-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Προσπερνάτε με χαρακτηριστική ευκολία το γεγονός ότι το βαρέλι το αργό έχει πλέον 100 ντόλαρς σήμερα, και ότι η ισοτιμία ευρώ δολλαρίου είναι στο 1,29. Πόσα ήταν αυτά τα νούμερα το 2010?
Μην βλέπετε παντού και μόνο συνωμοσίες. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι στην αναμπουμπούλα ο λύκος χαίρεται, εννοείται ότι το κράτος και ο έμπορας θα κάνει ότι μπορεί για να χειραγωγήσει τις τιμές, αλλά δεν οφείλονται όλα 100% σε αυτούς τους παράγοντες.Αν και νομίζω πώς καλύτερη απάντηση δεν θα υπήρχε!!!!! Συν το ότι μας κυβερνάνε καθίκια
-
Ο χρήστης thomas lpg έγραψε:
Προσπερνάτε με χαρακτηριστική ευκολία το γεγονός ότι το βαρέλι το αργό έχει πλέον 100 ντόλαρς σήμερα, και ότι η ισοτιμία ευρώ δολλαρίου είναι στο 1,29. Πόσα ήταν αυτά τα νούμερα το 2010?
Μην βλέπετε παντού και μόνο συνωμοσίες. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι στην αναμπουμπούλα ο λύκος χαίρεται, εννοείται ότι το κράτος και ο έμπορας θα κάνει ότι μπορεί για να χειραγωγήσει τις τιμές, αλλά δεν οφείλονται όλα 100% σε αυτούς τους παράγοντες.Αν και νομίζω πώς καλύτερη απάντηση δεν θα υπήρχε!!!!! Συν το ότι μας κυβερνάνε καθίκια
Αν ίσχυε αυτό θα έπρεπε η βενζίνη να ανεβαίνει με πιο γοργούς ρυθμούς. Κάτι που προφανώς και ΔΕΝ συμβαίνει. Ή μυρίστηκαν την μεγάλη ζήτηση και κάνουν πάρτι ή κάτι παίζει με το εμπάργκο στο Ιράν.
-
http://oil.gge.gov.gr/?p=990. Εδω για να βλέπετε καθημερινά τι παίζει με το υγραεριο !!
Απο τα ΕΛΔΑ φεύγει απο 74-75 λεπτά το λίτρο με όλους τους φόρους χωρίς μεταφορικά Βάλτε 3 λεπτο τα μεταφορικά πάμε στα 0,77-0,78
Βάλτε προμηθιεα μεσαζοντα (petrogas colal κτλ) πάμε στα 82-83 λεπτά και 10 ο πρατηριουχος νατη η τιμη
Βάλτε και τη διάφορα πίεσης καμία 1000 λίτρα στο βυτιο των πχ 18000 λίτρων που βάζει παντελόνι μοιραζοντας την ο οδηγός και ο πρατηριουχος !!!!
-
Ο χρήστης dathens έγραψε:
http://oil.gge.gov.gr/?p=990. Εδω για να βλέπετε καθημερινά τι παίζει με το υγραεριο !!Απο τα ΕΛΔΑ φεύγει απο 74-75 λεπτά το λίτρο με όλους τους φόρους χωρίς μεταφορικά Βάλτε 3 λεπτο τα μεταφορικά πάμε στα 0,77-0,78
Η τιμη 847 ανα ΜΤ μετρικο τονο που ειναι 1000κιλα = 847ευρω Χ 0.55 λιτρα στο κιλο=0.465ευρω το λιτρο+φορους μεχρι τα 0.9 ευρω το λιτρο ειναι φοροι και νταβατζηδες ????????Βάλτε προμηθιεα μεσαζοντα (petrogas colal κτλ) πάμε στα 82-83 λεπτά και 10 ο πρατηριουχος νατη η τιμη
Βάλτε και τη διάφορα πίεσης καμία 1000 λίτρα στο βυτιο των πχ 18000 λίτρων που βάζει παντελόνι μοιραζοντας την ο οδηγός και ο πρατηριουχος !!!!
-
Ο χρήστης dathens έγραψε:
Μπράβο τα 'υγρά'!
Αυτό είναι ένα καλό πλεονέκτημα, ότι δηλαδή το χειμώνα δεν έχεις εξτρά έξοδα για βενζίνες.
Και γω ήμουν στο καϊμακτσαλάν το σαββατοκύριακο με -26. Με αερίου στα 2 λεπτά είχε γυρίσει σε υγραεριο και δεν κατάλαβε τίποτα σε 300 περίπου χιλιόμετρα διαδρομές πάνω κάτω δεν έχει να κάνει με το υγρό αλλα με την ποιότητα του συστήματος !!!
Αυτό που λες περισσότερο έχει να κάνει με τις ρυθμίσεις, την τοποθέτηση και την κατάσταση του αυτοκινήτου και την ποιότητα του υγραερίου (πόσο προπάνιο περιέχει δηλαδή).
Ούτε κι εγώ έχω πρόβλημα με -10 τις τελευταίες μέρες, αλλά πάντως δεν το έχω ρυθμισμένο να γυρνάει τόσο γρήγορα όσο το δικό σου. Ένας ανεξήγητος φόβος με κάνει να φυλάγομαι!!!!!
Στους 40 είναι απο την prins ρυθμισμενο 2.35 να γυρίσει με κίνηση 4 λεπτά στο ρελαντί γενικά όμως ζεσταίνει γρήγορα τα νερά το ML ...
Από τους -25 στους +40 σε λίγα λεπτά; Λίγο δύσκολο μου φαίνεται.
-
Ο χρήστης dathens έγραψε:
http://oil.gge.gov.gr/?p=990. Εδω για να βλέπετε καθημερινά τι παίζει με το υγραεριο !!Απο τα ΕΛΔΑ φεύγει απο 74-75 λεπτά το λίτρο με όλους τους φόρους χωρίς μεταφορικά Βάλτε 3 λεπτο τα μεταφορικά πάμε στα 0,77-0,78
Βάλτε προμηθιεα μεσαζοντα (petrogas colal κτλ) πάμε στα 82-83 λεπτά και 10 ο πρατηριουχος νατη η τιμη
Βάλτε και τη διάφορα πίεσης καμία 1000 λίτρα στο βυτιο των πχ 18000 λίτρων που βάζει παντελόνι μοιραζοντας την ο οδηγός και ο πρατηριουχος !!!!
Μάλιστα, μάλιστα!!! Το διυλιστήριο την κάνει δηλαδή!!!
-
Ωραία, βρείτε τώρα και την τιμή το καλοκαίρι του 2010 να γίνουν οι αναγκαίες συγκρίσεις.
Υποθέτω και τότε θα έβαζε στο παντελόνι κάποια 1000 λίτρα μαύρα ο οδηγός μαζί με το άλτερέγκο του, τον πρατηριούχο.
Για το αργό να θυμίσω ότι το καλοκαίρι του 2010 το βαρέλι ήταν πέριξ των 75 ντόλλαρς, ήτοι σήμερα (που είναι στα 98+) είναι περί το 30% πάνω. -
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Μπράβο τα 'υγρά'!
Αυτό είναι ένα καλό πλεονέκτημα, ότι δηλαδή το χειμώνα δεν έχεις εξτρά έξοδα για βενζίνες.
Και γω ήμουν στο καϊμακτσαλάν το σαββατοκύριακο με -26. Με αερίου στα 2 λεπτά είχε γυρίσει σε υγραεριο και δεν κατάλαβε τίποτα σε 300 περίπου χιλιόμετρα διαδρομές πάνω κάτω δεν έχει να κάνει με το υγρό αλλα με την ποιότητα του συστήματος !!!
Αυτό που λες περισσότερο έχει να κάνει με τις ρυθμίσεις, την τοποθέτηση και την κατάσταση του αυτοκινήτου και την ποιότητα του υγραερίου (πόσο προπάνιο περιέχει δηλαδή).
Ούτε κι εγώ έχω πρόβλημα με -10 τις τελευταίες μέρες, αλλά πάντως δεν το έχω ρυθμισμένο να γυρνάει τόσο γρήγορα όσο το δικό σου. Ένας ανεξήγητος φόβος με κάνει να φυλάγομαι!!!!!
Στους 40 είναι απο την prins ρυθμισμενο 2.35 να γυρίσει με κίνηση 4 λεπτά στο ρελαντί γενικά όμως ζεσταίνει γρήγορα τα νερά το ML ...
Από τους -25 στους +40 σε λίγα λεπτά; Λίγο δύσκολο μου φαίνεται.
τωρα με τα κρυα (-7) ειχα το αυτοκινητο εξω.
το πρωι γυριζε σε αεριο σε 1,1 χιλιομετρο περιπου.
αν μ'επιανε και κανα φαναρι, γυριζε πιο νωρις.
το μετρουσα καθε πρωι και μου εκανε εντυπωση ποσο γρηγορα γυριζε (κι εμενα ειναι ρυθμισμενο να γυριζει στους 40 βαθμους) -
Και πέμπτο πρατήριο L.P.G στην Λάρισα . Στο 1ο χιλιόμετρο Γιάννουλης – Τιρνάβου απάνο στον δρόμο
-
Ο χρήστης thomas lpg έγραψε:
Και πέμπτο πρατήριο L.P.G στην Λάρισα . Στο 1ο χιλιόμετρο Γιάννουλης – Τιρνάβου απάνο στον δρόμομιλάς για αυτό???
http://maps.google.com/maps?oe=UTF-8&gfns=1&q=39.671884,22.381000
http://www.gasprice.gr/main/showgasstation.asp?stationid=1044 -
ναι, αυτο ειναι
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Πήγα από τον εγκαταστάτη μου στο μενίδι κ μου πρότεινε τα παρακάτω μπουζί.
http://www.brisk.biz/page.php?page=2600
κατά τύχη τα είχα δει κ εγώ στο ίντερνετ κ μου άρεσαν οπότε αφού εμπιστεύομαι αυτό τον εγκαταστάτη (πολύ καλός μάστορας) τα βαλαμε.
50 ευρώ η τετράδα
για να δούμεΌτι χειρότερο υπάρχει..ι έχω δοκιμάσει τα πάντα μόνο Bosch LPG όλα τα λεφτά 0.7 διακενο
εχεις βάλει τα brisk? μάπα, οπότε να ετοιμάζομαι για αντικατασταση κατά το καλοκαίρι?
update!
τελικά κ στα δυο αμάξια που βάλαμε τα παραπάνω μπουζί brisk, είδαμε διαφορά στο τρόπο λειτουργίας αλλά κ στην κατανάλωση. Είμαστε τουλάχιστον μισό λίτρο κάτω /100χλμ Ελπίζω να σταματήσει κ το φαινόμενο των καμένων πολλαπλασιαστών
πριν είχαμε 'απλα' μπουζί πάνω bosch, 'φρέσκα' αφού είχαμε αλλάξει το σεπτέμβρη, απλά δεν είχαμε ενημερωθεί για τα μπουζί 'lpg' κ δεν είχαμε μπει στη λογική να βάλουμε ιριδιου ή κάποιο άλλο special
Στο δε ίμπιζα, σταμάτησε να μου αναβει κ λαμπακι μηχανής λόγω αισθητήρα λ
Οπότε, νομίζω όταν κάποιος αλλάζει μπουζί καλό θα ήταν να αναβαθμιστεί αφού το κόστος των 50 ευρώ δεν είναι κάτι το τρομερό (τα συγκεκριμένα, τα ngk ή bosch κάνουν πιο πολύ, αλλά είναι κ για πιο πολλά χλμ) -
Ο χρήστης tgi έγραψε:
Και πέμπτο πρατήριο L.P.G στην Λάρισα . Στο 1ο χιλιόμετρο Γιάννουλης – Τιρνάβου απάνο στον δρόμο
μιλάς για αυτό???
http://maps.google.com/maps?oe=UTF-8&gfns=1&q=39.671884,22.381000
http://www.gasprice.gr/main/showgasstation.asp?stationid=1044Ναι και θα γίνουν άλλα 2-3 . Δύο στα σίγουρα για το τρίτο παίζεται
-
Καλσηπέρα. Έχω ένα Hyundai Excel του 1992 με 301.000. Το αμάξι για τα χιλόμετρά του και την ηλικία του βρίσκεται σε άριστη κατάσταση. Μέσο όρο το χρόνο τα τελευταία χρόνια κάνω 25.000 χλμ. Σκέφτομαι να το κάνω υγραέριο. Ποιά είναι η γνώμη σας; Θα ανταποκριθεί ή θα έχω προβλήματα; Οι εγκαταστάτες που ρώτησα μου είπαν πως με τα χιλιόμετρα που κάνω, να μην το σκέφτομαι και εννοείται. Ρώτησα σε 2-3 και οι τιμές ήταν από 900 μέχρι 1100. Γενικά είμαι πολύ θετικός. Επίσης σκέφτομαι πως σε περίπτωση που τα φτύσει, διαλυθεί, ή γενικότερα τα πάιξει το αυτοκίνητο, (χτύπα ξύλο) ότι μπορώ να μεταφέρω το σύστημα στο άλλο μου αυτοκίνητο ενα seat ibiza του 2009. Τι λέτε;
-
γεια χαρα παιδια!!Ωραια η κουβεντα με τα μπουζι αλλα για καποιο λογο πολυ πιο παλια απο το αεριο ειχα βαλει ιριδιου οποτε προσπερνω το συγκεκριμενο κεφαλαιο και θα ηθελα να επικεντρωθουμε στο θεμα του ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ.Ακουγετε καλη εφαρμογη για ολους τους τυπους καυσιμου(και μαλον ιδανικο για αεριοκινηση) ΑΛΛΑ οταν ψαχτικα λιγο στο δυκτιο μπερδευτικα ειδικα με την τριπλα στον εγκεφαλο με τις ενδειξεις καυσαεριων?????αλλο συστημα το κανει αλλο οχι επισης οι εγκαταστατες με το βιολι τους....σε εναν φιλο με ντιζελοκινητο ενας εγκαταστατης του ειπε καθε 1000 km να πηγενει απο εκει να του βαζει υγρο με 30$(επειδη εχω διαβασει πολυ, το συγκεκριμενο μου φανηκε εντελως ΜΟΥΦΑ για πολους λογους ) ΑΝ ειναι ευκολο θα ηθελα λιγη βοηθεια απο την παρεα του forum
-
Μας τα είπανε, δεν θέλουμε
-
Ο χρήστης matador3276 έγραψε:
Καλσηπέρα. Έχω ένα Hyundai Excel του 1992 με 301.000. Το αμάξι για τα χιλόμετρά του και την ηλικία του βρίσκεται σε άριστη κατάσταση. Μέσο όρο το χρόνο τα τελευταία χρόνια κάνω 25.000 χλμ. Σκέφτομαι να το κάνω υγραέριο. Ποιά είναι η γνώμη σας; Θα ανταποκριθεί ή θα έχω προβλήματα; Οι εγκαταστάτες που ρώτησα μου είπαν πως με τα χιλιόμετρα που κάνω, να μην το σκέφτομαι και εννοείται. Ρώτησα σε 2-3 και οι τιμές ήταν από 900 μέχρι 1100. Γενικά είμαι πολύ θετικός. Επίσης σκέφτομαι πως σε περίπτωση που τα φτύσει, διαλυθεί, ή γενικότερα τα πάιξει το αυτοκίνητο, (χτύπα ξύλο) ότι μπορώ να μεταφέρω το σύστημα στο άλλο μου αυτοκίνητο ενα seat ibiza του 2009. Τι λέτε;Και γιατί δηλαδή να μην το σκέφτεσαι; Τι το τραγικό θα γίνει;
Και αν τελειώσει η μηχανή από τα πολλά χιλιόμετρα. αλλάζεις μια μηχανή, εφόσον το υπόλοιπο είναι σε καλή κατάσταση.
Και μεταφορά του συστήματος μάλλον γίνεται, τσέκαρε όμως ότι είναι συμβατό και με το Ibiza. -
τις τελευταιες μερες με εχει ταραξει στη δυσλειτουργια το φιατακι, που μεχρι τωρα δεν μου ειχε κανει κανενα προβλημα.
ξεκιναει, αλλαζει σε αεριο, αλλα μετα ρεταρει συχεχως,
Προχτες το πρωι ρεταριζε για καμποση ωρα ωσπου μου εσβησε και μετα καθε φορα ξεκιναγε με βενζινη αλλα μολις γυρναγε σε αεριο εσβηνε αμεσως! χωρις προηγουμενως να αναψει λαμπακι κινητηρα.
Πηγα στη δουλεια μου με βενζινη, παρκαρα στον ηλιο, και μετα που εφυγα, ολα δουλευαν κανονικα !και σημερα το απογευμα ρεταριζε, αναψε λαμπακι κινητηρα, το γυρισα εγω σε βενζινη να ζεσταθει, και μετα απο 3 λεπτα το ξαναγυρισα σε αεριο και ολα καλα.
Μου φαινεται καποια μαμακία εχουν κανει παλι με τα μειγματα.
-
Ο χρήστης tgi έγραψε:
Και πέμπτο πρατήριο L.P.G στην Λάρισα . Στο 1ο χιλιόμετρο Γιάννουλης – Τιρνάβου απάνο στον δρόμο
μιλάς για αυτό???
http://maps.google.com/maps?oe=UTF-8&gfns=1&q=39.671884,22.381000
http://www.gasprice.gr/main/showgasstation.asp?stationid=1044Διαβάζοντας τις τιμές από το www.gasprice.gr/main/showgasstation.asp?stationid=1044[/url][/quote έχω μια απορία ρε παιδιά : Εάν εξαιρέσουμε την Κρήτη η τιμή του autogas στην Κόρινθο είναι μία από τις 5 μεγαλύτερες στην Ελλάδα και τα διυλιστήρια που το προμηθεύεται (motor-oil) είναι δίπλα , περίπου 15 km. Πως γίνεται λοιπόν ο Φαρμάκης στα Ιωαννινα να το έχει 0,8 σήμερα και στην Κόρινθο να έχει 0,92!!!!! Είπατε τίποτα;;;;; Π'αντως τα περισσότερα πρατήρια που είδα το έχουν κάτω από 0,9.
-
Ολη η Ανατολική Αττικη 'βοσκει' περιξ του 0.906...
Υγραεριοκίνηση!