-
Ο χρήστης nikospappas έγραψε:
σε προηγουμενη δουλεια, μου ειχε γινει παρατητηση οτι εφυγα 1-2 φορες, 2'-5' νωριτερα....
για το οτι 99,9% των ημερων που ημουν εκει 10-20' νωριτερα απο το ωραριο ή για τις παραπανω ωρες που καθομουν χωρις να πληρωνομαι, ουτε κουβεντα...
τι μπουρδελο-εταιριες υπαρχουν εκει εξω...
η δικαιολογία είναι κλασσική, εγώ σε πληρώνω για να έρχεσαι στις 08:00...όχι στις 08 παρα 20.
Ασχετα αν δεν το εννοεί και 'χαίρεται' να σε βλέπει ένα 20λεπτο πριν.Αυτος που το λεει αυτο σε διωχνει και στην ωρα που πρεπει ? Αν οχι ειναι ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ.
μιλαμε για μπουρδελο εταιρια, μεγαλη κιολας
και που ασχοληθηκε ανθρωπος να δει οτι εφυγα 2'(!!!) νωριτερα, ενω παρεβλεψε ολα τα υπολοιπα... -
Ποια είναι η επίπτωση που έχει στον εργοδότη η αργοπορία,όταν η ποσότητα της δουλειάς που βγαίνει είναι ίση ή και μεγαλύτερη της επιθυμητής.
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Υπάρχουν εργασίες που η έγκαιρη προσέλευση είναι απαραίτητη για να βγει ο ίδιος όγκος εργασίας. Ή καλύτερα δεν γίνεται εργασία, χωρίς την έγκαιρη προσέλευση.
Πόσο μη κατανοητό είναι αυτό;;Τόσο, ώστε να είναι το πρώτο που έχει αναφερθεί και να αποτελεί μέρος της ερώτησης
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
σε προηγουμενη δουλεια, μου ειχε γινει παρατητηση οτι εφυγα 1-2 φορες, 2'-5' νωριτερα....
για το οτι 99,9% των ημερων που ημουν εκει 10-20' νωριτερα απο το ωραριο ή για τις παραπανω ωρες που καθομουν χωρις να πληρωνομαι, ουτε κουβεντα...
τι μπουρδελο-εταιριες υπαρχουν εκει εξω...
η δικαιολογία είναι κλασσική, εγώ σε πληρώνω για να έρχεσαι στις 08:00...όχι στις 08 παρα 20.
Ασχετα αν δεν το εννοεί και 'χαίρεται' να σε βλέπει ένα 20λεπτο πριν.Αυτος που το λεει αυτο σε διωχνει και στην ωρα που πρεπει ? Αν οχι ειναι ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ.
μιλαμε για μπουρδελο εταιρια, μεγαλη κιολας
και που ασχοληθηκε ανθρωπος να δει οτι εφυγα 2'(!!!) νωριτερα, ενω παρεβλεψε ολα τα υπολοιπα...Και σ' εμάς το κάνουν αυτό με τα 1-2 λεπτά (μεγάλη εταιρία πάλι). Μάλιστα είχε έρθει χαρτί από το HR στον προιστάμενό μου, ο οποίος γνώριζε πόσες φορές κάθομαι παραπάνω ώρες στη δουλειά ή τα Σ/Κ που έχω εργασθεί (όλα αυτά χωρίς να πληρωθούν βέβαια ) και αντί να τους απαντήσει ο ίδιος, έστειλε εμένα να μιλήσω μαζί τους. Δώστης. Το καλό είναι βέβαια ότι δεν δίνουν σημασία στην ώρα προσέλευσης (αρκεί να συμπληρωθεί το 8ωρο), γιατί για το δικό μας αντικείμενο δεν παίζει ρόλο κάτι τέτοιο (εκτός αν έχεις κάποιο meeting, συνάντηση με πελάτη σε προκαθορισμένη ώρα κλπ). Δίνουν όμως τεράστια έμφαση στο dress code. Πραγματικά, δεν μπορείς να τους καταλάβεις.
-
Συμφωνουμε, απλα δεν θελω να απολυω κοσμο οσο εχω ελπιδα οτι θα διορθωθουν. Ναι, εγω ο καπιταλας αρχιλαμογιο εκμεταλλευτης που θεωρω τους υπαλληλους αναλωσιμους (τοσο που μερικες φορες τους ριχνω στα λιονταρια, για διασκεδαση), δεν θελω να απολυω κοσμο...
Για την ακριβεια η μοναδικη φορα που εχω απολυσει καποιον, ειναι επειδη κατα τη διαρκεια διανομης πηγε κ κοπανησε κατι ουζακια σε ενα πελατη που τυγχανε φιλος του, κ μου εφερε το φορτηγακι στο πλαι (ανατροπη...) επειδη εστριψε πανω απο μια χαμηλη νησιδα που δεν ειδε ποτε....Ε νομιζω εκει καλα εκανα .
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
Γιατί σου(?) είναι τόσο σημαντικό αυτό το 15λεπτο;Απο αυτη την απορια καταλαβαινω πολλα για τις αποψεις που κυκλοφορουν εδω μεσα...Αλλα ας τσιμπησω:
α) Γιατι το ωραριο του ειναι 8πμ - 4μμ. Τι σημαινει γιατι μου ειναι σημαντικο το 15λεπτο? Αυτο ειναι το ωραριο του κ ΠΡΕΠΕΙ να ειναι στη δουλεια του στην ωρα του*. Κ κανονικα εδω θα επρεπε να τελειωσει η συζητηση, αλλα ας εξηγησω κ το σημαντικο:
β) Το 'rush hour' του μαγαζιου ειναι 7:30-10:00. Οι δυο υπαλληλοι ερχονται στις 7:30 (αυτο ειναι το δικο τους ωραριο+πληρωνονται περισσοτερα για να ερχονται νωριτερα) κ ο οδηγος στις 8 (κανονικα). Αυτο σημαινει οτι στις 8 ειναι ετοιμες σχεδον 10 παραγγελιες, καποιες απο τις οποιες εχουν γινει στις 7:31. Ο οδηγος ΠΡΕΠΕΙ να ειναι ετοιμος να ξεκινησει δουλεια στις 8:01 αφου οι παραγγελιες ειναι ετοιμες κ τον περιμενουν. Αυτος ερχεται 8+15 με 8+20, μεχρι να αφησει κινητα, να ξυπνησει, να φτιαξει τα βρακια του, ξεκιναει 8+30. Αποτελεσμα 1ον να καθυστερουν οι παραγγελιες ενω ειναι ετοιμες κ καθονται κ να δυσανασχετουν οι πελατες που εχουν δωσει την παραγγελια τους 1+ ωρα νωριτερα, 2ον το οτι πληρωνω περισσοτερο τους αλλους για να ερχονται νωριτερα, παει στραφι, 3ον γιατι οι αλλοι νιωθουν μαλακες κ ειναι αδικο για εκεινους.
*Διαβαζοντας πιο κατω την αναλυση σου περι timeframe, καταλαβαινω τι λες. Το κανουν κ φιλοι μου. Αντι για 9 παει στη δουλεια του 10, 10+, αλλα καθεται μεχρι να βγαλει τη δουλεια. Δηλαδη φευγει κ 7. Θελω να πιστευω οτι δεχεσαι οτι η ελαστικοτητα απο τον εργοδοτη στην προσελευση ανταποδιδεται με ελαστικοτητα απο τον εργαζομενο στην αποχωρηση...
Απο κει κ περα ελπιζω να καταλαβες ποιο ειναι το προβλημα που μου δημιουργει η καθυστερημενη προσελευση του οδηγου.
Θα πάρεις να ρωτήσεις στο τμήμα κοινωνικής επιθεώρησης εργασίας Πειραιά, γιατί αν κάνεις κάτι λάθος, θα έχεις θέμα. Και όχι, δεν νομίζω ότι μπορείς να του δώσεις υποχρεωτική άδεια. Περικοπή μισθού μπορείς να κάνεις, αλλά δεν τη θεωρείς σοβαρό μέτρο.
Το άλλο δεν το γράφω, γιατί δεν είναι εποχή για τέτοια.Δεν ειναι οτι δεν το θεωρω εγω, το 15λεπτο στο 8ωρο ειναι πολυ μικρο κομματι. Δηλαδη δεν θα χασει κ κανα ιδιαιτερο ποσο.
kacey, είσαι το ίδιο τυπικός στην ώρα αποχώρησης? Δηλαδή, όλοι φεύγουν στο 8ωρό τους?
Συνηθως νωριτερα, καποιες φορες αργοτερα, με ειλικρινη αναλογια 4/1 (4 νωριτερα κ 1 αργοτερα). Κ συνηθως το αργοτερα συμβαινει γιατι καπου καποιος εχει κανει μλκια κ αργουμε. Σπανια θα αργησουμε επειδη επεσε δουλεια, συνηθως πριν απο καμμια αργια. Οπως εχω γραψει αμετρητες φορες, η δουλεια εχει πεσει κ εχει πεσει ΠΟΛΥ.
Καπου πιο κατω γραφεις για συστηματικοτητα στην αργοπορια. Οπως ειπα, ο συγκεκριμενος στα 2,5 χρονια, εχει ερθει στην ωρα του συνολικα για 1 μηνα (κατι τετοιο εγραψα).
Ο υπαλληλος πληρωνεται Χ ποσο για συγκεκριμενες ωρες. Αν αργει 15'' δεν ειναι τυπικος. Αυτο δεν αμφισβητειται.
Στο τελος του χρονου θα εχει 'χασει' 65 ωρες.Μπορεί να κάθεται 15λεπτά περισσότερο και να μη 'χάσει' τίποτα.
Και ξανά φυσικά, δεν απαντάει στο ερώτημα : ποιο είναι το σημαντικό. Οι ώρες ή η δουλειά;Αναλογα με τη φυση της εργασιας. Αν η δουλεια σου ειναι να παραδιδεις πραγματα, ειναι ΠΟΛΥ σημαντικο να τα παραδιδεις στην ωρα τους (ειδικα εφ'όσον ειναι ετοιμα κ σε περιμενουν), κ ανουσιο να λες 'μα τις ιδιες παραδοσεις θα κανω μεσα στην μερα, ειτε αρχισω τωρα ειτε σε λιγακι'.
Ρε παιδια, καθε περιπτωση ειναι διαφορετικη:
Στη συγκεκριμενη ο εργοδοτης (kaecy) απαιτει (και εχει ενημερωσει σχετικως) να ερχεται ο εργαζομενος ακριβως στην ωρα του. Ο υπαλληλος προφανως τον γραφει στα @@ του.
Στην εταιρια μου μπορω να αργησω 10-15'' (ακομα και μισαωρο) χωρις προβλημα επειδη ο 'δικος μου' κατανοει το προβλημα του παρκινγκ. Τα λιγοτερα λεπτα τα 'πατσιζουμε' οταν χρειαστει να παω σε καποιον πελατη εκτος ωραριου. Και οι δυο ευχαριστημενοι. Βεβαια οταν αργω, συνηθως, κακο σε εμενα κανω γιατι μετα τρεχω...
Το αν ο kaecy ειναι τυπικος ειναι αλλο θεμα.
Απαιτω γιατι εχω κ σοβαρο λογο, δημιουργει θεμα στην εξυπηρετηση των πελατων κ ως εκ τουτου στην λειτουργια της επιχειρησης. Για το αν ειμαι τυπικος στο θεμα του ωραριου, οχι δεν ειμαι, οπως εξηγησα, (πολυ) συνηθως φευγουν νωριτερα
-
Εγώ θυμάμαι πόσο σπαστικό ήταν όταν ήμουν φαντάρος και φύλαγα σκοπιά και ο αντικαταστάτης μου αργούσε ακόμα και αν η συνολική σκοπιά που κάναμε όλοι μαζί ήταν σταθερή (δηλ. 'έβγαινε η δουλειά').
Αντίστοιχα η καθυστέρηση μπορεί να έχει επιπτώσεις και οικονομικές (μη βέλτιστη λειτουργία) και ανθρώπινες (αίσθηση 'χωσίματος') σε κάποιες εργασίες που απαιτούν συγχρονισμό όπως πχ. το εργοστάσιο ακόμα και αν η ποσότητα είναι η ίδια. Δεν είναι μόνο η ποσότητα κριτήριο...
Αυτό θεωρώ ότι πρέπει να το έχει κάνει σαφές ο εργοδότης και μέρος των κανόνων του παιχνιδιού από την αρχή. Και να επιβάλλει αντίστοιχες κυρώσεις. Πχ. αν για τον kacey είναι σημαντικό (επί της ουσίας, όχι επειδή τσαντίζεται, πχ. γιατί καθυστερούν οι παραδόσεις) να έρχονται στην ώρα τους, τότε πρέπει μετά από κατάλληλες προειδοποιήσεις (πχ. 'πήγαινε σπίτι σου δε σε χρειάζομαι σήμερα αφού άργησες' με το μεροκάματο πληρωμένο) να απολυθεί.
Σε μια επιχείρηση πληροφορικής πχ. οι προγραμματιστές δεν έχει νόημα να είναι στις 9 στα γραφεία τους (σιγά μην είναι...) αλλά αυτός που απαντά σε κλήσεις υποστήριξης των πελατών δεν μπορεί να έρχεται στις 10 ακόμα και αν μείνει μέχρι τις 6...
-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Υπάρχουν εργασίες που η έγκαιρη προσέλευση είναι απαραίτητη για να βγει ο ίδιος όγκος εργασίας. Ή καλύτερα δεν γίνεται εργασία, χωρίς την έγκαιρη προσέλευση.
Πόσο μη κατανοητό είναι αυτό;;
Από τον λογιστή μου προφανώς και δε με νοιάζει αν αργήσει να πάει στο γραφείο του. Αρκεί στις ημερομηνίες που πρέπει, να είναι όλα σωστά.Φίλε kyr80 αναφέρομαι στο λογιστή μου που βρίσκεται μέσα στο λιγιστήριο της δικής μου εταιρείας (μόνος του), όχι σε εξωτερικό συνεργάτη.
Όσο ελαστικός είμαι με το δικό του ωράριο (που απλά με ενδιαφέρει να βγαίνει η δουλειά ανεξαρτήτως ώρας προσέλευσης), τόσο ανελαστικός είμαι με τις καθυστερήσεις των υπόλοιπων, που πρέπει να ξεκινήσουν μία συγκεκριμένη ώρα όλοι μαζί, για να φύγουν τυχόν παραγγελίες μία άλλη συγκεκριμένη ώρα. -
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Απο αυτη την απορια καταλαβαινω πολλα για τις αποψεις που κυκλοφορουν εδω μεσα...Αλλα ας τσιμπησω:α) Γιατι το ωραριο του ειναι 8πμ - 4μμ. Τι σημαινει γιατι μου ειναι σημαντικο το 15λεπτο? Αυτο ειναι το ωραριο του κ ΠΡΕΠΕΙ να ειναι στη δουλεια του στην ωρα του*. Κ κανονικα εδω θα επρεπε να τελειωσει η συζητηση,
Ναι, αυτό δεν το 'δέχομαι'. Δλδ δεν καταλαβαίνω μια άνευ λόγου προσήλωση σε ένα τυπικό που δεν εξυπηρετεί κάτι.
*Διαβαζοντας πιο κατω την αναλυση σου περι timeframe, καταλαβαινω τι λες. Το κανουν κ φιλοι μου. Αντι για 9 παει στη δουλεια του 10, 10+, αλλα καθεται μεχρι να βγαλει τη δουλεια. Δηλαδη φευγει κ 7. Θελω να πιστευω οτι δεχεσαι οτι η ελαστικοτητα απο τον εργοδοτη στην προσελευση ανταποδιδεται με ελαστικοτητα απο τον εργαζομενο στην αποχωρηση...
Προφανώς.
αλλα ας εξηγησω κ το σημαντικο:
β) Το 'rush hour' του μαγαζιου ειναι 7:30-10:00. Οι δυο υπαλληλοι ερχονται στις 7:30 (αυτο ειναι το δικο τους ωραριο+πληρωνονται περισσοτερα για να ερχονται νωριτερα) κ ο οδηγος στις 8 (κανονικα). Αυτο σημαινει οτι στις 8 ειναι ετοιμες σχεδον 10 παραγγελιες, καποιες απο τις οποιες εχουν γινει στις 7:31. Ο οδηγος ΠΡΕΠΕΙ να ειναι ετοιμος να ξεκινησει δουλεια στις 8:01 αφου οι παραγγελιες ειναι ετοιμες κ τον περιμενουν. Αυτος ερχεται 8+15 με 8+20, μεχρι να αφησει κινητα, να ξυπνησει, να φτιαξει τα βρακια του, ξεκιναει 8+30. Αποτελεσμα 1ον να καθυστερουν οι παραγγελιες ενω ειναι ετοιμες κ καθονται κ να δυσανασχετουν οι πελατες που εχουν δωσει την παραγγελια τους 1+ ωρα νωριτεραNuff said, και προφανώς είναι κατανοητό. Γι' αυτό έφερα και ένα παράδειγμα αναλόγου περιεχομένου:
Καταλαβαίνω να είναι σημαντική η διαφορά του 8.00 από το 8.15 αν ας πούμε στις 8.30 πρέπει να έχουν ετοιμαστεί κάποια παραδοτέα που απαιτούν μισή ώρα δουλειά [τυχαίο παράδειγμα]
-
Δεκτόν, kacey. Έχεις δίκηο.
-
Ρε παιδια, αυτο το 'πηγαινε σπιτι σου, δεν θα σε χρειαστω σημερα' αλλα με το μεροκαματο πληρωμενο, δεν το καταλαβαινω. Πως θα τον συνετισει το να πληρωνεται για να καθεται, ΕΠΕΙΔΗ αργησε?
-
Ο χρήστης Ernani έγραψε:
γιατί για το δικό μας αντικείμενο δεν παίζει ρόλο κάτι τέτοιο (εκτός αν έχεις κάποιο meeting, συνάντηση με πελάτη σε προκαθορισμένη ώρα κλπ). Δίνουν όμως τεράστια έμφαση στο dress code. Πραγματικά, δεν μπορείς να τους καταλάβεις.τι δουλειά κάνεις είπαμε;
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Ρε παιδια, αυτο το 'πηγαινε σπιτι σου, δεν θα σε χρειαστω σημερα' αλλα με το μεροκαματο πληρωμενο, δεν το καταλαβαινω. Πως θα τον συνετισει το να πληρωνεται για να καθεται, ΕΠΕΙΔΗ αργησε?Προειδοποίηση είναι. Αν δεν πάρει είδηση 2-3 φορές... τι να πω...
-
Στην συγκεκριμένη περίπτωση kacey προφανώς κι έχει σημασιά η ώρα άφιξης, είναι απόλυτα κατανοητό.
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
πληρωνω περισσοτερο τους αλλουςοι αλλοι νιωθουν μαλακες
Aφου τους πληρωνεις γιατι να νιωθουν μαλακες;
-
Τους πληρωνω τοσα οσα συμφωνησαμε, κ τοσα οσα συμφωνησαμε επιπλεον για να ερχονται νωριτερα, κ ερχονται στην ωρα τους. Τον πληρωνω τοσα οσα συμφωνησαμε, κ ΔΕΝ ερχεται στην ωρα του.
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
α) Γιατι το ωραριο του ειναι 8πμ - 4μμ. Τι σημαινει γιατι μου ειναι σημαντικο το 15λεπτο? Αυτο ειναι το ωραριο του κ ΠΡΕΠΕΙ να ειναι στη δουλεια του στην ωρα του*......
Συνηθως νωριτερα, καποιες φορες αργοτερα, με ειλικρινη αναλογια 4/1 (4 νωριτερα κ 1 αργοτερα). Κ συνηθως το αργοτερα συμβαινει γιατι καπου καποιος εχει κανει μλκια κ αργουμε. Σπανια θα αργησουμε επειδη επεσε δουλεια, συνηθως πριν απο καμμια αργια.....
Μια στις 4 φορές τον αφήνεις να καθυστερεί στην προσέλευση, αν θέλει, την επόμενη ή τον πληρώνεις για την υπερωρία; Προφανώς τίποτε από τα δύο...
Αν τον αφήνεις νωρίτερα να φύγει είναι δικό σου καπέλο και αν θέλεις του το δίνεις σαν παροχή- η αλήθεια είναι ότι δεν έχεις συμφωνήσει κανενα ισοζύγιο καθυστέρησης/πρόωρης αποδέσμευσης από την αποχώρηση από τη δουλειά, σωστά; Για την προσέλευση όμως γκρινιάζεις...
Συγγνώμη φίλε, αλλά δεν μου λες τίποτα... μια από τα ίδια, όπως οι περισσότεροι εργοδότες στην Ελλάδα...πολύ κλαμα, να προσπαθήσουμε όλοι μαζί, 'έχουμε' φορτίο, 'εχει γίνει' μια μαλακία και από ουσία τίποτα.
Το σωστό θα ήταν, αν είναι σημαντική όπως λες - και φυσικά το δέχομαι, η έγκαιρη προσέλευση, μετά την τρίτη προειδοποίηση να τον αντικαταστήσεις γιατί ΔΕΝ κάνει για τη δουλειά σου. Απόλυτα δεκτό, σκληρό μεν λογικότατο δε. Θα χάσει τη δουλειά του αλλά θα βρει κάποιος άλλος δουλειά...Από εκεί και πέρα, είτε μια φορά τη βδομάδα τον αφήσεις νωρίτερα επειδή δεν έχεις δουλειά είτε 4, τη μια μέρα που θα τον κρατήσεις μια ώρα παραπάνω πρέπει να του την πληρώσεις.Δε σε γνωρίζω και δε θέλω να σε κατηγορήσω άδικα, να αναφέρω όμως ότι η μόνη ελληνική μέθοδος μάνατζμεντ λέγεται management by fear ή επί το ελληνικότερον μάνατζμεντ της χριστοπαναγίας και δεν υπάρχει στα βιβλία που κάνατε στις σχολές. Υπό αυτή την πρακτική δε φτιάχνονται συνεργάτες αλλά υπάλληλοι με μηδενική ανοχή που μόλις γυρίσει την πλάτη ο εργοδότης τον μουτζώνουν και κοιτάζουν να λουφάρουν. Η 'επισήμανση' για την μη έγκαιρη προσέλευση (που στην Ελλάδα γίνεται πάντα μπροστά σε κόσμο για να φανεί ποιος κάνει κουμάντο) είναι μια πολύ κοινή πρακτική ενώ αυτή την εποχή δίνονται δε (στους εργοδότες) και άλλες πολλές ακόμα δυνατότητες.
Με αφορμή τον Καρέλια, επειδή έτυχε να επισκεφτώ με τη δουλειά το εργοστάσιο στην Καλαμάτα πριν κάποια χρόνια, έπρεπε να δεις ποια είναι η διαφορά στο εργατικό προσωπικό όταν ΔΕΝ εφαρμόζεται αυτή η τακτική ... -
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Πειτε μου τωρα κατι αλλο που με καιει αμεσα. Μπορω να δωσω υποχρεωτικη αδεια σε υπαλληλο (που θα μετρησει κανονικα ως μερα αδειας απο την αδεια του)? Ο ενας απο τους τρεις, ο μετριος που ελεγα, εδω κ 2,5 χρονια που δουλευει σε μενα, ειναι ζητημα αν συνολικα εχει ερθει στην ωρα του τον ενα μηνα. Καθε μερα αντι για 8πμ ερχεται 8+15 με 8+25, κ μεχρι να ετοιμαστει (ψυχολογικα κ σωματικα) να ξεκινησει να εργαζεται, εχει φτασει ανετα 8+30, κ θελω αυριο οπως ερθει 8+καποτε, να του πω 'αγαπουλα, σημερα - που ξανααργησες ενω εχεις προειδοποιηθει κυριολεκτικα περι τις 50 φορες - εχεις παρει αδεια με το ζορι, μεταβολη κ εξω απο την πορτα'. Μπορω να το κανω αυτο? Αν οχι, τι μπορω να κανω? Μη μου πειτε να του κρατησω απο το μισθο του την αξια της ωρας που αργει, γιατι το ποσο για 15λεπτα/8ωρο ειναι 3,125%, δηλαδη χεστηκε πατοκορφα...
Στην δική μας δημοκρατική επιχείρηση έχει συμβεί και αυτό.
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
...
Πολύ περισσότερο όταν σε φορτώνουν με 1 κάρο άλλες υποχρεώσεις (πχ. κινητό τηλέφωνο που ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιοι μαλάκες χαίρονται με αυτό, χρήση του προσωπικού ΙΧ, άλλες εργασίες εκτός σύμβασης, προσωπικές εργασίες του αφεντικού κ.α. όμορφα).Μήπως είσαι συνάδελφος?
Kacey, διώξτον στεγνά και σου στέλνω cv με pm.
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
...
Πολύ περισσότερο όταν σε φορτώνουν με 1 κάρο άλλες υποχρεώσεις (πχ. κινητό τηλέφωνο που ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιοι μαλάκες χαίρονται με αυτό, χρήση του προσωπικού ΙΧ, άλλες εργασίες εκτός σύμβασης, προσωπικές εργασίες του αφεντικού κ.α. όμορφα).Μήπως είσαι συνάδελφος?
Όχι, αριστερός είναι.
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
α) Περιπου 4/5 εργασιμες φευγουν νωριτερα, γιατι δεν υπαρχει λογος να τους κραταω αφου εχει τελειωσει η δουλεια/εχουν μεινει παπαροδουλειες να γινουν που τις κανω μονος.
β) 1/5 χρειαζεται να μεινουν παραπανω (μιλαμε για κανα μισαωρο).
γ) ενας υπαλληλος καθυστερει συστηματικα κ αυτο δημιουργει προβλημα στο μαγαζιΜια στις 4 φορές τον αφήνεις να καθυστερεί στην προσέλευση, αν θέλει, την επόμενη ή τον πληρώνεις για την υπερωρία; Προφανώς τίποτε από τα δύο...
Φυσικα και ΔΕΝ θα τον πληρωσω για την υπερωρια γιατι εχει κερδισει ΠΟΛΛΕΣ περισσοτερες ωρες οταν τους διωχνω πριν την ωρα τους.Την καθυστερηση την επομενη την εχει προεξοφλησει μονος του με το να καθυστερει καθημερινα.
Αν τον αφήνεις νωρίτερα να φύγει είναι δικό σου καπέλο και αν θέλεις του το δίνεις σαν παροχή- η αλήθεια είναι ότι δεν έχεις συμφωνήσει κανενα ισοζύγιο καθυστέρησης/πρόωρης αποδέσμευσης από την αποχώρηση από τη δουλειά, σωστά; Για την προσέλευση όμως γκρινιάζεις...
Α, μαλιστα, οι ωρες που τους χαριζω ειναι δικο μου προβλημα, ας μην το εκανα, δεν με εβαλε κανεις να το κανω, αλλα για την καθυστερηση δεν εχω δικαιωμα να γκρινιαζω? Μαλιστα. Ευτυχως που δεν εχω τετοιους σαν κ εσενα να αντιμετωπιζω.
Συγγνώμη φίλε, αλλά δεν μου λες τίποτα... μια από τα ίδια, όπως οι περισσότεροι εργοδότες στην Ελλάδα...πολύ κλαμα, να προσπαθήσουμε όλοι μαζί, 'έχουμε' φορτίο, 'εχει γίνει' μια μαλακία και από ουσία τίποτα.
Νταξ΄ φιλαρακι, δεν πειραζει που δεν νιωθεις ΤΙΠΟΤΑ. Δεν εισαι ουτε ο πρωτος ουτε ο τελευταιος εργαζομενος που σκεφτεται ετσι. Για αυτο ομως αυτος ειναι ο πρωτος υποψηφιος για την πορτα εξοδου αν χρειαστει μειωση προσωπικου, γιατι οι αλλοι δειχνουν ΦΙΛΟΤΙΜΟ.
Το σωστό θα ήταν, αν είναι σημαντική όπως λες - και φυσικά το δέχομαι, η έγκαιρη προσέλευση, μετά την τρίτη προειδοποίηση να τον αντικαταστήσεις γιατί ΔΕΝ κάνει για τη δουλειά σου. Απόλυτα δεκτό, σκληρό μεν λογικότατο δε. Θα χάσει τη δουλειά του αλλά θα βρει κάποιος άλλος δουλειά...Από εκεί και πέρα, είτε μια φορά τη βδομάδα τον αφήσεις νωρίτερα επειδή δεν έχεις δουλειά είτε 4, τη μια μέρα που θα τον κρατήσεις μια ώρα παραπάνω πρέπει να του την πληρώσεις.
Οχι. Κερδισε 4 μισαωρα, θα δωσει ενα πισω κ δεν θα ζητησει τιποτα. Ειτε γουσταρει ειτε δεν γουσταρει, γιατι αν θελει (ή προτιμας εσυ, που δινεις συμβουλες) να ειμαι απολυτα τυπικος, θα κλαψει κ αυτος κ η μανουλα του απο το κ@υλι που θα φαει. Καταλαβες?
Δε σε γνωρίζω και δε θέλω να σε κατηγορήσω άδικα, να αναφέρω όμως ότι η μόνη ελληνική μέθοδος μάνατζμεντ λέγεται management by fear ή επί το ελληνικότερον μάνατζμεντ της χριστοπαναγίας και δεν υπάρχει στα βιβλία που κάνατε στις σχολές. Υπό αυτή την πρακτική δε φτιάχνονται συνεργάτες αλλά υπάλληλοι με μηδενική ανοχή που μόλις γυρίσει την πλάτη ο εργοδότης τον μουτζώνουν και κοιτάζουν να λουφάρουν. Η 'επισήμανση' για την μη έγκαιρη προσέλευση (που στην Ελλάδα γίνεται πάντα μπροστά σε κόσμο για να φανεί ποιος κάνει κουμάντο) είναι μια πολύ κοινή πρακτική ενώ αυτή την εποχή δίνονται δε (στους εργοδότες) και άλλες πολλές ακόμα δυνατότητες.
Με αφορμή τον Καρέλια, επειδή έτυχε να επισκεφτώ με τη δουλειά το εργοστάσιο στην Καλαμάτα πριν κάποια χρόνια, έπρεπε να δεις ποια είναι η διαφορά στο εργατικό προσωπικό όταν ΔΕΝ εφαρμόζεται αυτή η τακτική ...Ειπαμε, ειναι απολυτα ηθικο ο υπαλληλος να κοιταει μονο την παρτη του κ να απαιτει ολα τα δικαιωματα του με ζηλο, αλλα να μην τον νοιαζει καθολου για οτιδηποτε αλλο, ενω ο εργοδοτης δεν μπορει να κανει τιποτα απο τα παραπανω κ αν χαριζει κατι περαν των υποχρεωτικων, 'ειναι δικο του προβλημα'.
-
Ένα πράγμα αναρωτιέμαι ρε kacey : είναι γνωστό στο φόρουμ (από τα λεγόμενά σου) ότι δέρνεις κόσμο στο δρόμο, ότι οπλοφορείς και είσαι έτοιμος να καθαρίσεις κόσμο (αλλιώς γιατί να οπλοφορείς άλλωστε ;), ότι όποιος μπει σπίτι σου θα τον εκτελέσεις και μετά θα κρύψεις/πετάξεις τα πτώματα κλπ κλπ όμορφα.
Και κατόπιν μπαίνεις στο φόρουμ και ρωτάς τι να κάνεις και πως να αντιμετωπίσεις το θέμα με έναν υπάλληλό σου που καθυστερεί 15 λεπτά ;
Δεν έχεις σκεφτεί κανένα μέτρο 'πίεσης' ; Εδώ ξυλοκοπείς κοσμάκη επειδή σε είπαν μ@λάκα ή κάτι τέτοιο (= το απόλυτο τίποτα δηλ.) και αφήνεις έτσι έναν τύπο να σου κάνει καθημερινή ζημιά (έστω και μικρή) στην επιχείρηση ;
Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....