-
Ελπίζω να το λες ειρωνικά...
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Ελπίζω να το λες ειρωνικά...Θα προτιμούσα να είχα την 159 1750 ΤΙ. Με το χέρι στην καρδιά.
Μια χαρά αυτοκίνητα είναι και τα VW, ακόμα και το Up άσχετα αν τρολάρω εδώ μέσα. Απλά μισώ τις συμπεριφορές του στυλ ΓΚ. Με το ίδιο το αυτοκίνητο δεν έχω τίποτα, όπως και με κανένα, οποιασδήποτε μάρκας. Απλά οι ξερόλες είναι για -
Ο Κίκιζας σε έκανε να μισήσεις τα Φαουβε? Σκάει γάιδαρο αλλά δεν περίμενα ότι έχει τόση δύναμη η ξεροκεφαλιά του.
Όπως και να χει πάντως για μας που έχουμε μάθει σε άλλης φιλοσοφίας κατασκευές, δεν κάνουν τα Φαουβε. Είναι ξεκάθαρο ότι δεν προορίζονται για μας. Το Up μπορεί να είναι το καλύτερο mini ever απλά και μόνο με το υφάκι των Γερμανών τύπου ΤΣΟ&ΛΟ το σιχαίνεσαι. Λες και οι άλλοι πεταλώνουν ακρίδες και μόνο αυτοί ξέρουν να φτιάχνουν αμάξια.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Ο Κίκιζας σε έκανε να μισήσεις τα Φαουβε? Σκάει γάιδαρο αλλά δεν περίμενα ότι έχει τόση δύναμη η ξεροκεφαλιά του.Όπως και να χει πάντως για μας που έχουμε μάθει σε άλλης φιλοσοφίας κατασκευές, δεν κάνουν τα Φαουβε. Είναι ξεκάθαρο ότι δεν προορίζονται για μας. Το Up μπορεί να είναι το καλύτερο mini ever απλά και μόνο με το υφάκι των Γερμανών τύπου ΤΣΟ&ΛΟ το σιχαίνεσαι. Λες και οι άλλοι πεταλώνουν ακρίδες και μόνο αυτοί ξέρουν να φτιάχνουν αμάξια.
Απο τις πιο ωριμες δημοσιευσεις που εχεις αναρτησει...
Δυστυχως πολλοι Ιταλοφιλοι δεν καταλαβαινουν το εξης, και οποτε πανε να κανουν συγκριση, αρχιζουν να μιλανε για την ιστορια της εκαστοτε φιρμας, λες και ψωνιζουμε προιοντα του τοτε... 'Περασμενα μεγαλεια, διηγωντας τα να κλαις'...
Η Ιταλικη αυτοκινητοβιομηχανια, αυτη την στιγμη ΔΕΝ εχει τα 'πολεμοφοδια' να αντιμετωπισει σε ολα τα μετωπα τον κολοσσο
ονοματι VAG. Παρολα αυτα καταφερνει και στεκεται αρκετα καλα, δεδομενου του ΚΑΚΙΣΤΟΥ management και της ελλειψης πορων που εχει σε σχεση με τον Γερμανικο ανταγωνισμο.
Σιγουρα η ψυχρη, τετραγωνη, πολλες φορες αοσμη, αχρωμη και με ελλειψη φαντασιας, λογικη των Γερμανων στις κατασκευες τους, περναει μια απεχθεια, κοροιδια και δεν ξερω κι εγω τι αλλο. Σιγουρα επισης, πιθανοτατα οι αντιστοιχοι
Ιταλοι μηχανικοι-σχεδιαστες, εαν ειχαν το 'ελευθερο' θα δημιουργουσαν ανωτερα αυτοκινητα, ειδικα στο οδηγικο κομματι απο πολλα Γερμανικα. Τι να κανουμε ομως, ετσι ειναι η γ@μημενη η ζωη, και τα 'μεσα' ΤΩΡΑ, τα εχουν κυριως οι Γερμανοι.
Μεχρι να αλλαξουν (εαν και οποτε...) τα πραγματα και ορθοποδησουν οικονομικως και οργανωτικως οι Ιταλοι κατασκευαστες αυτοκινητων, αυτη την στιγμη η Ιαπωνικη, Κορεατικη,και Γερμανικη αυτοκινητοβιομηχανια, θα κραταει τα ηνια, ως προς τις πωλησεις-προτιμησεις των αγοραστων, αλλα και με την μεγαλυτερη ποικιλια-διαφοροποιηση των μοντελων τους... -
Όταν λέτε ''γερμανοι'' ενοείτε μόνο τη VW ή και τις άλλες γιατί αν αναφέρεστε και στις άλλες αυτά δεν βγάζουν νόημα.
-
Όταν λέτε ''γερμανοι'' ενοείτε μόνο τη VW ή και τις άλλες γιατί αν αναφέρεστε και στις άλλες αυτά δεν βγάζουν νόημα.
-
Εγω παντως προτιμω το χρεπι (που ειναι 500 χρονια πισω τεχνολογικα απο τα αυτοκινητα των γαματων γερμανων που εχουν τα μεσα και φτιαχνουν υπεραμαξια) το οποιο θα εχει λιγο χαρακτηρα, παρα μια ακομα βλακεια που εφαμιλλη της δεν ειναι καν καμια βλακεια που οι ουμπερ τελειοι γερμαναραδες εχουν φτιαξει τα τελευταια χρονια.
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
@chemic το mοre επίσης έχει 8.100-8.300 να συμπληρώσω.
Οσο για τον αντι-βαγκισμό σου ξαναλέω ότι έχω vag. Δεν είναι αντι-βαγκισμός. Είναι αντί-up-ισμός!Οσο για τη συζήτηση περί αντικειμενικών περιοδικών: είτε στην Ελλάδα είτε όχι εφόσον μέσα υπάρχει προιόν και διαφήμιση δεν μπορεί να υπάρχει αντικειμενικότητα. Τα euro ορίζουν τον σχολιασμό. Απλά κάθε περιοδικό βάζει και τα όριά του.
Εγω εχω πρι-up-ισμο .........γραφουμε 20 ατομα και ενας, μα ενας και μοναδικος ΓΚ λεει το δικο του........
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Εγω παντως προτιμω το χρεπι (που ειναι 500 χρονια πισω τεχνολογικα απο τα αυτοκινητα των γαματων γερμανων που εχουν τα μεσα και φτιαχνουν υπεραμαξια) το οποιο θα εχει λιγο χαρακτηρα, παρα μια ακομα βλακεια που εφαμιλλη της δεν ειναι καν καμια βλακεια που οι ουμπερ τελειοι γερμαναραδες εχουν φτιαξει τα τελευταια χρονια.Σε παρακαλω... Βλακεια? Das Auto ρε!
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Ο Κίκιζας σε έκανε να μισήσεις τα Φαουβε? Σκάει γάιδαρο αλλά δεν περίμενα ότι έχει τόση δύναμη η ξεροκεφαλιά του.Τι λέτε ΡΕ;
Ο Κίκιζας είναι ένας από τους 2-3 λόγους που μπαίνω στο φόρουμ πλέον...
-
Να σαστε καλα ρε παιδια
μου φταξατε τη μερα!!!!!
Διαβασα τισ τελευταιες 5 σελίδες κι έσκασα στα γέλια...Κίκιζα, κούλαρε αγόρι μου, όλοι κάνουμε λάθη... κι εμείς οι ιταλόφιλοι και εσείς οι γερμανόφιλοι
-
Το λαθος μπορει να κανει Κικιζα, ο Κικιζας να κανει λαθος ΠΟΤΕ!!!!!!
-
Η Ιταλικη αυτοκινητοβιομηχανια, αυτη την στιγμη ΔΕΝ εχει τα 'πολεμοφοδια' να αντιμετωπισει σε ολα τα μετωπα τον κολοσσο
ονοματι VAG. Παρολα αυτα καταφερνει και στεκεται αρκετα καλα, δεδομενου του ΚΑΚΙΣΤΟΥ management και της ελλειψης πορων που εχει σε σχεση με τον Γερμανικο ανταγωνισμο.πέρισυ έκανε -12% στην ευρωπαική αγορά. Οι άνθρωποι είναι experts στο να πυροβολούν το πόδι τους καταστρέφοντας τα ισχυρά τους χαρτιά
-
Νοιώθω την ανάγκη μετά απο όλα όσα διάβασα, να δηλώσω αντικειμενικός!!!
Ναι είμαι αντικειμενικός και μπορώ να το αποδείξω!!!Το ένα αυτοκίνητο μου ανήκει στο Group VAG:
Το άλλο είναι Κορεάτικο:
Το άλλο είναι Ιταλικό:
Επίσης έχω και ένα Moretti 128 προς ανακατασκευή (κλασικό) και ένα Ford Transit 2.0 ο οποίο δουλεύει και δεν το έχω εδώ ώστε να του βγάλω φωτογραφία, Αν επιμείνετε, είναι ευκολο όταν κατέβω Αθήνα...
Επίσης το δίτροχο μου είναι Ιαπωνικό!
Δηλαδή μιλάμε για σχιστομάτικα (Κορεάτικα και Ιαπωνικά).
Μιλάμε για Γερμανικά (Seat και Ford)
Μιλάμε για Ιταλικά (Moretti Alfa Romeo)Νομίζω ότι κέρδισα το δικαίωμα να ονομάζομαι αντικειμενικός...
Κανένας άλλος αντικειμενικός με αποδείξεις? -
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Νοιώθω την ανάγκη μετά απο όλα όσα διάβασα, να δηλώσω αντικειμενικός!!!
Ναι είμαι αντικειμενικός και μπορώ να το αποδείξω!!!Το ένα αυτοκίνητο μου ανήκει στο Group VAG:
Αυτό ΔΕΝ είναι VAG.
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Η Ιταλικη αυτοκινητοβιομηχανια, αυτη την στιγμη ΔΕΝ εχει τα 'πολεμοφοδια' να αντιμετωπισει σε ολα τα μετωπα τον κολοσσο
ονοματι VAG. Παρολα αυτα καταφερνει και στεκεται αρκετα καλα, δεδομενου του ΚΑΚΙΣΤΟΥ management και της ελλειψης πορων που εχει σε σχεση με τον Γερμανικο ανταγωνισμο.πέρισυ έκανε -12% στην ευρωπαική αγορά. Οι άνθρωποι είναι experts στο να πυροβολούν το πόδι τους καταστρέφοντας τα ισχυρά τους χαρτιά
Κοιτας μονο το 'περισυ'...? Πανω στην χειροτερη χρονια ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΙΚΑ σε πωλησεις? Οκ...
Δες λιγο την τελευταια δεκαετια, ποιος ειναι ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ στους στοχους και ποιος οχι... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Η Ιταλικη αυτοκινητοβιομηχανια, αυτη την στιγμη ΔΕΝ εχει τα 'πολεμοφοδια' να αντιμετωπισει σε ολα τα μετωπα τον κολοσσο
ονοματι VAG. Παρολα αυτα καταφερνει και στεκεται αρκετα καλα, δεδομενου του ΚΑΚΙΣΤΟΥ management και της ελλειψης πορων που εχει σε σχεση με τον Γερμανικο ανταγωνισμο.πέρισυ έκανε -12% στην ευρωπαική αγορά. Οι άνθρωποι είναι experts στο να πυροβολούν το πόδι τους καταστρέφοντας τα ισχυρά τους χαρτιά
Κοιτας μονο το 'περισυ'...? Πανω στην χειροτερη χρονια ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΙΚΑ σε πωλησεις? Οκ...
Δες λιγο την τελευταια δεκαετια, ποιος ειναι ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ στους στοχους και ποιος οχι...Αν ούτε η VW δεν πετυχαίνει τους στόχους τότε σημαίνει πως έχει παράλογους στόχους.
Το Up τι στόχο πρέπει να έχει; -
Το τόπικ δύσκολα διαβάζεται πλέον
-
Ο χρήστης prisma έγραψε:
Αυτό ΔΕΝ είναι VAG.Νομίζεις!!!
Άμα πάω στην Σέατ για ανταλλακτικά, τα κέρδη στην τσέπη του VAG δεν θα μπούνε?Μετά άμα το καλοεξετάσεις, γιατί να μην είναι η φτώχεια του Μαρμπέγια η αφορμή να φτιάξουν αυτό το λιτό αυτοκινητάκι σαν συνεχιστή?...μόνο που το εξέλιξαν, γιατί στο Μαρμπέγια δεν ανοίγει καν το πίσω παράθυρο...
-
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Άμα πάω στην Σέατ για ανταλλακτικά, τα κέρδη στην τσέπη του VAG δεν θα μπούνε?
Aυτό πλέον το κάνεις ανταλλακτικά, δε το πας για ανταλλακτικά (βασικά στη πρέσσα το πας αλλά οκ).
VW Up/Skoda Citigo/Seat Mii