-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Γρηγόρη, το υπεραναλύεις χωρίς λόγο.
Μιλάμε για ένα μικρό αυτοκινητάκι πόλης.
Ποιά ουσία μωρέ και κουραφέξαλα?
Oπως ειπα και πριν, γουστα...
Εσυ πχ σε αυτοκινητακι πολης ΔΕΝ ψαχνεις για την ΜΕΓΙΣΤΗ παρεχομενη ουσια.
Οκ, καταλαβε ομως οτι καποιοι αλλοι το κανουν αυτο...
Δεν εχουν ολοι την δυνατοτητα Νικο, να εχουν δυο ή και τρια αυτοκινητα σε μια οικογενεια, ασχετα βεβαια εαν στην χωρα μας
καποια στιγμη οποιος παταγε τα 18 αποκτουσε αυτοκινητο μαζι με διπλωμα, ακομα και αν ηταν...κουτσος...
Επισης δεν εχουν ολοι την δυνατοτητα να εχουν εστω ΕΝΑ, αλλα μεγαλο, ή/και ακριβο, λουσατο, και δεν ξερω και εγω τι αλλο. Το κυριοτερο, δεν θελουν ΟΛΟΙ να πουλησουν μουρη με το μικρο αυτοκινητο, με την σχεδιαση, στυλ, gadget, και ενδεχομενη retro διαθεση που μπορει να εχει (πχ 500, beetle, Μini, κτλ), αλλα θελουν ενα πραγματικο 'εργαλειο' πολης, που να κανει και ενα ταξιδι της προκοπης, και να θυμιζει σε αισθηση, και στο δρομο λιγο μεγαλυτερο, απ' οτι ειναι. Ε, αυτα, το up! (και ακομα καλυτερα λογω τιμης, ενδεχομενως να κανουν τα φθηνοτερα mii/citigo), συμφωνα με τις πρωτες ενδειξεις, διαπιστωσεις αρκετων δοκιμαστων, φαινεται -εστω οριακα σε καποια σημεια- να τα κανει καλυτερα απο τον ανταγωνισμο.
Αρεσει, δεν αρεσει, 'κουραφεξαλα', 'υπεραναλυση', αυτη εινα η ουσια. -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Σαφεστατα ο μεγαλυτερος αντιπαλος του -κατ' εμε- ειναι το νεο Panda, το οποιο μαλιστα στην εκδοση m-air 85ιππων ειναι και ταχυτερο. Πιθανοτατα ομως θα ειναι το ιδιο, ή και ακομα ακριβοτερο απο την αντιστοιχα -πλουσια- εξοπλσμενη εκδοση των 75ιππων του up!, xωρις να ειναι κατα τις πρωτες εκτιμησεις των δοκιμαστων τουλαχιστον, καλυτερο συνολικα.
ελα παραδέξου πως κ εσύ το παντα θα έπαιρνες
πιο όμορφο, με ΧΑΩΔΗ ΔΙΑΦΟΡΑ στις επιδόσεις, χωρίς γυφτιές, με μόνο αρνητικό τις μεγάλες κλίσεις κ τον δικύλινδρο που κάνει σα πρι πρι. βαζεις κ ενα χιλιάρικο κ παίρνεις κ το αυτόματο κ τέλος (κ πληρώνεις όσο κανουν τα πιο πολλά σουπερ μίνι κ κάποια μικρομεσαια, για να μη ξεχνιόμαστε )υγ το απ δεν εχει trip computer γιατί μπαίνει η ταμπλετα στο ταμπλό με 350 ευρώ που τα κάνει όλα
Εαν ηθελα κατι σε αυτη την κατηγορια, μπορει και να επαιρνα το νεο Panda, δεν το εκρυψα ποτε αλλωστε οτι το θεωρω και τον μεγαλυτερο και πιο αξιο ανταγωνιστη σημερα. Θα επρεπε πρωτα να τα δω και τα δυο απο κοντα, μεσα-εξω, αλλα και να τα οδηγησω, προτου κατεληγα. Επουδενι ομως δεν θα λασπολογουσα για κανενα, (οπως και δεν το κανω) επειδη εμφανισιακα θυμιζει μινι ψυγειο ή σκουπιδοτενεκε σε καποιους, σε σχεση με καποια αλλα μικρα. Εξαλλου αυτα ειναι και υποκειμενικα πραγματα τελικα.
Μερικοι αλλωστε μπορει να προτιμουν να κυκλοφορουν με ομορφα περιτυλιγματα που συμπεριφερονται στο δρομο σχεδον σαν τενεκεδες, και αλλοι, με...σχεδον τενεκεδες σε εμφανιση, που συμπεριφερονται ομως στο δρομο, σαν αυτοκινητα μεγαλυτερης κατηγοριας, αν το δουμε και λιγο απο την αναποδη... -
Αυτό το 'θυμίζει αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας' ας μου αναφέρει κάποιος για ποιο Φαουβέ δεν το έχουμε διαβάσει! Ακόμα υπάρχει κόσμος που τσιμπάει σε τέτοιες παπαριές? Τόση αφέλεια πια...
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Αυτό το 'θυμίζει αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας' ας μου αναφέρει κάποιος για ποιο Φαουβέ δεν το έχουμε διαβάσει! Ακόμα υπάρχει κόσμος που τσιμπάει σε τέτοιες παπαριές? Τόση αφέλεια πια...Για το Phaeton...
Για να λες εσυ οτι προκειται για 'παπαριες', κατι θα ξερεις παραπανω...
Δεν το αναλυεις λιγο παραπανω να το καταλαβει και ο κοσμος, και να προστατευτει, απο αυτα
τα διαβολικα κατασκευασματα, που με τοση απατη προοωθουν? -
Μόλις διάβασα το συγκριτικό τεστ των 4Τ μεταξύ Up και Panda. Το συμπέρασμα είναι πως το Panda είναι σχεδιασμένο με ΜΠΡΙΟ (και πως έχει multiair ΑΝΤΙ εκκεντροφόρου... λεπτομέρειες). Κατά τα άλλα το Panda έχει σήμα Fiat (σοκ?) και το Up σήμα VW (αναπάντεχο!).
-
Εγώ τουλάχιστον για ότι εκφέρω γνώμη το χω οδηγήσει Ο ΙΔΙΟΣ πρώτα και δεν περιμένω κανένα χαρμπίλα να μου υποδείξει πως και τι...
Και για πες μας ρε ενημερωμένε εσύ από όλα τα διαθέσιμα μέσα...ποιο είναι το μεγαλύτερο αυτοκίνητο που θυμίζει το Up? Το Polo? Όπως αντίστοιχα το Polo θυμίζει Golf? Σπουδαίο κατόρθωμα. Για σεμινάριο στημένα όλα.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Μόλις διάβασα το συγκριτικό τεστ των 4Τ μεταξύ Up και Panda. Το συμπέρασμα είναι πως το Panda είναι σχεδιασμένο με ΜΠΡΙΟ (και πως έχει multiair ΑΝΤΙ εκκεντροφόρου... λεπτομέρειες). Κατά τα άλλα το Panda έχει σήμα Fiat (σοκ?) και το Up σήμα VW (αναπάντεχο!).Τελικά όμως αυτό το Απ είναι όσο πληθωρικό θέλει να πιστεύει (και έχει αποφασίσει μόνος του) ο ΓΚ?
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Εγώ τουλάχιστον για ότι εκφέρω γνώμη το χω οδηγήσει Ο ΙΔΙΟΣ πρώτα και δεν περιμένω κανένα χαρμπίλα να μου υποδείξει πως και τι...Και για πες μας ρε ενημερωμένε εσύ από όλα τα διαθέσιμα μέσα...ποιο είναι το μεγαλύτερο αυτοκίνητο που θυμίζει το Up? Το Polo? Όπως αντίστοιχα το Polo θυμίζει Golf? Σπουδαίο κατόρθωμα. Για σεμινάριο στημένα όλα.
Καλα αυτα τα εχουμε ξαναπει... Αν για καθε τι που γραφοταν εδω μεσα, στους κατασκευαστες, ισχυε αυτο που λες, θα γραφαμε συνολικα 10-15 ατομα εδω μεσα... Βρες κατι καινουργιο, αυτο εχει παλιωσει απο την εποχη που μου τα ελεγαν αυτα για τις αποψεις που ειχα για το τιμονι της Mito...
-
Στα ξαναλέω μπας και ξυπνήσεις στο σήμερα αλλά όπως λένε και στο χωριό μου you cant teach an old dog new tricks...
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Στα ξαναλέω μπας και ξυπνήσεις στο σήμερα αλλά όπως λένε και στο χωριό μου you cant teach an old dog new tricks...Εχω ξυπνησει απο 'προχθες', οταν πολλοι τοτε, δεν ειχαν/εχουν οδηγησει τιποτε αλλο -ή σχεδον- απο αυτο που χρησιμοποιουν στην καθημερινοτητα τους, αλλα δεν πειραζει, ο καθενας μπορει να νομιζει οτι θελει, ακομα και οτι εγω 'κοιμαμαι'...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Γρηγόρη, το υπεραναλύεις χωρίς λόγο.
Μιλάμε για ένα μικρό αυτοκινητάκι πόλης.
Ποιά ουσία μωρέ και κουραφέξαλα?
Oπως ειπα και πριν, γουστα...
Εσυ πχ σε αυτοκινητακι πολης ΔΕΝ ψαχνεις για την ΜΕΓΙΣΤΗ παρεχομενη ουσια.Όχι.
Θα έψαχνα κάτι φθηνό και άνετο στο παρκάρισμα . & -
...Οκ, καταλαβε ομως οτι καποιοι αλλοι το κανουν αυτο...
Δεν εχουν ολοι την δυνατοτητα Νικο, να εχουν δυο ή και τρια αυτοκινητα σε μια οικογενεια, ασχετα βεβαια εαν στην χωρα μας
καποια στιγμη οποιος παταγε τα 18 αποκτουσε αυτοκινητο μαζι με διπλωμα, ακομα και αν ηταν...κουτσος...
Επισης δεν εχουν ολοι την δυνατοτητα να εχουν εστω ΕΝΑ, αλλα μεγαλο, ή/και ακριβο, λουσατο, και δεν ξερω και εγω τι αλλο. Το κυριοτερο, δεν θελουν ΟΛΟΙ να πουλησουν μουρη με το μικρο αυτοκινητο, με την σχεδιαση, στυλ, gadget, και ενδεχομενη retro διαθεση που μπορει να εχει (πχ 500, beetle, Μini, κτλ), αλλα θελουν ενα πραγματικο 'εργαλειο' πολης, που να κανει και ενα ταξιδι της προκοπης, και να θυμιζει σε αισθηση, και στο δρομο λιγο μεγαλυτερο, απ' οτι ειναι. Ε, αυτα, το up! (και ακομα καλυτερα λογω τιμης, ενδεχομενως να κανουν τα φθηνοτερα mii/citigo), συμφωνα με τις πρωτες ενδειξεις, διαπιστωσεις αρκετων δοκιμαστων, φαινεται -εστω οριακα σε καποια σημεια- να τα κανει καλυτερα απο τον ανταγωνισμο.
Αρεσει, δεν αρεσει, 'κουραφεξαλα', 'υπεραναλυση', αυτη εινα η ουσια.Το αυτό.
Το ΥΠΕΡαναλύεις...πάλι.
-
Ρε συ Νίκο τι δεν καταλαβαίνεις? Το αμάξι λέμε τα έχει όλα ΚΑΙ συμφέρει. Και χώρους και στήσιμο και χειριστήρια και ποιότητα. Τα πάντα. Ότι έχουν όλα τα άλλα της κατηγορίας μαζί τα έχει το Απ μόνο του. Α και θυμίζει και μεγαλύτερο αυτοκίνητο. Με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει...
Στα εξηγεί ωραία και καλά αλλά δεν εννοείς να νιώσεις!
-
Εντάξει αλλά αυτή η κουβέντα που την πέφτετε στον Κίκιζα, θυμίζει το .
Όλοι έχουν τις απόψεις τους και πολύ συχνά συμβαίνει να υποκρύπτουν υποκειμενικά και οπαδικά χαρακτηριστικά.Επίσης όταν ο Κίκιζας επαναλαμβάνει πως πχ η Τζιουλιέτα είναι κορυφή δεν υπάρχει πρόβλημα.
Όταν πει κάτι καλό για κάτι που δεν είναι των ημετέρων προτιμήσεων, το σχόλιο του Κίκιζα αυτομάτως είναι άχρηστο.Για μένα είναι ξεκάθαρο ότι οι φτηνοκουβάδες της κατηγορίας αξίζουν μόνο, όταν έχουν λογική τιμή.
Είτε λέγονται τρίδυμα του vag, είτε seicento, είτε τρίδυμα των γαλλοϊαπώνων, είτε pixo κλπ.
Απλά. -
Το καινούριο Picanto το χεις δει? Πες μου απλά και όμορφα τι έχει να ζηλέψει απ' το Απ?
-
Τίποτα, είναι καλύτερο, πάρε πικάντο, πάρε πάντα, πάρε Brera, έλεος. Το τόπικ είναι για το Up
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Το καινούριο Picanto το χεις δει? Πες μου απλά και όμορφα τι έχει να ζηλέψει απ' το Απ?Σχεδιαστικά πολύ ανώτερο του Απ. Καμία σύγκριση.
Το είδα από κοντά και μου άρεσε πολύ.
Επίσης εμφανισιακά μου αρέσουν και τα Splash-Agila.
Ειδίκά η Κία έχει αρχίσει να δημιουργεί μία πλήρη γκάμα με ωραία σχέδια.
...Ο αρχισχεδιαστής της δεν είχε δουλέψει στο vag;Αν το κάθε Απ θέλει να ανταγωνιστεί τέτοια μοντέλα, με τα κουσούρια που έχει θα πρέπει να ξεκινάει από τα 7 χιλιάρικα βασική. Γνώμη μου.
Από τη στιγμή όμως που σαβούρες όπως τα τρίδυμα των γαλλοϊαπώνων άνοιξαν με επιτυχία την όρεξη των αυτοκινητοβιομηχανιών,
τέτοια σκ@τά στο τέλος θα μας προσφέρουν κι άλλοι. -
Το Picanto έχει και φοβερή ηχομόνωση! Εχει ακριβώς τα ίδια νούμερα με το Up! Πιστεύω ότι αυτό πλέον το ανεβάζει στην κορυφή της κατηγορίας.
Οπ? Τι έγινε? Μάλλον το Up δεν είναι το μόνο κορυφαίο στην ηχομόνωση στην κατηγορία κατά ΓΚ!Σοβαρά μιλόντας πάντως το Picanto αξίζει και το τελευταίο του euro και είναι ένα από τα καλύτερα πακέτα της κατηγορίας του, κάτι που δεν συμβαίνει με το Up! το οποίο σαν πακέτο με το ζόρι πιάνει μέσο όρο και είναι το πιο ακρίβο της κατηγορίας του με εξαίρεση κάποια trendy-cars της κατηγορίας στα οποία δεν έχει σκοπό να καταταχθεί.
-
Γιατί να μην αγοράσει κανείς μία Brera με τα λεφτά που κοστίζουν αυτοί οι κουβάδες?
πχ http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1620964/
Σαφώς ανώτερη σχεδιαστικά (ΣΧΕΤΗ ΟΜΟΡΦΙΑ) με ΝΙΚΕΛ, λουσάτο εσωτερικό (ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ), μαλακά πλαστικά (Ο ΒΡΟΓ-χ-ΟΣ) και γενικά ΛΟΥΞ περιβάλλον.
-
Αυτή είναι 2.2. Να ήτω Tbi σαν τη δικιά μου να το συζητάγαμε...
-
Προτιμάς το Up δηλαδή από την Brera 2.2? Μήπως να έκανες καμία εξέταση σε ουρολόγο? Μπορεί να έχεις κολλήσει μάρκετινγκ.
VW Up/Skoda Citigo/Seat Mii