Ο χρήστης Antonis82 έγραψε:
Γενικα στην Ελλαδα πουλαει το οχημα που εχει ιππους .Ο Ελληνας που ακουει αλογα εκει παει .Γενικα η mazda αδικειται στην Ελλαδα σε σχεση στην υπολοιπη Ευρωπη ,Αμερικη που την εχουν ψηλα σε προτιμηση
Αν η mazda ειχε αυτην την στιγμη κινητηρες turbo το group VAG δεν θα χε μονοπολιο
Το mazda 6 ειναι απιστευτο οχημα σε ολα του .Η σχεδιαση ειναι πολυ μοντερνα και δυναμικη για ενα τετοιο οικογενειακο και κλασικο οχημα
Σίγουρα ο Έλληνας θέλει το αυτοκίνητα με τα όσο περισότερα άλογα, αλλά η γκάμα των κινητήρων που έχουν τα: 2, 3 και το 6 θα μπορούσε να ήταν καλύτερη ακόμα και για τα δεδομένα των ατμοφαιρικών.
Δηλαδή μια σύγκριση του 1800αρη του 6 με τους αντίστοιχους πχ της Χόντα και της Τογιότα που βάζουν στα Σίβικ/Αούρις/Αβένσις δείχνει αρκετή διαφορά. Ο 1600αρης του 3 υπολείπεται απο τον αντίστοιχο της Τογιότα. Ούτε ο 1300αρης του 2 είναι καλύτερος των μικρών κινητήρων του Γιάρις και του Τζάζ.
ΥΓ: Πάντως είχα ακούσει με κάθε επιφύλαξη ότι και η συμπεριφορά της Βελμάρ, τουλάχιστον στο παρελθόν δεν ήταν ότι καλύτερο για τον εκάστοτε αγοραστή, σαν να λέμε μια λάιτ περίπτωση ΜΑVA της Ρενώ.