-
Heras,τα δύο μοντέλα που μου προτείνεις είναι 1800,cabrio και με ελάχιστους χώρους,δεδομένα αποτρεπτικά για εμένα στην παρούσα αναζήτηση!Πάντως είναι ωραία αμάξια,αυτό να λέγεται...
Samatistas και Ζεύ,τα μεσαία που μου προτείνετε δεν είναι άσχημα αλλά 1.έχουν ιπποδύναμη επομένως καίνε αρκετά και αυτά,απ'όσο είδα σε μια γρήγορη αναζήτηση στο διαδίκτυο και 2.δεν ξέρω αν θα άλλαζα το δικό μου για ένα megane,ας πούμε!
Νομίζω πως η ιδέα να πάρω ένα δεύτερο μικρό αυτή τη στιγμή είναι αυτή που μου αρέσει καλύτερα.Ένα smart(το 1000άρι,όχι τα παλιά) ή ένα από τα τρία ίδια της PSA(χωρίς να αποκλείω και κάτι άλλο παρεμφερές,π.χ. i10)ίσως να είναι η καλύτερη λύση.Οι προβληματισμοί μου είναι οι εξής:1.να βρω ένα μεταχειρισμένο που θα είναι σε καλή κατάσταση και όχι πολλών ετών,2.δεν είχα ποτέ τόσο μικρό αμάξι και με προβληματίζει αν θα μπορώ να κάνω αξιοπρεπώς αποστάσεις μεγαλύτερες των 200 χλμ μια στο τόσο αλλά οι πληροφορίες που διαβάζω στα fora δεν είναι αποθαρρυντικές,3.με συμφέρει ως προς τα πάγια κόστη(ασφάλειες,συντήρηση)να έχω δύο αμάξια;Βέβαια το καθένα θα έχει συγκεκριμένο ρόλο οπότε αυτό το τελευταίο μάλλον το ξεπερνάω... -
φτιαξε ενα εξελ για να δεις πόσο θα κοστίζει να έχεις δυο αμαξια, μοιραζοντας τα χλμ στο περιπου.
πάντως δεν έχω καταλάβει τί θες να κάνεις , πόσο οικονομικό αμάξι θες να πάρεις, αν κινησαι πολύ στο κεντρο της πολης κτλ
εγώ πάντως στη θέση σου θα έπαιρνα αυτό το οποιο έχει τα πάντα από εξοπλισμό πλην esp:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2062904/
θα του έβαζα κ ένα σύστημα υγραερίου με 800ευρώ κ τέλος
(εχω κ εγώ ίμπιζα σαν αυτό που σου προτείνω, με lpg, κ έχω σωθεί ) -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
φτιαξε ενα εξελ για να δεις πόσο θα κοστίζει να έχεις δυο αμαξια, μοιραζοντας τα χλμ στο περιπου.
πάντως δεν έχω καταλάβει τί θες να κάνεις , πόσο οικονομικό αμάξι θες να πάρεις, αν κινησαι πολύ στο κεντρο της πολης κτλ
εγώ πάντως στη θέση σου θα έπαιρνα αυτό το οποιο έχει τα πάντα από εξοπλισμό πλην esp:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2062904/
θα του έβαζα κ ένα σύστημα υγραερίου με 800ευρώ κ τέλος
(εχω κ εγώ ίμπιζα σαν αυτό που σου προτείνω, με lpg, κ έχω σωθεί )Δε θέλω ένα αμάξι με τόσα πολλά χλμ.Προτιμώ ένα πιο καινούριο mini (και όχι supermini)που θα χρησιμεύει ως 2ο αυτοκίνητο για να κινούμαι/παρκάρω καθημερινά εντός λεκανοπεδίου(όχι απαραίτητα κέντρο Αθήνας),θα ξεχνάω να του βάζω βενζίνη,θα είναι αξιόπιστο και το οποίο θα μπορεί να κάνει αραιά και που ένα ταξίδι απροβλημάτιστα.Τιμή κοντά στα 6 υπολογίζω...
ΥΓ:Υγραέριο δε σκέφτομαι προς το παρόν γιατί τα μοντέλα που κοιτάζω έχουν μικρό χώρο αποσκευών και μια τέτοια μετατροπή θα τον κλείσει εντελώς. -
με την βενζίνη στο 1,7 κ σύντομα στο 1,8 λόγω Ιραν, ό,τι κ να πάρεις θα την ακους
επίσης, η μπουκαλα του lpg μπαινει στη θεση της ρεζερβας κ δεν σου κλεινει το χωρο αποσκευών.
το σύνολο των μινι δεν με εχει πεισει ότι αξιζουν πολύ μικρή διαφορά από τα σουπερμινι κ πολλές παραχωρήσεις σε ηχομονωση, απτή ποιοτητα, ποιοτητα κύλισης, φαρδος καμπινας -
Η πιο οικονομική λύση ίσως είναι να υγραεριοποιηθεί το Ροχι-8 και να παραμείνει ως το μόνο αμάξι. Έχει και αστεία τέλη κυκλοφορίας συν τοις άλλοις.
Και η πιο αντιοικονομική είναι να αγοραστεί ένα δεύτερο χωρίς να πουληθεί το πρώτο. Όσο οικονομικό κουβαδάκι και να είναι το νέο, η ύπαρξη δύο αυτοκινήτων είναι η προσωποποίηση της μαύρης τρύπας των εξόδων. Πας για οικονομία, και βυθίζεσαι ακόμη περισσότερο στο κόκκινο.
Η μέση οδός είναι η πώληση του Μάζντα και η αγορά ενός νέου. Εκεί οι δυνατότητες και οι συνδυασμοί είναι αμέτρητοι. Αλλά, οι τιμές των Ροχι-8 έχουν πιάσει πάτο, άρα θα πρέπει να μπει το χέρι πολύ βαθιά στην τσέπη για να συμπληρωθεί το αναγκαίο ποσό. Οι δυνατότητες οικονομίας μετριάζονται, όμως αν αγοραστεί καμμιά ντιζελιά κάτι θα βγει στο τέλος. Βγαίνοντας όμως από το Ροχι-8 και μπαίνοντας σε ένα μικρό οικονομικό ντίζελ παίζει μετά από καιρό να το μετανιώσεις γιατί όλα αυτά θα τα έχεις κάνει για ένα και μόνο λόγο, την οικονομία. -
Είναι πολύ λίγα τα οχτάρια που έχουν βάλει υγραέριο και το χρνικό διάστημα είναι λίγο για να γνωρίζει κανείς αν έχει κάποιες συνέπειες αυτό για ένα τόσο ''δύστροπο'' αυτοκίνητο.Αυτό με κ΄λανει να διστάζω...
Οικονομικότερο θα είναι σίγουρα αλλά πόσο;Αν υποτεθεί ότι τώρα καταναλώνει 15l/100km δηλαδή ξοδεύω 15χ1,7=25,5 ευρώ για κάθε 100 χλμ(παραπάνω είναι τα ευρώ με το ρυθμό που ''ρουφάει'' μέσα στην πόλη αλλά ας μην το θίξουμε αυτό το θέμα!),το ερώτημα είναι τι έξοδα θα εχω με το υγραέριο.Υποθέτω κοντά στο 50% κάτω αλλά εδώ πρέπει να συνυπολογιστεί και το κόστος της μετατροπής που δεν είναι μικρό.Επίσης,υπάρχει θέμα αν αληθεύει αυτό που φημολογείται ότι σύντομα θα ανέβει πολύ η τιμή και αυτού... -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Η πιο οικονομική λύση ίσως είναι να υγραεριοποιηθεί το Ροχι-8 και να παραμείνει ως το μόνο αμάξι. Έχει και αστεία τέλη κυκλοφορίας συν τοις άλλοις.
Και η πιο αντιοικονομική είναι να αγοραστεί ένα δεύτερο χωρίς να πουληθεί το πρώτο. Όσο οικονομικό κουβαδάκι και να είναι το νέο, η ύπαρξη δύο αυτοκινήτων είναι η προσωποποίηση της μαύρης τρύπας των εξόδων. Πας για οικονομία, και βυθίζεσαι ακόμη περισσότερο στο κόκκινο.
Η μέση οδός είναι η πώληση του Μάζντα και η αγορά ενός νέου. Εκεί οι δυνατότητες και οι συνδυασμοί είναι αμέτρητοι. Αλλά, οι τιμές των Ροχι-8 έχουν πιάσει πάτο, άρα θα πρέπει να μπει το χέρι πολύ βαθιά στην τσέπη για να συμπληρωθεί το αναγκαίο ποσό. Οι δυνατότητες οικονομίας μετριάζονται, όμως αν αγοραστεί καμμιά ντιζελιά κάτι θα βγει στο τέλος. Βγαίνοντας όμως από το Ροχι-8 και μπαίνοντας σε ένα μικρό οικονομικό ντίζελ παίζει μετά από καιρό να το μετανιώσεις γιατί όλα αυτά θα τα έχεις κάνει για ένα και μόνο λόγο, την οικονομία.+1
-
Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
Είναι πολύ λίγα τα οχτάρια που έχουν βάλει υγραέριο και το χρνικό διάστημα είναι λίγο για να γνωρίζει κανείς αν έχει κάποιες συνέπειες αυτό για ένα τόσο ''δύστροπο'' αυτοκίνητο.Αυτό με κ΄λανει να διστάζω...
Οικονομικότερο θα είναι σίγουρα αλλά πόσο;Αν υποτεθεί ότι τώρα καταναλώνει 15l/100km δηλαδή ξοδεύω 15χ1,7=25,5 ευρώ για κάθε 100 χλμ(παραπάνω είναι τα ευρώ με το ρυθμό που ''ρουφάει'' μέσα στην πόλη αλλά ας μην το θίξουμε αυτό το θέμα!),το ερώτημα είναι τι έξοδα θα εχω με το υγραέριο.Υποθέτω κοντά στο 50% κάτω αλλά εδώ πρέπει να συνυπολογιστεί και το κόστος της μετατροπής που δεν είναι μικρό.Επίσης,υπάρχει θέμα αν αληθεύει αυτό που φημολογείται ότι σύντομα θα ανέβει πολύ η τιμή και αυτού...Ποσα χλμ κάνεις το χρόνο με το φαταουλα?
εγώ θα σου πρότεινα να παρεις τηλέφωνο τους δυο που βάζουν lpg να 'κοψεις τί παίζει', τράβα να δεις κ τα αυτοκινητα που εχουν φτιάξει κ κρίνεις
με Lpg θα έχεις 40% οικονομια. για αυξηση της τιμης του lpg ακουγεται 2 χρόνια τώρα
τα ρχ8 τα σκοτώνουν 6 με 7 χλρ κ θα ξενερώσεις αν πας να το πουλήσεις -
Ακόμα και αν γλυτωνεις 10 λιτρα ανα 100km(!), με 10.000 km το χρόνο γλυτώνεις 1000 λιτρα = 1700 €
σε 5 χρόνια 8,000 €
που όμως χάνονται από την απαξίωση ενός νέου αυτοκινήτου
χωρις να βάλεις ασφάλεια, συντήρηση και τυχόν ζημιές που μπορεί να σου κάνουνΔύσκολο να συμφερει, αν δεν κάνεις πάρα πολλά χλμ ανά έτος
-
Adriver,αν κατάλαβα καλά,θεωρείς ότι δε συμφέρει το υγραέριο,εκτός κι αν κάνεις πολλά χλμ κάθε έτος.Το ''...χάνονται από την απαξίωση ενός νέου αυτοκινήτου'' πώς το εννοείς;
Chemic,αρχίζω και το σκέφτομαι αν και επιμένω ότι είναι κάπως νωρίς γιατί δεν είναι δοκιμασμένες μέσα στο χρόνο αυτές οι μετατροπές στο 8άρι,στην Ελλάδα τουλάχιστον.Ο πρώτος που βάζει υγραέριο είναι ο Γιώργος στην easy tuning.Ο δεύτερος που λες ποιος είναι;; -
Αν είναι με το μικρό να κάνεις τις δουλειές σου εντός Αθήνας και Αττικής και θέλεις να κάνεις και ταξιδάκια δηλαδή τα κάνει όλα τελικά το 8 τι ρόλο θα παίζει;; Να σου πιάνει χώρο;; Πότε θα το χρησιμοποιείς; Νομίζεις ότι έχεις τη δυνατότητα να το συντηρείς για να το βλέπεις και μόνο; Ή έστω να το κυκλοφορείς 1-2 φορές το μήνα; Σαφώς δεν συμφέρουν τα 2 αυτοκίνητα και αν είναι να τα κάνεις όλα με το μικρό διώξε το 8. Κάνε την καρδιά σου πέτρα αλλά αυτό μοιάζει η πιο σωστή λύση.
Μια ίσως βολική λύση να είναι να πάρεις μηχανάκι για τις δουλειές και να χρησιμοποιείς περιστασιακά μόνο το μεγάλο ή να του βάλεις υγραέριο. -
Εχει μια πολυ καλη προσφορα η citroen σε ολα της τα πετρελαια γιατι δε κοιτας μια?H DS4 ή C4 δε θυμαμαι ακριβως καλα σε διαφημιση το ειδα να ξεκιναει απο 14 χιλιαρικα ειναι πραγματικα λιγα ψαξτο λιγο.
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Εχει μια πολυ καλη προσφορα η citroen σε ολα της τα πετρελαια γιατι δε κοιτας μια?H DS4 ή C4 δε θυμαμαι ακριβως καλα σε διαφημιση το ειδα να ξεκιναει απο 14 χιλιαρικα ειναι πραγματικα λιγα ψαξτο λιγο.το c3 ξεκινάει από 11χλρ με καλο εξοπλισμό (esp, ac, καθρεφτες κτλ)
το c4 με 13700
θα ξεπουλήσει τώρα που όλοι ψάχνουν ντιζελ -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Εχει μια πολυ καλη προσφορα η citroen σε ολα της τα πετρελαια γιατι δε κοιτας μια?H DS4 ή C4 δε θυμαμαι ακριβως καλα σε διαφημιση το ειδα να ξεκιναει απο 14 χιλιαρικα ειναι πραγματικα λιγα ψαξτο λιγο.
το c3 ξεκινάει από 11χλρ με καλο εξοπλισμό (esp, ac, καθρεφτες κτλ)
το c4 με 13700
θα ξεπουλήσει τώρα που όλοι ψάχνουν ντιζελΕ ναι πχ ο φιλος που θελει να παρει κατι οικονομικο αν του αρεσει το νεο c4 γιατι να μην το δει?Λογικα ο 110hp diesel θα παει λιγα περισσοτερα λεφτα απο τον 90αρι και με εναν αξιοπρεπει εξοπλισμο του παει το πολυ στα 18κ που σημερα δεν αγοραζεις αξιοπρεπες μικρομεσαιο καινουριο με τοσα λεφτα.
-
Leonida προερχεσαι απο την οικογενεια mazda με ενα πολυ αξιολογο μοντελο της
Τετοιο μοντελο δεν πουλιεται απο τον ιδιοκτητη ουτε καν σαν σκεψη ειδικα αν το χεις μερακι και ειλικρινα θα στο παρουν κοψοχρονια και λογο οικονομικης κρισης και λογω κοστος συντηρησης .( Αν το χεις περιποιημενο και σε καλη κατασταση κρατα το )
Τωρα βεβαια αν θες να το πουλησεις πώς και φευγει απο την οικογενεια της mazda και δεν κοιτας καποιο αλλο μοντελο της ?
Ειδα πιο πριν για κατι punto ,κατι c4 κατι σχετικα !!!!!!!!!!!!Περιεργη σκεψη για καποιον που προερχεται απο mazda και μαλιστα ρχ-8. (Εκτος κι αν δεν ειχες ποτε θεμα με τις μαρκες )και επειδη κινεισαι αποκλειστικα σε πολη κατι Value ειναι το swift .οικονομικο ,γρηγορο για τα κυβικα του και ομορφο.
-
Κια picanto ή 500ράκι 85ρι.
-
Chemic και Mad max,ευχαριστώ για το ενδιαφέρον αλλά όντως δε θα άλλαζα πιστεύω ποτέ το τωρινό μου αμάξι για ένα c4 ή κάτι παρεμφερές.Θα μου ήταν εξαιρετικά δύσκολο.Αν το δώσω,θα πάρω κάτι που θα μου αρέσει έστω και λίγο λιγότερο.Αν πάλι πάρω κάτι μικρό,δε με νοιάζει ό,τι κι αν είναι.
Onyx,έτσι τα σκέφτομαι κι εγώ γι'αυτό και ακόμα δεν έχω κατασταλάξει.Το υγραέριο πάντως δεν το αποκλείω ούτως ή άλλως.
Αντώνη,θα ήταν ομολογουμένως πολύ ''βάρβαρη''μια τέτοια μετάβαση γι'αυτό και την απορρίπτω.Όσο για τη mazda,εικάζω από τα γραφόμενά σου ότι είσαι fan!Εγώ καμία σχέση,δεν είχα ποτέ θέμα με τη συγκεκριμένη εταιρεία ούτε με τις μάρκες γενικότερα,ίσως μόνο μια συμπαθεια(έντονη είναι η αλήθεια!)στην γερμανική αγία τριάδα
Επομένως δε με απασχολεί καθόλου αν το επόμενο ''καλό'' μου αμάξι θα είναι mazda.Και δεν κινούμαι αποκλειστικά στην πόλη,απλά τώρα με το φαταούλα,όπως είπε και κάποιος πιο πριν,το σκέφτομαι να κάνω ένα ταξίδι λόγω του κόστους των καυσίμων
Coupeas,για δεύτερα μια χαρά είναι και τα δύο!Καλύτερο το 500ράκι αλλά ακριβό για το ρόλο που προορίζεται. -
Καλησπερα lleonidas
Ναι φυσικα και ειναι γουστα αυτα αλλα κατα τη φτωχη μου γνωμη καλυτερα να αγορασεις μια c4 αφου πχ πουλησεις το rx8 παρα να παρεις 500ρακι η Α1 που ειναι κατα τη γνωμη μου τιποτα παραπανω απο κουβαδες πολυτελειας.Επισης μπορεις να κινηθεις να αγορασεις ενα μεταχειρισμενο golf 122-140ps,scirocco 122ps και αλλα.
-
Σεβαστή η άποψη αλλά ''κουβάς πολυτελείας''δεν είναι σίγουρα το 500,πόσο μάλλον το Α1.Υπερτιμημένα ή/και λιγότερο ποιοτικά από άλλα της κατηγορίας τους με χαμηλότερη τιμή ναι αλλά ο χαρακτηρισμός που διαλεξες είναι υπερβολικός,Mad!
Τα δύο vw όντως θα ήταν μια καλή και αξιόπιστη λύση,αν έδινα το mazda.Να έκαιγαν και λίγο λιγότερο... -
ρώτα για υγραεριο στο rx8 κ ρώτα αν σε δυο τρια χρόνια αλλάξεις αμάξι αν μπορείς να μεταφέρεις το σύστημα. Αυτό είναι πολύ σημαντικό! γιατί ουσιαστικά δεν χάνεις από την 'επενδυση' λογικά αφού μιλάμε για σύστημα 5ης γενιάς δεν θα εχεις προβλημα.
ΑΝ 'σκοτώσεις' το μαζντα (γιατί μόνο έτσι θα φύγει) εγώ θα σου πρότεινα να δώσεις 9-10 χλρ να πάρεις ένα λεον 1800αρι+2χλρ για vialle lpg κ θα είσαι μια χαρά.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1583677/
Ώρα για αλλαγές,τη γνώμη σας...