-
Υπάρχουν πολυ αξιολογα αυτοκινητα εως 1500 ευρω για καποιον που θελει ενα αυτοκινητο για δουλεια-χαμάλη ή δεύτερο, χωρις να ξοδευτεί. Συνήθως αφου πρόκειται για αμαξια καποιας ηλικιας δεν θα υπαρχουν και πολλα ηλεκτρονικα μερη για να φοβατε καποιος για βλαβες σε αυτα. Οποτε με εναν καλο ελεγχο πριν την αγορα στα μηχανικα μερη, γιατί όχι;
-
πολυ αξιολογα + οχι φοβος για βλαβες + 1500€, δεν πανε μαζι.
ενα τετοιο αυτοκινητο μπορει οντως να εχει φθηνη συντηρηση και να ζηταει μονο τα απαραιτητα, αλλα μπορει να σε στελνει και καθε εβδομαδα συνεργειο.
αυτο ειναι το οικονομικο κομματι, το αλλο ειναι η ασφαλεια που σου παρεχει ενα τετοιο αυτοκινητο.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
πολυ αξιολογα + οχι φοβος για βλαβες + 1500€, δεν πανε μαζι.ενα τετοιο αυτοκινητο μπορει οντως να εχει φθηνη συντηρηση και να ζηταει μονο τα απαραιτητα, αλλα μπορει να σε στελνει και καθε εβδομαδα συνεργειο.
αυτο ειναι το οικονομικο κομματι, το αλλο ειναι η ασφαλεια που σου παρεχει ενα τετοιο αυτοκινητο.
και με ποιον τροπο θα μπορουσα να ξερω απο πριν οτι θα εχει πολυ φθηνη συντηρηση ? υπαρχουν αμαξια στα 1500 ευρω, που φημιζονται για την οικονομια τους ? καλα, αυτο για την ασφαλεια ενταξει, ειναι λιγο θεμα οδηγου, και στην τελικη πριν 15-20 χρονια, τι σκατα? ολοι πεθαινανε?
-
Ο χρήστης manolis109 έγραψε:
πολυ αξιολογα + οχι φοβος για βλαβες + 1500€, δεν πανε μαζι.
ενα τετοιο αυτοκινητο μπορει οντως να εχει φθηνη συντηρηση και να ζηταει μονο τα απαραιτητα, αλλα μπορει να σε στελνει και καθε εβδομαδα συνεργειο.
αυτο ειναι το οικονομικο κομματι, το αλλο ειναι η ασφαλεια που σου παρεχει ενα τετοιο αυτοκινητο.
και με ποιον τροπο θα μπορουσα να ξερω απο πριν οτι θα εχει πολυ φθηνη συντηρηση ? υπαρχουν αμαξια στα 1500 ευρω, που φημιζονται για την οικονομια τους ? καλα, αυτο για την ασφαλεια ενταξει, ειναι λιγο θεμα οδηγου, και στην τελικη πριν 15-20 χρονια, τι σκατα? ολοι πεθαινανε?
θα πρεπει να μαθεις ποια αυτοκινητα εκεινης της εποχης παρουσιαζουν λιγα προβληματα. Και παλι δεν μπορεις να ξερεις, μπορει να αποδειχθει αριστο, μπορει και οχι.
η ασφαλεια ειναι θεμα οδηγου, αλλα με συγκεκριμενο οδηγο ενα ...ασφαλες αυτοκινητο ειναι ασφαλεστερο απο ενα που δεν ειναι. (κακη διατυπωση )
δεν πεθαινανε ολοι, αλλα αρκετοι περισσοτεροι απο οτι σημερα, πραγμα που εν μερη οφειλεται στα ασφαλεστερα αυτοκινητα. -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
πολυ αξιολογα + οχι φοβος για βλαβες + 1500€, δεν πανε μαζι.
ενα τετοιο αυτοκινητο μπορει οντως να εχει φθηνη συντηρηση και να ζηταει μονο τα απαραιτητα, αλλα μπορει να σε στελνει και καθε εβδομαδα συνεργειο.
αυτο ειναι το οικονομικο κομματι, το αλλο ειναι η ασφαλεια που σου παρεχει ενα τετοιο αυτοκινητο.
και με ποιον τροπο θα μπορουσα να ξερω απο πριν οτι θα εχει πολυ φθηνη συντηρηση ? υπαρχουν αμαξια στα 1500 ευρω, που φημιζονται για την οικονομια τους ? καλα, αυτο για την ασφαλεια ενταξει, ειναι λιγο θεμα οδηγου, και στην τελικη πριν 15-20 χρονια, τι σκατα? ολοι πεθαινανε?
θα πρεπει να μαθεις ποια αυτοκινητα εκεινης της εποχης παρουσιαζουν λιγα προβληματα. Και παλι δεν μπορεις να ξερεις, μπορει να αποδειχθει αριστο, μπορει και οχι.
η ασφαλεια ειναι θεμα οδηγου, αλλα με συγκεκριμενο οδηγο ενα ...ασφαλες αυτοκινητο ειναι ασφαλεστερο απο ενα που δεν ειναι. (κακη διατυπωση )
δεν πεθαινανε ολοι, αλλα αρκετοι περισσοτεροι απο οτι σημερα, πραγμα που εν μερη οφειλεται στα ασφαλεστερα αυτοκινητα.δεν νομιζω νΑ Ισχυει κατι τετοιο,βαση στατιστικων, μακαρι να ισχυει παντως!
-
σαφως και ισχυει
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
πολυ αξιολογα + οχι φοβος για βλαβες + 1500€, δεν πανε μαζι. Τι να σου πω, εμεις στην οικογενεια μου καναμε αυτη τη κινηση το 2006 (για 2ο αυτοκινητο) και απο τοτε ειδα οτι αυτα πανε μαζι. Μπορει και να ετυχε βεβαια.ενα τετοιο αυτοκινητο μπορει οντως να εχει φθηνη συντηρηση και να ζηταει μονο τα απαραιτητα, αλλα μπορει να σε στελνει και καθε εβδομαδα συνεργειο. Αυτο μπορει να συμβει και σε καποιο καινουργιο αυτοκινητο, η αξιοπιστια ειναι θεμα τυχης.
αυτο ειναι το οικονομικο κομματι, το αλλο ειναι η ασφαλεια που σου παρεχει ενα τετοιο αυτοκινητο. Η ασφαλεια ειναι σαφως κατωτερη ενος συγχρονου αυτοκινητου, αλλα σε σχεση με την ασφαλεια που εχει π.χ. ενα μηχανακι δεν υπαρχει συγκριση.
Τα μπλε ειναι δικα μου.
Δεν ειμαι απο αυτους που λενε οτι τα παλια αυτοκινητα ειναι τα καλυτερα και ολα τα νεα ειναι για πεταμα, σε καμια περιπτωση. Αλλα υπαρχει και κοσμος που εχει πραγματικη αναγκη για ενα μεταφορικο μεσο και δεν μπορει να διαθεσει τα 5000+ευρω που απαιτουνται για την αγορα ενος συγχρονου μεταχειρισμενου αυτοκινητου, ποσο μαλλον για καποιο καινουργιο.
-
Ο χρήστης vespas έγραψε:
πολυ αξιολογα + οχι φοβος για βλαβες + 1500€, δεν πανε μαζι. Τι να σου πω, εμεις στην οικογενεια μου καναμε αυτη τη κινηση το 2006 (για 2ο αυτοκινητο) και απο τοτε ειδα οτι αυτα πανε μαζι. Μπορει και να ετυχε βεβαια.
ενα τετοιο αυτοκινητο μπορει οντως να εχει φθηνη συντηρηση και να ζηταει μονο τα απαραιτητα, αλλα μπορει να σε στελνει και καθε εβδομαδα συνεργειο. Αυτο μπορει να συμβει και σε καποιο καινουργιο αυτοκινητο, η αξιοπιστια ειναι θεμα τυχης.
αυτο ειναι το οικονομικο κομματι, το αλλο ειναι η ασφαλεια που σου παρεχει ενα τετοιο αυτοκινητο. Η ασφαλεια ειναι σαφως κατωτερη ενος συγχρονου αυτοκινητου, αλλα σε σχεση με την ασφαλεια που εχει π.χ. ενα μηχανακι δεν υπαρχει συγκριση.
Τα μπλε ειναι δικα μου.
Δεν ειμαι απο αυτους που λενε οτι τα παλια αυτοκινητα ειναι τα καλυτερα και ολα τα νεα ειναι για πεταμα, σε καμια περιπτωση. Αλλα υπαρχει και κοσμος που εχει πραγματικη αναγκη για ενα μεταφορικο μεσο και δεν μπορει να διαθεσει τα 5000+ευρω που απαιτουνται για την αγορα ενος συγχρονου μεταχειρισμενου αυτοκινητου, ποσο μαλλον για καποιο καινουργιο.
εε, τοτε αναγκαστηκα θα το παρει, αλλα υπαρχει και η σκεψη, 'δεν με νοιαζει πως θα ειναι το αμαξι που θα μετακινουμαι, μου αρκει να μετακινουμαι, οσο πιο οικονομικα γινετε' η 'το αμαξι δεν σημαινει τιποτα για μενα, αρκει να εχει 4 ροδες' τοτε σκεφτεσαι και λες, να δωσω 1500 για ενα παλιο, θα ειναι οικονομικο ? να δωσω, 5000 για ενα πιο συνχρονο η να παω να παρω ενα καινουργιο ντιζελ ? αλλα ας μην παει εκει η συζητηση!
-
To κόλπο είναι να πάρεις αμάξι που έχει κυκλοφορήσει πολύ στην ελλάδα ώστε να υπάρχει σε αφθονία ο,τιδήποτε μεταχειρισμένο ανταλλακτικό αλλά και 'ευρωπαική κατασκευής' για να υπάρχουν φθηνά ιμιτασιον καινουργια ανταλλακτικά.
αν κάνεις αυτό δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα για ενδεχόμενη φθορά. εννοείται με καλό έλεγχο κατά την αγορά κ με την γνωριμία καλού μηχανικού όπου θα συντηρεί το αμάξι κ θα ασχολείται χωρίς να σε κοροιδεύει.
πχ μεταχειρισμένος κινητήρας για 206 8v ή 1600αρης της ξαρά κάνει 300 ευρώ -
καμια συγκεκριμενη προταση? με βασικο αξονα σαφως, οτι πιο οικονομικο!
-
Πρόσφατα πουλήθηκε S5 του 2008 στα 22.000 και Ζ4 Ε89 2,5 ίδιας χρονολογίας στα 17.000...
-
Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
Πρόσφατα πουλήθηκε S5 του 2008 στα 22.000 και Ζ4 Ε89 2,5 ίδιας χρονολογίας στα 17.000...Το S5 όμως θέλει μόνο στα τέλη κυκλοφορίας και την έκτακτη εισφορά περίπου 3'000€ το χρόνο. Επιπλέον έχει τεκμήριο 30'000€ μέχρι να κλείσει την πρώτη 5ετία. Μόνο φτηνό που δεν μου φαίνεται πλέον.
-
Ο χρήστης manolis109 έγραψε:
καμια συγκεκριμενη προταση? με βασικο αξονα σαφως, οτι πιο οικονομικο!Πολύ βασικό αυτό που σου είπαν, δηλαδή το αυτοκίνητο να έχει κυκλοφορήσει πολύ.
Ψάξε για αυτοκίνητο με πολλά χιλιόμετρα (ας πούμε 200.000χλμ.) αλλά καλή συντήρηση. Όχι απαραίτητα σε αντιπροσωπεία αλλά με ιδιοκτήτη που ξέρει τι του γίνεται και αλλάζει στην ώρα του ό,τι έχει χαλάσει. Ρώτα πότε άλλαξε αμορτισέρ, δίσκους/τακάκια και δες τα ελαστικά πόσο αντέχουν ακόμα.
Στα 1500 ευρώ δεν παίζει ρόλο το τι αυτοκίνητο είναι αλλά σε τι κατάσταση είναι. Αν ψάξεις όμως θα βρεις πολύ καλά αυτοκίνητα που δε θα σου ζητάνε λεφτά.
Να έχεις υπόψιν σου ότι οι κινητήρες της τελευταίας 15ετίας αντέχουν πάνω από 300.000 χλμ. οπότε με σε φοβίζουν τα πολλά χιλιόμετρα σε ένα καλό κατά τα άλλα αυτοκίνητο.
Τέλος να έχεις υπόψιν σου ότι αυτοκίνητο πέρνεις με 1500 ευρώ, θέλεις όμως 2000 ευρώ το χρόνο ή περισσότερα για να το κυκλοφορείς.edit: πχ. Astra G, Megane 1ης γενιάς ίσως να μπορείς να βρεις και Golf 4.
-
γκολφ 4.αυτοκινητο που ειναι γνωστο για την παροι-μυωδη αξιοπιστια του...
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
γκολφ 4.αυτοκινητο που ειναι γνωστο για την παροι-μυωδη αξιοπιστια του... -
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
γκολφ 4.αυτοκινητο που ειναι γνωστο για την παροι-μυωδη αξιοπιστια του...Μη το λες γιατί είχα και εγώ, στα 120Κ χλμ το έδωσα στον αδελφό μου ο οποίος το πούλησε στα 160Κχλμ και η μόνη σοβαρή βλάβη ήταν ο αυτόματος του δυναμό. Ούτε παράθυρα έπεσαν, ούτε λάδι έκαψε ποτέ, ούτε τίποτα. Δύο καμένες λάμπες θυμάμαι μόνο και στα υπόψη ότι από τα 50Κχλμ και μετά πήγαινε συνέχεια κόφτες. Ακόμα το βλέπω να κυκλοφορεί στο Ηράκλειο. Εύκολα θα έχει τώρα 200΄000χλμ. Και επειδή μπορείς να πεις ένα είναι μόνο, ένας ξάδελφος μου έχει στην Αριδαία ένα 1600 το οποίο είχε 360'000χλμ τώρα και πηγαίνει ακόμα χωρίς πρόβλημα εκτός από το ότι έχει παλιώσει.
-
Παιδιά
το topic είναι ΜΟΝΟ για συζήτηση για τιμές μεταχειρισμένων, ας μην το κάνουμε μπουρδέλο
με την άποψή του ο καθένας για την ποιότητα των αμαξιών. -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
καμια συγκεκριμενη προταση? με βασικο αξονα σαφως, οτι πιο οικονομικο!
Πολύ βασικό αυτό που σου είπαν, δηλαδή το αυτοκίνητο να έχει κυκλοφορήσει πολύ.
Ψάξε για αυτοκίνητο με πολλά χιλιόμετρα (ας πούμε 200.000χλμ.) αλλά καλή συντήρηση. Όχι απαραίτητα σε αντιπροσωπεία αλλά με ιδιοκτήτη που ξέρει τι του γίνεται και αλλάζει στην ώρα του ό,τι έχει χαλάσει. Ρώτα πότε άλλαξε αμορτισέρ, δίσκους/τακάκια και δες τα ελαστικά πόσο αντέχουν ακόμα.
Στα 1500 ευρώ δεν παίζει ρόλο το τι αυτοκίνητο είναι αλλά σε τι κατάσταση είναι. Αν ψάξεις όμως θα βρεις πολύ καλά αυτοκίνητα που δε θα σου ζητάνε λεφτά.
Να έχεις υπόψιν σου ότι οι κινητήρες της τελευταίας 15ετίας αντέχουν πάνω από 300.000 χλμ. οπότε με σε φοβίζουν τα πολλά χιλιόμετρα σε ένα καλό κατά τα άλλα αυτοκίνητο.
Τέλος να έχεις υπόψιν σου ότι αυτοκίνητο πέρνεις με 1500 ευρώ, θέλεις όμως 2000 ευρώ το χρόνο ή περισσότερα για να το κυκλοφορείς.edit: πχ. Astra G, Megane 1ης γενιάς ίσως να μπορείς να βρεις και Golf 4.
το γεγονος οτι θελω να παρω ενα τοσο φθηνο αμαξι, δεν σημαινει πως δεν εχω λεφτα γενικα, καλως η κακως, μια χαρα ειμαστε ακομα! σημαινει οτι απλα θελω να κανω την πλακα μου, να παρω ενα παιχνιδι! λες πως δεν παιζει ρολο τι αυτοκινητο ειναι, εμμ δεν θα ηταν προτιμοτερο να κινηθω προς κορεα-ιαπωνια που εχουν πιο φθηνα ανταλλακτικα ?
-
Ιαπωνια και φθηνά ανταλλακτικά δεν παίζει.
Γαλλικό-ιταλικό έχουν λογικαί τιμαί.
Eγώ στην θέση σου θα χτύπαγα ένα Saxo. Αξιόπιστο, οικονομικό και ακόμα κρατάει «η μπογιά του.»
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2103331/ -
Αν θες κέφι, πάρε αυτό. Τι κέφι θα κάνεις με Saxo 1.1 ή Megane πρώτης γενιάς;
Τιμες μεταχειρισμενων