Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ηonda Civic 2005
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ηonda Civic 2005
    • 1
    • 2
    • 386
    • 387
    • 388
    • 389
    • 390
    • 390 / 390
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    313
    7794
    85728
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      christos-dimou last edited by

      Ο χρήστης drdino έγραψε:
      Έχεις δίκιο. Απλά μου φάνηκε ενδιαφέρον case study για την ντόπια αντιπροσωπεία. Η διαδικασία της Ηonda για τις αναβαθμίσεις ποιά είναι; Σε καλούν εκτάκτως μόλις βγει κάτι ή περιμένουν να εμφανιστείς για service, επισκευή κλπ;

      Υπάρχουν οι ανακλήσεις όπου σου τηλεφωνούν και αυτές όπου η εργασία γίνεται κατά το service απλά στην 2η περίπτωση σε ενημερώνουν κιόλας καθώς όπως είπα 2 ώρες δεν είναι λίγες. Για τους συσσωρευτές ως τώρα η διαδικασία είναι κατά τη διάρκεια του service.

      Ενδιαφέρον. Στο σύστημα δεν φαίνεται να μου έχει γίνει καμία αναβάθμιση. Προσωπικά θεωρούσα ότι είχαν γίνει 2 γιατί είχα παρατηρήσει σημαντική διαφορά στο τρόπο λειτουργίας αλλά και στην κατανάλωση. Η μόνη σε αυτή την περίπτωση λογική εξήγηση που δίνω είναι η αλλαγή του ιξώδους στο λάδι (πέρασα από το 5W-40 της Shell στο 0W-30 και μετά στο 0W-20 της Mobil) αλλά και στο γεγονός ότι το σύστημα μαθαίνει το τρόπο συμπεριφοράς μου ως οδηγό και αναλόγως πράττει (ένα νευρωνικό δίκτυο με ένα hidden layer είναι....). Άντε τώρα με την αρχικοποίηση να βγάλεις άκρη. Θα μου πάρει μήνες να το εκπαιδεύσω...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        rx8_drifter last edited by

        μαστίγιο

        ανάλογα περιστατικά έχουν αναφερθεί σε άλλα φόρουμζ?

        καταλήξαμε σε αστοχία συσσωρευτών?
        μήπως τα βράδια φόραγες την μπαλακλάβα το έστιβες στον καρέα?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          christos-dimou last edited by

          Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
          μαστίγιο

          ανάλογα περιστατικά έχουν αναφερθεί σε άλλα φόρουμζ?

          καταλήξαμε σε αστοχία συσσωρευτών?
          μήπως τα βράδια φόραγες την μπαλακλάβα το έστιβες στον καρέα?

          περί bold.... όχι Καρέα.... αλλά Σούνιο.... but this last year.....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            christos-dimou last edited by

            Ιδού και το πειστήριο του εγκλήματος (27/12/2010 - τα αποτελέσματα της καταγραφής).

            Στην ερώτηση μου γιατί ο αισθητήρας υγρασίας φαίνεται βραχυκυκλωμένος ο τεχνικός είπε να μην ανησυχώ καθώς έτσι είναι σε όλα τα civic...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vargas last edited by

              520 αλογα ?? http://www.youtube.com/watch?v=WpA0EHSd ... _embedded#

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • S
                spyros-s last edited by

                στα στροφιλίκια το μούγκεν ήταν στο στοιχείο του...στην ευθεία όμως το ρ8 χανόταν! Αναμενόμενο το αποτέλεσμα! Βέβαια ο τύπος είπε οτι το μουγκεν έχει τρομερά σκληρή αναρτηση για σπορ χοτχατς! Για μένα το μουγκεν type-r δεν είναι gti αλλά ειδική κατασκευή!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  jaxws last edited by

                  Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:

                  @..DIMOU Αγοραστηκε τον ιανουαριο του 2008.Παιζει καποιο ρολο αυτο;

                  Yeap.
                  Περι μπαταριας υβριδικου συστηματος ΙΜΑ συνέχεια:
                  Μάλλον εσύ την γλυτώνεις για την ώρα με αναβάθμιση......

                  Τελικα δεν την γλυτωσα.Αφου απο περσι που εγινε καποια αναβαθμιση ειχα υποψιες, μετα το ξαναειπα στο ετησιο service τα Χριστουγεννα και το ξαναελεγξαν χωρις αποτελεσμα, το Σαββατο μου αναψε πρωτη φορα το λαμπακι ΙΜΑ . Και ο δικος μου ασθενης παει για μεταμοσχευση μετα απο κανενα μηνα.Επειτα απο αφελης ερωτηση ΜΟΥ αν εχει ξαναπαρουσιαστει αυτο στον υπευθυνο του συνεργειου ο οποιος αυτην την φορα ηταν καπως ...δυσκολος μου απαντησε 1-2 φορες. .Τελος παντων αναμενουμε .Θελω να πω οτι δεν φανηκε να κανουν καποιον ιδιαιτερο ελεγχο στο αυτοκινητο ουτε ειδα να το συνδεουν σε καποιο διαγνωστικο .Χωρις να θελω να υπονοησω κάτι το ηλεκτρολογείο ειναι στο βάθος και έτσι ισως μου διεφυγε.Πάντως αυτην την φορα η αντιμετώπιση ηταν πολύ κρύα αφου δεν μου εδωσαν καμμια πληροφορία παρα με έστελναν μέσα στα κορίτσια για απαντήσεις οχι ασχημο αυτό.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    christos-dimou last edited by

                    Όπως φαίνεται η Honda θα ακούει NiMh και θα τρέχει με τα πόδια στην πλάτη. Πολύ μα πολύ κακό το αποτέλεσμα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • C
                      christos-dimou last edited by

                      Σέρβις των 100 k και μου δόθηκε η ευκαιρία να ρίξω μία ματιά στα ενδότερα του υβριδικού.

                      Προσοχή πολλές φωτό και κακής σχετικά ποιότητας αλλά πιστεύω χρήσιμες.


                      images

                      Όψη από πίσω δεξιά. Σε πρώτο πλάνο το καζανάκι της εξάτμισης που φέρει σημάδια από την επαφή του με τους Ελληνικούς δρόμους (μάλλον στην είσοδο και έξοδο του γκαράζ). Αμέσως μετά τα ψαλίδια όπου παρατηρούμε ότι τα ελατήρια και τα αμορτισέρ δεν είναι ομόκεντρα με τα τελευταία να εδράζονται στο σύνδεσμο της ανάρτησης ώστε να έχουν και μεγαλύτερη δυνατή διαδρομή. Αν κάποιος ρίξει μία ματιά προς τα εμπρός, μεταξύ της εξάτμισης και του ελατηρίου μετά το κάτω μέρος του ψαλιδιού θα δει δύο καλώδια το ένα εκ των δύο πορτοκαλί που δεν είναι τίποτα άλλο από το καλώδιο που συνδέει τον ηλεκτροκινητήρα με τις συστοιχίες των μπαταριών.

                      Ένα κοντινό των καλωδίων αυτό στην επόμενη φωτογραφία


                      free picture hosting

                      Εδώ βλέπουμε και το λεγόμενο undertray του οχήματος το οποίο διατρέχει από το χώρο του κινητήρα ως και το ρεζερβουάρ. Το μόνο τμήμα που είναι ακάλυπτο (και δικαιολογημένα) είναι η εξάτμιση του οχήματος.

                      Στη συνέχεια ένα κοντινό της πίσω ανάρτησης...


                      images

                      Σε πρώτο πλάνο το ψαλίδι, λίγο αριστερά το ρεζερβουάρ και στα δεξιά το πέλμα του πίσω ελαστικού το οποίο και έχει συμπληρώσει ήδη 43,000km. (Michelin EnergySaver 195/65/15).

                      Άλλο ένα κοντινό της ανάρτησης από εμπρός τώρα


                      free picture hosting

                      Μόλις που διακρίνεται η αντιστρεπτική δοκός (στην απόληξη του ψαλιδιού λίγο κάτω και λίγο αριστερά. Δίπλα στο σωλήνα της εξάτμισης φαίνεται μέρος της θερμικής προστασίας. Η εξάτμιση έχει κάποια ίχνη διάβρωσης αλλά είναι ως επί το πλείστον επιφανειακά και δεν απασχολούν περισσότερο.

                      Προχωρούμε στο εμπρός μέρος τώρα και ειδικότερα στο σημείο του κάρτερ.

                      Για να το κάνουμε αυτό ανοίγουμε το εμπρός καπάκι με το ξεβίδωμα μερικών βιδών...


                      images

                      και βλέπουμε το κάτω μέρος του κινητήρα σε όλη του την 'μεγαλοπρέπεια'....


                      temporary image hosting

                      Από πάνω προς τα κάτω... Η απόληξη του κάρτερ και το φίλτρο λαδιού (πριν την αλλαγή). Στη συνέχεια (μεσαίο box) το τμήμα του ηλεκτροκινητήρα και μετά προς την αριστερά πλευρά του οχήματος το κιβώτιο CVT.

                      ερχόμενοι τώρα από τα αριστερά....


                      picture hosting

                      βλέπουμε πια στο βάθος το κιβώτιο CVT και λίγο εμπρός ένα από τους δύο γάτζους ρυμούλκησης (η οποίοι δεν είναι ίσως και το πιο εύκολο πράγμα για να τους βρεις....). Τέλος παρατηρούμε το κάτω μέρος του McFerson (lower control arm) και ακριβώς εμπρός από τον τροχό έναν διαμορφωτή ροής που διοχετεύει τον αέρα κατά ελεγχόμενο τρόπο. Οι εμπρός τροχοί έχουν μεγαλύτερη φθορά από τους πίσω (προφανώς) αν και εντός των ορίων. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι σύντομα θα βγω στην αγορά για την αντικατάσταση τους.

                      Σύντομα η συνέχεια....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        christos-dimou last edited by

                        Συνεχίζουμε την Οδύσσεια μας...


                        upload picture

                        Με εξέπληξε το γεγονός ότι στο συγκεκριμένο εξουσιοδοτημένο Συνεργείο χρησιμοποιούν τα λάδια της ENEOS και όχι τα original της HONDA. Όχι ότι έχουν κάποια μεγάλη διαφορά. Η τιμή τους με την έκπτωση δεν είναι μικρή (πάνω από 15€ το λίτρο με το ΦΠΑ) αλλά πρόκειται για SM/CF-4 grade Eneos Premium Ultra.

                        Το φίλτρο της καμπίνας...


                        keep photos online

                        Ένα χάλι.... Εν τέλει το καθάρισε ο τεχνικός όσο ήταν δυνατόν παρόλο που θα έπρεπε να αλλαχθεί. Βέβαια σήμερα δεν θα πλήρωνα το retail price της HONDA και θα ψάξω στην αγορά για να βρω ένα ανταλλακτικό.

                        Η ώρα της αλήθειας...


                        image

                        Μετά την ολοκλήρωση των εργασιών (δεν έχω φωτογραφίες όταν άλλαζε το λάδι του CVT .... ήταν λίγο δύσκολη διαδικασία... και βρώμικη με το CVT να ξερνάει την τελευταία στιγμή ένα τμήμα του λαδιού ... κάτι το φυσικό.... Η όλη ιστορία θύμιζε πιτσιρίκι που του αλλάζουν την πάνα και λίγο πριν την κλείσεις να αρχίσει να σε κατουράει μεγαλοπρεπώς.... ) έχουμε την έκδοση της κάρτας καυσαερίων.

                        Η πάνω φωτογραφία δείχνει τη στιγμή του ρελαντί. 10 ppm οι υδρογονάθρακες και όσο για το CO απλά απών. Κάποια στιγμή όταν πάτησε το γκάζι ο μηχανικός το 0.00 έγινε... 0.01


                        upload

                        με αντίστοιχη μείωση του HC από 10 ppm σε 9 ppm.

                        Στις 2300 στροφές σε κατάσταση transient (με τον κινητήρα να αλλάζει στροφές) η επόμενη φωτογραφία...


                        upload pictures

                        και εδώ το CO στο 0.01 αλλά τους HC στο 10ppm.

                        Κοινό χαρακτηριστικό ότι σε όλες τις περιπτώσεις ο αισθητήρας λάμδα ήταν στο 0.999 και όχι στο 1.000 του στοιχειομετρικού.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • G
                          gxaral last edited by

                          Καιρό είχαμε να σ΄ακούσουμε

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • elteo
                            elteo last edited by

                            60€ το λίτρο ??? μήπως μπερδεύτηκες??

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              red_monster last edited by

                              δεν είναι ο κανόνας ελατήρια και αμορτισές να είναι ομοκεντρα...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                christos-dimou last edited by

                                Ο χρήστης elteo έγραψε:
                                60€ το λίτρο ??? μήπως μπερδεύτηκες??

                                Τα 4 λίτρα... το διόρθωσα... Ευχαριστώ!!!

                                δεν είναι ο κανόνας ελατήρια και αμορτισές να είναι ομοκεντρα...

                                Για πίσω από όσο ξέρω μάλλον είναι η εξαίρεση... Ή κάνω λάθος;;;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • K
                                  kostis20 last edited by

                                  Ta περισσοτερα αυτοκινητα πισω δεν τα εχουν ομοκεντρα.Ετσι εξοικονομουν χωρο.
                                  Ωραιο review !Ευχαριστουμε!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1
                                  • 2
                                  • 386
                                  • 387
                                  • 388
                                  • 389
                                  • 390
                                  • 390 / 390
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  APRILIOS

                                  ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr