Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#
    • 1
    • 2
    • 152
    • 153
    • 154
    • 155
    • 156
    • 451
    • 452
    • 154 / 452
    Περί αυτοκίνησης
    105
    9025
    185972
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pro_crossaro last edited by

      Άσχημο τροχαίο έγινε σήμερα στην Λ. Εθνικής Αντιστάσεως στη Ν. Ιωνία, ακριβώς κάτω από τη γέφυρα της Κύμης. Λεπτομέρειες δεν ξέρω, μιας και όταν έφτασα είδα μόνο ένα ασημί αμάξι πάνω σε οδική βοήθεια στραπατσαρισμένο άσχημα. Το θέμα είναι, ότι αν δεν ήμουν της περιοχής θα έπεφτα πάνω στα συντρίμια, αφού η αστυνομία που ήταν εκεί (δύο περιπολικά) μάζευε τα σπασμένα, αντί να ρυθμίζει και να ελέγχει την κυκλοφορία. Για την ακρίβεια κινούμουν στο ρεύμα προς Χαλάνδρι. Πριν το φανάρι της γέφυρα, έχει μία στροφή, και δεν βλέπεις αν έχεις πράσινο ή κόκκινο. Το πρωί καταλαβαίνεις τι πάιζει λόγω της κίνησης, αλλά το βράδυ πρέπει να κόψεις. Ερχόμουν εγώ με σχετικά υψηλή (για το σημείο) ταχύτητα. Λόγω του ότι την ξέρω την παγίδα (με ακολουθούσε και άλλο αυτοκίνητο σε παρόμοια ταχύτητα) αφήνω το γκάζι λίγο πριν τη στροφή και αγγίζω το φρένο. Ξαφνικά αντί να δω τη γνώριμη εικόνα του φαναριού, βλέπω να είναι σβηστά. Αμέσως αλάρμ και προσεκτικά φρενάρω. Φυσικά θα μπορούσαν να έχουν βάλει το ένα περιπολικό πριν τη στροφή, με αναμένους τους φάρους, αλλά μάλλον δεν το σκέφτηκαν.

      Στο ατύχημα τώρα. Λόγω του ότι έκοψα τόσο όσο χρειαζόταν για να περάσω με ασφάλεια ανάμεσα από τα συντρίμια, και δεδομένου ότι δεν είμαι από αυτούς που κόβουν και χαζεύουν, δεν είδα και πολλά. Τα μόνα που πρόσεξα σίγουρα, ήταν το ασημί αμάξι πάνω στην οδική, και ότι είχαν τσακιστεί τελείως οι ταμπέλες με τις κατευθύνσεις, που ήταν κάτω από τη γέφυρα. Για την ακρίβεια όπως βγαίνεις από την Κύμης, τα πολλά ήταν στο φανάρι εκείνο και αριστερά.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        postruck last edited by

        Αυτο το οποιο έκανε το βράδυ ο Κίμων,που πρέπει να το γράψουμε,εδώ ή στα ζώα???? Για λεπτομέρειες στο www.zougla.gr

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          festonero last edited by

          Την Παρασκευή στις 2.30 το πρωί υπήρχε ατύχημα στη Β. Σοφίας και Λουκιανού, απέναντι από το πολεμικό μουσείο, στο ρεύμα προς Σύνταγμα (στην ευθεία).
          Ένα κόκκινο αμάξι (μικρή κατηγορία) είχε πέσει τελείως μετωπικά στο πίσω μέρος ενός μαύρου KIA Ceed. Το καπώ του κόκκινου αμαξιού είχε εξαφανιστεί και ο πισινός του Ceed είχε γίνει επιπεδος. Το ατύχημα πρέπει να έγινε με αρκετά μεγάλη ταχύτητα γιατί τα αμάξια είχαν γίνει σμπαράλια.
          Το Ceed ήταν παρατημένο στη μεσαία λωρίδα, στην δεξιά ήταν κόσμος με κάποιον πεσμένο στο οδόστρωμα, και αστυνομικοί έσπρωχναν το κόκκινο αμάξι για να το βγάλουν από τη μέση. Το μέρος ήταν πήχτρα από αστυνομικούς μιας και εκεί είναι η Βρετανική πρεσβεία, η Ρηγίλλης κλπ. Ήταν και ένα σκούρο Mustang σταματημένο στην άκρη και με ανοιχτή τη πόρτα, με οδηγό ξανθιά κοπέλα που φαινόταν αρκετά σοκαρισμένη.
          Ασθενοφόρο δεν είδα στη τοποθεσία, αλλά ερχόταν ένα χωρίς σειρήνα από τον Ευαγγελισμό.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            sinanai last edited by

            Ξημερώματα σήμερα (~2.30) ατύχημα στην άνοδο του Κηφισού, στο ύψος της Λεωφ. Αθηνών. Είχαν κάνει εκτροπή της κυκλοφορίας απ' το παραδρομάκι, αλλά τα οχήματα ήταν ακριβώς πριν ξαναβγείς στην Ε.Ο. Ένα 207 'στα πόδια του' και ένα που δεν μπόρεσα να δω τι ήταν, τουμπαρισμένο στο πλάι. Γενικά είχε πολύ ασθενοφόρο και πυροσβεστική, ενώ αργότερα διάβασα στο internet για 2 σοβαρά τραυματίες στο Κρατικό Νίκαιας.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kotetsi last edited by

              Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
              Ξημερώματα σήμερα (~2.30) ατύχημα στην άνοδο του Κηφισού, στο ύψος της Λεωφ. Αθηνών. Είχαν κάνει εκτροπή της κυκλοφορίας απ' το παραδρομάκι, αλλά τα οχήματα ήταν ακριβώς πριν ξαναβγείς στην Ε.Ο. Ένα 207 'στα πόδια του' και ένα που δεν μπόρεσα να δω τι ήταν, τουμπαρισμένο στο πλάι. Γενικά είχε πολύ ασθενοφόρο και πυροσβεστική, ενώ αργότερα διάβασα στο internet για 2 σοβαρά τραυματίες στο Κρατικό Νίκαιας.

              Κι εγώ πέρασα εκείνη την ώρα (έβγαινα από Καβάλας για Λαμία) και όπως το είδα θεώρησα ότι μάλλον κανείς δεν την έβγαλε καθαρή. Ήμαρτον πια, λίγη βροχή έριξε πάλι...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                c-l-a-b last edited by

                πριν καμια ωρα εξω απο το μοτομαρκετ επι της καραμανλη,γιαγια διεσχιζε τον δρομο,μερτσεντες clk μαυρη με ανοιχτη ηλιοροφη(ελεω καυσωνα) την χτυπησε,η γιαγια αναισθητη στην ασφαλτο.ο εμπροσθιος υαλοπινακας του οχηματος αθικτος εκτος απο ενα σημειο κατω δεξια οπου ειχε μπει μεσα,σε κυκλικη μορφη(σαν το κρανιο) στο κεντρο της οποιας ηταν ακομη τα μαλλια απο την γιαγια.αιματα επισης στην ασφαλτο κ σε ενα ιατρικο περιλαιμιο(κολαρο αυχενα) που συνελεξαν τα αστυνομικα οργανα.

                περνωντας απο διπλα ειδα μεσα στο ασθενοφορο,η γιαγια αναισθητη,κ ενας τυπος με πολιτικα να γελαει μαζι με τους ιατρους(?) που βρισκοταν εντος του ασθενοφορου.
                ο οδηγος,ηλικιας περι τα 25 ετη,δεν μου φανηκε ιδιαιτερως αγχωμενος-στενοχωρημενος,μπορει ομως να ειναι ιδεα μου.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • E
                  eos-kollhmenos last edited by

                  Αυτο μου ετυχε σήμερα...
                  Ο οδηγός του κοκκινου οχήματος είμαι εγω.
                  Εχω stop. Ελεγχω αριστερα και βλέπω ένα όχημα (το κίτρινο) το οποίο είναι μακρία ακόμα και φτάνω τον προφυλακτήρα μου στην διπλη διαχωριστική και ελέγχω απο δεξιά τώρα. Περνάει ένα αυτοκίνητο απο δεξια και στη συνέχεια μπορώ να ξεκινήσω να παω αριστερά που ήθελα.
                  Ξεκινάω λοιπόν ελέγχοντας ακόμα δεξιά και ακουω μπαμ!!
                  Ο οδηγός που ερχόταν απο αριστερά μπήκε αντίθετο ρεύμα!!! και τον έχω χτυπήσει.

                  Εγώ είχα συνόδηγο. Αρα και μάρτυρα.
                  Εκείνος ούτε διπλωμα μαζι του, ουτε τίποτα.
                  Του τα φερε κάποιος ο οποίος λες και ήταν εκεί άρχισε για να τα μπαλώσει του πιτσιρικά οτι εγώ παραβίασα STOP.
                  Εγω έχω γδαρμενο ΜΟΝΟ μπροστινό προφυλακτήρα, εκεινος δεξί μπροστινο φανάρι και φτερό.
                  Βγήκε λέει αντίθετο για να με αποφύγει!!!
                  Αφου σταματημένος ήμουν με τον προφυλακτήρα μου στη διαχωριστικη!!!

                  Δεν με είδε ή την είδε Schumecher και του την έσπαγε να κόψει και βγήκε αντίθετο ρεύμα???
                  Σχήμα: http://imageshack.us/photo/my-images/853/27785101.jpg/

                  Ποιος φταίει???

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dodger last edited by

                    1ον) Τροχαία ήρθε;
                    2ον) Πριν ή αφού του έφεραν το δίπλωμα; Στη τροχαία (αν ήρθε) το ανέφερες;
                    3ον) αυτός, ΜΕΤΑ το τρακάρισμα, ήταν ολόκληρος στην αντίθετη λωρίδα ή όχι; (εδώ θέλω να μάθω τι έγραψε η τροχαία, σχήμα και ΑΝ ΤΡΑΒΗΞΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ) Γιατί μπορεί να ισχυριστεί ότι πήγαινε κανονικά, του την έχωσες και απλώς γύρισε η μούρη στο αντίθετο ρέυμα. Αν είναι όπως στο σχήμα (και είσαι όντως αρκετή ώρα και περιμένεις να στρίψεις), τότε έτρεχε και βγήκε στο αντίθετο, άρα παράνομος.

                    Σωστά; Το παν είναι η τροχαία τι έχει γράψει και αν έχεις φωτογραφίες. Αλήθεια, αυτός τι ισχυρίζεται;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lokatzis last edited by

                      Εγώ πιστεύω ότι ο συμφορουμίτης με το κόκκινο δεν πρόκειται να γλυτώσει το φταίξιμο: βγήκε από STOP κι έκοψε κάθετα το ένα ρεύμα με πρόθεση να μπει στο άλλο ΠΑΡΑΒΙΑΖΟΝΤΑΣ διπλή διαχωριστική! Η διπλή διαχωριστική δεν αφορά μόνο τους κινούμενους στα εκατέρωθεν ρεύματα. Αντιθέτως αφορά όλους τους οδηγούς! Κανείς δεν έχει δικαίωμα να την πατήσει. Ακόμα και να αποδειχθεί ότι ο κίτρινος παραβίασε τη διπλή διαχωριστική, το κόκκινο αμάξι παραβίασε - επίσης - τη διπλή διαχωριστική και το STOP. Ο οδηγός του κίτρινου αυτοκινήτου θα ισχυριστεί ότι τρόμαξε και πραγματοποίησε - ανεπιτυχή - ελιγμό αποφυγής.

                      Όσο για το ότι ο οδηγός του κίτρινου αυτοκινήτου δεν είχε μαζί του το δίπλωμα, αυτό επηρεάζει σε ΜΗΔΕΝΙΚΟ βαθμό το βαθμό ευθύνης των εμπλεκομένων. Τι σημασία ως προς το ατύχημα έχει το αν το έφερε μαζί του εξ αρχής ή του το έφεραν αργότερα; Στην χειρότερη (για εκείνον) περίπτωση θα του επιβληθεί το αντίστοιχο διοικητικό πρόστιμο...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        eos-kollhmenos last edited by

                        Δεν είχα πατήσει λωρίδα.
                        Το σχήμα που έχω φτιάξει δείχνει τη συγκρουση.
                        Και πως ειναι παραβιαση STOP οταν δεν πετάγομαι?
                        Εχω χρόνο μιας και ο όδηγός με το κιτρινο είναι 1 τετραγωνο μακρια.
                        Την απόφαση του να βγει αντίθετο ρευμα δεν καταλαβαίνω! Ολόκληρος!!!
                        Και αντι για την διπλη διαχωριστική, αν είχε νησίδα που θα πήγαινε?
                        Και η φροντιδα ατυχηματος ήρθε και πηρε φωτο και η τροχαία.
                        Η νορμάλ αντίδραση θα ήταν να κόψει, οπως κάνω κι εγώ όταν κάποιος είναι κάθετα. Έχω δώσει 35χιλ. για το αυτοκινητο μου και το προσέχω. Δεν το πήρα και αψηφώ το κόστος επισκευής σε ενδεχόμενη σύγκρουση κι έτσι οδηγώ αμύντικα.
                        17 χρόνια οδηγώ, ατύχημα δεν έχω προκαλέσει.

                        Απο τετοια απόσταση πάντως δεν χρειαζόταν να ακινητοποιηθει για να περασω.
                        Ή χάζευε στελνοντας κανα sms και τρόμαξε όταν με είδε και βγήκε αντίθετο ή την είδε πολύ μάγκας μιας και είχε 1 χρόνου δίπλωμα και σου λέει τι λε ρε που θα κόψω εγω? Επίσης το αυτοκινητο δεν ήταν δικό του.
                        Οπότε στα @@@ του.
                        Απλά μου τη σπάει που αυτός όπως τα λέει, βγήκε αντίθετο για να με αποφύγει. Χαμπάρι δεν πήρε πόσο διαστημα ήμουν εκεί (γι'αυτο λεω οτι με κάτι χαζευε) και αντεδρασε βγαίνωντας αντίθετο για να γλιτώσει τη στούκα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          manosk last edited by

                          Τυπικά φταις, γιατί βγήκες από STOP. Εκτός αν υπάρχουν μάρτυρες, πχ ο οδηγός του τρίτου αυτοκινήτου στο αντίθετο ρεύμα, που να πει τα πράγματα όπως τα ισχυρίζεσαι. Αλλά και πάλι, στις εξετάσεις οδήγησης δεν βγαίνεις από STOP αν δεν είναι ΤΕΛΕΙΩΣ ελεύθερος ο δρόμος, δεν είναι δικαιολογία το ότι ο άλλος προλάβαινε να κόψει, για την ακρίβεια δεν πρέπει να υποχρεωθεί ν' αγγίξει το φρένο έχοντας προτεραιότητα (εκτός αν είσαι ακινητοποιημένος για αρκετό χρόνο στο συγκεκριμένο σημείο). Άλλο το τι κάνουμε στην καθημερινή οδήγηση.
                          Σε κάθε περίπτωση, αφού δεν έχεις ζημιά στο αυτοκίνητο, δεν σε πειράζει το τι θα πληρώσει η ασφαλιστική σου. Άντε να χάσεις λίγο bonus malus, εφόσον δεν έχεις κάλυψη για 'προστασία bonus malus'.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • elvet
                            elvet last edited by

                            Θα συμφωνήσω με τον «λοκατζή». Παραβίαση ΣΤΟΠ και διπλής διαχωριστικής (αφού ο κόκκινος ήθελε να στρίψει αριστερά σε σημείο που απαγορεύεται-διπλή γραμμή). Έπρεπε να μείνει στο ΣΤΟΠ (πίσω από αυτό μέσα στον κάθετο δρόμο) μέχρι να περάσει και κίτρινος, αφού ήθελε να κάνει κάτι παράνομο. Ο ισχυρισμός «ήταν ένα τετράγωνο μακρυά» δεν ευσταθεί γιατί ο άλλος μπορεί να είχε μεγάλη ταχύτητα (κάτι που επίσης δεν αποδεικνύεται από κανένα) και να πλησιάζει γρήγορα την ώρα που ο κόκκινος είσαι κάθετα μέσα στο ρεύμα του κανονικά διερχόμενου κίτρινου. Ο πιθανός-λογικός ισχυρισμός του κίτρινου: «ο κόκκινος παραβίασε ΣΤΟΠ, μπήκε κάθετα στο δρόμο (όπου κινούμουν κανονικά) με πρόθεση να στρίψει πάνω από τη διαχωριστική (και μάλιστα κοιτώντας μόνο δεξιά), έτσι έκανα ελιγμό αποφυγής προς τα αριστερά για να τον αποφύγω» δε νομίζω ότι καταρίπτεται

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lokatzis last edited by

                              Ο χρήστης manosk έγραψε:
                              Τυπικά φταις, γιατί βγήκες από STOP. Εκτός αν υπάρχουν μάρτυρες, πχ ο οδηγός του τρίτου αυτοκινήτου στο αντίθετο ρεύμα, που να πει τα πράγματα όπως τα ισχυρίζεσαι. Αλλά και πάλι, στις εξετάσεις οδήγησης δεν βγαίνεις από STOP αν δεν είναι ΤΕΛΕΙΩΣ ελεύθερος ο δρόμος, δεν είναι δικαιολογία το ότι ο άλλος προλάβαινε να κόψει, για την ακρίβεια δεν πρέπει να υποχρεωθεί ν' αγγίξει το φρένο έχοντας προτεραιότητα (εκτός αν είσαι ακινητοποιημένος για αρκετό χρόνο στο συγκεκριμένο σημείο). Άλλο το τι κάνουμε στην καθημερινή οδήγηση.
                              Σε κάθε περίπτωση, αφού δεν έχεις ζημιά στο αυτοκίνητο, δεν σε πειράζει το τι θα πληρώσει η ασφαλιστική σου. Άντε να χάσεις λίγο bonus malus, εφόσον δεν έχεις κάλυψη για 'προστασία bonus malus'.

                              Αυτό ακριβώς! Χωρίς (ουδέτερους*) μάρτυρες, δε νομίζω ότι έχεις τύχη να πείσεις για το πόση ώρα ήσουν σταματημένος.

                              *: Αν ήμουν δικαστής, σχεδόν θα αδιαφορούσα για το τι λέει ο συνοδηγός σου. Είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα προσπαθήσει να σε υποστηρίξει...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lokatzis last edited by

                                Ο χρήστης eos-kollhmenos έγραψε:
                                Δεν είχα πατήσει λωρίδα.
                                Το σχήμα που έχω φτιάξει δείχνει τη συγκρουση.
                                Και πως ειναι παραβιαση STOP οταν δεν πετάγομαι?
                                Εχω χρόνο μιας και ο όδηγός με το κιτρινο είναι 1 τετραγωνο μακρια.
                                Την απόφαση του να βγει αντίθετο ρευμα δεν καταλαβαίνω! Ολόκληρος!!!
                                Και αντι για την διπλη διαχωριστική, αν είχε νησίδα που θα πήγαινε?
                                Και η φροντιδα ατυχηματος ήρθε και πηρε φωτο και η τροχαία.
                                Η νορμάλ αντίδραση θα ήταν να κόψει, οπως κάνω κι εγώ όταν κάποιος είναι κάθετα. Έχω δώσει 35χιλ. για το αυτοκινητο μου και το προσέχω. Δεν το πήρα και αψηφώ το κόστος επισκευής σε ενδεχόμενη σύγκρουση κι έτσι οδηγώ αμύντικα.
                                17 χρόνια οδηγώ, ατύχημα δεν έχω προκαλέσει.

                                Απο τετοια απόσταση πάντως δεν χρειαζόταν να ακινητοποιηθει για να περασω.
                                Ή χάζευε στελνοντας κανα sms και τρόμαξε όταν με είδε και βγήκε αντίθετο ή την είδε πολύ μάγκας μιας και είχε 1 χρόνου δίπλωμα και σου λέει τι λε ρε που θα κόψω εγω? Επίσης το αυτοκινητο δεν ήταν δικό του.
                                Οπότε στα @@@ του.
                                Απλά μου τη σπάει που αυτός όπως τα λέει, βγήκε αντίθετο για να με αποφύγει. Χαμπάρι δεν πήρε πόσο διαστημα ήμουν εκεί (γι'αυτο λεω οτι με κάτι χαζευε) και αντεδρασε βγαίνωντας αντίθετο για να γλιτώσει τη στούκα.

                                1ον: Δεν έχει τόση σημασία αν είχες πατήσει ή αν ετοιμαζόσουν να την πατήσεις. Είχες σταματήσει κάθετα κι είχες μπλοκάρει το ρεύμα με πρόθεση (την οποία κι εσύ παραδέχεσαι) να παρανομήσεις πατώντας τη διαχωριστική. Αν ήθελες να είσαι νόμιμος, θα είχες στρίψει δεξιά και ΣΥΝΕΠΩΣ δε θα είχες μείνει ακινητοποιημένος για ώρα (κάτι που εσύ ο ίδιος επικαλείσαι ως ελαφρυντικό) στη μέση της λωρίδας...

                                Αν παραδεχτείς ότι ήσουν ώρα εκεί, παραδέχεσαι και πρόθεση 3ης παρανομίας (παραβίαση διαχωριστικής). Η 1η είναι ότι δεν έπρεπε να έχεις ακινητοποιηθεί κάθετα στο ρεύμα σε διασταύρωση εφόσον δεν προλάβαινες να περάσεις είτε είχες προτεραιότητα είτε όχι. Η 2η είναι ότι δεν είχες προτεραιότητα.
                                Αν ισχυριστείς ότι μόλις είχες βγει, γλυτώνεις την 1η παρανομία κι ίσως την πρόθεση της 3ης παρανομίας, αλλά τότε παραβίασες το STOP μην αφήνοντας περιθώριο φρεναρίσματος στο άλλο αυτοκίνητο.

                                2ον: Το τι θα συνέβαινε αν υπήρχε νησίδα είναι υπόθεση επιστημονικής φαντασίας. Μπορεί να πήγαινε πιο αργά επειδή θα είχε μικρότερο περιθώριο ελιγμών. Εσύ ΣΙΓΟΥΡΑ δε θα είχες κόψει κάθετα το ρεύμα του, εφόσον δε θα μπορούσες να περάσεις στο απέναντι, κτλ...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • E
                                  eos-kollhmenos last edited by

                                  Απο άποψη τι λέει ο Κ.Ο.Κ. έχει δίκιο ο lokatzis στο ότι σαφώς και θα ισχυριζόταν οτι παραβίασα STOP.
                                  Στην καθημερινή οδήγηση επειδή το φαινόμενο να βγει κανείς μέχρι τα μισά υπάρχει,
                                  ρωτησα και έναν δάσκαλο οδήγησης και μου είπε οτι απλά δεν ήθελε να με αφήσει να βγω και δεν ήθελε να κόψει.
                                  Ετσι. Τσαμπουκάς ! Και αντίθετο ρεύμα να βγεί αρκεί να μην σταματήσει. Και ας ήταν 500μ. μακριά και σαφώς μπορούσε να κόψει λίγο.
                                  Δεν ξέρω τι θα αποφανθούν οι ασφαλιστικές και σαφώς τον τσαμπουκά του τον μετανιώνει και αυτός γιατί κατέληξε να έχει ζημιά πιο χοντρη απο τη δική μου όταν πήγα να ξεκινήσω και αντί για αριστερά μου, βρέθηκε μπροστά στο προφυλακτήρα μου, ολόκληρος στο αντίθετο ρεύμα.

                                  Επίσης αρνήθηκε να δώσει άδεια, διπλώμα, ασφάλεια (καθότι δεν τα είχε μαζί του) κάτι που στο έντυπο της δικής μου Φροντίδας Ατυχήματος καταγράφηκε ως 'ΑΡΝΗΘΗΚΕ'.

                                  Να παραθέσω οτι όταν ελεγα 'αν είχε νησίδα που θα πήγαινε?', εννοούσα με νησίδα σε δρόμο με μία λωρίδα ανά κατεύθυνση αλλά με διαζώματα ωστε να περνάνε τα αυτοκίνητα κάθετα.
                                  Σε νησίδα με διαζώματα που πολλές έχουν και θάμνους και κάγκελο, δεν θα έβγαινε κανείς μέχρι τα μισά για να δει τι γίνεται στο αντίθετο που θέλει να διασχίσει? Αφου με τους θάμνους δεν βλέπεις!
                                  Εκει τι θα λέγαμε? Κινουμαι σε κεντρικοτερη απο σένα και στην μπουμπουνάω γιατί την ειδα προτεραιότητα και έσυ σταμάτησες μπροστά μου και ας έχω 500μ. να αντιδράσω?

                                  Να επισημάνω επίσης οτι το ατυχημα έγινε στην Λιοσίων που έχει μία λωρίδα ανα κατεύθυνση και στα κάθετα στενά που βγαίνουν στην Λιοσίων δεν υπάρχει διαγράμμιση. Πήγα να δω τις διαγραμμίσεις σε 3 κάθετα στενά από αυτό του ατυχήματος στην Λιοσίων και ουτε σε εκείνα δεν έχει ούτε διαγράμμιση, ούτε σήμανση που να απαγορεύει να κάνει κανείς αριστερα. Μήπως αυτό σημαίνει οτι μπορώ να πάω και αριστερά και δεν είμαι παράνομος? Πολλοί που έχω δει, πάνε και αριστερα.

                                  Για να το πώ και αλλιώς σε δρόμο που μπορεί να γνωρίζουν πιο πολλοι.
                                  Αν ήμουν κάθετα στη Στρ. Καραϊσκάκη στο Χαιδάρι και ο άλλος είχε 500μ. δεν θα έβγαινα μέχρι τα μισά και μέτα να συνεχίσω είτε ευθεία είτε αριστερά? Δεν θα προλάβαινε ο άλλος να αφήσει το γκάζι ή να τσιμπήσει φρένο? Ή έπρεπε να με τρακάρει ή να βγει αντίθετο γιατί δεν γούσταρε να με αφήσει?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • E
                                    eos-kollhmenos last edited by

                                    Τροποποιώ επίσης την εικόνα σύμφωνα με την ανακάλυψη μου ότι η Λιοσίων όπου έχει κάθετο, σταματάει η διπλή διαχωριστική και επίσης δεν έχει σήμανση απαγόρευσης για αριστερά.

                                    http://img641.imageshack.us/img641/4092/86831794.jpg

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nikospappas last edited by

                                      Mε την διορθωση που εκανες , αλλαζουν ολα. Δεν νομιζω να φταις εσυ καθολου.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • E
                                        eos-kollhmenos last edited by

                                        Το παράδοξο είναι οτι χθές βράδυ που έγινε, έβγαλα μια φωτο πριν τραβήξω το αυτοκίνητο γιατι έκλεινα τον δρόμο και στη συνέχεια κι εγώ ο ίδιος έψαχνα να βρω στην φωτο τις διαχωριστικές γραμμές.
                                        Σήμερα το πρωί πήγα να δω την καταραμένη διπλή διαχωριστική που παραβίασα στρίβωντας αριστερά και δεν υπήρχε διπλη διαχωριστική ούτε εκεί, ούτε στην επόμενη κάθετο στη Λιοσίων, ουτε στην μεθεπόμενη, ούτε καμία σήμανση απαγορεύεται αριστερά σε καμία.
                                        Κάλεσα και τροχαία για να πάρω χαρτογράφηση του δρόμου που δείχνει και τις λωρίδες αν το φτάσω δικαστήριο.
                                        Έχω ARAG νομική προστασία.
                                        Το λάθος μου, ενώ 100 μέτρα από την Λιοσίων μένω, είναι ότι ενώ βλέπω οτι όλοι στρίβουν και αρίστερα, δεν είχα προσέξει ποτέ οτι σε κάθε κάθετο της Λιοσίων, σταματάνε οι διπλές διαχωριστικές.

                                        Η φωτό: http://imageshack.us/photo/my-images/209/imag0161q.jpg/
                                        Και το κίτρινο όχημα στη φωτό παράλληλα με εμένα, την ίδια πορεία με μένα πάει. Απο την ίδια κάθετο-αριστερά στην Λιοσίων.
                                        Ισχύει αυτό που μου είπε ο δάσκαλος οδήγησης...Δεν ήθελε να σε αφήσει να βγείς εσυ και ας ερχόταν από 500μ. μακριά. **Σου λέει αυτός, όοοχι εσύυυυ, ΕΓΩ ΕΧΩ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ και θα περάσω πριν από σένα γιατί εγώ έχω προτεραιότητα ακόμα κι αν πρέπει να βγώ αντίθετο ρεύμα για να περάσω πριν από σένα.**Τι να πώ? Μάλλον θα το πάω δικαστικώς γιατί,
                                        1ον: Tο να πει οτι παραβίασα STOP ήταν πολύ εύκολο πάτημα και πολλοί πιο εύκολα θα πίστευαν αυτό, παρά το ότι δεν ήθελε να κόψει λιγο και βγήκε ξαφνικά απο κει που δεν το περίμενα μπροστά μου ολόκληρος στο αντιθετο ρεύμα για να συνεχίσει την πορεία του και μου την κάρφωσε που ο πιτσιρικάς δεν έλεγε κουβέντα, παρά πήρε τηλέφωνο κάποιον μεγαλύτερο που δεν ήταν εκεί για να έρθει να μου πει οτι παραβίασα STOP λες και ήταν εκεί.
                                        Και γιατί:
                                        2ον: Ο προφυλακτήρας μου πάει 877€ χωρίς βάψιμο.
                                        Δηλαδή με ετρωγε η τσέπη μου για κανά 1200αρι€ ενώ έκανα γύρω-γύρω να βρω να παρκάρω επειδή ο πιτσιρικάς νόμιζε οτι οδηγούσε αυτοκίνητο στο playstation.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dimsabas last edited by

                                          Ο χρήστης eos-kollhmenos έγραψε:
                                          ... οτι απλά δεν ήθελε να με αφήσει να βγω και δεν ήθελε να κόψει.
                                          Ετσι. Τσαμπουκάς ! Και αντίθετο ρεύμα να βγεί αρκεί να μην σταματήσει.

                                          Τον κατηγορείς για τσαμπουκά επειδή δεν ήθελε να κόψει; Από πότε είναι κάποιος υποχρεωμένος να παραχωρεί προτεραιότητα; Αν θέλει, την παραχωρεί. Αν δε θέλει, οφείλεις να περιμένεις. Σιγά που θα τον κατηγορήσουμε κιόλας επειδή παραβίασες το ΣΤΟΠ και επειδή ακινητοποιήθηκες μέσα στη λωρίδα και επειδή δεν έλεγξες αριστερά όταν ξεκίνησες. Έχεις κάνει 3 λάθη καραμπινάτα και αντί να βάλεις την ουρά στα σκέλια και να ζητήσεις και συγγνώμη, ψάχνεσαι παντού (γνωστοί, δάσκαλοι οδήγησης, φόρουμ) για το πώς θα βγεις από πάνω.

                                          https://cartalk.gr/

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • Z
                                            zastava last edited by

                                            τσαμπουκας,ειναι το να κλεινεις το ενα ρευμα κυκλοφοριας αντι να περιμενεις στο υψος του στοπ να αδειασει ο δρομος,το να κλεινεις το ενα ρευμα κυκλοφοριας περιμενοντας να αδειασει το αλλο ρευμα κυκλοφοριας σημαινει οτι εκβιαζεις προτεραιοτητα.
                                            το οτι εισαι μεγαλυτερος σε ηλικια απο τον αλλο οδηγο,εχεις ακριβο αυτοκινητο,δεν εχεις προκαλεσει ποτε ατυχημα κτλπ δεν σου δινει καποιο πλεονεκτημα ή δικιο

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 152
                                            • 153
                                            • 154
                                            • 155
                                            • 156
                                            • 451
                                            • 452
                                            • 154 / 452
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr