Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
**Η δε Έφε Κουαράντα με τα 700+ αντίτυπα δεν έχει τίποτα το αγωνιστικότερο μιας Έφε Τσικουάντα ή μιας Έντζο. **Να το πάμε και ένα βήμα παραπέρα; Η F40 με τα 4430 χλστ μήκους και τα 1100 χιλιόγραμμα βάρους ήταν δομικά πολύ λιγότερο εξελιγμένη από την Enzo με τα 4702 χλστ μήκους και τα 1250 χιλιόγραμμά της. Με άλλα λόγια, the tainted pink eyeglasses of nostalgia depict nothing but a sad relique of the past that was nor glorious, neither successful; indeed it was the bloody eighties! A trully decadent era for the Rampant Stallion! Fortunately the nineties and the noughties proved to be a much better era to, the laughable dismay of the so called purists. Cheers me loves!
OK....αλλά αυτά μην τα πεις πουθένα παραέξω (και ιδίως σε αυτούς τους 20-30 που χρησιμοποιούν σε τακτική βάση την F40 τους)......
Μην με βάζεις στον πειρασμό να σου απαριθμήσω τον άχρηστο extra εξοπλισμό που φέρει η Enzo (και που βέβαια προσθέτει κάργα βάρος).
1250 κιλά η Enzo;Σε ποιό film;1140 - 1180 ήταν τα κιλά της F40 αναλόγως έκδοσης και πάντα a secco,τα οποία έφταναν τα 1250 με όλα τα υγρά και βενζίνη,τα οποία ήταν σχετικά έξακολουθούσαν να είναι λίγα,και σε συνδυασμό με την ροπή έκαναν τη διαφορά (η δύναμη του κινητήρα δεν ήταν το μεγάλο της atout,αλλά και αυτή μπορούσε να ρυθμιστεί κατά το δοκούν, με πιέσεις που έφταναν ακόμα και τα 2,2 bar,ενώ πολλοί ιδιοκτήτες αφαίρεσαν σε δεύτερο χρόνο τους καταλύτες).Βγάλε επομένως συμπέρασμα για τα πραγματικά κιλά της Enzo.
H F50;Το λιγότερο πετυχημένο της λίγκας των supercar.Χάνει
-σε ιστορική αξία από την GTO
-σε αίσθηση χειριστηρίων και power delivery από την F40
-σε τεχνικά χαρακτηριστικά,αεροδυναμική,επιδόσεις πλαισίου από την Enzo
O μόνος τρόπος για να είχε να πει σήμερα σε αυτή την αντιπαράθεση, κάτι η F50, θα ήταν να είχαν μπορέσει να της δώσουν κάτι παραπάνω στον κινητήρα της (ο κινητήρας της F50,περιορισμένος στα 4 λίτρα χρησιμοποιήθηκε στην 333SP,αποδίδοντας 650 cv στις 11.000 στροφές και εν συνεχεία εξελίχθηκε και για τις 3 F50 GT1).Τα 48 Kgm ροπής της F50 ήταν γελοία συγκρινόμενα με τα πάνω από 60 που απέδιδε ο προμημονευθείς κινητήρας biturbo.
ΥΓ.1337 ήταν συνολικά οι F40 που παρήχθησαν εκ των οποίων σήμερα πρέπει να βρίσκονται στη ζωή περίπου οι χίλιες.Τη δεκαετία του 80 έφαγε κάμποσες το σκοτάδι (από άσχημα χτυπήματα,δυστυχήματα και φωτιές....μετά σιγά σιγά άρχισαν να ανακατασκευάζουν τις χτυπημένες και τις καμμένες και να τις κλείνουν στο γκαράζ οι υπόλοιποι)
αγαπητε...μην ξεχνας οτι σημερα παιζει ρολο το μαρκετινγκ....ποιος ο λογος να δωσουν με την μια ενα καλο προιον οταν μπορουν να πουλησουν 3 παραλλαγες...
βλεπε enzo,FXX και 599,ΓΤΟ,599ΧΧ...
αυτο για μενα λεγεται καθαρη αποσβεση και εφαρμογη των νομων της αγορας...αφου πουλας ανετα ᾽᾽τρεναρεις᾽᾽ οσο το δυνατο αυτο που πλασαρεις με δηθεν τρομερες εκδοσεις με μπολικη υπερβολη και εισαι μεσα....
Οπως βλεπεις γινεται απο τα κινητα των 700Ε μεχρι τα αυτοκινητα των 800χιλ Ε
για μενα πχ απαραδεχτο ειναι να εχεις αγορασει τις ΧΧ και να μην εχεις δικαιωμα να τις εχεις σπιτι σου να τις καψεις να τις διαλυσεις η να κανεις οτι θες.
Πιστευω δε οτι εκ των πραγματων η Φερραρι θα αναγκαστει να αλλαξει ροτα σε οτι αφορα τα υλικα...
Το αλουμινιο δεν ειναι το μελλον και το εχει καταλαβει ηδη η Λαμπο αυτο.
Απο εκει και περα μην ξεχνας το 95% των ιδιοκτητων Ferrari ειναι μπομποι οποτε θελουν ανεση τα παλικαρια για να μην ιδρωνουν μεσα στο οχημα...
Αλεξανδρε ολο κατακρινεις τις παλιες Φερραρι ,παλιατζουρες μαπα κλπ αλλα αν δεν ηταν αυτες και η συλλεκτικη τους αξια και ο τζιρος που προκαλουν δεν θα ετρεχε τοσο ανετα σημερα η Φερραρι...
εκτος αν νομιζεις οτι μια F40 επρεπε να κοστιζει 20χιλ Ε το πολυ και με ανταλλακτικα αλλα 10χιλ οποτε μαζι σου....
δεν αντιλεγω οτι δεν αξιζουν με τα σημερινα δεδομενα αλλα αν δεν καταλαβουμε απο που ερχομαστε δεν θα καταλαβουμε που παμε...
Το μόνο που θα μπορούσα να συζητήσω, είναι ότι η αγορά ενδέχεται να μην μπορεί να δεχθεί σήμερα ένα αυτοκίνητο τόσο ωμό και 'άξεστο' όπως η F40.Και σε αυτόόμως χωρά πολύ συζήτηση,καθώς η δυναμική του brand είναι τέτοια,που κατά πάσα πιθανότητα ,θα έκανε την αγορά να το απορροφήσει σε χρόνο dt....γιατί (σε αντίθεση με αυτό που έγραψε κάποιος παραπάνω)δεν είναι ότι η Ferrari πουλάει σαν ζεστό ψωμί επειδή φτιάχνει προϊόντα που αρέσουν στον κόσμο,αλλά μάλλον ο στον κόσμο αρέσουν (ή πείθεται γι'αυτό).... επειδή είναι Ferrari.Με άλλα λόγια ό,τι και να βγάλει η Ferrari σήμερα είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα ξεπουλήσει.
Όσο για το ποιά η σχέση της F40 με τους επιγόνους της.... πετάξου κάποια στιγμή μια βόλτα μέχρι του Toni στο Maranello.Αν τον πετύχεις στις καλές του...θα σου πει πολλά (και πολλές ιστορίες)