-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
αλλά ούτε και η Porsche(η 911 δεν είναι υπεραυτοκίνητο).H GT τι είναι?
-
Τζουζέπε το GTR 2012 έχει 550 άλογα... Όπως και να έχει είναι supercar, δεν είναι σωστό να τα βάζει με την καημένη την Μ5! That's called bullying!
-
To GT-R είναι το 2011 όχημα με πολύ παραπάνω από 500 άλογα. Οπότε όλα πάνε πολύ καλά.
Από εκεί και πέρα όπως λέει ο Νίκος.... είναι σαν να συγκρίνουμε αγγούρια με καρπούζια...
-
Αν το μπιφτέκωνε πάντως μια χαρά θα χαιρόσατω οι fans.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Αν το μπιφτέκωνε πάντως μια χαρά θα χαιρόσατω οι fans.Το μυαλό σου στο Κτήμα εσένα!
-
To Nissan GTR αποδίδει από 480 αλόγατα και έως 550, ανάλογα με την έκδοση. Με ποια έκδοση γίνεται το 'συγκριτικό'?
Έτερο κότερο τώρα.
Tο 959 αλλά και το Carerra GT μια χαρά υπεραυτοκινητάρες ήτανε. Άποψή μου. Επίσης η κατάπτυστη Τουότα είναι πίσω από το LFA, και ας γράφει Lexus το σήμα του. Αυτά για όσους νομίζουν ότι πρέπει να είσαι μικρός Ιταλός ή Σουηδός για να κάνεις υπεράμαξο, άμα θέλεις να κάνεις κάτι τέτοιο. -
Η έκδοση 2012 με τα 550 είναι.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
To Nissan GTR αποδίδει από 480 αλόγατα και έως 550, ανάλογα με την έκδοση. Με ποια έκδοση γίνεται το 'συγκριτικό'?Έτερο κότερο τώρα.
Tο 959 αλλά και το Carerra GT μια χαρά υπεραυτοκινητάρες ήτανε. Άποψή μου. Επίσης η κατάπτυστη Τουότα είναι πίσω από το LFA, και ας γράφει Lexus το σήμα του. Αυτά για όσους νομίζουν ότι πρέπει να είσαι μικρός Ιταλός ή Σουηδός για να κάνεις υπεράμαξο, άμα θέλεις να κάνεις κάτι τέτοιο.Ναι ρε μαν, αλλα ποιός τα αγόρασε να ουμε.
Ξέχασα να αναφέρω, ότι ακόμα και να βγάλει κάποιος ένα supercar, άντε πείσε τον άλλον να βγάλει 300-400 χήνες από το πανταλόνι...Και εκεί αν δεν είναι άλογο, πάει άκλαφτο.
Καλή η Carrera GT. Πάλι καλά που μας τι θύμισες. Την είχαμε ήδη ξεχάσει. -
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
To GT-R είναι το 2011 όχημα με πολύ παραπάνω από 500 άλογα. Οπότε όλα πάνε πολύ καλά.Από εκεί και πέρα όπως λέει ο Νίκος.... είναι σαν να συγκρίνουμε αγγούρια με καρπούζια...
Ο ΙΚΕ έγραψε για την Μ6. Αυτή δεν μας κάνει? Με σχήμα παρόμοιο με το GTR, 2 πόρτες και τέσσερις θέσεις.
-
Ο χρήστης roman_k έγραψε:
αλλά ούτε και η Porsche(η 911 δεν είναι υπεραυτοκίνητο).
H GT τι είναι?
Η GT ήταν.
Θύμισε μου πριν από αυτή ή μετά από αυτή ποιά ήταν η άλλη προσπάθεια του κατασκευαστή χελώνας? -
Όχι δεν είναι συγκρίσιμη ούτε αυτή. Δεν θα το επικαλεστώ σαν αυθεντία, απλά συμφωνώ με την παρακάτω κατηγοριοποίηση: Στο τελευταίο Drive έχει τα μοντέλα που περιμένουμε το 2012. Την Μ6 την έχει στα σπορ/κουπέ, ενώ το GTR στα supercars παρέα με Ferrari, Lambo κλπ. Η Μ6 είναι ένα πολύ γρήγορο κουπέ που βασίζεται στο σασί της 5άρας, δεν είναι το σκληροπυρηνικό και custom made supercar.
-
Ναι ρε μαν, αλλα ποιός τα αγόρασε να ουμε.
Μα αυτό είναι αναπόσπαστο κομμάτι της έννοιας του υπεράμαξου, ότι τα παίρνουν πολύ λίγοι, άλλωστε είναι πανάκριβα. Για τον κοσμάκη έχει άλλα, φθηνότερα.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Όχι δεν είναι συγκρίσιμη ούτε αυτή. Δεν θα το επικαλεστώ σαν αυθεντία, απλά συμφωνώ με την παρακάτω κατηγοριοποίηση: Στο τελευταίο Drive έχει τα μοντέλα που περιμένουμε το 2012. Την Μ6 την έχει στα σπορ/κουπέ, ενώ το GTR στα supercars παρέα με Ferrari, Lambo κλπ. Η Μ6 είναι ένα πολύ γρήγορο κουπέ που βασίζεται στο σασί της 5άρας, δεν είναι το σκληροπυρηνικό και custom made supercar.Εγώ δεν το καταλαβαίνω αυτό.
Τι λείπει από την Μ6 για να κατηγοριοποιηθεί μαζί με το GTR?
Για μένα ούτε το GTR είναι supercar, αλλά έχει επιδόσεις supercar. Όπως και η m6 έχει επιδόσεις supercar. -
Πολλά και διάφορα λείπουν Μπέπε. Αν θέλεις να το κατηγοριοποιήσουμε κάπου, είναι περισσότερο hot rod ή Autobahn Bruiser! Είναι βασικά μια δίθυρη 5άρα με ένα τεράστιο μοτέρ. Ε δεν είναι έτσι τα supercars! Τα supercars είναι φτιαγμένα από την αρχή για απόλυτες επιδόσεις.
-
Για μένα ούτε το GTR είναι supercar, αλλά έχει επιδόσεις supercar.
Έτσι το βλέπω και εγώ. Και είναι κοντά στο Μ6 σε ορισμένα θέματα.
-
Εδώ δεν τα βγάζουν πέρα οι Porsche θα μπορέσει η BMW .
Για να είμαστε πάντως δίκαιοι πρέπει να πούμε ότι η BMW βγάζει εξαιρετικά saloon με σπορ προσανατολισμό , κάτι που δεν κάνει η Nissan . Αλλά ας ελπίζουμε να δούμε στο μέλλον. ( που εν το βλέπω . . . )
Το GTR είναι ένα θαύμα της σύγχρονης μηχανολογίας
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Εδώ δεν τα βγάζουν πέρα οι Porsche θα μπορέσει η BMW .Για να είμαστε πάντως δίκαιοι πρέπει να πούμε ότι η BMW βγάζει εξαιρετικά saloon με σπορ προσανατολισμό , κάτι που δεν κάνει η Nissan . Αλλά ας ελπίζουμε να δούμε στο μέλλον. ( που εν το βλέπω . . . )
Το GTR είναι ένα θαύμα της σύγχρονης μηχανολογίας
Χωρίς να θέλω να ξεκινήσω κανένα flame, γνωστός μου που είχε δύο Μ3 (δε γνωρίζω ποια μοντέλα ακριβώς), ενώ υποτιμούσε το GTR ως Nissan/Datsun, όταν τελικά το αγόρασε ξέχασε όλα τα άλλα...
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Εδώ δεν τα βγάζουν πέρα οι Porsche θα μπορέσει η BMW .Για να είμαστε πάντως δίκαιοι πρέπει να πούμε ότι η BMW βγάζει εξαιρετικά saloon με σπορ προσανατολισμό , κάτι που δεν κάνει η Nissan . Αλλά ας ελπίζουμε να δούμε στο μέλλον. ( που εν το βλέπω . . . )
Το GTR είναι ένα θαύμα της σύγχρονης μηχανολογίας
Συμφωνώ καθολικά. Και ναι, δεδομένης της τιμής είναι όντως θαύμα.
Μου αρέσει αρκετά. -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
γιατι κανει πολυ πολυ κατω απο τις 200,000ευρω.....Ποια? η Turbo? η Tourbo S? η GT3? η GT2?
Εδω η 991s, φορτωμενη εχει 150 χιλιαρικα, η νεα τουρμπο ευκολα 200+
Αλλωστε ο υπευθυνος σχεδιασμου της νεας Ζ4 ηταν ξεκαθαρος στην ερωτηση κατα ποσο θα μπορουσε να ανταγωνιστει την 987:
'Ο αντιπαλος μας δεν ειναι η 987, αλλα η SLK.' -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Για μένα ούτε το GTR είναι supercar, αλλά έχει επιδόσεις supercar.
Έτσι το βλέπω και εγώ. Και είναι κοντά στο Μ6 σε ορισμένα θέματα.
ενταξει η Μ6 ειναι βαρυτερο αυτοκινητο και αδικειται αλλα οι δημοσιογραφοι εχουν διαφορα κριτηρια συγκρισης, ιπποδυναμη, τιμη κα. Καμια φορα επικαλουνται 'παραλληλες δοκιμες' αντι συγκριτικου τεστ. Εδω βαζουνε σε πιστα lp 560 με Bentley και Μ3, τι να λεμε τωρα.
Αλλωστε το οτι το Μ6 ειναι πιο αργο δε σημαινει οτι ειναι και κατωτερο. Οπως εχει ειπωθει και στο Τοp Gear: 'Δε μπορεις να πας σε μια δεξιωση και να πεις οτι ηρθες με Νισσαν'
Nissan GT-R