-
Μια χημική αντίδραση δεν απελευθερώνει χημική ενέργεια αλλά εκλύει (ή απορροφά) θερμική ενέργεια. Η καύση εκλύει θερμική ενέργεια η οποία δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερη της χημικής. Η ενέργεια είτε χημική, είτε θερμική, είτε ηλεκτρική διατηρείται σαν ποσότητα (εφόσον δε μιλάμε για πυρηνικές αντιδράσεις) οπότε το 'δεν έχει σημασία η χημική ενέργεια' που αναφέρεις είναι 100% λάθος.
Σε αυτή την επιστημονικοφανή σαχλαμάρα και την αυθυποβολή του κάθε αισιόδοξου βασίζονται όλες αυτές οι μπούρδες.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
οι λέξεις όντως τελικά λένε πολλά
Ιse Kopanos E?θέλει διάβασμα το πράγμα παιδες
αλλά το να λες ότι πρέπει να παραγει τα kw η μπαταρία είναι λάθος, αφού έχουμε χημική αντίδραση (καυση) του καυσιμου κ από εκεί παραγουμε την ενέργεια, αλλάζοντας τις συνθήκες της αντίδρασης . ειναι σα να βάζεις παροχής νίτρου κ να αναρωτιέσαι πως παράγονται τα extra kwΤο διάβασμα που θέλει είναι το 'εμείς και ο κόσμος' της 5ης Δημοτικού.
ΥΓ. Μάρκο Σεφερλή εσύ?
Ιse Kopanos E
πέρα από ερωτευμένος με το ΝτιΚάπριο που τον έχεις στο αβατορ? ή γράφεις κ στο φόρουμ σουπερ κατερινα κ σου έμεινε? -
Δεν είναι ο ΝτιΚάπριο στη φωτογραφία, εγώ είμαι. Απλά μοιάζουμε.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Μια χημική αντίδραση δεν απελευθερώνει χημική ενέργεια αλλά εκλύει (ή απορροφά) θερμική ενέργεια. Η καύση εκλύει θερμική ενέργεια η οποία δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερη της χημικής. Η ενέργεια είτε χημική, είτε θερμική, είτε ηλεκτρική διατηρείται σαν ποσότητα (εφόσον δε μιλάμε για πυρηνικές αντιδράσεις) οπότε το 'δεν έχει σημασία η χημική ενέργεια' που αναφέρεις είναι 100% λάθος.Σε αυτή την επιστημονικοφανή σαχλαμάρα και την αυθυποβολή του κάθε αισιόδοξου βασίζονται όλες αυτές οι μπούρδες.
ρε ανθρωπε χημική ενέργεια απελευθερώνεται από τους δεσμους του καυσιμου. Καινουργιοι δεσμοί γίνονται, κ η διαφορά καινουργιοι (στα προιοντα) -παλιοι(στο σύνολο των αντιδρώντων, αλλά το καύσιμο μας νοιαζει) είναι η ενέργεια που εκλύεται
στις πυρηνικές αντιδράσεις σπαμε τους ισχυρους ή ασθενεις πυρηνικους δεσμους άλλο πραμα αυτό -
Αν συνεχίσεις τα προσβλητικά προσωπικά σχόλια εναντίον συμφορουμίτη πας φιρί φιρί να με αναγκάσεις να επέμβω μοντερατικά! (έχω και καιρό να το κάνω...)
Το νίτρο συμμετέχει με την προσφορά οξυγόνου που θα επιτρέψει την αύξηση του καυσίμου ενώ ταυτόχρονα αυξάνει και την συμπίεση καμία σχέση είτε με οικονομία είτε με τη δράση του υδρογόνου.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Αν συνεχίσεις τα προσβλητικά προσωπικά σχόλια εναντίον συμφορουμίτη πας φιρί φιρί να με αναγκάσεις να επέμβω μοντερατικά! (έχω και καιρό να το κάνω...)αν επεμβαινες πιο συχνά θα ήταν πιο καλα. Στους κανονισμους αναγράφεται ΡΗΤΑ πως απαγορευεται η ειρωνία κ τα προσβλητικά σχόλια
2 περιπτώσεις υπάρχουν:
Α. Οι 3Τ γραφουν μπούρδες
Β. ο chemic δε ξέρει να διαβάζει.Επειδή το λέει η λέξη: υδρο-γόνο, ΔΡΟΣΙΖΕΙ σαναλέμε την καύση.
ΥΓ. Μάρκο Σεφερλή εσύ?
παντως, επαναλαμβάνω: ο τύπος δίνει εγγύηση επιστροφης χρηματων 90 ημερών.
εγώ προσωπικά αν δεν είχα βάλει lpg στο αμαξι θα πήγαινα να το δοκιμάσω άλλωστε δεν κάνει κάτι που μπορεί να σου διαλύσει το αμάξι ή να είναι μη αναστρέψιμο, ενα σωληνακι στην εισαγωγή βάζει -
Δεν υπάρχει καμία ειρωνία, τα ενδεχόμενα που έδωσα είναι 100% ρεαλιστική εκτίμιση.
-
Αφού είναι στους 4Τ και έχεις μάλλον το τεύχος δεν το σκανάρεις μια να το ανεβάσεις κάπου το άρθρο να μορφωθούμε και εμείς;
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Δεν υπάρχει καμία ειρωνία, τα ενδεχόμενα που έδωσα είναι 100% ρεαλιστική εκτίμιση.ενώ εγώ έβαλα το ερωτηματικο στο ακρωνύμιο για να το κάνω λίγο πιο σουρεαλ
Αφού είναι στους 4Τ και έχεις μάλλον το τεύχος δεν το σκανάρεις μια να το ανεβάσεις κάπου το άρθρο να μορφωθούμε και εμείς;
κάνει 5,5€ κ είναι στα περίπτερα. Mάζευε 50 λεπτά την ημέρα κ σε 11 ημερες πάρτο
αλλιώς περίμενε 3 μήνες μήπως μπει στο 4Tlibrary -
Οπότε μήπως να κλειδώσουμε το θέμα και να το ανοίξουμε πάλι σε 3 μήνες;;;
-
Tην εφαρμογή τις υδροκινησης η υδρογονοκινησης όπως θέλετε πείτε την έχω δει εφαρμοσμένη σε φορτηγό 3535 Mercedes (μοντ. 1992 χωματουργικό.
Εγιναν συγκρίσεις με ίδιας ''γεννιας'' φορτηγά και η οικονομία πράγματι αγγίζει το 20-25%.Δεν κάνω διαφήμιση απλά ποστάρω για να προλάβω την συνέχεια των ειρωνικών σχολίων από δύσπιστους.
-
Δεν είναι δυσπιστία. Είναι η πραγματικότητα εκτός αν δώσετε μια πειστική θεωρία για το πως λειτουργεί αυτό το σύστημα.
Τα πράγματα είναι απλά. Για να έχεις μια ποσότητα υδρογόνου που παράγει Χ ενέργεια όταν καεί χρειάζεσαι Υ ενέργεια για να παράγεις το υδρογόνο μέσω ηλεκτρόλυσης. Οπότε για να δώσεις Χ kwh με τη μορφή υδρογόνου στον κινητήρα χρειάζεσαι Υ ενέργεια από κάπου αλλού (βενζίνη). Ε, στην ηλεκτρόλυση ισχύει Υ> Χ (ούτε καν ίσα δεν είναι, στην πράξη 0.5 < Χ/Υ
-
η ενέργεια δεν προερχεται από την καύση του υγρογόνου (σπάσιμο των δεσμών του υδρογονου) αλλά από το καύσιμο κ τους ομοιοπολικους δεσμούς αυτού. Αρα δεν εχει νοημα να λες ότι το υδρογονο παράγει Χ ενέργεια. Η παρουσία του υδρογόνου βοηθάει να απελευθερώνεται περισσότερη ενέργεια από την καύση της βενζίνης
Οπότε μήπως να κλειδώσουμε το θέμα και να το ανοίξουμε πάλι σε 3 μήνες;;;
Όχι να κάνεις παρατήρηση σε όποιον ειρωνεύεται/προσβάλει κάποιον ή/κ το περιοδικο που φιλοξενει κ εσένα εδώ. Αρα κλείδωσε το.εγώ να με ειρωνευεται ο κάθε χλεχλες εδώ μέσα δεν θα κάτσω (εκτός αν τα quote που σου έβαλα δεν είναι ειρωνικά).
-
Σωστός ο προλαλήσας... Στην ουσία το υδρογόνο δρα σαν καταλύτης ώστε το καυσιμο , εν προκειμένω η βενζίνη , να καίγεται σε μεγαλύτερο ποσοστό και όχι να καταλήγει στην εξάτμιση. Έχει να κάνει με το ότι η βενζίνη ψεκάζεται σε υγρή μορφή και όχι σε αέρια ( εδώ ειναι και το σημείο στο οποίο υπερτερεί και το lpg εξου και η οικονομία που προκυπτει) και επόμενο ένα ποσοστό να μένει ακαυτο.
Ειναι κάτι σαν την αρχή του ενισχυτή στα φώτα που βάζαμε παλιότερα οταν ειχαμε αδύναμο κύκλωμα.
Όντως το κύκλωμα, αν ειναι σωστά φτιαγμένο , έχει μεγάλη οικονομία , ειδικά σε εθνική οδο. Η αυξηση της ροπής ειναι πολύ μεγάλη και απο εκει πάλι εχεις κερδος σε κάυσιμο γιατι αλλάζει η νοοτροπία στο 'γκάζι'.
Σε φίλο με 156 , έχει 25 -30% οικονομία στην πόλη και 40% σε ΕΟ και εχει ροπή χαμηλά που δεν ειχε πριν ο TS. Επιπλέον , στις μετρήσεις από την ODB , οι τιμές που παιρνει ειναι τιμές ειναι δίλιτρου ενω το μοτέρ είναι 1.6.
-
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Έχει να κάνει με το ότι η βενζίνη ψεκάζεται σε υγρή μορφή και όχι σε αέρια ( εδώ ειναι και το σημείο στο οποίο υπερτερεί και το lpg εξου και η οικονομία που προκυπτει) και επόμενο ένα ποσοστό να μένει ακαυτο.Αν δεις στο θέμα με το υγραέριο ένα σωστά ρυθμισμένο σύστημα έχει κατανάλωση lpg ~+20% περισσότερο από ότι με βενζίνη.
-
Δυσκολεύομαι να τα πιστέψω όλα αυτά...
-
Το υδρογόνο ΔΕΝ δρα σαν καταλύτης και δεν επηρεάζει την καύση.
Ας πούμε ότι δεν είναι απάτη και ότι το υδρογόνο πραγματικά βελτιώνει την καύση.
ΠΟΣΟ ΑΚΑΥΤΟ ΚΑΥΣΙΜΟ ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΑΙΝΟΥΡΙΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ;
Ελάχιστο. Άρα και η οικονομία που θα μπορούσε να κάνει κάποιο μαγικό προϊόν είναι ελάχιστη και μη μετρήσιμη. -
Και όμως.... Σου λέω οτι οι τιμες της μηχανής στο ODB ηταν πολύ ανεβασμένες με την προσθήκη του ΗΗΟ και πλησίαζαν του διλιτρου. Και πραγματικά αυτό αποτυπώνεται και στο δρόμο στο επιδόσεις όχι μόνο στην κατανάλωση......
Εχει δοκιμαστεί και σε αυτοκίνητα με καρμπυρατερ και εκει τα αποτελέσματα ειναι ακόμα πιο θεαματικά..
-
Προσπαθώ να καταλάβω πως γίνονται όλα αυτά με υδρογόνο που προέρχεται απο ηλεκτρόλυση χωρίς να παραβιάζονται οι 2 νόμοι της θερμοδυναμικής αλλά μου είναι πραγματικά αδύνατο.
Το υδρογόνο αποδεδειγμένα βοηθάει στην μείωση της κατανάλωσης και στον περιορισμό των ρύπων και υπάρχουν και δημοσιεύσεις πάνω σε αυτό το θέμα αλλά το υδρογόνο δεν προέρχονταν απο συσκευές ηλεκτρόλυσης.
Ας δούμε τι λέει η EPA επι του θέματος
http://www.epa.gov/otaq/consumer/420f11036.htm
και μια τυχαία δοκιμή κάπου στην Αμερική
http://www.wyff4.com/news/17036761/detail.html
και βέβαια
http://www.fmcsa.dot.gov/facts-research/research-technology/report/Guidelines-H2-Fuel-in-CMVs-Nov2007.pdf
που μέσα σε όλα τα άλλα γράφει στην σελίδα 20Water and an onboard electrolyzer cannot be used to power a fuel cell or hydrogen ICE vehicle because of the large amount of electricity required to operate the electrolyzer.
-
Σε φίλο με 156 , έχει 25 -30% οικονομία στην πόλη και 40% σε ΕΟ και εχει ροπή χαμηλά που δεν ειχε πριν ο TS. Επιπλέον , στις μετρήσεις από την ODB , οι τιμές που παιρνει ειναι τιμές ειναι δίλιτρου ενω το μοτέρ είναι 1.6.
Εάν ένα μέσο σύγχρονο αυτοκίνητο με παλινδρομικό κινητήρα Ότο ανεβάσει κατά 30% την απόδοσή του επειδή ένα πρόσθετο υλικό κατάφερε να επιδράσει στην καύση της βενζίνης και να την βελτιώσει, τότε το αυτοκίνητο αυτό θα ανεβάσει τον πραγματικό βαθμό απόδοσής του από π.χ. 28-30% στο 40%.
Δεν παίζουν τέτοια νούμερα με την καμμία.Ξεκολλάτε.
Γεννητρια υδρογονου (hho )