Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί χαρακτήρος των Alfa Romeo
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Περί χαρακτήρος των Alfa Romeo
    • 1
    • 2
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 9 / 11
    Περί αυτοκίνησης
    37
    208
    295
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sakiss last edited by

      Ο χρήστης technik έγραψε:

      Και μπορεί να μην ήταν δίκαιες προσδοκίες, αλλά η Άλφα Ρομέο ευθύνεται για αυτό, αφού έθετε με τα παλιά μοντέλα και έθεσε ξανά με τις 147/156 πάρα πολύ υψηλά στάνταρ.

      Eντάξει οι παλιές άλφα. Άψογη και η 156. Η 147, που ακριβώς έθεσε υψηλά στάνταρ;

      Ακομα και τωρα παραμενει συνολικα καλυτερο αυτοκινητο απο την σειρα1.Επισης οταν παρουσιαστηκε περα απο την ανωτεροτητα στην οδηγικη συμπεριφορα ειχε με διαφορα το πιο ποιοτηκο εσωτερικο στην κατηγορια της και η facelift εκδοση εχει αναλογης ποιοτητας εσωτερικο με το κορυφαιο στην κατηγορια Α3!Της 147 υπολειπεται σε συναρμογη αλλα εχει καλυτερης ποιοτητας πλαστικο στα πλαινα μερη και στο κατω μερος της πορτας.Το ταμπλο του α3 ειναι ελαφρως καλυτερο ποιοτηκα και σε φινιρισμα!

      1. Από πότε η 147 έχε το ποιοτικότερο εσωτερικό στην κατηγορία της ?
      2. Η ποιότητα κατασκευής στο εσωτερικό του Α3, ουδεμία σχέση έχει με αυτό της 147

      1)Απο το 2000-2003 μεχρι να παρουσιαστει το A3 βρες μου κατι πιο ποιοτικο?
      2)Μην προτρεχεις.Για την facelift αναφερθηκα που εχει νεας ποιοτητας υλικο σατινε υφης!

      1. α. Το Α3 παρουσιάστηκε το 1996, άρα το Α3.
        β. Το Golf IV

      2. Ακόμα δεν ήρθε η facelifted 147 , πρόλαβες της έκανες ποιοτικό έλεγχο ?
        Συγνώμη, αλλά κάτσε να τη δούμε πρώτα...

      Tωρα μην με δουλευεις γιατι εισαι καλο παιδι και σε συμπαθω.Ξερεις τι αναφωνησαμε μαζι με τεσσερα ατομα μολις μπηκαμε στο νεο golf πριν κανα χρονο στην εκθεση του ελληνικου.....ποιοτικη οπισθοδρομηση.Τετοιο πλαστικο στην κεντρικη κονσολα και στις πορτες δεν τo εχουν ουτε τα hiundai!Μου συγκρινεις την 147 με το προηγουμενο A3 ιεροσυλε? Η facelift εχει το νεας ποιοτητας υλικο που εχει το ταμπλο της Gt αλλα με καποιοες ελαχιστες σχεδιαστηκες διαφοροποιησεις για να μην λεει ο ike οτι μοιαζουνε Τελοσπαντον ειναι αψογο!

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • S
        sakiss last edited by

        Ο χρήστης meco έγραψε:

        Να με συγχωρεί η κλίκα σας (ειλικρινά συγγνώμη αν σας προσβάλλει ο όρος) αλλά σαν το ΤΤ δε στρίβει, που έχει Mακφέρσον μπροστά και ημιάκαμπτο πίσω.

        Το ΤΤ εννοείς προτού, ή αφότου ανακλήθηκε να του βάλουνε φτερούγα πίσω, μιας και σε υψηλές ταχύτητες υπερέστρεφε ξαφνικά και είχαν σκοτωθεί μερικοί ανυποψίαστοι Γερμανοί ιδιοκτήτες στις μπαριέρες άνευ λόγου και αιτίας;

        Δεν περίμενα τέτοιο σχόλιο από σένα μιας και το αυτοκίνητο που έχεις στην υπογραφή σου είναι διάσημο τόσο για την ικανότητά του να στρίβει, οσο και για το χαρακτηριστικό του να υπερστρέφει ξαφνικά, στα πολλά χιλιόμετρα.
        Τα σπορ αυτοκίνητα δεν είναι φιλικά. Η σύγχρονη όμως τάση επέβαλε στην Audi να 'μαζέψει' το ΤΤ και να το κάνει φιλικό για τον κάθε 'άσχετο'που θα το αποκτούσε. Άλλωστε πιστεύω να θυμόμαστε όλοι το σχόλιο των 4Τροχών για το συγκεκριμένο ζήτημα.

        Παρηγορια στα 25 ατομα που εχασαν τη ζωη τους....οι ασχετοι!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pavlos23 last edited by

          Ο χρήστης meco έγραψε:

          Να με συγχωρεί η κλίκα σας (ειλικρινά συγγνώμη αν σας προσβάλλει ο όρος) αλλά σαν το ΤΤ δε στρίβει, που έχει Mακφέρσον μπροστά και ημιάκαμπτο πίσω.

          Το ΤΤ εννοείς προτού, ή αφότου ανακλήθηκε να του βάλουνε φτερούγα πίσω, μιας και σε υψηλές ταχύτητες υπερέστρεφε ξαφνικά και είχαν σκοτωθεί μερικοί ανυποψίαστοι Γερμανοί ιδιοκτήτες στις μπαριέρες άνευ λόγου και αιτίας;

          Δεν περίμενα τέτοιο σχόλιο από σένα μιας και το αυτοκίνητο που έχεις στην υπογραφή σου είναι διάσημο τόσο για την ικανότητά του να στρίβει, οσο και για το χαρακτηριστικό του να υπερστρέφει ξαφνικά, στα πολλά χιλιόμετρα.
          Τα σπορ αυτοκίνητα δεν είναι φιλικά. Η σύγχρονη όμως τάση επέβαλε στην Audi να 'μαζέψει' το ΤΤ και να το κάνει φιλικό για τον κάθε 'άσχετο'που θα το αποκτούσε. Άλλωστε πιστεύω να θυμόμαστε όλοι το σχόλιο των 4Τροχών για το συγκεκριμένο ζήτημα.

          Βρε Μιχάλη θα μας τρελάνεις; Τι σχέση έχει το ένα με το άλλο; Το ένα ήταν σχεδιασμένο να το κάνει αυτό και το πραγματοποιούσε όποτε ΕΣΥ το ήθελες και το άλλο (ΤΤ) ξεκολλούσε απο το δρόμο δίχως καμία προειδοποίηση λόγω περιορισμένης άντωσης στο πίσω μέρος όταν πατούσες φρένο στα πολλά. Δηλαδή και την A-Class κακώς την βελτίωσαν,ε ; Έπρεπε να συνεχίσει να τουμπάρει...

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • S
            sakiss last edited by

            Ειναι αδικο να κρινουμε την σχεδον εκατονταετη ιστορια μιας εταιριας με γνωμονα τα τελευταια 30χρονια!Τελοσπαντον,εμεις επιβιωσαμε απο την οικονομικη κριση,συγχωνευθηκαμε με το groupo-Ferrari-Masherati και μαλλον θα σας υπενθυμησουμε οτι οταν η αλφα.......................................

            1. P3 (1932)

            Το πρώτο πραγματικό μονοθέσιο αγωνιστικό αυτοκίνητο. Η ισχύς μεταδιδόταν προς τους πίσω τροχούς μέσω δύο αξόνων μετάδοσης, κάτι το οποίο επέτρεπε τη χαμηλότερη τοποθέτηση του καθίσματος του οδηγού, με αποτέλεσμα το χαμηλότερο κ.β. Η αρχική ανάρτηση με φύλλα σούστας αντικαταστάθηκε από ανεξάρτητη ανάρτηση τύπου Dubonnet.

            1. 158 (1950)

            Το μπλοκ του κινητήρα ήταν κατασκευασμένο από κράμα μαγνησίου και αποτελούνταν από 2 ξεχωριστά κομμάτια τα οποία συνδέονταν από μια κοινή κυλινδροκεφαλή. Το κάρτερ και ο στροφαλοθάλαμος ήταν κατασκευασμένα από το ίδιο υλικό (συνεχόμενα). Ο στροφαλοφόρος ήταν κατασκευασμένος από χρωμονικελιούχο χάλυβα.

            1. Bimotore (1935)

            Ο Λουίτζι Μπάτζι σχεδίασε ένα νέο σασί το οποίο θα φιλοξενούσε δύο 8κύλινδρους κινητήρες, τοποθετημένοι ο ένας μπροστά και ο άλλος πίσω από τον οδηγό. Το διαφορικό ήταν τοποθετημένο στο κέντρο με την ισχύ να παρέχεται στους πίσω τροχούς μέσω 2 αξόνων μετάδοσης οι οποίοι ήταν τοποθετημένοι σε σχήμα Υ μεταξύ τους. Ανεξάρτητη ανάρτηση Dubonnet, δύο εγκαρσια τοποθετημένα ρεζερβουάρ.

            1. Tipo 512 (1940)

            Δωδεκακύλινδρος κινητήρας μπόξερ τοποθετημένος πίσω με τη μικρότερη διαδρομή εμβόλων ever, 54mm.

            1. RLSS TOURER (1925)

            Το πρώτο αυτοκίνητο με αμάξωμα κατασκευασμένο από αλουμίνιο.

            1. Υπερσυμπιεστής μεταβλητής γεωμετρίας, δεκαετία 80 (F1)

            2. Ψεκασμός νερού στο θάλαμο καύσης (GTA)

            8 ) Transaxle (πίσω δίσκοι εσωτερικά τοποθετημένοι)

            1. Μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων............................................................................................
              καποιοι ανακαλυπταν τον τροχο η εφτιαχναν μοτοσυκλετες,κινητηρες για αεροπλανα ,τηγανιερες η ακομα δεν ειχαν ιδρυθει.

            Μονο και μονο για την ιστορια του εβληματος της θα επαιρνα μια αλφαρομεο.Ας εχει κλεισει η ψαλιδα και εχουν μαθει και οι αλλοι να στριβουν,ας εχουν οι αλλοι πιο αξιοπιστα αυτοκινητα η καλυτερους πολυστροφους κινητηρες αρκει η μεγαλειωδης ιστορια της να με κανει να προτιμησω μια αλφαρομεο.Νομιζετε οτι ειναι τυχαιο που το πιο ΑΚΡΙΒΟ ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ αυτοκινητο(πρώτο υπεραυτοκίνητο της ιστορίας) στον κοσμο ειναι αλφα ρομεο.Κατέχει τη 1η θέση σαν τιμή ανάμεσα σε όλα τα αυτοκίνητα που έχουν δημοπραττηθεί ως σήμερα πετυχαίνοντας πριν λίγα χρόνια των αριθμό ρεκόρ όλων των εποχών των 11.000.000$(πριν το ρεκόρ κατείχε μια Bugatti Type 41 Royale με 5.500.000 στερλίνες
            Η Alfa Romeo θεωρείτε απο τους συλλέκτες και τους ιστορικούς ένα απο τα τρία πιο πρεστίζ ονόματα στην ιστορία του αυτοκινήτου μαζί με τη Bugatti και τη Ferrari το μοναδικό ανάμεσα στα τρεις μάρκες που έχει να επιδείξει μεγάλη καταξίωση και πριν και μετά το β' πάγκόσμιο πόλεμο που χωρίζει την αυτοκινητιστική ιστορία στα 2...Αν το 1930 ήσουν πολύ πλούσιος και ήθελες το καλύτερο σπορ η GT αυτοκίνητο η επιλογή ήταν μια Alfa Romeo.....η πιό κοντινή τεχνολογικά και σαν τυπολογία Bugatti Type 57 SC(Atlantique,Atalante,Corsica etc.) ωχρειούσε μπρος στην Alfa 8C2900B(SWB Zagato,LWB Touring,LWB Pininfarina etc.)
            Δεν είναι τυχαίο οτι η υψηλότερη τιμή σε δημοπρασία αυτοκινήτου κατέχετε απο μία Alfa Romeo...και στο τοπ 10 όλων των εποχών 3 είναι Alfa Romeo 4 Ferrari 2 Bugatti κ 1 Mercedes Benz.....

            http://www.barchetta.cc/All.Ferraris/im ... -8-203.jpg

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • S
              skye last edited by

              Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
              Βρε Μιχάλη θα μας τρελάνεις; Τι σχέση έχει το ένα με το άλλο; Το ένα ήταν σχεδιασμένο να το κάνει αυτό και το πραγματοποιούσε όποτε ΕΣΥ το ήθελες και το άλλο (ΤΤ) ξεκολλούσε απο το δρόμο δίχως καμία προειδοποίηση λόγω περιορισμένης άντωσης στο πίσω μέρος όταν πατούσες φρένο στα πολλά. Δηλαδή και την A-Class κακώς την βελτίωσαν,ε ; Έπρεπε να συνεχίσει να τουμπάρει...

              To έχεις οδηγήσει το ΤΤ;

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • F
                funkyreverend last edited by

                Το έχω ξαναγράψει στο φόρουμ. Θυμάμαι επιστολή στο ελληνικό car κατόχου ΤΤ (σχετικά από τους πρώτους) ο οποίος ήταν θύμα σε δυο περιστατικά. Και τα δυο με ταχύτητα γύρω στα 60, σε αριστερές στροφές και μάλιστα ανεξήγητα. Τη μια έκανε τετ-α-κέ, και τη δεύτερη έκανε πάλι τετ-α-κε, έφαγε χαστούκι που τον έστειλε σε δέντρο και τούμπαρε. Ο τύπος έλεγε ότι στο συνεργείο και στην αντιπροσωπεία τα μασούσαν πολύ και ότι δεν ήταν πρώτη φορά που ήταν κάτοχος γρήγορου αυτοκινήτου. Νομίζω τον πιστεύω, αφού και εκείνο τον καιρό, έγινε και το service pack του ΤΤ από την Audi. Αν αυτό, ή ακόμα και η Α-Class, δεν θεωρούνται προβληματικά αυτοκίνητα, τι να πω...Δεν λέω ότι δεν είναι δυνατό ένα αυτοκίνητο να τουμπάρει ή να έρθει εκτός δρόμου, αλλά όταν το φαινόμενο επαναλαμβάνεται, νομίζω ότι υπάρχει πρόβλημα. Και για να διορθώνουν οι Audi και κάθε Audi, σημαίνει ότι το πρόβλημα αναγνωρίζεται.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • G
                  gskarmou last edited by

                  Ο χρήστης skye έγραψε:

                  Âñå Ìé÷Üëç èá ìáò ôñåëÜíåéò; Ôé ó÷Ýóç Ý÷åé ôï Ýíá ìå ôï Üëëï; Ôï Ýíá Þôáí ó÷åäéáóìÝíï íá ôï êÜíåé áõôü êáé ôï ðñáãìáôïðïéïýóå üðïôå ÅÓÕ ôï Þèåëåò êáé ôï Üëëï (ÔÔ) îåêïëëïýóå áðï ôï äñüìï äß÷ùò êáìßá ðñïåéäïðïßçóç ëüãù ðåñéïñéóìÝíçò Üíôùóçò óôï ðßóù ìÝñïò üôáí ðáôïýóåò öñÝíï óôá ðïëëÜ. ÄçëáäÞ êáé ôçí A-Class êáêþò ôçí âåëôßùóáí,å ; ¸ðñåðå íá óõíå÷ßóåé íá ôïõìðÜñåé...

                  To Ý÷åéò ïäçãÞóåé ôï ÔÔ;

                  Êáé ïé ðñþôåò 911 ðéóþâáñåò ðéóùêïýíåò êáé êüìðñåò ðñáãìáôéêÝò óôï Üöçìá ôïõ ãêáæéïý ðñÜãìá ðïõ óõíå÷ßóôçêå ïõóéáóôéêÜ ìÝ÷ñé ôá ðñþôá çëåêôñïíéêÜ ... Åãéíáí Èñýëïé ãéá áõôü áêñéâþò êáé ðïõëÜíå áêüìá ....áðï üóï ëÝíå äçëáäÞ åãþ äåí åß÷á ôç ôý÷ç íá ïäçãÞóù ìéá
                  Ïóï ãéá ôï ÔÔ ôï Ý÷ù îáíáðåß ç áíôéãñáöÞ Ý÷åé ôá êáëÜ Ý÷åé êáé ôá êáêÜ ôçò

                  ×áñáêôÞñáò Áëöá ÑïìÝï
                  ..åßðáìå ùñáßá áõôïêßíçôá ìå öåõãÜôï ó÷Ýäéï ,ùñáßá áêïõóôéêÞ êéíçôÞñùí ó÷åôéêÜ æùíôáíÞ óõìðåñéöïñÜ áëëÜ ãéá ìåéþóôå êáé ëßãï ñå ðáßäåò

                  ÔÁ ÑÁÓÁ ÄÅÍ ÊÁÍÏÕÍ ÔÏÍ ÐÁÐÁ .

                  ..êÜèå áõôïêßíçôï Ý÷åé øõ÷Þ üôáí áõôüò ðïõ ôï ïäçãåß ôï åðÝëåîå ãéá íá ïäçãåß êáé ü÷é ãéá ìüóôñá .. êáé øõ÷Þ Ý÷åé êáé ôï golf ôïõ meco ç alfa ôïõ christos 69 ôï Êaddet ôïõ HUNTER êáé ç ÌðÝìðá ôïõ ÊïõÊ êëð êëð

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • S
                    svradelis last edited by

                    http://www.flixvault.org/topgear_video/116.zip
                    Ελπίζω να μην έχει κλείσει η συγκεκριμένη σύνδεση.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      Ο χρήστης HUNTER έγραψε:

                      HUNTER, οδήγησες Alfasud στις Σέρρες. Δεν μπορεί, πρέπει να έχεις καταλάβει κάπως τι εστί Άλφα Ρομέο.

                      Φυσικά καί έχω βγάλει κάποιο συμπέρασμα ρέ Κώστα,καί τό έχω γράψει καί αρκετές φορές εδώ μέσα,έτσι δέν είναι;
                      Αλλά αυτό πού ρωτάω εγώ,είναι άλλο.
                      Πώς βλέπει ο κάθε Αλφίστα τήν Αλφα Ρομέο;
                      Τί είναι αυτό πού τόν κάνει νά παθιάζεται μέ αυτήν τήν εταιρεία;
                      Αυτό πού ερωτεύτηκα εγώ στήν Σούντ σου,δέν βλέπω νά αναφέρετε από τούς αλφίστι αυτού εδώ του φόρουμ.
                      Αυτό πού μού μένει,είναι περισσότερο ότι,σάν 'θρύλος' τής αυτοκίνησης,έχει περάσει από τόν 'ειδικό τύπο' στόν κάθε έναν,χωρίς παραπάνω ''ψάξιμο''.
                      Πόσο λάθος είμαι;

                      Ανδρέα,

                      Κατ'αρχήν να ξεκαθαρίσω πως η χρήση του id HUNTER αντί του 'Ανδρέα' δεν σημαίνει κάτι παραπάνω από την άποψή μου ότι όταν γράφουμε στο φόρουμ δύο άτομα που γνωριζόμαστε και προσωπικά καλό είναι να μη χρησιμοποιούμε τα πραγματικά ονόματά μας για να μην δημιουργούμε εντυπώσεις στους υπόλοιπους χρήστες. Προσωπική μου άποψη πάντα και το αναφέρω προς αποφυγή παρεξηγήσεων.

                      Να σου πω τι ερωτεύθηκα εγώ στη Σουντ και στην 147:

                      Alfasud

                      • Πολύ απλές (έως και ταπεινές τεχνικά) αλλά ευφυέστατες λύσεις που συνεργάζονται τέλεια δίνοντας ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα.
                      • Χαρακτήρας 'αλήτη των δρόμων' χωρίς όμως να βάζει στο περιθώριο τις ανάγκες ενός οικογενειάρχη (χώροι, πρακτικότητα κτλ.) Μην ξεχνούμε πως πρόκειται για οικογενειακό αυτοκίνητο.
                      • Εμφάνιση με άποψη.
                      • Αγωνιστικές δάφνες.

                      147

                      • Εμφάνιση και αέρας ντίβας, παρότι στην ουσία μεσαίο χάτσμπακ.
                      • Ψαγμένες τεχνικές λύσεις εκεί που τις θέλω (ανάρτηση, τιμόνι).
                      • Συνολικά πολύ ολοκληρωμένο αυτοκίνητο για έναν 30άρη με σπορτίφ ανησυχίες. Από τη μία κάνεις ταξίδι εκατοντάδων χιλιομέτρων ατσαλάκωτος και από την άλλη μπαίνεις στην πίστα και διασκεδάζεις αφάνταστα χωρίς συμβιβασμούς. Λίγα αυτοκίνητα στην τιμή της 147 νομίζω τα συνδυάζουν τόσο καλά αυτά τα δύο.
                      • Ενεργητική ασφάλεια για σεμινάριο. Δεν λέω βέβαια ότι δεν υπάρχουν ως και ισάξια αυτοκίνητα.

                      Αν μου ζήταγες μια φράση, θα σου έλεγα πως και τα δύο αυτοκίνητα μου δίνουν την αίσθηση ότι αυτός που τα σχεδίασε είχε εμένα στο μυαλό του και μονολογούσε 'για να δούμε, θα καταφέρω να τον εντυπωσιάσω τον κερατά;' χαμογελώντας πονηρά καθώς τα σχεδίαζε. Αισθάνομαι σα να τον γνωρίζω προσωπικά και μου μιλάει μέσα από τα αυτοκίνητά του.

                      Ελπίζω να βοήθησα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • G
                        georgetabs last edited by

                        Ο χρήστης meco έγραψε:

                        Να με συγχωρεί η κλίκα σας (ειλικρινά συγγνώμη αν σας προσβάλλει ο όρος) αλλά σαν το ΤΤ δε στρίβει, που έχει Mακφέρσον μπροστά και ημιάκαμπτο πίσω.

                        Το ΤΤ εννοείς προτού, ή αφότου ανακλήθηκε να του βάλουνε φτερούγα πίσω, μιας και σε υψηλές ταχύτητες υπερέστρεφε ξαφνικά και είχαν σκοτωθεί μερικοί ανυποψίαστοι Γερμανοί ιδιοκτήτες στις μπαριέρες άνευ λόγου και αιτίας;

                        Δεν περίμενα τέτοιο σχόλιο από σένα μιας και το αυτοκίνητο που έχεις στην υπογραφή σου είναι διάσημο τόσο για την ικανότητά του να στρίβει, οσο και για το χαρακτηριστικό του να υπερστρέφει ξαφνικά, στα πολλά χιλιόμετρα.
                        Τα σπορ αυτοκίνητα δεν είναι φιλικά. Η σύγχρονη όμως τάση επέβαλε στην Audi να 'μαζέψει' το ΤΤ και να το κάνει φιλικό για τον κάθε 'άσχετο'που θα το αποκτούσε. Άλλωστε πιστεύω να θυμόμαστε όλοι το σχόλιο των 4Τροχών για το συγκεκριμένο ζήτημα.

                        Το αυτοκίνητο της υπογραφής μου ΟΥΔΕΜΙΑ σχέση έχει με το αυτοκίνητο που λέει στην ούγια!
                        Και η οδική του συμπεριφορά δεν έχει μεγάλη σχέση με αυτήν που νομίζεις...
                        Έπειτα άλλο πράγμα η οδική συμπεριφορά σε ΑΓΩΝΑ, και άλλη στο ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΡΟΜΟ σε ΑΝΟΙΧΤΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ.

                        Επίσης πολλάκις έχω γράψει πως παρότι το Ραλί (μαμα) έχει καλύτερα όρια από το Πούντο 1.4ΤΒ (πάλι μαμά) εγώ θα προτιμούσα να είμαι κάτοχος Πούντο παρά Ραλί (ΚΑΙ όσον αφορα την οδική συμπεριφορά). Η αιτία είναι πως αν δεν είσαι Ο χεράς με το Πούντο θα κινηθείς ταχύτερα και ασφαλέστερα, ανώ με το ραλί πρέπει να έχεις πρόχειρο και ένα Πάμπερς!

                        Τέλος μια μεγάλη διαφορά του Ραλί από το ΤΤ ΠΡΟ ΑΝΑΚΛΗΣΗΣ είναι πως το Ραλί έχει (για τον έμπειρο, όχι για μένα) ρυθμίσιμη συμπεριφορά (υπερστροφή), ενώ το ΤΤ κατηγορήθηκε όπως έγραψα για ξαφνική, ανεξέλεγκτη, απροειδοποίητη υπερστροφή. Το ότι έγινε ανάκληση για το ΤΤ και όχι για το Ραλί σημαίνει πως μόνο ο ένας εκ των δύο ήταν λάθος ως προς την εφαρμογή...

                        Από την απάντησή σου βέβαια καταλαβαίνω πως το ΤΤ που θεωρείς καλύτερο της Άλφα GT είναι το αρχικό, προ ανάλκησης... Λες επίσης πως ένα σπορ αμάξι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ φιλικό. Πού το είδες αυτό γραμμένο εν έτει 2004;
                        Σύμφωνα με τα περιοδικά (σιγα μην βάλει στο χέρι οποιοσδήποτε από εμάς όλα αυτά τα αμάξια να διαμορφώσει άποψη) ακόμα και η Φεράρι από την Φ50 και μετά είναι πιο διασκεδαστικές - φιλικές, παρά απόλυτες.
                        Ομοίως οι Πόρσε που σε κάθε έκδοση είναι οδηγίσιμες από όλο και πιο πολλούς.
                        Ακόμα και αυτή η Λαμποργκίνι, που ήταν ταύρος αδάμαστος έγινε πλέον για τους πολλούς (όσον αφορά οδήγηση, όχι τιμή...)

                        Οπότε η άποψη είναι λάθος, και το κερασάκι στην τούρτα είναι η Φ1. Πολλοί σημερινοί οδηγοί ούτε μια εκκίνηση της προκοπής δεν θα μπορούσαν να κάνουν με ένα μονοθέσιο 20ετίας!!!

                        Εγώ πάλι αυτό φχαριστιέμαι με την Σπορτβάγκον! Που σε στην άουτομπαν ήμουν με 200+ στο GPS και καταλάβαινα που και πότε ζορίζεται, που ακόμα και σε βρεγμένο καταλαβαίνω που, πότε, πως και πόσο θα αντιδράσει κάθε στιγμή, και μπορώ και να το ελέγξω. Εγώ, που δεν έχω διδακτορικό στην οριακή οδήγηση!

                        Υ.Γ. Πολλοί καταριούνται το στήσιμο της GT επειδή έχει μη απενεργοποιήσιμα ηλεκτρονικά.
                        ΞΥΠΝΑΤΕΕ!!!!
                        Η GT είναι ΒΕΛΤΙΩΣΗ της 156. Η 156 αρχικά έβγαινε χωρις ηλεκτρονικά (πλην ABS). Άντε, οδηγήστε μια παλιά 156, κατά προτίμηση με σπορτ κιτ, και πείτε μου πως η εξέλιξή της θα είναι κάτι του οποίου το στήσιμο βασίζεται στα ηλεκτρονικά και τα βάζει για να καλύψει το χάλι της!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • S
                          sakiss last edited by

                          Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
                          Υ.Γ. Πολλοί καταριούνται το στήσιμο της GT επειδή έχει μη απενεργοποιήσιμα ηλεκτρονικά.

                          Γιατι χρησιμοποιειται πλυθηντικο αριθμο οταν αναφερεστε στο vdc! Δεν ειναι merc ουτε toyοτα ουτε καποιο παραφουσκωμενο συγχρονο γαλλικο που εχουν ξεχωριστα ηλεκτρονικα για τον καθε τροχο!Ενα κατεραμμενο vdc ειναι

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • M
                            meco last edited by

                            Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
                            Βρε Μιχάλη θα μας τρελάνεις; Τι σχέση έχει το ένα με το άλλο; Το ένα ήταν σχεδιασμένο να το κάνει αυτό και το πραγματοποιούσε όποτε ΕΣΥ το ήθελες και το άλλο (ΤΤ) ξεκολλούσε απο το δρόμο δίχως καμία προειδοποίηση λόγω περιορισμένης άντωσης στο πίσω μέρος όταν πατούσες φρένο στα πολλά. Δηλαδή και την A-Class κακώς την βελτίωσαν,ε ; Έπρεπε να συνεχίσει να τουμπάρει...

                            1ον Το ΤΤ ξεκολούσε όταν σήκωνες το πόδι από το γκάζι και όχι από μόνο του!!!
                            2ον Το rallye σε ανοικτές καμπές με πολλά χιλιόμετρα ξεκολάει από μόνο του και απροειδοποίητα. Έτσι μου έχουν πει ιδιοκτήτες του. Μάλιστα ο ένας από τους δύο χαμήλωσε ένα κλικ τις πίσω ράβδους και το φαινόμενο σχεδόν εξαλείφθηκε.
                            Παύλο πολύ μου κολλάς τελευταία!!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης meco έγραψε:

                              Βρε Μιχάλη θα μας τρελάνεις; Τι σχέση έχει το ένα με το άλλο; Το ένα ήταν σχεδιασμένο να το κάνει αυτό και το πραγματοποιούσε όποτε ΕΣΥ το ήθελες και το άλλο (ΤΤ) ξεκολλούσε απο το δρόμο δίχως καμία προειδοποίηση λόγω περιορισμένης άντωσης στο πίσω μέρος όταν πατούσες φρένο στα πολλά. Δηλαδή και την A-Class κακώς την βελτίωσαν,ε ; Έπρεπε να συνεχίσει να τουμπάρει...

                              1ον Το ΤΤ ξεκολούσε όταν σήκωνες το πόδι από το γκάζι και όχι από μόνο του!!!
                              2ον Το rallye σε ανοικτές καμπές με πολλά χιλιόμετρα ξεκολάει από μόνο του και απροειδοποίητα. Έτσι μου έχουν πει ιδιοκτήτες του. Μάλιστα ο ένας από τους δύο χαμήλωσε ένα κλικ τις πίσω ράβδους και το φαινόμενο σχεδόν εξαλείφθηκε.
                              Παύλο πολύ μου κολλάς τελευταία!!!!

                              Καλό θα ήταν αν σταματήσουμε τα off-topic. Και μάλιστα όταν αυτά αφορούν άθλια κατασκευάσματα του τύπου Audi TT....

                              Υ.Γ.: Τα off-topic θα πρέπει να επισημαίνονται όχι μόνο όταν ξεκινούν από έναν Αλφίστα αλλά σε κάθε περίπτωση, νομίζω...;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                                Αλλά αυτό πού ρωτάω εγώ,είναι άλλο.
                                Πώς βλέπει ο κάθε Αλφίστα τήν Αλφα Ρομέο;
                                Τί είναι αυτό πού τόν κάνει νά παθιάζεται μέ αυτήν τήν εταιρεία;

                                Μοιάζει σαν κάποιος ο οποίος δεν έχει ερωτευτεί ποτέ στη ζωή του να ρωτάει έναν ερωτευμένο τι είναι αυτό που τον κάνει να έχει κολλήσει έτσι. Συναίσθημα, Έρωτας, Πάθος, ανελέητη κόντρα μεταξύ μυαλού και καρδιάς με την τελευταία να νικά κατά κράτος!!!
                                Έννοιες και αισθήματα τα οποία δεν καθοδηγούνται από τη λογική αλλά από την καρδιά και ως εκ τούτου αδύνατον να μπουν σε ένα καλούπι, να εξηγηθούν ή να ορισθούν!
                                Έννοιες οι οποίες δεν έχουν να κάνουν με ψυχρά και άψυχα παλιοσίδερα αλλά με αισθήματα τα οποία ναι μεν μπορεί να φαντάζουν παράλογα, όμως υπάρχουν! Τι άλλο να πω;
                                Και αν κάνω μια προσπάθεια να παραλληλίσω τον έρωτα με την Άλφα Ρομέο θα έλεγα πως αυτός ο οποίος εντυπωσιάζεται με τα κρατήματα και τα γκάζια μιας Άλφα, και ο οποίος υποτίθεται πως είναι Αλφίστα τρομάρα του, προσομοιάζει με αυτόν ο οποίος επιθυμεί μια γυναίκα μόνο και μόνο για το sex και ο οποίος υποτίθεται πως είναι ερωτευμένος τρομάρα του. Ο πραγματικός Αλφίστα όμως μοιάζει με αυτόν ο οποίος έχει πιάσει για τα καλά το πραγματικό νόημα του έρωτα.... Αν και εσύ δεν έχεις πιάσει το πραγματικό νόημα του έρωτα δεν πρόκειται ποτέ να καταλάβεις τι εστί πραγματικός Αλφίστα

                                Υ.Γ.: Το παραδειγματάκι γυναίκα-Άλφα Ρομέο είναι κατά τη γνώμη μου το πλέον κατάλληλο για να γίνει όσο το δυνατόν πιο κατανοητή η έννοια του πάθους που έχει ο πραγματικός Αλφίστα για την Άλφα Ρομέο.

                                Αυτό πού μού μένει,είναι περισσότερο ότι,σάν 'θρύλος' τής αυτοκίνησης,έχει περάσει από τόν 'ειδικό τύπο' στόν κάθε έναν,χωρίς παραπάνω ''ψάξιμο''.
                                Πόσο λάθος είμαι;

                                Το λάθος σου είναι ότι μάλλον κρίνεις εξ' ιδίων τα αλλότρια. Δε δηλώνω σούπερ ψαγμένος αλλά ένα Άλφα επίπεδο το έχω. Αν περίμενα από τον....Πατέλο με τα σούπερ ηλίθια άρθρα του να κατανοήσω το τι εστί Άλφα Ρομέο τότε πήγαινα χαμένος!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  technik last edited by

                                  Ο χρήστης sakiss έγραψε:
                                  Tωρα μην με δουλευεις γιατι εισαι καλο παιδι και σε συμπαθω.

                                  ....thanks! (τώρα ας...πλακοθούμε! )

                                  Ξερεις τι αναφωνησαμε μαζι με τεσσερα ατομα μολις μπηκαμε στο νεο golf πριν κανα χρονο στην εκθεση του ελληνικου.....ποιοτικη οπισθοδρομηση.Τετοιο πλαστικο στην κεντρικη κονσολα και στις πορτες δεν τo εχουν ουτε τα hiundai!

                                  Είναι αλήθεια ότι το συγκεκριμένο υλικό στη κεντρική κονσόλα,
                                  ούτε εμένα με άφησε ικανοποιημένο.....

                                  Μου συγκρινεις την 147 με το προηγουμενο A3 ιεροσυλε?

                                  Ε, όχι και έτσι...!
                                  Χωρίς η ποιότητα στο εσωτερικού του προηγούμενου Α3,
                                  να ήταν κάτι εντυπωσιακό, εξακολουθούσε να ήταν πιο καλοφτιαγμένο από την 147.....personal opinion.......

                                  Για το νέο Α3/Α3 Sportback, υπάρχει ένα μεγάλο σκαλοπάτι στον τομέα αυτό...

                                  Η facelift εχει το νεας ποιοτητας υλικο που εχει το ταμπλο της Gt αλλα με καποιοες ελαχιστες σχεδιαστηκες διαφοροποιησεις για να μην λεει ο ike οτι μοιαζουνε Τελοσπαντον ειναι αψογο!

                                  Κάτσε βρε, μή βιάζεσαι....!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • H
                                    hunter last edited by

                                    Ο χρήστης kyan έγραψε:
                                    Ανδρέα,

                                    Κατ'αρχήν να ξεκαθαρίσω πως η χρήση του id HUNTER αντί του 'Ανδρέα' δεν σημαίνει κάτι παραπάνω από την άποψή μου ότι όταν γράφουμε στο φόρουμ δύο άτομα που γνωριζόμαστε και προσωπικά καλό είναι να μη χρησιμοποιούμε τα πραγματικά ονόματά μας για να μην δημιουργούμε εντυπώσεις στους υπόλοιπους χρήστες. Προσωπική μου άποψη πάντα και το αναφέρω προς αποφυγή παρεξηγήσεων.

                                    Εγώ νομίζω ότι,ασχέτως άν γνωριζώμαστε προσωπικά,άν γνωρίζω τό όνομά σου,θά προτιμήσω νά τό χρησιμοποιήσω.
                                    Είναι διαφορετικού είδους επικοινωνία η μία από τήν άλλη.

                                    Να σου πω τι ερωτεύθηκα εγώ στη Σουντ και στην 147:

                                    Alfasud

                                    • Πολύ απλές (έως και ταπεινές τεχνικά) αλλά ευφυέστατες λύσεις που συνεργάζονται τέλεια δίνοντας ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα.
                                    • Χαρακτήρας 'αλήτη των δρόμων' χωρίς όμως να βάζει στο περιθώριο τις ανάγκες ενός οικογενειάρχη (χώροι, πρακτικότητα κτλ.) Μην ξεχνούμε πως πρόκειται για οικογενειακό αυτοκίνητο.
                                    • Εμφάνιση με άποψη.
                                    • Αγωνιστικές δάφνες.

                                    Αυτό πού μέ ξετρέλλανε στήν κυριολεξία εμένα από τή Σούντ σου,είναι ξεκάθαρα ή όλη σπόρ αίσθηση.
                                    -φοβερός ήχος
                                    -βαρύ τιμόνι
                                    -καταπληκτικό στήσιμο (ούτε μέ τίς τελευταίες μου βελτιώσεις δέν τό έχω φτάσει),σχεδόν ''μαμά' (μόνο κάμπερ θυμάμαι είχες πειράξει)
                                    ΠΑΛΙΚΑΡΙΣΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
                                    Η ''γεύση' πού μού άφησε,σέ αυτούς τούς δέκα-έντεκα γύρους,θά μού μείνει πραγματικά αξέχαστη.

                                    Αν μου ζήταγες μια φράση, θα σου έλεγα πως και τα δύο αυτοκίνητα μου δίνουν την αίσθηση ότι αυτός που τα σχεδίασε είχε εμένα στο μυαλό του και μονολογούσε 'για να δούμε, θα καταφέρω να τον εντυπωσιάσω τον κερατά;' χαμογελώντας πονηρά καθώς τα σχεδίαζε. Αισθάνομαι σα να τον γνωρίζω προσωπικά και μου μιλάει μέσα από τα αυτοκίνητά του.

                                    Ελπίζω να βοήθησα.

                                    Τί νά μέ βοήθησες;
                                    Η ερώτησή μου,δέν είχε σκοπό νά μάθω πώς βλέπει ο καθένας τό αυτοκίνητό του,αλλά ποιά είναι η διαδικασία πού τόν κάνει νά τό βλέπει έτσι.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      skullone last edited by

                                      Έχει στο πιο πρόσφατο τεύχος του Classic & Sports Car κοινή παρουσίαση των Citroen GS και Alfasud.

                                      Το συμπέρασμα ήταν ότι από τότε τα οικογενειακά αυτοκίνητα απλώς γίνανε πιο μεγάλα και πιο άσχημα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        pavlos23 last edited by

                                        Ο χρήστης skye έγραψε:
                                        To έχεις οδηγήσει το ΤΤ;

                                        Όχι,γιατί χρειάζεται να το οδηγήσω για να αναφέρω τους λόγους για τους οποίους έγινε η ανάκληση; Έπρεπε να έχω οδηγήσει και A-Class για να μπορώ να πω οτι τουμπάρει; Δεν αναφέρω κάτι απο τα κυρίως οδικά του χαρακτηριστικά (του ΤΤ) τα οποία δε γνωρίζω για να τα αναφέρω.

                                        Παύλο πολύ μου κολλάς τελευταία!!!!

                                        Με τη καλή έννοια,ε;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          skye last edited by

                                          Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:

                                          To έχεις οδηγήσει το ΤΤ;

                                          Όχι,γιατί χρειάζεται να το οδηγήσω για να αναφέρω τους λόγους για τους οποίους έγινε η ανάκληση; Έπρεπε να έχω οδηγήσει και A-Class για να μπορώ να πω οτι τουμπάρει; Δεν αναφέρω κάτι απο τα κυρίως οδικά του χαρακτηριστικά (του ΤΤ) τα οποία δε γνωρίζω για να τα αναφέρω.

                                          Nαι, αλλά μιλάς άσχημα για ένα αυτοκίνητο, με τόση σιγουριά και το συγκρίνεις χωρίς καν να το έχεις οδηγήσει.

                                          Διάβασε λίγο τι γράφεις:
                                          'Βρε Μιχάλη θα μας τρελάνεις; Τι σχέση έχει το ένα με το άλλο; Το ένα ήταν σχεδιασμένο να το κάνει αυτό και το πραγματοποιούσε όποτε ΕΣΥ το ήθελες και το άλλο (ΤΤ) ξεκολλούσε απο το δρόμο δίχως καμία προειδοποίηση λόγω περιορισμένης άντωσης στο πίσω μέρος όταν πατούσες φρένο στα πολλά.'

                                          Kαι ερωτώ: Που ξέρεις εσύ ότι το ΤΤ ξεκολλούσε από το δρόμο δίχως καμία προειδοποίηση, χωρίς να το έχεις οδηγήσει; Εγώ από την εμπειρία μου μαζί του, σου λέω ότι πραγματικά ήταν ίσως το τελευταίο σπορ αυτοκίνητο της Άουντι, που το αλλάξανε μόνο κ μόνο γιατί ένα αυτοκίνητο πρέπει να είναι ασφαλές για τον κάθε κουλό 50άρη γερμανό. Ο ίδιος γερμανός, σου υπογράφω ότι το ίδιο εύκολα -ίσως και πιο εύκολα θα έφευγε με ραλί.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            skullone last edited by

                                            Ένας φίλος μου είχε TT πρώτης γενιάς (προ ανάκλησης) και όντως ξεκόλλαγε απότομα και στο άσχετο - μια φορά το'κανε μ'εμένα μέσα κι είδαμε και πάθαμε μέχρι να το ξαναφέρει σε λογαριασμό... Δεν ήταν και ρυθμίσιμο όπως θα'πρεπε να'ναι ένα σοβαρό αυτοκίνητο. Και δεν είναι και κουλός. Λίγους μήνες μετά έγινε η ανάκληση.

                                            Από τη δική μου εμπειρία ως επιβάτης λοιπόν, λέω ότι το ΤΤ πάσχει σε θέματα στησίματος (όπως άλλωστε και όλα τα VAG).

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 9 / 11
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr