-
Ανακαλούνται 300.000 VW 2.0 TDi
Eos, Golf, Jetta, Passat, Scirocco, Tiguan και Τ5 μεταξύ 2009 και 2012
για ενδεχόμενο πρόβλημα στο σύστημα ψεκασμού.http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=454341&cid=12
μια είδηση που προς το παρόν δεν έπαιξε καθόλου σε ελληνικές ιστοσελίδες του 'ειδικού' τύπου
-
Ανακαλούνται 300.000 VW 2.0 TDi
Eos, Golf, Jetta, Passat, Scirocco, Tiguan και Τ5 μεταξύ 2009 και 2012
για ενδεχόμενο πρόβλημα στο σύστημα ψεκασμού.http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=454341&cid=12
μια είδηση που προς το παρόν δεν έπαιξε καθόλου σε ελληνικές ιστοσελίδες του 'ειδικού' τύπου
-
Ανακαλούνται 300.000 VW 2.0 TDi
Eos, Golf, Jetta, Passat, Scirocco, Tiguan και Τ5 μεταξύ 2009 και 2012
για ενδεχόμενο πρόβλημα στο σύστημα ψεκασμού.http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=454341&cid=12
μια είδηση που προς το παρόν δεν έπαιξε καθόλου σε ελληνικές ιστοσελίδες του 'ειδικού' τύπου
-
Μη,κακό πράγμα, τα Γερμανικά δεν χαλάνε δεν σπάνε και μόνο η φήμη ότι όλοι οι κινητήρες της Alfa Romeo έχουν προβλήματα ισχύει.
Και για να προλάβω κάποιους γνωστός που είχε πάρει το a3 tdi πριν πέντε χρόνια ακόμα απορεί πως δες το έχει πετάξει,αφού στις 10000 χλμ ξεκίνησε να καίει σαν tsi λάδι και δεν βρέθηκε ποτέ λυση -
Ο χρήστης Βασίλης1 έγραψε:
Μη,κακό πράγμα, τα Γερμανικά δεν χαλάνε δεν σπάνε και μόνο η φήμη ότι όλοι οι κινητήρες της Alfa Romeo έχουν προβλήματα ισχύει.
Και για να προλάβω κάποιους γνωστός που είχε πάρει το a3 tdi πριν πέντε χρόνια ακόμα απορεί πως δες το έχει πετάξει,αφού στις 10000 χλμ ξεκίνησε να καίει σαν tsi λάδι και δεν βρέθηκε ποτέ λυσηΓαμώωωτοοοο μας πρόλαβες.
Πως βρήκες να κολλήσεις την φύμη της Alfa σε θέμα για ανάκληση της vw ένας θεός ξέρει..Στο θέμα τώρα επειδή δεν ξέρω πως δουλεύουν τα πράγματα στην ανάκληση. Σε παίρνουν τηλ απ την αντιπροσωπία ή πρέπει να μυρίσεις τα νύχια σου? Γιατί γνωστός μου με tiguan tdi δεν έχει πάρει πρέφα
-
Να παρει ενα τηλ στην αντιπροσωπια, δινοντας τους τον αριθμο πλαισιου θα του πουν.
-
Ναι οκ, σαφώς και θα πάρει. Αλλά θέλω να πω, έτσι συνηθίζετε? Αυτός μπορεί να μην το μάθαινε και ποτέ αν δεν του το έλεγα εγώ. Δεν θα έπρεπε να τον πάρουν αυτοί αντί να τους παίρνει αυτός?
-
Θεωρητικα ο κεντρικος αντιπροσωπος πρεπει να παρει την λιστα με τους αριθμους πλαισιου, να ενημερωσει καθε τοπικο αντιπροσωπο για το ποια αμαξια εχει πουλησει και πρεπει να ανακληθουν και αυτος απο την μερια του να ενημερωσει τον αγοραστη.
-
ΔΙΚΑΙΩΣΗ!
-
http://www.autoblog.gr/2012/01/17/volkswagen-bmw-recall-more-than-535000-cars-worldwide/
Η Volkswagen και η Mini ανακοίνωσαν ότι ανακαλούν περισσότερα από 535.000 αυτοκίνητα παγκοσμίως. Η Volkswagen ανακαλεί 299.000 αυτοκίνητα τα οποία εφοδιάζονται με 2.0-λιτρους TDI πετρελαιοκινητήρες που πιθανώς να έχουνε ρογμές στο σύστημα ψεκασμού καυσίμου. Το πρόβλημα φαίνεται παρόμοιο με το πρόβλημα των πετρελαιοκινητήρων της Αμερικάνικης αγοράς. Η ανάκληση αφορά τα 2.0-λιτρα TDI Golf, Jetta, Passat, Scirocco, Tiguan και T5 που έχουνε κατασκευαστεί από το 2009 έως και το 2012.
Η Volkswagen αναφέρει ότι το πρόβλημα γίνεται αντιληπτό με μυρωδιά καυσίμου και θα στείλει επιστολές σε όλους τους κατόχους αυτοκινήτων που αφορά η ανάκληση με την εργασία επισκευής να διαρκεί περίπου μισή ώρα. Επίσης το πρόβλημα είναι πιθανώς να εμφανιστεί και σε αυτοκίνητα της Audi, Seat και Skoda.
H BMW από την μεριά της ανακαλεί 235.000 αυτοκίνητα της Mini στα οποία υπάρχει πιθανό πρόβλημα στην ηλεκτρική αντλία νερού που ψύχει το turbo του κινητήρα. Η ανάκληση αφορά τον 1.600αρη turbo κινητήρα των Cooper S και John Cooper Works που έχουνε κατασκευαστεί από τον Μάρτιο του 2006 έως τον Ιανουάριο του 2011 και στην χειρότερη περίπτωση ενδέχεται να εκδηλωθεί φωτιά στον κινητήρα. Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα. Παρόμοιο τεχνικό πρόβλημα είχε οδηγήσει την BMW πέρυσι να ανακαλέσει 500 Rolls Royce και 32.000 BMW. Οι ιδιοκτήτες θα ενημερωθούν να προσέλθουν στα συνεργεία προκειμένου να αντικαταστήσουν το ελαττωματικό εξάρτημα με την ανάκληση να ξεκινά τον επόμενο μήνα.
Συνεπώς ανακαλούνται VW, Audi, Seat, Skoda με κινητήρες TDI.
Το να γίνονται ανακλήσεις δεν είναι ούτε κακό, ούτε ασύνηθες.
Επομένως δεν καταλαβαίνω τί σημαίνει το να επιχαίρουν ορισμένοι (εκτός αν υπάρχουν μετοχές στη μέση):Ο χρήστης IKE έγραψε:
ΔΙΚΑΙΩΣΗ!Σημαίνει άραγε ότι οι TDI αποδείχθηκαν συνολικά αναξιόπιστοι μετά από κάποιες δεκάδες χρόνια που υπάρχουν στην αγορά;
Σημαίνει ότι το πρόβλημα υπάρχει στο σύνολο των εκατομμυρίων των TDI που έχουν παραχθεί;
Σημαίνει ότι το πρόβλημα που μπορεί να επισκευασθεί σε μισή ώρα είναι τελικά μη αντιμετωπίσιμο;
Σημαίνει ότι η εταιρεία εκτέθηκε γιατί κουκούλωσε το πρόβλημα και δε διόρθωσε τη βλάβη;
Σημαίνει ότι κανένας άλλος κατασκευαστής πλην των Γερμανών δεν κάνει ανακλήσεις;
Σημαίνει ότι είναι κακό να γίνονται ανακλήσεις σε τελική ανάλυση αν υπάρχει πρόβλημα;
Σημαίνει ότι θα πληρώσει το κόστος ο πελάτης;
Σημαίνει ότι ο πελάτης δε θα ενημερωθεί;
Σηαμίνει ότι οι ανακλήσεις του VAG ακούγονται λιγότερο προς τα έξω από τις ανακλήσεις άλλων κατασκευαστών;
Τί το ιδιαίτερο σημαίνει δηλαδή τελικά;...Τίποτε παραπάνω από το ότι και το VAG κάνει ανακλήσεις όπως και η Mini και κάθε υπεύθυνος κατασκευαστής.
-
Σωστος ο iasonas, αλλα αν εκανε ανακληση μια fiat, alfa, opel Κλπ αντιστοιχη αντιμετωπιση μήν πω χειρότερη δεν θα υπηρχε απο τυος VWεδες?
-
Μπορεί, αλλά σε κάθε περίπτωση δεν είναι εκνευριστικές τέτοιες οπαδικές αντιδράσεις που εμφανώς υποτιμούν το μέσο νου;
-
Ο χρήστης nEK έγραψε:
Σωστος ο iasonas, αλλα αν εκανε ανακληση μια fiat, alfa, opel Κλπ αντιστοιχη αντιμετωπιση μήν πω χειρότερη δεν θα υπηρχε απο τυος VWεδες?Όχι, απλά σε κάποιους (και VWεδες) αρέσει να τρώγονται με τα ρούχα τους..
-
Η ανάκληση ανακοινώθηκε αυτές τις μέρες.
Οι σοβαρές εταιρείες ενημερώνουν με επιστολές τους πελάτες.
Η Karenta σε αυτό το τομέα τη θεωρώ σοβαρή.
Αλλά σίγουρα μπορεί να περάσει και μήνας για να ενημερωθούν όλοι.Οι ανακλήσεις δεν έχουν τίποτα κακό.
Ισα ίσα ο σκεπτόμενος πελάτης το εκτιμάει μια εταιρεία να αναγνωρίζει το λάθος της και να στο αλλάζει δωρεάν έστω και προληπτικά.Το αν οι tdi είναι αξιοπιστοι ή όχι δεν είναι τόσο του θέματος. Αλλά αν ψάξεις σε ευρωπαικά forum θα δεις ότι τα τελευταία τουλάχιστον 10 χρόνια οι 1.9 tdi και 2.0 tdi βγάλαμε πάρα πολλές ζημιές και μάλιστα πολύ ακριβές ζημιές. Ακόμη και γερμανοτραφή ελληνικά περιοδικά σε άρθρα για μεταχειρισμένα(άρθρα είτε ελληνικά είτε ξένα-μεταφρασμένα) γράφανε κατα καιρούς μακρύα από 1.9 tdi, 2.0 tdi, 2.7 tdi για τους παραπάνω λόγους. Επίσης παλιά που το είχα ψάξει οι tdi ήταν πολύ χαμηλά σε πωλήσεις στις κατηγορίες τους, σε αντίθεση με τους tsi που σε επίπεδο πωλήσεων σαρώνανε και σαρώνουν. δεν ξέρω αν έχουν αλλάξει οι ισορροπίες.
Εμένα αυτό που με προβληματίζει και με κάνει καχύποπτο είναι ότι πως είναι δυνατόν μια τόσο μεγάλη ανάκληση να αποκρύπτεται από όλες τις ιστοσελίδες του ελληνικού 'ειδικού' τύπου. Πόσο τυχαίο μπορεί να είναι ότι την περιόδο που όλοι που ασχολούνται με αυτοκίνητα ψάχνουν το diesel αυτή τη περίοδο είτε αγοράσουν είτε όχι, να θάβεται μια τέτοια είδηση. Οταν ας πούμε ανακλήσεις για βλακείες για άλλες φίρμες παίζουν φάτσα φόρα, ακόμη κι αν είναι να αλλάξουν ένα περιττό πλαστικό καπάκι πχ. Η το πόσος ντόρος είχε γίνει με την ανάκληση της Toyota. Μπορεί να είναι σενάρια συνομοσιολογίας, αλλά σίγουρα σε κάνουν καχύποπτο έναντι του ειδικού τύπου.
-
iasonasperi
μαλλον ξεχνας τι εγινε εδω μεσα οταν εκανε ανακληση η τογιοτα..
απο την αλλη,οταν μιλαμε για ετος 2006 κ ανακαλεις το 2012,δλδ μετα απο μια εξαετια κ αρκετες χιλιαδες χλμ,αρα κ αρκετα εσοδα απο ανταλλακτικα κ επισκευες.. ,δειχνεις ποσο υπευθυνος εισαι..
ανακληση για τα dsg7 δεν βλεπω να υπαρχει,ενω ολος ο κοσμος το διαλαλει.. ουτε για διαφορα προβληματα σε κυλινδρους κτλ στα διαφορα τσι..
κ πριν ακουσω καμια ανοησια,κ τσι εχω κ δσγ7. -
Προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα να φάνε όλο το κράξιμο οι TDI ή κάποιες παρτίδες τους αν είναι ελαττωματικοί.
Αλλά... αφ' ενός το πρόβλημα με την Τογιότα απολύτως δικαιολογημένα προκάλεσε τόσο ντόρο,
από τη στιγμή που επηρέαζε την οδική συμπεριφορά (στην κυριολεξία...) των εν λόγω αυτοκινήτων
και επίσης αφού η ίδια η Τογιότα άργησε να αποδεχθεί (κατ' άλλους έκανε ό,τι μπορούσε για να αρνηθεί) το πρόβλημα.
Επαναλαμβάνω, το πολύ πολύ σοβαρό πρόβλημα στην περίπτωση της Τογιότα.
Εδώ δεν έχουμε μια τέτοια περίπτωση.Αφ' ετέρου τί νόημα έχουν τα παιδιάστικα σχόλια; Λες και θα δικαιωθούμε αν από τα δισεκατομμύρια κέρδη του VAG, βγουν από το πορτοφόλι μερικές χιλιάδες ευρώ. Με την αφελή λογική πως έτσι θα αποδυναμωθεί το VAG για να κερδίσουν οι αντίπαλοί του (των οποίων αντιπάλων του VAG τυχαίνει και να είμαστε οπαδοί κάποιοι εδώ που σχολιάζουμε αρνητικά...).
Πιασ' το αυγό και κούρευ' το, δηλαδή, μια κατάσταση... -
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Επίσης παλιά που το είχα ψάξει οι tdi ήταν πολύ χαμηλά σε πωλήσεις στις κατηγορίες τους, σε αντίθεση με τους tsi που σε επίπεδο πωλήσεων σαρώνανε και σαρώνουν. δεν ξέρω αν έχουν αλλάξει οι ισορροπίες.
Αναφερεσαι μονο στην Ελλαδα?
Στην υπολοιπη ευρωπη τα TDI υπολογιζω οτι πρεπει να ειναι το 70 με 80% των πωλησεων του VAG.Τα TSI ειναι ελαχιστα. -
Πριν 2-3 χρόνια είχα βρει ένα άρθρο που είχε νούμερα συγκριτικά μεταξύ εκδόσεων βενζίνης-diesel για τις φίρμες στην Ευρώπη.
H VW και οι λοιπές του ομίλου είχαν πολύ μικρότερα ποσοστά από PSA, Renault και εταιρείες του ομίλου Fiat. Βέβαια στα τελευταία 3 χρόνια οι πωλήσεις του VAG στην Ευρώπη έχουν εκτοξευτεί και δεν ξέρω πως έχουν διαμορφωθεί πλέον οι αναλογίες. Γι'αυτό ανέφερα εξ'αρχής ότι η σύγκριση είναι παλιά. Θα ήθελα πάντως να βρω και πρόσφατα νούμερα. Αν βρει κανένας τπτ σχετικό. -
Χαλανε τα vw? Χιουμορ του Μακη θα ειναι...
-
Bιαστηκε αμεσως το γκρουπ να βγαλει ολα τα μοντελα σε πετρελαιο ,να πουλησει να κανει τζιρο χωρις να κανει δοκιμες στο συστημα ψεκασμου και αμεσως του βγηκε σε προβλημα !
Ετσι ειναι οι εταιριες που νοιαζονται μονο να πουλανε και να κανουν marketing .Δεν πειραζει .οπως και οι Τογιοτα μολις αρχισε να παραγει αυτοκινητα σε νοτιο Αφρικη ,τουρκια αρχισαν τα προβληματα σε σημεια του αυτοκινητου που δεν τα χε παλιοτερα!
Οσες εταιριες νοιαζονται μονο για το εφε τους βγαινει σε προβλημα μετα
Ανάκληση 300.000 VW 2.0 TDi