-
Και εδώ γεννάται το εξής ερώτημα:
Πώς και η εταιρεία με τα πιο 'οδηγοκεντρικά(νταξ, απόλυτα ) μηχανήματα οδήγησης' εκ Γερμανίας, δεν έχει μπει στο παιχνίδι των supercars;;;
....και αφήνει την Audi να θριαμβολογεί με το 8άρι;;;Καλή ερώτηση.
Η μόνη ρεαλιστική από εμένα απάντηση είναι ότι το παιχνίδι στα σούπερκαρ δεν είναι καθόλου εύκολο. Ομιλώ για το οικονομικό του σκέλος, το τεχνικό είναι κουραφέξαλα για τους περισσότερους (αν όχι για όλους). Η πιθανότητα να χάσεις πολλά είναι μεγάλη, προς τι λοιπόν ο κόπος για μια εταιρεία σαν την Μπεμβέ?
Να αποδείξει τι, ότι μπορεί π.χ. να φτιάξει ένα κουπέ με 600 άλογα τίγκα στα κουμπάκια και στα τσιπάκια που να πηγαίνει καλά στο ριγκ?
Εδώ το έκανε και η Ντοτζ των γνωστών αγροτικών. Και μάλιστα χωρίς ηλεκτρονικά. -
Ο χρήστης GIOSOU έγραψε:
Η Μ6 είναι supercar?
Εννοείται πως όχι
Και εδώ γεννάται το εξής ερώτημα:
Πώς και η εταιρεία με τα πιο 'οδηγοκεντρικά(νταξ, απόλυτα ) μηχανήματα οδήγησης' εκ Γερμανίας, δεν έχει μπει στο παιχνίδι των supercars;;;
....και αφήνει την Audi να θριαμβολογεί με το 8άρι;;;Γιατί να μπει?
Να αποδείξει τι?
Πιστεύεις ότι αν θέλει δεν μπορεί να το κάνει?
-
Τι εννοεισ γιατι?
Με τα Μ5 και τα Μ3 δε γινεται δουλεια. Σε αγωνεσ αυτοκινητου και F1 δε τσουλαει...Εφ οσον κατασκευαζει τερατα στυλ 760 γιατι να μην εχει ενα σουπερκαρ 600-700 ιππων να κοντραρει την SLR και το R8? -
Γιατί με το σούπερκαρ αυτό μπορεί να μπει μέσα, ενώ με το Μ3 κερδίζει. Γιατί επίσης με το να σχεδιάζει και να πουλάει Μπακ στους κατόχους 316i έχει να κερδίσει ΠΟΛΥ περισσότερα από το να κυνηγήσει το slr και το r8.
Τόχω ξαναγράψει, μαγκιά δεν είναι να πουλάς, αλλά να πουλάς με κέρδος. Και με βάση το πόσο κέρδος παράγεις και τι ανάπτυξη φέρνεις στην εταιρεία κρίνεσαι ως διοίκηση από τους μετόχους. -
Η Nissan πάντως πουλάει supercar σε τρελά χαμηλή τιμή και έχει και κέρδος, στο ερώτημα αν πιστεύω πως η BMW απλά δεν θέλει ενώ μπορεί η απάντηση μου είναι πως όχι, δεν το πιστεύω.
Αυτό προσπαθεί να κάνει με το i8 και γύρω από supercar ανάλόγο του R8 υπήρχαν φήμες εδώ και χρόνια. Το θέμα είναι πως η Nissan με τη συνολική φιλοσοφία του GT-R έχει ανεβάσει τον πύχη πολύ ψηλά χωρίς να χρησιμοποιήσει κάποια ιδιαίτερα εξεζητημένη τεχνολογία αλλά πολύ ψαγμένη προσέγγιση.
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Το 8άρι είναι σούπερκαρ ?Έτσι δεν προωθείται;
Καλή ερώτηση.
Η μόνη ρεαλιστική από εμένα απάντηση είναι ότι το παιχνίδι στα σούπερκαρ δεν είναι καθόλου εύκολο. Ομιλώ για το οικονομικό του σκέλος, το τεχνικό είναι κουραφέξαλα για τους περισσότερους (αν όχι για όλους). Η πιθανότητα να χάσεις πολλά είναι μεγάλη, προς τι λοιπόν ο κόπος για μια εταιρεία σαν την Μπεμβέ?
Να αποδείξει τι, ότι μπορεί π.χ. να φτιάξει ένα κουπέ με 600 άλογα τίγκα στα κουμπάκια και στα τσιπάκια που να πηγαίνει καλά στο ριγκ?
Εδώ το έκανε και η Ντοτζ των γνωστών αγροτικών. Και μάλιστα χωρίς ηλεκτρονικά.Στα υπεραυτοκίνητα η Μ3 (πολλώ δε μάλλον η Μ5) δεν μετράει, οπότε, ναι, θα ήθελα να δω τί μπορεί (ή δεν μπορεί) να φτιάξει η BMW και οι λοιποί γερμανοί πλην της Porsche!
Γιατί να μπει?
Να αποδείξει τι?
Πιστεύεις ότι αν θέλει δεν μπορεί να το κάνει?
Και εγώ αν θέλω πάω και στο φεγγάρι (λέμε τώρα)..... φυσικά και δεν ισχυρίζομαι ότι δεν μπορεί, αλλά κανείς δεν με πείθει και ότι μπορεί!!! (Η Ντάτσουν με έπεισε πάντως, όπως και η 'άσχετη' Λέξους)
Τι εννοεισ γιατι?
Με τα Μ5 και τα Μ3 δε γινεται δουλεια. Σε αγωνεσ αυτοκινητου και F1 δε τσουλαει...Εφ οσον κατασκευαζει τερατα στυλ 760 γιατι να μην εχει ενα σουπερκαρ 600-700 ιππων να κοντραρει την SLR και το R8?Σωστός.
ΙΚΕ,
κι εγώ κατά βάθος πιστεύω πως το θέμα δεν είναι ότι δεν θέλει να κατασκευάσει υπεραυτοκίνητο, αλλά κι αν ακόμα το φτιάξει, θα στοιχίζει 2 περιουσίες, οπότε δεν θα πετύχει εμπορικά.
Δεν μπορώ να εξηγήσω διαφορετικά το σλόγκαν της εταιρείας περί 'απόλυτου μηχανήματος οδήγησης'Υ.Γ.:Πλάκα θα είχε πάντως να βλέπαμε κι ένα σούπερκαρ με τα σήματα της VW-Skoda-Seat
-
Υπεραυτοκίνητα βγάζουν και 'μαγαζάκια' με μερικές δεκάδες υπαλλήλους όπως η Μόσλερ, η Κένισεγκ, η Γκάμπερτ και η Παγκάνι.
Η κάθε Μπεμβέ έχει πολύ περισσότερα μέσα, συνεργασίες, όνομα, ανθρώπινο δυναμικό, παραγωγικές δυνατότητες, και κυρίως ΧΡΗΜΑ, από όλα αυτά μαζί. Με πείθει ότι μπορεί να το κάνει και αυτή, δεν θα εκπλαγώ αν δεν το κάνει όμως. -
Ο χρήστης GIOSOU έγραψε:
Πιστεύεις ότι αν θέλει δεν μπορεί να το κάνει?
Και εγώ αν θέλω πάω και στο φεγγάρι (λέμε τώρα)..... φυσικά και δεν ισχυρίζομαι ότι δεν μπορεί, αλλά κανείς δεν με πείθει και ότι μπορεί!!! (Η Ντάτσουν με έπεισε πάντως, όπως και η 'άσχετη' Λέξους)
ΟΚ.
Δε μπορεί.
-
Γιατί δεν το κάνει?
Με την ίδια λογική δεν μπορεί να κάνει την Μ5 πιο γρήγορη και με καλύτερη οδική συμπεριφορά από το GT-R? Τόσα μέσα έχει.
-
Aν ρωτάς εμένα γιατί δεν το κάνει, έχω ήδη απαντήσει. Υποψιάζομαι, χωρίς να μπορώ να το αποδείξω φυσικά, οικονομικά θέματα. Πιθανό να κρίνει ότι μπορεί και αξιοποιεί αποδοτικότερα το ανθρώπινο και χρηματικό κεφάλαιό της σε άλλα πρότζεκτ, ή ότι φοβάται ότι θα χάσει κιόλας από τη συνολική επένδυση, άρα τζίφος η όποια προσπάθεια για τη διοίκηση και τους εμπλεκόμενους που θα αναλάβουν την εκτέλεση του πρότζεκτ.
Με την ίδια λογική δεν μπορεί να κάνει την Μ5 πιο γρήγορη και με καλύτερη οδική συμπεριφορά από το GT-R? Τόσα μέσα έχει.
Διάβασες καλά το ποστ μου? Έγραψα ότι έχει μέσα σε σχέση με τα 'μαγαζάκια', όχι τη Νισσάν. Ούτε το Μ5 ανέφερα, ούτε το GTR, ούτε τα συνέκρινα.
-
Κυρίως το Νίκο ρωτάω και όσους θεωρούν (αν το θεωρούν) πως όλοι μπορούν να τα κάνουν όλα απλά δεν θέλουν ή βαριούνται.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Κυρίως το Νίκο ρωτάω και όσους θεωρούν (αν το θεωρούν) πως όλοι μπορούν να τα κάνουν όλα απλά δεν θέλουν ή βαριούνται.Δεν είναι ότι 'βαριέται' απλά πιστεύω ότι δεν το θεωρεί κερδοφόρο. Μιλάμε για ακριβές κατασκευές, με εξωτικά (κάποιες φορές) υλικά και τρελή εξέλιξη για να πουλήσει μόνο λίγα κομμάτια.
Η BMW έχει εμπειρία και τεχνογνωσία από F1, DTM, WTCC κλπ και έχει αποδείξει στο παρελθόν ότι μπορεί να βγάλει ελαφριές κατασκευές (Μ3 CSL) και πολύ δυνατά ατμοσφαιρικά μοτέρ (Μ).
Επίσης έχει και το budget να φτιάξει κάτι τέτοιο. Έχει χρήμα δηλαδή. Είναι υγιής όμιλος. Μέχρι testing center μέσα στο Nurburgring έχει, που σημαίνει ότι της δίνει τη δυνατότητα να ρυθμίζει το αυτοκίνητο και να το βγάζει ξανά έξω για δοκιμές.
Απλά προτιμά να βγάζει λεφτά και να είναι βιώσιμη. Ενδεχομένως και να προτιμά να απευθύνονται τα αυτοκίνητά της σε ένα πολύ μεγαλύτερο κομμάτι της αγοράς από ένα πολύ περιορισμένο, δηλαδή footballers και celebrities.
Έτσι φαντάζομαι...μπορεί να κάνω και λάθος, δε ξέρω.
-
To να φτιαξει ενα αυτοκινητο σπορ που να κανει 200.000 στην Ευρωπη δεν ειναι και κανα τρελλο προτζεκτ που θα την χωσει με το κεφαλι μεσα...Εδω οι αλλοι φτιαξανε Βευρόν, αυτοι ουτε σε μια SLS δε μπορουν να απαντησουνε?
Ενταξει δε λεω οτι οι ανθρωποι δεν το χουν αλλα μια η Φερραρι απαξιει στο Ρινγκ, η αλλη απαξιει να φτιαξει αμαξι υπερ υψηλων επιδοσεων...τι να πω -
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
To να φτιαξει ενα αυτοκινητο σπορ που να κανει 200.000 στην Ευρωπη δεν ειναι και κανα τρελλο προτζεκτ που θα την χωσει με το κεφαλι μεσα...Εδω οι αλλοι φτιαξανε Βευρόν, αυτοι ουτε σε μια SLS δε μπορουν να απαντησουνε?
Ενταξει δε λεω οτι οι ανθρωποι δεν το χουν αλλα μια η Φερραρι απαξιει στο Ρινγκ, η αλλη απαξιει να φτιαξει αμαξι υπερ υψηλων επιδοσεων...τι να πωΑν από τα 200.000 που λες βάζει στη τσέπη 10.000 (λέω εγώ), γιατί να το κάνει?
Μην το βλέπεις ότι πρέπει να 'απαντήσει' κάπου. Δεν παίζουν σε κάποιο παιχνίδι.
Έχει τα Μ cars και βγάζει λεφτά. Δεν είναι supercars...και?
-
Η μακαρίτισα πλέον Μέιμπαχ πούλαγε αυτοκίνητα με μέσο κόστος 500.000 ντόλλαρς έκαστο και έμπαινε μέσα άλλα τόσα.
Για να δείτε πως μπορεί να σε σακατέψει ένα στραβό πρότζεκτ.
Τεσπά, μόνο εικασίες μπορούμε να κάνουμε στο υποθετικό ερώτημα αν θα μπορούσε η Μπεμβέ να βγάλει κάποιο σούπερκαρ. Μόνο η ίδια ξέρει την σωστή απάντηση.http://www.autoblog.com/2012/02/08/maybach-lost-upwards-of-500k-on-each-vehicle-sold/
-
Και η Πορσε γιατι πουλαει τ αντερα της?
-
γιατι κανει πολυ πολυ κατω απο τις 200,000ευρω.....
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Άλλος ένας (Γερμανός) αντίπαλος το κοιτά μόνο από πίσω!!!!
Ανέβηκε και στο BMW forum εδώ.
Καταλαβαίνεις πόσο άκυρη είναι η σύγκριση, ε?
Δεν είναι τόσο άκυρη... Οκ η Μ5 είναι 4πορτη ενώ το GTR 2πορτο (όπως οι περισσότερες Μ3) και έχει χώρο αποσκευών σούπερ-μίνι (~250 λίτρα). Αλλά και τα δύο μια χαρά βάζουν μέσα 4 ενηλίκους. Το GTR ανταγωνίζεται και την M3/M5 και την Panamera και την Ferrari FF (την οποία ο Harris νομίζω αξιολογούσε από πλευράς επιτάχυνσης...σε επίπεδο GTR!)
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Άλλος ένας (Γερμανός) αντίπαλος το κοιτά μόνο από πίσω!!!!
Ανέβηκε και στο BMW forum εδώ.
Καταλαβαίνεις πόσο άκυρη είναι η σύγκριση, ε?
Δεν είναι τόσο άκυρη... Οκ η Μ5 είναι 4πορτη ενώ το GTR 2πορτο (όπως οι περισσότερες Μ3) και έχει χώρο αποσκευών σούπερ-μίνι (~250 λίτρα). Αλλά και τα δύο μια χαρά βάζουν μέσα 4 ενηλίκους. Το GTR ανταγωνίζεται και την M3/M5 και την Panamera και την Ferrari FF (την οποία ο Harris νομίζω αξιολογούσε από πλευράς επιτάχυνσης...σε επίπεδο GTR!)
H M5 είναι:
-4θυρο, sport saloon
-Βάρος: 2 τόνοι
-Άλογα: 560
-Ροπή: 68 κιλά
-Κίνηση: πίσωTo GT-R είναι:
-Coupe
-Βάρος: 1730 κιλά
-Άλογα: 550
-Ροπή: 63 κιλά
-Κίνηση: 4 τροχούςΠες μου τώρα πως είναι σωστή μια σύγκριση που περιλαμβάνει ένα 4θυρο sport saloon με πίσω κίνηση με ένα 4κίνητο coupe κατά 270 κιλά ελαφρύτερο με εντελώς διαφορετική φιλοσοφία.
Είναι σαν να συγκρίνεις την F458 με την Μ5. Συγκρίνονται αυτά τα δυο?
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
H M5 είναι:
-4θυρο, sport saloon
-Βάρος: 2 τόνοι
-Άλογα: 560
-Ροπή: 68 κιλά
-Κίνηση: πίσωTo GT-R είναι:
-Coupe
-Βάρος: 1730 κιλά
-Άλογα: 550
-Ροπή: 63 κιλά
-Κίνηση: 4 τροχούςΠες μου τώρα πως είναι σωστή μια σύγκριση που περιλαμβάνει ένα 4θυρο sport saloon με πίσω κίνηση με ένα 4κίνητο coupe κατά 270 κιλά ελαφρύτερο με εντελώς διαφορετική φιλοσοφία.
Είναι σαν να συγκρίνεις την F458 με την Μ5. Συγκρίνονται αυτά τα δυο?
Το Nissan 480 ίππους απόδίδει, 588Νm και έχει 600κεκ λιγότερο.
Κάνοντας την αναλογία κιλών ανά ίππο
Τότε το GTR έχει λόγο 3.6
και η Μ5 3.47(ζυγίζει 1945 κιλά)
Κάτι δεν πάει καλάΗ BMW δεν μπορεί να φτιάξει supercar, όπως δεν μπορούσε και η Audi και αγόρασε ένα ολόκληρο brand name, όπως δεν μπορεί και η Mercedes αλλά ούτε και η Porsche(η 911 δεν είναι υπεραυτοκίνητο).
Nissan GT-R