-
Ε ρε μπλέξιμο.
-
Αντε παιδιά, και του χρόνου με μια C4 ο καθένας μας!
Κρατήστε μια 2.0 VTS με ηλιοροφή για μένα.
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Αντε παιδιά, και του χρόνου με μια C4 ο καθένας μας!Κρατήστε μια 2.0 VTS με ηλιοροφή για μένα.
....με γυάλινη πανοραμική οροφή για μένα παρακαλώ.
-
Καλη χρονιά σε όλους. Το 2005 να σας βρεί με οτι επιθυμείτε!
-
-
Καλή χρονιά 'ξαδέρφια'!
-
Στο C4 υπάρχει η δυνατότητα να επιλέξεις πλήρες Hi-Fi σύστημα της JBL με MP3 Player, 10 ηχεία, ενισχυτή και subwoofer με συνολική επιβάρυνση 700 Ευρώ. Πιστεύετε ότι αξίζει τον κόπο δεδομένου ότι γίνεται ειδική παραγγελεία με καθυστέρηση τουλάχιστον 2,5 μήνες στην παράδωση ή με τα ίδια περίπου χρήματα μπορείς να βάλεις κάτι καλύτερο όποια στιγμή το θελήσεις;
-
Όχι, δεν αξίζει την αναμονή και τα χρήματα. Εκτός αν τα aftermarket είναι εντελώς αταίριαστα σε σχέση με την κονσόλα ή θέλουν ειδικές πατέντες για να εγκατασταθούν.
-
Δυστυχώς δεν γνωρίζω καθόλου την aftermarket αγορα Hi-Fi αυτοκινήτων, πόσο μάλλον σχετικά με το C4 που είναι και ολοκαίνουριο μοντέλο και δεν ξέρω για το τι πιθανόν εγκατάσταση θα χρειαζόταν να γίνει. Με ενδιαφέρει σίγουρα πάντως να συνεργάζεται με τα χειριστήρια στο τιμόνι και την οθόνη που έχει το αυτοκίνητο ειδικά για το στερεοφωνικό. Αν γνωρίζει κανείς κάτι σχετικό θα με διευκόλυνε πάρα πολύ γιατί το αμάξι το έχω ήδη παραγείλει και δεν ξέρω μήπως έχω κάνει πατατιά!!!
Ευχαριστώ πολύ!
-
http://homepage.mac.com/robertmonteleon ... bum11.html
Να και το meeting με τον Opron!
-
OrFiSO, σίγουρα θα έχει καλή απόδοση, όμως έως σήμερα δεν έχω συναντήσει ποτέ εργοστασιακής τοποθέτησης ηχοσύστημα που να είναι εφάμιλο ενός αντίστοιχης τιμής aftermarket. Όσον αφορά την τοποθέτηση και τη συνεργασία με τα υπάρχοντα control, όντως με τόσα ηλεκτρονικά που έχουν τα τελευταία μοντέλα υπάρχει κάποιο ρίσκο. Από την άποψη αυτή, ίσως έκανες καλά που πήγες στην εργοστασιακή λύση.
-
Ναι αλλά μιλάμε για εργοστασιακή υλοποίηση με πηγή και ηχεία JBL. Μια εταιρεία με ιστορία 50 χρόνων που ανήκει στο group της Harman ( Harman Kardon, Mark Levinson, Becker και Infinity μερικά από τα σηματα που της ανήκουν εκτός από την JBL ) και που μόνο τυχαία δεν είναι στον χώρο του ήχου. Προσωπικά νομίζω οτι έκανες την σωστή επιλογή. Το ηχοσύστημα και τα ηχομονωτικά-αντικλεπτικά τζάμια είναι must από τα extra και μάλλον όταν θα το παραγγείλω θα τα βάλω και εγώ. Και η οθόνη δεν θα με χάλαγε αλλά κοστίζει και προς το παρόν είναι άχρηστη λόγω μη ύπαρξης CD για το GPS που περιλαμβάνει.
-
Τα μεγάφωνα της JBL ξέρετε ποια εταιρεία τα κατασκευάζει? Η Audax. Οπως και της Infinity. Οπως και δεκάδων άλλων εταιρειών.
Το group PSA έχει συνεργασία με τη Harman πολλά χρόνια τώρα, γι'αυτό και βάζει τα JBL στα αυτοκίνητά της.
Χωρίς να έχω ακούσει το συγκεκριμένο ηχοσύστημα, πιστεύω πως θα είναι αρκετά καλό για τα λεφτά του (μέχρι τώρα το χρέωναν αρκετά παραπάνω από 700 ευρώ) αλλά η αγορά του ή όχι εξαρτάται από το αν το συγκεκριμένο αποτέλεσμα σου αρέσει ή όχι. Είναι σίγουρο ότι θα είναι εντυπωσιακό, δεν είναι σίγουρο ότι θα είναι και σωστό ηχητικά.
Τα 10 ηχεία βέβαια είναι η γνωστή πατέντα του marketing, ουσιαστικά πρόκειται για 5 σετ μεγαφώνων πλήρους φάσματος. Αφού δεν έχεις γνώσεις περί after market θα έλεγα ότι καλώς έκανες και το παρήγγειλες έτσι. Στο κάτω κάτω, δε χρειάζεται να κάνεις κάποια επέμβαση. Από την άλλη όμως, αν κάποια στιγμή θελήσεις να το αναβαθμίσεις, τότε θα είναι πολύ πιο δύσκολο.
Θανάση, υπάρχει πολύ πιο φτηνή λύση για την οθόνη, και με πολύ μεγαλύτερες δυνατότητες. Ψάχνω τις λεπτομέρειες για ένα πολύ ενδιαφέρον project, και μακάρι να μπορούσα να πάρω τη C4 τώρα για να το δοκιμάσω στην πράξη.
Οταν είμαι έτοιμος θα σας το ανακοινώσω.
-
Αλλη ερώτηση.
Τι φρένα (τακάκια και μπροστινούς δίσκους) να βάλω στην Xsara?
-
Τι σου ειναι το marketing τελικα; Ειδε κανεις τη νεα εκστρατια της Citroen;
Saxo ΕΛΑΦΡΩΣ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ απο 4600 ευρω. Προσεξτε, δεν λεω οτι τα αμαξια αυτα δεν θα ειναι καλα, αλλα επειδη μολις το διαβασα στους 4Τ ενα χαμογελο ηρθε στα χειλη μου.
Να σας υπενθυμησω οτι το μηνα Οκτωβριο, μονο στη Κρητη οπου κυκλοφορουν τα περισοτερα ενοικιαζομενα αυτικινητα, θα πρεπει να επιστραφησαν στις τοπικες Citroen εκατονταδες, ισως χιλιαδες Saxo, τα οποια ηταν 'buy back'.
Οποτε, μεχρι να ελεγχθουν και να τους κανουν ενα βαρβατο σερβις οι αντιπροσωπειες, περασαν 1-2 μηνες. Τωρα, που πλεον ειναι πολυ δυσκολο να τα ξαναπουλησουν τα βαφτησαν ελαφρως μεταχειρισμενα και τα ριχνουν στην αγορα.
Παντως νομιζω οτι αξιζει το κοπο αν ψαχτει κανεις καλα, να κανει μια τετοια αγορα. SAXO=POWER -
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Οποτε, μεχρι να ελεγχθουν και να τους κανουν ενα βαρβατο σερβις οι αντιπροσωπειες, περασαν 1-2 μηνες. Τωρα, που πλεον ειναι πολυ δυσκολο να τα ξαναπουλησουν τα βαφτησαν ελαφρως μεταχειρισμενα και τα ριχνουν στην αγορα.
Παντως νομιζω οτι αξιζει το κοπο αν ψαχτει κανεις καλα, να κανει μια τετοια αγορα. SAXO=POWERΕιδικά μεταχειριζμένο από ενοικιασμένα δεν θα αγόραζα ποτέ. Η νοοτροπία πολλών που νοικιάζουν είναι το 'σκίσιμο, άλλωστε είναι ασφαλισμένα' σε αντίθεση με έναν που με το υστέρημά του αγοράζει ένα καινούριο αυτοκίνητο να κάνει τη δουλειά του και το προσέχει σαν τα μάτια του.
-
Ο χρήστης antonisk7# έγραψε:
Οποτε, μεχρι να ελεγχθουν και να τους κανουν ενα βαρβατο σερβις οι αντιπροσωπειες, περασαν 1-2 μηνες. Τωρα, που πλεον ειναι πολυ δυσκολο να τα ξαναπουλησουν τα βαφτησαν ελαφρως μεταχειρισμενα και τα ριχνουν στην αγορα.
Παντως νομιζω οτι αξιζει το κοπο αν ψαχτει κανεις καλα, να κανει μια τετοια αγορα. SAXO=POWERειδικά μεταχειριζσμένο από ενοικιασμένα δεν θα αγόραζα ποτέ. Η νοοτροπία πολλών που νοικιάζουν είναι το 'σκίσιμο, άλλωστε είναι ασφαλισμένα' σε αντίθεση με έναν που με το υστέρημά του αγοράζει ένα καινούριο αυτοκίνητο να κάνει τη δουλειά του και το προσέχει σαν τα μάτια του.
Μη το λες φιλε μου, οι πιθανοτητες να βρεις σκαρτο ενοικιαζομενο ειναι περιπου οι ιδιες απο το να ψαχνεις σε οποιαδηποτε αλλο μερος πχ εφημεριδες, μαντρες, ιδιωτες κλπ. Καμμια σοβαρη εταιρεια Rent a Car δεν προσεχει τα αυτοκινητα της οσο την ιδια της την υπαρξη. Μη ξεχνας οτι ενα θανατηφορο ατυχημα μπορει να κοστισει πολυ σε μια εταιρεια.
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Αλλη ερώτηση.Τι φρένα (τακάκια και μπροστινούς δίσκους) να βάλω στην Xsara?
Τα γνωστά: Brembo τρυπητούς & Ferodo DS2500
Εκτός κι αν θες να δώσεις περισσότερα
-
Δεν ξέρω αν έχετε ήδη αναφερθεί σε κάποιο 'πρόβλημα' σχετικά με αερόσακους για την xsara.
Του πατέρα η xsara (1.6 16V '01) του άναψε το λαμπάκι του αερόσακου του οδηγού.
Έχετε υπόψη σας τι μπορεί να παίζεται?Για** φρένα **του έχω βάλει bendix (δίσκοι - τακάκια) και το φρένο εξακολουθεί και είναι αμεσότατο στο φρενάρισμα ενώ σε πολύ γρήγορες καταβάσεις με συχνά σκαρφαλώματα πάνω στο φρένο χάνει λίγο την αίσθηση και κάπως την αποτελεσματικότητά του, αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα για τον πατέρα αφού η οδήγησή του είναι χαλαρήηηηηη
-
Ο χρήστης gatony έγραψε:
Για** φρένα **του έχω βάλει bendix (δίσκοι - τακάκια) και το φρένο εξακολουθεί και είναι αμεσότατο στο φρενάρισμα ενώ σε πολύ γρήγορες καταβάσεις με συχνά σκαρφαλώματα πάνω στο φρένο χάνει λίγο την αίσθηση και κάπως την αποτελεσματικότητά του, αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα για τον πατέρα αφού **η οδήγησή του είναι χαλαρήηηηηη **
CITROËN FORUM