Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τιμες μεταχειρισμενων
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Τιμες μεταχειρισμενων
    • 1
    • 2
    • 52
    • 53
    • 54
    • 55
    • 56
    • 57
    • 58
    • 59
    • 54 / 59
    Περί αυτοκίνησης
    178
    1175
    8816
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • vespas
      vespas last edited by

      Υπάρχουν πολυ αξιολογα αυτοκινητα εως 1500 ευρω για καποιον που θελει ενα αυτοκινητο για δουλεια-χαμάλη ή δεύτερο, χωρις να ξοδευτεί. Συνήθως αφου πρόκειται για αμαξια καποιας ηλικιας δεν θα υπαρχουν και πολλα ηλεκτρονικα μερη για να φοβατε καποιος για βλαβες σε αυτα. Οποτε με εναν καλο ελεγχο πριν την αγορα στα μηχανικα μερη, γιατί όχι;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        spiros last edited by

        πολυ αξιολογα + οχι φοβος για βλαβες + 1500€, δεν πανε μαζι.

        ενα τετοιο αυτοκινητο μπορει οντως να εχει φθηνη συντηρηση και να ζηταει μονο τα απαραιτητα, αλλα μπορει να σε στελνει και καθε εβδομαδα συνεργειο.

        αυτο ειναι το οικονομικο κομματι, το αλλο ειναι η ασφαλεια που σου παρεχει ενα τετοιο αυτοκινητο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          manolis109 last edited by

          Ο χρήστης spiros έγραψε:
          πολυ αξιολογα + οχι φοβος για βλαβες + 1500€, δεν πανε μαζι.

          ενα τετοιο αυτοκινητο μπορει οντως να εχει φθηνη συντηρηση και να ζηταει μονο τα απαραιτητα, αλλα μπορει να σε στελνει και καθε εβδομαδα συνεργειο.

          αυτο ειναι το οικονομικο κομματι, το αλλο ειναι η ασφαλεια που σου παρεχει ενα τετοιο αυτοκινητο.

          και με ποιον τροπο θα μπορουσα να ξερω απο πριν οτι θα εχει πολυ φθηνη συντηρηση ? υπαρχουν αμαξια στα 1500 ευρω, που φημιζονται για την οικονομια τους ? καλα, αυτο για την ασφαλεια ενταξει, ειναι λιγο θεμα οδηγου, και στην τελικη πριν 15-20 χρονια, τι σκατα? ολοι πεθαινανε?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            spiros last edited by

            Ο χρήστης manolis109 έγραψε:

            πολυ αξιολογα + οχι φοβος για βλαβες + 1500€, δεν πανε μαζι.

            ενα τετοιο αυτοκινητο μπορει οντως να εχει φθηνη συντηρηση και να ζηταει μονο τα απαραιτητα, αλλα μπορει να σε στελνει και καθε εβδομαδα συνεργειο.

            αυτο ειναι το οικονομικο κομματι, το αλλο ειναι η ασφαλεια που σου παρεχει ενα τετοιο αυτοκινητο.

            και με ποιον τροπο θα μπορουσα να ξερω απο πριν οτι θα εχει πολυ φθηνη συντηρηση ? υπαρχουν αμαξια στα 1500 ευρω, που φημιζονται για την οικονομια τους ? καλα, αυτο για την ασφαλεια ενταξει, ειναι λιγο θεμα οδηγου, και στην τελικη πριν 15-20 χρονια, τι σκατα? ολοι πεθαινανε?

            θα πρεπει να μαθεις ποια αυτοκινητα εκεινης της εποχης παρουσιαζουν λιγα προβληματα. Και παλι δεν μπορεις να ξερεις, μπορει να αποδειχθει αριστο, μπορει και οχι.

            η ασφαλεια ειναι θεμα οδηγου, αλλα με συγκεκριμενο οδηγο ενα ...ασφαλες αυτοκινητο ειναι ασφαλεστερο απο ενα που δεν ειναι. (κακη διατυπωση )
            δεν πεθαινανε ολοι, αλλα αρκετοι περισσοτεροι απο οτι σημερα, πραγμα που εν μερη οφειλεται στα ασφαλεστερα αυτοκινητα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              manolis109 last edited by

              Ο χρήστης spiros έγραψε:

              πολυ αξιολογα + οχι φοβος για βλαβες + 1500€, δεν πανε μαζι.

              ενα τετοιο αυτοκινητο μπορει οντως να εχει φθηνη συντηρηση και να ζηταει μονο τα απαραιτητα, αλλα μπορει να σε στελνει και καθε εβδομαδα συνεργειο.

              αυτο ειναι το οικονομικο κομματι, το αλλο ειναι η ασφαλεια που σου παρεχει ενα τετοιο αυτοκινητο.

              και με ποιον τροπο θα μπορουσα να ξερω απο πριν οτι θα εχει πολυ φθηνη συντηρηση ? υπαρχουν αμαξια στα 1500 ευρω, που φημιζονται για την οικονομια τους ? καλα, αυτο για την ασφαλεια ενταξει, ειναι λιγο θεμα οδηγου, και στην τελικη πριν 15-20 χρονια, τι σκατα? ολοι πεθαινανε?

              θα πρεπει να μαθεις ποια αυτοκινητα εκεινης της εποχης παρουσιαζουν λιγα προβληματα. Και παλι δεν μπορεις να ξερεις, μπορει να αποδειχθει αριστο, μπορει και οχι.

              η ασφαλεια ειναι θεμα οδηγου, αλλα με συγκεκριμενο οδηγο ενα ...ασφαλες αυτοκινητο ειναι ασφαλεστερο απο ενα που δεν ειναι. (κακη διατυπωση )
              δεν πεθαινανε ολοι, αλλα αρκετοι περισσοτεροι απο οτι σημερα, πραγμα που εν μερη οφειλεται στα ασφαλεστερα αυτοκινητα.

              δεν νομιζω νΑ Ισχυει κατι τετοιο,βαση στατιστικων, μακαρι να ισχυει παντως!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spiros last edited by

                σαφως και ισχυει

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • vespas
                  vespas last edited by

                  Ο χρήστης spiros έγραψε:
                  πολυ αξιολογα + οχι φοβος για βλαβες + 1500€, δεν πανε μαζι. Τι να σου πω, εμεις στην οικογενεια μου καναμε αυτη τη κινηση το 2006 (για 2ο αυτοκινητο) και απο τοτε ειδα οτι αυτα πανε μαζι. Μπορει και να ετυχε βεβαια.

                  ενα τετοιο αυτοκινητο μπορει οντως να εχει φθηνη συντηρηση και να ζηταει μονο τα απαραιτητα, αλλα μπορει να σε στελνει και καθε εβδομαδα συνεργειο. Αυτο μπορει να συμβει και σε καποιο καινουργιο αυτοκινητο, η αξιοπιστια ειναι θεμα τυχης.

                  αυτο ειναι το οικονομικο κομματι, το αλλο ειναι η ασφαλεια που σου παρεχει ενα τετοιο αυτοκινητο. Η ασφαλεια ειναι σαφως κατωτερη ενος συγχρονου αυτοκινητου, αλλα σε σχεση με την ασφαλεια που εχει π.χ. ενα μηχανακι δεν υπαρχει συγκριση.

                  Τα μπλε ειναι δικα μου.

                  Δεν ειμαι απο αυτους που λενε οτι τα παλια αυτοκινητα ειναι τα καλυτερα και ολα τα νεα ειναι για πεταμα, σε καμια περιπτωση. Αλλα υπαρχει και κοσμος που εχει πραγματικη αναγκη για ενα μεταφορικο μεσο και δεν μπορει να διαθεσει τα 5000+ευρω που απαιτουνται για την αγορα ενος συγχρονου μεταχειρισμενου αυτοκινητου, ποσο μαλλον για καποιο καινουργιο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    manolis109 last edited by

                    Ο χρήστης vespas έγραψε:

                    πολυ αξιολογα + οχι φοβος για βλαβες + 1500€, δεν πανε μαζι. Τι να σου πω, εμεις στην οικογενεια μου καναμε αυτη τη κινηση το 2006 (για 2ο αυτοκινητο) και απο τοτε ειδα οτι αυτα πανε μαζι. Μπορει και να ετυχε βεβαια.

                    ενα τετοιο αυτοκινητο μπορει οντως να εχει φθηνη συντηρηση και να ζηταει μονο τα απαραιτητα, αλλα μπορει να σε στελνει και καθε εβδομαδα συνεργειο. Αυτο μπορει να συμβει και σε καποιο καινουργιο αυτοκινητο, η αξιοπιστια ειναι θεμα τυχης.

                    αυτο ειναι το οικονομικο κομματι, το αλλο ειναι η ασφαλεια που σου παρεχει ενα τετοιο αυτοκινητο. Η ασφαλεια ειναι σαφως κατωτερη ενος συγχρονου αυτοκινητου, αλλα σε σχεση με την ασφαλεια που εχει π.χ. ενα μηχανακι δεν υπαρχει συγκριση.

                    Τα μπλε ειναι δικα μου.

                    Δεν ειμαι απο αυτους που λενε οτι τα παλια αυτοκινητα ειναι τα καλυτερα και ολα τα νεα ειναι για πεταμα, σε καμια περιπτωση. Αλλα υπαρχει και κοσμος που εχει πραγματικη αναγκη για ενα μεταφορικο μεσο και δεν μπορει να διαθεσει τα 5000+ευρω που απαιτουνται για την αγορα ενος συγχρονου μεταχειρισμενου αυτοκινητου, ποσο μαλλον για καποιο καινουργιο.

                    εε, τοτε αναγκαστηκα θα το παρει, αλλα υπαρχει και η σκεψη, 'δεν με νοιαζει πως θα ειναι το αμαξι που θα μετακινουμαι, μου αρκει να μετακινουμαι, οσο πιο οικονομικα γινετε' η 'το αμαξι δεν σημαινει τιποτα για μενα, αρκει να εχει 4 ροδες' τοτε σκεφτεσαι και λες, να δωσω 1500 για ενα παλιο, θα ειναι οικονομικο ? να δωσω, 5000 για ενα πιο συνχρονο η να παω να παρω ενα καινουργιο ντιζελ ? αλλα ας μην παει εκει η συζητηση!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      chemic last edited by

                      To κόλπο είναι να πάρεις αμάξι που έχει κυκλοφορήσει πολύ στην ελλάδα ώστε να υπάρχει σε αφθονία ο,τιδήποτε μεταχειρισμένο ανταλλακτικό αλλά και 'ευρωπαική κατασκευής' για να υπάρχουν φθηνά ιμιτασιον καινουργια ανταλλακτικά.
                      αν κάνεις αυτό δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα για ενδεχόμενη φθορά. εννοείται με καλό έλεγχο κατά την αγορά κ με την γνωριμία καλού μηχανικού όπου θα συντηρεί το αμάξι κ θα ασχολείται χωρίς να σε κοροιδεύει.
                      πχ μεταχειρισμένος κινητήρας για 206 8v ή 1600αρης της ξαρά κάνει 300 ευρώ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        manolis109 last edited by

                        καμια συγκεκριμενη προταση? με βασικο αξονα σαφως, οτι πιο οικονομικο!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kwsn_men last edited by

                          Πρόσφατα πουλήθηκε S5 του 2008 στα 22.000 και Ζ4 Ε89 2,5 ίδιας χρονολογίας στα 17.000...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            meco last edited by

                            Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
                            Πρόσφατα πουλήθηκε S5 του 2008 στα 22.000 και Ζ4 Ε89 2,5 ίδιας χρονολογίας στα 17.000...

                            Το S5 όμως θέλει μόνο στα τέλη κυκλοφορίας και την έκτακτη εισφορά περίπου 3'000€ το χρόνο. Επιπλέον έχει τεκμήριο 30'000€ μέχρι να κλείσει την πρώτη 5ετία. Μόνο φτηνό που δεν μου φαίνεται πλέον.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nickolas last edited by

                              Ο χρήστης manolis109 έγραψε:
                              καμια συγκεκριμενη προταση? με βασικο αξονα σαφως, οτι πιο οικονομικο!

                              Πολύ βασικό αυτό που σου είπαν, δηλαδή το αυτοκίνητο να έχει κυκλοφορήσει πολύ.
                              Ψάξε για αυτοκίνητο με πολλά χιλιόμετρα (ας πούμε 200.000χλμ.) αλλά καλή συντήρηση. Όχι απαραίτητα σε αντιπροσωπεία αλλά με ιδιοκτήτη που ξέρει τι του γίνεται και αλλάζει στην ώρα του ό,τι έχει χαλάσει. Ρώτα πότε άλλαξε αμορτισέρ, δίσκους/τακάκια και δες τα ελαστικά πόσο αντέχουν ακόμα.
                              Στα 1500 ευρώ δεν παίζει ρόλο το τι αυτοκίνητο είναι αλλά σε τι κατάσταση είναι. Αν ψάξεις όμως θα βρεις πολύ καλά αυτοκίνητα που δε θα σου ζητάνε λεφτά.
                              Να έχεις υπόψιν σου ότι οι κινητήρες της τελευταίας 15ετίας αντέχουν πάνω από 300.000 χλμ. οπότε με σε φοβίζουν τα πολλά χιλιόμετρα σε ένα καλό κατά τα άλλα αυτοκίνητο.
                              Τέλος να έχεις υπόψιν σου ότι αυτοκίνητο πέρνεις με 1500 ευρώ, θέλεις όμως 2000 ευρώ το χρόνο ή περισσότερα για να το κυκλοφορείς.

                              edit: πχ. Astra G, Megane 1ης γενιάς ίσως να μπορείς να βρεις και Golf 4.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                c-l-a-b last edited by

                                γκολφ 4.αυτοκινητο που ειναι γνωστο για την παροι-μυωδη αξιοπιστια του...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  thanos last edited by

                                  Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
                                  γκολφ 4.αυτοκινητο που ειναι γνωστο για την παροι-μυωδη αξιοπιστια του...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    meco last edited by

                                    Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
                                    γκολφ 4.αυτοκινητο που ειναι γνωστο για την παροι-μυωδη αξιοπιστια του...

                                    Μη το λες γιατί είχα και εγώ, στα 120Κ χλμ το έδωσα στον αδελφό μου ο οποίος το πούλησε στα 160Κχλμ και η μόνη σοβαρή βλάβη ήταν ο αυτόματος του δυναμό. Ούτε παράθυρα έπεσαν, ούτε λάδι έκαψε ποτέ, ούτε τίποτα. Δύο καμένες λάμπες θυμάμαι μόνο και στα υπόψη ότι από τα 50Κχλμ και μετά πήγαινε συνέχεια κόφτες. Ακόμα το βλέπω να κυκλοφορεί στο Ηράκλειο. Εύκολα θα έχει τώρα 200΄000χλμ. Και επειδή μπορείς να πεις ένα είναι μόνο, ένας ξάδελφος μου έχει στην Αριδαία ένα 1600 το οποίο είχε 360'000χλμ τώρα και πηγαίνει ακόμα χωρίς πρόβλημα εκτός από το ότι έχει παλιώσει.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      teris3 last edited by

                                      Παιδιά
                                      το topic είναι ΜΟΝΟ για συζήτηση για τιμές μεταχειρισμένων, ας μην το κάνουμε μπουρδέλο
                                      με την άποψή του ο καθένας για την ποιότητα των αμαξιών.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        manolis109 last edited by

                                        Ο χρήστης nickolas έγραψε:

                                        καμια συγκεκριμενη προταση? με βασικο αξονα σαφως, οτι πιο οικονομικο!

                                        Πολύ βασικό αυτό που σου είπαν, δηλαδή το αυτοκίνητο να έχει κυκλοφορήσει πολύ.
                                        Ψάξε για αυτοκίνητο με πολλά χιλιόμετρα (ας πούμε 200.000χλμ.) αλλά καλή συντήρηση. Όχι απαραίτητα σε αντιπροσωπεία αλλά με ιδιοκτήτη που ξέρει τι του γίνεται και αλλάζει στην ώρα του ό,τι έχει χαλάσει. Ρώτα πότε άλλαξε αμορτισέρ, δίσκους/τακάκια και δες τα ελαστικά πόσο αντέχουν ακόμα.
                                        Στα 1500 ευρώ δεν παίζει ρόλο το τι αυτοκίνητο είναι αλλά σε τι κατάσταση είναι. Αν ψάξεις όμως θα βρεις πολύ καλά αυτοκίνητα που δε θα σου ζητάνε λεφτά.
                                        Να έχεις υπόψιν σου ότι οι κινητήρες της τελευταίας 15ετίας αντέχουν πάνω από 300.000 χλμ. οπότε με σε φοβίζουν τα πολλά χιλιόμετρα σε ένα καλό κατά τα άλλα αυτοκίνητο.
                                        Τέλος να έχεις υπόψιν σου ότι αυτοκίνητο πέρνεις με 1500 ευρώ, θέλεις όμως 2000 ευρώ το χρόνο ή περισσότερα για να το κυκλοφορείς.

                                        edit: πχ. Astra G, Megane 1ης γενιάς ίσως να μπορείς να βρεις και Golf 4.

                                        το γεγονος οτι θελω να παρω ενα τοσο φθηνο αμαξι, δεν σημαινει πως δεν εχω λεφτα γενικα, καλως η κακως, μια χαρα ειμαστε ακομα! σημαινει οτι απλα θελω να κανω την πλακα μου, να παρω ενα παιχνιδι! λες πως δεν παιζει ρολο τι αυτοκινητο ειναι, εμμ δεν θα ηταν προτιμοτερο να κινηθω προς κορεα-ιαπωνια που εχουν πιο φθηνα ανταλλακτικα ?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • elteo
                                          elteo last edited by

                                          Ιαπωνια και φθηνά ανταλλακτικά δεν παίζει.

                                          Γαλλικό-ιταλικό έχουν λογικαί τιμαί.

                                          Eγώ στην θέση σου θα χτύπαγα ένα Saxo. Αξιόπιστο, οικονομικό και ακόμα κρατάει «η μπογιά του.»
                                          http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2103331/

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dimsabas last edited by

                                            Αν θες κέφι, πάρε αυτό. Τι κέφι θα κάνεις με Saxo 1.1 ή Megane πρώτης γενιάς;

                                            https://cartalk.gr/

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 52
                                            • 53
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 56
                                            • 57
                                            • 58
                                            • 59
                                            • 54 / 59
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr