-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Η σειρά 1 ψιλοσυμμαζεύτηκε αλλά και πάλι παραμένει ένα ασχημόπαπο να το πω, λουκάνικο να το πω , αχώνευτη είναι πάντως.
Το να τολμά να τη συγκρίνει κάποιος με Giulieta και Bravo είναι απορίας άξιο αλλά γεννετικώς ίσως έχει κάποια εξήγηση διότι διαφορετικά οι 'άσχημες' θα έμεναν στο ράφι. Κάποιος πρέπει να φροντίζει και γι'αυτέςΝαι, οκ .
Το πίσω μέρος της Giulietta το θεωρώ μακράν ασχημότερο και από της νέας σειράς 1 . To δε bravo, μην πω καλύτερα τις απόψεις μου..
Αποτυχημενο παραδειγμα Τρολαρισματος?
Καμμία σχέση .
-
Ο χρήστης djalma έγραψε:
Ναι, οκ .δεν έπρεπε να το γράψω αυτό ούτε για πλάκα , sorry. Όλα είναι υποκειμενικά.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Είχα γράψει στο παρελθόν ότι η BMW ετοιμάζει τεχνολογία tri-turbo.και οχι μονο η ΒΜW. Την αντιγραψανε νωρις νωρις
-
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
Είχα γράψει στο παρελθόν ότι η BMW ετοιμάζει τεχνολογία tri-turbo.
και οχι μονο η ΒΜW. Την αντιγραψανε νωρις νωρις
Δεν νομίζω ότι την αντέγραψαν. Τέτοιες ιδέες έχουν όλοι πάνω κάτω οι κατασκευαστές. Για παράδειγμα και εγώ έχω ιδέα για κινητήρα με 8.5μιση τούρμπο.
Το θέμα είναι το κόστος, η παραγωγή του και μια γκάμα προϊόντων που θα αποσβέσει την εξέλιξη του.Δεν μπορεί η BMW να μην έχει καν στην παραγωγή τον 3τούρμπινο και η Porsche να ξεκινά να ετοιμάζει ήδη. Σημαίνει ότι και αυτή είχε ήδη ένα project που έχει εκπονηθεί σε πολύ καλό σε σημείο.
-
Εδω μεσα παντως εχει γραφει απο πολυ καιρο για την BMW, τοτε που η 991 ηταν στα σκιτσα.
Παντως σαν ιδεα μπορει να την δανειστηκαν απο τη BMW αλλα στην πραξη ειναι ολα διαφορετικα υποθετω λογω εντελως διαφορετικη μηχανικης διαταξης. -
Πάντως λένε ότι η BMW έχει πατεντάρει τον tri-turbo κινητήρα: http://www.autoblog.gr/2011/11/03/bmw-p ... plication/
-
Η πατέντα αφορά διάφορες λεπτομέρειες ή ίσως το όνομα. Δεν μπορείς να πατεντάρεις γενικά τη χρήση τριών τούρμπο σε έναν κινητήρα.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Η πατέντα αφορά διάφορες λεπτομέρειες ή ίσως το όνομα. Δεν μπορείς να πατεντάρεις γενικά τη χρήση τριών τούρμπο σε έναν κινητήρα.Θα ήταν σαν να πατεντάρεις τους τρεις κυλίνδρους.
-
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Μ'εχουν πιασει τε γελια με το ποσο ηλιθια και ανουσια ηταν αυτη η συγκριση.
Αν και δυσκολευομαι να πιστεψω το 0,9 g reading της Μ5 τη στιγμη που το δικο μου πιανει 1.1.
Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
-
Στη συγκεκριμένη στροφή, με αυτά τα λάστιχα και άσφαλτο, με αυτή την οδήγηση και θερμοκρασία τόσο έπιασε. Δε σημαίνει ότι αυτό είναι το μέγιστο που μπορεί.
Πάντως σαν να κλέβεις εκκλησία είναι η σύγκριση GTR-Μ5. Supercar το ένα, γρήγορο saloon το άλλο.
-
Καμία σχέση τα δύο αυτοκίνητα. Τελείως διαφορετικός προσανατολισμός, άσχετη σύγκριση σε τομείς που το αποτέλεσμα ήταν ήδη γνωστό. Το GTR συγκρίνεται μάλλον επιτυχώς με τα διάφορα υπεραυτοκίνητα και όχι με ένα πολύ βελτιωμένο και σπορτίφ οικογενειακό.
Να προσθέσω μερικές ακόμα δοκιμασίες που θα έπρεπε να μετρήσουν σε αυτήν την τόσο άδικη σύγκριση.- τιμή αγοράς κόστος συντήρησης (στην Ελλάδα) (δεν έχω ιδέαν τι παίζει)
- κατανάλωση
- ταξιδιωτιή ικανότητα (ποιότητα κύλισης, άνεση κλπ)
- μεταφορική ικανότητα (αποσκευές, επιβάτες, ευκολία φόρτωσης-επιβίβασης)
- αισθητική (εκτιμώ απίστευτα το GTR αλλά δε βλέπεται το καημένο)
Edit: ξέχασα να αναφέρω και το θέμα ασφάλειας (αστέρια, αερόσακους, συστήματα κλπ)
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Καμία σχέση τα δύο αυτοκίνητα. Τελείως διαφορετικός προσανατολισμός, άσχετη σύγκριση σε τομείς που το αποτέλεσμα ήταν ήδη γνωστό. Το GTR συγκρίνεται μάλλον επιτυχώς με τα διάφορα υπεραυτοκίνητα και όχι με ένα πολύ βελτιωμένο και σπορτίφ οικογενειακό.
Να προσθέσω μερικές ακόμα δοκιμασίες που θα έπρεπε να μετρήσουν σε αυτήν την τόσο άδικη σύγκριση.- τιμή αγοράς κόστος συντήρησης (στην Ελλάδα) (δεν έχω ιδέαν τι παίζει)
- κατανάλωση
- ταξιδιωτιή ικανότητα (ποιότητα κύλισης, άνεση κλπ)
- μεταφορική ικανότητα (αποσκευές, επιβάτες, ευκολία φόρτωσης-επιβίβασης)
- αισθητική (εκτιμώ απίστευτα το GTR αλλά δε βλέπεται το καημένο)
αυτό με την Ελλάδα δε μπορώ να το βλέπω πλέον. Τις μαλακίες των πολιτικών
-
Ρε συ Μάριε...γιατί το πουλάς?
http://www.mynextcar.gr/autos/87726-bmw ... 0d-comfort
Μόνο 67.000κμ έχεις! Για diesel είναι στρώσιμο!
Και το δίνεις και 25.000 €
Τι σκέφτεσαι να πάρεις τώρα?
-
Το φόρουμ θρηνεί, ποιος θα γράφει για ρεκόρ κατανάλωσης τώρα.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Το φόρουμ θρηνεί, ποιος θα γράφει για ρεκόρ κατανάλωσης τώρα.Once a dieselhead...always a dieselhead!
Μπορεί να τον δούμε με καμιά X5 M50d
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Μ'εχουν πιασει τε γελια με το ποσο ηλιθια και ανουσια ηταν αυτη η συγκριση.
Αν και δυσκολευομαι να πιστεψω το 0,9 g reading της Μ5 τη στιγμη που το δικο μου πιανει 1.1.
Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
Το Autocar ειναι...πρωτοπορο σε τετοια...ηλιθια συγκριτικα, σε Video, για να κραταει μεταξυ αλλων πιθανοτατα και το ενδιαφερον οσων μπαινουν ενιοτε στην σελιδα...
Το ιδιο ηλιθιο οπως το συγκριτικο Focus RS vs Clio RS cup, αυτο του Nissan GT-R vs Focus RS, και παει λεγοντας...P.S Ενδιαφερον και ουσιαστικο συγκριτικο θα ηταν με την Ε63 ΑΜG και το Αudi S6...
-
τα πρώτα 4 τα περίμενε και ο πιο αισιοδοξος (Μπενβεδάκιας), αλλά στο τελος έπεσε η βόμπα...
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
τα πρώτα 4 τα περίμενε και ο πιο αισιοδοξος (Μπενβεδάκιας), αλλά στο τελος έπεσε η βόμπα...Ποιά είναι η βόμπα?
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Το φόρουμ θρηνεί, ποιος θα γράφει για ρεκόρ κατανάλωσης τώρα.
Once a dieselhead...always a dieselhead!
Μπορεί να τον δούμε με καμιά X5 M50d
Μπα για κανενα τετοιο τον βλεπω...
http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/1 ... amics.html
BMW FORUM