Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 208
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 208
    • 1
    • 2
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 25
    • 79
    • 80
    • 23 / 80
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    68
    1581
    48638
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spiros last edited by

      επισης η κοινη λογικη λεει οτι καποιος που εχει οδηγησει 10.000 αυτοκινητα, δεν χρειαζεται να περασουν 2-3-4 χρονια μεχρι να ανακαλυψει τα μειονεκτηματα του.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        drdino last edited by

        Ο χρήστης thvarveris έγραψε:

        Μην είσαι και τόσο σίγουρος ότι δεν έχω καταλάβει... αλλά η κοινή λογική λέει ότι κάτι μπορεί να πει παραπάνω κάποιος οδήγησε το αυτοκίνητο (ΣΧ), από εμάς που το έχουμε δει μόνο στις φωτογραφίες...
        Περίεργο και αυτό;

        Nα πει ΤΙ ακριβώς; Ότι επιτέλους βγήκε 'peugeot' και ποιοτικό=>το 207 δεν ήταν peugeot και δεν ήταν ποιοτικό=>τα ίδια λέγανε και στην παρουσίαση του 207.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          thvarveris last edited by

          Ο χρήστης spiros έγραψε:
          επισης η κοινη λογικη λεει οτι καποιος που εχει οδηγησει 10.000 αυτοκινητα, δεν χρειαζεται να περασουν 2-3-4 χρονια μεχρι να ανακαλυψει τα μειονεκτηματα του.

          Εγώ μια ζωή θυμάμαι σε παρουσιάσεις και τεστ καινούργιων αυτοκινήτων να αναφέρονται και μειονεκτήματα είτε στα ίσα, είτε κομψά δοσμένα με τον τίτλο: 'Δεν μας άρεσε'.
          Από εκεί και πέρα ότι θέλει ο καθένας δέχεται και φυσικά προέχει η προσωπική επαφή με το αυτοκίνητο, κάτι που αυτή την στιγμή εμείς (εγώ τουλάχιστον) δεν έχουμε.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nass last edited by

            To χαρακτηριστικότερο παράδειγμα αυτής της τακτικής (που σαφώς και υπάρχει...) είναι: 'Νέο Fiat XXX επιτέλους με γερμανική ποιότητα κατασκευής'. Γελάω κάθε φορά που το βλέπω (δηλ. συνέχεια...)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              thvarveris last edited by

              Ο χρήστης nass έγραψε:
              To χαρακτηριστικότερο παράδειγμα αυτής της τακτικής (που σαφώς και υπάρχει...) είναι: 'Νέο Fiat XXX επιτέλους με γερμανική ποιότητα κατασκευής'. Γελάω κάθε φορά που το βλέπω (δηλ. συνέχεια...)

              Μα όταν το FIAT ή το PEUGEOT πιάνει την Γερμανική ποιότητα, η Γερμανική ποιότητα αναβαθμίζεται οπότε το επόμενο FIAT -PEUGEOT κλπ που είναι πιο ποιοτικό από τον πρόγονο του, πιάνει πάλι την υπάρχουσα Γερμανική ποιότητα, και πάει λέγοντας.
              Τα πάντα εξελίσονται.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                volvozeus last edited by

                Η ανακυκλωση των στερεοτυπων, ειναι σιγουροι οτι δεν τους εκθετει...
                Το 207 εκτος του οτι κατ' εμε ειναι (ηταν) το ομορφοτερο B-Seg, εδειχνε και εξαιρετικα ποιοτικο. Το περιοδικο επισης το αποθεωνε σε ολα τα συγκριτικα...προσωπικα δεν με ικανοποιησε το μοτερ (1.4) το οποιο επισης αποθεωνε το περιοδικο...και δεν μου αρεσουν απο τη θεση του οδηγου αυτα τα τριγωνικα τζαμια στο Α-pillar μπροστα απο τους καθρεφτες

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • B
                  billopoulos last edited by

                  Αν καταλαβα καλα ποια τζαμακια εννοεις, ειναι σουπερ θεση για να βαζεις GPS εκει.
                  Το εχω καταβολευτει στο δικο μου αυτο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    volvozeus last edited by

                    Με μπερδευουν

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      red_monster last edited by

                      Έχω αντίθετη άποψη για το 207 ...
                      Σοβαρό και ποιοτικό στην όψη ... Τριγμοι και προβλήματα μπόλικα αλλα το 1.4μοτετσκι του είναι μια ΧΑΡΑ ... Οικονομικο και ρόπατο... Τρομερό για ταξίδι (μάλλον το καλύτερο της κατηγορίας )

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • B
                        billopoulos last edited by

                        Το 207 ειχε πρωτοβγει με τον 1.4 με τα 90 ή με τον καινουργιο;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Με τα 90.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • B
                            billopoulos last edited by

                            Ελαφρυ παντως δεν νομιζω οτι ηταν αρα δεν νομιζω οτι μπορεις να πεις οτι αυτο το μοτερ ηταν αρκετο για το αυτοκινητο...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Το πιο βαρυ στην κατηγορια νομιζω πως ηταν.
                              Ειμαι απο το κινητο τωρα και βαριεμαι να ψαξω.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                drdino last edited by

                                Με τα 95 ήταν πολύ καλό.

                                Sent from my GNex using smoke signals.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  thvarveris last edited by

                                  Απ' 'ο,τι γράφει ο ΣΧ στο twitter, το 208 θα είναι στην Γαλλία 1000 ευρώ φθηνότερο από το 207.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    red_monster last edited by

                                    Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
                                    Ελαφρυ παντως δεν νομιζω οτι ηταν αρα δεν νομιζω οτι μπορεις να πεις οτι αυτο το μοτερ ηταν αρκετο για το αυτοκινητο...

                                    οι αναρτήσης του αυτοκινήτου δεν σε φτιάχναν για το κάτι παραπάνω και ετσι το μοτέρ δεν σου φαινόταν λίγο... προσωπικά ποτέ δεν ένοιωσα να μένει από δύναμη... οι ροπάτες μεσαίες βοηθάν στο ξεκούραστο ταξίδι και ξεκόλλημα στην κίνηση...

                                    το 208 φοράει το 5αρη του 207 ??? ΓΤΠ^2

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • J
                                      jimdenin last edited by

                                      Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                                      Ελαφρυ παντως δεν νομιζω οτι ηταν αρα δεν νομιζω οτι μπορεις να πεις οτι αυτο το μοτερ ηταν αρκετο για το αυτοκινητο...

                                      οι αναρτήσης του αυτοκινήτου δεν σε φτιάχναν για το κάτι παραπάνω και ετσι το μοτέρ δεν σου φαινόταν λίγο... προσωπικά ποτέ δεν ένοιωσα να μένει από δύναμη... οι ροπάτες μεσαίες βοηθάν στο ξεκούραστο ταξίδι και ξεκόλλημα στην κίνηση...

                                      το 208 φοράει το 5αρη του 207 ??? ΓΤΠ^2

                                      Επειδή έχω διαβάσει κάπως αντικρουόμενες απόψεις εν τέλει το 207 δεν ήταν τόσο σπορτίβ στην οδική του συμπεριφορά όσο τα 205/106;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        discovolos last edited by

                                        Ο χρήστης jimdenin έγραψε:

                                        Επειδή έχω διαβάσει κάπως αντικρουόμενες απόψεις εν τέλει το 207 δεν ήταν τόσο σπορτίβ στην οδική του συμπεριφορά όσο τα 205/106;

                                        Tι εννοείς με το 'σπορτιβ' συμπεριφορά του 106? Συγκρίνουμε υποθέτω τις απλές εκδόσεις. Αλλά anyway δεν έχει καμία σχέση το 207 με το 106. Το 207 μια χαρά συμπεριφορά είχε, ωραίο στήσιμο αλλά σε απότομα 'κοψίματα' (άφημα γκαζιού η χαλαρό πάτημα ή 'τσίπμημα' του φρένου) συνήθως χρειαζόταν να κατεβάζεις σχέση ακόμα και σε περιπτώσεις που σε άλλα αμάξια δε θα ήταν απαραίτητο. Το μοτέρ θεωρώ πως ήταν απλά ικανοποιητικό με στιγμές να λες ότι χρειάζεσαι καμιά 10αρια άλογα επιπλέον. Το 207 είχε άλλο πάτημα στο δρόμο και είχε τελείως άλλη αίσθηση με το 106 το οποίο ήταν όντως ένα μικρό αυτοκίνητο σε όλα, με πολύ καλή συμπεριφορά για την εποχή του και τη κατηγορία του (έχω οδηγήσει 4-5 φορές ένα 1100 του '93, παλιότερα). Στο 207 με χάλαγε μόνο το μέγεθος του τιμονιού και η αίσθηση του κιβωτίου ταχυτήτων πάντως.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • E
                                          ernest last edited by

                                          http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1r31ZCDkdk

                                          http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 7Snr3Vrfps

                                          Opel Crossland X Edition 2020 1.2 130 hp AT6 Nautic Blue

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kikizas-grigoris last edited by

                                            Ο 'τιμιος Γιαννης' , ευπειθως αναφερει:

                                            Youtube Video

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 79
                                            • 80
                                            • 23 / 80
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr