-
το διάβασα 10 φορές αλλά δεν κατάλαβα τι εννοείς ;;;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
ΤΟ iQ του SV2 πάντως έβγαλε βλάβη στο αυτόματο και χρειάστηκε αντικατάσταση όλου του κιβωτίου. Ευτυχώς εντός εγγύησης αλλά έκανε μήνες μέχρι να λυθεί το θέμα.Στη θεση του sv2 δε θα το εκθειαζα και τοσο...
-
ουτε και εγω το καταλαβα..
-
@cgri1976
Ο πατέρας μου έχει ένα iQ(την απλή έκδοση των 69 ίππων,χειροκίνητο) και το οδηγώ και εγώ σε καθημερινή βάση ως νέος οδηγός.Σε λιγότερα από 2 χρόνια έχει κάνει 30.000+ απροβλημάτιστα(Όχι ότι λέει κάτι αυτό για την αξιοπιστία του,αλλά είναι μια καλή αρχή )Από μηχανή,εφόσον θα κινείσαι μέσα στην πόλη θα μείνεις ευχαριστημένος.Μαζεύει εύκολα τα χιλιόμετρα μέχρι την 3η.
Για ταξίδια ούτε εκεί θα αντιμετωπίσεις πρόβλημα αρκεί να μην είναι 3+ άτομα ή 2 άτομα και πολύ φορτωμένο.Τις προσπεράσεις βέβαια σε δρόμους Αθηνών-Πατρών με αυτό το αμάξι δεν θα τις επιχειρούσα εύκολα.
Κατανάλωση το λιγότερο που μπορείς να πετύχεις στην πόλη είναι κοντά στα 4.7 με 4.8 λίτρα .Μέσος όρος κοντά στα 6 λίτρα ανά 100χλμ.
Για μεταπώληση δεν ξέρω τιμές,λογικά θα είναι υψηλή λόγω του σήματος.
Ελπίζω να σε βοηθήσα
-
υψηλή μεταπώληση δεν ξέρω, υψηλή ΤΙΜΗ πάντως έχει.
για μένα αδικαιολόγητα...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
υψηλή μεταπώληση δεν ξέρω, υψηλή ΤΙΜΗ πάντως έχει.για μένα αδικαιολόγητα...
Ειναι σα τα στρινγκ οσο λιγοτερο υφασμα τοσο ποιο ακριβα πωλειται . Ετσι γινεται και στις περιπτωσεις Smart, Toyota Iq
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
υψηλή μεταπώληση δεν ξέρω, υψηλή ΤΙΜΗ πάντως έχει.για μένα αδικαιολόγητα...
+1
Βασική έκδοση 13.000+ ευρώ.
-
Ο χρήστης Kostas24 έγραψε:
@cgri1976
Ο πατέρας μου έχει ένα iQ(την απλή έκδοση των 69 ίππων,χειροκίνητο) και το οδηγώ και εγώ σε καθημερινή βάση ως νέος οδηγός.Σε λιγότερα από 2 χρόνια έχει κάνει 30.000+ απροβλημάτιστα(Όχι ότι λέει κάτι αυτό για την αξιοπιστία του,αλλά είναι μια καλή αρχή )Από μηχανή,εφόσον θα κινείσαι μέσα στην πόλη θα μείνεις ευχαριστημένος.Μαζεύει εύκολα τα χιλιόμετρα μέχρι την 3η.
Για ταξίδια ούτε εκεί θα αντιμετωπίσεις πρόβλημα αρκεί να μην είναι 3+ άτομα ή 2 άτομα και πολύ φορτωμένο.Τις προσπεράσεις βέβαια σε δρόμους Αθηνών-Πατρών με αυτό το αμάξι δεν θα τις επιχειρούσα εύκολα.
Κατανάλωση το λιγότερο που μπορείς να πετύχεις στην πόλη είναι κοντά στα 4.7 με 4.8 λίτρα .Μέσος όρος κοντά στα 6 λίτρα ανά 100χλμ.
Για μεταπώληση δεν ξέρω τιμές,λογικά θα είναι υψηλή λόγω του σήματος.
Ελπίζω να σε βοηθήσα
μια χαρα ακουγονται αυτα που λες @kostas24
οσο για την τιμη του, οντως ειναι λιγο τσιμπημενη......
οχι τιποτε αλλο δεν φοραω και στρινγκ -
πηγα σε τρεις αντιπροσωπειες να ρωτησω για το iq...
iq, η εκδοση με cvt 1000cc τιμη περιπου στα 15.000
iq2, η εκδοση με cvt 1000cc τιμη περιπου 16.300
(με ολα μεσα, πινακιδες κτλ κτλ)
ξερει κανεις καμια αντιπροσωπεια(εντος αθηνας) να μου δωσουν πιο οικονομικο το iq2;;;;
τι ζηταω ε;;;;;;
το ξερω...μην με κραξετε... η ελπιδα πεθαινει παντα τελευταια.... -
120.000 προπαραγγελίες μέσα σε ένα μήνα και μόνο από Ιαπωνία δέχτηκε η Τουότα για το νέο μικρό Prious, το C. Όλη η παραγωγή του 2012 πουλήθηκε δηλαδή, και οι προεγγραφές συνεχίζονται.
http://green.autoblog.com/2012/02/03/toyota-gets-slammed-in-japan-with-aqua-prius-c-pre-orders/
-
Στην Ιαπωνία παρατηρείτε εδώ και λίγα χρόνια ένα νέο φαινόμενο. Οι νέοι (18-25) δεν αγαπούν το αυτοκίνητο, πολλοί το αντιπαθούν κιόλας. Έτσι το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι τα γκάτζετς που έχει. Νομίζω η στροφή μέρους της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας προς τα αυτοκίνητα-ψυγεία οφείλεται και εκεί. Ευτυχώς υπάρχουν ακόμα μοντέλα σαν τα GTR, 370Z, Type R, MPS αλλά και τα ταπεινότερα οδηγοκεντρικά Μαζντα για να μη κλαίμε κι εμείς της παλιάς φρουράς!
-
Ο χρήστης Delijohn έγραψε:
240€ για 2ο σέρβις σε iQ;;; Εγώ είχα δώσει ~120€ για το πρώτο του yaris. Δηλαδή τώρα το Φλεβάρη, τόσα θα δώσω για το 2ο;;;Τελικά το 2ο σέρβις κόστισε 200€ μαζί με κάρτα καυσαερίων. Άρα καθαρό, γύρω στα ~190€!
Το της υπόθεσης είναι που στις παρατηρήσεις έγραψαν πως λείπει ο μπροστινή τάπα ρυμούλκησης (χτύπησα πουλάκι στην αττική οδό ) και για αντικατάσταση κατόπιν παραγγελίας, χρεώνουν 10€+10€ για το βάψιμο! -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Στην Ιαπωνία παρατηρείτε εδώ και λίγα χρόνια ένα νέο φαινόμενο. Οι νέοι (18-25) δεν αγαπούν το αυτοκίνητο, πολλοί το αντιπαθούν κιόλας. Έτσι το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι τα γκάτζετς που έχει. Νομίζω η στροφή μέρους της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας προς τα αυτοκίνητα-ψυγεία οφείλεται και εκεί. Ευτυχώς υπάρχουν ακόμα μοντέλα σαν τα GTR, 370Z, Type R, MPS αλλά και τα ταπεινότερα οδηγοκεντρικά Μαζντα για να μη κλαίμε κι εμείς της παλιάς φρουράς!σοβαρά;;
αν σκεφτείς ότι τα 2 πρώτα εξελίχθησαν υπό την ομπρέλα της μαμάς Renαult....κλάφτα.
-
Ναι Σάββα, διάβαζα ένα αγγλικό άρθρο της προάλλες και έλεγε αυτό ακριβώς! Τους ενδιαφέρουν τα i-phones, i-pads, i-sychtir και όχι οι κινητήρες, αναρτήσεις και πλαίσια! Σπασικλάκια της γενιάς του playstation!
-
Ωραία είναι και τα gadgets (τα λατρεύω κ εγώ όπως και όλοι μας) αλλά μου αρέσει ΚΑΙ η αυτοκίνηση.
Αντρικά πράματα όπως θα έλεγε και το Cosmopolitan. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Σπασικλάκια της γενιάς του playstation!Δε νομίζω να φταίει το PS για αυτό.
-
Όλα αυτά τα γκατζετάκια ρε Έϊντζελ. Εμείς μεγαλώσαμε στις αλάνες και τα ουφάδικα, ζαχαρώναμε την 512ΒΒ και την Κούνταχ, θαυμάζαμε Προστ, Σέννα και Λάουντα και βλέπαμε Μοσχού και Παρταλιό στις Ε.Δ. Αυτά περιμένουν το καινούριο Angry Birds για να καυλώσουν!
-
Και πάλι δεν πιστεύω ότι φταίνε αυτά.
Εγώ μεγάλωσα με όλα αυτά έχοντας υπολογιστή από τα 4, συνέχιζα όμως να βγαίνω κάθε μέρα έξω να παίζω.
Αυτή τη στιγμή έχω 5-6 κονσόλες μόνιμα στην τηλεόραση μου και gaming PC αλλά στο αυτοκίνητο ένα air-condition μου είναι αρκετό(δεν κρύβω βέβαια ότι θα ήθελα και μια οθόνη όπως αυτή του GTR).
Φυσικά θα προτιμήσω έναν καλύτερο κινητήρα και μια πιο σπορ συμπεριφορά από οποιοδήποτε gadget.Απλά οι Ιάπωνες είναι περίεργοι.
Είναι μόδα αυτά τα αυτοκίνητα και όταν βλέπουν μια καινούρια μόδα πέφτουν με τα μούτρα. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Όλα αυτά τα γκατζετάκια ρε Έϊντζελ.Έϊντζελ ????
Απαράδεκτο, συστάσεις με πμ ASAP, δε γίνεται ΝΤΟΜΠΡΑ συζήτηση με nicknames
-
Ερύμανθε τέτοιες οικειότητες έχω με σένα μόνο...
TOYOTA FORUM