Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MAZDA 6
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. MAZDA 6
    • 1
    • 2
    • 23
    • 24
    • 25
    • 26
    • 27
    • 71
    • 72
    • 25 / 72
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    112
    1437
    4599
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      the-ace last edited by

      Επειδή έμαθα ότι εδώ μέσα επικαλεστήκατε το όνομα του CX7 επί ματαίω....

      Αυτό το video δεν είναι από το δικό μου CX7, είναι από CX7 φίλου και συμφορουμίτη, απλώς για να πάρετε μια ιδέα για τι πράγμα μιλάμε όταν λέμε 'φτιαγμένο' CX7

      Mazda CX7 0-100χαω 5.3'

      Εγώ δεν έχω καταφέρει κάτω από 7' μέχρι στιγμής, αλλά και αυτό ήταν σε χωματόδρομο

      Υπ'όψιν ότι κανένα από τα CX7 που αναφέρω εδώ δεν είναι stock....για να είμαστε σωστοί και δίκαιοι....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kourtembeu last edited by

        Στο θρέντ σου εσύ θα σε επισκεφτούμε μετά
        viewtopic.php?f=15&t=15651

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          volvozeus last edited by

          Ο χρήστης fotis7 έγραψε:

          Είπε οτι θέλεις ίδια κατηγορία . Ε αυτό έχω τι να φέρω το γάιδαρο μου τον Αναστάση θα ήταν unfair.. για το 6 πάντα..

          απο τις τοσες σελιδες και τα τοσα ποστ δεν εχεις καταλαβει στη ελλ.γλωσσα που μιλαμε οτι λεμε για ατμοσφαιρικα 1.6,1.8 γαμω τα παιδια μιλαμε

          Καλα...αφου λοιπον η μαζντα θαβει το ιδιο της το προιον, το ζητημα οπως το καταλαβαινω εγω ειναι αν το 6αρι κανει (το ξαναλεω) 9sec 0-100 αντι για 11.7 και εχει τελικη 240 αντι 195...τι σε πειραζει δηλαδη να ανοιξεις με κατι το οποιο στα χαρτια εχει παρομοιες επιδοσεις με το δικο σου? Αν περασεις θα εχεις να λες οτι ειχες δικιο, αν χασεις θα κλαψεις λιγο παραπανω που θα ειναι απο 1200ρακι...Και οκ sorry δεν ειμαστε ολοι τυχεροι σε αυτη τη ζωη να εχουμε 6αρι 156hp...πουτανα κενονια

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            volvozeus last edited by

            Ο χρήστης The Ace έγραψε:
            Επειδή έμαθα ότι εδώ μέσα επικαλεστήκατε το όνομα του CX7 επί ματαίω....

            Αυτό το video δεν είναι από το δικό μου CX7, είναι από CX7 φίλου και συμφορουμίτη, απλώς για να πάρετε μια ιδέα για τι πράγμα μιλάμε όταν λέμε 'φτιαγμένο' CX7

            Mazda CX7 0-100χαω 5.3'

            Εγώ δεν έχω καταφέρει κάτω από 7' μέχρι στιγμής, αλλά και αυτό ήταν σε χωματόδρομο

            Υπ'όψιν ότι κανένα από τα CX7 που αναφέρω εδώ δεν είναι stock....για να είμαστε σωστοί και δίκαιοι....

            Για να κανει 0-100 5.3 απο 7.9 που λεει η mazda...πες την αληθεια τι εχει μεινει πανω του εργοστασιακο?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              c-l-a-b last edited by

              αν δεν λανθανω,τα μχ5 ηταν σχεδον παντα ριγμενα σε ανακοινωσιμες επιδοσεις εν συγκρισει με τις πραγματικες.δεν ξερω αν ισχυει οντως.το εχω ακουσει-δεν τα εχω μετρησει.
              επισης το μινακι μου,που δεν θυμαμαι τι εργοστασιακη τελικη ειχε(νομιζω 201χλμ/ω),καποιες φορες σε κατηφορα εδειχνε 230+ κατι ψηλα..
              ενα ακομα επισης,μπορει τα ελαστικα να ειναι μικροτερα σε διαμετρο,οποτε να εχουν μικροτερο βημα κ το κοντερ να δειχνει οτι θελει.
              δεν ξερω,προσπαθω να βρω τι παιζει.
              αν κ παιζει το 6 του βιντεο με τα 240(η οσα ειναι τελος παντων) να το οδηγουσε ο τσακ νορρις.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                stefan147 last edited by

                Ο χρήστης koubeast έγραψε:
                Οπότε έχουμε μέχρι στιγμής:

                Q5 vs, CX-7
                Clio TCE vs Mazda 2 1.3
                508 vs mazda 6

                Μέχρι στιγμής 3 φάπες βλέπω.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  the-ace last edited by

                  Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:

                  Επειδή έμαθα ότι εδώ μέσα επικαλεστήκατε το όνομα του CX7 επί ματαίω....

                  Αυτό το video δεν είναι από το δικό μου CX7, είναι από CX7 φίλου και συμφορουμίτη, απλώς για να πάρετε μια ιδέα για τι πράγμα μιλάμε όταν λέμε 'φτιαγμένο' CX7

                  Mazda CX7 0-100χαω 5.3'

                  Εγώ δεν έχω καταφέρει κάτω από 7' μέχρι στιγμής, αλλά και αυτό ήταν σε χωματόδρομο

                  Υπ'όψιν ότι κανένα από τα CX7 που αναφέρω εδώ δεν είναι stock....για να είμαστε σωστοί και δίκαιοι....

                  Για να κανει 0-100 5.3 απο 7.9 που λεει η mazda...πες την αληθεια τι εχει μεινει πανω του εργοστασιακο?

                  Η Μazda το δίνει επισήμως 8.1' για να είμαστε ειλικρινείς. Όπως επίσης ισχύει ότι σε stock μορφή έχει κόφτη τελικής (περιορίζεται στα 220χαω). Αφαιρώντας το κόφτη τα 240χαω είναι για την πλάκα....

                  Από εκεί και πέρα το συγκεκριμένο CX7 φοράει πρόγραμμα, άλλη εισαγωγή (TIP και CAI), άλλο intercooler, σκάστρα και dp. Συν τη πίσω βάση μηχανής της Sure, η οποία βοηθάει αρκετά στις εκκινήσεις για να μην έχουμε μετακινήσεις της μηχανής. Δεν νομίζω ότι το συγκεκριμένο έχει δυναμομετρηθεί, αλλά σίγουρα πλησιάζει προς τα 4χχ άλογα και σίγουρα είναι πάνω από 5χ κιλά ροπής.

                  Από την άλλη το 'ταπεινό' δικό μου φοράει μόνο μια εισαγωγή και πρόγραμμα. Άρα το δικό μου 0-100 δεν μπορεί να θεωρηθεί 'εξωπραγματικό' ούτε το αυτοκίνητο 'κοντράδικο'. Τα δικά μου νούμερα -με δυναμομέτρηση προφανώς- φαίνονται στην υπογραφή μου, αν και τα ακριβή είναι 296 άλογα και 45,9 κιλά ροπής...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    c-l-a-b last edited by

                    λινκ απο την δυναμομετρηση εχουμε?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      volvozeus last edited by

                      Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
                      αν δεν λανθανω,τα μχ5 ηταν σχεδον παντα ριγμενα σε ανακοινωσιμες επιδοσεις εν συγκρισει με τις πραγματικες.δεν ξερω αν ισχυει οντως.το εχω ακουσει-δεν τα εχω μετρησει.
                      επισης το μινακι μου,που δεν θυμαμαι τι εργοστασιακη τελικη ειχε(νομιζω 201χλμ/ω),καποιες φορες σε κατηφορα εδειχνε 230+ κατι ψηλα..
                      ενα ακομα επισης,μπορει τα ελαστικα να ειναι μικροτερα σε διαμετρο,οποτε να εχουν μικροτερο βημα κ το κοντερ να δειχνει οτι θελει.
                      δεν ξερω,προσπαθω να βρω τι παιζει.
                      αν κ παιζει το 6 του βιντεο με τα 240(η οσα ειναι τελος παντων) να το οδηγουσε ο τσακ νορρις.

                      Δεχομαι αποκλεισεις...Στο Clio εχω καταφερει με αρκετες επαναληψεις 10.9 (κι ενα 10.7 αλλα δεν το ξαναπιασα ποτε), σχετικα κοντα με το τι μετρανε τα περιοδικα και τι δινει ο κατασκευαστης..Στο Volvo το καλυτερο ειναι 6.7 το οποιο ειναι χειροτερο απο το 6.5 που εχουν μετρησει και δινει και ο κατασκευαστης στο Αμερικα και καλυτερο απο το 7.1 που δινει ο κατασκευαστης στην ευρωπη....Αυτες οι διαφορες μπορει να εχουν στο τελος να κανουν και με το μοτερ που μπορει να ειναι στο πανω ακρο των αποδοσεων του κατασκευαστη κτλ...αλλα απο 11.7 σε 9 ειναι το χαος! Αν λεγανε οτι κανουν 11-11.3 θα μπορουσα να το καταλαβω..
                      Οσο για την τελικη, ειναι σαφες οτι κλεβει τα κερατα του το κοντερ ή ειναι σε κανενα γκρεμο...Αλλιως τι νοημα εχει να παρει κανεις MPS αν το 1.8 ειναι τοσο γρηγορο?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        stefan147 last edited by

                        Ο χρήστης The Ace έγραψε:

                        Η Μazda το δίνει επισήμως 8.1' για να είμαστε ειλικρινείς. Όπως επίσης ισχύει ότι σε stock μορφή έχει κόφτη τελικής (περιορίζεται στα 220χαω).

                        Μάστα μάστα. Και μιας και δείχνεις ο πλέον λογικός από τους ομοϊδεάτες σου να αναφέρουμε εδώ ότι η τελική του CX-7 είναι 210χαω σύμφωνα με τη Mazda, όταν το Q5 s-tronic έχει 7.2' 0-100 και 222 τελική σύμφωνα με την Audi (στο 0-100 κλέβουν αρκετά, λίγο κάτω από 8 κάνει κανονικά).

                        Για τα tuned δεν έχει καμία ιδιαίτερη αξία να αναφερθούμε καθώς είναι μια κατηγορία μόνα τους.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          the-ace last edited by

                          Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
                          λινκ απο την δυναμομετρηση εχουμε?

                          Εύκολο, μπορώ να την σκανάρω και να την ανεβάσω...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
                            Μάστα μάστα. Και μιας και δείχνεις ο πλέον λογικός από τους ομοϊδεάτες σου

                            Κι εγώ παράλογος;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              volvozeus last edited by

                              Ο χρήστης The Ace έγραψε:
                              Η Μazda το δίνει επισήμως 8.1' για να είμαστε ειλικρινείς. Όπως επίσης ισχύει ότι σε stock μορφή έχει κόφτη τελικής (περιορίζεται στα 220χαω). Αφαιρώντας το κόφτη τα 240χαω είναι για την πλάκα....

                              Από εκεί και πέρα το συγκεκριμένο CX7 φοράει πρόγραμμα, άλλη εισαγωγή (TIP και CAI), άλλο intercooler, σκάστρα και dp. Συν τη πίσω βάση μηχανής της Sure, η οποία βοηθάει αρκετά στις εκκινήσεις για να μην έχουμε μετακινήσεις της μηχανής. Δεν νομίζω ότι το συγκεκριμένο έχει δυναμομετρηθεί, αλλά σίγουρα πλησιάζει προς τα 4χχ άλογα και σίγουρα είναι πάνω από 5χ κιλά ροπής.

                              Από την άλλη το 'ταπεινό' δικό μου φοράει μόνο μια εισαγωγή και πρόγραμμα. Άρα το δικό μου 0-100 δεν μπορεί να θεωρηθεί 'εξωπραγματικό' ούτε το αυτοκίνητο 'κοντράδικο'. Τα δικά μου νούμερα -με δυναμομέτρηση προφανώς- φαίνονται στην υπογραφή μου, αν και τα ακριβή είναι 296 άλογα και 45,9 κιλά ροπής...

                              Δες λιγο τα προηγουμενα ποστ παντως....το ζητημα δυστυχως απο τους μαχητες του 6 ειναι ποιος την εχει μεγαλυτερη, ενω το σαφες ερωτημα (το λεω για νιοστη φορα) ειναι γιατι τα νουμερα του κατασκευαστη ειναι τοσο απαισιοδοξα σε σχεση με αυτα που υποστηριζουν οι κατοχοι....no answer yet...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                volvozeus last edited by

                                Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                Μάστα μάστα. Και μιας και δείχνεις ο πλέον λογικός από τους ομοϊδεάτες σου

                                Κι εγώ παράλογος;

                                Παντελονια φορας?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  c-l-a-b last edited by

                                  Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:

                                  αν δεν λανθανω,τα μχ5 ηταν σχεδον παντα ριγμενα σε ανακοινωσιμες επιδοσεις εν συγκρισει με τις πραγματικες.δεν ξερω αν ισχυει οντως.το εχω ακουσει-δεν τα εχω μετρησει.
                                  επισης το μινακι μου,που δεν θυμαμαι τι εργοστασιακη τελικη ειχε(νομιζω 201χλμ/ω),καποιες φορες σε κατηφορα εδειχνε 230+ κατι ψηλα..
                                  ενα ακομα επισης,μπορει τα ελαστικα να ειναι μικροτερα σε διαμετρο,οποτε να εχουν μικροτερο βημα κ το κοντερ να δειχνει οτι θελει.
                                  δεν ξερω,προσπαθω να βρω τι παιζει.
                                  αν κ παιζει το 6 του βιντεο με τα 240(η οσα ειναι τελος παντων) να το οδηγουσε ο τσακ νορρις.

                                  Δεχομαι αποκλεισεις...Στο Clio εχω καταφερει με αρκετες επαναληψεις 10.9 (κι ενα 10.7 αλλα δεν το ξαναπιασα ποτε), σχετικα κοντα με το τι μετρανε τα περιοδικα και τι δινει ο κατασκευαστης..Στο Volvo το καλυτερο ειναι 6.7 το οποιο ειναι χειροτερο απο το 6.5 που εχουν μετρησει και δινει και ο κατασκευαστης στο Αμερικα και καλυτερο απο το 7.1 που δινει ο κατασκευαστης στην ευρωπη....Αυτες οι διαφορες μπορει να εχουν στο τελος να κανουν και με το μοτερ που μπορει να ειναι στο πανω ακρο των αποδοσεων του κατασκευαστη κτλ...αλλα απο 11.7 σε 9 ειναι το χαος! Αν λεγανε οτι κανουν 11-11.3 θα μπορουσα να το καταλαβω..
                                  Οσο για την τελικη, ειναι σαφες οτι κλεβει τα κερατα του το κοντερ ή ειναι σε κανενα γκρεμο...Αλλιως τι νοημα εχει να παρει κανεις MPS αν το 1.8 ειναι τοσο γρηγορο?

                                  το μπς το αγοραζεις λογω τετρακινησης,επιθετικοτερης εμφανισης κ large-ιλας για να πληρωνεις περισσοτερα σε καυσιμα,τελη,ασφαλειες κ συντηρηση.

                                  ace προς θεου,κανω πλακα.ειναι η κλασσικη ατακα που ακουγεται απο δυσπιστους σε αυτη την διαδικτυακη κοινοτητα.εννοειται πως δεν εχω λογο να μη σε πιστεψω!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    stefan147 last edited by

                                    Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                    Μάστα μάστα. Και μιας και δείχνεις ο πλέον λογικός από τους ομοϊδεάτες σου

                                    Κι εγώ παράλογος;

                                    Δεν σε κατατάσσω καν στους Μαζντάκηδες. Πλέον είναι ύβρις κάτι τέτοιο!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      the-ace last edited by

                                      Ο χρήστης stefan147 έγραψε:

                                      Η Μazda το δίνει επισήμως 8.1' για να είμαστε ειλικρινείς. Όπως επίσης ισχύει ότι σε stock μορφή έχει κόφτη τελικής (περιορίζεται στα 220χαω).

                                      Μάστα μάστα. Και μιας και δείχνεις ο πλέον λογικός από τους ομοϊδεάτες σου να αναφέρουμε εδώ ότι η τελική του CX-7 είναι 210χαω σύμφωνα με τη Mazda, όταν το Q5 s-tronic έχει 7.2' 0-100 και 222 τελική σύμφωνα με την Audi (στο 0-100 κλέβουν αρκετά, λίγο κάτω από 8 κάνει κανονικά).

                                      Για τα tuned δεν έχει καμία ιδιαίτερη αξία να αναφερθούμε καθώς είναι μια κατηγορία μόνα τους.

                                      Για την τελική έχεις δίκιο, απλώς ούτε ένα από τα stock CX7 που έχω δει/δοκιμάσει δεν έμενε στα 210χαω, όλα έφταναν 215-220 (στο κοντέρ). Το γεγονός του περιορισμού παραμένει πάντως σε stock μορφή, τόσο στο 8.1' όσο και στα 220 (210 πες) τελικής. Κοινώς, αν απλώς βγάλεις τους περιορισμούς (προφανώς με επέμβαση στην ECU) τα νούμερα αυτά αλλάζουν θεαματικά...όπως έχουν δει όλοι οι ιδιοκτήτες CX7 που έκαναν την κίνηση αυτή.

                                      Και από προσωπική/συμφορουμική εμπειρία μιλώντας, με ένα σχεδόν 'κονσέρβα' πρόγραμμα, πλην Cayene Turbo και BMW X5M, όλα τα υπόλοιπα SUV που έχουμε 'δοκιμάσει' στο δρόμο υπολείπονται -λίγο ή πολύ. Τουλάχιστον η τελευταία μου εμπειρία με X5 4.8is αυτό έδειξε...Προφανώς βέβαια μιλάμε πλέον για non-stock οχήματα....

                                      Δεν το πήραμε γι'αυτό προφανώς, αλλά έτσι έχουν τα πράγματα, τι να κάνουμε...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        stefan147 last edited by

                                        Πάντα μιλάμε για εργοστασιακά οχήματα. Δεν έχει νόημα να συζητήσουμε για οτιδήποτε άλλο, ειδικά εφόσον μιλάμε για οικογενειακά SUV κοντά στους 2 τόνους.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • realzeus
                                          realzeus last edited by

                                          Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
                                          Παντελονια φορας?

                                          Φούστα δεν κάνει;

                                          Δεν σε κατατάσσω καν στους Μαζντάκηδες. Πλέον είναι ύβρις κάτι τέτοιο!

                                          Άσε, αφού λέω να το πουλήσω το ρημάδι. Σε κανέναν επαγγελματία του dragster.

                                          Για να πούμε πάντως και μια αλήθεια, η Mazda πολλές φορές δίνει χειρότερες εργοστασιακές επιδόσεις από τις μετρημένες των περιοδικών. Τελευταίο παράδειγμα το MX5 NC το οποίο μετρήθηκε στα 7,4 ενώ η εταιρεία το δίνει στα 7,9. Μιλάμε όμως για τέτοιες διαφορές, μισό δεύτερο, άντε και λίγο παραπάνω! Τα 2+ δεύτερα και τα +40 χ.α..ω ανήκουν στην σφαίρα του Αη Βασίλη!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • B
                                            blinkys last edited by

                                            Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:

                                            εσυ με το Q5 θες να φερω κανα cx7 διπλα η μετα θα κλαις τα λεφτα σου και θα ξενερωσεις με το αμαξι σου????

                                            Εγω να φερω ενα Clio 1.2 tce των 1200κιλων διπλα στο 6αρι ή μετα θα κλαις τα λεφτα σου και θα ξενερωσεις με το αμαξι σου??

                                            Δία εσένα με το clio σε τρέχω εγώ για να κρατήσω ψηλά τη σημαία της Μάζντα .

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 71
                                            • 72
                                            • 25 / 72
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr