-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Για να μπεις στο εσωτερικό του ίμπιθα πρέπει να έχεις τάντερα να αντέξεις το εξωτερικό του. Δεν υπάρχει πιο άσχημο supermini.
+1 το βρίσκω από τα πιο άσχημα. Ίσως βέβαια φταίει και το γεγονός ότι έχει πάρει ένα λευκό 1.2TSI με 17αρες το μπάζο η προ-πρώην μου...
στειλε fb να την εκδικηθούμε για πάρτι σου ...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
αυτό το κακό μόνο στην ελλάδα...
αν το αυτοκίνητο σου βγάλει βλάβη, εμφανίζει επαναλ πρόβλημα κλπ γιατί να μην το ανακοινώσεις ??μάγκες ξεκολλάτε, άλλο η ψ@λη σας και άλλο το αυτοκινητό σας...
τόση ανασφάλεια ??Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω πως βγήκε το συμπέρασμα ότι οι κάτοχοι δεν λένε τα προβλήματα. Αν δεν τα βγάζαν προ τα έξω οι μισοί εδώ μέσα δεν θα είχανε να γράψουνε για τα άπειρα προβλήματα που βγάζουν τα vag.
Εμ τα παραδείγματα προβλημάτων για κάποιους είναι πολλά εμ οι κάτοχοι τα κρατάνε μυστικά.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Για να μπεις στο εσωτερικό του ίμπιθα πρέπει να έχεις τάντερα να αντέξεις το εξωτερικό του. Δεν υπάρχει πιο άσχημο supermini.
+1 το βρίσκω από τα πιο άσχημα. Ίσως βέβαια φταίει και το γεγονός ότι έχει πάρει ένα λευκό 1.2TSI με 17αρες το μπάζο η προ-πρώην μου...
στειλε fb να την εκδικηθούμε για πάρτι σου ...
Να σου δώσω διεύθυνση καλύτερα να πάτε κατευθείαν?
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
τι θεωρεις οτι εχει που να δικαιολογει την διαφορα τιμης του απο το φαμπια?με λιγα λογια,γιατι θα το προτιμουσες εναντι του φαμπια?η αν το προτιμας 3θυρο,εναντι του ιμπιθα?Αρκετα ποστ πριν, ανεφερα καποιες διαφορες σε οδηγικο επιπεδο, μεταφερομενες (περα απο πληροφορηση ξενου/εγχωριου τυπου) απο γνωστο μου, ο οποιος δοκιμασε και τα δυο σε πιστα.
Το Fabia ειναι λιγο πιο 'πλαδαρο', παιρνει λιγο μεγαλυτερες κλισεις απο το ηδη ισορροπημενο μεταξυ ανεσης/σπορτιφ αισθησης στησιμο του Polo, και γενικοτερα το μπροστινο του συστημα κατα το στριψιμο, ειναι λιγο λιγοτερο ακριβες.
Ολα αυτα βεβαια θα γινονται αντιληπτα σε σφιχτες διαδρομες, κατα τα αλλα ειναι ενα εξισου ικανο μικρο GT με καλυτερους χωρους μαλιστα απο το Polo. Oποτε ειναι καθαρα θεμα προτιμησεων-αναγκων, και προτεραιοτητων (ή μη, στο οδηγικο κομματι πχ) με το Polo να υπερισχυει λιγο στην ακριβεια χειρισμων, ενω το fabia αντιστοιχα, σε χωρους. -
Ο χρήστης GTI_ έγραψε:
Αν το Ibiza fr ειχε καλυτερο εσωτερικο τωρα δε θα ειχα Fiesta
Για να μπεις στο εσωτερικό του ίμπιθα πρέπει να έχεις τάντερα να αντέξεις το εξωτερικό του. Δεν υπάρχει πιο άσχημο supermini.
Η δε απόπειρα σύγκρισης (ως προς την εμφάνιση τουλάχιστον) με το λευκό που έχεις στην υπογραφή σου απλά ιεροσυλία.Υπαρχει!! Το Micra!
Καλα η αληθεια ειναι οτι το δικο μου ειναι πιο ομορφο αλλα το Ibiza εχει καποια στοιχεια εξοπλισμου που στο Fiesta (τοτε που το αγοραζα γιατι τωρα εχει βελτιωθει καπως η κατασταση, με τοσα MY που εχουν βγαλει) χρειαζοταν να σταξεις μερικα € παραπανω..
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
[...] Αλλα γενικως προς θεου μακρια απο τα 1.4 tsi, ποσα αλλα προβληματα πρεπει να ακουσετε για να το καταλαβετε? [...]
Μπορείς να ποστάρεις στο VW topic ή να ανοίξεις ένα νέο με τα προβλήματα του 1.4 tsi σε παρακαλώ; Θέλω σαν κάτοχος ενός 1.4 TSI 160 με ~25.000 χλμ (βελτιωμένου πλέον στα 210+ άλογα) να τα μάθω.
http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php? ... wforum=111
Καλημερα.
και
Δεν θα μπορούσα να το μαντέψω με τίποτα.
Είστε εγκάθετα και κακεντρεχή τρολάκια FACT
Το ότι διαλύονται κινητήρες είναι feature ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΟ
Όλα τα σωστά αμάξια αμάξια πρέπει να πηγαίνουν για μοτέρ στα 25000 χιλιόμετρα.Τα δικά μας που τα μοτεράκια τους δεν παθαίνουν τιποτα είναι ένα μάτσο κωλολαμαρίνεςCliodriver πραγματικά μ' αρέσει που κριτικάρεις τους άλλους
Πραγματικά μερικά απ' αυτά που διάβασα στην καλύτερη είναι για γέλια(λες και σωστά πράγματα δεν σε μηδενίζω αλλα μερικά πραγματικά μπορούσα να κρατηθώ )
Μήπως τελικά ο κινητήρας είναι αναλώσιμος κι εννοώ το μπλοκ τα πιστόνια όλα αυτά τα βασικά μέρη
Στο δια ταύτα ο δυνατός 1.4 turbokompressor έχει θέματα και μπόλικα όπως και το κιβώτιο που φοράει.Έχουν βγει οδηγίες για αντικαταστάσεις σωθηκών,κιβωτίων κλπ αλλα τεσπα ας πούμε ότι είναι γαμάτο το αμάξι
Επίσης δεν είπα κανείς ότι δεν είναι καλό απλούστατα λέμε ότι υπάρχουν άλλα με περισσότερο σπορ στήσιμο
Στα περι κατανάλωσης λαδιού.Τα περισσότερα turboμοτέρ για να μην πούμε όλα καινε αλλα άλλο το τσιμπάω αναμεσα στις αλλαγές κάθε 15000 μισό με ένα λίτρο κι άλλο κάθε 2000-3000 χιλιόμετρα προσθέτω 1 και ίσως παραπάνω λίτρα λάδια
Τεσπα είναι απόλυτα κατανοητό όταν πληρώνεις κάτι αρκετά περισσότερο απο άλλα αντίστοιχα (αλλα ξέχασα.Δεν υπάρχουν καλύτερα απο τα Vag αυτή τη στιγμή ) να θες να το υπερασπιστείς αλλα ας μην κάνουμε ότι δεν βλέπουμε τι γίνεται μπροστά μας
Επίσης να αποκαλύψω ότι αυτό που είπε ο Orestis.D όσον αφορά το Ibiza το έχω εκφράσει εγώ για να είμαστε και ακριβολόγοι
Ναι το Ibiza θεωρώ πως έπρεπε να είναι το Polo με άλλο εσωτερικό ίσως κοντύτερα στα ποιοτικά στανταρ της VW
Αυτά -
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Για να μπεις στο εσωτερικό του ίμπιθα πρέπει να έχεις τάντερα να αντέξεις το εξωτερικό του. Δεν υπάρχει πιο άσχημο supermini.
+1 το βρίσκω από τα πιο άσχημα. Ίσως βέβαια φταίει και το γεγονός ότι έχει πάρει ένα λευκό 1.2TSI με 17αρες το μπάζο η προ-πρώην μου...
Έχοντας διαβάσει όλες τις σελίδες του τόπικ, η μόνη απορία μου είναι η εξής: Γιατί ήσουν με μια που θεωρείς μπάζο; Έ ομορφάντρα μου;
ΥΓ: Για την ιστορία, ψήφισα Mito QV για την σπορ συμπεριφορά της, το πανέμορφο παρουσιαστικό της και τον εκπληκτικό Multiair!
-
Το θέμα καθάρισε, την επόμενη φορά θα υπάρξουν και warn/ban. Μείνετε στο θέμα. [mod]
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Για να μπεις στο εσωτερικό του ίμπιθα πρέπει να έχεις τάντερα να αντέξεις το εξωτερικό του. Δεν υπάρχει πιο άσχημο supermini.
+1 το βρίσκω από τα πιο άσχημα. Ίσως βέβαια φταίει και το γεγονός ότι έχει πάρει ένα λευκό 1.2TSI με 17αρες το μπάζο η προ-πρώην μου...
Έχοντας διαβάσει όλες τις σελίδες του τόπικ, η μόνη απορία μου είναι η εξής: Γιατί ήσουν με μια που θεωρείς μπάζο; Έ ομορφάντρα μου;
ΥΓ: Για την ιστορία, ψήφισα Mito QV για την σπορ συμπεριφορά της, το πανέμορφο παρουσιαστικό της και τον εκπληκτικό Multiair!
Το 'μπάζο'¨χρησιμεύει συχνά ως χαρακτηρισμός γυναικών και δεν αναφέρεται στην εμφάνισή τους, αλλά στο τι (και αν) κουβαλάνε στο κεφάλι τους. Ας πούμε και τη μάνα μου καμιά φορά τη λέω 'μπάζο' ή 'κουβά' γιατί διαθέτει κι εκείνη ώρες ώρες την κλασσική γυναικεία αφέλεια.
Εγώ ψήφισα τη Fiatara γιατί ανάμεσα σε αυτή και τη Mito μ' αρέσει περισσότερο ο Σκορπιός. Επιφυλλάσομαι όμως γιατί δεν έχω οδηγήσει DS3. Ελπίζω να είναι καλύτερο από 207 rallye.
-
207 RC.
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
207 RC.Μ αρέσεις γιατί έχεις ακλόνητα επιχειρήματα...
-
Είδα και τους άλλους που είχαν.
-
Abarth γιατί είναι το ζώδιο μου.
-
Ασχετο! Εγινε κατι στην ψηφοφορία? Ψηφισα μία φορά και μου έβγαλε τετραγωνάκια και πάλι σήμερα για να 'ξανα'ψηφίσω!
Ψηφισα το Fabia RS αλλά αν είναι να βαλω και μια ψήφο στην Mito QV!
-
Ασχετο! Εγινε κατι στην ψηφοφορία? Ψηφισα μία φορά και μου έβγαλε τετραγωνάκια και πάλι σήμερα για να 'ξανα'ψηφίσω!
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
[...] Αλλα γενικως προς θεου μακρια απο τα 1.4 tsi, ποσα αλλα προβληματα πρεπει να ακουσετε για να το καταλαβετε? [...]
Μπορείς να ποστάρεις στο VW topic ή να ανοίξεις ένα νέο με τα προβλήματα του 1.4 tsi σε παρακαλώ; Θέλω σαν κάτοχος ενός 1.4 TSI 160 με ~25.000 χλμ (βελτιωμένου πλέον στα 210+ άλογα) να τα μάθω.
http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php? ... wforum=111
Καλημερα.
και
Δεν θα μπορούσα να το μαντέψω με τίποτα.
Είστε εγκάθετα και κακεντρεχή τρολάκια FACT
Το ότι διαλύονται κινητήρες είναι feature ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΟ
Όλα τα σωστά αμάξια αμάξια πρέπει να πηγαίνουν για μοτέρ στα 25000 χιλιόμετρα.Τα δικά μας που τα μοτεράκια τους δεν παθαίνουν τιποτα είναι ένα μάτσο κωλολαμαρίνεςCliodriver πραγματικά μ' αρέσει που κριτικάρεις τους άλλους
Πραγματικά μερικά απ' αυτά που διάβασα στην καλύτερη είναι για γέλια(λες και σωστά πράγματα δεν σε μηδενίζω αλλα μερικά πραγματικά μπορούσα να κρατηθώ )
Μήπως τελικά ο κινητήρας είναι αναλώσιμος κι εννοώ το μπλοκ τα πιστόνια όλα αυτά τα βασικά μέρη
Στο δια ταύτα ο δυνατός 1.4 turbokompressor έχει θέματα και μπόλικα όπως και το κιβώτιο που φοράει.Έχουν βγει οδηγίες για αντικαταστάσεις σωθηκών,κιβωτίων κλπ αλλα τεσπα ας πούμε ότι είναι γαμάτο το αμάξι
Επίσης δεν είπα κανείς ότι δεν είναι καλό απλούστατα λέμε ότι υπάρχουν άλλα με περισσότερο σπορ στήσιμο
Στα περι κατανάλωσης λαδιού.Τα περισσότερα turboμοτέρ για να μην πούμε όλα καινε αλλα άλλο το τσιμπάω αναμεσα στις αλλαγές κάθε 15000 μισό με ένα λίτρο κι άλλο κάθε 2000-3000 χιλιόμετρα προσθέτω 1 και ίσως παραπάνω λίτρα λάδια
Τεσπα είναι απόλυτα κατανοητό όταν πληρώνεις κάτι αρκετά περισσότερο απο άλλα αντίστοιχα (αλλα ξέχασα.Δεν υπάρχουν καλύτερα απο τα Vag αυτή τη στιγμή ) να θες να το υπερασπιστείς αλλα ας μην κάνουμε ότι δεν βλέπουμε τι γίνεται μπροστά μας
Επίσης να αποκαλύψω ότι αυτό που είπε ο Orestis.D όσον αφορά το Ibiza το έχω εκφράσει εγώ για να είμαστε και ακριβολόγοι
Ναι το Ibiza θεωρώ πως έπρεπε να είναι το Polo με άλλο εσωτερικό ίσως κοντύτερα στα ποιοτικά στανταρ της VW
Αυτάt-jet και tce νομίζω είναι από τα ελάχστα που δεν τσιμπάνε λάδι...
-
κ το δικο μου δεν τσιμπαει..κ μαλιστα στα 45κ χλμ μου ειπαν οτι οσα λτ βγηκαν,τοσα μπηκαν.
λες να ειμαι φλωρος οδηγος?
για ποιους λογους τσιμπανε λαδι συνηθως οι κινητηρες? -
Κι εμάς το Bravo (T-jet) δεν καίει.
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Κι εμάς το Bravo (T-jet) δεν καίει.κάθε πότε αλλάζεις ?
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Ασχετο! Εγινε κατι στην ψηφοφορία? Ψηφισα μία φορά και μου έβγαλε τετραγωνάκια και πάλι σήμερα για να 'ξανα'ψηφίσω!Και εγώ το πρωί απάντησα σε κάτι και έκανα και κάποιες ερωτήσεις και χάθηκαν.
Τα μικρά GTi