-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
επειδή έχω οδηγήσει πολύ το 2 (με τις 16άρες... το κοπάνημα της αρκούδας) δεν υπερτερεί κάπου του ανταγωνισμού... ίσα ίσα... πέρα από το ντιζάιν που σε πολλούς -και εμου- αρέσει...
To βρήκες δηλαδή το ίδιο με το Γιάρις και το Κόρσα ;
σε θέμα κοπανήματος ? τα γιάρις και κόρσα είναι σαφώς πιο άνετα χωρίς να είναι τπτ ιδιαίτερο το 2
Σε θέμα στησίματος αναφέρομαι. Αν το μόνο που κατάλαβες είναι το κοπάνημα, μάλλον δεν έχεις οδηγήσει αυτοκινητα που πραγματικά κοπανάνε....
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
υπαρχει καποιος λογος να αγορασει κανεις σημερα το Mazda 6?
(αληθεια, πουλαει κανενα;)δεν το εχω καθολου μεσα στη λιστα μου αλλα εχω ενα συγγενη που ορκιζεται στα Mazda και αναρωτιεμαι μηπως χανω κατι...
Αν , το είναι Ιαπωνικό είναι το πρώτο σου και βασικό κριτήριο . Ναι αξίζει .
Αν είσαι ξετρελαμένος και ερωτευμένος με το σχέδιο . Ναι επίσης.(μιλάμε πάντα για το 1,8) το 2.0 δεν αξίζει στην σημερινή Ελλάδα να σπαταλήσεις τίποτα με βάση τα προαναφερθέντα.
Σε κάθε άλλη περίπτωση ο βασιλιάς της κατηγορίας είναι το Mondeo.
να θυμήσω από που ξεκίνησε η κουβέντα.
Και για να φτάσουμε δια ταύτα.
Το 6 είναι όμορφο , καλοφτιαγμένο , διασκεδαστικό , αλλά δεν έχει κινητήρα .
Το 3 sedan (μόνο) επίσης .
Το 2 είναι αδιάφορο .
Το CX-7 την πάτησε μαζί με τα υπόλοιπα +2λιτρα .Οι SKYACTIV-G δεν είναι για την Ελλάδα ακόμα
Αλλά εμάς μας αρέσει να λέμε ότι είναι τα καλύτερα γιατί φτιάχνονται στην Ιαπωνία .
σε τι διαφωνείς .
Γιατί παρότι Mazdakias στο nick παραδέχτηκες το θέμα ηχομόνωσης που εμένα μου έσουραν . . .
Τι κακό έχει να παραδεχτούμε ότι η προηγούμενη γενιά είχε σοβαρά σχεδιαστικά ατοπήματα. ειδικά τα Hachback.
Ντε και καλά ότι όλες οι κατασκευές είναι άρτιες .Αντί να αντιπαραβάλουν ,
Την αξιοπιστία , Τα νέα σχήματα sportive (αδόκιμος προσωπικός όρος) σε ορισμένα από τα μοντέλα , Το ότι ξεχωρίζουν (έστω και λόγο μικρού μεριδίου)
Κάθονται Γράφουν . . . για επιδόσεις , super Κινητήρες , Διαακόσιαοδγομήντα τελική , κλπ. φίδια. -
Ο χρήστης blinkys έγραψε:
επειδή έχω οδηγήσει πολύ το 2 (με τις 16άρες... το κοπάνημα της αρκούδας) δεν υπερτερεί κάπου του ανταγωνισμού... ίσα ίσα... πέρα από το ντιζάιν που σε πολλούς -και εμου- αρέσει...
To βρήκες δηλαδή το ίδιο με το Γιάρις και το Κόρσα ;
σε θέμα κοπανήματος ? τα γιάρις και κόρσα είναι σαφώς πιο άνετα χωρίς να είναι τπτ ιδιαίτερο το 2
Σε θέμα στησίματος αναφέρομαι. Αν το μόνο που κατάλαβες είναι το κοπάνημα, μάλλον δεν έχεις οδηγήσει αυτοκινητα που πραγματικά κοπανάνε....
το 2 είναι ένα καθημερινό μίνι ... σε θέμα στησίματος τι να πω ? κοπάνημα χωρίς να προσφέρει το κάτι παραπάνω που προσφέρει το μινι ς ας πούμε που είναι σκληρό...
το κοπάνημα όπως καταλαβαίνεις είναι αναλογικό... προφανώς και η exige ή το χαμηλωμένο 106 κοπανάει περισσότερο ... αλλά έχει αυτό καμία σχέση... +κάκιστα φρένα... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
το 2 είναι ένα καθημερινό μίνι ... σε θέμα στησίματος τι να πω ? κοπάνημα χωρίς να προσφέρει το κάτι παραπάνω που προσφέρει το μινι ς ας πούμε που είναι σκληρό...
το κοπάνημα όπως καταλαβαίνεις είναι αναλογικό... προφανώς και η exige ή το χαμηλωμένο 106 κοπανάει περισσότερο ... αλλά έχει αυτό καμία σχέση... +κάκιστα φρένα...Αν δεν έχεις κάτι να πεις για το στήσιμο, σόρρυ αλλά δεν το οδήγησες. Και το κοπάνημα έχει σχέση, γιατί στρίβει πολύ καλύτερα από τον ανταγωνισμό. Τα φρένα μια χαρά. Το ABS είναι για τον λούτσο ...
-
οκ τα καταλαβαμε τα μαζντα ειναι οτι καλυτερο εχει να επιδειξει η αυτοκινηση παγκοσμιως αλλα σκοτεινες δυναμεις δεν την αφηνουν να ξεδιπλωσει τις αρετες της.
ατακα φιλου κατοχου μαζντα 3 'στα ταξιδια εχει τραγικη ηχομονωση, δεν παλευεται.καλυτερα με το 207 της γυναικας...'' -
Ο χρήστης krotos έγραψε:
οκ τα καταλαβαμε τα μαζντα ειναι οτι καλυτερο εχει να επιδειξει η αυτοκινηση παγκοσμιως αλλα σκοτεινες δυναμεις δεν την αφηνουν να ξεδιπλωσει τις αρετες της.
ατακα φιλου κατοχου μαζντα 3 'στα ταξιδια εχει τραγικη ηχομονωση, δεν παλευεται.καλυτερα με το 207 της γυναικας...''Δυστυχώς δεν είναι γνωστό στον πολύ κόσμο αλλά έχουν κυκλοφορήσει φήμες για μια μυστική οργάνωση που δρα υπογείως, έχει διεθνή παρακλάδια και έχει στόχο να αποτρέπει τον κόσμο από το να αγοράζει Μάζντα. Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, μέλη είναι ο Εφραίμ, τα Ελοχείμ,ο Χαρδαβέλας και οι Slayer .
Aυτοί που λέτε, στις μυστικές τους συγκεντρώσεις θυσιάζουν wankel δουλευοντας τους στον κόφτη μέχρι να σπάσουν. Οι συμμετέχοντες στην τελετή εκστασιασμένοι από τη μυρωδιά του φυτικού castrol, χορεύουν και βγάζουν αφρούς από το στόμα, μουρμουρίζοντας zoom zoom. Όταν γίνονται εκλογές για να εκλεγεί ο νέος πρόεδρος, τα μέλη περιμένουν με αγωνία να δουν μπλε καπνό (από το castrol ντε) να βγαίνει από την καμινάδα. Αν ο καπνός είναι άσπρος απλά έχουν ανάψει το τζάκι, και καταλαβαίνουν πως θα αργήσει να βγει το αποτέλεσμα.
Συχνά πυκνά, κομάντα εφορμούν σε όλες τις γειτονιές, και ξηλώνουν την μόνωση από όλα τα Μάζντα. Γι αυτό και η ελλειπής ηχομόνωση. Επίσης υπάρχει και ένας μάγος, ο οποίος με διάφορα ξόρκια, έχει μακρύνει απίστευτα όλα τα σασμάν, και παρατηρείται το φαινόμενο 6άρια να πιάνουν τα 200 χλμ με 2α.
Η τελετή μύησης είναι πολύ δύσκολη. Σε αναγκάζουν να οδηγήσεις ένα 3άρι μέχρι να χάσεις το 10 % της ακοής σου και από τα 2 αυτιά, εξαιτίας του βουητού στο εσωτερικό. Αν περάσεις αυτή τη δοκιμασία, πρέπει να καταφέρεις να προσπεράσεις μια C180, μ ένα 6άρι , με 1.1 μοτέρ από fiat uno, με ξερύθμιστο καρμπυρατέρ, ένω έχεις κοτσαρισμένα, ένα τροχόσπιτο, ένα βυτιοφόρο της BP, και 6 παλαιστές του Σούμο συνεπιβάτες.
Τώρα που σας άνοιξα τα μάτια, μπορούμε να επιστρέψουμε στην καθημερινότητα μας, και να αφήσουμε τους κακόμοιρους που αγόρασαν Μάζντα, να ελπίζουν πως μια μέρα θα συνεργαστεί ο Τσακ Νόρις με τον Γκλέτσο, και θα διαλύσουν αυτή την αισχρή οργάνωση, για να μπορέσουν επιτέλους να έχουν κορυφαίους κινητήρες και να μην καταναλώνουν mesulid για τον πονοκέφαλο. -
Ο χρήστης krotos έγραψε:
ατακα φιλου κατοχου μαζντα 3 'στα ταξιδια εχει τραγικη ηχομονωση, δεν παλευεται.καλυτερα με το 207 της γυναικας...''Ηχομόνωση απλά δεν υπάρχει, αφού να φανταστείς με τον συνοδηγό δεν μπορούμε να μιλήσουμε, άσε και το άλλο, έχουμε κάκιστα φρένα και χειρότερο σοβαρά σχεδιαστικά ατοπήματα. ειδικά τα Hachback, αλλα καλά να πάθουμε, Mazda δεν θέλαμε!!!
-
Ο χρήστης blinkys έγραψε:
οκ τα καταλαβαμε τα μαζντα ειναι οτι καλυτερο εχει να επιδειξει η αυτοκινηση παγκοσμιως αλλα σκοτεινες δυναμεις δεν την αφηνουν να ξεδιπλωσει τις αρετες της.
ατακα φιλου κατοχου μαζντα 3 'στα ταξιδια εχει τραγικη ηχομονωση, δεν παλευεται.καλυτερα με το 207 της γυναικας...''Δυστυχώς δεν είναι γνωστό στον πολύ κόσμο αλλά έχουν κυκλοφορήσει φήμες για μια μυστική οργάνωση που δρα υπογείως, έχει διεθνή παρακλάδια και έχει στόχο να αποτρέπει τον κόσμο από το να αγοράζει Μάζντα. Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, μέλη είναι ο Εφραίμ, τα Ελοχείμ,ο Χαρδαβέλας και οι Slayer .
Aυτοί που λέτε, στις μυστικές τους συγκεντρώσεις θυσιάζουν wankel δουλευοντας τους στον κόφτη μέχρι να σπάσουν. Οι συμμετέχοντες στην τελετή εκστασιασμένοι από τη μυρωδιά του φυτικού castrol, χορεύουν και βγάζουν αφρούς από το στόμα, μουρμουρίζοντας zoom zoom. Όταν γίνονται εκλογές για να εκλεγεί ο νέος πρόεδρος, τα μέλη περιμένουν με αγωνία να δουν μπλε καπνό (από το castrol ντε) να βγαίνει από την καμινάδα. Αν ο καπνός είναι άσπρος απλά έχουν ανάψει το τζάκι, και καταλαβαίνουν πως θα αργήσει να βγει το αποτέλεσμα.
Συχνά πυκνά, κομάντα εφορμούν σε όλες τις γειτονιές, και ξηλώνουν την μόνωση από όλα τα Μάζντα. Γι αυτό και η ελλειπής ηχομόνωση. Επίσης υπάρχει και ένας μάγος, ο οποίος με διάφορα ξόρκια, έχει μακρύνει απίστευτα όλα τα σασμάν, και παρατηρείται το φαινόμενο 6άρια να πιάνουν τα 200 χλμ με 2α.
Η τελετή μύησης είναι πολύ δύσκολη. Σε αναγκάζουν να οδηγήσεις ένα 3άρι μέχρι να χάσεις το 10 % της ακοής σου και από τα 2 αυτιά, εξαιτίας του βουητού στο εσωτερικό. Αν περάσεις αυτή τη δοκιμασία, πρέπει να καταφέρεις να προσπεράσεις μια C180, μ ένα 6άρι , με 1.1 μοτέρ από fiat uno, με ξερύθμιστο καρμπυρατέρ, ένω έχεις κοτσαρισμένα, ένα τροχόσπιτο, ένα βυτιοφόρο της BP, και 6 παλαιστές του Σούμο συνεπιβάτες.
Τώρα που σας άνοιξα τα μάτια, μπορούμε να επιστρέψουμε στην καθημερινότητα μας, και να αφήσουμε τους κακόμοιρους που αγόρασαν Μάζντα, να ελπίζουν πως μια μέρα θα συνεργαστεί ο Τσακ Νόρις με τον Γκλέτσο, και θα διαλύσουν αυτή την αισχρή οργάνωση, για να μπορέσουν επιτέλους να έχουν κορυφαίους κινητήρες και να μην καταναλώνουν mesulid για τον πονοκέφαλο.ολα τα λεφτα το ποστ
-
Ο χρήστης blinkys έγραψε:
το 2 είναι ένα καθημερινό μίνι ... σε θέμα στησίματος τι να πω ? κοπάνημα χωρίς να προσφέρει το κάτι παραπάνω που προσφέρει το μινι ς ας πούμε που είναι σκληρό...
το κοπάνημα όπως καταλαβαίνεις είναι αναλογικό... προφανώς και η exige ή το χαμηλωμένο 106 κοπανάει περισσότερο ... αλλά έχει αυτό καμία σχέση... +κάκιστα φρένα...Αν δεν έχεις κάτι να πεις για το στήσιμο, σόρρυ αλλά δεν το οδήγησες. Και το κοπάνημα έχει σχέση, γιατί στρίβει πολύ καλύτερα από τον ανταγωνισμό. Τα φρένα μια χαρά. Το ABS είναι για τον λούτσο ...
το σόρυ αλλά δεν το οδήγησες που κολλάει ?? την κολοκυθία θα παίξουμε ?
το μπροστινό αν έχει ανωμαλίες χάνει εύκολα την πρόσφυση + κακό σύστημα φρένων = φαιλ...
στρίβει ΠΟΛΥ καλύτερα από τον ανταγωνισμό ?? από το κλιο ? από το σουιφτ ? από το ds3 ? μην μου πεις πάλι για το γιάρις και το τζαζ γιατί αυτά είναι προσανατολισμένα για άλλες ανάγκες... -
Ο χρήστης krotos έγραψε:
ολα τα λεφτα το ποστ
Εσύ με καταλαβαίνεις, γιατί ως γνωστόν, τέτοιες αποκαλύψεις κάνουν κρότο
-
Ο χρήστης ΓΙΑΝΝΗΣ Μ6 έγραψε:
ατακα φιλου κατοχου μαζντα 3 'στα ταξιδια εχει τραγικη ηχομονωση, δεν παλευεται.καλυτερα με το 207 της γυναικας...''
Ηχομόνωση απλά δεν υπάρχει, αφού να φανταστείς με τον συνοδηγό δεν μπορούμε να μιλήσουμε, άσε και το άλλο, έχουμε κάκιστα φρένα και χειρότερο σοβαρά σχεδιαστικά ατοπήματα. ειδικά τα Hachback, αλλα καλά να πάθουμε, Mazda δεν θέλαμε!!!
όταν μπεις στον ανταγωνισμό τα ξαναλέμε...
-
Ο χρήστης ΓΙΑΝΝΗΣ Μ6 έγραψε:
Ηχομόνωση απλά δεν υπάρχει, αφού να φανταστείς με τον συνοδηγό δεν μπορούμε να μιλήσουμε, άσε και το άλλο, έχουμε κάκιστα φρένα και χειρότερο σοβαρά σχεδιαστικά ατοπήματα. ειδικά τα Hachback, αλλα καλά να πάθουμε, Mazda δεν θέλαμε!!!
Johnny τα φρενα πηγαιναν μαλλον στο 2αρι, αλλα το 'santa barbara look' πισω και 'σχεδιαστηκο ατοπημα' ειναι φρασεις που αναφερονται πρωτη φορα μετα απο χρονια στο νετ για 6αρι...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
το σόρυ αλλά δεν το οδήγησες που κολλάει ?? την κολοκυθία θα παίξουμε ?
το μπροστινό αν έχει ανωμαλίες χάνει εύκολα την πρόσφυση + κακό σύστημα φρένων = φαιλ...
στρίβει ΠΟΛΥ καλύτερα από τον ανταγωνισμό ?? από το κλιο ? από το σουιφτ ? από το ds3 ? μην μου πεις πάλι για το γιάρις και το τζαζ γιατί αυτά είναι προσανατολισμένα για άλλες ανάγκες...Το τιμόνι του σαν αίσθηση είναι πολύ καλύτερο από του clio. Με τα 16άρια για να χάσει το μπροστινό την πρόσφυση, πρέπει οι ανωμαλίες να είναι σε πίστα Moto cross. Το ds3 είναι μια κατηγορία πάνω.
Εχει κορυφαίο κιβώτιο, καλό σε αίσθηση και πληροφόρηση τιμόνι, 'ζωντανή ουρά', Esp που πάει για ύπνο και λογικές επιδόσεις. Ξαναλέω πως τα φρένα δεν έχουν θέμα ούτε μέσα σε πίστα. Το μόνο αρνητικό είναι το ευαίσθητο abs.
Tο παλιό (δεν έχω οδηγήσει καινούριο) swift, έχει καλή στήσιμο, αλλά με τις σχέσεις που έχει το 1.3, δεν βάζεις 5η ούτε αν κατεβαίνεις το Κιλλιμάντζαρο. Το fiesta ναι είναι πιο ολοκληρωμένο, αλλά με το σωστό 1.6 μοτέρ ξεφεύγει σε τιμή.
Είναι πολύ πιο διασκεδαστικό από τα yaris,corsa, jazz,micra,c3,ι20,ibiza,fabia ... Αυτά δεν είναι ανταγωνιστές ;
Δεν έχει το τούρμπο μοτέρ του clio και των vag, αλλά δεν είναι καθόλου πισω ακόμα και στην ευθεία από τα υπόλοιπα ατμοσφαιρικά. -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
ατακα φιλου κατοχου μαζντα 3 'στα ταξιδια εχει τραγικη ηχομονωση, δεν παλευεται.καλυτερα με το 207 της γυναικας...''
Ηχομόνωση απλά δεν υπάρχει, αφού να φανταστείς με τον συνοδηγό δεν μπορούμε να μιλήσουμε, άσε και το άλλο, έχουμε κάκιστα φρένα και χειρότερο σοβαρά σχεδιαστικά ατοπήματα. ειδικά τα Hachback, αλλα καλά να πάθουμε, Mazda δεν θέλαμε!!!
όταν μπεις στον ανταγωνισμό τα ξαναλέμε...
Τι λες τώρα το συζητάς!!!! αύριο πρωί πρωί πωλητήριο.
Ηχομόνωση απλά δεν υπάρχει, αφού να φανταστείς με τον συνοδηγό δεν μπορούμε να μιλήσουμε, άσε και το άλλο, έχουμε κάκιστα φρένα και χειρότερο σοβαρά σχεδιαστικά ατοπήματα. ειδικά τα Hachback, αλλα καλά να πάθουμε, Mazda δεν θέλαμε!!!
Johnny τα φρενα πηγαιναν μαλλον στο 2αρι, αλλα το 'santa barbara look' πισω και 'σχεδιαστηκο ατοπημα' ειναι φρασεις που αναφερονται πρωτη φορα μετα απο χρονια στο νετ για 6αρι...
Γιώργο δεν έχεις δίκιο, πρώτη φορά που αναφέρθηκε ήταν χθες και άλλη μια σήμερα, τέλος πάντων γούστα είναι αυτά.
-
Ο χρήστης blinkys έγραψε:
το σόρυ αλλά δεν το οδήγησες που κολλάει ?? την κολοκυθία θα παίξουμε ?
το μπροστινό αν έχει ανωμαλίες χάνει εύκολα την πρόσφυση + κακό σύστημα φρένων = φαιλ...
στρίβει ΠΟΛΥ καλύτερα από τον ανταγωνισμό ?? από το κλιο ? από το σουιφτ ? από το ds3 ? μην μου πεις πάλι για το γιάρις και το τζαζ γιατί αυτά είναι προσανατολισμένα για άλλες ανάγκες...Το τιμόνι του σαν αίσθηση είναι πολύ καλύτερο από του clio. Με τα 16άρια για να χάσει το μπροστινό την πρόσφυση, πρέπει οι ανωμαλίες να είναι σε πίστα Moto cross. Το ds3 είναι μια κατηγορία πάνω.
Εχει κορυφαίο κιβώτιο, καλό σε αίσθηση και πληροφόρηση τιμόνι, 'ζωντανή ουρά', Esp που πάει για ύπνο και λογικές επιδόσεις. Ξαναλέω πως τα φρένα δεν έχουν θέμα ούτε μέσα σε πίστα. Το μόνο αρνητικό είναι το ευαίσθητο abs.
Tο παλιό (δεν έχω οδηγήσει καινούριο) swift, έχει καλή στήσιμο, αλλά με τις σχέσεις που έχει το 1.3, δεν βάζεις 5η ούτε αν κατεβαίνεις το Κιλλιμάντζαρο. Το fiesta ναι είναι πιο ολοκληρωμένο, αλλά με το σωστό 1.6 μοτέρ ξεφεύγει σε τιμή.
Είναι πολύ πιο διασκεδαστικό από τα yaris,corsa, jazz,micra,c3,ι20,ibiza,fabia ... Αυτά δεν είναι ανταγωνιστές ;
Δεν έχει το τούρμπο μοτέρ του clio και των vag, αλλά δεν είναι καθόλου πισω ακόμα και στην ευθεία από τα υπόλοιπα ατμοσφαιρικά.To fiesta 1.6 sport έχει έκπτωση 2800€(το 1.6 titanium 1700€ σχεδόν)και τιμή 16130-2800=13330 .Που το είδες ότι ξεφεύγει,ίσα ίσα.Να φανταστείς το mazda 2 1.3 84ps touring alloy έχει ίδια τιμή με το fiesta 1.6 sport 13300 .Και με στάνταρ esp το fiesta ενώ το 2άρι όχι.Ιδια τιμή και το τουρμπάτο clio 1.2 tce dynamic που και αυτό έχει esp και πολλά άλλα στα 13500€ .
-
Ο χρήστης blinkys έγραψε:
το 2 είναι ένα καθημερινό μίνι ... σε θέμα στησίματος τι να πω ? κοπάνημα χωρίς να προσφέρει το κάτι παραπάνω που προσφέρει το μινι ς ας πούμε που είναι σκληρό...
το κοπάνημα όπως καταλαβαίνεις είναι αναλογικό... προφανώς και η exige ή το χαμηλωμένο 106 κοπανάει περισσότερο ... αλλά έχει αυτό καμία σχέση... +κάκιστα φρένα...Αν δεν έχεις κάτι να πεις για το στήσιμο, σόρρυ αλλά δεν το οδήγησες. Και το κοπάνημα έχει σχέση, γιατί στρίβει πολύ καλύτερα από τον ανταγωνισμό. Τα φρένα μια χαρά. Το ABS είναι για τον λούτσο ...
Το** στήσιμο** προδιαθέτει σε σχέση με ένα Yaris αλλά είναι λίγο υποδεέστερο απο το ομογάλακτο Fiesta.
Τα φρένα είναι όντως καλά αλλά τα λάστιχα 1ης επιλογής τραγικά, έβαζαν εκείνα
τα 'απίστευτα' Toyo ( Τ1R? ),όπου για να σταματήσεις σωστά σε βρεγμένο,έκανες 62 μετάνοιες, 3 επικλήσεις στον ύψιστο.
Απο μοτέρ , το 1.3 με τα 86 ,αν εξαιρέσεις την καλή ροπή στις μεσαίες δεν έχει τπτα άλλο να επιδείξει.
**Τιμόνι **καλό,**κιβώτιο **θετικότατο.Απο ποιότητα υλικών μέτρια θα τα χαρακτήριζα ενώ μεγάλο μειονέκτημα η απουσία συρόμενου καθίσματος πίσω.
Το 1.5 με τα 105 ήταν η 1η μου επιλογή να φανταστείς πριν καταλήξω στο 'αδερφό' Fiesta Sport,
καθόσον τιμή,έλλειψη test drive και ακριβά ανταλλακτικά με απέτρεψαν απο την αγορά του.Στα δικά μου μάτια, ωραίο supermini το 2, ευχάριστο,αλλά ουσιαστικά αυτή τη στιγμή μόνο
για εμφάνιση θα το επέλεγα (αν μου άρεσε τόσο πολύ πια..). -
Ο χρήστης ΓΙΑΝΝΗΣ Μ6 έγραψε:
ατακα φιλου κατοχου μαζντα 3 'στα ταξιδια εχει τραγικη ηχομονωση, δεν παλευεται.καλυτερα με το 207 της γυναικας...''
Ηχομόνωση απλά δεν υπάρχει, αφού να φανταστείς με τον συνοδηγό δεν μπορούμε να μιλήσουμε, άσε και το άλλο, έχουμε κάκιστα φρένα και χειρότερο σοβαρά σχεδιαστικά ατοπήματα. ειδικά τα Hachback, αλλα καλά να πάθουμε, Mazda δεν θέλαμε!!!
όταν μπεις στον ανταγωνισμό τα ξαναλέμε...
Τι λες τώρα το συζητάς!!!! αύριο πρωί πρωί πωλητήριο.
Ηχομόνωση απλά δεν υπάρχει, αφού να φανταστείς με τον συνοδηγό δεν μπορούμε να μιλήσουμε, άσε και το άλλο, έχουμε κάκιστα φρένα και χειρότερο σοβαρά σχεδιαστικά ατοπήματα. ειδικά τα Hachback, αλλα καλά να πάθουμε, Mazda δεν θέλαμε!!!
Johnny τα φρενα πηγαιναν μαλλον στο 2αρι, αλλα το 'santa barbara look' πισω και 'σχεδιαστηκο ατοπημα' ειναι φρασεις που αναφερονται πρωτη φορα μετα απο χρονια στο νετ για 6αρι...
Γιώργο δεν έχεις δίκιο, πρώτη φορά που αναφέρθηκε ήταν χθες και άλλη μια σήμερα, τέλος πάντων γούστα είναι αυτά.
-
Μερικοι απο δω που γραφετε ειστε τραγικα απο αλλο πλανητη και ξερολες .Δεν κατονομαζω συγκεκριμενα ονοματα για το τροπο που γραφουν γιατι οι μανουρες με τα λογια δεν μ αρεσουν .Σιγουρα ειναι παιδακια που μαθαινουν τωρα και δεν διαβαζουν τιποτα εκτος απο τι τους λεει ενα φιλος ενας γειτονας κ ενας ασχετος .
Καθε topic που ανοιγεται θα πρεπει να αναφερετε στους ανθρωπους που απευθυνεται το topic
Ξεκινησαμε να μιλαμε για το mazda 6 μπηκαν καποιοι με τα ιταλικα τους τα γερμανικα τους τα σουιδικα τους ενας σωρος απο λογια και το μονο που καναν ειναι να αλαζει το θεμα και να κοντραρουν .
Ενας απο δω το επιασα να κατηγορει το mazda και σε ενα αλλο topic να θαυμαζει το Dacia .Δηλαδη εκει καταλαβαινεις οτι ειναι αποθεωση και πλεον ειναι σαν να μιλαμε σε chat show -
Συμφωνώ ότι εδώ μέσα θα διαβάσεις διάφορα απο συγκεκριμένους.
Εντάξει όμως από την άλλη βγαίνουν και ορισμένοι Μαζντάκηδες (δε λέω Μαζντάκες ..για ευνόητους λόγους ) και πετάνε το κορυφαίο πως το Μάζντα 2 δεν είναι της σειράς. Όπα μήπως ήταν και το Ντέμιο;...
Σιγά ρε, ηρεμήστε, όχι της σειράς αλλά της οκάς είναι.
Να μου λέγατε για κανένα Miata , rx8, cx κλπ εντάξει. Αλλά το 2;;; Από πού ως πού;
Υπερβολές ακούγονται γενικώς ένθεν κακείθεν. -
Aκριβως γιατι επιασα απ την αρχη τους διαλογους και κατεληξα να βλεπω οτι να ναι .θα πρεπει να απαντανε μονο οταν εχουν προσωπικη εμπειρια και γνωση και οχι τι τους ειπε ο φιλος τους η γυναικα του φιλου τους .Ελεος
MAZDA 6