-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Χθες η γνωστή(?) λευκή με μαύρη οροφή 458 ήταν αραγμένη έξω από τη Βίσση!Who's the poser now?
Ε και ? Γιατί ?
-
Επειδή είναι στερεότυπο και επειδή είπε ο Αλέξανδρος ότι η Spider είναι για ποζεράδες.
-
Μεταξύ σοβαρού και αστείου το είπα Στέφανε αλλά όπως και να το κάνουμε δεν κατανοώ την λογική ανοιχτού supercar...
-
Προφανώς. Κι εγώ σε ίδιο στυλ απάντησα συν ότι ήθελα να αναφέρω ότι είδα χθες μια 458 !
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Να υπολογίζεις κοντά 900 αλόγατα για 1100 κιλά Δημήτρη. Veyron και μαλακίες...H Veyron ειναι ηδη ξεπερασμενη απο Tuatara και Αgera
-
Και από F40
-
Από 125 μη σου πω...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Να υπολογίζεις κοντά 900 αλόγατα για 1100 κιλά Δημήτρη. Veyron και μαλακίες...ο στόχος είναι το 0-300 στα 18' (από τα 26' της Enzo)....
-
25 αλλα οκ.
Το 18 εινα τρελλα!!!
-
Η απλή Veyron έχει ~19 παρεπιπτώντος (29 για τον RZ) από την SS δεν έχω μετρήσεις, λογικά είναι στην ίδια περιοχή ~18'
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το 18 εινα τρελλα!!!
Aκριβώς.Πλησιάζει σε επίπεδα group C
Αυτός που μου το είπε πάντως είναι καλά πληροφορημένος σε..... πυραύλους αέρος-αέρος
Σύμφωνα με το ίδιο πρόσωπο ο κινητήρας είναι μια extreme εκδοχή αυτού της FF, με απόδοση γύρω στα 850 άλογα + kers και η αεροδυναμική του αυτοκινήτου είναι 'τραβηγμένη από τα μαλλιά'.....
Μην το δένεις και κόμπο ή da prendere con le pinze που λένε και οι ιταλοί -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μεταξύ σοβαρού και αστείου το είπα Στέφανε αλλά όπως και να το κάνουμε δεν κατανοώ την λογική ανοιχτού supercar...H εξηγηση έγκειται στο οτι καποιος εχει την ικανοτητα να διαθεσει ενα μεγαλο χρηματικο ποσο για αυτοκινητο αλλα που το θελει μονο για βολτες.
Αν και προσωπικα δεν το βρισκω και παραλογο. Που μπορει να χασει η ανοιχτη εκδοση εναντι της κλειστης, στο βαρος?? Δεν υπαρχει διαφορα στο αποτελεσμα. -
Ας αναπολήσωμε όλοι μαζί την εποχή όπου τα 1000ps της Veyron ήταν η 'ματαιοδοξία του δρ Πιχ'
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Το 18 εινα τρελλα!!!
Aκριβώς.Πλησιάζει σε επίπεδα group C
Αυτός που μου το είπε πάντως είναι καλά πληροφορημένος σε..... πυραύλους αέρος-αέρος
Σύμφωνα με το ίδιο πρόσωπο ο κινητήρας είναι μια extreme εκδοχή αυτού της FF, με απόδοση γύρω στα 850 άλογα + kers και η αεροδυναμική του αυτοκινήτου είναι 'τραβηγμένη από τα μαλλιά'.....
Μην το δένεις και κόμπο ή da prendere con le pinze που λένε και οι ιταλοίΕίμαι βέβαιος ότι θα είναι ό,τι ταχυτερο!
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Μεταξύ σοβαρού και αστείου το είπα Στέφανε αλλά όπως και να το κάνουμε δεν κατανοώ την λογική ανοιχτού supercar...
H εξηγηση έγκειται στο οτι καποιος εχει την ικανοτητα να διαθεσει ενα μεγαλο χρηματικο ποσο για αυτοκινητο αλλα που το θελει μονο για βολτες.
Αν και προσωπικα δεν το βρισκω και παραλογο. Που μπορει να χασει η ανοιχτη εκδοση εναντι της κλειστης, στο βαρος?? Δεν υπαρχει διαφορα στο αποτελεσμα.Υπάρχει διαφορά αν και μικρή.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
25 αλλα οκ.Το 18 εινα τρελλα!!!
εχει πολυ δρομο μεχρι τα 14,5 ακομα...παρα πολυ...
-
Σιγουρα υπαρχει Αλεξ αλλα ειναι αμελητεα, οποτε ειναι σα να μην υπαρχει.Απο κει και περα αφου υπαρχει η επιλογη ανοικτου/κλειστου καθενας επιλεγει αυτο που θελει.
Η Enzo σιγουρα θα πεταει!!!
-
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
25 αλλα οκ.
Το 18 εινα τρελλα!!!
εχει πολυ δρομο μεχρι τα 14,5 ακομα...παρα πολυ...
Και μέχρι τα 0,1 έτη φωτός...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
25 αλλα οκ.
Το 18 εινα τρελλα!!!
εχει πολυ δρομο μεχρι τα 14,5 ακομα...παρα πολυ...
Και μέχρι τα 0,1 έτη φωτός...
δε ξερω για ετη φωτος αλλα αφου δεν το χουνε γιατι επιμενεις? Ειναι 'υπερανω' της ευθειας οι Ιταλοι ...Και στη φουσκα του Ρινγκ επισης...
-
Πάνε μια βόλτα με την 996 και θα στανιάρεις.
Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)