Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Range Rover Evoque
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Range Rover Evoque
    • 1
    • 2
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 12 / 14
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    82
    266
    3507
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikbib last edited by

      πανεμορφο και με οθονη αφης πολλαπλων λειτουργιων (οπως θα επρεπε να ειχαν ολα τα αυτοκινητα σημερα) ,αν ειχα μπαμπα εφοπλιστη θα το επαιρνα διχως δευτερη σκεψη!!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • panos2171
        panos2171 last edited by

        Ο χρήστης nikbib έγραψε:
        με οθονη αφης πολλαπλων λειτουργιων (οπως θα επρεπε να ειχαν ολα τα αυτοκινητα σημερα)

        +1000000

        Eιναι οτι πιο πρακτικο και απορω γιατι δεν το κανουν ολοι.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Τι κακό έχουν τα κλασικά κουμπάκια;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • panos2171
            panos2171 last edited by

            http://www.youtube.com/watch?v=bJHhyAwi ... mfu&12m55s

            Δες εδω Αλεξανδρε. Απο το να πηγαινεις σε καθε μια απο τις επιλογες με το κουμπι και να πρεπει να βλεπεις αν εκανες την σωστη επιλογη πριν πατησεις το ΟΚ (ειδικα οταν εισαι εν κινησει) σαφως ειναι πιο ευκολο,γρηγορο και πρακτικο να πατησεις αυτο που ακριβως θελεις χωρις πρωτα να το ''μαρκαρεις''.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • S
              sv2 last edited by

              Εγω είμαι αντίθετος με τις οθόνες.....μόνο η Porsche με καταλαβαίνει που έχει ξεχωριστό κουμπάκι για την κάθε λειτουργία....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
                Youtube Video

                Δες εδω Αλεξανδρε. Απο το να πηγαινεις σε καθε μια απο τις επιλογες με το κουμπι και να πρεπει να βλεπεις αν εκανες την σωστη επιλογη πριν πατησεις το ΟΚ (ειδικα οταν εισαι εν κινησει) σαφως ειναι πιο ευκολο,γρηγορο και πρακτικο να πατησεις αυτο που ακριβως θελεις χωρις πρωτα να το ''μαρκαρεις''.

                Και γιατί να μπλέξεις με μενού; Ένα κουμπάκι για το καθένα και όταν τα μάθεις, τα χειρίζεσαι χωρίς καν να κοιτάς!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • panos2171
                  panos2171 last edited by

                  Μου τη δινουν τα κουμπια!!! Δεν μπορω να βλεπω κουμπακια δεξια,αριστερα,πανω,κατω λες και ειμαι σε πιλοτηριο και απο τη στιγμη που μια οθονη αφης τα εξαφανιζει σαφως ειναι πιο πρακτικη και ευχρηστη.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cpp last edited by

                    Ειμαι και εγώ υπερ στα κουμπάκια.
                    Με οθόνες και menu φλερταρεις με στούκα.
                    Μονο αν υπάρξει καλο display πάνω στο παμπριζ λύνεται αυτό.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • S
                      sv2 last edited by

                      Ο χρήστης cpp έγραψε:
                      Ειμαι και εγώ υπερ στα κουμπάκια.
                      Με οθόνες και menu φλερταρεις με στούκα.
                      Μονο αν υπάρξει καλο display πάνω στο παμπριζ λύνεται αυτό.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
                        Μου τη δινουν τα κουμπια!!! Δεν μπορω να βλεπω κουμπακια δεξια,αριστερα,πανω,κατω λες και ειμαι σε πιλοτηριο και απο τη στιγμη που μια οθονη αφης τα εξαφανιζει σαφως ειναι πιο πρακτικη και ευχρηστη.

                        Έ όχι και πρακτικο να πρέπει να μπεις μέσα σε 3 μενού για να ανοίξεις τον κλιματισμό και σε άλλα 2 για να στείλεις αέρα στο παρμπριζ. Τα κάνω και τα δύο με ένα χέρι και με μία κίνηση στο Focus!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • panos2171
                          panos2171 last edited by

                          Δε μιλαω για κλιματισμο που ουτως η αλλως ουτε το συγκεκριμενο τον εχει στην οθονη αλλα για ολα τα αλλα (navigator, ηχοσυστημα κλπ).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            focusman91 last edited by

                            Και οθονη αφης και κουμπακια!!

                            (Γενικα μου αρεσει η φαντασμαγορια στο ταμπλο )

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              georgt last edited by

                              Μιλατε για κουμπάκια κ βλεπω να μας τη πεφτει η DEA!!!

                              Ετσι κ αλλιώς σε λίγο καιρώ έτσι θα ήμαστε:

                              Youtube Video

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                cpp last edited by

                                Ο χρήστης sv2 έγραψε:

                                Ειμαι και εγώ υπερ στα κουμπάκια.
                                Με οθόνες και menu φλερταρεις με στούκα.
                                Μονο αν υπάρξει καλο display πάνω στο παμπριζ λύνεται αυτό.

                                Νομίζω η panamera έχει το καλύτερο cockpit αυτή την στιγμή.
                                Κρατάω ένα ενδοιασμό για του που πρέπει να είναι το να nav στα αυτοκίνητα. Θα ήθελα να ειναι πιο ψηλα και ισως μελλοντικα πανω απο τον μεσαιο καθρεπτη και να έχει ένα αισθητήρα που θα διαβάζει το μάτι του οδηγού ότι κοιτάει προς τα εκεί και θα ρυθμίζει την σκουροτητα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  konstantinos last edited by

                                  Range Rover Evoque Convertible Concept

                                  http://www.quattroruote.it/notizie/concept/range-rover-evoque-convertible-concept-clinic-test-a-ginevra

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    cosneo last edited by

                                    Για τα σοκάκια του LA! To Murano Crosscabriolet θα έχει και ανταγωνισμό.

                                    Ανοιχτό ένα Defender δεν θα με πείραζε και μαλλον θα το ήθελα. Ενα Range όμως ... μόνο για να 'φαίνομαι'!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      stefan147 last edited by

                                      Youtube Video

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • giuseppe-busso
                                        giuseppe-busso last edited by

                                        Evoque @Bologna, via dell'Indipendenza

                                        Evoque @Bologna, via del Meloncello(στο δρόμο προς San Luca)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • vespas
                                          vespas last edited by

                                          Land Rover To Demonstrate Latest Technical Innovation With The World's First 9-Speed Automatic Transmission

                                          Land Rover will demonstrate the latest in a long line of technical firsts at the 2013 Geneva Motor Show withthe announcement of the world's first 9-speed automatic transmission for a passenger car. The ZF 9HP transmission is specifically designed for transverse applications, and is one of the most efficient and technically advanced transmissions ever used in a production vehicle.

                                          Land Rover is the lead partner on the project, working together with ZF who are widely recognised as the world leader in transmission technology.

                                          Increasing the number of gear ratios from six to nine gives significant improvement in fuel economy and a corresponding reduction in CO2 emissions. Smaller ratio steps give improved response during acceleration, improved shift quality, drive and refinement. The higher top gear not only reduces fuel consumption but the lower engine revs improve comfort and reduce noise when cruising at high speed.

                                          The 9HP is extremely robust and perfectly complements Land Rover's rugged all-terrain ability whilst delivering exceptionally high levels of refinement and efficiency. The lowest ratio in the 9HP is far lower than the existing six-speed transmission and is specifically designed for off-road use, towing and more extreme on-road conditions like gradients and altitude, giving the driver a heightened sense of control.

                                          With extremely fast gear changes described by ZF as being: 'below the threshold of perception', the 9HP is not only highly responsive but versatile too. Whereas the existing six-speed transmission makes shifts sequentially, the 9HP has a skip-shift function for much swifter downshifting under rapid deceleration or from greater driver input demands. The torque converter incorporates a multi-stage damper system for smoother pulling away and improved refinement.

                                          'We are extremely excited about the 9HP which has been tailored exactly to dovetail with the unique attributes of our vehicles. It will add another layer of performance, refinement and efficiency, further enhancing Land Rover's world class abilities,' said John Edwards, Land Rover Global Brand Director.

                                          The innovative adaptive shifting system matches the driver's mood within seconds, sharpening up during brisk driving then slipping seamlessly into a more economical regime just as quickly when taking a more relaxed approach. Curve Mode, longitudinal acceleration and pedal position all control upshift prevention.

                                          Fast-Off mode measures the rate of throttle release, anticipates further requests by the driver for high power, then holds the gear if necessary. If the driver requests a downshift when the vehicle is travelling too fast, the transmission will remember the request and make the shift when the speed drops to an appropriate level.

                                          The 9HP is a masterpiece of packaging and despite the extra three gear ratios is only 6mm longer and weighs 7.5kg less than the outgoing six-speed transmission. The small package space is achieved by a number of innovative design features including a new hydraulic vane-type pump which also contributes to improved efficiency, two, patented, dog clutches replacing bulkier conventional clutch packs, and an Intelligently Nested gear set.

                                          Land Rover was chosen by ZF, one of the world's most technically advanced transmission manufacturers, to be the lead partner on the 9HP and Land Rover engineers have worked in partnership with ZF engineers to jointly develop the transmission to suit the brand. The Land Rover transmission engineering team is already extremely experienced in engineering ZF products to suit Land Rover vehicles having integrated the 8HP with the Range Rover, Land Rover Discovery 4 and Range Rover Sport. The 9HP is produced at ZF's Gray Court facility in South Carolina.

                                          http://newsroom.jaguarlandrover.com/en-in/land-rover/news/2013/02/rr_rre_9-speed_transmission_270213/?from=1&count=8&marketLanguageNodeId=1275&brandId=2827&ContentType=NewsArticles&locus=1


                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            skylinegt-r last edited by

                                            @@

                                            9 ταχυτητες αλλα χωρις κιβωτιο υποπολλαπλασιασμου. Καλυτερα 6-ταχυτο αυτοματο και κιβωτιο υποπολλαπλασιασμου... 6Χ2=12 ταχυτητες συνολικα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 12 / 14
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr