνει σήμα)...
Αλλά το Lotus Omega είναι η προσωπική μου επιλογή...
-
ισως και αυτό, χωρίς το πράσινο σηματάκι κάτω αριστερά
-
1600άρι ατμοσφαιρικό σεντάν.
-
Εκοβα βολτες μια μερα μεσα στα Χριστουγεννα με Zx 2.0 16v..τι γελιο ρε παιδια..
-
Ταυρε, δεν φαινεται η φωτο σου (σε εμενα τουλαχιστον). Καλο το Hondaκι ομως! (το πετυχα; )
-
Έβαλα άλλη. Μέσα έπεσες!
Έχω βολτάρει πριν καμια δεκαριά και βάλε χρόνια με τέτοιο αναβαθμισμένο στα 1800 και με μπλοκέ από integra. Στις στροφές ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ. Δεν το περίμενα. Στις ευθείες ήταν γρήγορο, δε λέω. Αλλά και πάλι τρώγαμε ξύλο από τα φτιαγμένα σαξοραλλα που μεσουρανούσαν τότε. -
Το 1.6 μοτερ με τα 150 ειχε;
ΥΓ. Επεσα μεσα γιατι ειδα την φωτο απο τον κωδικα , δεν εχω αναπτυξει καλες μαντικες ικανοτητες ακομα
-
160 ήταν το 1600 vti.
170 -αν θυμάμαι καλά- το 1800 και λίγο καλύτερη ροπή. -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
civic 1800 και με μπλοκέ από integra... τρώγαμε ξύλο από τα φτιαγμένα σαξοραλλαΣοβαρά; Τί *φτιάξιμο *έχουν φάει τα άμοιρα
-
Αμα ήταν 140 άλογα και 200 κιλά ελαφρύτερα ρε συ...
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Έβαλα άλλη. Μέσα έπεσες!
Έχω βολτάρει πριν καμια δεκαριά και βάλε χρόνια με τέτοιο αναβαθμισμένο στα 1800 και με μπλοκέ από integra. Στις στροφές ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ. Δεν το περίμενα. Στις ευθείες ήταν γρήγορο, δε λέω. Αλλά και πάλι τρώγαμε ξύλο από τα φτιαγμένα σαξοραλλα που μεσουρανούσαν τότε.Μήπως ήσουν εσύ τότε που πήγαινα -εγώ με Civic VTi hatch- με ένα τέτοιο μπλε (sedan 1800VTi) προς Ξυλόκαστρο κόπιες σχεδόν για 40χλμ ? Μιλάω για εποχή 2001-2002....
-
Ενας φιλος ειχε βαλει στο επαγγελματικο (κλουβακι) Renault Express κινητηρα απο το 5 turbo, με μετατροπες σε αναρτησεις και φρενα, χωρις καμια εξωτερικη αλλαγη. Σοου στα φαναρια.
Δυστυχως (αλλα αναμενομενα...) συντομα το κατεστρεψε σε στουκα... -
Τα καραγκιοζιλίκια πληρώνονται.
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Έβαλα άλλη. Μέσα έπεσες!
Έχω βολτάρει πριν καμια δεκαριά και βάλε χρόνια με τέτοιο αναβαθμισμένο στα 1800 και με μπλοκέ από integra. Στις στροφές ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ. Δεν το περίμενα. Στις ευθείες ήταν γρήγορο, δε λέω. Αλλά και πάλι τρώγαμε ξύλο από τα φτιαγμένα σαξοραλλα που μεσουρανούσαν τότε.Μήπως ήσουν εσύ τότε που πήγαινα -εγώ με Civic VTi hatch- με ένα τέτοιο μπλε (sedan 1800VTi) προς Ξυλόκαστρο κόπιες σχεδόν για 40χλμ ? Μιλάω για εποχή 2001-2002....
Τσου! Αν και το 2001-2002 είχα ένα τέτοιο.
-
Ο χρήστης swiftakias_ έγραψε:
ισως και αυτό, χωρίς το πράσινο σηματάκι κάτω αριστεράΤι ιδιαίτερο έχει το συγκεκριμένο Xedos; Δώσε πλεροφορίες!
-
Πρέπει να χαρίζει χαμόγελα ευχαρίστησης
2.3i V6 24V Miller Cycle Engine
-
Ηταν τοσο γρηγορο αυτο?
Q Cars