Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί χαρακτήρος των Alfa Romeo
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Περί χαρακτήρος των Alfa Romeo
    • 1
    • 2
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 10 / 11
    Περί αυτοκίνησης
    37
    208
    279
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      skye last edited by

      Ο χρήστης skullone έγραψε:

      Από τη δική μου εμπειρία ως επιβάτης λοιπόν, λέω ότι το ΤΤ πάσχει σε θέματα στησίματος (όπως άλλωστε και όλα τα VAG).

      Δεκτή η άποψή σου, αλλά.. όλα τα VAG έχουν πρόβλημα στησίματος; Τι εννοείς με αυτό; Γιατί μπορεί και να συμφωνώ. Αν εννοείς ότι προσφέρουν άχρωμη, αδιάφορη οδική συμπεριφορά συμφωνώ και επαυξάνω, αν εννοείς ότι είναι επικίνδυνα για το μέσο οδηγό, διαφωνώ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        technik last edited by

        Ο χρήστης skullone έγραψε:
        Ένας φίλος μου είχε TT πρώτης γενιάς (προ ανάκλησης) και όντως ξεκόλλαγε απότομα και στο άσχετο - μια φορά το'κανε μ'εμένα μέσα κι είδαμε και πάθαμε μέχρι να το ξαναφέρει σε λογαριασμό... Δεν ήταν και ρυθμίσιμο όπως θα'πρεπε να'ναι ένα σοβαρό αυτοκίνητο. Και δεν είναι και κουλός. Λίγους μήνες μετά έγινε η ανάκληση.

        Από τη δική μου εμπειρία ως επιβάτης λοιπόν, λέω ότι το ΤΤ πάσχει σε θέματα στησίματος (όπως άλλωστε και όλα τα VAG).

        Καλημέρα.
        Έχεις οδηγήσει και τα νέα μοντέλα, του VAG ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cliodriver last edited by

          Ο χρήστης skullone έγραψε:
          [...] Από τη δική μου εμπειρία ως επιβάτης λοιπόν, λέω ότι το ΤΤ πάσχει σε θέματα στησίματος (όπως άλλωστε και όλα τα VAG).

          Φίλε skullone κάνεις λάθος. Μπορεί μέχρι και το Golf IV και όλα τα 'παράγωγά' του αυτοκίνητα να ήταν άχρωμα, όμως ποτέ δεν είχαν πρόβλημα στησίματος - συμπεριφοράς, τουλάχιστον στις βασικές - συντηρητικές εκδόσεις τους. Πάντα συνοδεύονταν με σχόλια του τύπου 'απόλυτα ουδέτερο', 'υποστροφικό στο όριο', 'το πίσω μέρος δεν ξεκολλάει με τίποτα' κλπ παρόμοια. Σίγουρα πάντως, δεν ήταν επικίνδυνα.

          Τώρα το ΤΤ, αν θυμάμαι καλά, το εκθείαζαν οι δημοσιογράφοι όταν πρωτοπαρουσιάστηκε, και πάντως κανείς δεν είπε ότι είναι επικίνδυνο. Εξ άλλου, τα πράγματα είναι απλά: το ΤΤ είναι σπορ αυτοκίνητο, και ως εκ τούτου απαιτεί κάποιες ικανότητες για να το πας γρήγορα, δηλαδή τι να πουν οι Πόρσε, πχ; Αν είσαι σε μια γρήγορη καμπή με πολλά και αφήσεις το γκάζι απότομα, τί θα κάνει; Δεν θα γυρίσει να σε 'δαγκώσει';

          Απλά, την Πόρσε την παίρνει ένα 'ειδικό' κοινό, το οποίο δεν πολυασχολείται με τέτοια θέματα (ασφάλειας), ενώ το ΤΤ μπορεί να το πάρει σχεδόν ο καθένας, ενδεχομένως άσχετος, και να σπάσει τα μούτρα του. Πχ, λίγα Ραλλύ έχουν στουκάρει;;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            trelovet last edited by

            Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:

            Αλλά αυτό πού ρωτάω εγώ,είναι άλλο.
            Πώς βλέπει ο κάθε Αλφίστα τήν Αλφα Ρομέο;
            Τί είναι αυτό πού τόν κάνει νά παθιάζεται μέ αυτήν τήν εταιρεία;

            Μοιάζει σαν κάποιος ο οποίος δεν έχει ερωτευτεί ποτέ στη ζωή του να ρωτάει έναν ερωτευμένο τι είναι αυτό που τον κάνει να έχει κολλήσει έτσι. Συναίσθημα, Έρωτας, Πάθος, ανελέητη κόντρα μεταξύ μυαλού και καρδιάς με την τελευταία να νικά κατά κράτος!!!
            Έννοιες και αισθήματα τα οποία δεν καθοδηγούνται από τη λογική αλλά από την καρδιά και ως εκ τούτου αδύνατον να μπουν σε ένα καλούπι, να εξηγηθούν ή να ορισθούν!
            Έννοιες οι οποίες δεν έχουν να κάνουν με ψυχρά και άψυχα παλιοσίδερα αλλά με αισθήματα τα οποία ναι μεν μπορεί να φαντάζουν παράλογα, όμως υπάρχουν! Τι άλλο να πω;
            Και αν κάνω μια προσπάθεια να παραλληλίσω τον έρωτα με την Άλφα Ρομέο θα έλεγα πως αυτός ο οποίος εντυπωσιάζεται με τα κρατήματα και τα γκάζια μιας Άλφα, και ο οποίος υποτίθεται πως είναι Αλφίστα τρομάρα του, προσομοιάζει με αυτόν ο οποίος επιθυμεί μια γυναίκα μόνο και μόνο για το sex και ο οποίος υποτίθεται πως είναι ερωτευμένος τρομάρα του. Ο πραγματικός Αλφίστα όμως μοιάζει με αυτόν ο οποίος έχει πιάσει για τα καλά το πραγματικό νόημα του έρωτα.... Αν και εσύ δεν έχεις πιάσει το πραγματικό νόημα του έρωτα δεν πρόκειται ποτέ να καταλάβεις τι εστί πραγματικός Αλφίστα

            Υ.Γ.: Το παραδειγματάκι γυναίκα-Άλφα Ρομέο είναι κατά τη γνώμη μου το πλέον κατάλληλο για να γίνει όσο το δυνατόν πιο κατανοητή η έννοια του πάθους που έχει ο πραγματικός Αλφίστα για την Άλφα Ρομέο.

            Αυτό πού μού μένει,είναι περισσότερο ότι,σάν 'θρύλος' τής αυτοκίνησης,έχει περάσει από τόν 'ειδικό τύπο' στόν κάθε έναν,χωρίς παραπάνω ''ψάξιμο''.
            Πόσο λάθος είμαι;

            Το λάθος σου είναι ότι μάλλον κρίνεις εξ' ιδίων τα αλλότρια. Δε δηλώνω σούπερ ψαγμένος αλλά ένα Άλφα επίπεδο το έχω. Αν περίμενα από τον....Πατέλο με τα σούπερ ηλίθια άρθρα του να κατανοήσω το τι εστί Άλφα Ρομέο τότε πήγαινα χαμένος!

            Την ίδια ακριβώς σκέψη θα μπορούσαν να αναπτύξουν και οι οπαδοί άλλων αυτοκινήτων που είναι πολύ πιθανό να τα βλέπουν με τον ίδιο ερωτικό τρόπο. Γιατί όλα όσα λες θα πρέπει να είναι αποκλειστικότητα των Αλφίστι. Γιατί ας πούμε ο φίλος των ΒΜW να μην μπορεί να ερωτευτεί τα αυτοκίνητα αυτής της εταιρείας όπως ένας φίλος της ΑR ?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              krusenstern last edited by

              Φίλε τρελοβέτ κάποιος το έχει ξαναγράψει και το μεταφέρω:

              Πιο εύκολο είναι να 'καείς' ερωτικά από την Κλώντια Σίφερ ή από την Μόνικα Μπελούτσι?

              Σπύρος

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                trelovet last edited by

                Εξαρτάται από τα γούστα που έχεις . Πάντως εμένα δεν θα με χάλαγε καμία από τις δυο !!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  georgetabs last edited by

                  Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
                  Μπορεί μέχρι και το Golf IV και όλα τα 'παράγωγά' του αυτοκίνητα να ήταν άχρωμα, όμως ποτέ δεν είχαν πρόβλημα στησίματος - συμπεριφοράς, **τουλάχιστον στις βασικές - συντηρητικές **εκδόσεις τους. Πάντα συνοδεύονταν με σχόλια του τύπου 'απόλυτα ουδέτερο', 'υποστροφικό στο όριο', 'το πίσω μέρος δεν ξεκολλάει με τίποτα' κλπ παρόμοια. Σίγουρα πάντως, δεν ήταν επικίνδυνα.

                  Λοιπόν, επειδή η μητέρα μου τυγχάνει κάτοχος της πλέον βασικής - συντηρητικής έκδοσης, της 1.4 5Θ με τα λάστιχα με τα οποία λανσαρίστηκε το αμάξι (175/τρακτέρ/14), έχω πολύ προσωπική και 100% διαμορφωμένη άποψη.

                  Όντως το αμάξι δεν θα υπερστρέψει ΠΟΤΕ, ακόμα και αν τραβήξεις χειρόφρενο!!! Αν επιμείνεις στο χειρόφρενο (το έχεις σηκωμένο για 10+ μέτρα), τότε θα γυρίσει, αλλά μέχρι 90 μοίρες. Δεν έχω καταφέρει ακόμα να το τετακώσω...

                  Αυτό για τον 200.000% αδαή είναι ζωή. Για κάποιον που περιμένει το ελάχιστο από το αμάξι του είναι κακό. Αν πχ χρειαστεί να το γυρίσεις (για οποιοδήποτε λόγο) αυτό δεν είναι ό,τι ευκολότερο, και ακόμα περισσότερο δεν είναι απόλυτα ΕΠΑΝΑΛΗΨΙΜΟ!!!

                  Δούλευα Νέα Στύρα, και επί ένα χρόνο πήγαινα μέσω Αγ. Πέτρου-Σχοινιά στο φέρι της Αγ. Μαρίνας, και πίσω το μεσημέρι.
                  Απόλυτα γνωστή η διαδρομή, όλα απόλυτα δεδομένα. Επειδή κυρίως το πρωί ήμουν ΟΛΟΜΟΝΑΧΟΣ ήμουν διαρκώς στο όριο.
                  Το Τίπο έστριβε τέλεια (τουλάχιστον ανάμεσα στα 3 αμάξια που είχα για 'καθημερινά'), το Τολέδο δεν πήγαινε τόσο γρήγορα (υπέστρεφε περισσότερο σε λιγότερα χιλιόμετρα), και μετά ανταλλάξαμε το Τίπο με Γκολφ. Πήγα να μπω με τα χιλιόμετρα του Τολέδο και βγήκα ΕΝΤΡΟΜΟΣ και χωρίς να μπορώ να αλλάξω κάτι στην πορεία του αμαξιού (!!) στο αντίθετο ρεύμα!!! Αν ήμουν με το Τίπο θα είχα χτυπήσει εκτός, έστω και λίγο. Και το Τίπο είχε το ίδιο φάρδος ελαστικών με το Γκολφ...
                  Μιλάμε για ΤΕΤΟΙΑ υποστροφή που ναι, πλέον γινοταν επικίνδυνο. Και η πλάκα είναι πως αν με ένα ΡΑΛΙ πήγαινες ΤΟΣΟ αργά, ΄΄οσο με ένα Γκολφ για να μην βγάζει μούτρα, τότε το Ραλί δεν θα ήταν επικίνδυνο για υπερστροφή!!

                  Η κατάσταση βελτιώθηκε όταν πετάξαμε (τάχιστα) τα ΓκουντΓίαρ πρώτης τοποθέτησης και βάλαμε Μισλέν, αλλά όχι και πολύ ικανοποιητικό...

                  Οπότε από άποψη φρένων και να μην γυρίζει είναι ασφαλέστατο, αλλά βγάζει μούτρα ΤΟΣΟ εύκολα και νωρίς που δεν το περιμένεις και είναι πλέον επικίνδυνο.

                  Υ.Γ. Μια βρεγμένη μέρα με προσπέρασε ένα Ξαρά Πικασό με έναν κύριο με τα παιδιά δεμένα στο πίσω κάθισμα, και πατινάροντας στον δρόμο ΔΕΝ κατάφερνα έστω να μείνω πίσω του...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    georgetabs last edited by

                    Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                    Φίλε τρελοβέτ κάποιος το έχει ξαναγράψει και το μεταφέρω:

                    Πιο εύκολο είναι να 'καείς' ερωτικά από την Κλώντια Σίφερ ή από την Μόνικα Μπελούτσι?

                    Σπύρος

                    Να σου πω το προσωπικό μου δράμα...

                    Και οι δύο θα με έκαιγαν, αλλά πιο πιθανό θα ήταν αν ήμουν με την Σίφερ να κλαίγομαι για την Μπελούτσι, παρά το αντίστροφο.
                    Όμως θα τις... τιμούσα και τις δύο!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      meco last edited by

                      Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:

                      Λοιπόν, επειδή η μητέρα μου τυγχάνει κάτοχος της πλέον βασικής - συντηρητικής έκδοσης, της 1.4 5Θ με τα λάστιχα με τα οποία λανσαρίστηκε το αμάξι (175/τρακτέρ/14), έχω πολύ προσωπική και 100% διαμορφωμένη άποψη.

                      Όντως το αμάξι δεν θα υπερστρέψει ΠΟΤΕ, ακόμα και αν τραβήξεις χειρόφρενο!!! Αν επιμείνεις στο χειρόφρενο (το έχεις σηκωμένο για 10+ μέτρα), τότε θα γυρίσει, αλλά μέχρι 90 μοίρες. Δεν έχω καταφέρει ακόμα να το τετακώσω...

                      102'000 χλμ με το golf IV 1.4 του 98.
                      Με άφημα του γκαζιού γύριζε με τη μία με μαμά ανάρτηση και ελαστικά (τα 14άρια που λες).
                      Τα άλλαξα σε 16άρες 205/55/16 και εξακολουθούσε να γυρίζει.
                      Αλλάξα ανάρτηση με άλλη σκληρότερη και το φαινόμενο σταμάτησε.
                      Έπαιξα με πιέσεις και χρησιμοποιόντας περισσότερο φθαρμένα ελαστικά πίσω και το αυτοκίνητο σε μέτρια ποιότητας άσφαλτο ήταν 'πισωκούνα' με άφημα του γκαζιού.
                      Με τα καινούρια ελαστικά γυρίζει δυσκολότερα τώρα στο άφημα του γκαζιού αλλά σε μέτρια ποιότητας άσφαλτο αποσταθεροποιεί ακόμα το πίσω μέρος.
                      Δε λέω ότι το κάνει τόσο έντονα όσο το rallye, ή το Sunny N13 του πατέρα μου, αλλά γυρίζει.
                      Σε μέτρια ποιότητας άσφαλτο πάντα.
                      Ειδικά με χειρόφρενο δεν το συζητάω. Χαλαρά κάνεις 180άρα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                        Εγώ νομίζω ότι,ασχέτως άν γνωριζώμαστε προσωπικά,άν γνωρίζω τό όνομά σου,θά προτιμήσω νά τό χρησιμοποιήσω.
                        Είναι διαφορετικού είδους επικοινωνία η μία από τήν άλλη.

                        Εντάξει.

                        ξεκάθαρα ή όλη σπόρ αίσθηση.
                        -φοβερός ήχος
                        -βαρύ τιμόνι
                        -καταπληκτικό στήσιμο (ούτε μέ τίς τελευταίες μου βελτιώσεις δέν τό έχω φτάσει),σχεδόν ''μαμά' (μόνο κάμπερ θυμάμαι είχες πειράξει)
                        ΠΑΛΙΚΑΡΙΣΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
                        Η ''γεύση' πού μού άφησε,σέ αυτούς τούς δέκα-έντεκα γύρους,θά μού μείνει πραγματικά αξέχαστη.

                        Το κάμπερ το επανέφερα, ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το είχε 'ισιώσει' Απλά επειδή την έχω χαμηλώσει 3 πόντους ίσως έχει αυξηθεί λίγο και το κάμπερ.

                        Κατά τα άλλα δεν έχω κανέναν παραπάνω διθύραμβο να γράψω γι'αυτό το αυτοκίνητο που να μην τον έχω ήδη γράψει.

                        Η ερώτησή μου,δέν είχε σκοπό νά μάθω πώς βλέπει ο καθένας τό αυτοκίνητό του,αλλά ποιά είναι η διαδικασία πού τόν κάνει νά τό βλέπει έτσι.

                        Δεν μπορώ να σου πω κάτι για τη διαδικασία γιατί ήμουν το αντικείμενό της και όχι 'ανεξάρτητος παρατηρητής' οπότε δεν την είδα να εξελίσσεται. Βγάλε ό,τι συμπέρασμα μπορείς από το αποτέλεσμα. 😉

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          skye last edited by

                          Φίλε GeorgeTabs είμαι σίγουρος πως υπερβάλλεις. Νομίζω πως ένας συντηρητικός μέσος οδηγός μπορεί να κινηθεί μια χαρά με ασφάλεια με το Γκολφ 1.4... Τώρα άμα εσύ νόμιζες ότι οδηγάς το ραλί και έκανες ταρζανιές, ε τι να σου πω!

                          Φιλικά.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης trevolet έγραψε:
                            Την ίδια ακριβώς σκέψη θα μπορούσαν να αναπτύξουν και οι οπαδοί άλλων αυτοκινήτων που είναι πολύ πιθανό να τα βλέπουν με τον ίδιο ερωτικό τρόπο. Γιατί όλα όσα λες θα πρέπει να είναι αποκλειστικότητα των Αλφίστι. Γιατί ας πούμε ο φίλος των ΒΜW να μην μπορεί να ερωτευτεί τα αυτοκίνητα αυτής της εταιρείας όπως ένας φίλος της ΑR ?

                            Δεν αντιλέγω. Εγώ μίλησα για την Άλφα Ρομέο. Άλλωστε το θέμα μας είναι η Άλφα Ρομέο εδώ και όχι η σύγκρισή της με άλλες εταιρείες.
                            Πέραν αυτού είναι λογικό ότι θα μπορούσε θεωρητικά κάποιος να ερωτευτεί μια BMW με τον ίδιο τρόπο που ερωτεύεται μια Άλφα. Πρακτικά όμως συμβαίνει σπανιότερα. Και αυτό μένει από την όλη ιστορία.
                            Ή αν το θες αλλιώς θα μπορούσε θεωρητικά ένας ανέραστος να ερωτευτεί, στην πράξη όμως δεν το κάνει ή το κάνει σπάνια και με πολύ λιγότερο πάθος σε σχέση με άλλους. Και πριν μου πεις ότι στο παράδειγμα αυτό δε φταίει ο 'στόχος' αλλά μόνο o 'τοξότης' θα σου πω πως συνήθως οι ανέραστοι κολλάνε με τις ανέραστες... Άρα φταίει και ο στόχος (και για να βεβαιωθείς ρώτα έναν ειδικό περί της 'κλασσικότητας' μιας BMW 2002 σε σχέση με αυτήν μιας 2000 GTV ή μιας 1750 GTV)...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              georgetabs last edited by

                              Ο χρήστης meco έγραψε:

                              Λοιπόν, επειδή η μητέρα μου τυγχάνει κάτοχος της πλέον βασικής - συντηρητικής έκδοσης, της 1.4 5Θ με τα λάστιχα με τα οποία λανσαρίστηκε το αμάξι (175/τρακτέρ/14), έχω πολύ προσωπική και 100% διαμορφωμένη άποψη.

                              Όντως το αμάξι δεν θα υπερστρέψει ΠΟΤΕ, ακόμα και αν τραβήξεις χειρόφρενο!!! Αν επιμείνεις στο χειρόφρενο (το έχεις σηκωμένο για 10+ μέτρα), τότε θα γυρίσει, αλλά μέχρι 90 μοίρες. Δεν έχω καταφέρει ακόμα να το τετακώσω...

                              102'000 χλμ με το golf IV 1.4 του 98.
                              Με άφημα του γκαζιού γύριζε με τη μία με μαμά ανάρτηση και ελαστικά (τα 14άρια που λες).
                              Τα άλλαξα σε 16άρες 205/55/16 και εξακολουθούσε να γυρίζει.
                              Αλλάξα ανάρτηση με άλλη σκληρότερη και το φαινόμενο σταμάτησε.
                              Έπαιξα με πιέσεις και χρησιμοποιόντας περισσότερο φθαρμένα ελαστικά πίσω και το αυτοκίνητο σε μέτρια ποιότητας άσφαλτο ήταν 'πισωκούνα' με άφημα του γκαζιού.
                              Με τα καινούρια ελαστικά γυρίζει δυσκολότερα τώρα στο άφημα του γκαζιού αλλά σε μέτρια ποιότητας άσφαλτο αποσταθεροποιεί ακόμα το πίσω μέρος.
                              Δε λέω ότι το κάνει τόσο έντονα όσο το rallye, ή το Sunny N13 του πατέρα μου, αλλά γυρίζει.
                              Σε μέτρια ποιότητας άσφαλτο πάντα.
                              Ειδικά με χειρόφρενο δεν το συζητάω. Χαλαρά κάνεις 180άρα.

                              Το ίδιο (υπερστροφή) μου έλεγε και ο αδερφός μου για το 1600 Τζενερέισιον (16άρες) που είχε, αλλά σε 14άρα;;;

                              Πες μου πως το κάνεις μπας και δω και καμιά άσπρη μέρα, γιατί το μόνο άσπρο είναι το χρώμα του!!
                              Πάντως τόσο έντονη υπερστροφή με το αμάξι μαμά, πώς είναι δυνατόν; Και τα περιοδικά ακόμα το ανάποδο έλεγαν πάντα...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                georgetabs last edited by

                                Ο χρήστης skye έγραψε:
                                Φίλε GeorgeTabs είμαι σίγουρος πως υπερβάλλεις. Νομίζω πως ένας συντηρητικός μέσος οδηγός μπορεί να κινηθεί μια χαρά με ασφάλεια με το Γκολφ 1.4... Τώρα άμα εσύ νόμιζες ότι οδηγάς το ραλί και έκανες ταρζανιές, ε τι να σου πω!

                                Φιλικά.

                                Καθόλου δεν υπερβάλλω...
                                Το Ραλί ΔΕΝ μου αρέσει οδηγικά, πολύ υπερστρέφει και το φοβάμαι...

                                Όμως σε σχέση με το Τολέδο (του ίδιου ομίλου!!!) η υποστροφή ήταν άπειρη! Τα όρια του αμαξιού πολύ χαμηλά, και λες και το πίσω μέρος ήταν βιδωμένο κάτω και η μούρη σούζα και 'ψάρευε'...
                                Δες που λέω παραπάνω που δεν έπιανα τον οικογενειάρχη πατέρα με την Πικασό!!! Για όνομα!

                                Ταρζανιές δεν έκανα, απλα προσπαθούσα να κινηθώ όσο πιο γρήγορα μπορούσα (με γραμμές, χωρίς γλιστρήματα) σε έναν δρόμο που ήταν άδειος και ήξερα ΤΕΛΕΙΑ! Το Γκόλφ είχε ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ χαμηλά όρια στο πότε υπέστρεφε...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  gskarmou last edited by

                                  Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                                  Ößëå ôñåëïâÝô êÜðïéïò ôï Ý÷åé îáíáãñÜøåé êáé ôï ìåôáöÝñù:

                                  Ðéï åýêïëï åßíáé íá 'êáåßò' åñùôéêÜ áðü ôçí Êëþíôéá Óßöåñ Þ áðü ôçí Ìüíéêá Ìðåëïýôóé?

                                  Óðýñïò

                                  Ìüíï ðïõ ôçí Ìüíéêá Óáò ôçí ðñüëáâå ÃÜëëïò ñåååååå

                                  Áí Ý÷åé êáé Ðåæþ ôçí êÜôóáôå èá óáò ñßîù ðïëý äïýëåìá ....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    georgetabs last edited by

                                    Ο χρήστης gskarmou έγραψε:

                                    Φίλε τρελοβέτ κάποιος το έχει ξαναγράψει και το μεταφέρω:

                                    Πιο εύκολο είναι να 'καείς' ερωτικά από την Κλώντια Σίφερ ή από την Μόνικα Μπελούτσι?

                                    Σπύρος

                                    Μόνο που την Μόνικα Σας την πρόλαβε Γάλλος ρεεεεεε

                                    Αν έχει και Πεζώ την κάτσατε θα σας ρίξω πολύ δούλεμα ....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      krusenstern last edited by

                                      Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
                                      Μόνο που την Μόνικα Σας την πρόλαβε Γάλλος ρεεεεεε

                                      Αν έχει και Πεζώ την κάτσατε θα σας ρίξω πολύ δούλεμα ....

                                      shit happens...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • elteo
                                        elteo last edited by

                                        Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                                        Φίλε τρελοβέτ κάποιος το έχει ξαναγράψει και το μεταφέρω:

                                        Πιο εύκολο είναι να 'καείς' ερωτικά από την Κλώντια Σίφερ ή από την Μόνικα Μπελούτσι?

                                        Σπύρος

                                        Χα χα χα ωραίος ο Σπύρος!
                                        Εξαρτάται αν είσαι μεσογειακός τύπος....Κλώντια!
                                        Αν είσαι Βόρειος...Μόνικα (καραλολ)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          gskarmou last edited by

                                          Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                          Ìüíï ðïõ ôçí Ìüíéêá Óáò ôçí ðñüëáâå ÃÜëëïò ñåååååå

                                          Áí Ý÷åé êáé Ðåæþ ôçí êÜôóáôå èá óáò ñßîù ðïëý äïýëåìá ....

                                          shit happens...

                                          To shit happens ðÜåé :
                                          1.ãéá ôïí ÊáóÝë ôïí Êï...ñäï ðïõ ìáò ðñüëáâå ?
                                          2.Ãéá ôï _ ÃÜëëï_ ?
                                          3.Ãéá ôïí ÊáóÝë ðïõ åßíáé ÃÜëëïò êáé ðïëý ðéèáíþí íá ÷ñçóéìïðïßçóå Ãáëëéêü áõôïêßíçôï êáé ìáò Ýöáãå ôçí Ìüíéêá?
                                          4.Ãéá üëá ôá ðáñáðÜíù ?

                                          **áí êáé ðéï ðéèáíþí åßíáé íá Ý÷åé ôßðïôá öåññÜñé êáé ðüñóå

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            krusenstern last edited by

                                            εεε... αυτό με τον κονιόρδο που είπες!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 10 / 11
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr